ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BUGRACAGATAY
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2008 21:58
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2021 23:04
Toplam Mesaj:
1596 [0.24 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
BUĞRA ÇAĞATAY
Doğum Tarihi:
11 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Forum imzası yaptırmak isteyenler İçeri
Merhaba;
Banda yapabilirseniz çok sevinirim.
Ad Soad: BUĞRA ÇAĞATAY
DİSCUS RED MELON
BU RESİMLERDEN SEÇEBİLİRSİNİZ




BUGRACAGATAY 2014-03-28 13:13:28
Merhaba;
Banda yapabilirseniz çok sevinirim.
Ad Soad: BUĞRA ÇAĞATAY
DİSCUS RED MELON
BU RESİMLERDEN SEÇEBİLİRSİNİZ




550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=burak]Buğra emeğine sağlık gayet güzel görünüyorlar, tatil sonrası dekor işinide halledersen tadından yenmez, ben tek tip değilde discusta bol çeşit olmasından yanayım, nasıl olsa üretim gibi bir gayemde yok.
Kardeşim teşekkür ederim. Evet boşken çok güzel olmuyor ama dekor ve iki tür tera ve biraz mlekle çok güzel olacak dekor içinde güzel şeyler planladım. Aslında bende discusta bir kaç türden yanayım ama bu balıkları alırken paket halinde bulduk ve çok güzel oluncada kaçırmak istemedim ilerleyen dönemlerde takasla bende senin ki gibi farklı türlerden oluşan bir koloni oluşturabilirim. Yavru almak her beslediğin balıkta çok güzel ama ben artık alıp büyütmekten biraz yoruldum açıkcası oğlan büyüdükce de bu kadar vakit ayırmak daha zor oluyor son dönemde bunların bile bakımını zaman zaman aksattım o yüzden artık dekoru yapıpkarşısına geçip seyretmeyi daha çok istiyorum artık biraz keyif zamanı diyelim bunada.
Yumurta dökmelerni seyretmekle yetineceğiz artık.
[QUOTE=burak]Buğra emeğine sağlık gayet güzel görünüyorlar, tatil sonrası dekor işinide halledersen tadından yenmez, ben tek tip değilde discusta bol çeşit olmasından yanayım, nasıl olsa üretim gibi bir gayemde yok.
Şimdi koleksiyona blue dıomondda ekledimmi benim tank tamamdır.
[/QUOTE]Kardeşim teşekkür ederim. Evet boşken çok güzel olmuyor ama dekor ve iki tür tera ve biraz mlekle çok güzel olacak dekor içinde güzel şeyler planladım. Aslında bende discusta bir kaç türden yanayım ama bu balıkları alırken paket halinde bulduk ve çok güzel oluncada kaçırmak istemedim ilerleyen dönemlerde takasla bende senin ki gibi farklı türlerden oluşan bir koloni oluşturabilirim. Yavru almak her beslediğin balıkta çok güzel ama ben artık alıp büyütmekten biraz yoruldum açıkcası oğlan büyüdükce de bu kadar vakit ayırmak daha zor oluyor son dönemde bunların bile bakımını zaman zaman aksattım o yüzden artık dekoru yapıpkarşısına geçip seyretmeyi daha çok istiyorum artık biraz keyif zamanı diyelim bunada.
Yumurta dökmelerni seyretmekle yetineceğiz artık.
Sonunda Bende Kumlandım..
Merhaba;
Kardeşim maşallah dekor olunca tank dahada güzel olmuş. balıkların da maşallahları yavrularını görürsün inşallah. Bende dekor aparken bir el atarsın artık.
Merhaba;
Kardeşim maşallah dekor olunca tank dahada güzel olmuş. balıkların da maşallahları yavrularını görürsün inşallah. Bende dekor aparken bir el atarsın artık.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
Merhaba;
Uzun zamandır konuyu gücellemiyordum güncelleme zamanı gelmişti artık. Şuan için üç çift garantileşti düzenli olarak yumurt dökmeye devam ediyorlar ama ayıramadığım için yumurtalarda diğer balıklar tarafından yenmeye devam ediyo.
Yumurta dökmelerini kurlaşmalarını bile seyretmek çok güzel keşke ayırma şansım olsada yavruda alabilsem ama bunun için şuan ne vaktim nede yerim mevcut. Aslında yavru alma gibi bir derdim de yok ama beslediğiniz canlıdan yavru almak ve en baştan gelişimini seyretmek en büyük haz.
