ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kemakinen35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
190
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Temmuz 2010 14:37
Son Ziyaret:
17 Haziran 2016 20:08
Toplam Mesaj:
213 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kemal mühendisoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kemal mühendisoğlu
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Selamlar mustafa bey ,175 litrelik tankima 65-55 watt arasi yapacagim led armatür icin led driver konusunda yardiminiza ihtiyacim var ! meanwell apc 35w-350ma biraz pahali geldi bana su driveri buldum ,bir göz atabilirmisiniz uygun mu ? önümüzdeki ay toplayacagim tanki !simdiden siparis vereyimde Cin´den ancak gelir [:)]
http://www.ebay.de/itm/331865089609
eger dersenizki siz meanwellden sasmayin! o baska ,meanwell alacagim [:iyi:]
[EDIT]kemakinen35,2016-06-17 19:12:54[/EDIT]
Selamlar mustafa bey ,175 litrelik tankima 65-55 watt arasi yapacagim led armatür icin led driver konusunda yardiminiza ihtiyacim var ! meanwell apc 35w-350ma biraz pahali geldi bana su driveri buldum ,bir göz atabilirmisiniz uygun mu ? önümüzdeki ay toplayacagim tanki !simdiden siparis vereyimde Cin´den ancak gelir [:)]
http://www.ebay.de/itm/331865089609
eger dersenizki siz meanwellden sasmayin! o baska ,meanwell alacagim [:iyi:]
[EDIT]kemakinen35,2016-06-17 19:12:54[/EDIT]
No Planarya Ve Andazol Planarya'yı Etkilemedi.
Alper bey metilen mavisi kullanmadim o yüzden birsey diyemem ama lepsites yavrulari -neon tetra oldumu bir tane birakmazlar afiyetle süpürürüler [:iyi:]
Alper bey metilen mavisi kullanmadim o yüzden birsey diyemem ama lepsites yavrulari -neon tetra oldumu bir tane birakmazlar afiyetle süpürürüler [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=pekozgur]
Sakin olayım diyorum olmuyor[:/]. Kibar kibar sormuşum "Bu tank ile ilgili bilgi nereden bulunabilir" diye, "Bu gruba seni alirlarsa ancak görürsün" ne demek hocam? "Ben üyeyim seni almazlar oraya ama bir dene istersen", ben yine üzerine makul bir şekilde sormuşum "görüyorsanız paylaşsanız da biz de öğrensek" snob'luk bende değil sende... Senli benli de konuşmamışım, dolayısı ile senin meramın nedir ne değildir anlayamadım. Gruba üye olmanın 'artizliği' mi?
Forum bilgi paylaşma ortamı ise ben de diyorum ki madem sen üyesin detay varsa insanları gruba üye olmakla uğraştırma (ki kapalı ve yabancı bir grup yani herkes üye olamıyor) oradaki bilgi varsa kopyala yapıştır öğrenelim. Çeviri yapmanı bekleyen de yok, biz çeviririz bir şekilde. Bu yani, ne yalancılıkla ne de başka bir şeyle suçlamıyorum. Ayrıca adamın fotoğrafını paylaşan sensin, bilgi sormak suç mu? Bilgi vermek/paylaşmak bu kadar mı zor? Bilgi yoksa, "detaylı bilgi yoktu ama fotoğrafın sahibi şu şahıs" der geçersin...
Benim meramıma gelirsek gruba benim gibi ezikleri almadıkları için göremedim üstadım, sizin ulvi kişiliğinizi, üstün profilinizi aldılarsa ve detay varsa lütfen paylaşır mısınız rica etsem lütfen. Çok yalvarıyorum pl$ b@b k3nk ltfn....
Tövbe yarabbim... ayıp yaa...
Taşı kuyuya atıp kaçıyorsun peşini takip eden olunca da "yalan borcum yok" bi' gidin abi....[/QUOTE]
özgür bey " seni alirlarsa görebilirsin " demek benim profilim yüksek ,yüksek ulvi kisiligim anlamina gelmiyor ki ben zaten o sayfada üye degilim ! kapali grub ! almiyorlar ! isin güc yanini bildigim icin yazmisim ! detayli bilgi diyorsun yazdim smd 12000 lümen ! daha fazla bilgi yok ! tank sahibine sorulan sorularin cevabini yine baska bir akvarist arkadasin sayesinde gördüm ! tasi kuyuya atmadim atipta kacmadim ! kacmis olsam sayfayi linklemez göndermezdim ! bu tip paylasimalri elimden geldigince görüp paylasiyorum ! neyse fazla uzatmaya gerek yok , eger yanlis varsa kusura bakma ,selam
eger beni üye olarak kabul ederlerse detayli bilgi paylasirim [:iyi:]
[QUOTE=pekozgur]
Sakin olayım diyorum olmuyor[:/]. Kibar kibar sormuşum "Bu tank ile ilgili bilgi nereden bulunabilir" diye, "Bu gruba seni alirlarsa ancak görürsün" ne demek hocam? "Ben üyeyim seni almazlar oraya ama bir dene istersen", ben yine üzerine makul bir şekilde sormuşum "görüyorsanız paylaşsanız da biz de öğrensek" snob'luk bende değil sende... Senli benli de konuşmamışım, dolayısı ile senin meramın nedir ne değildir anlayamadım. Gruba üye olmanın 'artizliği' mi?
