ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ufukberk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Kasım 2025 12:32
Son Ziyaret:
28 Kasım 2025 14:17
Toplam Mesaj:
59 [0.25 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ufuk berk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
banka
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ufuk berk-FENERBAHÇE-SAMSUN(55)-ŞEHİR:İSTANBUL
SON 10 MESAJI
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm
Bu arada pazarlama gibi oldu bütçeniz yoksa elektrikten anlıyorsanız kesinlikle kendiniz yapın çok daha ucuza gelir zor bir şey değil sadece lehimdir termal macundur hep kullanılan aletler gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/191120251905231.jpg[/IMG][/QUOTE]
.
teşekkür ederim ama maalesef elektrik bu hayatta anladıgım en son sey ;(
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm
Bu arada pazarlama gibi oldu bütçeniz yoksa elektrikten anlıyorsanız kesinlikle kendiniz yapın çok daha ucuza gelir zor bir şey değil sadece lehimdir termal macundur hep kullanılan aletler gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259737/191120251905231.jpg[/IMG][/QUOTE]
.
teşekkür ederim ama maalesef elektrik bu hayatta anladıgım en son sey ;(
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm [/QUOTE]
.
adi salyangozdan biraz korkuyorum aslında
[QUOTE=fishhyy]
Emreemin kullanıcısı yapıyor ben de ondan almıştım fiyat verince bizimle de paylaşırsanız günceli takip edelim biz de. Siz ona hangi bitkileri bakacağınızı da söyleyin adi salyangozlu olsa da çok sağlıklı bitkileri var ucuza bakabilirsiniz çeşitlerine fiyat performanstır. Bana demişti o akvaryuma in vintro zorlanır diye ben dinlememiştim 2 kup çürüttüm [/QUOTE]
.
adi salyangozdan biraz korkuyorum aslında
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Smd led istiyorsanız şu an piyasada popüler armatürk alabilirsiniz. Ama ben powerled armatürün akvaryum bitkileri için daha mantıklı olduğunu düşünüyorum forumda imal eden hobiciler var [/QUOTE]
.
olur powerled olsun daha ıyıyse
[QUOTE=fishhyy]
Smd led istiyorsanız şu an piyasada popüler armatürk alabilirsiniz. Ama ben powerled armatürün akvaryum bitkileri için daha mantıklı olduğunu düşünüyorum forumda imal eden hobiciler var [/QUOTE]
.
olur powerled olsun daha ıyıyse
Mayalı Co2 Sistem
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
he bu sistemden daha iyi yani dedım belkı buna vana takılır
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
bu co2 tüp sistemi beni biraz geriyo oyuzden
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
he bu sistemden daha iyi yani dedım belkı buna vana takılır
[QUOTE=Mithrandirr]
Dıy 201 diye aratırsanız google'da, onun açma kapama vanası var, limon tuzu ve karbonat kullanarak co2 elde ediyorsunuz. Mayalıdan daha güvenilirdir.[/QUOTE].
bu co2 tüp sistemi beni biraz geriyo oyuzden
Mayalı Co2 Sistem
[QUOTE=Mithrandirr]Co2 olması tabii ki hiç olmamasında daha iyidir. Lakin birincisi mayalı sistemlerde özellikle dikkat edilmesi gereken mayanın akvaryuma taşmaması, ikincisi sürekli co2 çıkışı olacağı için akvaryumda ki balıklara dikkat edilmesi gerek.[/QUOTE]
.
mayanın akvaryuma taşmaması ıcın neye dıkkat etmek gerekir. birde co2 cıkısı mesela akşamları kesemiyormuyuz hiçbirşekilde açtıktan sonra bu sistemi
[QUOTE=Mithrandirr]Co2 olması tabii ki hiç olmamasında daha iyidir. Lakin birincisi mayalı sistemlerde özellikle dikkat edilmesi gereken mayanın akvaryuma taşmaması, ikincisi sürekli co2 çıkışı olacağı için akvaryumda ki balıklara dikkat edilmesi gerek.[/QUOTE]
.
mayanın akvaryuma taşmaması ıcın neye dıkkat etmek gerekir. birde co2 cıkısı mesela akşamları kesemiyormuyuz hiçbirşekilde açtıktan sonra bu sistemi
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=IgorVladimir]
Esenlikler. Orion Led pişmanlıktır.[/QUOTE].
aklım çok karıştı artık birine karar vermem gerekecek sanırım
[QUOTE=Mahir06]
Yukarıda da dediğim gibi ışıktan( armatürden) memnunum. Tankta mini pervula, Cryptocoryne ve Sessiflora gibi basit bitkiler var onların gelişimi için gayet yeterli. Ama yetiştirmesi daha zor bitkiler için bir şey söyleyemiyorum. Günde 6 saat açık bırakıyorum ısınma konusunda da herhangi bir problem yaşamadım. Sadece vadedilen ürüne ulaşamadım, baştan istediğim gibi ayarlı prizle kullanamayacağımı söylemiş olsalardı ( bir sıkıntı yaşamazsınız dediler) satın almazdım.[/QUOTE]
.
