ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
krib
Kullanıcı Grubu:
Kıdemli Akvarist
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
147
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ocak 2008 07:28
Son Ziyaret:
24 Haziran 2026 00:10
Toplam Mesaj:
403 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihangir Ünlütürk
Doğum Tarihi:
03 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Power Ledlerin Patlama Nedeni
Çok kaliteli olmayan sürücülerden çıkan değeri üzerinde yazandan farklı olabiliyor. 700 mA olması gereken sürücünün 800+ mA verdiğini gördüm, hem de o zamanlar piyasada tutan bir üründü. Meanwell vs gibi markalarda bu soruna hiç denk gelmedim. Yani eğer diğer olasılıkları elediyseniz, sorun sürücü kaynaklı olabilir.
Çok kaliteli olmayan sürücülerden çıkan değeri üzerinde yazandan farklı olabiliyor. 700 mA olması gereken sürücünün 800+ mA verdiğini gördüm, hem de o zamanlar piyasada tutan bir üründü. Meanwell vs gibi markalarda bu soruna hiç denk gelmedim. Yani eğer diğer olasılıkları elediyseniz, sorun sürücü kaynaklı olabilir.
Dip Çekimi
[QUOTE=lazarusv20] Aslında forumu ve dolayısıyla mikro düzeyde burada bizleri ilgilendiren kısmını siz de çok güzel açıklamışsınız. Tam da bu nedenle, bireysel çabalarıyla ve şartları çerçevesinde bu hobide üretim yapmaya vs çalışan arkadaşlara çok saygı duyuyorum. Bir de makro boyutu var ki. Hiç girmeyelim.. [:)] Kısaca diyelim ki, güzide bir tatil beldemizde, yerli yabancı demeden porsiyonu 90 TL’den “sunulan” çiftlik çıkması ve tam buğday ekmeğinden hallice lezzetteki Çupra’dan sonra, deniz yoluyla sadece 45 dk uzaklıktaki bir yabancı memlekette aynı Çupranın “Has Ege” olanını elin adamı 8 farklı pişirme yöntemi ile ve yarı fiyattan satınca üzülmemek elde değil. Ülkemizdeki kadar çok sayıda “Balık Çiftliğini” bir arada başka ülkede gören dostumuz varsa söylesin, Norveç’in Somonu ne alemde, bizim İnci Kefali nerede? Jandarma da olmasa soyunu kurutacağız onun da. Yok mu bu konularda kafa yoran bir akademisyen? Su Bilimleri falan. Evet.
Tabii ki sadece üniversiteler yüzünden değil ama önemli bir boyutunu oluştururlar. Aynı Almanya’da yayımlanan bilimsel makale sayısına da bakın et tüketimi ile birlikte, bir de bizimkine. Google’a önce giren haklı olmaz her zaman. Bu çok boyutlu bir konu, “Kültür” Balığı ihracatı sadece bunlardan bir tanesi ve ne pahasına? Bodrum / Güvercinlik’e gittiniz mi hiç?[/QUOTE]
Google'a önce giren demişsiniz de acaba karışınızdaki Su Bilimleri'nde öğrenci vs. olabilir mi diye düşünmemişsiniz. Emin olun İnci kefalinden balık çiftliklerine kadar tüm bu sorunlar ilgili akademik kurumlarda da tartışılıyor, çözüm önerileri getiriliyor. Ancak üniversiteler denetim ya da cezai yaptırım gibi güçlere sahip değiller. İlgili bakanlıkların bu kurumların önerilerini dikkate alıp hayata geçirmesi lazım. Bu da altın madenlerinden turistik tesislere verilen izinlere kadar uzanan ve üniversiteleri çok aşan bir konu. Aynı sorunlardan şikayetçiyiz ama ben bu durumun sebebini üniversiteler olarak görmüyorum. Bilimsel makale sayısını kıyaslarken üniversitelere ayrılan araştırma ödeneklerine de bakmak gerekli.
