ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
microlab
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Nisan 2012 17:48
Son Ziyaret:
21 Ocak 2015 11:13
Toplam Mesaj:
177 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fırat Kaya
Doğum Tarihi:
10 Eylül 1998
Yaş:
27
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
bütçe 2.000 oyun bilgisayarı
Oncelikle iyi geceler.Eğerki oyun bilgisayarı istiyorsanız laptop almaktan vazgeçin.Çünkü düzgün oyun laptop ları monster gibi markalarda ancak bulabilirsiniz net fiyatlar 3000-3500 arası.Burda konuya en avantajlı giriş herzaman toplama bilgisayardır.Hiçbir oyuncu hazır bilgisayar almaz.Hazır bilgisayar alırsınız 2000 tl'ye w8.1-750gb-i5-idarelik 2GB lık bi kart koyarlar.Toplama bilgisayar almak hem daha ucuz hem daha mantıklı.Hemde göz zevki size ait.O kadarda zor diğil zaten hepsi birbirini tamamlayan şeyler.Anakart işlemci hepsi birbirinin uyumluluğu filan yazar ustunde.Hemen size bir adet toplıyayım isterseniz:
kasa:
Dark Sub-Zero 80+ 750W SSD Ready ATX Siyah Oyuncu Kasası (DKCHSUBZERO750)
(bu işlemcinin yanında amd birde oyun hediye ediyormuş
Sapphire Amd Radeon HD7850 DUAL-X 2GB 256Bit GDDR5 (DX12) PCI-E 3.0 Ekran Kartı (11200-25-20G)
WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5" Sabit Disk
Oncelikle iyi geceler.Eğerki oyun bilgisayarı istiyorsanız laptop almaktan vazgeçin.Çünkü düzgün oyun laptop ları monster gibi markalarda ancak bulabilirsiniz net fiyatlar 3000-3500 arası.Burda konuya en avantajlı giriş herzaman toplama bilgisayardır.Hiçbir oyuncu hazır bilgisayar almaz.Hazır bilgisayar alırsınız 2000 tl'ye w8.1-750gb-i5-idarelik 2GB lık bi kart koyarlar.Toplama bilgisayar almak hem daha ucuz hem daha mantıklı.Hemde göz zevki size ait.O kadarda zor diğil zaten hepsi birbirini tamamlayan şeyler.Anakart işlemci hepsi birbirinin uyumluluğu filan yazar ustunde.Hemen size bir adet toplıyayım isterseniz:
kasa:
Dark Sub-Zero 80+ 750W SSD Ready ATX Siyah Oyuncu Kasası (DKCHSUBZERO750)
anakart:
Gigabyte GA-F2A68HM-DS2 Amd A68H 2400MHz(OC) DDR3 Soket FM2+ mATX Anakart
işlemci:
Amd A10-7700K 3.4GHz Soket FM2+ İşlemci
(bu işlemcinin yanında amd birde oyun hediye ediyormuş
)
ekran kartı:
Sapphire Amd Radeon HD7850 DUAL-X 2GB 256Bit GDDR5 (DX12) PCI-E 3.0 Ekran Kartı (11200-25-20G)
hdd:
WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5" Sabit Disk
dvd:
Asus 24X DRW-24F1ST/BLK/G/A SATA Kutulu DVD-RW
Kingston HyperX Fury Red 8GB 1600MHz DDR3 Ram (HX316C10FR/8
Hi-Level 2GB 1600Mhz DDR3 Soğutuculu Ram (HLV-PC12800D3/2G)
Asus 24X DRW-24F1ST/BLK/G/A SATA Kutulu DVD-RW
ram:
Kingston HyperX Fury Red 8GB 1600MHz DDR3 Ram (HX316C10FR/8
+
Hi-Level 2GB 1600Mhz DDR3 Soğutuculu Ram (HLV-PC12800D3/2G)
=10 GB ram
geriyede ıvır zıvırlar kalıyor.Böylece yaklaşık 2000 ila 1900 arası yapıyor.Yanlız işletim sistemi koymadım eğer koyarsam 2300 lira filan yapıyor.Ama ben en iyi olanlarını seçmeye çalıştım.Bu sistemle rahat rahat oynarsınız.Ama yinede hazır bilgisayar isterseniz :
Toshiba Satellite L50-B-1X8 Intel Core i5 4210U 1.7GHz / 2.7GHz 8GB 750GB 15.6"
Casper Nirvana CN.HSD4712A Intel Core i7 4712MQ 2.3GHz / 3.3GHz 8GB 1TB 15.6" (çok önermesemde bilgisayarını 8 yıl kullanmışlığım var
)
(bu arkadaş masa üstü diğerleri laptop'tu)
)(bu arkadaş masa üstü diğerleri laptop'tu)
Lenovo H50-50 Intel Core i7 4790 3.6GHz 8GB 1TB Windows 8.1 Masaüstü Bilgisayar 90B6002-0TX
YAPAY BİTKİLİ AKVARYUM
Abicim bende yapay bitkili akvaryum kullanıyorum(binevi malesef'te diyebilirim aslında).Canlı bitkiyi hep denemek istedim ama hep kötü sonuç aldım malesef çok param gitti diyebilirim boşu boşuna çöpe atmışlığım çok