Balıklarım da gelişim yavaş yavaş tamamlanıyor. Sanıyorum 4-5 ay için de tam damızlık boya ulaşmış olacaklar dekor işini bu yaz başı halletmeye hedefliyordum ama hem gelişmeleri tamamlamalarını hemde yaz döneminde akvayum da yaşanan olumsuzlukları düşününce yaz sonuna ertelemeyi daha doğru buldum. Dekor tamamen planlanmış durum da bu ay itibari ile de malzemeleri yavaş yavaş temin etmeye başlayacağım özellikle istediğim kütükleri bulmam zaman alacak ama önümde vakit var. Dekor amamlandıktan sonra tankta discuslarım 6-7 adet melek ve iki tür sürü halinde yüzen tetralar olacak bunlardan biri mutlaka penguen diye bilinen teralar olacak muhteşem bir sürü balığı ve yabıba da bir tür daha bulacağım.
Sizler için biraz fotoğraf ve bir video çektim. Balıklar fotoğraftakinden çokdaha kırmızılar ama çekimlerde nedense renkler düzgün çıkmıyor aslına bakarsanız resimlerde çok iyi değil ama bu sefer lik idare edin artık.
Yemlemeyi artık daha fazla kuru yemleme yapmaya başladım mama tabiki veriyorum ama kuru yem daha fazla veriliyor pul ,granür yem ayırt etmeden yiyorlar gün de 6 defa yemleme yapılmaya devam ediliyor. Su değişimini gün aşırı yapmaya başladım , her su değişiminde 200 lt değisu değişimi gerçekleşiyor.
Şimdide fotoğraflara ve vidoya geçelim. Lütfen MAŞALLAHLARINIZI esirgemeyin.
Bunlar fotoğraflar.








Buda videomuz.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x1j673v_red-meloonnnn_animals[/VID]
BUGRACAGATAY 2014-03-24 10:41:05
Merhaba;
Uzun zamandır konuyu gücellemiyordum güncelleme zamanı gelmişti artık. Şuan için üç çift garantileşti düzenli olarak yumurt dökmeye devam ediyorlar ama ayıramadığım için yumurtalarda diğer balıklar tarafından yenmeye devam ediyo.
Yumurta dökmelerini kurlaşmalarını bile seyretmek çok güzel keşke ayırma şansım olsada yavruda alabilsem ama bunun için şuan ne vaktim nede yerim mevcut. Aslında yavru alma gibi bir derdim de yok ama beslediğiniz canlıdan yavru almak ve en baştan gelişimini seyretmek en büyük haz.Balıklarım da gelişim yavaş yavaş tamamlanıyor. Sanıyorum 4-5 ay için de tam damızlık boya ulaşmış olacaklar dekor işini bu yaz başı halletmeye hedefliyordum ama hem gelişmeleri tamamlamalarını hemde yaz döneminde akvayum da yaşanan olumsuzlukları düşününce yaz sonuna ertelemeyi daha doğru buldum. Dekor tamamen planlanmış durum da bu ay itibari ile de malzemeleri yavaş yavaş temin etmeye başlayacağım özellikle istediğim kütükleri bulmam zaman alacak ama önümde vakit var. Dekor amamlandıktan sonra tankta discuslarım 6-7 adet melek ve iki tür sürü halinde yüzen tetralar olacak bunlardan biri mutlaka penguen diye bilinen teralar olacak muhteşem bir sürü balığı ve yabıba da bir tür daha bulacağım.
Sizler için biraz fotoğraf ve bir video çektim. Balıklar fotoğraftakinden çokdaha kırmızılar ama çekimlerde nedense renkler düzgün çıkmıyor aslına bakarsanız resimlerde çok iyi değil ama bu sefer lik idare edin artık.

Yemlemeyi artık daha fazla kuru yemleme yapmaya başladım mama tabiki veriyorum ama kuru yem daha fazla veriliyor pul ,granür yem ayırt etmeden yiyorlar gün de 6 defa yemleme yapılmaya devam ediliyor. Su değişimini gün aşırı yapmaya başladım , her su değişiminde 200 lt değisu değişimi gerçekleşiyor.
