ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CRD
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2009 14:51
Son Ziyaret:
15 Nisan 2026 21:31
Toplam Mesaj:
320 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ERMAN CERİDOĞLU
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1979
Yaş:
47
İl:
Denizli
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Walstad Metodu (ternapi)
Yasemin hanım merhabalar.
Konuyu baştan sona okudum.
Yaptığınız araştırma ve paylaşım için kendi adıma çok teşekkür ederim.
Size danışmak istediğim iki konu var.
1 - İlk kurulumda mevcut döngüsü oturmuş ve temiz Low-Tech tankımdan bitki ve su ekleyebilir miyim?
2 - Şanslı Bambu bitkisi eklenebilir mi?
Yasemin hanım merhabalar.
Konuyu baştan sona okudum.
Yaptığınız araştırma ve paylaşım için kendi adıma çok teşekkür ederim.
Size danışmak istediğim iki konu var.
1 - İlk kurulumda mevcut döngüsü oturmuş ve temiz Low-Tech tankımdan bitki ve su ekleyebilir miyim?
2 - Şanslı Bambu bitkisi eklenebilir mi?
Ofis İçin Akvaryum Ölçü Tavsiyesi...
Merhabalar.
Ofisime nano karides akvaryumu kurmak istiyorum.
Walstad yöntemini uygulamayı hedefliyorum.
Kafamda iki ölçü var.
Her ikiside ~20lt.
27,5 x 27,5 x 27,5cm
ve
36 x 24 x 24cm
Estetik ve işlevsellik açısından tecrübeli arkadaşların seçim ya da önerilerini rica ediyorum.
Merhabalar.
Ofisime nano karides akvaryumu kurmak istiyorum.
Walstad yöntemini uygulamayı hedefliyorum.
Kafamda iki ölçü var.
Her ikiside ~20lt.
27,5 x 27,5 x 27,5cm
ve
36 x 24 x 24cm
Estetik ve işlevsellik açısından tecrübeli arkadaşların seçim ya da önerilerini rica ediyorum.
DENİZLİLİ AKVARİSTLER
[QUOTE=Yasefoğlu]Arkadaşlar sizden naçizane bir isteğim olacak.Çevresinde veya kendinde Ramirazi veya kakadu olan varmı.Yeni akvaryumumda o türü düşünüyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=Yasefoğlu]Arkadaşlar sizden naçizane bir isteğim olacak.Çevresinde veya kendinde Ramirazi veya kakadu olan varmı.Yeni akvaryumumda o türü düşünüyorum.[/QUOTE]
Selamlar.
2008'den beri Güney Amerika cüceleri ile ilgilenmekteyim ancak Denizli'de hiç canlı olarak Kakadu görme fırsatım olmadı. Şu anda oğlum için kurduğum nanoda Ramirezi beslemekteyim. Merak ettiğin bir konu olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.
Nano Projesi
Soner Bey hayırlı olsun.
Soner Bey hayırlı olsun.
Öncelikle R/O olmadan kuruluma başlamayın. Diğer malzemelerden yapacağınız ufak kısıntılar ile R/O parasını çıkartabilirsiniz.
Dalga motorları ile kafa motoru bence bu sistem için çok fazla. Dalga motoru konusunda Koralia 1 yeterli gelecektir diye düşünmekteyim. Bende su an yeni kurulum aşamasındayım. Yakın hacimde 1 adet Koralia 1 ve çift geri dönüşe eklenecek Hydor flo'lar ile dalga konusunu çözeceğim. Sump motorunda Hydor Seltz L40 elektrik sarfiyatı biraz yüksek olmasına rağmen çok efektif ve sessiz bir motor. Tavsiye ederim.
Kaya konusunda canlı kaya ile başlamayın bence. İlk kurulumda yaşadığım sorunları kimsenin yaşamasını istemem doğrusu.
Tuz ve kum konusunda CoralX ürünlerini araştırın bence.
Benimde konuma bakarsanız bazı fikirler çıkartabilirsiniz.
Saygılarımla...
Aegean's Sea
Selamlar.
Selamlar.
Bugün yeni bir sıkıntı ile karşılaştım.
