ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TROPHEUS42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Kasım 2012 10:36
Son Ziyaret:
03 Kasım 2019 10:24
Toplam Mesaj:
101 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Esinti
Doğum Tarihi:
18 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Esinti...
SON 10 MESAJI
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
Merhaba Arkadaslar,
Işlerimin yoğunluğundan dolayı kurumun biraz yavaş oluyor.son paylaşımdan bu zamana kadar geçen sürede yapılanları paylaşmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171041431.jpg[/IMG]
Sunsun uv filitremizde geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171043311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171046161.jpg[/IMG]
Led armatür son demeleri yapıldı.Led lerde ısınma sorunu denendi ve herhangibir olumsuzlukla karşılaşmadım.Led lere 60 derece lens bağlandı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171050191.jpg[/IMG]
Şimdilik yapılanlar bu kadar .
Yılbaşı tatilinden faydalanıp taban kurulumunu ve suyu doldurup bir kaç hafta sistemi çalıştırmak istiyorum.
Bitki önerileriniz ve temini konusunda yardımcı olmak isteyen arkadaşlar fikirlere açığım.
Ilginize teşekkür ederim.
Merhaba Arkadaslar,
Işlerimin yoğunluğundan dolayı kurumun biraz yavaş oluyor.son paylaşımdan bu zamana kadar geçen sürede yapılanları paylaşmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171041431.jpg[/IMG]
Sunsun uv filitremizde geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171043311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171046161.jpg[/IMG]
Led armatür son demeleri yapıldı.Led lerde ısınma sorunu denendi ve herhangibir olumsuzlukla karşılaşmadım.Led lere 60 derece lens bağlandı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171050191.jpg[/IMG]
Şimdilik yapılanlar bu kadar .
Yılbaşı tatilinden faydalanıp taban kurulumunu ve suyu doldurup bir kaç hafta sistemi çalıştırmak istiyorum.
Bitki önerileriniz ve temini konusunda yardımcı olmak isteyen arkadaşlar fikirlere açığım.
Ilginize teşekkür ederim.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=ybyasin] Merakla takip ediyorum yakinda buna benzer bir kurulum da ben yapacam insallah
Cam maliyetiniz ne kadar oldu m2 kactan aldiniz.
Bir de 10mm mi 12mm mi yaptiniz[/QUOTE]
Ilginiz için teşekkürler.
10 mm cam kalınlığı.
Full extra clear cam toplam maliyeti 275 tl çok hesaplı aldım camcı arkadaşım oluyordu maliyeti diyebilirim.
[QUOTE=ybyasin] Merakla takip ediyorum yakinda buna benzer bir kurulum da ben yapacam insallah
Cam maliyetiniz ne kadar oldu m2 kactan aldiniz.
Bir de 10mm mi 12mm mi yaptiniz[/QUOTE]
Ilginiz için teşekkürler.
10 mm cam kalınlığı.
Full extra clear cam toplam maliyeti 275 tl çok hesaplı aldım camcı arkadaşım oluyordu maliyeti diyebilirim.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=cafermutlu]
Sump sistemlerinde CO2 kaybı fazla olabilir ancak belli bir süre sonra sistem dengelenir. CO2 kontroller ile sabit CO2 sağlamak çok kolaydır . CO2 ucuz bir gazdır. Fazla kullanmanin bir sakincasini görmüyorum. Sağlıklı bitkiler için temiz akvaryum CO2 kadar gereklidir[/QUOTE]
Haklısınız temiz akvaryum bitkiler için çok önemli.
Umarım sump fikrimden vazgeçtiğim için pişman olmam.Gerekirse dış filitreyi değiştiririm Uv filitre ilede takviye yapınca sorun yaşamam diye temenni ediyorum.
[QUOTE=cafermutlu]
Sump sistemlerinde CO2 kaybı fazla olabilir ancak belli bir süre sonra sistem dengelenir. CO2 kontroller ile sabit CO2 sağlamak çok kolaydır . CO2 ucuz bir gazdır. Fazla kullanmanin bir sakincasini görmüyorum. Sağlıklı bitkiler için temiz akvaryum CO2 kadar gereklidir[/QUOTE]
Haklısınız temiz akvaryum bitkiler için çok önemli.
