ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Uğur BÜTÜN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2010 21:40
Son Ziyaret:
15 Mart 2014 19:24
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur BÜTÜN
Doğum Tarihi:
06 Şubat 1982
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

''God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh.'' Voltaire
SON 10 MESAJI
İlginç ve Şaşırtıcı bir Üretim Hadisesi!
Merhaba Uğur Bey,
Teşekkür ederim. Aslında ilk iki hafta boyunca yaklaşık 40 tane vardı ama şu an 7 tane kaldı ve yaklaşık 4 haftadır sorunsuz olarak büyüyorlar. Kayıplarımı malesef tank değişiminde yaşadım. Tank yetersizdi akvaryuma transfer etmeye mecbur kaldım. Bir daha üretim denersem yavruların büyümesine elverişli ve tam donanımlı bir akvaryumda başlayacağım.
Merhaba Uğur Bey,
Teşekkür ederim. Aslında ilk iki hafta boyunca yaklaşık 40 tane vardı ama şu an 7 tane kaldı ve yaklaşık 4 haftadır sorunsuz olarak büyüyorlar. Kayıplarımı malesef tank değişiminde yaşadım. Tank yetersizdi akvaryuma transfer etmeye mecbur kaldım. Bir daha üretim denersem yavruların büyümesine elverişli ve tam donanımlı bir akvaryumda başlayacağım.
İlginç ve Şaşırtıcı bir Üretim Hadisesi!
Merhaba teşekkürler, ben yaklaşık 6 hafta önce yavruları beslemeye başladım. Enfüzvuardan yumurta sarısına yemler verdim ilk haftalar sonra Prodac Baby adlı bir toz yemle devam ediyorum. Bana hediye gelmişti bu yem yoksa Sera Micron kullanırdım.
Merhaba teşekkürler, ben yaklaşık 6 hafta önce yavruları beslemeye başladım. Enfüzvuardan yumurta sarısına yemler verdim ilk haftalar sonra Prodac Baby adlı bir toz yemle devam ediyorum. Bana hediye gelmişti bu yem yoksa Sera Micron kullanırdım.
İlginç ve Şaşırtıcı bir Üretim Hadisesi!
Merhaba arkadaşlar,
Çok yoğun olduğum için her hafta fotoğraf ekleyemedim ama benim afacan yavrular büyümeye devam ediyor. Gayet obur olmalarına karşın yavaş yavaş büyüyorlar. Şu an 5 inci haftaları doldu. Akvaryumda da iki tane cüce vatoz var.
Buyurun bir kaç fotoğraf:



Merhaba arkadaşlar,
Çok yoğun olduğum için her hafta fotoğraf ekleyemedim ama benim afacan yavrular büyümeye devam ediyor. Gayet obur olmalarına karşın yavaş yavaş büyüyorlar. Şu an 5 inci haftaları doldu. Akvaryumda da iki tane cüce vatoz var.
Buyurun bir kaç fotoğraf:



İlginç ve Şaşırtıcı bir Üretim Hadisesi!
Herkese Selam,
Tekin Bey çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Umarım sizinde üretim düşünceniz başarıyla gerçekleşir.
Ben yavruları bir hayli kirlenmiş kaplarından yukarda resmini eklediğim donanımlı tanka aktardım.
Tereddütlerim vardı ama ne yapalım usta abilerimizden bir öneri alamadık 2 gün boyunca. Allah'tan yavrularda bir kayıp yaşamadım.
Günlük fotoğraf yerine haftalık fotoğraflar eklemeyi düşünüyorum.
Saygılar,
Sağlıklı balıklar,
Tüm Öğretmen arkadaşlarımın da bu güzel günlerini kutluyorum.
[QUOTE=salihtungac]Çok teşekkür ederim resim paylaştığınız için harika bi durum ya canlı canlı izlemek size nasip oldu bize resimleri ama görmek dahi iştah açıcıydı tekrardan teşekkürler.
Salih Bey çok teşekkür ederim. İnşallah size de nasip olur.
Sağlıklı balıklar.
Herkese Selam,
Tekin Bey çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Umarım sizinde üretim düşünceniz başarıyla gerçekleşir.
Ben yavruları bir hayli kirlenmiş kaplarından yukarda resmini eklediğim donanımlı tanka aktardım.
Tereddütlerim vardı ama ne yapalım usta abilerimizden bir öneri alamadık 2 gün boyunca. Allah'tan yavrularda bir kayıp yaşamadım.
Günlük fotoğraf yerine haftalık fotoğraflar eklemeyi düşünüyorum.
Saygılar,
Sağlıklı balıklar,
Tüm Öğretmen arkadaşlarımın da bu güzel günlerini kutluyorum.
[QUOTE=salihtungac]Çok teşekkür ederim resim paylaştığınız için harika bi durum ya canlı canlı izlemek size nasip oldu bize resimleri ama görmek dahi iştah açıcıydı tekrardan teşekkürler.
Saygılar.
[/QUOTE]Salih Bey çok teşekkür ederim. İnşallah size de nasip olur.
Sağlıklı balıklar.
İlginç ve Şaşırtıcı bir Üretim Hadisesi!
[QUOTE=ShotokaN]Yavrularınız hayırlı olsun Salih bey,
Doğan Bey teşekkür ederim.
Sizin tekniğinizi şu seviyede sanırım uygulayamam ama tecrübelerinizden yararlanarak denemek isterim doğrusu.
Sağlıklı balıklar!
[QUOTE=SnıpeR]Uğur bey merhaba işin zor kısmı şimdi başlıyor.Yavrulara serbest yüzüşe geçtiklerinde ilk 2-3 gün yumurta sarısı,daha sonra sera micronun toz yeminden vermenizi tavsiye ederim.Ben 8. güne kadar böyle devam ediyorum daha sonra artemia vermeye başlıyorum.Hava motorunu hemen değil de 6-7.gün sonunda eklerseniz yavrular için iyi olur.İlk günler suyun durgun olması yavrular için avantajdır.
[/QUOTE]
Hakan Bey Merhaba,
Çok teşekkür ederim!
Şu an yavruların çıkmasının üzerinden 1 gün geçti. Hala gökyüzünden kayan minik yıldızlar gibi düşüyorlar köpük yuvalarından. Yatay yüzmeleri daha başlamadı ve erkek beta usanmadan onları yerine koyuyor.
Umarım yemiyordur yavrucakları ama gözlediğim kadarıyla bu söz konusu değil. Ama yine de kafamı kurcalayan şey erkek betamın yemledikçe eskiye nazaran az yemesi ve yeme pek ilgi göstermemesi. Umarım bu kötüye işaret değildir.
Yavrulara yemleme yapmadım ama Prodac'ın BABY isimli bir yemini aldım. Yumurta sarısı korkutsa da deneyeceğim.
Hava motorunu devreye sokmadım. Pipo filtremi de...ısı 25.5 ama ısıtıcıyı da çalıştıramıyorum çünkü yavruları geniş bir akvaryuma transfer edeceğim. Üretim tankına müdahele edersem erkek beta ürker ve yavrulara zarar verir köpük yuva dağılır ve yavrular olumsuz etkilenir diye düşünüyorum.
Yavru bakımı kesinlikle en zorlu aşamaymış umarım başarıyla atlatırım.
Saygılarımla,
Uğur
Merhaba Sevgili Dostlar
Bugün beta yavrularımın yumurtadan çıkışlarının 2. günü doluyor. 1. ve 2. günlerin fotoğraflarını ekliyorum. Bu yavruların büyümeleri teorik olarak yavaş olsa da aslında 1 gün bile fark etmiş görünüşe göre.
Erkek betamı artık üretim tankımdan aldım. Yavrulara da çay kaşığının ucuyla yumurta sarısı verdim. Yemlemenin üzerinden 5 sa geçti ama tekrar yumurta sarısı versem mi bilmiyorum çünkü üretim tankım odamızın sıcaklığı uygun olduğu için ısıtıcısı olmayan filtresiz bir kaptı.
Şimdi bu kap gerek beta çiftimi beslemem ve yem artıkları gerekse 4 günlük yaşam faaliyetleri sonucu bana çok kirli gözüktü.
Yavrular için pipo filtre ve ısıtıcı bulunan 5-6 litrelik bir tankım hazırda bekliyor. Yavruları su ısısı denk olacak bir şekilde bu tanka aktarsam doğru olur mu? Yoksa bir kaç günlüğüne bu 50 civarı yavru mevcut kaplarında yaşayabilirler mi?
1. gün fotoğrafları:




2. günden fotoğraflar:





Yavruları aktarmayı düşündüğüm tank 6 litre pipo filtreli 25 W ısıtıcılı 2 kök cobamba ve bir kök red leopar saz

[QUOTE=ShotokaN]Yavrularınız hayırlı olsun Salih bey,
Siz epey zahmete girmişsiniz;zira,hiç balıkları ayırmadan hep bir arada 4 d,1 e bettalarımdan sürekli yavru alıyorum.Birini çıkarıp diğerini alma gibi bir zahmete hiç girmedim.Onca zahmetten sonra çiftleşme seramonisini izlemişsiniz
.Tebrikler.Sağlıklı yaştamanız dileğiyle.
Bahsettiğim akvaryumu "Akvaristin Sehpası" adından arayıp görebilirsiniz.
Saygılarımla.
[/QUOTE]Doğan Bey teşekkür ederim.

Sizin tekniğinizi şu seviyede sanırım uygulayamam ama tecrübelerinizden yararlanarak denemek isterim doğrusu.
Sağlıklı balıklar!
[QUOTE=SnıpeR]Uğur bey merhaba işin zor kısmı şimdi başlıyor.Yavrulara serbest yüzüşe geçtiklerinde ilk 2-3 gün yumurta sarısı,daha sonra sera micronun toz yeminden vermenizi tavsiye ederim.Ben 8. güne kadar böyle devam ediyorum daha sonra artemia vermeye başlıyorum.Hava motorunu hemen değil de 6-7.gün sonunda eklerseniz yavrular için iyi olur.İlk günler suyun durgun olması yavrular için avantajdır.
Saygılar,
Hakan Bey Merhaba,
Çok teşekkür ederim!
Şu an yavruların çıkmasının üzerinden 1 gün geçti. Hala gökyüzünden kayan minik yıldızlar gibi düşüyorlar köpük yuvalarından. Yatay yüzmeleri daha başlamadı ve erkek beta usanmadan onları yerine koyuyor. Umarım yemiyordur yavrucakları ama gözlediğim kadarıyla bu söz konusu değil. Ama yine de kafamı kurcalayan şey erkek betamın yemledikçe eskiye nazaran az yemesi ve yeme pek ilgi göstermemesi. Umarım bu kötüye işaret değildir.
Yavrulara yemleme yapmadım ama Prodac'ın BABY isimli bir yemini aldım. Yumurta sarısı korkutsa da deneyeceğim.
Hava motorunu devreye sokmadım. Pipo filtremi de...ısı 25.5 ama ısıtıcıyı da çalıştıramıyorum çünkü yavruları geniş bir akvaryuma transfer edeceğim. Üretim tankına müdahele edersem erkek beta ürker ve yavrulara zarar verir köpük yuva dağılır ve yavrular olumsuz etkilenir diye düşünüyorum.
Yavru bakımı kesinlikle en zorlu aşamaymış umarım başarıyla atlatırım.

Saygılarımla,
Uğur
Merhaba Sevgili Dostlar
Bugün beta yavrularımın yumurtadan çıkışlarının 2. günü doluyor. 1. ve 2. günlerin fotoğraflarını ekliyorum. Bu yavruların büyümeleri teorik olarak yavaş olsa da aslında 1 gün bile fark etmiş görünüşe göre.
Erkek betamı artık üretim tankımdan aldım. Yavrulara da çay kaşığının ucuyla yumurta sarısı verdim. Yemlemenin üzerinden 5 sa geçti ama tekrar yumurta sarısı versem mi bilmiyorum çünkü üretim tankım odamızın sıcaklığı uygun olduğu için ısıtıcısı olmayan filtresiz bir kaptı.
Şimdi bu kap gerek beta çiftimi beslemem ve yem artıkları gerekse 4 günlük yaşam faaliyetleri sonucu bana çok kirli gözüktü.
Yavrular için pipo filtre ve ısıtıcı bulunan 5-6 litrelik bir tankım hazırda bekliyor. Yavruları su ısısı denk olacak bir şekilde bu tanka aktarsam doğru olur mu? Yoksa bir kaç günlüğüne bu 50 civarı yavru mevcut kaplarında yaşayabilirler mi?
1. gün fotoğrafları:




2. günden fotoğraflar:





Yavruları aktarmayı düşündüğüm tank 6 litre pipo filtreli 25 W ısıtıcılı 2 kök cobamba ve bir kök red leopar saz

İlginç ve Şaşırtıcı bir Üretim Hadisesi!
Salih Bey ben de fotoğraf eklemek istiyorum ama pek minikler... Büyüteçle seçiliyorlar ancak... Bakalım makinanın makro ayarı ile bir deneyeceğim ama ilerde mutlaka fotoğraf koyarım herşey yolunda giderse inşallah...şu dişinin erkeğin tarafına atlayışını fotoğraflasam başka bir şey istemezdim! :)
Enver Bey Merhaba,
Üretimi videoya aldım ama pek bir komik tepkilerim :)) videoya yansıdığı için koyamıyorum ama periyodik fotoğraf çekip paylaşırım inşallah.
Salih Bey ben de fotoğraf eklemek istiyorum ama pek minikler... Büyüteçle seçiliyorlar ancak... Bakalım makinanın makro ayarı ile bir deneyeceğim ama ilerde mutlaka fotoğraf koyarım herşey yolunda giderse inşallah...şu dişinin erkeğin tarafına atlayışını fotoğraflasam başka bir şey istemezdim! :)
Enver Bey Merhaba,
Üretimi videoya aldım ama pek bir komik tepkilerim :)) videoya yansıdığı için koyamıyorum ama periyodik fotoğraf çekip paylaşırım inşallah.
İlginç ve Şaşırtıcı bir Üretim Hadisesi!
Merhaba Sevgili Dostlar,
Bayramın bitmesine saatler kalsa da hepinizin Bayramını kutluyorum.
Daha önce tanıtımını yaptığım:
http://www.akvaryum.com/Forum/forumdan_ogrendiklerimle_kurdugum_betta_a_k408082.asp
ve değerli tavsiyelerinizi aldığım Beta akvaryumumun keyfini çıkarırken bir yandan da son zamanlarda üretime merak sardım.
Sitedeki makaleler ve forumda açılmış konulardan bazılarını okuduktan sonra bir akvaryum daha kurup dişi beta aramaya koyuldum.
Aldığım ilk dişi betayla mevcut erkek betamı üretme denemem sonuç vermedi. Dişi hazır olduğunu belli etse de erkek bir türlü hazır değildi.
Arkasından erkek betama seçenekler sunmak için iki dişi daha almaya karar verdim. :) Kimbilir belki de başka bir dişi onu ikna edebilirdi. :)
Çok garip bir şekilde akvaryumcuda aynı akvaryumdaki yaklaşık 30 dişi arasından seçtiğim iki dişiden birinin evde erkek olduğunu anladım. Orada kavga etmeyen ve herhangi bir kavga emaresi taşımayan yeşilimsi beta diğerleriyle kavga etti.
Onu ayrı bir tanka almamdan 1 gün sonra epey köpük yuva yaptı. Meğer bu bir Halfmoon Plakat Erkek betaymış! Zaten diğerlerinden çok daha gösterişliydi ama plakatlar işte! :)
Ben de hazır erkek beta bulmuşken dünden hazır dişi betamı kurduğum bir üretim tankında 3-4 saatlik gösterme ve tanıştırma arasından sonra buluşturdum. İki betanın da hazır olduklarından şüphem olmadığı
için hafif hırpalamalara aldırmadan yaklaşık 12 sa. bir arada tuttum. Sonra dişinin durumundan endişe edip onları aynı tankta strafor duvarla ayırdım.