[QUOTE=lazarusv20] Aslında forumu ve dolayısıyla mikro düzeyde burada bizleri ilgilendiren kısmını siz de çok güzel açıklamışsınız. Tam da bu nedenle, bireysel çabalarıyla ve şartları çerçevesinde bu hobide üretim yapmaya vs çalışan arkadaşlara çok saygı duyuyorum. Bir de makro boyutu var ki. Hiç girmeyelim.. [:)] Kısaca diyelim ki, güzide bir tatil beldemizde, yerli yabancı demeden porsiyonu 90 TL’den “sunulan” çiftlik çıkması ve tam buğday ekmeğinden hallice lezzetteki Çupra’dan sonra, deniz yoluyla sadece 45 dk uzaklıktaki bir yabancı memlekette aynı Çupranın “Has Ege” olanını elin adamı 8 farklı pişirme yöntemi ile ve yarı fiyattan satınca üzülmemek elde değil. Ülkemizdeki kadar çok sayıda “Balık Çiftliğini” bir arada başka ülkede gören dostumuz varsa söylesin, Norveç’in Somonu ne alemde, bizim İnci Kefali nerede? Jandarma da olmasa soyunu kurutacağız onun da. Yok mu bu konularda kafa yoran bir akademisyen? Su Bilimleri falan. Evet.
Tabii ki sadece üniversiteler yüzünden değil ama önemli bir boyutunu oluştururlar. Aynı Almanya’da yayımlanan bilimsel makale sayısına da bakın et tüketimi ile birlikte, bir de bizimkine. Google’a önce giren haklı olmaz her zaman. Bu çok boyutlu bir konu, “Kültür” Balığı ihracatı sadece bunlardan bir tanesi ve ne pahasına? Bodrum / Güvercinlik’e gittiniz mi hiç?[/QUOTE]
Google'a önce giren demişsiniz de acaba karışınızdaki Su Bilimleri'nde öğrenci vs. olabilir mi diye düşünmemişsiniz. Emin olun İnci kefalinden balık çiftliklerine kadar tüm bu sorunlar ilgili akademik kurumlarda da tartışılıyor, çözüm önerileri getiriliyor. Ancak üniversiteler denetim ya da cezai yaptırım gibi güçlere sahip değiller. İlgili bakanlıkların bu kurumların önerilerini dikkate alıp hayata geçirmesi lazım. Bu da altın madenlerinden turistik tesislere verilen izinlere kadar uzanan ve üniversiteleri çok aşan bir konu. Aynı sorunlardan şikayetçiyiz ama ben bu durumun sebebini üniversiteler olarak görmüyorum. Bilimsel makale sayısını kıyaslarken üniversitelere ayrılan araştırma ödeneklerine de bakmak gerekli.
Dip Çekimi
[QUOTE=lazarusv20]Üç tarafı denizlerle çevrili ama balık yemenin lüks sayıldığı, Rus’un kavanozunu 1 dolara aldığı havyarı, ömründe tatmamış milyonlar olduğuna emin olduğum memleketimizde, ithalat kapandı diye lepistes ve vatoz harici balık bulunmayan bu güzel ülkemizde, Su Ürünleri ya da Bilimleri ya da Enstitüleri 1930 larda kurulmuş olsa ne olur, MÖ 2. Yüzyılda kurulmuş olsa ne olur? Malumatfuruşluk. Tüm bunların politikadan bağımsız olduğunu söylemiyorum tabii ya da sadece güncel durumla da ilişkilendirmiyorum. Ben kendimi bildim bileli bu böyle maalesef. [/QUOTE]
Şu an Türkiye yıllık 1 milyar doların üzerinde kültür balığı ihracatı yapıyor ve bu rakam sürekli artıyor. Bence o okullarda yetişen insanlar ve yürütülen akademik çalışmaları bu kadar küçümsemeyin. Ha bizim halkımız niye yemiyor (ya da yiyemiyor) derseniz bunun cevabını akademik kurumlarda aramak saçma. Neden kişi başı et tüketimimiz Almanya'nın dörtte birinden az? Üniversiteler yüzünden mi? Ekonomik ve kültürel sebepler ortada, biyoloji gibi alanlarda yüzlerce yıllık geri kalmışlık da öyle 70-80 yılda kapanmıyor.
Malumatfuruşluk yakıştırmanız da baya lafügüzaf kaçmış.