Forum bilgi paylaşma ortamı ise ben de diyorum ki madem sen üyesin detay varsa insanları gruba üye olmakla uğraştırma (ki kapalı ve yabancı bir grup yani herkes üye olamıyor) oradaki bilgi varsa kopyala yapıştır öğrenelim. Çeviri yapmanı bekleyen de yok, biz çeviririz bir şekilde. Bu yani, ne yalancılıkla ne de başka bir şeyle suçlamıyorum. Ayrıca adamın fotoğrafını paylaşan sensin, bilgi sormak suç mu? Bilgi vermek/paylaşmak bu kadar mı zor? Bilgi yoksa, "detaylı bilgi yoktu ama fotoğrafın sahibi şu şahıs" der geçersin...
Benim meramıma gelirsek gruba benim gibi ezikleri almadıkları için göremedim üstadım, sizin ulvi kişiliğinizi, üstün profilinizi aldılarsa ve detay varsa lütfen paylaşır mısınız rica etsem lütfen. Çok yalvarıyorum pl$ b@b k3nk ltfn....
Tövbe yarabbim... ayıp yaa...
Taşı kuyuya atıp kaçıyorsun peşini takip eden olunca da "yalan borcum yok" bi' gidin abi....[/QUOTE]
özgür bey " seni alirlarsa görebilirsin " demek benim profilim yüksek ,yüksek ulvi kisiligim anlamina gelmiyor ki ben zaten o sayfada üye degilim ! kapali grub ! almiyorlar ! isin güc yanini bildigim icin yazmisim ! detayli bilgi diyorsun yazdim smd 12000 lümen ! daha fazla bilgi yok ! tank sahibine sorulan sorularin cevabini yine baska bir akvarist arkadasin sayesinde gördüm ! tasi kuyuya atmadim atipta kacmadim ! kacmis olsam sayfayi linklemez göndermezdim ! bu tip paylasimalri elimden geldigince görüp paylasiyorum ! neyse fazla uzatmaya gerek yok , eger yanlis varsa kusura bakma ,selam
eger beni üye olarak kabul ederlerse detayli bilgi paylasirim [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Özgür bey kusura bakmayin ama size detayli aciklama yapmak zorunda degilim ve size yalan borcumda yok ! " Siz görüyorsanız da paylaşsanız da biz de öğrensek?" seklindeki cevabinizdan ben sanki yalanciymisim gibi algi olustugunun farkindamisiniz ! burada kimse kimseye bir sey kanitlama derdinde degil yada menafaatimiz yok herkes bir hobici olarak burada ! sende bende ! insallah meramimi anlatabildim ama yinede yanlis anlasilma olmasin buyurun tankin sahibi bir alman ve kendisine sorun ! daha fazla ne yapabilirim selam [:iyi:]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1200074186677712&set=a.328045580547248.82425.100000254273740&type=3&theater[EDIT]kemakinen35,2016-05-10 00:29:47[/EDIT]
Özgür bey kusura bakmayin ama size detayli aciklama yapmak zorunda degilim ve size yalan borcumda yok ! " Siz görüyorsanız da paylaşsanız da biz de öğrensek?" seklindeki cevabinizdan ben sanki yalanciymisim gibi algi olustugunun farkindamisiniz ! burada kimse kimseye bir sey kanitlama derdinde degil yada menafaatimiz yok herkes bir hobici olarak burada ! sende bende ! insallah meramimi anlatabildim ama yinede yanlis anlasilma olmasin buyurun tankin sahibi bir alman ve kendisine sorun ! daha fazla ne yapabilirim selam [:iyi:]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1200074186677712&set=a.328045580547248.82425.100000254273740&type=3&theater[EDIT]kemakinen35,2016-05-10 00:29:47[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=bkrtr87]Merhaba arkadaşlar,
100x40x45 akvaryumum var. Floresanla bitki yetiştiriyorum fakat led kullanarak daha iyi bitkilere geçmek istiyorum. Led konusunda hiç bilgim yok. Bana gerekli olacak Ledleri renkleri ve nm değerleriyle beraber yazabilir misiniz? Ayrıca ledleri nereden almamı önerirsiniz. Teşekkürler şimdiden[:)][/QUOTE]
bu konunun en bas sayfasinda gerekli bilgiler mevcut [:iyi:]
[QUOTE=bkrtr87]Merhaba arkadaşlar,