Borulama işini halletmek için yapı malzemeleri satan mağazalara gittim. Forumlarda ki çoğu üyenin kullandığı siyah renk boruyu bulamadım. Bu boru ve bağlantı parçalarının piyasada bilinen ismi nedir acaba.
Bir de iki tip boru arasında kaldım. PPRC ve PVC. Bunlardan hangisi bizim için daha uygundur?
Saygılarımla...
Aegean's Sea
Abi selam.
CRD 2012-01-26 22:10:58
Abi selam.
LED'i niye tercih edebileceğim konusu biraz kalabalık.
Hazır T5 armatüre maddi olarak yetişemiyorum şu an. Kendim bir armatür tasarladım hatta işyerinde saçlarını kesip, kıvırttım ancak yaşadığım şehirde florasan ve balast sıkıntısı içine girdim. Bu malzemeleri tedarik edecek akvaryumcum yaklaşık 2 aydır florasan ve balastları getirtemedi. Bu süreç içerisinde gelmiş olsaydı belki LED'i hiç aklıma bile getirmeyecektim.
Sonradan bir arayış içine girince metal halide ve LED önüme çıktı. Metalde bir avantajım var. İyi bir arkadaşım kullanmadığı armatür ve lambasını bana vermeyi teklif etti. 150W 15000K. onunla muhabbet ederken neden bu armatürü kullanmıyorsun dediğimde, LED'e geçiş yapacağım dedi.
Sonrası malum araştırmaya başladım.
10000-12000K üstü LED'lerde yosun sıkıntısı olmadığını öğrendim. Uzun vadede gerek elektrik sarfiyatı gerekse lamba değiştirme periyotu bakımından LED çok mantıklı geldi. Bir çok büyük marka LED sistemlerine geçti yada geçeceğini duyurdu. Ki senden bunlardan bir tanesini araştırmaktasın bildiğim kadarıyla.

Cumartesi akvaryumcuma T5 florasan, blast vb. ürünler için yaptığım ödemeyi geri alacağım.
Önümde üç yol var şu an;
1 - Aynı ürünleri internet sitelerinden getirtmek. T5 DIY armatür ile 6x24W olarak ışıklandırmayı çözmek. DIY soğutma sistemini yapmak.
2 - Arkadaşımın hediye ettiği MH sistemini kullanmak ve DIY soğutma sistemi yapmak.
3 - İnternette bana göz kırpan bir LED armatür var. Onu almak. Onunda bana göre bazı eksikleri var tabi ki; dimleme yapamıyor, proğramlama yok ve beyaz LED sayısı maviden fazla.
Bir kaç gün içerisinde artık karar verip gerekli alımları ve kurulumları yapıp aydınlatma konusu çözmem gerekiyor. Bu hafta sonu akvaryumun borulama işlerini halledip su doldurmaya başlayacağım.
Şu süreçte tüm öneri ve yorumlara aç bir şekilde abi senden ve tüm forum üyeleriniden cevap bekliyorum.
Fotoğraf paylaşmadan tanıtımın çok bir çekiciliği olmadığından cep telefonu ile çekilmiş bir kaç kare paylaşıyorum.
Saygılarımla...
Bu video da Protein Skimmer'siz RedSea Max130D'nin son demleri;
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=dizitltAhXk[/VID]
Aegean's Sea
[QUOTE=DenizYILDIZ]Geleceğin aydınlatması PLAZMA sistemi :) Ama kardeş hem çok yeni hem pahalı ve henüz akvaryum hobisine adaptasyonu bitmadi :) İnşallah ileride beraber araştırırız :) [/QUOTE]
[QUOTE=DenizYILDIZ]Geleceğin aydınlatması PLAZMA sistemi :) Ama kardeş hem çok yeni hem pahalı ve henüz akvaryum hobisine adaptasyonu bitmadi :) İnşallah ileride beraber araştırırız :) [/QUOTE]
Abi bilirsin ben bazı şeylerde tersine gitmeyi seviyorum. Şu iki gündür para harcayacak farklı bir yer aramaktayım LED'e geçmemek için yoksa LED'e gömeceğim parayı...
