ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nanoteknik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Mayıs 2008 11:41
Son Ziyaret:
23 Aralık 2023 20:53
Toplam Mesaj:
108 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Demirci
Doğum Tarihi:
14 Haziran 1976
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Demirci
SON 10 MESAJI
Düşük Destekli Nano (35 L)
Sağolun. Telefonumla çekmiştim. Tank zaten 35 lt.
Sağolun. Telefonumla çekmiştim. Tank zaten 35 lt.
Düşük Destekli Nano (35 L)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/200320181235551.jpg[/IMG]
Akvaryumun son hali...
[EDIT]nanoteknik,2018-03-20 12:37:39[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/200320181235551.jpg[/IMG]
Akvaryumun son hali...
[EDIT]nanoteknik,2018-03-20 12:37:39[/EDIT]
Düşük Destekli Nano (35 L)
Merhaba Ferit Bey. Sadece tatil amaçlı 4-5 günlük bir ihmalim oldu. Gün ışığı almasına izin verip lambasını devre dışı bıraktığımda bir süre bazı bitkilere sakal yosunu dadandı ama ışığı azaltıp sık su değişimi ile neredeyse sıfırladım.[EDIT]nanoteknik,2017-10-12 15:00:00[/EDIT]
Merhaba Ferit Bey. Sadece tatil amaçlı 4-5 günlük bir ihmalim oldu. Gün ışığı almasına izin verip lambasını devre dışı bıraktığımda bir süre bazı bitkilere sakal yosunu dadandı ama ışığı azaltıp sık su değişimi ile neredeyse sıfırladım.[EDIT]nanoteknik,2017-10-12 15:00:00[/EDIT]
Düşük Destekli Nano (35 L)
Merhaba, zeminde Prodac Fertil Plant, Prodac Fertil Peat Plates , elimde olan bir miktar lav kırığı ve üstünede klasik hagen kullandım. Tabanı biraz kalın oluyor ama bir daha su değişimi dışında hiçbir şey yapmıyorum. büyük akvaryumumda ayrıca bayan çorabı içine yerleştirdiğim çiçek torfu ile humus da kullanıyordum. Bunda gerek duymadım.
Merhaba, zeminde Prodac Fertil Plant, Prodac Fertil Peat Plates , elimde olan bir miktar lav kırığı ve üstünede klasik hagen kullandım. Tabanı biraz kalın oluyor ama bir daha su değişimi dışında hiçbir şey yapmıyorum. büyük akvaryumumda ayrıca bayan çorabı içine yerleştirdiğim çiçek torfu ile humus da kullanıyordum. Bunda gerek duymadım.
Düşük Destekli Nano (35 L)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172342261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172343001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172344011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172345001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172345401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172347181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172348011.jpg[/IMG[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172348011.jpg[/IMG]
Selamlar. Daha önce 200 litrelik bir düşük destekli bitkili akvaryumum vardı. Hobiye birkaç yıl ara veremek zorunda kaldım. Büyük tankla uğraşmayı gözüm almadığı için elimde olan 50*30*25 boyutlarındaki bir yavru akvaryumu ile ilk defa nano denemeye karar verdim. Peysaj için daha zaman ayıramadım. Bitkileri az alıp kendim çoğaltmayı tercih ettiğim için birkaç aya kadar zemin ve fon daha da şekillenebilir. Sadece haftalık su değişimi yapıyorum. Aydınlatma içinde klasik tasarruflu ampullerin 20w olanlarından kullandım. Canlı olarak lepistes, neon, karma karides, elma salyangozu var. Herkese keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172348011.jpg[/IMG][EDIT]nanoteknik,2017-10-12 00:07:56[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172342261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172343001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172344011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172345001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172345401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172347181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172348011.jpg[/IMG[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172348011.jpg[/IMG]
Selamlar. Daha önce 200 litrelik bir düşük destekli bitkili akvaryumum vardı. Hobiye birkaç yıl ara veremek zorunda kaldım. Büyük tankla uğraşmayı gözüm almadığı için elimde olan 50*30*25 boyutlarındaki bir yavru akvaryumu ile ilk defa nano denemeye karar verdim. Peysaj için daha zaman ayıramadım. Bitkileri az alıp kendim çoğaltmayı tercih ettiğim için birkaç aya kadar zemin ve fon daha da şekillenebilir. Sadece haftalık su değişimi yapıyorum. Aydınlatma içinde klasik tasarruflu ampullerin 20w olanlarından kullandım. Canlı olarak lepistes, neon, karma karides, elma salyangozu var. Herkese keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/48646/111020172348011.jpg[/IMG][EDIT]nanoteknik,2017-10-12 00:07:56[/EDIT]
Yeni Dizayn Low Tech
[QUOTE=tolgama]Çiçek costuran kullanmaya devam ediyormusunuz ? Ediyorsanız akvaryuma eklediğiniz dozları ögrebilirmiyim. teşekürler.[/QUOTE]
Değerli Arkadaşlar,
İkinci çocuğumuzun dünyaya gelmesi nedeniyle aylardır foruma hiç girmedim. Sorularını cevaplayamadığım arkadaşlar beni mazur görsünler. Çocuklar bir yandan diğer meşgalelerim bir yandan, akvaryum da taban ömrünü tamamlayınca tüm sebepleri birleştirip bitkili akvaryuma bir süre ara verdim. Fırsat bulur da yeni bir 'Low Tech' kurarsam elbette değerli arkadaşların ilgi ve bilgisine sunarım.
