ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
m.akkus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2008 21:26
Son Ziyaret:
08 Kasım 2018 17:33
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Akkuş
Doğum Tarihi:
11 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Akkuş//ANKARA
135 lt demasoni
70 lt. yavrucuklar :)
135 lt demasoni
70 lt. yavrucuklar :)
SON 10 MESAJI
Demasoni ağzına yumurta aldı ama sorun
Dişiyi tül yavruluğa ayırırsanız yumurtaları atmayabilir ama rahat olmayacağı için atma oranı yüksek. Dişiler kuluçka süresince karanlık ve saklanabileceği güvenli bir ortam ister, stressiz olarak sonunda yavruları bırakır.. Ağzındaki yumurtalar azalıyor gibi gelebilir, bu durum normaldir, tabi gerçekten azalıyor mu yoksa yumurtalar yavruya dönüştüğü için kursağında yer mi açılıyor ne oluyor onu ben de tam bilemiyorum ama bu durum normal sanırım. Çünkü benim dişi ikinci yumurta tutuşunda ağzı o kadar doluydu ki başlangıçta, dedim ki 15-20 yavru çıkar herhalde :) ama 9 yavru çıktı.. Sizin yapmanız gereken dişi sayısını artırmak, kendi şehrinizde olmasa da yakın şehirlerden bakmanızı öneririm, yavru eklerseniz bence hiç sağlıklı olmaz, çünkü yeni alacağınız balıklar, elinizdeki erkekten boyut olarak çok küçük olursa ne yem yedirir ne de akvaryumda rahat bırakır... Bulabilirseniz damızlık en az 2 dişi alın derim.. İyi akşamlar
Dişiyi tül yavruluğa ayırırsanız yumurtaları atmayabilir ama rahat olmayacağı için atma oranı yüksek. Dişiler kuluçka süresince karanlık ve saklanabileceği güvenli bir ortam ister, stressiz olarak sonunda yavruları bırakır.. Ağzındaki yumurtalar azalıyor gibi gelebilir, bu durum normaldir, tabi gerçekten azalıyor mu yoksa yumurtalar yavruya dönüştüğü için kursağında yer mi açılıyor ne oluyor onu ben de tam bilemiyorum ama bu durum normal sanırım. Çünkü benim dişi ikinci yumurta tutuşunda ağzı o kadar doluydu ki başlangıçta, dedim ki 15-20 yavru çıkar herhalde :) ama 9 yavru çıktı.. Sizin yapmanız gereken dişi sayısını artırmak, kendi şehrinizde olmasa da yakın şehirlerden bakmanızı öneririm, yavru eklerseniz bence hiç sağlıklı olmaz, çünkü yeni alacağınız balıklar, elinizdeki erkekten boyut olarak çok küçük olursa ne yem yedirir ne de akvaryumda rahat bırakır... Bulabilirseniz damızlık en az 2 dişi alın derim.. İyi akşamlar
demasoni fabrikası (bu balıklar beni şaşırtıyor))
[QUOTE=karani85]
Benim yavru aldığım dişi yaklaşık 4,5-5 cm civarında, sarı beneği var, ama hafif tonda sarı renkli, erkeğin sarı beneği ise çok yoğun derecede sarı renkte ve hemen göze çarpıyor..
[QUOTE=karani85]
İşte kendi balıklarınızdan bakarak alt kuyruklarındaki sarı beneklere göre ayırabildiğiniz varmı yada kuyrugunda sarı benek belirgin olup dişi balık olan yada kuyrugunda saru benek çok az olup erkek çıkan balığınız varmı? onu sormuştum.
[/QUOTE]Benim yavru aldığım dişi yaklaşık 4,5-5 cm civarında, sarı beneği var, ama hafif tonda sarı renkli, erkeğin sarı beneği ise çok yoğun derecede sarı renkte ve hemen göze çarpıyor..