.Şu aralarda (yaklaşık 4 yıldır)yapay kullanıyorum benimkiler yaptı yapacağı salınımı :)Benim akvaryumumda nedense hiç koku olmuyor garip haftada bir %10 filan su değişimi yapıyorum o kadar düzenli olarakta yemliyorum bu kadar gerisi göz zevkim :).Bi adet endler var onlardan bi kaç tane daha almayı planlıyorum biraz sürü şeklinde olucak.Yapay görünümlü gerçeklik gibi bişey oldu benimki eğer ki istediğim bitkiler olsaydı canlılarıyla aynı dekoru oluştururdum ama kısmet bunaymış
Abicim bende yapay bitkili akvaryum kullanıyorum(binevi malesef'te diyebilirim aslında).Canlı bitkiyi hep denemek istedim ama hep kötü sonuç aldım malesef çok param gitti diyebilirim boşu boşuna çöpe atmışlığım çok
.Şu aralarda (yaklaşık 4 yıldır)yapay kullanıyorum benimkiler yaptı yapacağı salınımı :)Benim akvaryumumda nedense hiç koku olmuyor garip haftada bir %10 filan su değişimi yapıyorum o kadar düzenli olarakta yemliyorum bu kadar gerisi göz zevkim :).Bi adet endler var onlardan bi kaç tane daha almayı planlıyorum biraz sürü şeklinde olucak.Yapay görünümlü gerçeklik gibi bişey oldu benimki eğer ki istediğim bitkiler olsaydı canlılarıyla aynı dekoru oluştururdum ama kısmet bunaymışTeraryum-Yeni resimler-31.07.13
Arkadaşlar yarın canlı almaya gidicem bakalım neler görücem ne alıcam
Arkadaşlar yarın canlı almaya gidicem bakalım neler görücem ne alıcam

Yemen Yakisiklisi :)
Aaoov dostum bu buko bi harika
Aman tanrım ben böyle bi şirinlik görmedim renklere bak full hd
Teraryumu mükemmel ama ilk hali benim daha bi hoşuma gitmişti
.Bu bukoda tam bir rock'çı tipi var
.Nazar deymesin
Aaoov dostum bu buko bi harika
Aman tanrım ben böyle bi şirinlik görmedim renklere bak full hd
Teraryumu mükemmel ama ilk hali benim daha bi hoşuma gitmişti
.Bu bukoda tam bir rock'çı tipi var
.Nazar deymesin
Teraryum-Yeni resimler-31.07.13
Teşekkürler az önce camlarını temizledim biraz kirliydi ayna gibi oldu toprakta nemlen miş dün biraz ıslatmışımda
.Valla banada güzel görünüyor biraz siyah oldu yanmış orman gibi
.Yarın bi kaç çiçek filan alınca renklenir inşallah :).Bu arada dediğim gibi ya o karayosununu nerde bulabilirim dere kenarında filanmı.İzmride yaşadığım için benim için bulmak çok zor olur öyleyse :).Kurbağa olayı güzel gibi ama ben sanırım besleyemem onu.Semender içinde yer ufak kalır.Sanırım en iyisi salyangoz olucak :)
microlab 2013-07-30 22:49:00
Teşekkürler az önce camlarını temizledim biraz kirliydi ayna gibi oldu toprakta nemlen miş dün biraz ıslatmışımda
.Valla banada güzel görünüyor biraz siyah oldu yanmış orman gibi
.Yarın bi kaç çiçek filan alınca renklenir inşallah :).Bu arada dediğim gibi ya o karayosununu nerde bulabilirim dere kenarında filanmı.İzmride yaşadığım için benim için bulmak çok zor olur öyleyse :).Kurbağa olayı güzel gibi ama ben sanırım besleyemem onu.Semender içinde yer ufak kalır.Sanırım en iyisi salyangoz olucak :)
Teraryum-Yeni resimler-31.07.13
Teşekkürler yorumlar için.Yalnız ben çok bacaklıları sevmiyorum :D.Ondan böcek veya benzeri birşey düşünmüyorum
.Abi görüntü gerçekten hoş şu bitkileride bi alıyım daha düzgün bişey olucak.Ya dediğim gibi kara yosunu vardı o abimin akvaryumundada.Acaba nerden bulabilirim.Eğer o olmassa arap saçını düşünüyorum zemine?.Birde canlı olarak daha başka ne ekliyebilirim.Çekimlerden dolayı biraz karanlık çıkmış,Normalded böyle gözükmüyor.Resimlerde yanmış orman gibi çıkmış ya neyse
.Salyangoz olabilirmiki acaba ?
