ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emrecirci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2009 10:20
Son Ziyaret:
14 Mayıs 2013 20:48
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre circi
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1983
Yaş:
43
İl:
Sivas
Meslek:
Fotoğraf Sanatçısı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emre circi
SON 10 MESAJI
83x40x40 alttan sumplu tür tavsiyesi
Bizde sizin gibi düşünüyoruz aslında kesinlikle bitkili düşünyoruz bundan önce sump olarak kullandığımız 60x30x30 akvaryumda bitkili tecrübesi edindik. Aklımızda bi ama vardı işte onada cevap bulduk, sizlerinde belirtiiği gibi zemini tamammen parvula yapmayı düşünüyoruz. Co2 olayınıda gelince az ama 24 saat vermeyi düşünüyoruz bundan sonrasını deneyip göreceğiz yakın zamanda fotoğrafları eklerim aksilik çıkmazsada çarşamba günü bitkileri ekeriz.
Bizde sizin gibi düşünüyoruz aslında kesinlikle bitkili düşünyoruz bundan önce sump olarak kullandığımız 60x30x30 akvaryumda bitkili tecrübesi edindik. Aklımızda bi ama vardı işte onada cevap bulduk, sizlerinde belirtiiği gibi zemini tamammen parvula yapmayı düşünüyoruz. Co2 olayınıda gelince az ama 24 saat vermeyi düşünüyoruz bundan sonrasını deneyip göreceğiz yakın zamanda fotoğrafları eklerim aksilik çıkmazsada çarşamba günü bitkileri ekeriz.
83x40x40 alttan sumplu tür tavsiyesi
Selam
Selam
83x40x40 ana tank
60x30x30 alttan sump
100 watt ısıtıcı
hava motoru
atman at103 kafa motoru
strafordan arka fon'un olduğu bir akvaryum yaptık fakat besleyeceğimiz tür olarak, kafamız karışık acaba ne beslesek ? Bize yardımcı olun High Tech olarak bitkili için tüm ekipmanımız var bitkili de yapabiliriz, malawi de olabilir bize fikir verin ve yardımcı olun....
83x40x40 sumplu bitkili
Fotoğraf: en kısa zamanda
Boyut (cm): 83x40x40 ana tank 60x30x30 sump
Kapasite (litre): 130
Canlılar: 10 dişi lepistes 6 çöpçü
Malzemeler: 100 wat ısıtıcı, Çift çıkışlı hava motoru, Atman At 103 kafa motoru (sump için), Resun 750 lt debili kafa motoru Co2 reaktörü için, Tüplü Co2 sistemi, İsta Reaktör, 24 wat grolux, 24 wat aquastar, 2adet 18 wat gün ışığı floresans,
Akvaryum Bakımı: haftalık &20 dip çekimi.
Kullanılan Yemler: sera pul yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: tunç beyin misket ve sıvı gübreleri
Fotoğraf: en kısa zamanda
Boyut (cm): 83x40x40 ana tank 60x30x30 sump
Kapasite (litre): 130
Canlılar: 10 dişi lepistes 6 çöpçü
Malzemeler: 100 wat ısıtıcı, Çift çıkışlı hava motoru, Atman At 103 kafa motoru (sump için), Resun 750 lt debili kafa motoru Co2 reaktörü için, Tüplü Co2 sistemi, İsta Reaktör, 24 wat grolux, 24 wat aquastar, 2adet 18 wat gün ışığı floresans,
Akvaryum Bakımı: haftalık &20 dip çekimi.
Kullanılan Yemler: sera pul yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: tunç beyin misket ve sıvı gübreleri
taban: alltan üste dere kumu, zeolit, siyah hagen kum.
Tankın kurulumunu tamamladık. Suyun oturmasını bekledik, canlılarımızı ekledik, bitkilerimiz çarşamba günü elimizde olacak dikim aşamasını fotoğraflamayı düşünüyoruz. Bitki olarak ağırlıklı olarak parvula olacak zemin, arka planda da yıldız rotala düşündük, staraforda sump kulesini gizlemek için arka fon yaptık bu fonun bi kısımlarında moss tutturmayı düşünüyoruz. her türlü eleştiriye açığız.
Mayalı Sistemden Tüpe geçiş Maliyet 20 tl
Selam Gökhan
Bey yanlış anladınız sanırım buda mayalı sistem
Selam Gökhan
Bey yanlış anladınız sanırım buda mayalı sistem
Mayalı Sistemden Tüpe geçiş Maliyet 20 tl
Selam
Bitkili tankımızı yeni kurduk daha bir haftalık, Co2 arayışına girmiştik mayalı sisteme karar kıldık, 2,5 litre pet şişeden mayalı sistem yaptık devamlı hortumu tak çıkar zor oluyordu, hava çıkışını ayarlamamak da cabası idi tüplü sistemler çok pahalıydı alabilirdik ama bitkili akvaryumda deneyimiz olmadığından tüplü sistem almadık. Arabada 5 senedir duran 2 litrelik yangın söndrürme tüpümüz vardı içini boşalttık, zaten bitmişti, temizledik, üzerindeki mandallı vanasını iptal ettik basınç saatini kontrol ettik çalışıyordu onuda sisteme dahil etttik bakır boru ile tesisatını hazırladık, toplam 3 tane vana kullandık bir tanesi açma kapama iki tanesi ince ayar. Maliyet olarak sadece vanalara 8 lira para verdik bakır borudan ve eski olan vanadan para almadılar (doğalgazıcıdan temin ettik tüm tesisatı yan komşumuz sağolsun) Ben konu başlığına 20 lira yazdım çünki hepsini para ile alsak 20 lirayı geçmezdi hurdacılarda 3-5 lira arasına yangın tüpünün boşu alınabiliyor, biz arabadakini yenilemek için hurdacından almadık iyikide öle yapmışız arabada yangın söndürme tüpümüz var diye geziyoruz ama 2 dakikada bitti tüp mangalı bile söndüremezdi.
