ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
canaks
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Şubat 2011 14:35
Son Ziyaret:
02 Şubat 2012 22:24
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Can AKSOY
Doğum Tarihi:
07 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Nevsehir
Meslek:
Ziraat Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Can AKSOY
SON 10 MESAJI
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
[QUOTE=pelerinlikedi]Mehmet bey, , eheim, tetra,astro,fluval, atman ın saatte en az 200 lt çeviren fltrelerine bakın, sanırım astro 2202 en uygun fiyatlısıdır, ben kullanıyorum, sessiz ve az enerji harcıyor. Su ısısı anlamında değişiklik olmaz, eğer oda çok soğuksa dış filtre hortumlarını radyatör borusu için olan süngerle sarabilirsiniz.[/QUOTE]
[QUOTE=pelerinlikedi]Mehmet bey, , eheim, tetra,astro,fluval, atman ın saatte en az 200 lt çeviren fltrelerine bakın, sanırım astro 2202 en uygun fiyatlısıdır, ben kullanıyorum, sessiz ve az enerji harcıyor. Su ısısı anlamında değişiklik olmaz, eğer oda çok soğuksa dış filtre hortumlarını radyatör borusu için olan süngerle sarabilirsiniz.[/QUOTE]
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim en kısa zamanda bu konuyu halledicem dıs filtreyle sorunu kökten çözücem sagolun
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
İki kapluşum var birinin kabuk uzunlugu 12.5 genişliği 10 cm diğeri biraz daha küçük boyu 9.5 genişliği 7.5 cm. Dış filtreyi kullanırsam 37 38 lt suyu yeterince ısıtabilirmiyim acaba gerekli ısıyı saglayabilirmiyim? Ne dersiniz yardımlarınızı bekliyorum ve tavsiye edeceğiniz marka ve modelleri bekliyorum.





İki kapluşum var birinin kabuk uzunlugu 12.5 genişliği 10 cm diğeri biraz daha küçük boyu 9.5 genişliği 7.5 cm. Dış filtreyi kullanırsam 37 38 lt suyu yeterince ısıtabilirmiyim acaba gerekli ısıyı saglayabilirmiyim? Ne dersiniz yardımlarınızı bekliyorum ve tavsiye edeceğiniz marka ve modelleri bekliyorum.





Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Herkese hayırlı aksamlar arkadaslar. Bi tavsiyeye ihtiyacım var yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.İki adet kaplumbağam var kuru alanı ayarladıktan sonra 38 lt kadar su dolduruyorum.Kapluşlarım artık büyüdü eski haline göre dolayısıyla suları daha hızlı kirleniyor.Her hafta muhakkak temizlemem gerekiyor ama bazen cok ilgilenemiyorum Atman SIF-400 model iç filtre kullanıyorum dıskılarını filtre çekemiyor sanırım baya büyük yapıyorlar =)) Yemlemeyi 12 saatte bir makine yapıyor zaten dökülmesiyle tükenmesi bir oluyor.Dış filtre kullanırsam kirlenme oranı azalırmı en azından şöyle ayda bir filan temizlemem gerekse cok iyi olur.Bunun için yapabileceğiniz dış filtre tavsiyeleri yada farklı bi yöntem varmı?
Herkese hayırlı aksamlar arkadaslar. Bi tavsiyeye ihtiyacım var yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.İki adet kaplumbağam var kuru alanı ayarladıktan sonra 38 lt kadar su dolduruyorum.Kapluşlarım artık büyüdü eski haline göre dolayısıyla suları daha hızlı kirleniyor.Her hafta muhakkak temizlemem gerekiyor ama bazen cok ilgilenemiyorum Atman SIF-400 model iç filtre kullanıyorum dıskılarını filtre çekemiyor sanırım baya büyük yapıyorlar =)) Yemlemeyi 12 saatte bir makine yapıyor zaten dökülmesiyle tükenmesi bir oluyor.Dış filtre kullanırsam kirlenme oranı azalırmı en azından şöyle ayda bir filan temizlemem gerekse cok iyi olur.Bunun için yapabileceğiniz dış filtre tavsiyeleri yada farklı bi yöntem varmı?
