ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
zebercet
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ağustos 2010 21:14
Son Ziyaret:
12 Mart 2026 23:05
Toplam Mesaj:
99 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ismail uzun
Doğum Tarihi:
19 Şubat 1980
Yaş:
46
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/97701.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Tüp Basıncı
Anladım. Benim tüpü sonuna kadar doldurmuşlar ozaman
Anladım. Benim tüpü sonuna kadar doldurmuşlar ozaman
Tüp Basıncı
Arkadaşlar ikinci el bir tüp sistemi aldım. Tüpü dolu olarak kargo kabul etmediğinden satan arkadaş mecburen gazı boşaltıp gönderdi. Ben de doluma verdim. Bendeki regülatörün ilk saati 160 bara kadar ama tüpü taktığımda 200 bar civarı basınç gördüm. Çıkışı ayarlayayım derken ikinci saat sona vurdu ve regülatörün emniyet valfi patladı. Şimdi sizlere sormak istediğim bu tüplerin dolumunu kaç bar yapıyorsunuz.
Arkadaşlar ikinci el bir tüp sistemi aldım. Tüpü dolu olarak kargo kabul etmediğinden satan arkadaş mecburen gazı boşaltıp gönderdi. Ben de doluma verdim. Bendeki regülatörün ilk saati 160 bara kadar ama tüpü taktığımda 200 bar civarı basınç gördüm. Çıkışı ayarlayayım derken ikinci saat sona vurdu ve regülatörün emniyet valfi patladı. Şimdi sizlere sormak istediğim bu tüplerin dolumunu kaç bar yapıyorsunuz.
Çok Ucuza Otomatik Termostatlı Soğutucu-ısıtıcı
Fanı direkt suya üfleyecek şekilde koydum. Arkadaki fan benim kapağım kapalı olduğu için eksoz fanı gibi görev yapıp kapağın içindeki sıcak havayı ve su buharını dışarı atması için.
Fanı direkt suya üfleyecek şekilde koydum. Arkadaki fan benim kapağım kapalı olduğu için eksoz fanı gibi görev yapıp kapağın içindeki sıcak havayı ve su buharını dışarı atması için.
Çok Ucuza Otomatik Termostatlı Soğutucu-ısıtıcı
[QUOTE=aliemre07]Açtığınız konu için teşekkür ederim faydalı bir konu olmuş.Aynı ürünü ben 2 3 ay önce almıştım yazın fan sistemi kurarım diye. Bağlantıları yaptım fakat ürünün programlamasını beceremedim o nedenle projemi rafa kaldırdım.Programlama aşamalarını da gösterebilirseniz bu cihazdan almak isteyenler için iyi olabilir.( Benim şuan bunu kullanmam gerekmiyor bağladığım kocaman fan bile suyu 28dereceye indiremiyor 24 saat çalışmasına rağmen[:)] )[/QUOTE] programlama konusunda ben de acemice epey uğraştım. Aslında çok basit youtubede arttırınca birsürü anlatım çıkıyor.
[QUOTE=aliemre07]Açtığınız konu için teşekkür ederim faydalı bir konu olmuş.Aynı ürünü ben 2 3 ay önce almıştım yazın fan sistemi kurarım diye. Bağlantıları yaptım fakat ürünün programlamasını beceremedim o nedenle projemi rafa kaldırdım.Programlama aşamalarını da gösterebilirseniz bu cihazdan almak isteyenler için iyi olabilir.( Benim şuan bunu kullanmam gerekmiyor bağladığım kocaman fan bile suyu 28dereceye indiremiyor 24 saat çalışmasına rağmen[:)] )[/QUOTE] programlama konusunda ben de acemice epey uğraştım. Aslında çok basit youtubede arttırınca birsürü anlatım çıkıyor.
Çok Ucuza Otomatik Termostatlı Soğutucu-ısıtıcı
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar İsmail bey cihaz tam ne yapıyor açıklaya bilirmisiniz acaba ? Termostat devresimi ( termodtat ) devresi yazmışsınızda belirli aralıklarla sistemi açıp kapatıyormu ? Yoksa istenilen ısı değerine getirinceye kadar çalışıyormu acaba ? [/QUOTE]
Cihaz termostat devresi. Yanlış yazmışım kusuruma bakmayın. Üzerindeki ayar düğmeleri sayesinde programlıyorsunuz. İster soğutma ister ısıtma devresi olarak ayarlıyabiliyorsunuz. Örnek olarak cooling yani soğutmaya ve dereceyi de 27 ye ayarlıyorsunuz. Sıcaklık ayarladığınız değerin 0.3 derece üstüne çıktığında yani 27.3 derece olduğunda rolesi aktif oluyor. bağladığınız fan çalışmaya başlıyor. Sıcaklık 27 dereceye düştüğünde role devreden çıkarak fan duruyor. Böylelikle ısıyı sabit tutabiliyorsunuz. Tabi burada tank hacminize göre uygun büyüklükte fan kullanmalısınız.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar İsmail bey cihaz tam ne yapıyor açıklaya bilirmisiniz acaba ? Termostat devresimi ( termodtat ) devresi yazmışsınızda belirli aralıklarla sistemi açıp kapatıyormu ? Yoksa istenilen ısı değerine getirinceye kadar çalışıyormu acaba ? [/QUOTE]
Cihaz termostat devresi. Yanlış yazmışım kusuruma bakmayın. Üzerindeki ayar düğmeleri sayesinde programlıyorsunuz. İster soğutma ister ısıtma devresi olarak ayarlıyabiliyorsunuz. Örnek olarak cooling yani soğutmaya ve dereceyi de 27 ye ayarlıyorsunuz. Sıcaklık ayarladığınız değerin 0.3 derece üstüne çıktığında yani 27.3 derece olduğunda rolesi aktif oluyor. bağladığınız fan çalışmaya başlıyor. Sıcaklık 27 dereceye düştüğünde role devreden çıkarak fan duruyor. Böylelikle ısıyı sabit tutabiliyorsunuz. Tabi burada tank hacminize göre uygun büyüklükte fan kullanmalısınız.
