ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fatihkaya55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2022 13:24
Son Ziyaret:
25 Haziran 2026 12:13
Toplam Mesaj:
27 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Kaya
Doğum Tarihi:
15 Haziran 1989
Yaş:
37
İl:
Samsun
Meslek:
Gelir Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fatih Kaya (Akvaryumkitaplığı)
SON 10 MESAJI
Filtre Önerisi
Dophin sfp 16 kendinden motorlu pipo filtre işinizi görecektir hemde su çıkış seviyesi su içinde tutulursa sıfır ses. Kendi 30×30×30 betta akvaryumumda kullanıyorum memnunum
Dophin sfp 16 kendinden motorlu pipo filtre işinizi görecektir hemde su çıkış seviyesi su içinde tutulursa sıfır ses. Kendi 30×30×30 betta akvaryumumda kullanıyorum memnunum
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
Aquael fzn pro 700 elime ulaşalı bir hafta oldu kısa süreli deneyimlerimi paylaşmak isterim. Filtreyi 60×30×30 tankıma kurdum öncelikle filtrenin olumsuz yanlarından bahsedeyim ilk olarak su emiş borusu çok uzun özellikle benim gibi 30 cm yüksekliğinde bir tankınız varsa akvaryumunuza sığmayacaktır. Yukarı aşağı ayarlanabilen ızgaralı parçayı en yukarı alsanız dahi sığmıyor ben çözümü emiş borusunun filtreye giren parçasını kesmekle buldum. Ancak parçaların birbirine eklendiği kısım biraz daha genişmiş o yüzden kesim yaptıktan sonra takacağım parçayı içerden biraz zımparalayarak inceltmek zorunda kaldım ama neticede hallettim. Diğer olumsuz yanı filtrenin içinden hiçbir medya çıkmaması aslında çıkıyor ama o çıkanlar hiçbir işinizi görmeyecek aynı sistem dophin H serisi şelale filtrelerde de vardı. Ben bu durumu bilerek almıştım zaten, elimde biyolojik sünger ve aquario neo soft medya olduğu için onları kullandım. Olumlu yanlarına gelince ilk olarak filtre aşırı sessiz. Bitek filtre kapağının takıldığı yere o-ring benzeri bir malzeme koymadıkları için kapaktan çok çok az bir ses geliyor ama akvaryum yatak odamda olmasına rağmen rahatsız etmiyor duymuyorum onun haricinde filtrenin akvaryuma temas eden her noktasına yumuşak bir malzeme koymuşlar. Diğer bir artısı kova hacmi çok iyi. Tanıtım videolarında gösterilmeyen bir medya koyma alanı daha var hatta o kısım yan tarafındaki içinde medya olan kısımdan daha aşağıda daha derin yani. Ben o kısma dophin sfp 34 ün iki süngerinden birini koydum bayağı uzun ve geniş olmasına rağmen sığdı. İçinden çıkan kasetleri çıkarıp o kısma ise en alta 3-4 cm kalınlığında sünger onların üzerine de file içerisinde aquario soft koydum ve neredeyse 500 ml medya aldı en üste ise sera crystal clear elyaf koydum. Benim akvaryum hacmim küçük olduğu için debi ayarı benim için çok önemliydi. Debiyi istediğiniz kadar azaltabiliyorsunuz bu da bir artı. Filtreyi kurduktan sonra ilk bir saat debiyi kısınca filtrenin içine su dolma sesi geliyordu sürekli bende kısık debide hep böyle ses yapacağını düşünüp pişman olmuştum aldığıma ama bir saat sonra debiyi istediğim ayarda çalıştırmama rağmen ses sıfıra indi. Ayrıca motor suyun içinde olduğu için elektrik kesintilerinden sonra veya temizlik sonrası su doldurmayla falan uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz kendisi dolduruyor haznesini. Bu kadar sessiz ve geniş biyolojik filtrasyon alanı sağlayan ve aynı zamanda geniş debi aralığı olan bir şelale filtre daha önce kullanmamıştım. Dış filtre kadar geniş medya hacmi sunmasa da temizlik kolaylığı bakımından dış filtrenin önünde. Hortum sök tak işleriyle uğraşmıyorsunuz. Kısa süreli deneyimlerim bu şekilde. İlerde olumsuz birşeyle karşılaşırsam tekrar paylaşım yaparım.