Erkek yunusum yumurtalari vermiyor
Aile bağları çok kuvvetli bir yunus aileniz var
İnşallah yavrular da gelir de iyice pekişir.
tugix 2011-10-13 19:31:55
Aile bağları çok kuvvetli bir yunus aileniz var
İnşallah yavrular da gelir de iyice pekişir.
Garip bir olay
Üstadım kuluçka makinası için birşey söyleyemem, ama ben de demasoni besliyorum, dişi sayısı az olduğu zaman bu durum dişiler için zulüm oluyor erkek sürekli kovalıyor, dişinin ağzı dolu olsun olmasın farketmez. Ama yukarıda söylenildiği gibi yeterli kayalık alan görünmüyor, demasoniler kayalıklara bayılırlar, daracık aralara girmeyi severler, bunu yaparsanız dişinin de saklanıp yumurtaları koruyacağı bir alan oluşturmuş olursunuz. Kusturmanız kötü olmuş, ilk sefer yumurta tuttuysa kendi haline bırakmanız balığın tecrübe edinmesi açısından daha iyi olurdu..
Üstadım kuluçka makinası için birşey söyleyemem, ama ben de demasoni besliyorum, dişi sayısı az olduğu zaman bu durum dişiler için zulüm oluyor erkek sürekli kovalıyor, dişinin ağzı dolu olsun olmasın farketmez. Ama yukarıda söylenildiği gibi yeterli kayalık alan görünmüyor, demasoniler kayalıklara bayılırlar, daracık aralara girmeyi severler, bunu yaparsanız dişinin de saklanıp yumurtaları koruyacağı bir alan oluşturmuş olursunuz. Kusturmanız kötü olmuş, ilk sefer yumurta tuttuysa kendi haline bırakmanız balığın tecrübe edinmesi açısından daha iyi olurdu..
Ağzında yumurta olan balığın yem yemesi
Yem yiyorlarsa büyük ihtimalle yutmuşlardır yumurtaları, ilk seferse normaldir... Saygılar
Yem yiyorlarsa büyük ihtimalle yutmuşlardır yumurtaları, ilk seferse normaldir... Saygılar
ankara'daki su
[QUOTE=Hasir26]Ankara nın suyundan caık bile olmaz diyen arkadasa sesleniyorum sen cackık yememişsin...Samsun ve
Edirne deki sularıda gördük emin ol buna suan yapılan araştırma ve Askideki yetkilin ifadesi şu bu su içilr demsi ve bn tankıma 4 saat sonra direk balıklarımı içine koydum ve cok şükür yasşıyorlar sadece biraz tuz ilave etmiştim koymadan önce... Umarım nedmek istediğimi anlamışındır.Ankaral lıyım laf ettirmem ne taşına ne suyuna ne toprağına NEDE İNSANINA [/QUOTE]
Gelin şu noktada anlaşalım, ben diyorum ki ankara'nın bölgelerine göre içme suyunda çok büyük değişiklik ve bozukluk var. Daha iki gün önce yaşadığımı söylüyorum, evde hazır su yoktu çok susadım çeşmeden doldurdum, suyu ağzıma götürmemle geri tükürmem bir oldu. Kimse bana ankaranın suyu çok iyi çok güzel diye savunamaz. Ben yaşadığımı biliyorum. Hatta adresi vereyim gelin siz de bakın su içilemeyecek kadar bozuk üstadım, maalesef bozuk. Demişsiniz ya edirne ve samsundaki suyu da gördük diye, ama ankaranın suyu güzel diyorsunuz, o zaman siz ya hiç gerçekten güzel su görmediniz ya da bilemiyorum size tatlı yeri gelmiş, ben kayserinin suyunun üstüne su tanımam, kayseriliyim, 300 lt akvaryumum vardı, hortumu bağlardım çeşmeye, direkt olarak akvaryumu doldururdum, balıkları da direkt atardım ve ben bu şekilde 100 tane yavru balık büyüttüm hiç kaybım da olmadı. Ama ankarada böyle değil, su adam gibi su değil, yetkili falan bilmem ben makinalara da güvenmem, en iyi ölçümü insanın kendi dili kendi ağzı yapar. Ama ankaranın suyu yıllardır sorunlu, ankaraya ilk geldiğimde de içilmiyordu şimdi de içilmiyor. Bu söylediklerim demetevler bölgesi içindir, diğer yerler farklı olabilir