Bu arada sistemi 19:40 da kurdu 20:10 gece Co2 aldık ve saniyede 1 kabarcığa stabil olmak üzere artı istediğimiz zaman açıp kapatıyoruz (manuel el ile ana vanadan) tekrar ayarladığımız gibi Co2 alıyoruz. Sistem riskli mi değilmi tartışma konusu elimizdeki tüp 27 bar basıncda çalışıyor, ve 40 bar basınçta test ediliyor. Sistemin üzerinde basınç saati olduğu için basıncı görme şansımız olacak. Ne kadar uzun süre gider riski varmı yokmu bizde bilmiyoruz bekleyip göreceğiz. Ama istediğimiz gibi açıp kaapama ve ayarlam olayı tamam sorun yok. Projeyi internette piknik tüpünden mayalı sistem yapan bi arkadaştan esinlenerek yaptık onada burdan çok teşekkür ederiz. birilerine faydamız dokunursa ne mutlu bize.
Resimleri ekliyorum





Selam
Bitkili tankımızı yeni kurduk daha bir haftalık, Co2 arayışına girmiştik mayalı sisteme karar kıldık, 2,5 litre pet şişeden mayalı sistem yaptık devamlı hortumu tak çıkar zor oluyordu, hava çıkışını ayarlamamak da cabası idi tüplü sistemler çok pahalıydı alabilirdik ama bitkili akvaryumda deneyimiz olmadığından tüplü sistem almadık. Arabada 5 senedir duran 2 litrelik yangın söndrürme tüpümüz vardı içini boşalttık, zaten bitmişti, temizledik, üzerindeki mandallı vanasını iptal ettik basınç saatini kontrol ettik çalışıyordu onuda sisteme dahil etttik bakır boru ile tesisatını hazırladık, toplam 3 tane vana kullandık bir tanesi açma kapama iki tanesi ince ayar. Maliyet olarak sadece vanalara 8 lira para verdik bakır borudan ve eski olan vanadan para almadılar (doğalgazıcıdan temin ettik tüm tesisatı yan komşumuz sağolsun) Ben konu başlığına 20 lira yazdım çünki hepsini para ile alsak 20 lirayı geçmezdi hurdacılarda 3-5 lira arasına yangın tüpünün boşu alınabiliyor, biz arabadakini yenilemek için hurdacından almadık iyikide öle yapmışız arabada yangın söndürme tüpümüz var diye geziyoruz ama 2 dakikada bitti tüp mangalı bile söndüremezdi.
Bu arada sistemi 19:40 da kurdu 20:10 gece Co2 aldık ve saniyede 1 kabarcığa stabil olmak üzere artı istediğimiz zaman açıp kapatıyoruz (manuel el ile ana vanadan) tekrar ayarladığımız gibi Co2 alıyoruz. Sistem riskli mi değilmi tartışma konusu elimizdeki tüp 27 bar basıncda çalışıyor, ve 40 bar basınçta test ediliyor. Sistemin üzerinde basınç saati olduğu için basıncı görme şansımız olacak. Ne kadar uzun süre gider riski varmı yokmu bizde bilmiyoruz bekleyip göreceğiz. Ama istediğimiz gibi açıp kaapama ve ayarlam olayı tamam sorun yok. Projeyi internette piknik tüpünden mayalı sistem yapan bi arkadaştan esinlenerek yaptık onada burdan çok teşekkür ederiz. birilerine faydamız dokunursa ne mutlu bize.
Resimleri ekliyorum





İlk Bitkili Deneyiyim Bitki Türleri Hakkında
Lütfü bey
İsta co2 reaktör kullanıyoruz 4 resimde mevcut
Lütfü bey
İsta co2 reaktör kullanıyoruz 4 resimde mevcut
İlk Bitkili Deneyiyim Bitki Türleri Hakkında
Bütün foruma teşekkürler verdiğiniz değerli yorumlarınız için, acaba çokmu zor bi soru sorduk ? Lütfen yönetici ardakaşlar konumu silsin hatta üyeliğimi iptal etsinler işe yaramayan bi üyeliği ne yapayım ?