Aquael fzn pro 700 elime ulaşalı bir hafta oldu kısa süreli deneyimlerimi paylaşmak isterim. Filtreyi 60×30×30 tankıma kurdum öncelikle filtrenin olumsuz yanlarından bahsedeyim ilk olarak su emiş borusu çok uzun özellikle benim gibi 30 cm yüksekliğinde bir tankınız varsa akvaryumunuza sığmayacaktır. Yukarı aşağı ayarlanabilen ızgaralı parçayı en yukarı alsanız dahi sığmıyor ben çözümü emiş borusunun filtreye giren parçasını kesmekle buldum. Ancak parçaların birbirine eklendiği kısım biraz daha genişmiş o yüzden kesim yaptıktan sonra takacağım parçayı içerden biraz zımparalayarak inceltmek zorunda kaldım ama neticede hallettim. Diğer olumsuz yanı filtrenin içinden hiçbir medya çıkmaması aslında çıkıyor ama o çıkanlar hiçbir işinizi görmeyecek aynı sistem dophin H serisi şelale filtrelerde de vardı. Ben bu durumu bilerek almıştım zaten, elimde biyolojik sünger ve aquario neo soft medya olduğu için onları kullandım. Olumlu yanlarına gelince ilk olarak filtre aşırı sessiz. Bitek filtre kapağının takıldığı yere o-ring benzeri bir malzeme koymadıkları için kapaktan çok çok az bir ses geliyor ama akvaryum yatak odamda olmasına rağmen rahatsız etmiyor duymuyorum onun haricinde filtrenin akvaryuma temas eden her noktasına yumuşak bir malzeme koymuşlar. Diğer bir artısı kova hacmi çok iyi. Tanıtım videolarında gösterilmeyen bir medya koyma alanı daha var hatta o kısım yan tarafındaki içinde medya olan kısımdan daha aşağıda daha derin yani. Ben o kısma dophin sfp 34 ün iki süngerinden birini koydum bayağı uzun ve geniş olmasına rağmen sığdı. İçinden çıkan kasetleri çıkarıp o kısma ise en alta 3-4 cm kalınlığında sünger onların üzerine de file içerisinde aquario soft koydum ve neredeyse 500 ml medya aldı en üste ise sera crystal clear elyaf koydum. Benim akvaryum hacmim küçük olduğu için debi ayarı benim için çok önemliydi. Debiyi istediğiniz kadar azaltabiliyorsunuz bu da bir artı. Filtreyi kurduktan sonra ilk bir saat debiyi kısınca filtrenin içine su dolma sesi geliyordu sürekli bende kısık debide hep böyle ses yapacağını düşünüp pişman olmuştum aldığıma ama bir saat sonra debiyi istediğim ayarda çalıştırmama rağmen ses sıfıra indi. Ayrıca motor suyun içinde olduğu için elektrik kesintilerinden sonra veya temizlik sonrası su doldurmayla falan uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz kendisi dolduruyor haznesini. Bu kadar sessiz ve geniş biyolojik filtrasyon alanı sağlayan ve aynı zamanda geniş debi aralığı olan bir şelale filtre daha önce kullanmamıştım. Dış filtre kadar geniş medya hacmi sunmasa da temizlik kolaylığı bakımından dış filtrenin önünde. Hortum sök tak işleriyle uğraşmıyorsunuz. Kısa süreli deneyimlerim bu şekilde. İlerde olumsuz birşeyle karşılaşırsam tekrar paylaşım yaparım.
