ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
an1l
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
703
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2011 11:39
Son Ziyaret:
02 Ağustos 2024 12:20
Toplam Mesaj:
359 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
anıl saldıran
Doğum Tarihi:
04 Mayıs 1982
Yaş:
44
İl:
Mugla
Meslek:
ressam
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Anıl S.
SON 10 MESAJI
Su Bahçeleri
Aylar sonra bir de ben yazayım :)
Ceratopteris Thalictroides emers olarak harika yetişiyor, herkese tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/107494/011220202336371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/107494/011220202337181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/107494/011220202336391.jpg[/IMG]
Aylar sonra bir de ben yazayım :)
Ceratopteris Thalictroides emers olarak harika yetişiyor, herkese tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/107494/011220202336371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/107494/011220202337181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/107494/011220202336391.jpg[/IMG]
Hacmin Küçükçüler
Taciz veya ahkâm kesmek olarak algılamayın; bu "hobiye" bulaştıysak hepimiz en azından bir miktar suçluyuz.
Gençliğimde çok balık aldım ve cehaletim/tecrübesizliğim yüzünden çok balığın ölümüne sebep oldum. Hepimiz gibi iyi niyetlerle yola çıkmış olsam da yaptığım şeyler yanlıştı. "Kimse birşey deneyimlemesin" demiyorum; ama örneğin benim yaptığım barbarlıkları başkaları yapmasın diye yazıyorum.
Kendi adıma balık beslemeyi çoktan bıraktım; şu anda yaşlılıktan ölmesini beklediğim ve olabildiğince iyi baktığım bir çift balığım var o kadar. Akvaryum tatminimi iste bitki ve mikroorganizma bakarak sağlıyorum.
Tıpkı sirkler ve hayvanat bahçeleri gibi gelecekte insanların akvaryumdan da soğuyacağına gönülden inanıyorum. Amazon'da yaşayan bir balığın salonumuzda esir olmasına gerek yok; belgeseller bunun için var. Bir canlının hayatından hobi olmaz ve derinlerde bir yerde hepimiz yanlış yaptığımızı biliyoruz.
Belki bu "hobiyi" henüz tamamiyle sonlandıramayız ve herkes hemen tüm akvaryumları boşaltsın demiyorum; ama en azından esir ettiğimiz canlılara olabilecek en iyi şartları sunmanın da hiçbir zararı yok.
Taciz veya ahkâm kesmek olarak algılamayın; bu "hobiye" bulaştıysak hepimiz en azından bir miktar suçluyuz.
Gençliğimde çok balık aldım ve cehaletim/tecrübesizliğim yüzünden çok balığın ölümüne sebep oldum. Hepimiz gibi iyi niyetlerle yola çıkmış olsam da yaptığım şeyler yanlıştı. "Kimse birşey deneyimlemesin" demiyorum; ama örneğin benim yaptığım barbarlıkları başkaları yapmasın diye yazıyorum.
Kendi adıma balık beslemeyi çoktan bıraktım; şu anda yaşlılıktan ölmesini beklediğim ve olabildiğince iyi baktığım bir çift balığım var o kadar. Akvaryum tatminimi iste bitki ve mikroorganizma bakarak sağlıyorum.
Tıpkı sirkler ve hayvanat bahçeleri gibi gelecekte insanların akvaryumdan da soğuyacağına gönülden inanıyorum. Amazon'da yaşayan bir balığın salonumuzda esir olmasına gerek yok; belgeseller bunun için var. Bir canlının hayatından hobi olmaz ve derinlerde bir yerde hepimiz yanlış yaptığımızı biliyoruz.
Belki bu "hobiyi" henüz tamamiyle sonlandıramayız ve herkes hemen tüm akvaryumları boşaltsın demiyorum; ama en azından esir ettiğimiz canlılara olabilecek en iyi şartları sunmanın da hiçbir zararı yok.