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Sanırım bıkmadan herkese tek tek cevap yazan arkadaslarımız artık bızlerden bıktı =(((
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Arkadaslar kafama takılan bı durum var ıkı adet kırmızı yanaklı su kaplumbagam var kurtcuk fılan verılmesının faydalı olacagını bılıyorum ara sıra kurbaga yavrularından versem yumurtadan yenı cıkmıs gelısmemıs olanlardan bı zararı dokunurmu bılgısı olan arkadaslarımız yorumlarsa cok mutlu olurum sımdıden cok tesekkur ederım
Arkadaslar kafama takılan bı durum var ıkı adet kırmızı yanaklı su kaplumbagam var kurtcuk fılan verılmesının faydalı olacagını bılıyorum ara sıra kurbaga yavrularından versem yumurtadan yenı cıkmıs gelısmemıs olanlardan bı zararı dokunurmu bılgısı olan arkadaslarımız yorumlarsa cok mutlu olurum sımdıden cok tesekkur ederım
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
Yapmıs oldugum onca sey uyguladıgım tedavi bir sonuc vermedı.Ne yazıkkı bugun hasta olan kaplumbagam öldü.Ne yaptıysam tedaviye cvp vermedi kurtaramadım.
Yapmıs oldugum onca sey uyguladıgım tedavi bir sonuc vermedı.Ne yazıkkı bugun hasta olan kaplumbagam öldü.Ne yaptıysam tedaviye cvp vermedi kurtaramadım.
Balıklarımla kaplumbağa birlikte mutluca yaşar mı?
Beni aydınlattığınız için hepinize tesekkur ederim bu denli tepki almayı beklemiyordum daha dogrusu bu kadar zararlı olabileceğini düşünmemiştim ilk fırsatta balıkları bi arkadaşıma hediye etmem en doğrusu olacak sanırım
Beni aydınlattığınız için hepinize tesekkur ederim bu denli tepki almayı beklemiyordum daha dogrusu bu kadar zararlı olabileceğini düşünmemiştim ilk fırsatta balıkları bi arkadaşıma hediye etmem en doğrusu olacak sanırım
Balıklarımla kaplumbağa birlikte mutluca yaşar mı?
Arkadaşlar iki gün önce iki adet japon balığı aldım.İki adet kırmızı yanak su kaplumbağamın olduğu akvaryuma koydum.Yiyeceklerini düşünüyordum ama aksine cok iyi anlasıyorlar gibi. Kaplumbağalarımdan biri hasta o pek ilgilenmiyor çünkü sürekli kuru alanda ama sağlıklı olan aksine onlar gibi davranıyor,balıklar dipte yem ararken oda dibe inip onlar gibi davranıyor.Diğerine suan tedavi uyguluyorum inşallah kendine gelsin,toparlansın onun davranışlarınıda paylaşacağım.Şuan hepsi küçük ama ilerde neler olabileceğini düşünemiyorum...
f.torres 2011-02-25 14:49:48
Arkadaşlar iki gün önce iki adet japon balığı aldım.İki adet kırmızı yanak su kaplumbağamın olduğu akvaryuma koydum.Yiyeceklerini düşünüyordum ama aksine cok iyi anlasıyorlar gibi. Kaplumbağalarımdan biri hasta o pek ilgilenmiyor çünkü sürekli kuru alanda ama sağlıklı olan aksine onlar gibi davranıyor,balıklar dipte yem ararken oda dibe inip onlar gibi davranıyor.Diğerine suan tedavi uyguluyorum inşallah kendine gelsin,toparlansın onun davranışlarınıda paylaşacağım.Şuan hepsi küçük ama ilerde neler olabileceğini düşünemiyorum...
Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum



İlacı uygulamak için ayrı bi plastik kap,ısıtıcı,termometre aldım. Hergün sabah 8de 2lt su içerisine 100mg'lık 1 adt monodoks kapsül karıştırarak su sıcaklıgını 32 ºc'de sabitliyorum. Akşam 8'e kadar bu su içerisinde bekletiyor,aksam 8 sabah 8 arasındada kendi akvaryumuna alıyorum. Akvaryum içerisindede su ve kuru alan sıcaklığını ısıtıcı ve 60w'lık bir lamba sayesinde 32 ºc sıcaklıkta sabitlemeye gayret ediyorum. Gözlerinde bi şişlik bariz olarak görünmüyor ama hiç gözlerini açamıyor. Bunun içinde terramycin göz kremini pamuklu çöp yardımıyla çok az olarak masaj yaparcasına uyguluyorum. Bu uygulamayı 3 gündür düzenli olarak yapıyorum. Fakat soyle bı sıkıntı var,gündüzleri ilaçlı suya aldıgımda su içerisinde kalmıyor ısıtıcının uzerıne cıkmıs vaziyette görüyorum sürekli. Takip ettiğimde bazen esniyormus gibi agzını acıp uzun sure o sekılde beklemesı dikkatimi çekiyor. Acaba verdiğim ilaçtan fayda görüyormudur,içebiliyormudur? bi iki kez elime aldıgımda gözlerini açmaya zorladı sanki göz kapağının içinde çapak gibi bişe vardı ama müdahale edemedim. Tam olarak kuyruk kısmına gelen bölgede şiddetli kabuk yumuşaması var. Biraz fazla konuştum ama ona bişe olmasına kıyamıyorum beraber aldıgım diğer kaplumbağam onun iki katı oldu günlük en az 10 adt vitaminli yem yiyor ve cok hareketli. Bugun akvaryumdan cıkardım,elimde tuttugum yemi parmaklarımın arasından kaptı. Diğeride bian önce onun gibi olsun istiyorum. Ölmemesi için elimden geleni yapıyorum. .



İlacı uygulamak için ayrı bi plastik kap,ısıtıcı,termometre aldım. Hergün sabah 8de 2lt su içerisine 100mg'lık 1 adt monodoks kapsül karıştırarak su sıcaklıgını 32 ºc'de sabitliyorum. Akşam 8'e kadar bu su içerisinde bekletiyor,aksam 8 sabah 8 arasındada kendi akvaryumuna alıyorum. Akvaryum içerisindede su ve kuru alan sıcaklığını ısıtıcı ve 60w'lık bir lamba sayesinde 32 ºc sıcaklıkta sabitlemeye gayret ediyorum. Gözlerinde bi şişlik bariz olarak görünmüyor ama hiç gözlerini açamıyor. Bunun içinde terramycin göz kremini pamuklu çöp yardımıyla çok az olarak masaj yaparcasına uyguluyorum. Bu uygulamayı 3 gündür düzenli olarak yapıyorum. Fakat soyle bı sıkıntı var,gündüzleri ilaçlı suya aldıgımda su içerisinde kalmıyor ısıtıcının uzerıne cıkmıs vaziyette görüyorum sürekli. Takip ettiğimde bazen esniyormus gibi agzını acıp uzun sure o sekılde beklemesı dikkatimi çekiyor. Acaba verdiğim ilaçtan fayda görüyormudur,içebiliyormudur? bi iki kez elime aldıgımda gözlerini açmaya zorladı sanki göz kapağının içinde çapak gibi bişe vardı ama müdahale edemedim. Tam olarak kuyruk kısmına gelen bölgede şiddetli kabuk yumuşaması var. Biraz fazla konuştum ama ona bişe olmasına kıyamıyorum beraber aldıgım diğer kaplumbağam onun iki katı oldu günlük en az 10 adt vitaminli yem yiyor ve cok hareketli. Bugun akvaryumdan cıkardım,elimde tuttugum yemi parmaklarımın arasından kaptı. Diğeride bian önce onun gibi olsun istiyorum. Ölmemesi için elimden geleni yapıyorum. . Su Kaplumbağası Bakımı ve Akvaryum
[QUOTE=rafael] [QUOTE=canaks]Arkadaşlar herkese iyi geceler dilerim.Çok acil olarak yardıma ihtiyacım var.Dört ay önce iki adet kırmızı yanak su kaplumbağası aldım bi hevesle.Forumda bahsedilen ölüm fanusu içerisinde.Sonra sitenizi buldum ve burdan almış oldugum bilgiler ışıgında hemen bi akvaryum,filtre,ısıtıcı,termometre edindim.Akvaryum içerisinde onlar için kuru alan yaptım ve aydınlatma (güneş ışıgı yerine) kurdum.Yemlerini düzenli olarak veriyor ve vitamin kullanıyorum. Biri diğerine göre aşırı büyüme gösterdi.3 gün öncesine kadar herşey yolundaydı ama 3 gündür küçük olan çok tuhaflaştı.Hiç hareket etmiyor, suya girmiyor,gözlerini hiç açmıyor,yem yemiyor,kuru bölgeden hiç ayrılmıyor.Suyun içerisine bıraktığımda telaşlı bi şekilde yüzüyor ve kısa sürede geri kuru alana dönüyor.Bogaz kısmında filan herhangi bi şişlik belirtisi yok. Buradaki veteriner hekimlerimiz kaplumbağa hakkında pek bilgi sahibi değil sanırım.Ne yapabilirim onlara bişe olmasını istemiyorum cok acil yardıma ihtiyacım var lütfen.