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Anselmo458]Aquario neo medyalarını ben de çok duydum hatta yakın zamanda alıp kendim test etmek istiyorum. Şunu sormak istedim soft medium ve hard arasındaki farkları gözlemleme imkanınız oldu mu ?[/QUOTE]
Ben sadece soft mini olanını kullandım softun suyu yumuşattığı medium un nötr olduğu hard ın da sertleştirdiği yazıyor ürünlerde. Tabiki ozmos su kullanılmadığı sürece soft un suyu yumuşatması mümkün değil. Ozmosla kullanımda bile ph değerlerini çok fazla değiştirmiyor uzun dönemde ne kadar etkisi olur onu henüz gözlemleyemedim bekleyip göreceğiz 🙂
[QUOTE=Anselmo458]Aquario neo medyalarını ben de çok duydum hatta yakın zamanda alıp kendim test etmek istiyorum. Şunu sormak istedim soft medium ve hard arasındaki farkları gözlemleme imkanınız oldu mu ?[/QUOTE]
Ben sadece soft mini olanını kullandım softun suyu yumuşattığı medium un nötr olduğu hard ın da sertleştirdiği yazıyor ürünlerde. Tabiki ozmos su kullanılmadığı sürece soft un suyu yumuşatması mümkün değil. Ozmosla kullanımda bile ph değerlerini çok fazla değiştirmiyor uzun dönemde ne kadar etkisi olur onu henüz gözlemleyemedim bekleyip göreceğiz 🙂
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=CoryCory]
Ses konusunda su akışı olmasa filtre kapalı sanarsın inanılır gibi değil. Sadece akvaryumu filtrenin akış noktasına kadar doldurman gerekiyor bunu es geçme sakın. Bu arada fzn pronun her kartuşu 12 ye 1 cm. içinden elyafa sarılı karbon çıkıyor. Ömrünü doldurunca yerine sünger koymak isterseniz bu ölçülerde kesmeniz gerekiyor. 2. method ise kartuşları çıkarıp blok sünger koymak. Son olarak ise bu filtrelerin bir pre filter kulesi mevcut. Ben içine elyaf tıkıyorum ama uygun boyutta sünger kesilip oda konabilir. [:iyi:]
Ben bu konuda çok uzun yıllar her türlü abukluğu denedim ve çözümü büyük boy filtre(yada 2 orta boy filtre), çok devridaim ve süngerde buldum. Konuyla alakalı olsun 40x küp tankım da fznpro 1500 kullanıyorum. Çoğu insana göre overkill ama hesaba katmadıkları 2 husus var; hobiciler çoğu zaman abuk zubuk filtre malzemelerinden medet umuyorlar fakat suyu daha çok çevirmenin ve bunu büyük bir hacimde yapmanın etkililiğini hesaba kimse katmıyor sanırım. Acemi hobiciler özellikle filtre malzemelerine filtre parası harcıyorlar halbuki bu bütçe ile 2. filtre yada daha büyük boy bir filtre alınabiliyor. Zaten yukarıdaki arkadaşıma 700 modelini tavsiye etmeme sebebimde buydu, aralarındaki fiyat farkı ciddi cüzi çünkü; sadece 200tl fark var(ha yeri yoksa akvaryumu çok kapatıyorsa ayrı konu fiziki şartları sağladığı hali ile düşünmek gerekli). Tabiki işin sonunda tek doğru yok her hobicinin kendince bir doğrusu var ve bu doğru o kişide çalışıyor. Parametreler çok değişken olabileceğinden aslında tavsiye vermenin en zor olduğu hobilerden biri neyseki ekipman konusu daha kolay. [/QUOTE][x(][QUOTE=CoryCory]
Ses konusunda su akışı olmasa filtre kapalı sanarsın inanılır gibi değil. Sadece akvaryumu filtrenin akış noktasına kadar doldurman gerekiyor bunu es geçme sakın. Bu arada fzn pronun her kartuşu 12 ye 1 cm. içinden elyafa sarılı karbon çıkıyor. Ömrünü doldurunca yerine sünger koymak isterseniz bu ölçülerde kesmeniz gerekiyor. 2. method ise kartuşları çıkarıp blok sünger koymak. Son olarak ise bu filtrelerin bir pre filter kulesi mevcut. Ben içine elyaf tıkıyorum ama uygun boyutta sünger kesilip oda konabilir. [:iyi:]