Hacmin Küçükçüler
Eleştirilerden sıkılıyor olabiliriz; ama canlıları kendi eğlencemiz için tabiatından koparıp (geldikleri yere göre) ufacık alanlara mahkum eden insanlar olarak şikayet etmeye hakkımız yok. En iyi ihtimalle en mükemmel şartları sağladığımızı düşünelim (ki bunun mümkün olmadığını biliyoruz), yine de onları eve hapsederek doğadaki gen havuzundan çıkarmış dolayısıyla varlık sebeplerini ortadan kaldırmış oluyoruz. Akvaryum "hobisi" bencil bir hobi ve çoğunlukla hayvan işkencesine giriyor; istediğiniz kadar canlılarınızı sevdiğinizi ve iyi baktığınızı iddia edin siz de biliyorsunuz ki eğer seçebilselerdi onlar da kendi tabiatlarında bizden uzakta olmayı tercih ederdi.
Bugün pet shop'lara gelen canlıların kat ve katı o dükkanlara gelebilmek için yolda ölüyor, kaplumbağaların içler acısı hâlini hatırlatmaya gerek bile yok. Hâlâ F0 balık peşinde olan bir dünya insan var ve birçok tür soy tükenme tehlikesiyle karşı karşıya.
Dolayısıyla evet hacminiz küçük, hacim arttırmakla hiçbir şey kaybetmezsiniz aksine biraz daha merhametli davranmış olursunuz. 80 cm akvaryuma 20+ japon balığı tıkmak ise elbette hayvan işkencesine giriyor
Uzun lafın kısası insanlık olarak daha hassas olmakla hiçbir şey kaybetmeyiz.
Eleştirilerden sıkılıyor olabiliriz; ama canlıları kendi eğlencemiz için tabiatından koparıp (geldikleri yere göre) ufacık alanlara mahkum eden insanlar olarak şikayet etmeye hakkımız yok. En iyi ihtimalle en mükemmel şartları sağladığımızı düşünelim (ki bunun mümkün olmadığını biliyoruz), yine de onları eve hapsederek doğadaki gen havuzundan çıkarmış dolayısıyla varlık sebeplerini ortadan kaldırmış oluyoruz. Akvaryum "hobisi" bencil bir hobi ve çoğunlukla hayvan işkencesine giriyor; istediğiniz kadar canlılarınızı sevdiğinizi ve iyi baktığınızı iddia edin siz de biliyorsunuz ki eğer seçebilselerdi onlar da kendi tabiatlarında bizden uzakta olmayı tercih ederdi.
Bugün pet shop'lara gelen canlıların kat ve katı o dükkanlara gelebilmek için yolda ölüyor, kaplumbağaların içler acısı hâlini hatırlatmaya gerek bile yok. Hâlâ F0 balık peşinde olan bir dünya insan var ve birçok tür soy tükenme tehlikesiyle karşı karşıya.
Dolayısıyla evet hacminiz küçük, hacim arttırmakla hiçbir şey kaybetmezsiniz aksine biraz daha merhametli davranmış olursunuz. 80 cm akvaryuma 20+ japon balığı tıkmak ise elbette hayvan işkencesine giriyor
Uzun lafın kısası insanlık olarak daha hassas olmakla hiçbir şey kaybetmeyiz.
Bu Balığı Tanıyan Var Mı ?
Arkadaşlar balıkları ve aynı birikintide bulduğum gammarus'ları deniz suyunda tekrar buldum. Deniz suyuyla tecrübem olmadığı için ve tabii ki doğa onlara benden çok daha iyi bakacağı için hepsini (ve gammarusları) ait oldukları yere bıraktım.
Arkadaşlar balıkları ve aynı birikintide bulduğum gammarus'ları deniz suyunda tekrar buldum. Deniz suyuyla tecrübem olmadığı için ve tabii ki doğa onlara benden çok daha iyi bakacağı için hepsini (ve gammarusları) ait oldukları yere bıraktım.
Japon Şemsiyesi (Cyperus sp.)
Ben de İzmir'deki arkadaşlara yardımcı olabilirim ama o kadar yaygın ki muhtemelen kendileri de bulmuştur zaten.
Ben de İzmir'deki arkadaşlara yardımcı olabilirim ama o kadar yaygın ki muhtemelen kendileri de bulmuştur zaten.