Selam ve saygılarımla...
nanoteknik 2013-05-18 01:49:57
[QUOTE=tolgama]Çiçek costuran kullanmaya devam ediyormusunuz ? Ediyorsanız akvaryuma eklediğiniz dozları ögrebilirmiyim. teşekürler.[/QUOTE]
Değerli Arkadaşlar,
İkinci çocuğumuzun dünyaya gelmesi nedeniyle aylardır foruma hiç girmedim. Sorularını cevaplayamadığım arkadaşlar beni mazur görsünler. Çocuklar bir yandan diğer meşgalelerim bir yandan, akvaryum da taban ömrünü tamamlayınca tüm sebepleri birleştirip bitkili akvaryuma bir süre ara verdim. Fırsat bulur da yeni bir 'Low Tech' kurarsam elbette değerli arkadaşların ilgi ve bilgisine sunarım.
Selam ve saygılarımla...
Yeni Dizayn Low Tech
[QUOTE=sayer]
Ertuğrul Bey, iltifatınıza teşekkür ederim. Yarışmaya değer görmeniz gurur verici. Vakit ayırabilir de bitkilerimi elden geçirip birkaç düzgün fotoğraf çekebilirsem belki olabilir. Selam ve saygılarımla.
nanoteknik 2011-11-28 22:42:39
[QUOTE=OverTheRainbow]Akv.munuz muthis. Bende aydinlatmayi 1grolux arti daylight ampullerle saglamaya basladim umarim buna benzer sonuc alirim :-) bu arada 50 watt aydinlatmayi toplam kac ampulle sagladiniz acaba? [/QUOTE]
Oral Bey, teşekkür ederim. Şu anda sadece 3 ampül yanıyor. İkisi standart gün ışığı, bir tanesi mor. Selam ve saygılarımla.
[QUOTE=sayer]
Murat bey, tanknız görsel olarak çok hoş olmuş,pırıl prıl bir tank emeğinize sağlık...Tebrik ediyorum...
Böyle bir tankı rekabet ortamına sokmak gerekiyor.

ADsit 2012 ye katılımınızı bekleriz...
[/QUOTE]Ertuğrul Bey, iltifatınıza teşekkür ederim. Yarışmaya değer görmeniz gurur verici. Vakit ayırabilir de bitkilerimi elden geçirip birkaç düzgün fotoğraf çekebilirsem belki olabilir. Selam ve saygılarımla.
[QUOTE=OverTheRainbow]Akv.munuz muthis. Bende aydinlatmayi 1grolux arti daylight ampullerle saglamaya basladim umarim buna benzer sonuc alirim :-) bu arada 50 watt aydinlatmayi toplam kac ampulle sagladiniz acaba? [/QUOTE]
Oral Bey, teşekkür ederim. Şu anda sadece 3 ampül yanıyor. İkisi standart gün ışığı, bir tanesi mor. Selam ve saygılarımla.
Yeni Dizayn Low Tech
[QUOTE=Lemuria]Aradan bayağı bir zaman geçmiş. Bence forumun en iddalı ve örnek Low-tech' lerinden birisi sayılabilecek bu tankın son durumu merak ediliyordur. [/QUOTE]
Reha Bey, 'iddialı ve örnek' demişsiniz ki bunlar sizin takdiriniz, teveccühünüze teşekkür ederim. Fotoğraf makinem şu an hacda görevli olan eşimle birlikte yurt dışında. Döndüğü zaman kısmet olursa yeni resimler eklerim. Zaten pek fazla bir değişiklik yok, vaktim oldukça varolan durumu korumaya çalışıyorum o kadar. Selamlar, saygılar.
[QUOTE=Lemuria]Aradan bayağı bir zaman geçmiş. Bence forumun en iddalı ve örnek Low-tech' lerinden birisi sayılabilecek bu tankın son durumu merak ediliyordur. [/QUOTE]
Reha Bey, 'iddialı ve örnek' demişsiniz ki bunlar sizin takdiriniz, teveccühünüze teşekkür ederim. Fotoğraf makinem şu an hacda görevli olan eşimle birlikte yurt dışında. Döndüğü zaman kısmet olursa yeni resimler eklerim. Zaten pek fazla bir değişiklik yok, vaktim oldukça varolan durumu korumaya çalışıyorum o kadar. Selamlar, saygılar.
Yeni Dizayn Low Tech
[QUOTE=tugix]Gerçekten çok güzel Murat bey.Aceba bitkilerin isimlerini yazabilir misiniz? Özellikle taban ve yuvarlak yapraklı olan bitkinin ismini öğrenmek isterim. [/QUOTE]
Turgay Bey teşekkürler. Tabandakiler hemiantus, yuvarlak yapraklı olanlar ise lobelia. Selamlar ve hayırlı bayramlar.
[QUOTE=tugix]Gerçekten çok güzel Murat bey.Aceba bitkilerin isimlerini yazabilir misiniz? Özellikle taban ve yuvarlak yapraklı olan bitkinin ismini öğrenmek isterim. [/QUOTE]
Turgay Bey teşekkürler. Tabandakiler hemiantus, yuvarlak yapraklı olanlar ise lobelia. Selamlar ve hayırlı bayramlar.
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.