Aegean's Sea
Aydın Bey LED T5 seçimini bu haftaya yayıp iyice düşünmek istiyorum. Geç olsun sorunsuz olsun. T5 kendini kanıtlamış bir sistem ama LED geleceğin sistemi diye düşünüyorum. Tabi bu LED'in şu an sorunsuz olduğu anlamına gelmez. Artı ve eksileri düşünüp sizlerinde yorumlarınızla bir karar vereceğim.
Aydın Bey LED T5 seçimini bu haftaya yayıp iyice düşünmek istiyorum. Geç olsun sorunsuz olsun. T5 kendini kanıtlamış bir sistem ama LED geleceğin sistemi diye düşünüyorum. Tabi bu LED'in şu an sorunsuz olduğu anlamına gelmez. Artı ve eksileri düşünüp sizlerinde yorumlarınızla bir karar vereceğim.
Sump hacmi konusunda 50x40x35 yeterli gelir diye düşünmekteyim. Sonuçta tatlı su için kullanacağım 20 litre bu hacmin dışında. Toplam sump ölçülerim 65x40x35.
Murat bey iltifatınız için çok teşekkür ederim. RSM130D ile ilgili tanıtımıma denk geldiyseniz görmüşsünüzdür, yaklaşık 10 ay sistemi PS'siz yürüttüm. Şu ana kadar düşük KH (7-8 ) dışında bir sıkıntı yaşamadım. Son bir ay içinde artık yeter diyerek ilgilenmeyi kestim. Sadece bu dönemde ciddi canlı kaybım oldu. Onda da 1 Octopus , 3 conch ve deniz yıldızının bir kolunu kaybettim. Ya çok şanslıyım ya da az da olsa sistemi anlamaya başladım.
Yeri gelmişken şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum. Ben hazır sistemlerin en iyisi diye lanse edilen 130D'yi tecrübe ettim, diğerlerini düşünemiyorum bile. Yeni başlayacak arkadaşlara ya da derli toplu olsun diye bu sistemi tercih etmeyi düşünen arkadaşlara tek sözüm sakın ha...
Saygılarımla...
Aegean's Sea
Deniz Abi selamlar.
Deniz Abi selamlar.
Yorumların için teşekkür ederim.
Sump su yüksekliği 26-27cm arasında olacak. Sumpta 20x40cm'lik kısım PS, 20x40cm'lik kısım Sump motoru ve 15x40cm'lik kısım temiz su bölmesi olarak yapıldı. Geri kalan 10cm'lik kısım cam kalınlıkları ve PS ile sump motoru bölmesi arasında ki 3 şaşırtmaya harcanıyor.
Aslında sump ölçüleri 50x40x35h de diyebiliriz. Planlamada çizdiğim katı model similasyonunda hata yoksa sumpta taşma olmaması gerekli.
Sumpa 40'lık boru ile iniş var, bir tane 40'lık boruda emniyet amaçlı konumlandırıldı. Sumptan geri dönüş ise iki adet 20'lik boru ile olacak.
Reaktörün konumlandırılması konusu çok düşünmemiştim açıkcası. PS'in olduğu bölüme koyabilirim diye düşünmüştüm. Eğer ihtiyaç duyarda reaktör kullanımına geçersem uyarılarını dikkate alıp yer seçimi yapacağım.
Mobilyanın içi rahat.
Aegean's Sea
Fotoğraf: Eklenecek.
Boyut (cm):
Fotoğraf: Eklenecek.
Boyut (cm):
60x60x50h Durso sistemli tank + 65x40x35h sump ( 3 bölmeli; PS +Sump motoru + Temiz su )
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Kapasite (litre):
200lt ( Sump ile birlikte tahmini net su hacmi ) + 20lt temiz su
Canlılar:
Percula Clown x 2 ( Eski tankımdan )
Blue Tang x 1 ( Eski tankımdan )
Banggai Cardinal x 1
Fire Goby x 1
Purple Fire Goby x 1
Sixline Wrasse x 1
Blue Green Chromis x 3
Yellow Tang x 1
Alg Eater Blenny x 1
Sand Starfish x 1
Cleaner Shrimp x 1
Teke x 1
Conch x 10
Turbo Snail x 5
Blue Leg Hermit x 1
Soft + LPS + su oturduktan sonra Bubble yada Carpet Anemon ve basit SPS türleri.
