ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Anastazi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Kasım 2012 23:19
Son Ziyaret:
18 Mayıs 2013 00:51
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ErTaN ErTaN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ErTaN ErTaN
SON 8 MESAJI
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
[QUOTE=babanus][QUOTE=Anastazi][QUOTE=cafein] [QUOTE=Anastazi] Öncelikle ben bir acemiyim ama öğrenmeye isteki bir acemi.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=3V6LxPzqtmA[/VID]
[/QUOTE] Murat bey yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkürler. Şu anda dişilerimiden birinin ağzında tahminimce yumurta var ve ben şimdiik bu yumurtaları da son acı tecrübemden yola çıkarak dişinin ağzında bırakmayı düşünüyorum . Ama bu da ziyan olursa hevesim kırılacak . Ne yapmalıyım tam karar veremedim, sizin su sistemi baya güzel ve işe yarar görünüyor fakat hangisi daha mantıklı olur karar veremedim. Bırakmalımıyım ,almalımıyım, siz ne yapardınız?[/QUOTE] Ertan bey kustaracaksanız 10. günden sonra kusturmanızı tavsiye ederim. Su tepkili kuluçka makinasını denemek gerektiğini düşünüyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=babanus][QUOTE=Anastazi][QUOTE=cafein] [QUOTE=Anastazi] Öncelikle ben bir acemiyim ama öğrenmeye isteki bir acemi.
3e 8d den oluşan yaklaşık 16-17 aylık ilangilerim var. Bunları 9 ay önce Bursadan F0 yavrusu olarak aldım.
bu 9 ay süresince fire vermeden gözüm gibi bakarak yaklaşık 11-13 cm arası sadece tek bir dişi 9 cm olmak üzere bu güne kadar getirdim ama dişilerim 2-3 kere yumurta alıp attı. en son geçenlerde birinin yeniden yumurta aldığını görünce dayanamayıp 4-5 gün bekleyip yumurtaları aldım. 15 yumurta alabildim alabildim diyorum çünkü 2 gün sonra dişi bana nispet yapar gibi 3 yumurtayı kustu ve ..... hooop yarasın dedik.

Neyse kalan yumurtalar da kuluçka makinasında 1-2 derken kala kala 4-5 tane kaldı diğerleri mefta. Sanırım onlarda gidici.
Şimdi siz değerleri üstadlardan gelecek her türlü bilgi kırıntısına ve yoruma şimdiden teşekkür ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.
Bu arada akvaryumum küçük( 100*30*45 ) büyütücem ama yavru alınca
duygusal yani.
duygusal yani.Ben ne yapmalıyım ki yavru alabileyim ve balıklarla aram açılmasın
[/QUOTE] Merhabalar.Benim yavrudan balık büyütmede size şöyle bir tavsiyem olacak.Dişileriniz zaten yakın bir zamanda damızlık olacaklar, erkek balıklarınızı elden çıkartın onların yerine 1 adet F0 erkek ekleyin.Bu arada yumurta alan dişilerinizi hemen kusturmayın en az 3 sefer kendileri tutup atsın.Balığı kustururken minimum 1 hafta bekleyin ve tavsiyem su tepkili kuluçka kullanın.Kendi sistemimin videosunu paylaşıyorum.İnşallah yardımcı olur.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=3V6LxPzqtmA[/VID]
[/QUOTE] Murat bey yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkürler. Şu anda dişilerimiden birinin ağzında tahminimce yumurta var ve ben şimdiik bu yumurtaları da son acı tecrübemden yola çıkarak dişinin ağzında bırakmayı düşünüyorum . Ama bu da ziyan olursa hevesim kırılacak . Ne yapmalıyım tam karar veremedim, sizin su sistemi baya güzel ve işe yarar görünüyor fakat hangisi daha mantıklı olur karar veremedim. Bırakmalımıyım ,almalımıyım, siz ne yapardınız?[/QUOTE] Ertan bey kustaracaksanız 10. günden sonra kusturmanızı tavsiye ederim. Su tepkili kuluçka makinasını denemek gerektiğini düşünüyorum.[/QUOTE]
Barış bey bugün sabah baktığımda bir dişimin daha ağzı doluydu. Sanırım diğer dişinin ağzında 1 hafta daha tutup su tepkili sistemi denemek için kusturucam ama yeni dişiyi de hiç ellemeyip beklicem gibi.Bakalım ne kadar tutucak veya kaç yavru çıkarcak zaman gösterecek.