Umarım sump fikrimden vazgeçtiğim için pişman olmam.Gerekirse dış filitreyi değiştiririm Uv filitre ilede takviye yapınca sorun yaşamam diye temenni ediyorum.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Yanlız üsteki taç kapak içerisine yapılmış aydınlatmayla akvaryum arasındaki boşluk akvaryum yüksekliği az daha artırılarak daha düşük seviyede tutalamazmıydı arada çok boşluk görünüyor üstan çok azda olsa taç kapağın engelleyeceği aydınlatma ışığı çok fazla dışarıya taşmayacakmıdır. Tamam bitkili akvaryumlarda çokta yükseklik ( h ) tercih edilmiyorda kapak sanki orda bir dolap varmış gibi aşağıya daha yakın bir noktaya kadar indirilse daha güzel olabilirdi düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Tesekur ederim ilginize.
Üstteki dolaptan 60 cm celik halatla aşağıya 130 cm lik power led döşeli kendi yapımın armatür sarkitilacak.
Aslında o parçayı takmanın sebibi celik halatı dolaba bağlandığımda vidalarım görülmemesi içinde.
Sarkan takmanın sağ ve solundan aşağıya tanta kesip montajlama yapacam ve iş tarafa led şerit geçirmeyi düşünüyorum.
Umarım düşüncemi anlatabildim.
Kurulum çok yavaş ilerliyor ama balık ve bitki temini içind e zaman ayırmaya başladım.
Bitki ve balıkta önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada dün sıvı gübre ve akıllı gübrelerim de geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/221220172144521.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:44:55[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Yanlız üsteki taç kapak içerisine yapılmış aydınlatmayla akvaryum arasındaki boşluk akvaryum yüksekliği az daha artırılarak daha düşük seviyede tutalamazmıydı arada çok boşluk görünüyor üstan çok azda olsa taç kapağın engelleyeceği aydınlatma ışığı çok fazla dışarıya taşmayacakmıdır. Tamam bitkili akvaryumlarda çokta yükseklik ( h ) tercih edilmiyorda kapak sanki orda bir dolap varmış gibi aşağıya daha yakın bir noktaya kadar indirilse daha güzel olabilirdi düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Tesekur ederim ilginize.
Üstteki dolaptan 60 cm celik halatla aşağıya 130 cm lik power led döşeli kendi yapımın armatür sarkitilacak.
Aslında o parçayı takmanın sebibi celik halatı dolaba bağlandığımda vidalarım görülmemesi içinde.
Sarkan takmanın sağ ve solundan aşağıya tanta kesip montajlama yapacam ve iş tarafa led şerit geçirmeyi düşünüyorum.
Umarım düşüncemi anlatabildim.
Kurulum çok yavaş ilerliyor ama balık ve bitki temini içind e zaman ayırmaya başladım.
Bitki ve balıkta önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada dün sıvı gübre ve akıllı gübrelerim de geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/221220172144521.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:44:55[/EDIT]
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=FurkanSehit] Abi maşallah konunu yeni gördüm. Son alışverişimizde bitkili yapıyorum demiştin, baya halletmişsin herşeyi :)
Devamını merakla bekliyorum..[/QUOTE]
Teşekürler furkan kardeşim.
Evet bitkili yapıyorum fakat yanlış yapmamak için kaplumbağa hızında ilerliyorum.[:D][:D][:D]
[QUOTE=cafermutlu]Keşke sump yapsaydın. Filtreleme:Tetra ex 1200 yetmez. [/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekürler Cafer bey,
Ilk etapta bende alttan samp lı bir sistem kurma fikriyle planlarımı kurmuştum.
Fakat araştırmalar sonucu bitkili akvaryumda co2 kaybını max. Seviyeye çektiği için ve diyer ve benim için en önemli sebeb te evde fazlalikla koku olacağı için bu fikrimi dış filitreye çevirmek zorunda kaldım.
