ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kurabiye
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2009 17:47
Son Ziyaret:
14 Nisan 2009 14:03
Toplam Mesaj:
1 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gözde ATA
Doğum Tarihi:
05 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gözde ATA
SON 1 MESAJI
Japon Balığı - Karma Enfeksiyon?
Merhabalar,
Her ne kadar forumunuzdan bir süredir fazla miktarda yararlanmama rağmen bugün üye oldum. Bir hayvanın cinsinden ziyade canlılık vasfını bu kadar önemseyen insanları görmek çok güzel...
Ben yaklaşık 10 gün önce yeni bir akvaryum kurdum. İçerisinde 2 adet 3-4 cm'lik normal japon balığı, 3-4 cm siyah teleskop, 3-4 cm tek kuyruklu colico'm var. 2 adet 3-5 cm arası leopar vatozum ve birer cm2lik 4 adet çöpçülerim de temizlikle uğraşmaktalar. Akvaryumum iş yerimde masamın üzerinde duruyor.
30 lt, kendi dahili iç filtresi var. akvaryuma ısıtıcı ve boyutları küçük olduğu için küçük bir hava motoru aldım. Görüdüğüm kadarıyla oksijen sorunu oluşmuyor hatta iki ayarından düşük olan da çalışıtrıyorum. Filtrenin su çıkışının olduğu çubuk suyun içerisinde kalacak şekilde su dolduruyorum. hem hava motoru hem yüksekten düşen suyun yarattığı akıntı balıkcıklarımı yorar diye. Su sıcaklığını 25 - 26 derece civarına sabitledim. Dekor olarak da keskin kenarlı olmayan deniz kabuklarım(2 adet) ve fazla yer kaplamayan plastik süs bitkilerim var arka iki köşede.
İlk kurulum yaparken 2 adet 8'er litrelik damacana suya,tetra aqua safe su düzenleyicisini ekledikten sonra 4-5 saat arası bekletip akvaryuma ekledim. geri kalan miktarı ise bekletilmiş musluk suyuyla ve ısıtılmış içme suyula tamamladım. Akvaryuma nakil işlemini ilk gerçekleştirdiğim gün teleskobum hariç diğer balıklarım son derece canlıydı. Su dinlendirme işleminin uzun sürmesi sonucunda küçük bir kapta beklemesinden kaynaklanıyordu teleskobun sersemliği de sanırsam ki ertesi gün düzeldi. Geçtiğimiz haftaiçini ailecek iyi atlattık; ufak tefek tanışma sürtüşmeleri dışında:) Ancak Perşembe günü akşamı teleskobumda çok dikkatli takibinde olmama rağmen o gün farkettiğim ciddi kuyruk çürümesini ve diğer normal japonlarımın kuyruklarında tel tel ayrılmalar gördüm ancak çok küçük. Cuma günü yarı yarıya su değişimiyle birlikte erkek arkadaşımın kendi pirana/papağan/astranot vs. akvaryumunda kullandığı Azoo genel dezenfektanı ekledim. O gün yemek olarak da küçük parçalara ayrılmış, 3/4 ıspanak yaprağı verdim. O gün neredeyse tüm gece başlarında bekleyip ıspanakla işleri bittiğine emin olduğumda kalıntıları akvaryumdan çıkardım.
Aynı dezenfektanı Cumartesi günü tekrar uyguladım ve normalde de kullandığım sera goldy royal'le yemleme yaptım. Teleskobumun ani kilo kaybına rağmen normal görünüyorlardı. Pazar günü yemleme ve ilaçlama yapmadım.