Çok Ucuza Otomatik Termostatlı Soğutucu-ısıtıcı
Bana 20 günde geldi. Isınıp patlayacağını sanmam. Kuluçka sistemlerinde yüksek wattlı ısıtıcılar ya da lambalar kullanılıyor. Biz ise 1watt bile olmayan pc fanlarına bağlıyoruz. Neticede devrenin 20 amperlik bir rolesi var. Bu role pc fanlarına fazlasıyla yeterken ısıtma sistemlerine yetersiz gelebilir. Bir şeyi yaparken ya da yazarken bilinçli yapmak lazım. İnsanları yanlış yönlendirmeden kaçınılmalı. Bu termostat devresi uygun volt ve amper değerlerinde alıcılar bağlandığında gayet sağlıklı çalışıyor. Tabi nemden korumak şart. Zira elektronik suyu pek sevmez.
Bana 20 günde geldi. Isınıp patlayacağını sanmam. Kuluçka sistemlerinde yüksek wattlı ısıtıcılar ya da lambalar kullanılıyor. Biz ise 1watt bile olmayan pc fanlarına bağlıyoruz. Neticede devrenin 20 amperlik bir rolesi var. Bu role pc fanlarına fazlasıyla yeterken ısıtma sistemlerine yetersiz gelebilir. Bir şeyi yaparken ya da yazarken bilinçli yapmak lazım. İnsanları yanlış yönlendirmeden kaçınılmalı. Bu termostat devresi uygun volt ve amper değerlerinde alıcılar bağlandığında gayet sağlıklı çalışıyor. Tabi nemden korumak şart. Zira elektronik suyu pek sevmez.
Çok Ucuza Otomatik Termostatlı Soğutucu-ısıtıcı
Arkadaşlar aliexpresden 2.5 dolara satın aldığım, aynı zamanda kuluçka makinalarında da sıkça kulanılan w1209 termodtat devresi ve bilgisayar fanı ile yaptığım soğutucuyu sizinle paylaşmak istiyorum. devre 0,1 derece hasasiyete sahip. Hem ısıtma hem de soğutmada kullanılabiliyor. istediğiniz sıcaklığı ayarlıyorsunuz. 12v ile çalışıyor. Gayet stabil ve işini iyi yapıyor. Almak isteyen arkadaşlar aliexpresden W1209 diye aratabilirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/270620171754281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/270620171753391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171849001.jpg[/IMG]
Arkadaşlar aliexpresden 2.5 dolara satın aldığım, aynı zamanda kuluçka makinalarında da sıkça kulanılan w1209 termodtat devresi ve bilgisayar fanı ile yaptığım soğutucuyu sizinle paylaşmak istiyorum. devre 0,1 derece hasasiyete sahip. Hem ısıtma hem de soğutmada kullanılabiliyor. istediğiniz sıcaklığı ayarlıyorsunuz. 12v ile çalışıyor. Gayet stabil ve işini iyi yapıyor. Almak isteyen arkadaşlar aliexpresden W1209 diye aratabilirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/270620171754281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/270620171753391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171849001.jpg[/IMG]
Edge Tarzı Low Tech
[QUOTE=bariscaliskan]Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Akvaryumu ne kadara yaptırdınız acaba? [/QUOTE]
Mobilyasıyla birlikte 500 tl
[QUOTE=bariscaliskan]Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Akvaryumu ne kadara yaptırdınız acaba? [/QUOTE]
Mobilyasıyla birlikte 500 tl
Edge Tarzı Low Tech
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171847461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171849001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171850041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171851561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171853551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171856311.jpg[/IMG]
Tank: 55x35x30h aksan yapımı extra clear
Aydınlatma: 2x 8w 865 kodlu daylight floresan 4+2+4 saat
Filtreleme: eheim ecco pro
Taban: Altta lav kırığı ve jbl ferropool proflora üstüne jbl sansibar river.
Bitkiler: cyripto türleri, anubias nana, anubias petite, echinodorus tropica, pelia moss
Bakım: Haftalık %30 su değişimi iki günde bir jbl ferropool sıvı gübre takviyesi.
Arkadaşlar tank 8 aylık lowtech olarak tasarladım. Co2 kullanmıyorum. Herkese sağlıklı hobiler dilerim.
[EDIT]zebercet,2017-05-12 22:58:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171847461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171849001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171850041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171851561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171853551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/97701/120520171856311.jpg[/IMG]
Tank: 55x35x30h aksan yapımı extra clear
Aydınlatma: 2x 8w 865 kodlu daylight floresan 4+2+4 saat
Filtreleme: eheim ecco pro
Taban: Altta lav kırığı ve jbl ferropool proflora üstüne jbl sansibar river.
Bitkiler: cyripto türleri, anubias nana, anubias petite, echinodorus tropica, pelia moss
Bakım: Haftalık %30 su değişimi iki günde bir jbl ferropool sıvı gübre takviyesi.
Arkadaşlar tank 8 aylık lowtech olarak tasarladım. Co2 kullanmıyorum. Herkese sağlıklı hobiler dilerim.
[EDIT]zebercet,2017-05-12 22:58:27[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 00:44
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 00:44
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
