ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Haziran 2011 18:04
Son Ziyaret:
27 Eylül 2012 12:21
Toplam Mesaj:
72 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Ergin
Doğum Tarihi:
14 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Eskisehir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Ergin
50x30x20 Plakat Erkek Betta, 1 Cüce Vatoz
50x30x20 Plakat Erkek Betta, 1 Cüce Vatoz
SON 10 MESAJI
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=arren]Dostum öneri olarak şunu söyleyeceğim eğer bulabiliyorsan büyütülmüş artemia ver eğer yerse düzelir. Yemezse bu durum gittikçe kötüleşir.
[/QUOTE]
Pet Shoplarda kurutulmuş artemialara var onlar olabilir mi? Peki bu artemia ne işe yarıyor acaba bunu yedirmenin mantığı nedir ?
[QUOTE=arren]Dostum öneri olarak şunu söyleyeceğim eğer bulabiliyorsan büyütülmüş artemia ver eğer yerse düzelir. Yemezse bu durum gittikçe kötüleşir.
[/QUOTE]Pet Shoplarda kurutulmuş artemialara var onlar olabilir mi? Peki bu artemia ne işe yarıyor acaba bunu yedirmenin mantığı nedir ?
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=macas]Bilmiyorum ama tek dostum dediğin betanı 9 gün aç mı bıraktın? :S Tamam belki arkadaşın dediği gibi dayanır ama bunu ölçmek gerekmez diye düşünüyorum. Bende beta sahibiyim haftada 1 gün sindirim sistemi rahatlasın diye aç bırakıyorum ama bana bakıp akvaryumun üstünde öyle bekleyip durunca nasıl içimden üzülüyorum bilemezsiniz. [/QUOTE]
Daha önce kurban bayramında 6 gün aç kalmıştı ve sorun olmamıştı bu sefer de dayanır diye düşündüm ancak şu an çok pişmanım.
[QUOTE=Dora-]Benimki 3 gün yem vermedim diye 4. günün sabahına çıkmamıştı. 10-15 gün aç kalır durumuna pek inanmıyorum o yüzden.[/QUOTE]
Söylediğim gibi 6 gün aç kalmıştı, 9 gün de kalır diye düşündüm. İnternetten bu durumda ne yapmalıyım konusunu araştırdığımda bir kişinin 15 gün aç bıraktım hiç sorun olmadı yorumundan sonra karar verdim buna.
[QUOTE=gulay]Tabii yapabilirsiniz dediklerini, çok fazla tuz atmadan. Hayret doğrusu balıklardan anlayan bir veterinermiş, kuştan bile anlamıyor bazıları. [/QUOTE]
Peki bu gece deneyeceğim. Başka tedavi önerileriniz var mı ? Elimdeki ilaçlar Mikofish ve metilen mavisi. Ancak kesin bir tedavisi varsa hangi ilaç gerekiyorsa alabilirim.
[QUOTE=macas]Bilmiyorum ama tek dostum dediğin betanı 9 gün aç mı bıraktın? :S Tamam belki arkadaşın dediği gibi dayanır ama bunu ölçmek gerekmez diye düşünüyorum. Bende beta sahibiyim haftada 1 gün sindirim sistemi rahatlasın diye aç bırakıyorum ama bana bakıp akvaryumun üstünde öyle bekleyip durunca nasıl içimden üzülüyorum bilemezsiniz. [/QUOTE]
Daha önce kurban bayramında 6 gün aç kalmıştı ve sorun olmamıştı bu sefer de dayanır diye düşündüm ancak şu an çok pişmanım.
[QUOTE=Dora-]Benimki 3 gün yem vermedim diye 4. günün sabahına çıkmamıştı. 10-15 gün aç kalır durumuna pek inanmıyorum o yüzden.[/QUOTE]
Söylediğim gibi 6 gün aç kalmıştı, 9 gün de kalır diye düşündüm. İnternetten bu durumda ne yapmalıyım konusunu araştırdığımda bir kişinin 15 gün aç bıraktım hiç sorun olmadı yorumundan sonra karar verdim buna.
[QUOTE=gulay]Tabii yapabilirsiniz dediklerini, çok fazla tuz atmadan. Hayret doğrusu balıklardan anlayan bir veterinermiş, kuştan bile anlamıyor bazıları. [/QUOTE]
Peki bu gece deneyeceğim. Başka tedavi önerileriniz var mı ? Elimdeki ilaçlar Mikofish ve metilen mavisi. Ancak kesin bir tedavisi varsa hangi ilaç gerekiyorsa alabilirim.
