ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MerakliHobici
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ocak 2025 14:38
Son Ziyaret:
24 Ekim 2025 17:07
Toplam Mesaj:
8 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Meraklı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Meraklı
SON 7 MESAJI
Ciklet Balığım Yem Yemiyor
[QUOTE=K0L0Ni]Merhaba, geçmiş olsun.
Hasar gören prenses dişi mi?
Fotoğraf atarsanız daha iyi anlaşılabilir. Eğer dişiyse erkek hırpalamış olabilir ve strese girmiştir. Malawi cikletlerde 1e1d oranı pek sağlıklı değil... 1 erkek için en az 2 dişi olmalı ki o bile sağlıklı oranın çok çok altında. Aksi takdirde erkek kızgınlık döneminde dişiyi/dişileri çok hırpalar.
"Standart 50 cm akvaryum" doğru bir ölçü birimi değil. Litre bazında yazarsanız daha net bir hesap yapılabilir. Yine de standart dediğinizden 50x25x30h gibi bir şey anlıyorum. Hadi en ve yükseklik biraz daha fazla diye düşünürsek ve akvaryumun içi bomboş dersek (litreden çalacak bir dekor vs. yoksa) en iyi ihtimalle 50 litre tankınız vardır.
Bu veya buna yakın hacimlerde malawi beslenmez. Hem sizin besleme keyfiniz için hem de balıkların sağlığı için ya tankı büyütün ya da balıkları değiştirin derim.
Kuyruktaki erimenin ilerleyerek parazit veya enfeksiyona davetiye çıkarmaması için vitamin takviyesi ve sık aralıklarla %30 su değişimi balığa iyi gelecektir. Suyu asla ağzı açık bir kapta en az 2 gün dinlendirmeden koymayın.
Keyifli hobiler. [/QUOTE]
Evet dişi sarı prenses ve ve evet akvaryum belirttiğiniz ölçüde. Bugün 4. gün ve yem yememesi devam ediyor. Diğer balıklar yiyor. Bugün dinlenmiş ve aynı ısıda olan su ile %25 değişim yaptım. Yemediği yemleri akvaryumdan çıkarttım.
Dediğiniz gibi erkek çok hırpalıyor. Şuan tüm cikletleri ayrı akvaryumlara aldım. Diğer odada 150x50x50 boş akvaryum var. İçinde 10 gündür su dinlendiriyorum ama akvaryum sıcaklığı 29 derece ile 32 derece arası değişiyor. Bundan dolayı şuan o akvaryuma cikletleri taşıyamıyorum.
Önceden bu akvaryumda koi balıklarım vardı. Balıklar çok fenalaşınca cikletlerin bulunduğu odada ayrı akvaryumlara koydum kendilerine geldiler. Bu odada sıcaklık 25 derece civarında.
Ciklet türüne yeni geçtim sayılır. Bu dişi hamile olmuş olabilir mi? (Çenesi şiş değil ancak ağzını açmıyor.) Hamile değilse bu kadar uzun süre yem yememesi normal mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]Tedavi amaçlı ayırmıştınız. Tedavinizin sonucu nedir?[/QUOTE]
Kuyruğunda ve alt yüzgeçlerinde erime aynı. kötüleşme veya düzelme yok ancak balık diğer akvaryumdayken çok kötüydü. Şuan rengi düzeldi, hareketlendi. Yani kendine geldi. Muhtemelen erkek çok yoruyordu. Ne kadar anlaşılır bilmiyorum ama fotoğraf ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/140820252152401.jpg[/IMG]
[QUOTE=K0L0Ni]Merhaba, geçmiş olsun.
Hasar gören prenses dişi mi?
Fotoğraf atarsanız daha iyi anlaşılabilir. Eğer dişiyse erkek hırpalamış olabilir ve strese girmiştir. Malawi cikletlerde 1e1d oranı pek sağlıklı değil... 1 erkek için en az 2 dişi olmalı ki o bile sağlıklı oranın çok çok altında. Aksi takdirde erkek kızgınlık döneminde dişiyi/dişileri çok hırpalar.