[QUOTE=lazarusv20]Üç tarafı denizlerle çevrili ama balık yemenin lüks sayıldığı, Rus’un kavanozunu 1 dolara aldığı havyarı, ömründe tatmamış milyonlar olduğuna emin olduğum memleketimizde, ithalat kapandı diye lepistes ve vatoz harici balık bulunmayan bu güzel ülkemizde, Su Ürünleri ya da Bilimleri ya da Enstitüleri 1930 larda kurulmuş olsa ne olur, MÖ 2. Yüzyılda kurulmuş olsa ne olur? Malumatfuruşluk. Tüm bunların politikadan bağımsız olduğunu söylemiyorum tabii ya da sadece güncel durumla da ilişkilendirmiyorum. Ben kendimi bildim bileli bu böyle maalesef. [/QUOTE]
Şu an Türkiye yıllık 1 milyar doların üzerinde kültür balığı ihracatı yapıyor ve bu rakam sürekli artıyor. Bence o okullarda yetişen insanlar ve yürütülen akademik çalışmaları bu kadar küçümsemeyin. Ha bizim halkımız niye yemiyor (ya da yiyemiyor) derseniz bunun cevabını akademik kurumlarda aramak saçma. Neden kişi başı et tüketimimiz Almanya'nın dörtte birinden az? Üniversiteler yüzünden mi? Ekonomik ve kültürel sebepler ortada, biyoloji gibi alanlarda yüzlerce yıllık geri kalmışlık da öyle 70-80 yılda kapanmıyor.
Malumatfuruşluk yakıştırmanız da baya lafügüzaf kaçmış.
Dip Çekimi
[QUOTE=zafer3490]
Düzeltelim o zaman Türkiye Cumhuriyeti burs sağlamış. Yalnız bir şey diyeceğim kızmayın siz sinirli bir karaktersiniz belli, biz burada azıcık takılıyoruz bir birimize ve keza yine bir şeyler paylaşıyoruz. Paylaşırken öğreniyoruz da, eğer ben konuyu buraya getirmeseydim, sizden 1951'de İstanbul Üniversitesi Hidrobiyoloji Enstitüsü kurulduğunu nasıl öğrenecektim [;)] [/QUOTE]
Baya sakin biriyimdir aslında:) Forumda gözden kaçan bir sürü yanlış bilgi var, insanlar burayı bilgi kaynağı olarak kullanıyor ve bu yanlışlar yayılıyor. Ha diyeceksiniz ki çok mu önemli, bence önemli:) Genel bir bilgi kirliliği ve sohbet odası havası hakim olmaya başladı foruma. Yoksa tabii ki şahsınızla ilgili değil mevzu.
[QUOTE=zafer3490]
Düzeltelim o zaman Türkiye Cumhuriyeti burs sağlamış. Yalnız bir şey diyeceğim kızmayın siz sinirli bir karaktersiniz belli, biz burada azıcık takılıyoruz bir birimize ve keza yine bir şeyler paylaşıyoruz. Paylaşırken öğreniyoruz da, eğer ben konuyu buraya getirmeseydim, sizden 1951'de İstanbul Üniversitesi Hidrobiyoloji Enstitüsü kurulduğunu nasıl öğrenecektim [;)] [/QUOTE]
Baya sakin biriyimdir aslında:) Forumda gözden kaçan bir sürü yanlış bilgi var, insanlar burayı bilgi kaynağı olarak kullanıyor ve bu yanlışlar yayılıyor. Ha diyeceksiniz ki çok mu önemli, bence önemli:) Genel bir bilgi kirliliği ve sohbet odası havası hakim olmaya başladı foruma. Yoksa tabii ki şahsınızla ilgili değil mevzu.
Dip Çekimi
[QUOTE=zafer3490]
Lemur abi yine beynimizi yaktın sabah sabah bana dert oldu yazdıkların. Abi ben bu yazdığını okuyunca bir baktım bu adamlar kim diye [:lol:] Bu verdiğin isimlerin araştırma ve kitapları gerçekten büyük ses getirmişler, sayende okumalık kitap isimlerini kurtarmış olduk ayrıca teşekkür ederim. [:3] Hatta "Melahat Çağlar, (d. 1909 Rodos) Türk mammalog" bu kadını Osmanlı Devleti burs vererek Berlin'de okutmuş. Ama tabi terimlere takılacak olursak Türkiye'deki ilk su bilimleri bölümü 1983 yılında kurulmuş. Yani bu demek oluyor ki 68 yaşındaki amca yine de su bilimlerinden mezun olamaz [:lol:] (Hee okumanın yaşı yok, amca gençliğindeki hataları düzeltmek için 30'lu 40'lı yaşlarda okula başladıysa o da ayrı bir hikaye) [:?] bu arada verdiğin yazarlar genelde, biyoloji ve fen bilimleri mezunu isimler. Bir de son olarak tavsiye edeceğin kitap ve makaleler varsa tavsiyelerini beklerim abicim [:geek:] Ben işe gidiyorum, zengin etmem gereken bir patronum var. [:D]
[/QUOTE]
Bahsettiğiniz kişi (Melahat Çağlar) 1909 yılında doğmuş, burs alıp okumaya gittiğinde de Osmanlı İmparatorluğu çoktan yıkılmış ve Cumhuriyet kurulmuştu (30'lu yıllar). Zaten biraz Osmanlı tarihi bilen birisi yazdığınızın imkansız olduğunu tahmin edecektir.