Bundan sonra beni şok eden bir gelişme oldu!!! Dişi 1 sa. sonra duvarın üzerinden atlayıp erkeğin yanına geçmiş ve erkek onu at nalı şeklinde sarıyordu... :))) Bu şekilde yaklaşık 4 sa çiftleştiler. Çiftleşmenin bittiğine emin olunca dişiyi ayrı bir tanka aldım.
Şu an çiftleşme üzerinden 56 sa. geçti ve köpüklerden aşağı düşen minik yavrular babaları tarafından yerlerine yerleştiriliyor. Bunu görmek çok ama çok keyifli!!!
2 gün içinde bir hava motoru ekleyeceğim 4-5 saniyede bir hava versin diye ve yavrulara uygun yem alacağım (mikrokurt gibi) sizce yumurta sarısı uygulamalı mı..? fazla kaçırıp yavruları zehirlemekten çekiniyorum.
Tavsiye ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler!
Saygılarımla,
Uğur
Merhaba Sevgili Dostlar,
Bayramın bitmesine saatler kalsa da hepinizin Bayramını kutluyorum.
Daha önce tanıtımını yaptığım:
http://www.akvaryum.com/Forum/forumdan_ogrendiklerimle_kurdugum_betta_a_k408082.asp
ve değerli tavsiyelerinizi aldığım Beta akvaryumumun keyfini çıkarırken bir yandan da son zamanlarda üretime merak sardım.
Sitedeki makaleler ve forumda açılmış konulardan bazılarını okuduktan sonra bir akvaryum daha kurup dişi beta aramaya koyuldum.
Aldığım ilk dişi betayla mevcut erkek betamı üretme denemem sonuç vermedi. Dişi hazır olduğunu belli etse de erkek bir türlü hazır değildi.
Arkasından erkek betama seçenekler sunmak için iki dişi daha almaya karar verdim. :) Kimbilir belki de başka bir dişi onu ikna edebilirdi. :)
Çok garip bir şekilde akvaryumcuda aynı akvaryumdaki yaklaşık 30 dişi arasından seçtiğim iki dişiden birinin evde erkek olduğunu anladım. Orada kavga etmeyen ve herhangi bir kavga emaresi taşımayan yeşilimsi beta diğerleriyle kavga etti.
Onu ayrı bir tanka almamdan 1 gün sonra epey köpük yuva yaptı. Meğer bu bir Halfmoon Plakat Erkek betaymış! Zaten diğerlerinden çok daha gösterişliydi ama plakatlar işte! :)
Ben de hazır erkek beta bulmuşken dünden hazır dişi betamı kurduğum bir üretim tankında 3-4 saatlik gösterme ve tanıştırma arasından sonra buluşturdum. İki betanın da hazır olduklarından şüphem olmadığı
için hafif hırpalamalara aldırmadan yaklaşık 12 sa. bir arada tuttum. Sonra dişinin durumundan endişe edip onları aynı tankta strafor duvarla ayırdım.
Bundan sonra beni şok eden bir gelişme oldu!!! Dişi 1 sa. sonra duvarın üzerinden atlayıp erkeğin yanına geçmiş ve erkek onu at nalı şeklinde sarıyordu... :))) Bu şekilde yaklaşık 4 sa çiftleştiler. Çiftleşmenin bittiğine emin olunca dişiyi ayrı bir tanka aldım.
Şu an çiftleşme üzerinden 56 sa. geçti ve köpüklerden aşağı düşen minik yavrular babaları tarafından yerlerine yerleştiriliyor. Bunu görmek çok ama çok keyifli!!!