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=gulay]Geçmiş olsun. Veterinerlerin bu durumda bir faydası olacağını sanmıyorum. İsterseniz az bir su değişimi yapın, hani suda sararma vs. varsa. Böylece bir nebze de olsa rahatlatmış olursunuz. Yem yemiyorsa çok fazla üstüne gitmeyin. [/QUOTE]
Veterinere sordum akvaryumun ısısını 2 derece yükselt ve akvaryuma tuz at dedi. Henüz eve gitmedim. Gidince veterinerin dediklerini yapayım mı?
Ayrıca akvaryumun suyu 8 aydır sarı. Malum mangrow kökü...
[QUOTE=gulay]Geçmiş olsun. Veterinerlerin bu durumda bir faydası olacağını sanmıyorum. İsterseniz az bir su değişimi yapın, hani suda sararma vs. varsa. Böylece bir nebze de olsa rahatlatmış olursunuz. Yem yemiyorsa çok fazla üstüne gitmeyin. [/QUOTE]
Veterinere sordum akvaryumun ısısını 2 derece yükselt ve akvaryuma tuz at dedi. Henüz eve gitmedim. Gidince veterinerin dediklerini yapayım mı?
Ayrıca akvaryumun suyu 8 aydır sarı. Malum mangrow kökü...
Hayattaki Tek Dostum İçin
Arkadaşlar başına daha önce böyle bir şey gelen yok mu ? Balığım hala aynı ve yardım bekliyorum.
Arkadaşlar başına daha önce böyle bir şey gelen yok mu ? Balığım hala aynı ve yardım bekliyorum.
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=nuhcinar]Dostum aynı sorun arkadaşımda da vardı veterinere verdi 1 hafta sonra balığı aldığında balık çok iyiydi veteriner arkadaşın ne yaptığını bilmiyoruz ama işimizi görmüştü. Beta lar hassas balıklardır sanırım sana bağlılığından dolayı yokluğunda kendine zarar vermiş olabilir. ya da senin onu bıraktığını düşünmüş olabilir. yerinde olsam onu da yanımda götürürdüm :( şimdiden geçmiş olsun umarım düzelir balığın :([/QUOTE]
Aydın'daki evde akvaryum yoktu kavanozda işkence etmeyelim diye götürmedim keşke götürseymişim.
Veterinere versem balığı kaç lira alır acaba?
[QUOTE=gamera02]
Mangrow kökünün dibinde yatıyor sürekli. Öldü diye korkuyorum cama tıklatıyorum biraz hareket edip tekrar yatıyor.
[QUOTE=nuhcinar]Dostum aynı sorun arkadaşımda da vardı veterinere verdi 1 hafta sonra balığı aldığında balık çok iyiydi veteriner arkadaşın ne yaptığını bilmiyoruz ama işimizi görmüştü. Beta lar hassas balıklardır sanırım sana bağlılığından dolayı yokluğunda kendine zarar vermiş olabilir. ya da senin onu bıraktığını düşünmüş olabilir. yerinde olsam onu da yanımda götürürdüm :( şimdiden geçmiş olsun umarım düzelir balığın :([/QUOTE]
Aydın'daki evde akvaryum yoktu kavanozda işkence etmeyelim diye götürmedim keşke götürseymişim.
Veterinere versem balığı kaç lira alır acaba?[QUOTE=gamera02]
Anlattıgına göre sen gidince hayata küsmüş :) Biraz onla vakit geçirirsen ve yem yiyebilirse kendine gelecegi kanaatindeyim.
[/QUOTE]Mangrow kökünün dibinde yatıyor sürekli. Öldü diye korkuyorum cama tıklatıyorum biraz hareket edip tekrar yatıyor.

Hayattaki Tek Dostum İçin
Pul yem ama yemiyor işte :/
Pul yem ama yemiyor işte :/
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=emre25]Yapman gereken beklemek benimde balığım o hastalığa yakalanmıştı ve 1 hafta sonra öldü.Yem olarakta pul yem ver bak nasılda yiyiyor. [/QUOTE]
Çok teşekkürler yorum için malesef bekliyorum zaten. Sera Bettagran zaten pul yem değil mi?