Ancak dün geldiğimde cidden kötü bir manzara gördüm. Teleskobum neredeyse geldiği halinin yarısı kadar kaldı. Kuyruk çürümesi durmuş gibi görünüyordu ancak ciddi derecede halsiz olsa da hava çıkışının tersine hafif başı aşağıda ufak hareketler yapıyordu. Hiçbiri yeme, benim hareket ve uyarılarılarıma ve diğer balıklara tepkisiz değildi. Yaklaşık 12 saatlik gözlerim sonucunda tuvaletlerini yapmadıklarını farkettim ve çok seyrek pul kayıpları vardı. sadece colico kabarcıklı ince beyaz bir şekilde yapıyordu,rengi de ciddi anlamda matlaşmıştı sanki üzerine mat bir ambalaj koyulmuş gibi ve karnının arkasına doğru şişlik vardı. Mantar diyebilecek pamukçuklara rastlamadım. Ayrıca bir japonumun kuyruğunda sanırım kırılma veya ezilmenin izi olan beyaz genişlemeyen/çoğalmayan bir leke vardı. O günü akşamı http://www.sera.de/index.php?id=701&L=6 dresinden indirebileceğiniz balık hastalıkları dökümanından hareketle, suyun %30'unu dipten çekimle boşaltıp malesef dinlendiremediğim uygun sıcaklıkta içme suyunu dipten ekleyerek değişim yaptım. Sonrasında 22 damla bactapur ve 1 buçuk çay kaşığı ectapur ekledim. ayrıca azoo'nun sıvı vitamininden de koydum 8ml kadar. 1 saat içerisinde ikinci öğünlerinde birkaç parçalanmış sera color stikcs(koyu pembe) yemiş olan balıklarım tuvaletlerini açık pembe şekilde yaptı ilk defa. Ancak akabinde beyaz japonum- ki tuvaletini en zor yapandı, filtre çıkışında hareketsiz durmaya başladı suyun üstünde arada sırada hareket ediyordu.
Bugün sabah yine çok iyi durumda değilllerdi. Teleskobum hala zayıflıyordu ve kuyruğunda dışarıya doğru 1-3 mm'lik beyaz bir çıkıntı vardı. Pamuklaşma olmamasına rağmen colico daha da mattı, teleskop ve japonlardan birinin akıntıya karşı hareketleri devam ediyordu. Sabah yem vemeyip vitamin ekledim. Akşam üstüne doğru hareketleri sarhoşlarmış gibi bir hal aldı, farklı miktarlarda olmak üzere (en çok akıntıya karşı yüzenlerin) yüzgeçlerini kısma eğilimleri var, tuvaletlerini de yapmadılar. Ama kesinlikle kontrolsüzce akıntıyla savrulmadılar. Akvaryumun ve odanın ışıklarını kapattım. Vatozların tacizinden çekindiğim için toz haline getirilmiş 2 tane sera color sticks verdim. Sadece küçük bir mikar daha iyi gibiler.
Bahsettiğim dökümanda karma enfeksiyon ile ilgili kısımdaki belirtiler neredeyse tamamen balıklarımda var. costapur + mycopur tedavisi öneriliyor. sizce bakteri tedavisinden sonra böyle bir yöntem mantıklı mıdır? yada balıklarım için uygun mudur? Durumları hakkında hiçbir tahminde bulunamıyorum. Ama teleskobun kuyruğundaki kesinlikle beyaz benek değil, daha önce karşılaştım beyaz benekle. Ve kuyruk çürümesini takip eden beyaz şeritlerden de değil :( Sanki saplanmış bir kıymık gibi görünüyor ve ilk defa bir balıkta böyle birşey görüyorum.
Su değişimlerinden sonra korkmamalrı için birlikte dans ettiğim balıklarımı böyle görmek çok üzücü, üstelik dev akvaryumlarının tasarımı yapılırken :) herşeye rağmen beni bütün gün bilgisayarın başında izlemeye çalışıyorlar... :((( Gerçekten kötü bir gün bugün, kedimle de kavgalıyızz...
Zamanınızı ayırıp bana birkaç tavsiyede bulunabilirseniz çok sevinirim, gerçekten iyi hissetmedikleri düşüncesine bile dayanamıyorum.
İlginize şimdiden çok teşekkür ederim, hoşçakalın.