Ben bu konuda çok uzun yıllar her türlü abukluğu denedim ve çözümü büyük boy filtre(yada 2 orta boy filtre), çok devridaim ve süngerde buldum. Konuyla alakalı olsun 40x küp tankım da fznpro 1500 kullanıyorum. Çoğu insana göre overkill ama hesaba katmadıkları 2 husus var; hobiciler çoğu zaman abuk zubuk filtre malzemelerinden medet umuyorlar fakat suyu daha çok çevirmenin ve bunu büyük bir hacimde yapmanın etkililiğini hesaba kimse katmıyor sanırım. Acemi hobiciler özellikle filtre malzemelerine filtre parası harcıyorlar halbuki bu bütçe ile 2. filtre yada daha büyük boy bir filtre alınabiliyor. Zaten yukarıdaki arkadaşıma 700 modelini tavsiye etmeme sebebimde buydu, aralarındaki fiyat farkı ciddi cüzi çünkü; sadece 200tl fark var(ha yeri yoksa akvaryumu çok kapatıyorsa ayrı konu fiziki şartları sağladığı hali ile düşünmek gerekli). Tabiki işin sonunda tek doğru yok her hobicinin kendince bir doğrusu var ve bu doğru o kişide çalışıyor. Parametreler çok değişken olabileceğinden aslında tavsiye vermenin en zor olduğu hobilerden biri neyseki ekipman konusu daha kolay. [/QUOTE]
Zaten su seviyem her zaman en yukarda olduğu için o açıdan sıkıntı yaşamam ama ben içindeki kartuşları çıkartıp sünger ve aquario neo soft kullanacağım. Neo soft un matrixden 3-4 kat fazla yüzey alanı olduğunu öğrendiğimden beri her akvaryumumda biyolojik sünger + aquario neo medya kullanıyorum. Fzn pro 1000 almamamın sebebi ise ebatlarından dolayı yer problemi. Ama sizde 3 birim matrix kullanana kadar 1 birim aquario neo meyda kullanabilirsiniz. Özellikle medya alanı dar filtrelerde ilaç gibi oluyor. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler bu arada 🙏
[QUOTE=CoryCory]
Ses konusunda su akışı olmasa filtre kapalı sanarsın inanılır gibi değil. Sadece akvaryumu filtrenin akış noktasına kadar doldurman gerekiyor bunu es geçme sakın. Bu arada fzn pronun her kartuşu 12 ye 1 cm. içinden elyafa sarılı karbon çıkıyor. Ömrünü doldurunca yerine sünger koymak isterseniz bu ölçülerde kesmeniz gerekiyor. 2. method ise kartuşları çıkarıp blok sünger koymak. Son olarak ise bu filtrelerin bir pre filter kulesi mevcut. Ben içine elyaf tıkıyorum ama uygun boyutta sünger kesilip oda konabilir. [:iyi:]
Ben bu konuda çok uzun yıllar her türlü abukluğu denedim ve çözümü büyük boy filtre(yada 2 orta boy filtre), çok devridaim ve süngerde buldum. Konuyla alakalı olsun 40x küp tankım da fznpro 1500 kullanıyorum. Çoğu insana göre overkill ama hesaba katmadıkları 2 husus var; hobiciler çoğu zaman abuk zubuk filtre malzemelerinden medet umuyorlar fakat suyu daha çok çevirmenin ve bunu büyük bir hacimde yapmanın etkililiğini hesaba kimse katmıyor sanırım. Acemi hobiciler özellikle filtre malzemelerine filtre parası harcıyorlar halbuki bu bütçe ile 2. filtre yada daha büyük boy bir filtre alınabiliyor. Zaten yukarıdaki arkadaşıma 700 modelini tavsiye etmeme sebebimde buydu, aralarındaki fiyat farkı ciddi cüzi çünkü; sadece 200tl fark var(ha yeri yoksa akvaryumu çok kapatıyorsa ayrı konu fiziki şartları sağladığı hali ile düşünmek gerekli). Tabiki işin sonunda tek doğru yok her hobicinin kendince bir doğrusu var ve bu doğru o kişide çalışıyor. Parametreler çok değişken olabileceğinden aslında tavsiye vermenin en zor olduğu hobilerden biri neyseki ekipman konusu daha kolay. [/QUOTE][x(][QUOTE=CoryCory]
