ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seamih
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2010 16:35
Son Ziyaret:
03 Haziran 2024 12:14
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih YAVUZ
Doğum Tarihi:
27 Temmuz 1986
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
İnşaat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih YAVUZ
SON 10 MESAJI
Balık Fiyatlarının Kafayı Yemiş Olması!
Uzun bir aradan sonra hobiye geri döndüm. İlk olarak 2 hafta önce 2. el bir akvaryum aldım. Sıfır sayılır güzel temiz bir akvaryumdu fiyattada sağolsun arkadaş beni üzmedi. Su alıştırma safhasındayım. Ama gerçekten çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Ne balık alacağım, nerden alacağım, kaça alacağım diye ciddi bir düşünce halindeyim. Discus baktım vazgeçtim. Tropheus bakim dedim en azından daha önce baktım huyunu suyunu biliyorum dedim fiyatları görünce ondanda vazgeçtim. Calvus bakim dedim sarı sayfada var ilanı 1 çift balık 5 bin olunca ondan da vazgeçtim. Kara kara düşünüyorum. 320 lt akvaryuma bu gidişle tetra lepistes falan koyacağım. Hobi bitmiş gerçekten. Öyle ilanlar görüyorum ki hayretler içerisinde kalıyorum. Eskiden sitedeki arkadaşlardan çok malzeme aldım verdim birçoğunuda hiç para pul konuşmadan gerçekleştirdik. Şimdi bakınca 10 yıllık pipo filtreyi bile sıfır 200 tl olan malzemeye 150 tl istiyorlar. Bilemedim. Yanlış mı yaptım hobiye tekrer dönerek şaşkınım.
Uzun bir aradan sonra hobiye geri döndüm. İlk olarak 2 hafta önce 2. el bir akvaryum aldım. Sıfır sayılır güzel temiz bir akvaryumdu fiyattada sağolsun arkadaş beni üzmedi. Su alıştırma safhasındayım. Ama gerçekten çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Ne balık alacağım, nerden alacağım, kaça alacağım diye ciddi bir düşünce halindeyim. Discus baktım vazgeçtim. Tropheus bakim dedim en azından daha önce baktım huyunu suyunu biliyorum dedim fiyatları görünce ondanda vazgeçtim. Calvus bakim dedim sarı sayfada var ilanı 1 çift balık 5 bin olunca ondan da vazgeçtim. Kara kara düşünüyorum. 320 lt akvaryuma bu gidişle tetra lepistes falan koyacağım. Hobi bitmiş gerçekten. Öyle ilanlar görüyorum ki hayretler içerisinde kalıyorum. Eskiden sitedeki arkadaşlardan çok malzeme aldım verdim birçoğunuda hiç para pul konuşmadan gerçekleştirdik. Şimdi bakınca 10 yıllık pipo filtreyi bile sıfır 200 tl olan malzemeye 150 tl istiyorlar. Bilemedim. Yanlış mı yaptım hobiye tekrer dönerek şaşkınım.
Bu da benim Mini Hobihanem
Musa gerçekten afra hara deyince ilk akla gelen isimlerden olmaya başladı. Damızlıkları görme fırsatım oldu ve maşallah çok güzeller. Tabi Musa da hakkını veriyor. Önceki yavrularından 14 tane almıştım 3 tanesi benim hatamdan dolayı vefat etti. Ama geri kalan 11 tanesi şuan damızlık adayı. Tekrar teşekkür ederim. Nice yavrulara...
Musa gerçekten afra hara deyince ilk akla gelen isimlerden olmaya başladı. Damızlıkları görme fırsatım oldu ve maşallah çok güzeller. Tabi Musa da hakkını veriyor. Önceki yavrularından 14 tane almıştım 3 tanesi benim hatamdan dolayı vefat etti. Ama geri kalan 11 tanesi şuan damızlık adayı. Tekrar teşekkür ederim. Nice yavrulara...
İstanbul/FATİH İlçesindeki Hobiciler buraya.Güncel Liste syf.14
Konu tıkanmış...
Konu tıkanmış...
Akvaryum Kırılması
Başın sağolsun kardeşim...
Başın sağolsun kardeşim...
İstanbul/FATİH İlçesindeki Hobiciler buraya.Güncel Liste syf.14
Bence "Su kimyasalları alımı yapılsın."
Bence "Su kimyasalları alımı yapılsın."
Acemi Bitkili (yeni resimler)
Onur bence profesyonellere taş çıkaran bir acemi bitkili diyelim senin çalışman için.
Gözümle gördüğüm için gönül rahatlığı ile yazabilirim.
Öncelikle gördüğüm zaman sana da söylediğim gibi muhteşem olmuş kardeşim emeğine sağlık.
Gerek su berraklığı gerek bitkiler gerekse dekor ve balıklar hakkında olumsuz bir görüş belirtmem mümkün değil. Seyir zevkine ise apayrı insanın akvaryumun karşısından kalkası gelmiyor.