Şimdide fotoğraflara ve vidoya geçelim. Lütfen MAŞALLAHLARINIZI esirgemeyin.
Bunlar fotoğraflar.








Buda videomuz.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x1j673v_red-meloonnnn_animals[/VID]
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=afatih]Maşallah Dostum çok sağlıklı gözüküyorlar. İnşallah en kısa zamanda yavrularına kavuşursun.
Merhaba;
Kardeşim teşekkür ederim. Daha iyileri senin olsun. İnşallah bakalım yavaş yavaş pilanlama yapıyorum 3-4 aya kurulacak gibi.
[QUOTE=afatih]Maşallah Dostum çok sağlıklı gözüküyorlar. İnşallah en kısa zamanda yavrularına kavuşursun.
Bahsettiğin akvaryum gibi olacağına hiç şüphem yok.
Sağlıklı keyifli hobiler.
Selamlar.
[/QUOTE]Merhaba;
Kardeşim teşekkür ederim. Daha iyileri senin olsun. İnşallah bakalım yavaş yavaş pilanlama yapıyorum 3-4 aya kurulacak gibi.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=Volkan ULUĞ]Bugra bey tebrik ederim sizi maşallah her alanda beslemiş olduğunuz balıkların hakkını veriyorsunuz. Umarım hayalinizdeki tankı kurmak sizin için zor olmaz. Sizde bunu başarabilecek tecrübe bilgi yeterince var diye düşünüyorum.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba;
Volkan Bey öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Hayalimde ki tank için bir kaç arkadaşım var onlardan istediğim desteği alabilirsem çok daha güzel bir tank ortaya çıkacak diye düşünüyorum ama tank için hala biraz vakte ihtiyacım var , nedeni ise beslediğim tür iri bir ırk daha fazla balıklarım büyüyecek ve tam büyümelerini tamamlamadan ev yapımı mamayı bırakmak istemiyorum. Şuan balıkları hem ev yapımı mama hemde çeşitli türler de kuru yemlerle beslemekteyim tank kurulumunu gerçekleştirdikten sonra ev yapımı yemi keseceğim ve su bozulmayacağı için hergün su değişimi yapmama gerek kalmayacak.
[QUOTE=Volkan ULUĞ]Bugra bey tebrik ederim sizi maşallah her alanda beslemiş olduğunuz balıkların hakkını veriyorsunuz. Umarım hayalinizdeki tankı kurmak sizin için zor olmaz. Sizde bunu başarabilecek tecrübe bilgi yeterince var diye düşünüyorum.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba;
Volkan Bey öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Hayalimde ki tank için bir kaç arkadaşım var onlardan istediğim desteği alabilirsem çok daha güzel bir tank ortaya çıkacak diye düşünüyorum ama tank için hala biraz vakte ihtiyacım var , nedeni ise beslediğim tür iri bir ırk daha fazla balıklarım büyüyecek ve tam büyümelerini tamamlamadan ev yapımı mamayı bırakmak istemiyorum. Şuan balıkları hem ev yapımı mama hemde çeşitli türler de kuru yemlerle beslemekteyim tank kurulumunu gerçekleştirdikten sonra ev yapımı yemi keseceğim ve su bozulmayacağı için hergün su değişimi yapmama gerek kalmayacak.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=vel.erg]Ya ben bu discuslardan beslemeden ölürsem gözüm açık gidecek :( keşke bu balıklar bu kadar meşakkatli olmasalar…
Balıklarınız maaşallah çok güzeller gerçekten Allah sıkıntı yaşatmasın inşallah.[/QUOTE]
Merhaba;
Veli Bey öncelikle Allah kourusun Allah size uzun ömür versin. Discus beslemek büyük zevk tabii biraz da meşakatli. Bu hobiyi yapan arkadaşlar genel de evde vakit geçirmeyi seven insanlar olduğu için aslında bu bakım da evde vakit geçirmek için güzel bir kaynak oluyor. Discus aslında zahmetli bir iş değil su değişimi bu işin zahmeti ise en yüksek oranda su değişimi düzeninizi kurduysanız yarım saatinizi almaz. Dayanıklılık konusuna gelirsek beslediğim bir çok tüeden daha dayanıklılar ve bu türü beslemek gerçekten büyük bir zevk.