Ses konusunda su akışı olmasa filtre kapalı sanarsın inanılır gibi değil. Sadece akvaryumu filtrenin akış noktasına kadar doldurman gerekiyor bunu es geçme sakın. Bu arada fzn pronun her kartuşu 12 ye 1 cm. içinden elyafa sarılı karbon çıkıyor. Ömrünü doldurunca yerine sünger koymak isterseniz bu ölçülerde kesmeniz gerekiyor. 2. method ise kartuşları çıkarıp blok sünger koymak. Son olarak ise bu filtrelerin bir pre filter kulesi mevcut. Ben içine elyaf tıkıyorum ama uygun boyutta sünger kesilip oda konabilir. [:iyi:]
Ben bu konuda çok uzun yıllar her türlü abukluğu denedim ve çözümü büyük boy filtre(yada 2 orta boy filtre), çok devridaim ve süngerde buldum. Konuyla alakalı olsun 40x küp tankım da fznpro 1500 kullanıyorum. Çoğu insana göre overkill ama hesaba katmadıkları 2 husus var; hobiciler çoğu zaman abuk zubuk filtre malzemelerinden medet umuyorlar fakat suyu daha çok çevirmenin ve bunu büyük bir hacimde yapmanın etkililiğini hesaba kimse katmıyor sanırım. Acemi hobiciler özellikle filtre malzemelerine filtre parası harcıyorlar halbuki bu bütçe ile 2. filtre yada daha büyük boy bir filtre alınabiliyor. Zaten yukarıdaki arkadaşıma 700 modelini tavsiye etmeme sebebimde buydu, aralarındaki fiyat farkı ciddi cüzi çünkü; sadece 200tl fark var(ha yeri yoksa akvaryumu çok kapatıyorsa ayrı konu fiziki şartları sağladığı hali ile düşünmek gerekli). Tabiki işin sonunda tek doğru yok her hobicinin kendince bir doğrusu var ve bu doğru o kişide çalışıyor. Parametreler çok değişken olabileceğinden aslında tavsiye vermenin en zor olduğu hobilerden biri neyseki ekipman konusu daha kolay. [/QUOTE]
Zaten su seviyem her zaman en yukarda olduğu için o açıdan sıkıntı yaşamam ama ben içindeki kartuşları çıkartıp sünger ve aquario neo soft kullanacağım. Neo soft un matrixden 3-4 kat fazla yüzey alanı olduğunu öğrendiğimden beri her akvaryumumda biyolojik sünger + aquario neo medya kullanıyorum. Fzn pro 1000 almamamın sebebi ise ebatlarından dolayı yer problemi. Ama sizde 3 birim matrix kullanana kadar 1 birim aquario neo meyda kullanabilirsiniz. Özellikle medya alanı dar filtrelerde ilaç gibi oluyor. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler bu arada 🙏
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
Biyolojik süngerler matrix, sera siporax gibi medyaların yanında gereksiz görülüyor ama yapılan birçok araştırmada arke ismindeki faydalı bakterilerin çoğunlukla ince gözenekli biyolojik süngerlerde yoğun olarak barındığı tespit edilmiş. Hatta akvaryumda bir süre sonra biyolojik yükün yüzde 70-80 lik kısmını arkelerin üstlendiği tespit edilmiş. Dolayısıyla bence diğer medyaların yanında biyolojik süngerler de ihmal edilmemeli.
Biyolojik süngerler matrix, sera siporax gibi medyaların yanında gereksiz görülüyor ama yapılan birçok araştırmada arke ismindeki faydalı bakterilerin çoğunlukla ince gözenekli biyolojik süngerlerde yoğun olarak barındığı tespit edilmiş. Hatta akvaryumda bir süre sonra biyolojik yükün yüzde 70-80 lik kısmını arkelerin üstlendiği tespit edilmiş. Dolayısıyla bence diğer medyaların yanında biyolojik süngerler de ihmal edilmemeli.
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
Şuan debisi az diye sfp 34 kullanıyorum biyolojik olarak yeterli ama 30 cm derinliği olan akvaryum için çok büyük çok fazla yer kaplıyor. Debi sorun olmazsa fzn 700 biyolojik olarak bana yeterli gelir. Oase ye göre bunu tercih etme sebebim akvaryumum yatak odamdaki gibinme odasında. Yani çok sessiz olması lazım. @CoryCory nin ses konusundaki yorumuna güvenerek fzn 700 alıyorum.
