ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
felegesitemli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2025 22:48
Son Ziyaret:
02 Mart 2026 03:33
Toplam Mesaj:
6 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammet Aydın
Doğum Tarihi:
10 Temmuz 2003
Yaş:
22
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhammet Aydın
SON 6 MESAJI
80 Litre Tankım – Yavrulamaya Uygun Mu?
[QUOTE=Orhan76]
Kurulumunuz gayet güzel, şık olmuş. Özellikle gnays kayalar ve siyah bitki kumu yeşil-kırmızı bitkilerle hoş bir kontrast yaratmış. Tanktaki canlılarınızdan bir tek zebra daniolar dikkatimi çekti. Diğer tüm canlılarınız Orta-Güney Amerika türleri iken Asya kökenli sazan ailesinden bir tür seçmişsiniz. Naçizane tavsiyem sadece su sıcaklığınıza yaz-kış dikkat ederek 25c'nin üzerine çıkmamaya çalışın zira zebra daniolar her ne kadar bakımı kolay sağlam türler olarak belirtilse de genelde sazansıgiller 24-25c üzerinde sıcaklıklara pek toleranslı değillerdir. Canlı doğuranlardan bir dönem benim de beslediğim kılıç kuyruk sadece bu grubun en sert mizaçlı balığı değildir aynı zamanda diğer canlı doğuranlara nazaran yavru alması çok daha zor olan bir türdür (elbette ki imkansız değildir). Tankınızda yeterince bitki ve kayalıktan oluşan saklanma alanı mevcut, canlı doğuranların yaşlarını bilmiyorum ama hem mollyler hem kılıç kuyruklar 5-6 aylık olduklarında cinsel olgunluğa gelip çiftleşip yavrulamaya başlarlar. Son olarak eklemek istediğim oldukça ciddi sayıda bir dip balığınız var bu nedenle sadece yem artıklarına güvenmeyin, Tropical Welsi Gran gibi dip yemleriyle zaman zaman besin takviyesinde bulunun. Gördüklerim, söylemek istediklerim naçizane bunlardı, mutlu, sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Orhan Bey yorumunuz için teşekkür ederim, güzel düşünceleriniz için sağ olun.
Zebra danioları özellikle ben aldım. Sürü halinde yüzmelerini izlemeyi seviyorum ve diğer balıklarla uyumlu olacaklarını düşündüğüm için tercih ettim. Şu ana kadar da herhangi bir agresyon ya da uyumsuzluk gözlemlemedim.
Su sıcaklığı da sabit olarak 25 derece civarında tutuluyor, düzenli kontrol ediyorum. Şimdilik danioların da diğer canlıların da keyfi yerinde görünüyor.
Kılıçkuyruklar ve dip balıklarıyla ilgili verdiğiniz bilgiler için ayrıca teşekkür ederim, özellikle dip yemlerini ihmal etmemeye devam edeceğim. Zamanla canlı yükünü ve tür dağılımını gözlemleyerek gerekirse düzenleme yapmayı planlıyorum.
Tekrar teşekkürler, tavsiyeleriniz benim için değerli.