Sjoestedti Günlüğü
Teşekkürler Volkan bey. Sjo biraz kaprisli bir tür. Benim yumurtalarım da sağlıklı olmalarına rağmen ısrarla çatlamadı, sonunda kendim çatlatmak zorunda kaldım.
Bu Loe varyetesi ise çok nadir bir varyete, ben de sadece Amerika'da satan bir kişi tanıyorum. Şimdilik problem yok 5 aylık olmak üzereler, umarım sorunsuz devam eder her şey.
Teşekkürler Volkan bey. Sjo biraz kaprisli bir tür. Benim yumurtalarım da sağlıklı olmalarına rağmen ısrarla çatlamadı, sonunda kendim çatlatmak zorunda kaldım.
Bu Loe varyetesi ise çok nadir bir varyete, ben de sadece Amerika'da satan bir kişi tanıyorum. Şimdilik problem yok 5 aylık olmak üzereler, umarım sorunsuz devam eder her şey.
Bu Balığı Tanıyan Var Mı ?
Heyecanlandım valla Mert, eğer başka bir tür çıkarsa üzüleceğim haberin olsun :) Ben bakımları için araştırmalara başlayayım o hâlde...
Heyecanlandım valla Mert, eğer başka bir tür çıkarsa üzüleceğim haberin olsun :) Ben bakımları için araştırmalara başlayayım o hâlde...
Bu Balığı Tanıyan Var Mı ?
Umarım haklıdır, aphanius olmasını çok isterdim çünkü Mento hariç hiç aphanius bakmadım. Yine de ikna olmadığım şeyler var; örneğin vücut formu aphanius gibi küt değil. Bir de 30 civarında balık arasında hiçbirinin (google'daki resimlerde gördüğüm) sarı kuyruğu veya bir şekilde erkekleri ayıran görsel bir özelliği yok - eğer tesadüf eseri tüm erkekler henüz küçük olanlarsa veya Mento gibi stresli olduğunda rengini kaybettiğindense bilemiyorum... Son olarak aralarında 2-3 tane iri olanlar var ve yaklaşık 6 cm'e yakınlar - Aphanius türleri bu kadar büyüyor muydu ?
Öte yandan bir de yüzüşleri var; aynı Mento gibi durup yüzgeç çırparak yüzüyorlar, yani örneğin bir kefal yavrusu gibi yüzmüyorlar.
Fotoğraflar yüzünden de biraz dezavantajdayız. Yeni yerlerine biraz alışsınlar, birkaç tanesini ev içinde cam bir akvaryuma alacağım, böylece daha iyi gözlemleme şansımız olur. [EDIT]an1l,2018-11-15 18:07:25[/EDIT]
Umarım haklıdır, aphanius olmasını çok isterdim çünkü Mento hariç hiç aphanius bakmadım. Yine de ikna olmadığım şeyler var; örneğin vücut formu aphanius gibi küt değil. Bir de 30 civarında balık arasında hiçbirinin (google'daki resimlerde gördüğüm) sarı kuyruğu veya bir şekilde erkekleri ayıran görsel bir özelliği yok - eğer tesadüf eseri tüm erkekler henüz küçük olanlarsa veya Mento gibi stresli olduğunda rengini kaybettiğindense bilemiyorum... Son olarak aralarında 2-3 tane iri olanlar var ve yaklaşık 6 cm'e yakınlar - Aphanius türleri bu kadar büyüyor muydu ?
Öte yandan bir de yüzüşleri var; aynı Mento gibi durup yüzgeç çırparak yüzüyorlar, yani örneğin bir kefal yavrusu gibi yüzmüyorlar.
Fotoğraflar yüzünden de biraz dezavantajdayız. Yeni yerlerine biraz alışsınlar, birkaç tanesini ev içinde cam bir akvaryuma alacağım, böylece daha iyi gözlemleme şansımız olur. [EDIT]an1l,2018-11-15 18:07:25[/EDIT]
Bu Balığı Tanıyan Var Mı ?
Bulabildiğim en devasa leğen (75 cm), birkaç bardak azolla ve 1-2 litre su piresi/gammarus ile yeni bir yer hazırladım onlara. Hâlâ ürkek davranıyorlar, beslendiklerini görmedim ama umarım yaşarlarsa türe dair daha sağlam bir fikrimiz olabilir.
