ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Kasım 2010 22:35
Son Ziyaret:
08 Ekim 2011 23:06
Toplam Mesaj:
44 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
çiğdem çay
Doğum Tarihi:
15 Nisan 1983
Yaş:
43
İl:
Yalova
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
çiğdem çay
SON 10 MESAJI
Betta yumurtasından anlayanlar bakabilirse sevinirim
Kurbağa ile dişiyi çıkardım, diğerleri ile uğraşırsam iyice dağılacak diye ellemedim. Hayırlısı artık.
Yalnız Oğuz Bey, duruma yanlış yaklaşıyorsunuz bence. Ben hayvanlar üresin diye özel bir çaba göstermedim, kendiliğinden oluşan bir durum karşısında fikir istedim. Yavrularınız ölecek demenin bana hiç faydası yok. Sonuçta ben üretimci değilim, beklentilerim de ona göre. İleride 3-5 bebek bettam olursa ne ala, olmazsa da balıklarımın ebeveynlik duygusunu yaşamış olmaları yeterli. Sizinki biraz limon sıkmak olmuş.
çiğd 2011-02-24 18:20:15
Kurbağa ile dişiyi çıkardım, diğerleri ile uğraşırsam iyice dağılacak diye ellemedim. Hayırlısı artık.
Yalnız Oğuz Bey, duruma yanlış yaklaşıyorsunuz bence. Ben hayvanlar üresin diye özel bir çaba göstermedim, kendiliğinden oluşan bir durum karşısında fikir istedim. Yavrularınız ölecek demenin bana hiç faydası yok. Sonuçta ben üretimci değilim, beklentilerim de ona göre. İleride 3-5 bebek bettam olursa ne ala, olmazsa da balıklarımın ebeveynlik duygusunu yaşamış olmaları yeterli. Sizinki biraz limon sıkmak olmuş.
Betta yumurtasından anlayanlar bakabilirse sevinirim
Betta aslında suyun tüm yüzeyini kaplayacak kadar köpük yapmıştı, camı kaldırırken ben bozmuştum. Kur mur yapacaklar diye daha zamanımın olduğunu düşünmüştüm açıkçası. Erkek olan şimdi yumurtaları pistaların olduğu tarafa taşıyor. Başkalarının yumurtaları olsa taşımazdı herhalde. Şimdi ben dişiyi ve kurbağayı çıkarayım mı, dursunlar mı? Karidesler falan da var, ne yapacağımı bilemedim.
Betta aslında suyun tüm yüzeyini kaplayacak kadar köpük yapmıştı, camı kaldırırken ben bozmuştum. Kur mur yapacaklar diye daha zamanımın olduğunu düşünmüştüm açıkçası. Erkek olan şimdi yumurtaları pistaların olduğu tarafa taşıyor. Başkalarının yumurtaları olsa taşımazdı herhalde. Şimdi ben dişiyi ve kurbağayı çıkarayım mı, dursunlar mı? Karidesler falan da var, ne yapacağımı bilemedim.
Betta yumurtasından anlayanlar bakabilirse sevinirim
Merhabalar, epey de heyecanlıyım ama derdimi sırayla anlatsam iyi olacak.
100 ltlik karma akvaryumda rahat rahat geçinen bir erkek bir de dişi bettam vardı. Ancak son zamanlarda erkeği tetrazonların rahat bırakmadığını farkedince bu ikisini 18 ltlik bitki akvaryumuna aldım. İlk gün erkek dişiyi fena hırpaladı, araya camdan bir engel koydum. Bunlar da devamlı aralarındaki camın önünde takılıyorlardı, bettanın kur davranışını da bilmediğimden birbirlerine kur yapıp yapmadıklarından emin olamıyordum. Derken dişi olan camın altındaki küçük boşluğu farketti, canı isteyince erkeğin yanına geçmeye başladı. Erkek kovalayınca tekrar kendi tarafına dönüyordu, ama sonra yine erkeğin yanına geçiyordu. Ben de başının çaresine bakabileceğine karar verip dün akşam aradaki camı kaldırdım. 15 dk önce de sudaki küçük beyaz yumurtaları farkettim.
Yumurtaların bettalara ait olmasını istiyorum ama akvaryumda aynı zamanda kurbağa, karides ve salyangozlar var. O yüzden ne yapacağımı bilemedim. Birkaç saat önce bir şey yoktu, yumurtalar çok yeni. Fotoğrafları koyuyorum, bilen biri bana yol gösteebilirse çok sevinirim.