[QUOTE=Orhan76]
Kurulumunuz gayet güzel, şık olmuş. Özellikle gnays kayalar ve siyah bitki kumu yeşil-kırmızı bitkilerle hoş bir kontrast yaratmış. Tanktaki canlılarınızdan bir tek zebra daniolar dikkatimi çekti. Diğer tüm canlılarınız Orta-Güney Amerika türleri iken Asya kökenli sazan ailesinden bir tür seçmişsiniz. Naçizane tavsiyem sadece su sıcaklığınıza yaz-kış dikkat ederek 25c'nin üzerine çıkmamaya çalışın zira zebra daniolar her ne kadar bakımı kolay sağlam türler olarak belirtilse de genelde sazansıgiller 24-25c üzerinde sıcaklıklara pek toleranslı değillerdir. Canlı doğuranlardan bir dönem benim de beslediğim kılıç kuyruk sadece bu grubun en sert mizaçlı balığı değildir aynı zamanda diğer canlı doğuranlara nazaran yavru alması çok daha zor olan bir türdür (elbette ki imkansız değildir). Tankınızda yeterince bitki ve kayalıktan oluşan saklanma alanı mevcut, canlı doğuranların yaşlarını bilmiyorum ama hem mollyler hem kılıç kuyruklar 5-6 aylık olduklarında cinsel olgunluğa gelip çiftleşip yavrulamaya başlarlar. Son olarak eklemek istediğim oldukça ciddi sayıda bir dip balığınız var bu nedenle sadece yem artıklarına güvenmeyin, Tropical Welsi Gran gibi dip yemleriyle zaman zaman besin takviyesinde bulunun. Gördüklerim, söylemek istediklerim naçizane bunlardı, mutlu, sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Orhan Bey yorumunuz için teşekkür ederim, güzel düşünceleriniz için sağ olun.
Zebra danioları özellikle ben aldım. Sürü halinde yüzmelerini izlemeyi seviyorum ve diğer balıklarla uyumlu olacaklarını düşündüğüm için tercih ettim. Şu ana kadar da herhangi bir agresyon ya da uyumsuzluk gözlemlemedim.
Su sıcaklığı da sabit olarak 25 derece civarında tutuluyor, düzenli kontrol ediyorum. Şimdilik danioların da diğer canlıların da keyfi yerinde görünüyor.
Kılıçkuyruklar ve dip balıklarıyla ilgili verdiğiniz bilgiler için ayrıca teşekkür ederim, özellikle dip yemlerini ihmal etmemeye devam edeceğim. Zamanla canlı yükünü ve tür dağılımını gözlemleyerek gerekirse düzenleme yapmayı planlıyorum.
Tekrar teşekkürler, tavsiyeleriniz benim için değerli.
80 Litre Tankım – Yavrulamaya Uygun Mu?
Arkadaşlar selamlar,
80 litrelik akvaryum kurulumum sonunda bitti. Şu an gördüğünüz hali yaklaşık 4 günlük. Dış filtre de geldikten sonra düzenli su değişimleriyle birlikte su yavaş yavaş oturmaya başladı.
Aslında iwagumi stili olarak başlamıştım ama babamın habersiz balık almasıyla akvaryum iwagumi dışında her şeye benzemeye başladı 😄 Yine de ilk akvaryumum olduğu için moralimi bozmayıp elimden geleni yapmaya çalıştım.
Şu anda içinde:
3 adet kılıçkuyruk (1 erkek 2 dişi)
10 adet molly
10 adet çöpçü (çoğu albino)
10 adet danio rerio
2 adet cüce vatoz
Kılıçkuyruklarım daha yavru sayılabilecek kadar küçük sanırım, çünkü birbirlerine pek yakın durmuyorlar. Bu normal mi? Ne zaman çiftleşmeye başlarlar? Olgunlaştıklarında erkek dişilerin peşinde daha çok dolaşır mı?
Akvaryumum hem mollyler hem de kılıçkuyruklar için yavrulamaya uygun mu sizce? Rahat yavrulamaları için bitkileri mümkün olduğunca kalabalık dikmeye çalıştım.
Bir de genel olarak akvaryumumu yorumlarsanız çok sevinirim. Eksik gördüğünüz veya geliştirmemi önerdiğiniz şeyler varsa yazarsanız güzel olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/300120260003191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/300120260003201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/300120260003211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selamlar,
80 litrelik akvaryum kurulumum sonunda bitti. Şu an gördüğünüz hali yaklaşık 4 günlük. Dış filtre de geldikten sonra düzenli su değişimleriyle birlikte su yavaş yavaş oturmaya başladı.