Yakınlarda denize karışan bir dere olduğu için tek endişem ilerde acı su hatta tuzlu su istemeleri ihtimali...
[IMG]https://beta-static.photobucket.com/images/jj575/unuttumgitti/0/453d297e-8091-4cb0-8cfa-c08a44b7d5bb-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds[/IMG]
[IMG]https://beta-static.photobucket.com/images/jj575/unuttumgitti/0/a32922fe-d867-4421-aedb-294ac52c25f7-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds[/IMG]
Bulabildiğim en devasa leğen (75 cm), birkaç bardak azolla ve 1-2 litre su piresi/gammarus ile yeni bir yer hazırladım onlara. Hâlâ ürkek davranıyorlar, beslendiklerini görmedim ama umarım yaşarlarsa türe dair daha sağlam bir fikrimiz olabilir.
Yakınlarda denize karışan bir dere olduğu için tek endişem ilerde acı su hatta tuzlu su istemeleri ihtimali...
[IMG]https://beta-static.photobucket.com/images/jj575/unuttumgitti/0/453d297e-8091-4cb0-8cfa-c08a44b7d5bb-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds[/IMG]
[IMG]https://beta-static.photobucket.com/images/jj575/unuttumgitti/0/a32922fe-d867-4421-aedb-294ac52c25f7-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds[/IMG]
Bu Balığı Tanıyan Var Mı ?
Muhammed hocam fotolardan aphanius diye şüphelenmen normal (ben de yakalarken çizgileri görünce öyle ummuştum) ama fotoğrafta göründüğünden daha ince uzun balıklar.
Minnow'a çok benziyor gerçekten, sadece ağız yapısı beni biraz düşündürüyor - belki büyüdükçe değişirler ?
Bu arada bugün tekrar birikintiye gittim, tahmin ettiğim gibi kurumuş...
[IMG]https://beta-static.photobucket.com/images/jj575/unuttumgitti/0/79ad7029-0568-41f7-b9d7-eef3a52f5f8f-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds[/IMG]
Hayatta çok güzel tesadüfler oluyor bazen. Aylar sonra ordan ilk defa geçeceğim tuttu, onda da "hadi şu birikintiye bakayım" dedim ve bunları buldum. Bir gün sonra baksam hepsi ölmüş olacakmış; bunca tesadüfü açıklayamıyor insan. Bu da onların şansı olsun...
Bir de iyi yere düştüler üstüne, hem bir dünya canlı yem stoğum var hem de diğer balıklarım için her gün artemia çıkartıyorum. Balkonda en büyüğünden bir leğen hazırlayacam onlara, sayıları biraz fazla ama umarım hayatta kalırlar...
Muhammed hocam fotolardan aphanius diye şüphelenmen normal (ben de yakalarken çizgileri görünce öyle ummuştum) ama fotoğrafta göründüğünden daha ince uzun balıklar.
Minnow'a çok benziyor gerçekten, sadece ağız yapısı beni biraz düşündürüyor - belki büyüdükçe değişirler ?
Bu arada bugün tekrar birikintiye gittim, tahmin ettiğim gibi kurumuş...
[IMG]https://beta-static.photobucket.com/images/jj575/unuttumgitti/0/79ad7029-0568-41f7-b9d7-eef3a52f5f8f-original.jpg?width=1920&height=1080&fit=bounds[/IMG]
Hayatta çok güzel tesadüfler oluyor bazen. Aylar sonra ordan ilk defa geçeceğim tuttu, onda da "hadi şu birikintiye bakayım" dedim ve bunları buldum. Bir gün sonra baksam hepsi ölmüş olacakmış; bunca tesadüfü açıklayamıyor insan. Bu da onların şansı olsun...
Bir de iyi yere düştüler üstüne, hem bir dünya canlı yem stoğum var hem de diğer balıklarım için her gün artemia çıkartıyorum. Balkonda en büyüğünden bir leğen hazırlayacam onlara, sayıları biraz fazla ama umarım hayatta kalırlar...
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