"Standart 50 cm akvaryum" doğru bir ölçü birimi değil. Litre bazında yazarsanız daha net bir hesap yapılabilir. Yine de standart dediğinizden 50x25x30h gibi bir şey anlıyorum. Hadi en ve yükseklik biraz daha fazla diye düşünürsek ve akvaryumun içi bomboş dersek (litreden çalacak bir dekor vs. yoksa) en iyi ihtimalle 50 litre tankınız vardır.
Bu veya buna yakın hacimlerde malawi beslenmez. Hem sizin besleme keyfiniz için hem de balıkların sağlığı için ya tankı büyütün ya da balıkları değiştirin derim.
Kuyruktaki erimenin ilerleyerek parazit veya enfeksiyona davetiye çıkarmaması için vitamin takviyesi ve sık aralıklarla %30 su değişimi balığa iyi gelecektir. Suyu asla ağzı açık bir kapta en az 2 gün dinlendirmeden koymayın.
Keyifli hobiler. [/QUOTE]
Evet dişi sarı prenses ve ve evet akvaryum belirttiğiniz ölçüde. Bugün 4. gün ve yem yememesi devam ediyor. Diğer balıklar yiyor. Bugün dinlenmiş ve aynı ısıda olan su ile %25 değişim yaptım. Yemediği yemleri akvaryumdan çıkarttım.
Dediğiniz gibi erkek çok hırpalıyor. Şuan tüm cikletleri ayrı akvaryumlara aldım. Diğer odada 150x50x50 boş akvaryum var. İçinde 10 gündür su dinlendiriyorum ama akvaryum sıcaklığı 29 derece ile 32 derece arası değişiyor. Bundan dolayı şuan o akvaryuma cikletleri taşıyamıyorum.
Önceden bu akvaryumda koi balıklarım vardı. Balıklar çok fenalaşınca cikletlerin bulunduğu odada ayrı akvaryumlara koydum kendilerine geldiler. Bu odada sıcaklık 25 derece civarında.
Ciklet türüne yeni geçtim sayılır. Bu dişi hamile olmuş olabilir mi? (Çenesi şiş değil ancak ağzını açmıyor.) Hamile değilse bu kadar uzun süre yem yememesi normal mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]Tedavi amaçlı ayırmıştınız. Tedavinizin sonucu nedir?[/QUOTE]
Kuyruğunda ve alt yüzgeçlerinde erime aynı. kötüleşme veya düzelme yok ancak balık diğer akvaryumdayken çok kötüydü. Şuan rengi düzeldi, hareketlendi. Yani kendine geldi. Muhtemelen erkek çok yoruyordu. Ne kadar anlaşılır bilmiyorum ama fotoğraf ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/140820252152401.jpg[/IMG]
Ciklet Balığım Yem Yemiyor
[QUOTE=Cyber_Scout]İlaç yemin lezzet ve kokusunu değiştirir. Ayrıca yer değişiminde ortama alışması gerekir . Genelde yer değişiminde yem yemez ve yem verilmez.[/QUOTE]
Merhaba bugün 4. gün ve bugün de attığım yemleri yemedi. 1 gün yem vermemiştim. Toplamda 3 gün 3 farklı yem atmış oldum ama hiçbirini yemedi. (Diğer balıklar yiyiyor)
Bugün eski yemleri ve bugünkü yemi akvaryumdan aldım. Dinlenmiş ve aynı ısıda olan su ile suyun %25'ni değiştirdim. Bu kadar uzun süre yem yememesi normal mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]İlaç yemin lezzet ve kokusunu değiştirir. Ayrıca yer değişiminde ortama alışması gerekir . Genelde yer değişiminde yem yemez ve yem verilmez.[/QUOTE]
Merhaba bugün 4. gün ve bugün de attığım yemleri yemedi. 1 gün yem vermemiştim. Toplamda 3 gün 3 farklı yem atmış oldum ama hiçbirini yemedi. (Diğer balıklar yiyiyor)
Bugün eski yemleri ve bugünkü yemi akvaryumdan aldım. Dinlenmiş ve aynı ısıda olan su ile suyun %25'ni değiştirdim. Bu kadar uzun süre yem yememesi normal mi?