[QUOTE=emre25]Yapman gereken beklemek benimde balığım o hastalığa yakalanmıştı ve 1 hafta sonra öldü.Yem olarakta pul yem ver bak nasılda yiyiyor. [/QUOTE]
Çok teşekkürler yorum için malesef bekliyorum zaten. Sera Bettagran zaten pul yem değil mi?
Hayattaki Tek Dostum İçin
Fotoğraf: Maalesef fotoğraf koyamıyorum.
Canlıdaki Belirtiler: Dik yüzme, dipde yatma, kütüğe ve mağaraya saklanma.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 50x30x20 net 25 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet cüce vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Ölçme cihazım yok.
Filitrasyon: Pipo filtre.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Arkadaşlar biraz bilgi vereyim önce. Öğrenci evinde yalnız yaşıyorum. Malumunuz bu aralar tatil zamanları. Ben Eskişehir'de yaşıyorum ve ailem Aydın'da yaşıyor. Okulun 21 gün tatili vardı ancak ben balığıma bakacak kimse bulamadığım için tatilimi kısa (10 gün) tuttum ve balığıma bakacak kimse olmadığı için evime erken geldim. Araştırmalarımda Betta balıklarının 10-15 gün açlığa dayanabileceği yazıyordu. Balığımı son kez yemledim ve tatilimin 10 gününden feragat edip HAYATTAKİ TEK DOSTUM için Eskişehir'e geldim. Geldiğimde balığım dinleniyor sandım ve cama nazik bir-iki dokunuş yaptım. Beni görünce hareketlendi ancak o hareketleri görmemle birlikte kahroldum.
Plakat bettam dik yüzüyordu.
Balığın kafası havada kuyruğu aşağıdaydı yüzerken.
Yüzmek için sadece yüzgeçlerini kullanıyordu, kuyruğunu hareket ettirmiyordu.
Beni görünce biraz düzelir gibi oldu ancak sanırım enerjisi bitmiş olacak ki akvaryumdaki Mangrow kökünün yanına yattı. 9 gündür yem yemediği için enerjisi kalmamıştır diye düşündüm ancak yem attığımda balığım yemleri yemedi.
2 çeşit yemden SERA BETTAGRAN ve akvaryumcudan aldığım dip yemlerini attım. Balığım yemlere tenezzül etmedi. Lütfen yardım edin şu an moral olarak çökmüş durumdayım. Bilgisayarım servisde olduğu için cep telefonuma internet paketi satın aldım ve konuyu oradan yazıyorum. En yakın zamanda internet cafeye gidip resim ekleyeceğim.
Akvaryum hakkında biraz bilgi: 50x30x20 boyutlarında brüt 30 net 25 litre su var. 2 haftada bir %20 su değişimi yapıyorum. Akvaryumda ısıtıcı, pipo filtre, mangrow kökü, 2 tane hindistan cevizinden yaptığım el yapımı mağara var. İçindeki malzemelerden olacağını sanmıyorum çünkü balık 8 aydır o akvaryumda yaşıyor. Elimdeki malzemeler: Bir adet 25x25x25 kullanmadığım karantina akvaryumum var. İlaç olarak şu ana kadar kullanmadığım 2 adet ilacım var. Biri MİKOFİSH diğeri METİLEN MAVİSİ.
Ne olur yardım edin bu balık benim ilk göz ağrım ve hayatta ailemden sonra en sevdiğim canlı.
SAYGILAR.
Fotoğraf: Maalesef fotoğraf koyamıyorum.
Canlıdaki Belirtiler: Dik yüzme, dipde yatma, kütüğe ve mağaraya saklanma.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 50x30x20 net 25 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet cüce vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Ölçme cihazım yok.
Filitrasyon: Pipo filtre.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Arkadaşlar biraz bilgi vereyim önce. Öğrenci evinde yalnız yaşıyorum. Malumunuz bu aralar tatil zamanları. Ben Eskişehir'de yaşıyorum ve ailem Aydın'da yaşıyor. Okulun 21 gün tatili vardı ancak ben balığıma bakacak kimse bulamadığım için tatilimi kısa (10 gün) tuttum ve balığıma bakacak kimse olmadığı için evime erken geldim. Araştırmalarımda Betta balıklarının 10-15 gün açlığa dayanabileceği yazıyordu. Balığımı son kez yemledim ve tatilimin 10 gününden feragat edip HAYATTAKİ TEK DOSTUM için Eskişehir'e geldim. Geldiğimde balığım dinleniyor sandım ve cama nazik bir-iki dokunuş yaptım. Beni görünce hareketlendi ancak o hareketleri görmemle birlikte kahroldum.