[QUOTE=Hasir26]Ankara nın suyundan caık bile olmaz diyen arkadasa sesleniyorum sen cackık yememişsin...Samsun ve
Edirne deki sularıda gördük emin ol buna suan yapılan araştırma ve Askideki yetkilin ifadesi şu bu su içilr demsi ve bn tankıma 4 saat sonra direk balıklarımı içine koydum ve cok şükür yasşıyorlar sadece biraz tuz ilave etmiştim koymadan önce... Umarım nedmek istediğimi anlamışındır.Ankaral lıyım laf ettirmem ne taşına ne suyuna ne toprağına NEDE İNSANINA [/QUOTE]
Gelin şu noktada anlaşalım, ben diyorum ki ankara'nın bölgelerine göre içme suyunda çok büyük değişiklik ve bozukluk var. Daha iki gün önce yaşadığımı söylüyorum, evde hazır su yoktu çok susadım çeşmeden doldurdum, suyu ağzıma götürmemle geri tükürmem bir oldu. Kimse bana ankaranın suyu çok iyi çok güzel diye savunamaz. Ben yaşadığımı biliyorum. Hatta adresi vereyim gelin siz de bakın su içilemeyecek kadar bozuk üstadım, maalesef bozuk. Demişsiniz ya edirne ve samsundaki suyu da gördük diye, ama ankaranın suyu güzel diyorsunuz, o zaman siz ya hiç gerçekten güzel su görmediniz ya da bilemiyorum size tatlı yeri gelmiş, ben kayserinin suyunun üstüne su tanımam, kayseriliyim, 300 lt akvaryumum vardı, hortumu bağlardım çeşmeye, direkt olarak akvaryumu doldururdum, balıkları da direkt atardım ve ben bu şekilde 100 tane yavru balık büyüttüm hiç kaybım da olmadı. Ama ankarada böyle değil, su adam gibi su değil, yetkili falan bilmem ben makinalara da güvenmem, en iyi ölçümü insanın kendi dili kendi ağzı yapar. Ama ankaranın suyu yıllardır sorunlu, ankaraya ilk geldiğimde de içilmiyordu şimdi de içilmiyor. Bu söylediklerim demetevler bölgesi içindir, diğer yerler farklı olabilir
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
Arkadaşlar 100x30x45h ölüçlerindeki akvaryumumu kurmak üzereyim, sadece demasoniler olacak, akvaryuma canlı bitki koyabilir miyiz? Faydası olur mu?
Arkadaşlar 100x30x45h ölüçlerindeki akvaryumumu kurmak üzereyim, sadece demasoniler olacak, akvaryuma canlı bitki koyabilir miyiz? Faydası olur mu?
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
Bu arada akvaryumu büyütüyorum nasipse yarın 100x30x45h ölçülerinde akvaryumu getirip kuruyorum, yine forumdan birinden buldum.. Sanırım demasoniler için de bu ölçüde akvaryum idealdir, küçük diyen var mı
Bu arada akvaryumu büyütüyorum nasipse yarın 100x30x45h ölçülerinde akvaryumu getirip kuruyorum, yine forumdan birinden buldum.. Sanırım demasoniler için de bu ölçüde akvaryum idealdir, küçük diyen var mı
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
[QUOTE=*mehmetcan*]Akvaryumu büyütmen şart Mustafa kardeşim, şayet balıklar yavrudan büyüdüğü için sıkıntı olmamış olabilir fakat demasoniler ilk etapta utangaç balıklardır yeme bile çıkmazlar.
İlginiz için teşekkür ediyorum..