Aslında iwagumi stili olarak başlamıştım ama babamın habersiz balık almasıyla akvaryum iwagumi dışında her şeye benzemeye başladı 😄 Yine de ilk akvaryumum olduğu için moralimi bozmayıp elimden geleni yapmaya çalıştım.
Şu anda içinde:
3 adet kılıçkuyruk (1 erkek 2 dişi)
10 adet molly
10 adet çöpçü (çoğu albino)
10 adet danio rerio
2 adet cüce vatoz
Kılıçkuyruklarım daha yavru sayılabilecek kadar küçük sanırım, çünkü birbirlerine pek yakın durmuyorlar. Bu normal mi? Ne zaman çiftleşmeye başlarlar? Olgunlaştıklarında erkek dişilerin peşinde daha çok dolaşır mı?
Akvaryumum hem mollyler hem de kılıçkuyruklar için yavrulamaya uygun mu sizce? Rahat yavrulamaları için bitkileri mümkün olduğunca kalabalık dikmeye çalıştım.
Bir de genel olarak akvaryumumu yorumlarsanız çok sevinirim. Eksik gördüğünüz veya geliştirmemi önerdiğiniz şeyler varsa yazarsanız güzel olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/300120260003191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/300120260003201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/300120260003211.jpg[/IMG]
Hayalimdeki Iwagumi'yi Kurdum, Şimdi Sıradışı Bir
Selamlar herkese,
Sonunda uzun zamandır hayalini kurduğum 80 litrelik Iwagumi tarzı tankımı kurmuş bulunmaktayım. Kurulum aşaması oldukça keyifliydi, görselde de göreceğiniz üzere minimalist ve ferah bir yapı oluşturmaya çalıştım. Şu an için tankın içinde bir adet cüce vatoz ve bir adet Blackmoor (stetoskop gözlü) Japon balığım bulunuyor.
Bildiğiniz üzere Iwagumi ve bitkili tanklarda Japon balıkları, bitkileri yerinden sökme ve yeme eğiliminde oldukları için pek uygun değiller. Bu yüzden tank tam anlamıyla bitkili forma kavuştuğunda Japon balığını sistemden ayıracağım.
Sizden ricam, bu 80 litrelik tank için tür önerisinde bulunmanız. Ancak şunları özellikle belirtmek isterim:
1. Klasik, her yerde gördüğümüz türlerden oluşan bir akvaryum olsun istemiyorum.
2. İçinde mutlaka karideslerin de huzurla yaşayabileceği bir ekosistem hedefliyorum.
3. Tasarımı bozmayacak, bitkilerle ve kayalarla uyumlu, izlemesi keyifli bir tür arayışındayım.
4. Barışcıl bir akvaryum olsun istiyorum, birbiri ile saldırgan türler olmasın.
Tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/190120260023251.jpg[/IMG]
Selamlar herkese,
Sonunda uzun zamandır hayalini kurduğum 80 litrelik Iwagumi tarzı tankımı kurmuş bulunmaktayım. Kurulum aşaması oldukça keyifliydi, görselde de göreceğiniz üzere minimalist ve ferah bir yapı oluşturmaya çalıştım. Şu an için tankın içinde bir adet cüce vatoz ve bir adet Blackmoor (stetoskop gözlü) Japon balığım bulunuyor.
Bildiğiniz üzere Iwagumi ve bitkili tanklarda Japon balıkları, bitkileri yerinden sökme ve yeme eğiliminde oldukları için pek uygun değiller. Bu yüzden tank tam anlamıyla bitkili forma kavuştuğunda Japon balığını sistemden ayıracağım.
Sizden ricam, bu 80 litrelik tank için tür önerisinde bulunmanız. Ancak şunları özellikle belirtmek isterim:
1. Klasik, her yerde gördüğümüz türlerden oluşan bir akvaryum olsun istemiyorum.
2. İçinde mutlaka karideslerin de huzurla yaşayabileceği bir ekosistem hedefliyorum.