Bir de her yerde dağınık olarak köpük var ama bettanın asıl yuvası pistiaların olduğu yer. Yumurtalar ise ortalıkta duruyor.


Merhabalar, epey de heyecanlıyım ama derdimi sırayla anlatsam iyi olacak.
100 ltlik karma akvaryumda rahat rahat geçinen bir erkek bir de dişi bettam vardı. Ancak son zamanlarda erkeği tetrazonların rahat bırakmadığını farkedince bu ikisini 18 ltlik bitki akvaryumuna aldım. İlk gün erkek dişiyi fena hırpaladı, araya camdan bir engel koydum. Bunlar da devamlı aralarındaki camın önünde takılıyorlardı, bettanın kur davranışını da bilmediğimden birbirlerine kur yapıp yapmadıklarından emin olamıyordum. Derken dişi olan camın altındaki küçük boşluğu farketti, canı isteyince erkeğin yanına geçmeye başladı. Erkek kovalayınca tekrar kendi tarafına dönüyordu, ama sonra yine erkeğin yanına geçiyordu. Ben de başının çaresine bakabileceğine karar verip dün akşam aradaki camı kaldırdım. 15 dk önce de sudaki küçük beyaz yumurtaları farkettim.
Yumurtaların bettalara ait olmasını istiyorum ama akvaryumda aynı zamanda kurbağa, karides ve salyangozlar var. O yüzden ne yapacağımı bilemedim. Birkaç saat önce bir şey yoktu, yumurtalar çok yeni. Fotoğrafları koyuyorum, bilen biri bana yol gösteebilirse çok sevinirim.








Bir de her yerde dağınık olarak köpük var ama bettanın asıl yuvası pistiaların olduğu yer. Yumurtalar ise ortalıkta duruyor.


2 lt nano
Tekrar merhaba, tankın son halini paylaşmak istedim. Kabuklar devrildikten sonra nasıl bir düzen oluşturabilirim diye epeyce düşünmüştüm. Silikon pis kokusu ve geç kuruması nedeniyle pek de hazzetmediğim bir yöntemdi, nitekim kullanmadım. Alta tarafta üç kabuğu kuma gömdüm, üste de diğerlerini dikkatlice yerleştirdim. Bu şekilde gerektiğinde çıkarıp temizlik falan yapabilir hale geldim.
Genel görünüm şu şekilde oldu şimdi.

Yükseklik azalınca etkkileyicilikten kaybetmiş oldum ancak şikayet etmiyorum.
Bu aralar havalar güzel olduğundan gündüzleri dışarı çıkarıyorum.

Zemin için kullandığım bitki, ne yazık ki ismini tam hatırlayamıyorum.

Işığa yakınlığa göre bitkilerin gelişmesi arasında oldukça fark oldu. İlk fotoğraf yukarıdaki, diğerleri aşağıdaki gruplar.



Son olarak, besin bolluğundan ve güneş ışığından olsa gerek yosun problemim başladı. İçine bir iki salyangoz attım ama faydası olmuyor doğal olarak. Ben de diş fırçası kullanıyorum.
Tekrar merhaba, tankın son halini paylaşmak istedim. Kabuklar devrildikten sonra nasıl bir düzen oluşturabilirim diye epeyce düşünmüştüm. Silikon pis kokusu ve geç kuruması nedeniyle pek de hazzetmediğim bir yöntemdi, nitekim kullanmadım. Alta tarafta üç kabuğu kuma gömdüm, üste de diğerlerini dikkatlice yerleştirdim. Bu şekilde gerektiğinde çıkarıp temizlik falan yapabilir hale geldim.
Genel görünüm şu şekilde oldu şimdi.

Yükseklik azalınca etkkileyicilikten kaybetmiş oldum ancak şikayet etmiyorum.
Bu aralar havalar güzel olduğundan gündüzleri dışarı çıkarıyorum.

Zemin için kullandığım bitki, ne yazık ki ismini tam hatırlayamıyorum.

Işığa yakınlığa göre bitkilerin gelişmesi arasında oldukça fark oldu. İlk fotoğraf yukarıdaki, diğerleri aşağıdaki gruplar.