Teşekkürler yorumlar için.Yalnız ben çok bacaklıları sevmiyorum :D.Ondan böcek veya benzeri birşey düşünmüyorum
.Abi görüntü gerçekten hoş şu bitkileride bi alıyım daha düzgün bişey olucak.Ya dediğim gibi kara yosunu vardı o abimin akvaryumundada.Acaba nerden bulabilirim.Eğer o olmassa arap saçını düşünüyorum zemine?.Birde canlı olarak daha başka ne ekliyebilirim.Çekimlerden dolayı biraz karanlık çıkmış,Normalded böyle gözükmüyor.Resimlerde yanmış orman gibi çıkmış ya neyse
.Salyangoz olabilirmiki acaba ? Teraryum-Yeni resimler-31.07.13
Merhaba değerli akvaryum.com'un sürüngen ve amfibik meraklıları
.Bende bu gün bi üye abimizin(benden yaşça büyük) bi paludaryum kurmuş çoook beğendim muazzam bir şey yapmış.Bende özenip akvaryumumu temizledim düzenledim yeniden kurdum.Biraz acemi işi oldu çünkü ilkdefa böyle bir şey kuruyorum.İlk öncelikle direk bitkisiz şekilde sadece kaya ve kök olarak kurdum şimdilik.İstediğim bitkiler 10-15 cm uzunluğunda istiyorum.Kara yosunu duydum nerde bulabilirim bunu?.Birde bizim arap saçı dediğimiz bir bitki var dışarda yetişiyor ama öyle güzel ve sıktırki ova hissi verebilir.Sp japanun dışarda yaşayan halide diyebiliriz.Benim akvaryumumda su sadece ortaya kurduğum küçük havuz veya dere şeklindeki birikintiden ibaret ondan başka sadece çiçekler için kullanıcam suyu yani konsept susuz :).Canlı olaraksa mini bi salyangoz düşünüyorum veya sizin bbana önerebileceğiniz bişey olabilir.Böcek olmasın mümkünse kendilerini pek sevmemde.:)Ha buyrun bunlarda fotoğraflar:



s
microlab 2013-07-31 16:59:04
Merhaba değerli akvaryum.com'un sürüngen ve amfibik meraklıları
.Bende bu gün bi üye abimizin(benden yaşça büyük) bi paludaryum kurmuş çoook beğendim muazzam bir şey yapmış.Bende özenip akvaryumumu temizledim düzenledim yeniden kurdum.Biraz acemi işi oldu çünkü ilkdefa böyle bir şey kuruyorum.İlk öncelikle direk bitkisiz şekilde sadece kaya ve kök olarak kurdum şimdilik.İstediğim bitkiler 10-15 cm uzunluğunda istiyorum.Kara yosunu duydum nerde bulabilirim bunu?.Birde bizim arap saçı dediğimiz bir bitki var dışarda yetişiyor ama öyle güzel ve sıktırki ova hissi verebilir.Sp japanun dışarda yaşayan halide diyebiliriz.Benim akvaryumumda su sadece ortaya kurduğum küçük havuz veya dere şeklindeki birikintiden ibaret ondan başka sadece çiçekler için kullanıcam suyu yani konsept susuz :).Canlı olaraksa mini bi salyangoz düşünüyorum veya sizin bbana önerebileceğiniz bişey olabilir.Böcek olmasın mümkünse kendilerini pek sevmemde.:)Ha buyrun bunlarda fotoğraflar:



sMerhabalar bu gün yani dün gece 03.00 sularında teraryumu süsledim.Baktığım teraryumların hepsinde (neredeyse)Yapay vardı tabiki yapayın yanına ek olarak bir kaç adet konmuş olan canlı vardı.Benmide aklıma bu takıldıya benimde elimde oldukça vardı.Dediğim gibi gece saat 3 gibi dekore etmeye başladım.Aynı gördüklerim gibi oldu ehehe