Türkiye'de bu alandaki çalışmalar gene 1930'ların başlarına dayanır. 1951'de İstanbul Üniversitesi Hidrobiyoloji Enstitüsü kurulup, daha sonra 1982'de kapatılarak sonrasında ismi ve formatı değişerek bugünlere Su Bilimleri Mühendisliği olarak geldi.
Bilgi bu devirde her zaman olduğundan daha ulaşılabilir. Tabii herkes her konuda bilgi sahibi olacak değil ama en azından bilmediğimiz konuda fikir beyan etmeme olgunluğunu gösterebiliriz.
[QUOTE=zafer3490]
Lemur abi yine beynimizi yaktın sabah sabah bana dert oldu yazdıkların. Abi ben bu yazdığını okuyunca bir baktım bu adamlar kim diye [:lol:] Bu verdiğin isimlerin araştırma ve kitapları gerçekten büyük ses getirmişler, sayende okumalık kitap isimlerini kurtarmış olduk ayrıca teşekkür ederim. [:3] Hatta "Melahat Çağlar, (d. 1909 Rodos) Türk mammalog" bu kadını Osmanlı Devleti burs vererek Berlin'de okutmuş. Ama tabi terimlere takılacak olursak Türkiye'deki ilk su bilimleri bölümü 1983 yılında kurulmuş. Yani bu demek oluyor ki 68 yaşındaki amca yine de su bilimlerinden mezun olamaz [:lol:] (Hee okumanın yaşı yok, amca gençliğindeki hataları düzeltmek için 30'lu 40'lı yaşlarda okula başladıysa o da ayrı bir hikaye) [:?] bu arada verdiğin yazarlar genelde, biyoloji ve fen bilimleri mezunu isimler. Bir de son olarak tavsiye edeceğin kitap ve makaleler varsa tavsiyelerini beklerim abicim [:geek:] Ben işe gidiyorum, zengin etmem gereken bir patronum var. [:D]
[/QUOTE]
Bahsettiğiniz kişi (Melahat Çağlar) 1909 yılında doğmuş, burs alıp okumaya gittiğinde de Osmanlı İmparatorluğu çoktan yıkılmış ve Cumhuriyet kurulmuştu (30'lu yıllar). Zaten biraz Osmanlı tarihi bilen birisi yazdığınızın imkansız olduğunu tahmin edecektir.
Türkiye'de bu alandaki çalışmalar gene 1930'ların başlarına dayanır. 1951'de İstanbul Üniversitesi Hidrobiyoloji Enstitüsü kurulup, daha sonra 1982'de kapatılarak sonrasında ismi ve formatı değişerek bugünlere Su Bilimleri Mühendisliği olarak geldi.
Bilgi bu devirde her zaman olduğundan daha ulaşılabilir. Tabii herkes her konuda bilgi sahibi olacak değil ama en azından bilmediğimiz konuda fikir beyan etmeme olgunluğunu gösterebiliriz.
Nanochromis Transvestitus
Genel olarak iyi görünüyor. Biraz daha dekor/bitki eklenebilir. Tabanın yoğun olması iyi oluyor bu türlerde.
Genel olarak iyi görünüyor. Biraz daha dekor/bitki eklenebilir. Tabanın yoğun olması iyi oluyor bu türlerde.
Nanochromis Transvestitus
Tolga'nın dediklerine katılıyorum. Tankın genel bir fotoğrafı, varsa tank arkadaşları hakkında bilgi olmadan daha fazlasını söylemek zor. Dişi ilk geldiğinde kuyruk kısıyorsa soğuk yemiş olabilir. Erkeği ayırmak daha doğru bir yaklaşım bu durumda, ikinci denemen iyi sonuç verebilir.