100x40x45 akvaryumum var. Floresanla bitki yetiştiriyorum fakat led kullanarak daha iyi bitkilere geçmek istiyorum. Led konusunda hiç bilgim yok. Bana gerekli olacak Ledleri renkleri ve nm değerleriyle beraber yazabilir misiniz? Ayrıca ledleri nereden almamı önerirsiniz. Teşekkürler şimdiden[:)][/QUOTE]
bu konunun en bas sayfasinda gerekli bilgiler mevcut [:iyi:]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Ben kendim powerledleri denedim 60*30*30 luk tankimda ve memnunum hatta iki ay sonra büyük tankimida yeniden kuracagim ve powerled kullancagim yine .Ama kendin yapamayacaksan tavsiye daha evvel söyledigim detay ve darkaura adli üyeler armatür hazirliyorlar irtibata gecersin bütcene uygunsa alirsin ! yada eheim - dennerle´nin nano tanklar icin hazir ledleri var onalrida kullanabilirsin ama önce ne istedigine karar vermelisin !
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/96014/010520162056201.jpg[/IMG]
Ben kendim powerledleri denedim 60*30*30 luk tankimda ve memnunum hatta iki ay sonra büyük tankimida yeniden kuracagim ve powerled kullancagim yine .Ama kendin yapamayacaksan tavsiye daha evvel söyledigim detay ve darkaura adli üyeler armatür hazirliyorlar irtibata gecersin bütcene uygunsa alirsin ! yada eheim - dennerle´nin nano tanklar icin hazir ledleri var onalrida kullanabilirsin ama önce ne istedigine karar vermelisin !
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/96014/010520162056201.jpg[/IMG]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Ne yaptin derken aldin mi anlaminda sormustum ! hani baska bir sayfada sormustunuz ya powerledler hakkinda ! Isiklandirma olarak ne aldiniz ? [:iyi:]
Ne yaptin derken aldin mi anlaminda sormustum ! hani baska bir sayfada sormustunuz ya powerledler hakkinda ! Isiklandirma olarak ne aldiniz ? [:iyi:]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Powerledleri ne yaptiniz ?
Powerledleri ne yaptiniz ?
35x35x35 Küp Akvaryum Işıklandırma Powerled
Selam, biraz gec olmus olsada yardimci olmak isterim ,bu konuda iki tavsiyem var ledler icin ,ilki forumda kasali smd 5630 led üretimi yapan ve bizzat kendi deneyen detay adli bir abimiz var istersen onunla temasa gecebilirsin ! ikincisi yine armatür yapan ve ledler konusunda bilgisiyle hepimize katki saglayan darkaura adli üye sana yardimci olabilir ! bu kisileri bu konuda bulabilirsin
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn101.asp[EDIT]kemakinen35,2016-05-08 16:45:50[/EDIT]
Selam, biraz gec olmus olsada yardimci olmak isterim ,bu konuda iki tavsiyem var ledler icin ,ilki forumda kasali smd 5630 led üretimi yapan ve bizzat kendi deneyen detay adli bir abimiz var istersen onunla temasa gecebilirsin ! ikincisi yine armatür yapan ve ledler konusunda bilgisiyle hepimize katki saglayan darkaura adli üye sana yardimci olabilir ! bu kisileri bu konuda bulabilirsin
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn101.asp[EDIT]kemakinen35,2016-05-08 16:45:50[/EDIT]
Co2 Sistem Kurulumuna Tavsiye
[QUOTE=Prayer]Tüp ile regülatör ölçülerini iyi kontrol etmeniz gerekiyor. Tüpü de mi ebaydan alacaksınız anlayamadım ?[/QUOTE]
evet ebayden alacagim [:iyi:]
Almanyada bazi ürünleri almak malesef türkyiedeki kaadr kolay degil cogu ürünü ebayden almak zorundayim ,türkyiede olsa baska
[QUOTE=Prayer]Tüp ile regülatör ölçülerini iyi kontrol etmeniz gerekiyor. Tüpü de mi ebaydan alacaksınız anlayamadım ?[/QUOTE]
evet ebayden alacagim [:iyi:]
Almanyada bazi ürünleri almak malesef türkyiedeki kaadr kolay degil cogu ürünü ebayden almak zorundayim ,türkyiede olsa baska
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