Plakat bettam dik yüzüyordu.
Balığın kafası havada kuyruğu aşağıdaydı yüzerken.
Yüzmek için sadece yüzgeçlerini kullanıyordu, kuyruğunu hareket ettirmiyordu.
Beni görünce biraz düzelir gibi oldu ancak sanırım enerjisi bitmiş olacak ki akvaryumdaki Mangrow kökünün yanına yattı. 9 gündür yem yemediği için enerjisi kalmamıştır diye düşündüm ancak yem attığımda balığım yemleri yemedi.
2 çeşit yemden SERA BETTAGRAN ve akvaryumcudan aldığım dip yemlerini attım. Balığım yemlere tenezzül etmedi. Lütfen yardım edin şu an moral olarak çökmüş durumdayım. Bilgisayarım servisde olduğu için cep telefonuma internet paketi satın aldım ve konuyu oradan yazıyorum. En yakın zamanda internet cafeye gidip resim ekleyeceğim.Akvaryum hakkında biraz bilgi: 50x30x20 boyutlarında brüt 30 net 25 litre su var. 2 haftada bir %20 su değişimi yapıyorum. Akvaryumda ısıtıcı, pipo filtre, mangrow kökü, 2 tane hindistan cevizinden yaptığım el yapımı mağara var. İçindeki malzemelerden olacağını sanmıyorum çünkü balık 8 aydır o akvaryumda yaşıyor. Elimdeki malzemeler: Bir adet 25x25x25 kullanmadığım karantina akvaryumum var. İlaç olarak şu ana kadar kullanmadığım 2 adet ilacım var. Biri MİKOFİSH diğeri METİLEN MAVİSİ.
Ne olur yardım edin bu balık benim ilk göz ağrım ve hayatta ailemden sonra en sevdiğim canlı.

SAYGILAR.
Bettayı yeni akvaryuma almalımıyım ?
75 litrelik akvaryuma 6 neon 6 çöpçü 2 vatoz 1 de betta koyarsanız seyir zevki yüksek bir akvaryum olur kanaatindeyim. 10 litrelik akvaryumda da kiraz karides besleyebilirsiniz.
75 litrelik akvaryuma 6 neon 6 çöpçü 2 vatoz 1 de betta koyarsanız seyir zevki yüksek bir akvaryum olur kanaatindeyim. 10 litrelik akvaryumda da kiraz karides besleyebilirsiniz.
Plakat Bettam Mazlum :)
[QUOTE=Li0nHeadd]35 Litre tanka beta koymak isterim ama tank boş durur :)
Eğer olmazsa akvaryumu ikiye bölüp dişi betta alarak beta tankı yaparım belki.[/QUOTE]
Bence o tanka 1 betta 6 çöpçü 6 neon 2 de vatoz güzel gider :)
[QUOTE=Halil_20]Maşşallah balığın çok güzel. Ama bu yakışıklının akvaryumunu güzelce bitkilendir .[/QUOTE]
Teşekkürler :). Bayramdan sonrası için planlarım var :).
[QUOTE=MatmanKara]
Aslında plakat alsan, çok boş durmaz, plakatlar çok hareketli.Ama 15 lt ve 20 lt olarak ayırırsan. Yada tam ikiye. Bir tarafa erkek, diğer tarafa 3-4 dişi. Güzel olur.
[/QUOTE]
Evet bölmeli de güzel olabilir :).
[QUOTE=Li0nHeadd]35 Litre tanka beta koymak isterim ama tank boş durur :)
Eğer olmazsa akvaryumu ikiye bölüp dişi betta alarak beta tankı yaparım belki.[/QUOTE]
Bence o tanka 1 betta 6 çöpçü 6 neon 2 de vatoz güzel gider :)
[QUOTE=Halil_20]Maşşallah balığın çok güzel. Ama bu yakışıklının akvaryumunu güzelce bitkilendir .[/QUOTE]
Teşekkürler :). Bayramdan sonrası için planlarım var :).
[QUOTE=MatmanKara]
Aslında plakat alsan, çok boş durmaz, plakatlar çok hareketli.Ama 15 lt ve 20 lt olarak ayırırsan. Yada tam ikiye. Bir tarafa erkek, diğer tarafa 3-4 dişi. Güzel olur.
[/QUOTE]
Evet bölmeli de güzel olabilir :).
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