Malzemeler:
Protein Skimmer : Bubble Magus NAC5A
Sump Motoru : Hydor Seltz L40
Dalga Motoru : Hydor Coralia 1 ( 1 adet ) ( Eski tankımdan kalan ) + sump dönüş borularının ucuna Hydor Flo Deflector ( 2 adet )
R/O : ZatekSu ( 5 aşamalı ve silikat filtreli )
Refraktometre : Reef Octopus
Temiz Su Tamamlama : Reef Octopus FW220
Medya Reaktörü : Yok ( Duruma göre ilave edilebilir.)
Aydınlatma : 6 x 24W T5 ( Ati ) / 150W 15000K MH. (mevcut ) yada 50~55 x 3W Power LED ( Henüz karar vermedim. T5 olursa D.I.Y armatür yapacağım. Projesi hazır. )
Isıtıcı : JBL 200W
Soğutma Sistemi : 1 adet 8 cm bilyalı fan dolap içi için, 2 adet 8 cm bilyalı fan su soğutma için, 2 adet 4cm bilyalı fan aydınlatmanın suya verdiği ısıyı uzaklaştırmak için. ( D.I.Y. olarak yapımına başlandı. )
Elektrik Sistemi : 1kva UPS ( sadece PS ve Sump motoruna bağlı olacak. ), 4 adet mekanik zamanlayıcı, 2 adet Philips akım korumalı 8'li grup priz.
Kaya : Korallenwelt Übergrobe Saule 30cm
Tuz : CoralX Saltmix ( 23,5kg )
Kum : CoralX WhiteX (25kg )
Dolap : 18mm ve 8mm ham MDF üzerine parlak beyaz lake boyalı.
Bunların dışında maşa, mıknatıslı cam sileceği, tuzu karıştırmak için küçük bir kafa motoru ve canlı alıştırma sistemi gibi ufak tefek şeyler alındı.
Akvaryum Bakımı: İki haftada bir %10 su değişimi + düzenli test ile birlikte ihtiyaca göre katkı eklenmesi.
Kullanılan Yemler:
Kullanılan Yemler:
NLS Optimum Salt H2O Flakes ( Eski tankımdan kalan )
NLS Marine Fish Formula ( Eski tankımdan kalan )
Tetra Marine Granules XL ( Eski tankımdan kalan )
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
BrightWell microBacter7 ( 500ml )
CoralX CoralXXL ( 500ml )
CoralX ColarX ( 500ml )
Seachem Purigen ( 250ml ) ( Eski tankımdan kalan )
GroTech RemoPhos FE ( 500 ml ) ( Eski tankımdan kalan )
RedSea Nitro Bac Success ( 100ml ) ( Eski tankımdan kalan )
RedSea Calcium Success ( 100ml ) ( Eski tankımdan kalan )
RedSea Coral Buff Success ( 100ml ) ( Eski tankımdan kalan )
RedSea Magnesium Success ( 100ml ) ( Eski tankımdan kalan )
Testler:
CoralX KH
CoralX PH
Elos KH ( Eski tankımdan kalan )
RedSea KH ( Eski tankımdan kalan )
RedSea PH ( Eski tankımdan kalan )
RedSea Alk ( Eski tankımdan kalan )
RedSea NH3/Nh4 ( Eski tankımdan kalan )
RedSea No2 ( Eski tankımdan kalan )
RedSea NO3 ( Eski tankımdan kalan )
RedSea Ca ( Eski tankımdan kalan )
RedSea Mg ( Eski tankımdan kalan )
Arkadaşlar selamlar.
Sıkıntılı bir RedSea Max 130D macerası sonrası yeni bir kuruluma başlıyorum.
Bu kurulumda RSM'de yaptığım hataları yapmamak için çok okudum ve araştırdım. Umarım uzun soluklu bir tank olur.
Yukarıda kırmızı ile yazılan malzemeler dışında tüm liste temin edildi.
Kurulum sürecini uzun tuttum. Suyu doldurmaya 10-15 gün sonra başlayacağım. Bu sürede aktif olan RSM pasife çekilecek ve aydınlatma sıkıntısı çözülecek.
Bu süreçte ve kurulum sonrasında tüm düşünce ve önerilerinizi bekliyorum.
Saygılarımla...
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