3. Tasarımı bozmayacak, bitkilerle ve kayalarla uyumlu, izlemesi keyifli bir tür arayışındayım.
4. Barışcıl bir akvaryum olsun istiyorum, birbiri ile saldırgan türler olmasın.
Tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/272075/190120260023251.jpg[/IMG]
80 Litre Akvaryum İçin Filtre Önerisi
Selamlar arkadaşlar,
60 x 35 x 40 cm ölçülerinde, brüt 84 litre (net yaklaşık 75-80 litre) hacme sahip yeni bir kurulum aşamasındayım. Forumdaki eski konuları detaylıca taradım ancak güncel fiyatlar ve stok durumları çok hızlı değiştiği için karar vermekte zorlanıyorum.
Dış filtre için maksimum 3.000 TL civarında bir bütçem var. Araştırmalarımda Sunsun HW-603B modeliyle ilgili çok çelişkili yorumlara rastladım; kimi kullanıcı fiyatına göre çok memnun olduğunu belirtirken, kimi kullanıcı debisinin 80 litre için çok çabuk düştüğünü ve yetersiz kaldığını söylüyor. Bu durum kafamı oldukça karıştırdı.
Bu bütçe dahilinde;
Debisi zamanla aşırı düşmeyecek,
Sızdırmazlık konusunda kronik sorunu olmayan,
80 litrelik hacmin biyolojik yükünü (bitkili/canlı yükü orta şekerli bir tank için) kaldırabilecek,
Sunsun HW-604B, Dophin, Lifetech veya sizin önerebileceğiniz farklı bir marka/model var mıdır? Güncel piyasa şartlarını göz önüne alarak "fiyat/performans" odaklı hangi modeli tercih etmeliyim?
Tecrübelerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler, iyi hobiler dilerim.
Selamlar arkadaşlar,
60 x 35 x 40 cm ölçülerinde, brüt 84 litre (net yaklaşık 75-80 litre) hacme sahip yeni bir kurulum aşamasındayım. Forumdaki eski konuları detaylıca taradım ancak güncel fiyatlar ve stok durumları çok hızlı değiştiği için karar vermekte zorlanıyorum.
Dış filtre için maksimum 3.000 TL civarında bir bütçem var. Araştırmalarımda Sunsun HW-603B modeliyle ilgili çok çelişkili yorumlara rastladım; kimi kullanıcı fiyatına göre çok memnun olduğunu belirtirken, kimi kullanıcı debisinin 80 litre için çok çabuk düştüğünü ve yetersiz kaldığını söylüyor. Bu durum kafamı oldukça karıştırdı.
Bu bütçe dahilinde;
Debisi zamanla aşırı düşmeyecek,
Sızdırmazlık konusunda kronik sorunu olmayan,
80 litrelik hacmin biyolojik yükünü (bitkili/canlı yükü orta şekerli bir tank için) kaldırabilecek,
Sunsun HW-604B, Dophin, Lifetech veya sizin önerebileceğiniz farklı bir marka/model var mıdır? Güncel piyasa şartlarını göz önüne alarak "fiyat/performans" odaklı hangi modeli tercih etmeliyim?
Tecrübelerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler, iyi hobiler dilerim.
80 Litre Bitkili (ıwagumi) Akvaryum – Filtre, Co₂
Yanıtlatınız için çok teşekkür ederim, co2 sistemi hakkında bilgi edinmem için önerebileceğin forum makalesi ya da YouTube videosu var mıdır? saygılar.
Yanıtlatınız için çok teşekkür ederim, co2 sistemi hakkında bilgi edinmem için önerebileceğin forum makalesi ya da YouTube videosu var mıdır? saygılar.
80 Litre Bitkili (ıwagumi) Akvaryum – Filtre, Co₂
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi günler dilerim.