İkolada halsizlik
Barış bey öncelikle geçmiş olsun, akvaryuma silikon çektikten sonra kapağı açık bırakarak havalandırmasını yaptınızmı eğer yaptıysanız belki suya temas eden kısım olmuş olabilir mi? Veya erkekler arasında çekişmeden balık hırpalanmış olabilirmi. İnşallah bol yavru alacağınız ve kayıpsız günler dilrerim.
Barış bey öncelikle geçmiş olsun, akvaryuma silikon çektikten sonra kapağı açık bırakarak havalandırmasını yaptınızmı eğer yaptıysanız belki suya temas eden kısım olmuş olabilir mi? Veya erkekler arasında çekişmeden balık hırpalanmış olabilirmi. İnşallah bol yavru alacağınız ve kayıpsız günler dilrerim.
Tropheus Sp. Black Kriza toplu ani ölüm..
Geçmiş olsun..
Geçmiş olsun..
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
[QUOTE=cafein] [QUOTE=Anastazi] Öncelikle ben bir acemiyim ama öğrenmeye isteki bir acemi.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=3V6LxPzqtmA[/VID]
[/QUOTE] Murat bey yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkürler. Şu anda dişilerimiden birinin ağzında tahminimce yumurta var ve ben şimdiik bu yumurtaları da son acı tecrübemden yola çıkarak dişinin ağzında bırakmayı düşünüyorum . Ama bu da ziyan olursa hevesim kırılacak . Ne yapmalıyım tam karar veremedim, sizin su sistemi baya güzel ve işe yarar görünüyor fakat hangisi daha mantıklı olur karar veremedim. Bırakmalımıyım ,almalımıyım, siz ne yapardınız?
[QUOTE=cafein] [QUOTE=Anastazi] Öncelikle ben bir acemiyim ama öğrenmeye isteki bir acemi.
3e 8d den oluşan yaklaşık 16-17 aylık ilangilerim var. Bunları 9 ay önce Bursadan F0 yavrusu olarak aldım.
bu 9 ay süresince fire vermeden gözüm gibi bakarak yaklaşık 11-13 cm arası sadece tek bir dişi 9 cm olmak üzere bu güne kadar getirdim ama dişilerim 2-3 kere yumurta alıp attı. en son geçenlerde birinin yeniden yumurta aldığını görünce dayanamayıp 4-5 gün bekleyip yumurtaları aldım. 15 yumurta alabildim alabildim diyorum çünkü 2 gün sonra dişi bana nispet yapar gibi 3 yumurtayı kustu ve ..... hooop yarasın dedik.

Neyse kalan yumurtalar da kuluçka makinasında 1-2 derken kala kala 4-5 tane kaldı diğerleri mefta. Sanırım onlarda gidici.
Şimdi siz değerleri üstadlardan gelecek her türlü bilgi kırıntısına ve yoruma şimdiden teşekkür ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.