Şuan debisi az diye sfp 34 kullanıyorum biyolojik olarak yeterli ama 30 cm derinliği olan akvaryum için çok büyük çok fazla yer kaplıyor. Debi sorun olmazsa fzn 700 biyolojik olarak bana yeterli gelir. Oase ye göre bunu tercih etme sebebim akvaryumum yatak odamdaki gibinme odasında. Yani çok sessiz olması lazım. @CoryCory nin ses konusundaki yorumuna güvenerek fzn 700 alıyorum.
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
60×30×30 akvaryumuma fzn pro 700 almayı düşünüyorum ama debinin fazla geleceğine dair şüphelerim var akvaryumda net 42 litre su var ve dipte tortu var bütün tortuyu dağıtsın istemiyorum fzn pro 700 ün debisi ne kadar kısılıyor acaba?
60×30×30 akvaryumuma fzn pro 700 almayı düşünüyorum ama debinin fazla geleceğine dair şüphelerim var akvaryumda net 42 litre su var ve dipte tortu var bütün tortuyu dağıtsın istemiyorum fzn pro 700 ün debisi ne kadar kısılıyor acaba?
Sunsun Hw-603b Kullananlar İçeri
Arkadaşlar cihazın kablo uzunluğunu net olarak ne kadar acaba yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Birde bu filtreyi akvarymun yanında kullanan var mı akvaryumun yanında motor üstte emiş altta olacak şekilde koysak akvaryumun yanına emişde bi sıkıntı olur mu[EDIT]Fatihkaya55,2022-08-10 11:37:06[/EDIT]
Arkadaşlar cihazın kablo uzunluğunu net olarak ne kadar acaba yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Birde bu filtreyi akvarymun yanında kullanan var mı akvaryumun yanında motor üstte emiş altta olacak şekilde koysak akvaryumun yanına emişde bi sıkıntı olur mu[EDIT]Fatihkaya55,2022-08-10 11:37:06[/EDIT]
İç Sump Planlama
Merhabalar sump konusunda birçok tecrübeli arkadaş olduğu için bu konudaki arkadaşlara sormak istediğim birşey var sump yapımıyla ilgili videoları incelerken bu videoyu buldum buradaki taşırma camının yüksekliği bana biraz fazla gibi geldi akvaryumdaki su seviyesi taşırma camının altına düştüğünde tanktaki devir daim işlemi durmaz mı ve bu videodaki arkadaşlar profesyonel akvaryum imalatı yapıyorlar. Sonuçta mantıken akvaryumdaki su seviyesi taşırma camının yüksekliği kadar olur
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234365/260720220924001.jpg[/IMG]
Merhabalar sump konusunda birçok tecrübeli arkadaş olduğu için bu konudaki arkadaşlara sormak istediğim birşey var sump yapımıyla ilgili videoları incelerken bu videoyu buldum buradaki taşırma camının yüksekliği bana biraz fazla gibi geldi akvaryumdaki su seviyesi taşırma camının altına düştüğünde tanktaki devir daim işlemi durmaz mı ve bu videodaki arkadaşlar profesyonel akvaryum imalatı yapıyorlar. Sonuçta mantıken akvaryumdaki su seviyesi taşırma camının yüksekliği kadar olur
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234365/260720220924001.jpg[/IMG]
Monster Fishs
Bu akvarum sadece alligator e bile küçük sen içine bi dünya balık koymuşsun üzerinden bayağı zaman geçmiş muhtemelen yazık etmişsindir balıklara bu balıklar için sana en az 1 tonluk akvaryum lazım. ancak iki oscar bakılcak tanklara bu kadar hayvanı atıp işkence yapıyorsunuz millette güzel olmuş yılanbaş ta ekle falan diyor balık stoğu azmış gibi
Bu akvarum sadece alligator e bile küçük sen içine bi dünya balık koymuşsun üzerinden bayağı zaman geçmiş muhtemelen yazık etmişsindir balıklara bu balıklar için sana en az 1 tonluk akvaryum lazım. ancak iki oscar bakılcak tanklara bu kadar hayvanı atıp işkence yapıyorsunuz millette güzel olmuş yılanbaş ta ekle falan diyor balık stoğu azmış gibi
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