Bende sizin gibi tek başına dış filtrenin yetersiz kalacağını düşünerek bugün uv filitre araştırmasına girdim.
Aklımda bi kaç marka var ama sözlerin fikirleride benim için önemli.
[QUOTE=FurkanSehit] Abi maşallah konunu yeni gördüm. Son alışverişimizde bitkili yapıyorum demiştin, baya halletmişsin herşeyi :)
Devamını merakla bekliyorum..[/QUOTE]
Teşekürler furkan kardeşim.
Evet bitkili yapıyorum fakat yanlış yapmamak için kaplumbağa hızında ilerliyorum.[:D][:D][:D]
[QUOTE=cafermutlu]Keşke sump yapsaydın. Filtreleme:Tetra ex 1200 yetmez. [/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekürler Cafer bey,
Ilk etapta bende alttan samp lı bir sistem kurma fikriyle planlarımı kurmuştum.
Fakat araştırmalar sonucu bitkili akvaryumda co2 kaybını max. Seviyeye çektiği için ve diyer ve benim için en önemli sebeb te evde fazlalikla koku olacağı için bu fikrimi dış filitreye çevirmek zorunda kaldım.
Bende sizin gibi tek başına dış filtrenin yetersiz kalacağını düşünerek bugün uv filitre araştırmasına girdim.
Aklımda bi kaç marka var ama sözlerin fikirleride benim için önemli.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
Iyi dilekleriniz için bütün hobici dostlarıma tesekur ederim.
Seyahate çıkmadan önce odanın mobilyasını ve akvaryum sehpasini toplamıştık.
Bugün seyahatten döner dönmez mobilyaları araca yükleyip vakit kaybetmeden evin yolunu tuttuk.
Arkadaşla beraber dolaplari duvarlara sabitledik;akvaryum sehbamizi yerine konumlandırdım ve hobiye dönüşte aceleyle ilk yaptığım iş olan akvaryumu; her ne kadar bu süreçte herhangibir deforme olmasin diye ozen gosterdiğim ve basara bildigim akvaryumu mobilyamiza yerleştirdim.
Bu anlattıklarımi bir kaç cümle anlatması bu kadar kolay ama şu anda çok yoruldum...😔😔😧😧
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172012281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172013061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172011111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172014011.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:21:44[/EDIT]
Iyi dilekleriniz için bütün hobici dostlarıma tesekur ederim.
Seyahate çıkmadan önce odanın mobilyasını ve akvaryum sehpasini toplamıştık.
Bugün seyahatten döner dönmez mobilyaları araca yükleyip vakit kaybetmeden evin yolunu tuttuk.
Arkadaşla beraber dolaplari duvarlara sabitledik;akvaryum sehbamizi yerine konumlandırdım ve hobiye dönüşte aceleyle ilk yaptığım iş olan akvaryumu; her ne kadar bu süreçte herhangibir deforme olmasin diye ozen gosterdiğim ve basara bildigim akvaryumu mobilyamiza yerleştirdim.
Bu anlattıklarımi bir kaç cümle anlatması bu kadar kolay ama şu anda çok yoruldum...😔😔😧😧
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172012281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172013061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172011111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172014011.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:21:44[/EDIT]
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
Akvaryum ölçüleri:140x50x50 Extra clear cam.
Işıklandırma:3 watt powerled armatür.
(18 adet toplam 108 watt soğuk beyaz;mavi;kirmizi;uv mor)
Taban-kum: Jbl Manado 20 lt
Hagen kum 75 kg
Aqulacy grond 10 lt.
Filtreleme:Tetra ex 1200 dış
Sun sun uv iç filitre 800lt/h
Icitici:Eheim 300 watt
Dekarasyon:Mango koku,Gyans kaya.
Co2: 2.7 lt karbondioksit tüpü,selenoilt valf,damla sayacı, ista difüzör.
Akvaryum dolabi: 30x30 profil sehbasi üzerine membran giydirme.