Bu arada akvaryumum küçük( 100*30*45 ) büyütücem ama yavru alınca
duygusal yani.
duygusal yani.Ben ne yapmalıyım ki yavru alabileyim ve balıklarla aram açılmasın
[/QUOTE] Merhabalar.Benim yavrudan balık büyütmede size şöyle bir tavsiyem olacak.Dişileriniz zaten yakın bir zamanda damızlık olacaklar, erkek balıklarınızı elden çıkartın onların yerine 1 adet F0 erkek ekleyin.Bu arada yumurta alan dişilerinizi hemen kusturmayın en az 3 sefer kendileri tutup atsın.Balığı kustururken minimum 1 hafta bekleyin ve tavsiyem su tepkili kuluçka kullanın.Kendi sistemimin videosunu paylaşıyorum.İnşallah yardımcı olur.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=3V6LxPzqtmA[/VID]
[/QUOTE] Murat bey yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkürler. Şu anda dişilerimiden birinin ağzında tahminimce yumurta var ve ben şimdiik bu yumurtaları da son acı tecrübemden yola çıkarak dişinin ağzında bırakmayı düşünüyorum . Ama bu da ziyan olursa hevesim kırılacak . Ne yapmalıyım tam karar veremedim, sizin su sistemi baya güzel ve işe yarar görünüyor fakat hangisi daha mantıklı olur karar veremedim. Bırakmalımıyım ,almalımıyım, siz ne yapardınız?
İlangilerim hastamı ?
[QUOTE=melancholyy]Merhaba Ertan Bey, öncelikle balıklarınızın cinsi Red Chimba. 150 lt de bu balıklara bakamassınız. Balıklarınızdaki tahribatlar kavga ve kovalama sonucu ortaya çıktı diye düşünüyorum. Akvaryumunuzu büyütmezseniz daha büyük yaralanmalar, çok daha kötüsü ölümler ile karşılaşmanız yakındır.[/QUOTE] Alican bey öncelikle sizi balıkların cinsinin Red Chimba olduğunu düşünmeye ikna eden benim balığın yanındaki beyaz yeri daha belirgin hale getirmek için photoshop kullanarak renk karşıtlığını artırmam mı yoksa farklı bir neden mi olduğunu anlayamadım. Ayrıca normal formda balıklar da Red Chimba da ki gibi bir renk düzeni göremedim . En yakın zamanda flash sız olarak ve balıklar streste değilken resimlerini çekip yorumunuzu almak isterim. Çünkü balıkları Aldığım yerde anaçlarını ve F0 belgesini gördüm. Balıları alırken kandırılabileceğimi düşünerek bu işe yıllarını vermiş büyüklerim ile gittim sonucunda bunları aldım ama genede kandırılmış isem bir daha düşünmem gerek. Tank konusuna gelince evet çok haklısınız ama şu anda yerim ve diğer koşullarım müsait değil en kısa zamanda 150*50*60 boyutunda bir tank a sahip olacağım. yorumlarınız için teşekkür ederim.
[QUOTE=melancholyy]Merhaba Ertan Bey, öncelikle balıklarınızın cinsi Red Chimba. 150 lt de bu balıklara bakamassınız. Balıklarınızdaki tahribatlar kavga ve kovalama sonucu ortaya çıktı diye düşünüyorum. Akvaryumunuzu büyütmezseniz daha büyük yaralanmalar, çok daha kötüsü ölümler ile karşılaşmanız yakındır.[/QUOTE] Alican bey öncelikle sizi balıkların cinsinin Red Chimba olduğunu düşünmeye ikna eden benim balığın yanındaki beyaz yeri daha belirgin hale getirmek için photoshop kullanarak renk karşıtlığını artırmam mı yoksa farklı bir neden mi olduğunu anlayamadım. Ayrıca normal formda balıklar da Red Chimba da ki gibi bir renk düzeni göremedim . En yakın zamanda flash sız olarak ve balıklar streste değilken resimlerini çekip yorumunuzu almak isterim. Çünkü balıkları Aldığım yerde anaçlarını ve F0 belgesini gördüm. Balıları alırken kandırılabileceğimi düşünerek bu işe yıllarını vermiş büyüklerim ile gittim sonucunda bunları aldım ama genede kandırılmış isem bir daha düşünmem gerek. Tank konusuna gelince evet çok haklısınız ama şu anda yerim ve diğer koşullarım müsait değil en kısa zamanda 150*50*60 boyutunda bir tank a sahip olacağım. yorumlarınız için teşekkür ederim.
İlangilerim hastamı ?