NOT: Geçtiğimiz hafta patlayan akvaryum ampülünü, tasarruflu philips daylight ampülle değiştirdim. Sorun yaratır mı açıkçası pek bir fikrim yok.
Merhabalar,
Her ne kadar forumunuzdan bir süredir fazla miktarda yararlanmama rağmen bugün üye oldum. Bir hayvanın cinsinden ziyade canlılık vasfını bu kadar önemseyen insanları görmek çok güzel...
Ben yaklaşık 10 gün önce yeni bir akvaryum kurdum. İçerisinde 2 adet 3-4 cm'lik normal japon balığı, 3-4 cm siyah teleskop, 3-4 cm tek kuyruklu colico'm var. 2 adet 3-5 cm arası leopar vatozum ve birer cm2lik 4 adet çöpçülerim de temizlikle uğraşmaktalar. Akvaryumum iş yerimde masamın üzerinde duruyor.
30 lt, kendi dahili iç filtresi var. akvaryuma ısıtıcı ve boyutları küçük olduğu için küçük bir hava motoru aldım. Görüdüğüm kadarıyla oksijen sorunu oluşmuyor hatta iki ayarından düşük olan da çalışıtrıyorum. Filtrenin su çıkışının olduğu çubuk suyun içerisinde kalacak şekilde su dolduruyorum. hem hava motoru hem yüksekten düşen suyun yarattığı akıntı balıkcıklarımı yorar diye. Su sıcaklığını 25 - 26 derece civarına sabitledim. Dekor olarak da keskin kenarlı olmayan deniz kabuklarım(2 adet) ve fazla yer kaplamayan plastik süs bitkilerim var arka iki köşede.
İlk kurulum yaparken 2 adet 8'er litrelik damacana suya,tetra aqua safe su düzenleyicisini ekledikten sonra 4-5 saat arası bekletip akvaryuma ekledim. geri kalan miktarı ise bekletilmiş musluk suyuyla ve ısıtılmış içme suyula tamamladım. Akvaryuma nakil işlemini ilk gerçekleştirdiğim gün teleskobum hariç diğer balıklarım son derece canlıydı. Su dinlendirme işleminin uzun sürmesi sonucunda küçük bir kapta beklemesinden kaynaklanıyordu teleskobun sersemliği de sanırsam ki ertesi gün düzeldi. Geçtiğimiz haftaiçini ailecek iyi atlattık; ufak tefek tanışma sürtüşmeleri dışında:) Ancak Perşembe günü akşamı teleskobumda çok dikkatli takibinde olmama rağmen o gün farkettiğim ciddi kuyruk çürümesini ve diğer normal japonlarımın kuyruklarında tel tel ayrılmalar gördüm ancak çok küçük. Cuma günü yarı yarıya su değişimiyle birlikte erkek arkadaşımın kendi pirana/papağan/astranot vs. akvaryumunda kullandığı Azoo genel dezenfektanı ekledim. O gün yemek olarak da küçük parçalara ayrılmış, 3/4 ıspanak yaprağı verdim. O gün neredeyse tüm gece başlarında bekleyip ıspanakla işleri bittiğine emin olduğumda kalıntıları akvaryumdan çıkardım.
Aynı dezenfektanı Cumartesi günü tekrar uyguladım ve normalde de kullandığım sera goldy royal'le yemleme yaptım. Teleskobumun ani kilo kaybına rağmen normal görünüyorlardı. Pazar günü yemleme ve ilaçlama yapmadım.