Kısacası Maşallah demekten başka bize düşün pek bir şey yok. .Ama senin bu hobi de hangi noktaya geleceğini gerçekten merak ediyorum. Umarım hayallerimi suya düşürmezsin ... :)
Onur bence profesyonellere taş çıkaran bir acemi bitkili diyelim senin çalışman için.
Gözümle gördüğüm için gönül rahatlığı ile yazabilirim.
Öncelikle gördüğüm zaman sana da söylediğim gibi muhteşem olmuş kardeşim emeğine sağlık.
Gerek su berraklığı gerek bitkiler gerekse dekor ve balıklar hakkında olumsuz bir görüş belirtmem mümkün değil. Seyir zevkine ise apayrı insanın akvaryumun karşısından kalkası gelmiyor.
Kısacası Maşallah demekten başka bize düşün pek bir şey yok. .Ama senin bu hobi de hangi noktaya geleceğini gerçekten merak ediyorum. Umarım hayallerimi suya düşürmezsin ... :)
100*40*60 Burundi tankımı kuruyorum. Bakalım üstatlar ne diyecekler?
Öncelikle resimlerden kaynaklı tankın 240 litre olduğu hakkında insanın aklında soru işareti kalabilir. Bende resimleri çekip pc ye aktadıktan sonra akvaryum ufak akvaryumumdan(160lt. ) akvaryumumdan pek bir farklı gözükmüyor. Altındaki sehpanın ise sorun çıkaracağını sanmıyorum ve umarım çıkarmaz yoksa bütün emek çöp :(
Onur kardeşim kurulum konusu biraz gecikti ama açtım sonunda. Şuan senden aldığım taşları koymayı düşünmüyorum sağ taraftaki saksı baya büyük o yüzden orta kısımın boş kalmasını tercih ettim. Balıklar salına salına yüzebilsin diye sade bir dizayn olsun istedim. Duyarlılığım konusuna gelince içimden bu duyarlılıkla neleri gömdük en iyisi üzerine titremeden kendi haline bırakmak daha doğru, çoğu insanın akvaryumunu görüyorum leş ama benim o kadar özen gösterdiğim halde balıklarda tık yok bakalım artık bu sefer olur diyelim.
1e3d frontosa bu akvaryum için biraz sıkıntı olabilir düşüncesiyle 1e2d ve sadece 5 tane yavru ile başlayacağım. Bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak. ..Ama halen içimde 2e6d ilangi yada red reinbow al at tanka diyor bir ses ama bilmiyorum. ...
Öncelikle resimlerden kaynaklı tankın 240 litre olduğu hakkında insanın aklında soru işareti kalabilir. Bende resimleri çekip pc ye aktadıktan sonra akvaryum ufak akvaryumumdan(160lt. ) akvaryumumdan pek bir farklı gözükmüyor. Altındaki sehpanın ise sorun çıkaracağını sanmıyorum ve umarım çıkarmaz yoksa bütün emek çöp :(
Onur kardeşim kurulum konusu biraz gecikti ama açtım sonunda. Şuan senden aldığım taşları koymayı düşünmüyorum sağ taraftaki saksı baya büyük o yüzden orta kısımın boş kalmasını tercih ettim. Balıklar salına salına yüzebilsin diye sade bir dizayn olsun istedim. Duyarlılığım konusuna gelince içimden bu duyarlılıkla neleri gömdük en iyisi üzerine titremeden kendi haline bırakmak daha doğru, çoğu insanın akvaryumunu görüyorum leş ama benim o kadar özen gösterdiğim halde balıklarda tık yok bakalım artık bu sefer olur diyelim.
1e3d frontosa bu akvaryum için biraz sıkıntı olabilir düşüncesiyle 1e2d ve sadece 5 tane yavru ile başlayacağım. Bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak. ..Ama halen içimde 2e6d ilangi yada red reinbow al at tanka diyor bir ses ama bilmiyorum. ...
100*40*60 Burundi tankımı kuruyorum. Bakalım üstatlar ne diyecekler?
Fotoğraf:
Boyut (cm): 100*40*60
seamih 2011-05-23 22:45:06
Fotoğraf:
Boyut (cm): 100*40*60
Kapasite (litre): 240 LT
Canlılar: 1E 16-17 cm 3D 13-15 Frontosa Burundi 5 yavru 4 cm 1 ad. vatoz 14 cm
Malzemeler: Jebo 829 dış filtre,Atman ısıtıcı,Atman 9500 hava motoru,Pipo filitre, 1 ad. büyük kiremit saksı, 1 ad ufak kiremit çan şeklinde dekor, 15 kg beyaz kuvars kum, 3D arka fon,2 ad. sera uv florasan
Kurulumda 11 damacana kuyu suyu kullandım. Buda 3 damacana ile binanın 3 katına apartmanın önünden doldurduğum suların beni ne kadar yorduğunun bir göstergesi. 2 gün bel ağrısından sonra bugün biraz daha iyiyim. Okuduğum birçok yerde kuyu suyunun balıklara daha iyi geldiğini doğruladı. Bende mecburen böyle bir yol izledim. Zaten oturduğum semtin musluk suları ile kuyu suyunu kıyaslarsak bende kuyu suyunu kullanmayı tercih ederdim. Önceki akvaryumlarımı musluk suyu ile doldurduğumda hafif bir sarılık oluyordu. Ancak kuyu suyu ile doldurduğum 11 damacana sonunda su o kadar berraktı ki resimde de az çok belli oluyordur. (boş hali ile çekilen resim ortadan ısıtıcı sarkık olan resim:D)
Akvaryum Bakımı: Haftalık %20 su değişimi(aquatanla 2 gün dinlendirilmiş olarak)
Kullanılan Yemler: Alabalık,sarımsak,karides karşımı düşünüyorum. Ayrıca Dainichi Cichlid XL Pro ve çeşitli yemler...