Yorumunuz için teşekkür ederim Eren bey , erkek de sadece bir pul kadar olan alanda sanki yaralı gibi içe doğru et görünüyor bu durumda bu erkeği ayrı bir akvaryumda mı tedavi etmeliyim. Ayrıca akvaryum içinde sivri sayılabilecek köşeler de mevcut taşlar biraz sivri hatlara sahip .
Yorumunuz için teşekkür ederim Eren bey , erkek de sadece bir pul kadar olan alanda sanki yaralı gibi içe doğru et görünüyor bu durumda bu erkeği ayrı bir akvaryumda mı tedavi etmeliyim. Ayrıca akvaryum içinde sivri sayılabilecek köşeler de mevcut taşlar biraz sivri hatlara sahip .
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
Öncelikle ben bir acemiyim ama öğrenmeye isteki bir acemi.Anastazi 2013-04-03 00:14:55
Öncelikle ben bir acemiyim ama öğrenmeye isteki bir acemi.
3e 8d den oluşan yaklaşık 16-17 aylık ilangilerim var. Bunları 9 ay önce Bursadan F0 yavrusu olarak aldım.
bu 9 ay süresince fire vermeden gözüm gibi bakarak yaklaşık 11-13 cm arası sadece tek bir dişi 9 cm olmak üzere bu güne kadar getirdim ama dişilerim 2-3 kere yumurta alıp attı. en son geçenlerde birinin yeniden yumurta aldığını görünce dayanamayıp 4-5 gün bekleyip yumurtaları aldım. 15 yumurta alabildim alabildim diyorum çünkü 2 gün sonra dişi bana nispet yapar gibi 3 yumurtayı kustu ve ..... hooop yarasın dedik.

Neyse kalan yumurtalar da kuluçka makinasında 1-2 derken kala kala 4-5 tane kaldı diğerleri mefta. Sanırım onlarda gidici.
Şimdi siz değerleri üstadlardan gelecek her türlü bilgi kırıntısına ve yoruma şimdiden teşekkür ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.
Bu arada akvaryumum küçük( 100*30*45 ) büyütücem ama yavru alınca
duygusal yani.
duygusal yani.Ben ne yapmalıyım ki yavru alabileyim ve balıklarla aram açılmasın
İlangilerim hastamı ?
Fotoğraf:ilk fotoğraf dişinin, diğerleri erkeğin fotoları Canlıdaki Belirtiler: ilangi dişimin arka kuyruk da çok az aşınma ve üst yüzgeçte ön taraftan arkaya doğru aşınma , erkek ilangimde ise sol tarafta kalem ucundan büyük delik var
Akvaryum Kapasitesi (litre):150 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: sadece 3e 8d ilangi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):--
Filitrasyon:iç ve dış filitrem var
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: sadece tuz
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :10 günde bir %50 civarı 3 günlük dinlenmiş su ile , dip çekimi yaptıktan sonra
işaretlediğim yerde dişinin biraz da şişlik var birde belirteyim bu kolonideki en küçük dişi sürekli iki erkek peşinde bunun

erkeğin neden böyle olduğunu bilmiyorum

sanki kayaya çarpmış gibi ama bu en pasif erkek ben hiç kavgaya girdiğini görmedim

en net olarak burda görünüyor
Fotoğraf:ilk fotoğraf dişinin, diğerleri erkeğin fotoları Canlıdaki Belirtiler: ilangi dişimin arka kuyruk da çok az aşınma ve üst yüzgeçte ön taraftan arkaya doğru aşınma , erkek ilangimde ise sol tarafta kalem ucundan büyük delik var Akvaryum Kapasitesi (litre):150 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: sadece 3e 8d ilangi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):--
Filitrasyon:iç ve dış filitrem var
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: sadece tuz
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :10 günde bir %50 civarı 3 günlük dinlenmiş su ile , dip çekimi yaptıktan sonra
SON MESAJLAR
- Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Smet200146, 12:28
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