Japonun Kuyruğu Yırtılmış
Merhaba, baştan belirteyim bu hobide muhtemelen 10 aydır uğraşıyorum. Yani yazdığım yanıt acemice olabilir. Hatam olursa bilgili kişiler beni düzeltebilir.
Benim orandalar hemen hemen sizinkilerle aynı boyutlarda. Bu tarz yırtılmalar maalesef ilerleyen günlerde daha da büyüyor ve balık kaybına kadar gidiyor. Ben bu gibi durumlarda ilgili balığı akvaryumdan çıkartıyorum. Karantina tankına koyuyorum. (Yeni tanktaki su dinlenmiş olmalı ve balık bu tanka girmeden su değerlerine alışmış olmalı. Klorlu suda erime çoğalıyor, su sıcaklığı aynı olmayan suda beyaz benek oluyor ve suya alışmaz ise stres yapıyor, durum daha da kötüye gidiyor.)
Ben kuyruk erimesinde bactofish kullanıyorum. Sarı olandan. Metilen veya başka bir şey atmıyorum. Bu balığın mukozasını korumasına yardımcı oluyor ve kuyruktaki erimeyi düzeltiyor. Bende kuyruk düzelmesi 2 hafta kadar vakit alabiliyor. Karantina tankında sadece hava taşı yerine ufak bir pipo olursa daha iyi olur. Yoksa bu seferde amonyakdan balık sorun yaşayabiliyor. Ben karantina tankındaki suyu haftada 1 %15-%20 civarında değiştiriyorum.
Resimdeki erime daha başlangıç olduğu için balığı kurtarma ihtimaliniz yüksek. Diğer balıklarda da erime başlamaması için ana akvaryumunuzdaki suyun bir kısmını (ben %25 yapıyorum. ) 3-4 günde bir değiştirin.
Yazdıklarımı bilgili biri onaylaması durumunda tedaviye başlamanızı tavsiye ederim. Dediğim gibi profesyonel değilim ve sizi yanlış yönlendirmek istemem. Sadece bende benzer durum olduğunda nasıl bir yol izlediğimi yazdım.
[EDIT]MerakliHobici,2025-08-14 11:37:42[/EDIT]
Merhaba, baştan belirteyim bu hobide muhtemelen 10 aydır uğraşıyorum. Yani yazdığım yanıt acemice olabilir. Hatam olursa bilgili kişiler beni düzeltebilir.
Benim orandalar hemen hemen sizinkilerle aynı boyutlarda. Bu tarz yırtılmalar maalesef ilerleyen günlerde daha da büyüyor ve balık kaybına kadar gidiyor. Ben bu gibi durumlarda ilgili balığı akvaryumdan çıkartıyorum. Karantina tankına koyuyorum. (Yeni tanktaki su dinlenmiş olmalı ve balık bu tanka girmeden su değerlerine alışmış olmalı. Klorlu suda erime çoğalıyor, su sıcaklığı aynı olmayan suda beyaz benek oluyor ve suya alışmaz ise stres yapıyor, durum daha da kötüye gidiyor.)
Ben kuyruk erimesinde bactofish kullanıyorum. Sarı olandan. Metilen veya başka bir şey atmıyorum. Bu balığın mukozasını korumasına yardımcı oluyor ve kuyruktaki erimeyi düzeltiyor. Bende kuyruk düzelmesi 2 hafta kadar vakit alabiliyor. Karantina tankında sadece hava taşı yerine ufak bir pipo olursa daha iyi olur. Yoksa bu seferde amonyakdan balık sorun yaşayabiliyor. Ben karantina tankındaki suyu haftada 1 %15-%20 civarında değiştiriyorum.
Resimdeki erime daha başlangıç olduğu için balığı kurtarma ihtimaliniz yüksek. Diğer balıklarda da erime başlamaması için ana akvaryumunuzdaki suyun bir kısmını (ben %25 yapıyorum. ) 3-4 günde bir değiştirin.
Yazdıklarımı bilgili biri onaylaması durumunda tedaviye başlamanızı tavsiye ederim. Dediğim gibi profesyonel değilim ve sizi yanlış yönlendirmek istemem. Sadece bende benzer durum olduğunda nasıl bir yol izlediğimi yazdım.
