ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
jetblacklife
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2011 17:08
Son Ziyaret:
31 Mart 2026 16:05
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Bacak
Doğum Tarihi:
07 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Bacak
SON 10 MESAJI
Bitkilerin İsimleri Nedir Arkadaşlar?
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Mygos Plant Plus Kullananlar
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 10:21
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