[/QUOTE]
Sizinkisi de akciğer enfeksiyonu/soğuk algınlığı belirtisi gösteriyor, son günlerde oldukça çoğaldı bu konular. Ana nedeni kuru alanda ısıtıcı lamba olmaması, ya da soğuk hava akımına maruz kalıp hayvanın o havayı ciğerlerine çekmesidir. Sağlıklı olandan ayırıp başka bir akvaryumda 33 derece su sıcaklığında antibiyotik tedavisi uygulamanız gerekli.
"
ALINTI:
Akciğer Enfeksiyonu
Akciğer enfeksiyonu tedavisinde 20gramın üstündeki kaplumbağalarda veterinerler enjeksiyonla tedavi uygularken yavrularda bu mümkün değildir. Çünkü enjeksiyon için hayvanın yeterli kas dokusuna sahip olması gerek yoksa iğnenin sinire isabet etmesi gibi olası bir durumda felç olma söz konusu olabilir. Bu yüzden yeterli kas dokusu olmayan yavrularda antibiyotik akvaryum suyuna katılarak verilmelidir. Akvaryumdaki su miktarı kaplumbağanın kabuğunu örtecek kadar ya da 1-2 parmak daha fazla olmalı. Su sıcaklığı 33 derecede ve sabit kalmalıdır. İlaç sabah ve akşam olmak üzere 2 tablet olarak verilebilir günlük. Tedaviye en az 5 gün, en fazla da 10 gün devam edilmelidir. Tedavi asla yarıda kesilmemeli yoksa faydası olmayacaktır. Durumu düzelse bile en az 5 gün vermeye devam etmek gerek ilacı.
Verilebilecek antibiyotikler: monodoks, tetradoks, doksin. "
[/QUOTE] Foruma sıkıntıyı belirttiğim gün monodoks tedavisine başlamıştım bu şekilde tedaviye devam edeceğim bide eczaneden vitabiol vitamin şurubu aldım damlalıkla günlük bi iki damla uygulamaya çalısıyorum agzını actıgı surece. Sizce bu şekilde vitamin takviyesine devam etmelimiyim çünkü hiçbir şekilde yem yemiyor.Yardım ve ilginizden dolayı teşekkür ediyorum sayın rafael.Gelişmeleri ilerleyen günlerde paylaşacağım.Eger tedavi etkili olursa diğer arkadaşlarda yararlanır.