Ben de bu hobide yeni olduğum için çok zor bitkiler bakmayı düşünmüyorum. ama led konusunda çok kararsız kaldım. Herkesin genel olarak önerdiği tek bir model yok
[QUOTE=IgorVladimir]
Esenlikler. Orion Led pişmanlıktır.[/QUOTE].
aklım çok karıştı artık birine karar vermem gerekecek sanırım
[QUOTE=Mahir06]
Yukarıda da dediğim gibi ışıktan( armatürden) memnunum. Tankta mini pervula, Cryptocoryne ve Sessiflora gibi basit bitkiler var onların gelişimi için gayet yeterli. Ama yetiştirmesi daha zor bitkiler için bir şey söyleyemiyorum. Günde 6 saat açık bırakıyorum ısınma konusunda da herhangi bir problem yaşamadım. Sadece vadedilen ürüne ulaşamadım, baştan istediğim gibi ayarlı prizle kullanamayacağımı söylemiş olsalardı ( bir sıkıntı yaşamazsınız dediler) satın almazdım.[/QUOTE]
.
Ben de bu hobide yeni olduğum için çok zor bitkiler bakmayı düşünmüyorum. ama led konusunda çok kararsız kaldım. Herkesin genel olarak önerdiği tek bir model yok
Mayalı Co2 Sistem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269418/191120251414531.jpg[/IMG].
merhaba. Lovtech tank kuracağım bitkili. bitkilerin daha iyi gelişmesi için bu sistemi kullanmam faydalı olur mu bilen var mıdır. yani hiç olmamasından daha mı iyidir böyle bir şeyin olması
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269418/191120251414531.jpg[/IMG].
merhaba. Lovtech tank kuracağım bitkili. bitkilerin daha iyi gelişmesi için bu sistemi kullanmam faydalı olur mu bilen var mıdır. yani hiç olmamasından daha mı iyidir böyle bir şeyin olması
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=K0L0Ni]Merhaba, Orionled ile epey karşıt görüş ortaya konmuş. Tekne ışığıyla ilgilenir gibi yorumlar dahi var.
Orionled akvaryum armatür markasıdır, tekne ışığı değil. Şu anda 3 farklı ledini kullanıyorum ve epey uzunca bir süredir hiçbir sorunla karşılaşmadım (Orion markası üzerinde bir tasarrufum yok, yalnızca deneyim ve bilgi aktarıyorum).
Besleyeceğiniz canlıya göre arayıp kendilerinden bilgi alırsanız daha sağlıklı olur. Hem tutum ve tavırları hakkında hem de besleyeceğiniz canlıya yönelik doğru ışık seçimi hakkında fikir edinirsiniz. Çeşitli kumanda opsiyonları var. İster telefona bağlarsınız bluetooth ile gün doğum/batım simülasyonları ve zaman ayarları yaparsınız, ister kendi kumandası üzerinden zaman ayarı, ışık rengi veya şiddeti gibi unsurları ayarlarsınız.
Aynı şekilde Armatürk firmasını da arayarak fikir almanız kıyas yapmanıza olanak sağlar.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
.
işte aslında hıcbır degerden anlamadıgım ıcın bu konuyu actım armaturk te 2040H modeline baktım. onlarda premium serisi önerdi. oriona bireysel olarak ulaşmadım. e serisi önerdi başkaları
[QUOTE=K0L0Ni]Merhaba, Orionled ile epey karşıt görüş ortaya konmuş. Tekne ışığıyla ilgilenir gibi yorumlar dahi var.
Orionled akvaryum armatür markasıdır, tekne ışığı değil. Şu anda 3 farklı ledini kullanıyorum ve epey uzunca bir süredir hiçbir sorunla karşılaşmadım (Orion markası üzerinde bir tasarrufum yok, yalnızca deneyim ve bilgi aktarıyorum).
Besleyeceğiniz canlıya göre arayıp kendilerinden bilgi alırsanız daha sağlıklı olur. Hem tutum ve tavırları hakkında hem de besleyeceğiniz canlıya yönelik doğru ışık seçimi hakkında fikir edinirsiniz. Çeşitli kumanda opsiyonları var. İster telefona bağlarsınız bluetooth ile gün doğum/batım simülasyonları ve zaman ayarları yaparsınız, ister kendi kumandası üzerinden zaman ayarı, ışık rengi veya şiddeti gibi unsurları ayarlarsınız.