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Kurulum aşamasında olduğum için şu aşamada
Contra-Ichthyo,aquatan,nitrivec ve 3 ad. maden suyu kullandım. 20.05.2011 tarihinde dolumunu tamamladığım akvaryumuma balıkları ALLAH(c.c.) nasip ederse 25.05.2011'de koymayı düşünüyorum.
Bu arada bu akvaryumu kurmamda aklıma giren Onur Taşkın kardeşime ve tür seçiminde ne kadar mipimbwe beslememi istesede şu aşamada burundi ile başlamamda fikirlerini esirgemeyen gkhn1903 kardeşime ve tabi ki bu hobiye gönül verip benimde bu hobide yol almamı sağlayan gürbüz64 abime çok teşekkür ederim.
İstanbul/FATİH İlçesindeki Hobiciler buraya.Güncel Liste syf.14
Tanganyika(ikola besliyorum) ancak balıkları elimden çıkarıp, frontoza ' ya geçmek istiyorum. Büyük akvaryum arayışı içindeyim.(en az 240 lt)
Ayrıca malawi...
Tanganyika(ikola besliyorum) ancak balıkları elimden çıkarıp, frontoza ' ya geçmek istiyorum. Büyük akvaryum arayışı içindeyim.(en az 240 lt)
Ayrıca malawi...
İLANLARDAKİ ABARTILAR
Evet konuyu açarken bu sorular ile karşılacağımı düşünmediğimi sanmayın. Balıkları gerçekten layıkı ile besleyen arkadaşlarımızda var aramızda. Bu arkadaşlara diyecek lafım yok ve hatta o arkadaşlara ellerine sağlık demekten başka bir şeyin bana yakışmayacağını düşünüyorum.
Ben bu konuyu açarken daha önce balık almaya gittiğim arkadaşlarda gördüğüm durumu yazmak ve sizler ile paylaşmak istedim. Tabi balık almaya gidipte evinde 10 çeşitten fazla yem gördüğüm arkadaşlarda oldu.
Önceki yorumlarda da belirtildiği gibi işin hobicilikten ziyade ticarete dönüştüren arkadaşarın seçtiği sadece bir yol olarak görüyorum. Yine belirteyim her hobiciyi kimse aynı kefeye koyamaz zaten.
Konunun içine daha çarpıcı bir konuya deyinilmeside çok önem arz ediyor.
Satıcı arkadaş balıkların alındığı takdir'de bize belirttiği sürede kesin,garanti yavru alır gibi kelimelerini çok duymaktayız. Ama bunu söylemek ne kadar doğru olur sizler karar verin.
Hepimiz biliyoruz ki balıklarımız gerçekten bizler için çok değerli. Ama alacak arkadaş bizim verdiğimiz ve gösterdiğimiz hassasiyetin %10 luk bir kısmında bile eksiklik yaparsa o balıklardan yavru almak eminim ki zorlaşacaktır.
Evet konuyu açarken bu sorular ile karşılacağımı düşünmediğimi sanmayın. Balıkları gerçekten layıkı ile besleyen arkadaşlarımızda var aramızda. Bu arkadaşlara diyecek lafım yok ve hatta o arkadaşlara ellerine sağlık demekten başka bir şeyin bana yakışmayacağını düşünüyorum.
Ben bu konuyu açarken daha önce balık almaya gittiğim arkadaşlarda gördüğüm durumu yazmak ve sizler ile paylaşmak istedim. Tabi balık almaya gidipte evinde 10 çeşitten fazla yem gördüğüm arkadaşlarda oldu.
Önceki yorumlarda da belirtildiği gibi işin hobicilikten ziyade ticarete dönüştüren arkadaşarın seçtiği sadece bir yol olarak görüyorum. Yine belirteyim her hobiciyi kimse aynı kefeye koyamaz zaten.
Konunun içine daha çarpıcı bir konuya deyinilmeside çok önem arz ediyor.
Satıcı arkadaş balıkların alındığı takdir'de bize belirttiği sürede kesin,garanti yavru alır gibi kelimelerini çok duymaktayız. Ama bunu söylemek ne kadar doğru olur sizler karar verin.
Hepimiz biliyoruz ki balıklarımız gerçekten bizler için çok değerli. Ama alacak arkadaş bizim verdiğimiz ve gösterdiğimiz hassasiyetin %10 luk bir kısmında bile eksiklik yaparsa o balıklardan yavru almak eminim ki zorlaşacaktır.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