[QUOTE=vel.erg]Ya ben bu discuslardan beslemeden ölürsem gözüm açık gidecek :( keşke bu balıklar bu kadar meşakkatli olmasalar…
Balıklarınız maaşallah çok güzeller gerçekten Allah sıkıntı yaşatmasın inşallah.[/QUOTE]
Merhaba;
Veli Bey öncelikle Allah kourusun Allah size uzun ömür versin. Discus beslemek büyük zevk tabii biraz da meşakatli. Bu hobiyi yapan arkadaşlar genel de evde vakit geçirmeyi seven insanlar olduğu için aslında bu bakım da evde vakit geçirmek için güzel bir kaynak oluyor. Discus aslında zahmetli bir iş değil su değişimi bu işin zahmeti ise en yüksek oranda su değişimi düzeninizi kurduysanız yarım saatinizi almaz. Dayanıklılık konusuna gelirsek beslediğim bir çok tüeden daha dayanıklılar ve bu türü beslemek gerçekten büyük bir zevk.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=ensar1903]Teşekkürler abi.Evet sanırım dediğin gibi tekrar işe yarayacak gibi gözüküyor o tank.İhtiyacın olduğunda çağır abi.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim. İhtiyaç olursa gelme canın sıkıldığında gel balıkları birlikte izleyelim.
[QUOTE=ensar1903]Teşekkürler abi.Evet sanırım dediğin gibi tekrar işe yarayacak gibi gözüküyor o tank.İhtiyacın olduğunda çağır abi.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim. İhtiyaç olursa gelme canın sıkıldığında gel balıkları birlikte izleyelim.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=ensar1903]Çok güzel hareketler bunlar.
Teşekkür ederim kardeşim. İnşallah daha iyisi senini olur. Sanıyorum aşağıya indirdiğimiz tankı çıkaracağız yukarıya gibi tekrardan.
[QUOTE=ensar1903]Çok güzel hareketler bunlar.

İnan kendi balıklarım yumurta dizmiş kadar sevindim abi.Bencede sağlam bir çift kendine ayır ve dene derim abi.MAŞALLAH 
[/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim. İnşallah daha iyisi senini olur. Sanıyorum aşağıya indirdiğimiz tankı çıkaracağız yukarıya gibi tekrardan.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=omardaing]Çok güzel olmuşlar maşallah. Yumurtalar mantarlaşmış mı? Yoksa ekranda mı öyle görünüyor?
[/QUOTE]
Merhaba;
Ömer Bey öncelikle teşekkür ederim. Yumuratalar da bir mantarlaşma yoktu sanıyorum fotoğrafta o şekilde çıktı ama tank kalabalık olduğundan ertesi gün yumurtaları yemişlerdi. İlk mesajlarımda da belirtmiştim yavru almak için uğraşmayı düşünmediğimi ama bu iki çift beni çok heyacanlandırdı en azından bir çifti ayırarak belki bir yavru alma ve büyütme tecrübeside discusta edinebilirim.
[QUOTE=omardaing]Çok güzel olmuşlar maşallah. Yumurtalar mantarlaşmış mı? Yoksa ekranda mı öyle görünüyor?
[/QUOTE]
Merhaba;
Ömer Bey öncelikle teşekkür ederim. Yumuratalar da bir mantarlaşma yoktu sanıyorum fotoğrafta o şekilde çıktı ama tank kalabalık olduğundan ertesi gün yumurtaları yemişlerdi. İlk mesajlarımda da belirtmiştim yavru almak için uğraşmayı düşünmediğimi ama bu iki çift beni çok heyacanlandırdı en azından bir çifti ayırarak belki bir yavru alma ve büyütme tecrübeside discusta edinebilirim.
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Geophagus Tür Ayrımı? Umutoty, 17:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
AquaShirmp,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Hoppala,
nniiaa,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
ALTEMUR,
fikret43,
Cyber_Scout,
sina cen,
Hidro Dinamik,
yeekim,
ciways,
Kuduoglu,
ochischeni_xpmr,
ugurbaran,
Öğretmen Ali,
LeafyAqua,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Sfenks111,
Ramazanbet,
HarunYILDIRIM,
Umutoty,
knnynr,
ochischeni_supl,
Erdinc.B,
ballantines,
Ömer Ahi,
Stoke,
UmitOnay,
Kadircankaya,
Savvah,
berkant68,
umitlee,
Balıkmen,
aupqua,
EmiirKaan,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