[EDIT]MerakliHobici,2025-08-14 11:37:42[/EDIT]
Ciklet Balığım Yem Yemiyor
Merhaba sarı prenses balığım var. 1Erkek 1 Dişi şeklinde standart 50cm akvaryumdaydı. Kuyruğunda ufaktan erime oluşmuş ve durgun görünce dişiyi karantina akvaryumuna koydum azıcık bactofish koydum.
Şimdi benim diğer akvaryumdaki ciklet balıklarıma 4 farklı yemi değiştire değiştire veriyorum. Ancak dün karantinaya aldığım bu dişi dünkü mamayı ve bugünkü mamayı yemedi. (Olabildiğince bu tür için en kaliteli mamaları almaya çalışıyorum.)
Bugün balığın durgunluğu gitmiş. Oldukça canlı ve hareketli. Kuyruğundaki ufak erime duruyor ama bir günde düzemesini de beklemiyorum.
Sorum şu: Bu balık neden yem yemiyor ve ne yapmam lazım?
Merhaba sarı prenses balığım var. 1Erkek 1 Dişi şeklinde standart 50cm akvaryumdaydı. Kuyruğunda ufaktan erime oluşmuş ve durgun görünce dişiyi karantina akvaryumuna koydum azıcık bactofish koydum.
Şimdi benim diğer akvaryumdaki ciklet balıklarıma 4 farklı yemi değiştire değiştire veriyorum. Ancak dün karantinaya aldığım bu dişi dünkü mamayı ve bugünkü mamayı yemedi. (Olabildiğince bu tür için en kaliteli mamaları almaya çalışıyorum.)
Bugün balığın durgunluğu gitmiş. Oldukça canlı ve hareketli. Kuyruğundaki ufak erime duruyor ama bir günde düzemesini de beklemiyorum.
Sorum şu: Bu balık neden yem yemiyor ve ne yapmam lazım?
Sıfırdan Ciklet Akvaryumu Kuracağım. Tavsiye Lazım
Merhaba,
Forumda 2. konum. Bundan dolayı buraya açıyorum. Şimdi benim elimde [B]1,5m sumplu akvaryum[/B] var. Akvaryum kısmının [B]derinliği ve yüksekliği 50cm.[/B] İçine ciklet atmak istiyorum. Atmadan önce tavsiyelerinizi bekliyorum. Şuan Damızlık boy 1Erkek 2Dişi Sarı prensesim var. (Başka akvaryumda) Diğer akvaryumda da Damızlı 1 Erkek Ahli ve 1 Damızlık altı dişi Ahli var. Bunları bu akvaryuma koymayı düşünüyorum. [B]Amacım yavru alabilmek.[/B] Tavsiyeleriniz nelerdir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/070820251054131.jpg[/IMG]
[B]-Hangi ciklet türleri birbirleri ile uyumlu ve başlangıç için hangi türleri önerebilirsiniz?
-Kaç balığa kadar koyabilirim?
-Kum olarak ne tercih edebilirim?[/B]
-Galiba bitki atmamalıyım ama uyumlu bitki var mı?
- Akvaryuma başka cikletlerde atmak istiyorum ama hangi cikletleri atmalıyım veya farklı ciklet atmalı mıyım emin olamadım.
-Dekor olarak ne kullanabilirim?
-Balıkların saklanması için yer ayarlamalı mıyım? Küp vs.
-Sump motoru aynı zamanda hava veriyor ancak ekstra hava motorum da var. Kullanmalı mıyım?
- Işıklandırma nasıl olmalı.
Merhaba,
Forumda 2. konum. Bundan dolayı buraya açıyorum. Şimdi benim elimde [B]1,5m sumplu akvaryum[/B] var. Akvaryum kısmının [B]derinliği ve yüksekliği 50cm.[/B] İçine ciklet atmak istiyorum. Atmadan önce tavsiyelerinizi bekliyorum. Şuan Damızlık boy 1Erkek 2Dişi Sarı prensesim var. (Başka akvaryumda) Diğer akvaryumda da Damızlı 1 Erkek Ahli ve 1 Damızlık altı dişi Ahli var. Bunları bu akvaryuma koymayı düşünüyorum. [B]Amacım yavru alabilmek.[/B] Tavsiyeleriniz nelerdir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/070820251054131.jpg[/IMG]
[B]-Hangi ciklet türleri birbirleri ile uyumlu ve başlangıç için hangi türleri önerebilirsiniz?