Ancak dün geldiğimde cidden kötü bir manzara gördüm. Teleskobum neredeyse geldiği halinin yarısı kadar kaldı. Kuyruk çürümesi durmuş gibi görünüyordu ancak ciddi derecede halsiz olsa da hava çıkışının tersine hafif başı aşağıda ufak hareketler yapıyordu. Hiçbiri yeme, benim hareket ve uyarılarılarıma ve diğer balıklara tepkisiz değildi. Yaklaşık 12 saatlik gözlerim sonucunda tuvaletlerini yapmadıklarını farkettim ve çok seyrek pul kayıpları vardı. sadece colico kabarcıklı ince beyaz bir şekilde yapıyordu,rengi de ciddi anlamda matlaşmıştı sanki üzerine mat bir ambalaj koyulmuş gibi ve karnının arkasına doğru şişlik vardı. Mantar diyebilecek pamukçuklara rastlamadım. Ayrıca bir japonumun kuyruğunda sanırım kırılma veya ezilmenin izi olan beyaz genişlemeyen/çoğalmayan bir leke vardı. O günü akşamı http://www.sera.de/index.php?id=701&L=6 dresinden indirebileceğiniz balık hastalıkları dökümanından hareketle, suyun %30'unu dipten çekimle boşaltıp malesef dinlendiremediğim uygun sıcaklıkta içme suyunu dipten ekleyerek değişim yaptım. Sonrasında 22 damla bactapur ve 1 buçuk çay kaşığı ectapur ekledim. ayrıca azoo'nun sıvı vitamininden de koydum 8ml kadar. 1 saat içerisinde ikinci öğünlerinde birkaç parçalanmış sera color stikcs(koyu pembe) yemiş olan balıklarım tuvaletlerini açık pembe şekilde yaptı ilk defa. Ancak akabinde beyaz japonum- ki tuvaletini en zor yapandı, filtre çıkışında hareketsiz durmaya başladı suyun üstünde arada sırada hareket ediyordu.
Bugün sabah yine çok iyi durumda değilllerdi. Teleskobum hala zayıflıyordu ve kuyruğunda dışarıya doğru 1-3 mm'lik beyaz bir çıkıntı vardı. Pamuklaşma olmamasına rağmen colico daha da mattı, teleskop ve japonlardan birinin akıntıya karşı hareketleri devam ediyordu. Sabah yem vemeyip vitamin ekledim. Akşam üstüne doğru hareketleri sarhoşlarmış gibi bir hal aldı, farklı miktarlarda olmak üzere (en çok akıntıya karşı yüzenlerin) yüzgeçlerini kısma eğilimleri var, tuvaletlerini de yapmadılar. Ama kesinlikle kontrolsüzce akıntıyla savrulmadılar. Akvaryumun ve odanın ışıklarını kapattım. Vatozların tacizinden çekindiğim için toz haline getirilmiş 2 tane sera color sticks verdim. Sadece küçük bir mikar daha iyi gibiler.
Bahsettiğim dökümanda karma enfeksiyon ile ilgili kısımdaki belirtiler neredeyse tamamen balıklarımda var. costapur + mycopur tedavisi öneriliyor. sizce bakteri tedavisinden sonra böyle bir yöntem mantıklı mıdır? yada balıklarım için uygun mudur? Durumları hakkında hiçbir tahminde bulunamıyorum. Ama teleskobun kuyruğundaki kesinlikle beyaz benek değil, daha önce karşılaştım beyaz benekle. Ve kuyruk çürümesini takip eden beyaz şeritlerden de değil :( Sanki saplanmış bir kıymık gibi görünüyor ve ilk defa bir balıkta böyle birşey görüyorum.
Su değişimlerinden sonra korkmamalrı için birlikte dans ettiğim balıklarımı böyle görmek çok üzücü, üstelik dev akvaryumlarının tasarımı yapılırken :) herşeye rağmen beni bütün gün bilgisayarın başında izlemeye çalışıyorlar... :((( Gerçekten kötü bir gün bugün, kedimle de kavgalıyızz...
Zamanınızı ayırıp bana birkaç tavsiyede bulunabilirseniz çok sevinirim, gerçekten iyi hissetmedikleri düşüncesine bile dayanamıyorum.
İlginize şimdiden çok teşekkür ederim, hoşçakalın.
NOT: Geçtiğimiz hafta patlayan akvaryum ampülünü, tasarruflu philips daylight ampülle değiştirdim. Sorun yaratır mı açıkçası pek bir fikrim yok.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