Aynı şekilde Armatürk firmasını da arayarak fikir almanız kıyas yapmanıza olanak sağlar.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
.
işte aslında hıcbır degerden anlamadıgım ıcın bu konuyu actım armaturk te 2040H modeline baktım. onlarda premium serisi önerdi. oriona bireysel olarak ulaşmadım. e serisi önerdi başkaları
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=Mahir06]
Merhaba,
Sizin söylediğinize katılıyorum. Orion Led C serisi kullanıyorum aslında armatürden memnunum ama ben zamanlayıcı prizle kullanmak istediğimi belirtiğim için bana özel bir kumandayla göndereceklerini söylediler, armatür geldi ama söz verildiği gibi bir kumanda yoktu her seferinde düğmeye basıp açmak gerekiyordu. Defalarca telefonla aradım, şimdi meşgulüm sonra arayın, şimdi tatildeyim pazartesi arayın gibi dönüşler yaptılar bana, bilmem kaçıncı konuşamadan sonra yeni bir kumanda gönderdiler onu bağlattım yine aynı sorun. Tekrar sen bizi çarşamba ara kardeş çözelim konuşmaları ve yaklaşık 4. ayın sonunda pes ettim. Bu şekilde kullanıyorum. İnternette yorumlarda gördüğüm gibi sorun çözücülük ve müşteri odaklı yaklaşımı ben göremedim. Ben alışverişten hiç memnun kalmadım. [/QUOTE]
.
ledın kalitesi nasıl
[QUOTE=Mahir06]
Merhaba,
Sizin söylediğinize katılıyorum. Orion Led C serisi kullanıyorum aslında armatürden memnunum ama ben zamanlayıcı prizle kullanmak istediğimi belirtiğim için bana özel bir kumandayla göndereceklerini söylediler, armatür geldi ama söz verildiği gibi bir kumanda yoktu her seferinde düğmeye basıp açmak gerekiyordu. Defalarca telefonla aradım, şimdi meşgulüm sonra arayın, şimdi tatildeyim pazartesi arayın gibi dönüşler yaptılar bana, bilmem kaçıncı konuşamadan sonra yeni bir kumanda gönderdiler onu bağlattım yine aynı sorun. Tekrar sen bizi çarşamba ara kardeş çözelim konuşmaları ve yaklaşık 4. ayın sonunda pes ettim. Bu şekilde kullanıyorum. İnternette yorumlarda gördüğüm gibi sorun çözücülük ve müşteri odaklı yaklaşımı ben göremedim. Ben alışverişten hiç memnun kalmadım. [/QUOTE]
.
ledın kalitesi nasıl
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=fishhyy]
Ben her zaman söylüyorum ama bu sefer meyvelerle anlatmaya çalışacağım. Yumuşak meyve kolay bozulur. Armatürk nar orion muz. Marka tutuculuğu gibi anlaşılmasın ben powerledciyim. Şahsi düşüncemdir katılmayan illa ki olabilir ama çatışmaya çalışan da orionun maaşlısıdır. Konuyu açan kardeşimize de açıklamasını yapayım. Orion genel olarak tekne yat ışıklandırması gibi senin akvaryum ışığından daha büyük işlerle uğraşan bir tayfa. Senin armatürün temassızlık yapınca neden orion bana bakmıyor o zaman bunu çakıyorsun. Üretim kalitesi pazar çorabı gibi. Çorap yine çorap ama kalitesi farklı.[/QUOTE]
.
çok şey yazmıssınız ama ben hiçbirini anlamadım. enazından işime yaracak şeyi aramadım. şimdi bana ne öneriyorsunuz. ben sadece lowtech tankımda güzel bir ışık istiyorum olayım bu
[QUOTE=fishhyy]
Ben her zaman söylüyorum ama bu sefer meyvelerle anlatmaya çalışacağım. Yumuşak meyve kolay bozulur. Armatürk nar orion muz. Marka tutuculuğu gibi anlaşılmasın ben powerledciyim. Şahsi düşüncemdir katılmayan illa ki olabilir ama çatışmaya çalışan da orionun maaşlısıdır. Konuyu açan kardeşimize de açıklamasını yapayım. Orion genel olarak tekne yat ışıklandırması gibi senin akvaryum ışığından daha büyük işlerle uğraşan bir tayfa. Senin armatürün temassızlık yapınca neden orion bana bakmıyor o zaman bunu çakıyorsun. Üretim kalitesi pazar çorabı gibi. Çorap yine çorap ama kalitesi farklı.[/QUOTE]
.
çok şey yazmıssınız ama ben hiçbirini anlamadım. enazından işime yaracak şeyi aramadım. şimdi bana ne öneriyorsunuz. ben sadece lowtech tankımda güzel bir ışık istiyorum olayım bu
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