Yıllardır hayalim olan akvaryum projemi hayata geçirmeye çalışıyorum. Kendime yaklaşık 80 litrelik, 60 cm genişliğinde bir akvaryum kurdum. Tabanında Monte Carlo bitkilerinden oluşan bir halı olmasını istiyorum.
Akvaryum ölçüleri:
60 × 35 × 40 cm
Şu an elimde bulunan ekipman ve malzemeler:
Şelale aparatlı iç motor (500 L/saat)
Bakteri kültürü
Crystalpro Aqua Clear 125 ml
10 kg Hagen 1–2 mm siyah bitki kumu
Monte Carlo in vitro 200 cc (2 adet)
Termostatlı, ayarlanabilir 100 W akvaryum ısıtıcı
6 kg gnays taş
60 cm, 3 renk Grolüx LED aydınlatma
Sizlerden yardım isteyeceğim bazı konular var:
Kullandığım filtre bu kurulum için yetersiz kalır mı?
Süngerini 2 gün önce temizlememe rağmen şu an suyu daha güçsüz şekilde akıtıyor, bunun sebebi ne olabilir?
CO₂ sistemi ve gübreleme benim için şart mı?
İleride sorun yaşamamak adına baştan yapmam gerekenler nelerdir?
Genel olarak bu kurulum için bana neler önerirsiniz?
Şu anda elimde 5 adet japon balığı, 5 adet renkli tetra ve 1 adet cüce vatoz bulunuyor. Maalesef çok sevdiğim japon balıklarımı yeni akvaryuma almayacağım. Hem bitkilere zarar vermeleri hem de diğer balıklarla aynı sıcaklık değerlerinde yaşamalarının zor olması nedeniyle bu kararı verdim.
Bu yaptığım Iwagumi projesi için bana ne kadar sayıda ve hangi tür balıklar önerirsiniz? Karides de düşünüyorum. Amacım barışçıl, gerçekten “yaşayan”, okyanus hissi veren, huzurlu bir akvaryum kurmak.
Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi günler dilerim.
Yıllardır hayalim olan akvaryum projemi hayata geçirmeye çalışıyorum. Kendime yaklaşık 80 litrelik, 60 cm genişliğinde bir akvaryum kurdum. Tabanında Monte Carlo bitkilerinden oluşan bir halı olmasını istiyorum.
Akvaryum ölçüleri:
60 × 35 × 40 cm
Şu an elimde bulunan ekipman ve malzemeler:
Şelale aparatlı iç motor (500 L/saat)
Bakteri kültürü
Crystalpro Aqua Clear 125 ml
10 kg Hagen 1–2 mm siyah bitki kumu
Monte Carlo in vitro 200 cc (2 adet)
Termostatlı, ayarlanabilir 100 W akvaryum ısıtıcı
6 kg gnays taş
60 cm, 3 renk Grolüx LED aydınlatma
Sizlerden yardım isteyeceğim bazı konular var:
Kullandığım filtre bu kurulum için yetersiz kalır mı?
Süngerini 2 gün önce temizlememe rağmen şu an suyu daha güçsüz şekilde akıtıyor, bunun sebebi ne olabilir?
CO₂ sistemi ve gübreleme benim için şart mı?
İleride sorun yaşamamak adına baştan yapmam gerekenler nelerdir?
Genel olarak bu kurulum için bana neler önerirsiniz?
Şu anda elimde 5 adet japon balığı, 5 adet renkli tetra ve 1 adet cüce vatoz bulunuyor. Maalesef çok sevdiğim japon balıklarımı yeni akvaryuma almayacağım. Hem bitkilere zarar vermeleri hem de diğer balıklarla aynı sıcaklık değerlerinde yaşamalarının zor olması nedeniyle bu kararı verdim.
Bu yaptığım Iwagumi projesi için bana ne kadar sayıda ve hangi tür balıklar önerirsiniz? Karides de düşünüyorum. Amacım barışçıl, gerçekten “yaşayan”, okyanus hissi veren, huzurlu bir akvaryum kurmak.
Şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