Son olarak, besin bolluğundan ve güneş ışığından olsa gerek yosun problemim başladı. İçine bir iki salyangoz attım ama faydası olmuyor doğal olarak. Ben de diş fırçası kullanıyorum.
2 lt nano
Çiğdem, yanlış oldu: )
Çiğdem, yanlış oldu: )
2 lt nano
Işık olarak masa lambası kullanılır sanırım, niye kullanılmasın ki. Yine de pencereye yakın olması daha iyi olur bence.
Muhammet bey, dün koyduğum fotoğraf son haliydi. Yıkılmış olması harcinde bir değişiklik yok zaten: )
Işık olarak masa lambası kullanılır sanırım, niye kullanılmasın ki. Yine de pencereye yakın olması daha iyi olur bence.
Muhammet bey, dün koyduğum fotoğraf son haliydi. Yıkılmış olması harcinde bir değişiklik yok zaten: )
2 lt nano
Dün içine moss yerleştireyim derken elim kabuklara çarptı ve sistem yıkıldı: )

Bir bakıma iyi oldu, yarın silikon alıp şöyle sağlamca yapıştıracağım. Günlerdir java moss tabanda nasıl olur diye düşünüyorum. Elimdeki azıcık mossu bu ufaklık için harcamayacağım. Birazcık marsilya mı neydi adı, yoncaye benzeyen bir otum var, belki onu kullanabilirim dipte. Zeminin turunculuğu h.m nin yeşilliğini ön plana çıkarıyor, başka bir yeşillik kullanmak istediğim etkiyi zayıflatabilir endişesindeyim.
[QUOTE=Hellak]Tebrik ederim çok zekice bir tasarım..Hem. micra yerine moss ve Hem.cuba güzel olurdu diye düşünüyorum.. [/QUOTE]
Cuba benim bildiğim hi-tech akvaryuma ihtiyaç duyuyor. Bu tür akvaryumların nasıl kurulduğu hakkında bile bir bilgim yok.
[QUOTE=the oscar]Deniz kabukları ph şı arttıracağı için bitkileri büyümesi yavaşlar hatta ölebilir. [/QUOTE]
Ph ya da sertlik ölçümü yapmıyorum. Ama bunlar benim için pek sorun değil, aksine Yalova'nın musluk suyu damacana suyundan farksız olduğundan salyangozlarım için midye kırığı, kalsiyum vb kullanmam gerekiyor. Ki bitkilerin sararması tankı güneşe alınca durdu, şu an için hallerinden memnunlar.
[QUOTE=AYGÜN Muhammet]Çok güzel bir tasarım olmuş, hepsi tamamda kabukları saksı gibi kullanmak nerden geldi aklınıza çok zekice
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Uzun süredir deniz kabuklarını akvaryumda nasıl kullanabileceğimi düşünüyordum. Başka bir tankta kenarlara yapıştırmıştım. Çok daha gözalıcı şeyler yapılabilir, ama aklıma fikirler yavaş yavaş geliyor.
Dün içine moss yerleştireyim derken elim kabuklara çarptı ve sistem yıkıldı: )