Çiftin birden fazla kazabileceği yuva olması önemli. Kumun da kazmaya elverişli olması lazım. Pelvicachromis'lerden çok daha agresif olabiliyorlar, benimde elimdeki çiftlerden geçici olarak ayırdıklarım olmuştu nadir de olsa. Her zaman baskın olanı ayırıp baskılananı tanka iyice yerleşmesi için ellemedim.
Bir de Nanochromis'lerin haraketleri, metabolizmaları vs. genel olarak hızlı. Birşey ters giderse çok hızlı olup bitebiliyor. Çift bir kere oturdu mu kolay kolay sorun çıkmaz.
Tolga'nın dediklerine katılıyorum. Tankın genel bir fotoğrafı, varsa tank arkadaşları hakkında bilgi olmadan daha fazlasını söylemek zor. Dişi ilk geldiğinde kuyruk kısıyorsa soğuk yemiş olabilir. Erkeği ayırmak daha doğru bir yaklaşım bu durumda, ikinci denemen iyi sonuç verebilir.
Çiftin birden fazla kazabileceği yuva olması önemli. Kumun da kazmaya elverişli olması lazım. Pelvicachromis'lerden çok daha agresif olabiliyorlar, benimde elimdeki çiftlerden geçici olarak ayırdıklarım olmuştu nadir de olsa. Her zaman baskın olanı ayırıp baskılananı tanka iyice yerleşmesi için ellemedim.
Bir de Nanochromis'lerin haraketleri, metabolizmaları vs. genel olarak hızlı. Birşey ters giderse çok hızlı olup bitebiliyor. Çift bir kere oturdu mu kolay kolay sorun çıkmaz.
Yeni Nadir Tür Ivanacara Adoketa (zebra Acara) Biz
Ben ancak ayırarak yavru alabilmiştim. Hatta bir kaç kere kuyruk sallayan larvaları gözümün önünde yediler. Gerçekten tuhaf bir tür.
Ben ancak ayırarak yavru alabilmiştim. Hatta bir kaç kere kuyruk sallayan larvaları gözümün önünde yediler. Gerçekten tuhaf bir tür.
Solungaç Da Beyaz Kütle
Merhaba, fotoğraftandan kesin teşhis zor ama dermocystidium gibi duruyor. (Tümör, bakteriyel enfeksiyon vs. başka olasılıklar da var). Dermocystidium tetralarda sık görülen bir hastalık ve tedavisi yok. Bulaşıcı. (Özellikle tetralar arasında bulaşma ihtimali daha yüksek) Genellikle öldürmüyor ancak balığın bağışıklığına göre ölümle de sonuçlanabilir. Akvaryumdaki diğer balıklara ve hastalığın seyrine göre balığın yaşamını sonlandırmak doğru bir seçenek olabilir.
Merhaba, fotoğraftandan kesin teşhis zor ama dermocystidium gibi duruyor. (Tümör, bakteriyel enfeksiyon vs. başka olasılıklar da var). Dermocystidium tetralarda sık görülen bir hastalık ve tedavisi yok. Bulaşıcı. (Özellikle tetralar arasında bulaşma ihtimali daha yüksek) Genellikle öldürmüyor ancak balığın bağışıklığına göre ölümle de sonuçlanabilir. Akvaryumdaki diğer balıklara ve hastalığın seyrine göre balığın yaşamını sonlandırmak doğru bir seçenek olabilir.
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
Dorsigera çok sevdiğim bir türdür, böyle güzel bir akvaryumda görmek keyif verdi. Zamanında bir batın yavru alıp yavrular 1 haftalıkken askere gitmiştim, sonrasında balıkları bir daha göremedim maalesef. Tek hatırladığım yavruların çok ufak olduğuydu. Yavru alacaksanız ilk besleme için mikrokurt gibi ufak bir yemi önden edinmenizi tavsiye ederim.
Dorsigera çok sevdiğim bir türdür, böyle güzel bir akvaryumda görmek keyif verdi. Zamanında bir batın yavru alıp yavrular 1 haftalıkken askere gitmiştim, sonrasında balıkları bir daha göremedim maalesef. Tek hatırladığım yavruların çok ufak olduğuydu. Yavru alacaksanız ilk besleme için mikrokurt gibi ufak bir yemi önden edinmenizi tavsiye ederim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