Yanmış ormanda çiçekler açtı
.Hatta teraryumunun ismide o ya ''yanmış ormanda çiçekler açtı''
.Ön taraftaki toprağıda kapattım toprak çok çabuk nemleniyo e atıcakta yer olmadığı için suyun buharlaşmasıda uzun sürüyo ondan küçük çakıllar vardı onları dizdim ön tarafa arkalar yine toprak.Küçük su birikintisinin yaptığım yer gizli bi yermiş gibi oldu buda benim çok hoşuma gitti.Bi kaya daha ekledim sol tarafına teraryumun.Soldaki köküde büyük olanın arkasına koydum.Yani genel olarak renklendi diyebilirim.O karanlık görüntü gitti.Zaten karanlıkta değildiya neyse
.Fotoğraflarıda atayım sonra ayrı bir konuda tanıtımını yapıcam.:




Yanmış ormanda çiçekler açtı
.Hatta teraryumunun ismide o ya ''yanmış ormanda çiçekler açtı''
.Ön taraftaki toprağıda kapattım toprak çok çabuk nemleniyo e atıcakta yer olmadığı için suyun buharlaşmasıda uzun sürüyo ondan küçük çakıllar vardı onları dizdim ön tarafa arkalar yine toprak.Küçük su birikintisinin yaptığım yer gizli bi yermiş gibi oldu buda benim çok hoşuma gitti.Bi kaya daha ekledim sol tarafına teraryumun.Soldaki köküde büyük olanın arkasına koydum.Yani genel olarak renklendi diyebilirim.O karanlık görüntü gitti.Zaten karanlıkta değildiya neyse
.Fotoğraflarıda atayım sonra ayrı bir konuda tanıtımını yapıcam.:




Bu hobide yeniyim sizce nasıl?
Gerçektende güzel.Ama tabiki şu yapay bitkilerin yerine cnalılar olsaymış gerçekten yüksek beğeni toplardınız.Arkadaşa katılıyorum aynı arka fonlar gibi.Bide resimlere baktımda japonlar sırt yüzgeçleri dik olarak yüzüyor.Doğru hatırlıyorsam bu onun sağlıklı olduğu anlamına gelir.Birde japonlarınız esniyormu yani ağzılırnı açıp kapatırlar normaldede işte sanki böyle geriniyormuş gibi esniyormuş gibi açıp kaparlar bazen böyle bir şey oluyormu.
Gerçektende güzel.Ama tabiki şu yapay bitkilerin yerine cnalılar olsaymış gerçekten yüksek beğeni toplardınız.Arkadaşa katılıyorum aynı arka fonlar gibi.Bide resimlere baktımda japonlar sırt yüzgeçleri dik olarak yüzüyor.Doğru hatırlıyorsam bu onun sağlıklı olduğu anlamına gelir.Birde japonlarınız esniyormu yani ağzılırnı açıp kapatırlar normaldede işte sanki böyle geriniyormuş gibi esniyormuş gibi açıp kaparlar bazen böyle bir şey oluyormu.
Küp akvaryumum ilk ve son hali.11.11.12 yeni resimler
BEnce şu anlık test kitine gerek yok.Çünkü muhtemelen suyunuz otrumamıştır.Sonra alabilirsiniz.Akvaryumunuza her bakışımda ne kadar hoş olmuş bu diyorum.:)
BEnce şu anlık test kitine gerek yok.Çünkü muhtemelen suyunuz otrumamıştır.Sonra alabilirsiniz.Akvaryumunuza her bakışımda ne kadar hoş olmuş bu diyorum.:)
Küp akvaryumum ilk ve son hali.11.11.12 yeni resimler
Valla bana yapmaz gibi geliyor.Ama akvaryumunuza ayrı bir hava katmış :)
Valla bana yapmaz gibi geliyor.Ama akvaryumunuza ayrı bir hava katmış :)
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