Bir bakıma iyi oldu, yarın silikon alıp şöyle sağlamca yapıştıracağım. Günlerdir java moss tabanda nasıl olur diye düşünüyorum. Elimdeki azıcık mossu bu ufaklık için harcamayacağım. Birazcık marsilya mı neydi adı, yoncaye benzeyen bir otum var, belki onu kullanabilirim dipte. Zeminin turunculuğu h.m nin yeşilliğini ön plana çıkarıyor, başka bir yeşillik kullanmak istediğim etkiyi zayıflatabilir endişesindeyim.
[QUOTE=Hellak]Tebrik ederim çok zekice bir tasarım..Hem. micra yerine moss ve Hem.cuba güzel olurdu diye düşünüyorum.. [/QUOTE]
Cuba benim bildiğim hi-tech akvaryuma ihtiyaç duyuyor. Bu tür akvaryumların nasıl kurulduğu hakkında bile bir bilgim yok.
[QUOTE=the oscar]Deniz kabukları ph şı arttıracağı için bitkileri büyümesi yavaşlar hatta ölebilir. [/QUOTE]
Ph ya da sertlik ölçümü yapmıyorum. Ama bunlar benim için pek sorun değil, aksine Yalova'nın musluk suyu damacana suyundan farksız olduğundan salyangozlarım için midye kırığı, kalsiyum vb kullanmam gerekiyor. Ki bitkilerin sararması tankı güneşe alınca durdu, şu an için hallerinden memnunlar.
[QUOTE=AYGÜN Muhammet]Çok güzel bir tasarım olmuş, hepsi tamamda kabukları saksı gibi kullanmak nerden geldi aklınıza çok zekice
Teşekkür ederim. Uzun süredir deniz kabuklarını akvaryumda nasıl kullanabileceğimi düşünüyordum. Başka bir tankta kenarlara yapıştırmıştım. Çok daha gözalıcı şeyler yapılabilir, ama aklıma fikirler yavaş yavaş geliyor.
Beta ve Büyük Akvaryum
Ben hemen her zaman tuzlu peynir verdim balıklarıma. Su değişimleri akvaryumun tuzlulaşmasını engelliyor. Beslediğim balıklar derken japon, zebra, rasbora, tetrazon ve neonları kastettim. Balık olmasa da salyangoz ve karidesleri de bu gruba dahil edebilirim. Çöpçüler hakkında hiç fikrim yok.
Ben hemen her zaman tuzlu peynir verdim balıklarıma. Su değişimleri akvaryumun tuzlulaşmasını engelliyor. Beslediğim balıklar derken japon, zebra, rasbora, tetrazon ve neonları kastettim. Balık olmasa da salyangoz ve karidesleri de bu gruba dahil edebilirim. Çöpçüler hakkında hiç fikrim yok.
Beta ve Büyük Akvaryum
Balığa peynir verin. Başka yerde yazılıp yazılmadığını bilmiyorum, yazılmadıysa tuhaf gelebilir ancak aylar süren kişisel deneyimlerimde peynirin bettaya çok faydası olduğunu gördüm. Öyle ki yüzgeçleri paramparça halde gelen dişi betta bir haftada tamamen yenilendi.
Yemedikleri zamanlarda attığım peynir parçasına gidip sürtündükleri için 30 lt akvaryumumda daimi olarak bir parmak boğumu kadar beyaz peynir ya da tulum peyniri bulunduruyorum. Aslında beslediğim tüm balıklar severek peynir yiyorlar, ama betta kadar bayılanı da görmedim.
Bu da karnını iyice şişirmiş bettam. Başlarda çatlayacak diye korkmama karşın her şey yolunda.

Bir de yabancı bir yerde bettaların en aktif üreme dönemlerini geçirdikten sonra, yani bir yaşını doldurunca satıldıklarını okumuştum. Türkiye'de durum nedir bilmiyorum, aldığımız bettalar yavru olmayabilir.
Balığa peynir verin. Başka yerde yazılıp yazılmadığını bilmiyorum, yazılmadıysa tuhaf gelebilir ancak aylar süren kişisel deneyimlerimde peynirin bettaya çok faydası olduğunu gördüm. Öyle ki yüzgeçleri paramparça halde gelen dişi betta bir haftada tamamen yenilendi.
Yemedikleri zamanlarda attığım peynir parçasına gidip sürtündükleri için 30 lt akvaryumumda daimi olarak bir parmak boğumu kadar beyaz peynir ya da tulum peyniri bulunduruyorum. Aslında beslediğim tüm balıklar severek peynir yiyorlar, ama betta kadar bayılanı da görmedim.
Bu da karnını iyice şişirmiş bettam. Başlarda çatlayacak diye korkmama karşın her şey yolunda.

Bir de yabancı bir yerde bettaların en aktif üreme dönemlerini geçirdikten sonra, yani bir yaşını doldurunca satıldıklarını okumuştum. Türkiye'de durum nedir bilmiyorum, aldığımız bettalar yavru olmayabilir.
Bu Salyangozun Türü Nedir?
Bu salyangozları nerden edindiniz? Bu arada cidden güzellermiş, Bir ara benimkilerle sizinkilerden değiş tokuş yapmak isterim.
Bu salyangozları nerden edindiniz? Bu arada cidden güzellermiş, Bir ara benimkilerle sizinkilerden değiş tokuş yapmak isterim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