2 gün içinde bir hava motoru ekleyeceğim 4-5 saniyede bir hava versin diye ve yavrulara uygun yem alacağım (mikrokurt gibi) sizce yumurta sarısı uygulamalı mı..? fazla kaçırıp yavruları zehirlemekten çekiniyorum.
Tavsiye ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler!
Saygılarımla,
Uğur
Forumdan Öğrendiklerimle Kurduğum Betta A
Çok teşekkür ederim Özen Hanım. :)Uğur BÜTÜN 2010-10-22 22:15:57
Çok teşekkür ederim Özen Hanım. :)
Forumdan Öğrendiklerimle Kurduğum Betta A
[QUOTE=mrtalb]Akvaryumunuz güzel olmuş.Bettalar gerçekten böyle akvaryumları hakediyorlar. Sağlıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=tugix]Uğur bey güzel olmuş.İnanın çok zor birşey değil yavru almak.Büyütmesi biraz zor ama :)Ben filtrenizi kapatmanızı tavsiye etmiyorum.Bugüne kadar da hiç öyle bir uygulama yapmadım.Su üstü bitkisi koymanız iyi olmuş.Vipagran harici kan kurdu,tubifex gibi yemler de kullanabilirsiniz.Haftada bir bitkisel beslemeniz de balığınızın yararına olacak.Saygılar. [/QUOTE]
Turgay Bey çok teşekkür ederim.
Yazdıklarınız beni çok mutlu etti ve cesaretlendirdi. Yavrucaklara bir sürü minik akvaryum lazım o zaman!:) Şu sudaki oksijenin Betta yüzgecine zarar vermesi ( ne kadar doğru bilmiyorum) meselesi beni iyiden iyiye tedirgin ediyor. Şelale filtrem küçük ama yine de küçük hacimli akvaryumumdaki hareketlenmenin stres yaratıp hastalığa davetiye çıkarmasından endişeliyim o yüzden az mı çalıştırmalı emin olmak için sordum. Sizin tavsiyeniz beni bir nebze rahatlattı, sağolun.
Murat Bey teşekkürler. :)
Bence de hak ediyorlar... hatta daha fazlasını... Böyle zarif ve gösterişli bir canlı pet bardak kadeh fanus vs gibi eziyetlere uğratılmamalı. :(
İnşallah olumlu örneklerle düzelir bu talihsiz durum.
Saygılar,
Uğur BÜTÜN
[QUOTE=mrtalb]Akvaryumunuz güzel olmuş.Bettalar gerçekten böyle akvaryumları hakediyorlar. Sağlıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=tugix]Uğur bey güzel olmuş.İnanın çok zor birşey değil yavru almak.Büyütmesi biraz zor ama :)Ben filtrenizi kapatmanızı tavsiye etmiyorum.Bugüne kadar da hiç öyle bir uygulama yapmadım.Su üstü bitkisi koymanız iyi olmuş.Vipagran harici kan kurdu,tubifex gibi yemler de kullanabilirsiniz.Haftada bir bitkisel beslemeniz de balığınızın yararına olacak.Saygılar. [/QUOTE]
Turgay Bey çok teşekkür ederim.
Yazdıklarınız beni çok mutlu etti ve cesaretlendirdi. Yavrucaklara bir sürü minik akvaryum lazım o zaman!:) Şu sudaki oksijenin Betta yüzgecine zarar vermesi ( ne kadar doğru bilmiyorum) meselesi beni iyiden iyiye tedirgin ediyor. Şelale filtrem küçük ama yine de küçük hacimli akvaryumumdaki hareketlenmenin stres yaratıp hastalığa davetiye çıkarmasından endişeliyim o yüzden az mı çalıştırmalı emin olmak için sordum. Sizin tavsiyeniz beni bir nebze rahatlattı, sağolun.
Murat Bey teşekkürler. :)
Bence de hak ediyorlar... hatta daha fazlasını... Böyle zarif ve gösterişli bir canlı pet bardak kadeh fanus vs gibi eziyetlere uğratılmamalı. :(
İnşallah olumlu örneklerle düzelir bu talihsiz durum.
Saygılar,
Uğur BÜTÜN
Forumdan Öğrendiklerimle Kurduğum Betta A
Çok teşekkür ederim Ali Bey,
Betamın hareketleri yüzünden çok net fotoğraflar yakalayamadım. Bir de ışık olduğundan daha fazla yansıdı fotoğraflara...dijital makineler işte.
Evet. Okudukça anlıyorum ki yavru almak için ustalık lazım...inşallah zamanla o seviyeye geliriz.
Yorumlarınız için tekrar teşekkürler.
Sağlıklı balıklar! :)
Çok teşekkür ederim Ali Bey,
Betamın hareketleri yüzünden çok net fotoğraflar yakalayamadım. Bir de ışık olduğundan daha fazla yansıdı fotoğraflara...dijital makineler işte.
Evet. Okudukça anlıyorum ki yavru almak için ustalık lazım...inşallah zamanla o seviyeye geliriz.
Yorumlarınız için tekrar teşekkürler.
Sağlıklı balıklar! :)
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