[QUOTE=rafael] [QUOTE=canaks]Arkadaşlar herkese iyi geceler dilerim.Çok acil olarak yardıma ihtiyacım var.Dört ay önce iki adet kırmızı yanak su kaplumbağası aldım bi hevesle.Forumda bahsedilen ölüm fanusu içerisinde.Sonra sitenizi buldum ve burdan almış oldugum bilgiler ışıgında hemen bi akvaryum,filtre,ısıtıcı,termometre edindim.Akvaryum içerisinde onlar için kuru alan yaptım ve aydınlatma (güneş ışıgı yerine) kurdum.Yemlerini düzenli olarak veriyor ve vitamin kullanıyorum. Biri diğerine göre aşırı büyüme gösterdi.3 gün öncesine kadar herşey yolundaydı ama 3 gündür küçük olan çok tuhaflaştı.Hiç hareket etmiyor, suya girmiyor,gözlerini hiç açmıyor,yem yemiyor,kuru bölgeden hiç ayrılmıyor.Suyun içerisine bıraktığımda telaşlı bi şekilde yüzüyor ve kısa sürede geri kuru alana dönüyor.Bogaz kısmında filan herhangi bi şişlik belirtisi yok. Buradaki veteriner hekimlerimiz kaplumbağa hakkında pek bilgi sahibi değil sanırım.Ne yapabilirim onlara bişe olmasını istemiyorum cok acil yardıma ihtiyacım var lütfen.
Sizinkisi de akciğer enfeksiyonu/soğuk algınlığı belirtisi gösteriyor, son günlerde oldukça çoğaldı bu konular. Ana nedeni kuru alanda ısıtıcı lamba olmaması, ya da soğuk hava akımına maruz kalıp hayvanın o havayı ciğerlerine çekmesidir. Sağlıklı olandan ayırıp başka bir akvaryumda 33 derece su sıcaklığında antibiyotik tedavisi uygulamanız gerekli.
"
ALINTI:
Akciğer Enfeksiyonu
Akciğer enfeksiyonu tedavisinde 20gramın üstündeki kaplumbağalarda veterinerler enjeksiyonla tedavi uygularken yavrularda bu mümkün değildir. Çünkü enjeksiyon için hayvanın yeterli kas dokusuna sahip olması gerek yoksa iğnenin sinire isabet etmesi gibi olası bir durumda felç olma söz konusu olabilir. Bu yüzden yeterli kas dokusu olmayan yavrularda antibiyotik akvaryum suyuna katılarak verilmelidir. Akvaryumdaki su miktarı kaplumbağanın kabuğunu örtecek kadar ya da 1-2 parmak daha fazla olmalı. Su sıcaklığı 33 derecede ve sabit kalmalıdır. İlaç sabah ve akşam olmak üzere 2 tablet olarak verilebilir günlük. Tedaviye en az 5 gün, en fazla da 10 gün devam edilmelidir. Tedavi asla yarıda kesilmemeli yoksa faydası olmayacaktır. Durumu düzelse bile en az 5 gün vermeye devam etmek gerek ilacı.
Verilebilecek antibiyotikler: monodoks, tetradoks, doksin. "
[/QUOTE] Foruma sıkıntıyı belirttiğim gün monodoks tedavisine başlamıştım bu şekilde tedaviye devam edeceğim bide eczaneden vitabiol vitamin şurubu aldım damlalıkla günlük bi iki damla uygulamaya çalısıyorum agzını actıgı surece. Sizce bu şekilde vitamin takviyesine devam etmelimiyim çünkü hiçbir şekilde yem yemiyor.Yardım ve ilginizden dolayı teşekkür ediyorum sayın rafael.Gelişmeleri ilerleyen günlerde paylaşacağım.Eger tedavi etkili olursa diğer arkadaşlarda yararlanır.






SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Koksal Gurkan,
florasan,
sina cen,
nazemert,
Öğretmen Ali,
forthehordex,
ternapi,
yeekim,
Abidin Acun,
DigitalPen,
0rnn,
Hoppala,
tukabu,
nniiaa,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
layper,
JujuSeri,
Leo,
altuntasseref,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Ancalagon,
alperibis,
Manguday,
YAYD06,
DenizOlsam,
enginhayta,
mutlubaba,
Mustafasesen,
Rafayel,
Ercankurt,
şansal,
Thunderbird,
reano,
Bozajuniors,
gryzopodemnoe oboryd,
sinor,
uurcan,
Brkgrsy,
Ylmzuslu,
fffurkan9,
Savas37,
İnci Kefali,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