Akvaryumu zaten büyütücem kaçarı yok, ayrıca bu 65 cmlik akvaryumu da kızılaydan ucuzluk zamanında almıştım :) keşke 1 metrelik alsaydım ama maddi açıdan boyumu aşıyor öğrenciyim sonuçta :)
Balıklarımın yeme çıkmama ya da utanma gibi sorunları yok çok şükür, sabah ve akşam alıştırdığım saatte odadan girdiğimi gördükleri anda yukarı çıkıp su yüzeyinde şapırtılar çıkarıyorlar çok iştahlılar maşallah :) ayrıca sera flora yemle besliyorum.. Su değişimleri şimdiye kadar pek düzenli değildi şimdi bir düzene oturttum ve kayıt bile tutuyorum şu tarihte şu kadar su değiştirdim şu tarihte dip çekimi vs. günlük şeklinde bir kayıt.. Diyorum ya yavru bile aldım hatta ikinci yumurta alışıydı..
Konuyu ben tekrar toparlamak istiyorum, verdiğim bilgiler dahilinde söylediğim balıkları akvaryumdan çıkarsam mı yoksa ilanda bahsettiğim demasonileri getirip direkt olarak bunların yanına koysam mı..
Şu boyları kısa kalan 2 balık kafamı karıştırıyor özellikle onları ne yapacağımı bilmiyorum. İlerde üreme ya da büyüme açısından kendilerini toparlarlar mı? Daha önce bunu yaşamış olan yok mu foruma bakıyorum henüz bulamadım buna benzer bir konu..
[QUOTE=*mehmetcan*]Akvaryumu büyütmen şart Mustafa kardeşim, şayet balıklar yavrudan büyüdüğü için sıkıntı olmamış olabilir fakat demasoniler ilk etapta utangaç balıklardır yeme bile çıkmazlar.
Bence 1metrelik standart bir akvaryum al,kızılayda fiyatlar iyice düşmüş(ama kalitesine de bak) sonra istediğin demasoni kolonisini kur, ilk bir ay da iceman, saulosi gibi akvaryuma konduğu andan itibaren yeme çıkabilen ve göz önünde olan balıklardan koy ki bu demasonilerin korkusunu giderecektir, ondan sonra da akvaryumunun karşısına geç ve demasonilerinin keyfine bak 
[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ediyorum..
Akvaryumu zaten büyütücem kaçarı yok, ayrıca bu 65 cmlik akvaryumu da kızılaydan ucuzluk zamanında almıştım :) keşke 1 metrelik alsaydım ama maddi açıdan boyumu aşıyor öğrenciyim sonuçta :)
Balıklarımın yeme çıkmama ya da utanma gibi sorunları yok çok şükür, sabah ve akşam alıştırdığım saatte odadan girdiğimi gördükleri anda yukarı çıkıp su yüzeyinde şapırtılar çıkarıyorlar çok iştahlılar maşallah :) ayrıca sera flora yemle besliyorum.. Su değişimleri şimdiye kadar pek düzenli değildi şimdi bir düzene oturttum ve kayıt bile tutuyorum şu tarihte şu kadar su değiştirdim şu tarihte dip çekimi vs. günlük şeklinde bir kayıt.. Diyorum ya yavru bile aldım hatta ikinci yumurta alışıydı..
Konuyu ben tekrar toparlamak istiyorum, verdiğim bilgiler dahilinde söylediğim balıkları akvaryumdan çıkarsam mı yoksa ilanda bahsettiğim demasonileri getirip direkt olarak bunların yanına koysam mı..
Şu boyları kısa kalan 2 balık kafamı karıştırıyor özellikle onları ne yapacağımı bilmiyorum. İlerde üreme ya da büyüme açısından kendilerini toparlarlar mı? Daha önce bunu yaşamış olan yok mu foruma bakıyorum henüz bulamadım buna benzer bir konu..
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz İnci Kefali, 09:56
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