-Kaç balığa kadar koyabilirim?
-Kum olarak ne tercih edebilirim?[/B]
-Galiba bitki atmamalıyım ama uyumlu bitki var mı?
- Akvaryuma başka cikletlerde atmak istiyorum ama hangi cikletleri atmalıyım veya farklı ciklet atmalı mıyım emin olamadım.
-Dekor olarak ne kullanabilirim?
-Balıkların saklanması için yer ayarlamalı mıyım? Küp vs.
-Sump motoru aynı zamanda hava veriyor ancak ekstra hava motorum da var. Kullanmalı mıyım?
- Işıklandırma nasıl olmalı.
Balığımın Kafasında Beyaz Delik Gibi Birşey Oluştu
Gecikmiş cevap için kusuruma bakmayın. @Orhan76 dediğiniz gibi balık kafasını bir yere vurmuş. Herhangi bir şey yapmadım. Akvaryumda diğer balıkların arasında bıraktım. Birkaç hafta sonra düzeldi. Resimdeki balık aylar geçmesine rağmen şuan hala yaşamakta. (maşallah) Benzer durumla karşılaşanlar için konuyu güncellemek istedim
Gecikmiş cevap için kusuruma bakmayın. @Orhan76 dediğiniz gibi balık kafasını bir yere vurmuş. Herhangi bir şey yapmadım. Akvaryumda diğer balıkların arasında bıraktım. Birkaç hafta sonra düzeldi. Resimdeki balık aylar geçmesine rağmen şuan hala yaşamakta. (maşallah) Benzer durumla karşılaşanlar için konuyu güncellemek istedim
Balığımın Kafasında Beyaz Delik Gibi Birşey Oluştu
Merhaba, forumda yeniyim ve bu benim ilk konum. Yanlış kategorideyse lütfen kusuruma bakmayın.
Koi balığı besliyorum ve balığımın kafasında soyulma gördüm. Şimdi detaylı baktığımda gerçekten derisi soyuluyor gibi. Aynı akvaryumdaki başka bir balıkta üst yüzgeçte kuyruk erimesi gibi bir şey vardı. Başka müsait akvaryumum olmadığı için 3 gündür akvaryuma bakteri ilacı ve azıcık tuz eklemesi yapmıştım. 65cm akvaryumda 11 tane aynı tür ve boyları 7-10cm arası balıklarım var. Diğer 9 tane balıkta herhangi bir problem göremedim. Resimdeki hasta balığımın boyu 8-10cm arasında, akvaryumdaki en büyük balığım. Ne yapmam gerekiyor, ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445171.jpg[/IMG]
Merhaba, forumda yeniyim ve bu benim ilk konum. Yanlış kategorideyse lütfen kusuruma bakmayın.
Koi balığı besliyorum ve balığımın kafasında soyulma gördüm. Şimdi detaylı baktığımda gerçekten derisi soyuluyor gibi. Aynı akvaryumdaki başka bir balıkta üst yüzgeçte kuyruk erimesi gibi bir şey vardı. Başka müsait akvaryumum olmadığı için 3 gündür akvaryuma bakteri ilacı ve azıcık tuz eklemesi yapmıştım. 65cm akvaryumda 11 tane aynı tür ve boyları 7-10cm arası balıklarım var. Diğer 9 tane balıkta herhangi bir problem göremedim. Resimdeki hasta balığımın boyu 8-10cm arasında, akvaryumdaki en büyük balığım. Ne yapmam gerekiyor, ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253868/020120251445171.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
sirhill,
yeekim,
Kınayu,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Mr. WingMan,
0rnn,
yokte,
sina cen,
Kuduoglu,
osmandbnl,
oktay42,
Redrainbow,
ibas34,
Brdk64,
nagmus,
heserx,
SalihNarci,
altum123,
artgy,
Akvarist Batuhan,
livadi,
reprise,
yaguara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