Bütün foruma teşekkürler verdiğiniz değerli yorumlarınız için, acaba çokmu zor bi soru sorduk ? Lütfen yönetici ardakaşlar konumu silsin hatta üyeliğimi iptal etsinler işe yaramayan bi üyeliği ne yapayım ?
İlk Bitkili Deneyiyim Bitki Türleri Hakkında
Selam
Yaklaşık 3 senedir kvaryum hobisi ile uğraşıyorum 55 litrelik bir akvayumum var gerek buluğunduğumuz civarda canlı bitki olmaması gerekse canlı bitkiye alışkın olmadığımızdan yaklaşık 3 senedir plastik bitkili olarak canlı doğuran beslemekteydim fakat ne zaman formu okusam kurtulun şu canlı bitkiden, pislik tutar, suya salınım yapar..... duydukça canlı bitki işine uzun zamandır merak sardım ve canlı bitkili bir akvaryum kurdum.....
akvaryumun ölçüleri 60x30x35
Eipmanlar
Dış filtre Astro 2202
100 wat ısıtıcı
Çift çıkışlı hava motoru (eskiden kalma yinede taktık hava taşını filan lazım olur diye)
İsta co2 reaktör
Dıy mayalı sistem Co2 2,5 litre pet şişede
Aydınlatma
Grolux t5 24 w
Aguastar 24 w
Taban (alttan üste doğru)
2 cm kalınlığında cocopeat
1.8 litre fondovivo
8 litre kadar siyah hagen kum (ön taraflarda 3cm arkalarda 5 cm )
Aydınlatmam sabah sekizden akşam 8 e kadar yanıyor bu günden itibaren aydınlatmamın açık olduğu süre zarfında CO2 desteğine başladım. Akvaryumu kurduktan bir gün sonra fotosentez kabarcıklarını gördüm. CO2 desteğinden sonra gayet hızlandı fotosentez. Şuan için balık koymadım koyacağım balıklar eskiden tankkımda olan 3 adet moli ve 7 adet yavruları. Bitki konusunda çok deneyemsizim internet üzerinden eksik malzemelerimizi alırken satıcıdan yeni başlayanlar için uygun bitkilerden göndermesini rica ettik sağolsun bizi kırmadı karma canlı bitki gönderdi fakat bitkilerin çoğunun adını bilmiyoruz bitkilerin isimleri söyleyebilirseniz sevinirim.
Gübreleme hiç yapmadık tabandada misket gübre koymadık bitkilerin gelişimi iyi mevcut olan bitkilerimize ve tankımıza göre gübre tavsiyesindede bulunursanız sevinirim.
fotoğraflar
126x40x40 ana tank 70x30x35 sump hakkında
Teşekküler 32 mm'lik borudan iki takım yapsak birisi tankın ortasından su çekse birisini akvaryumun dibine döşesek borunun üzerine delikler açsak dip çekkimi olsa. 32 mm'lik çift li bir boru sisteminde nasıl çalışır
Teşekküler 32 mm'lik borudan iki takım yapsak birisi tankın ortasından su çekse birisini akvaryumun dibine döşesek borunun üzerine delikler açsak dip çekkimi olsa. 32 mm'lik çift li bir boru sisteminde nasıl çalışır
126x40x40 ana tank 70x30x35 sump hakkında
Selam
Selam
126x40x40 ebatlarında bir akvaryum yapımına başladık sump hakkında sizden bilgi almak istiyoruz. Sumpu formdan gördüğümüz overlox sistemini yapacağız. Sumpu 70x30x35 ölcülerinde 3 gözlü olarak yapıyoruz. formdan araştırdıgımız kadarı ile akvaryum ve sump yapımımız bittiğinde stafordan arka fon yapıı ve bitkilendirme sırası ile devam edeceğiz size bi kaç soru soracağım yanıtlarsanız sevinirim.
1. Sump'un ölçüleri ana tank için uygunmudur ?
2. Nasıl bir kafa motoru almamız lazım ?
3. Forumda araştırmama rağmen detaylı olarak sump bölmeleri hakkında yeterli bilgi bulamadım.
4. Ana tanktan sump'a gidecek temiz su ve kirli su borularını kaçlık yapmamız lazım ?
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
ilterisdoğukan,
zen666,
forthehordex,
sacityld,
aquaticathearmi,
a.gumrah,
Kınayu,
Ruchansuzen,
sina cen,
ErayDemirel,
ALTEMUR,
ciways,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
Hidro Dinamik,
Fatihsm,
EKAR,
0rnn,
Joec,
Hoppala,
Ozzgur,
sirhill,
osmandbnl,
SinanBulut,
Leo,
DigitalPen,
ezzalisi,
Shortbuff,
yeekim,
altuntasseref,
Jeveux,
scorpion26,
fikret43,
ssener,
Tortuga7,
√olkaπ,
Mithrandirr,
gyunda,
Redko,
zafer3885,
Oğul Hüseyin,
umitlee,
Omer1881,
tuncaysargin,
ternapi,
efkango,
ahmetfiratozkaya,
betta.ist,
syerli,
ThanatoZek,
erdalakçay,
kocoglu,
zolotoe_vvMa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.