Bitkiler:Henüz karar vermedim tavsiyelere açığım.
Canlilar:Neon tetra-helena salyangoz-sae-tetrazon.
Düşündüğüm canlılar bunlar ileride farklı türlerde deneyeceğim.
Hobici dostlarım merhaba,
2 yıl once hem iş yoğunluğu hemde kızımın dünyaya gelmesinden dolayı ara verdiğim hobiye profesyonel bir bitkili akvaryum kurma kararıyla yola çıktım.
Öncelikle çam siparişimi vererek başlamak istedim ve siparişlerim kısa sürede geldi,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171503141.jpg[/IMG]
Kısa süre sonra akvaryum ustamızla beraber camları yapıştırdım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171504361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505571.jpg[/IMG]
Anladimki akvaryumu yapistırmakta biraz acele etmişim.
Nedeni ise uzun süre ara verdiğim hobiye kusursuz bir kurulum yapmak istediğim için odanın düzenini değiştirmek istemem oldu.
Odanın şu anki hali,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509561.jpg[/IMG]
Odadaki eski dolap söküldü;dolabın arkası yılların verdiği bakımsızlıktan dolayı ve hava almamasindan dolayı küflenmiş ve bunun üzerine duvara içten 2cm 28 danstini straforla ısı yalıtımı yapıldı ve duvarlar boyandı.
Taban zemininde bulunan tahta döşemenin üzerine laminat parke döşendi.
Yeni dolaplar için siparişler verild; gelen suntalarimiz tarafimdan ve arkadaşımın yardımı ile monta edilmeye baslandi.
Fotoları kısa sürede yükleyeceğim,.
Odanın hazırlıkları devam ederken akvaryum demir sehbamizi teslim aldık ve mebran giydirmemizi yapmaya basladik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171519241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520471.jpg[/IMG]
Mobilya işlerimiz son hızla devam ederken akvaryum led ışık sistemimiz için vermiş olduğumuz siparişler geldi ve arkadaşımla döşemeye başladık,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171522441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526041.jpg[/IMG]
60 derece lens takılıyor,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171527301.jpg[/IMG]
Bu kadar tempolu bir haftadan sonra kısa bir iş seyahati için ara verdim ve bugün akşam dönüş var sevgili hobici dostlarım.Donuste hızlı bir tempo ile kuruluma geçeceğim.
[EDIT]TROPHEUS42,2017-12-31 10:37:50[/EDIT]
Akvaryum ölçüleri:140x50x50 Extra clear cam.
Işıklandırma:3 watt powerled armatür.
(18 adet toplam 108 watt soğuk beyaz;mavi;kirmizi;uv mor)
Taban-kum: Jbl Manado 20 lt
Hagen kum 75 kg
Aqulacy grond 10 lt.
Filtreleme:Tetra ex 1200 dış
Sun sun uv iç filitre 800lt/h
Icitici:Eheim 300 watt
Dekarasyon:Mango koku,Gyans kaya.
Co2: 2.7 lt karbondioksit tüpü,selenoilt valf,damla sayacı, ista difüzör.
Akvaryum dolabi: 30x30 profil sehbasi üzerine membran giydirme.
Bitkiler:Henüz karar vermedim tavsiyelere açığım.
Canlilar:Neon tetra-helena salyangoz-sae-tetrazon.
Düşündüğüm canlılar bunlar ileride farklı türlerde deneyeceğim.
Hobici dostlarım merhaba,
2 yıl once hem iş yoğunluğu hemde kızımın dünyaya gelmesinden dolayı ara verdiğim hobiye profesyonel bir bitkili akvaryum kurma kararıyla yola çıktım.
Öncelikle çam siparişimi vererek başlamak istedim ve siparişlerim kısa sürede geldi,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171503141.jpg[/IMG]
Kısa süre sonra akvaryum ustamızla beraber camları yapıştırdım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171504361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505571.jpg[/IMG]
Anladimki akvaryumu yapistırmakta biraz acele etmişim.
Nedeni ise uzun süre ara verdiğim hobiye kusursuz bir kurulum yapmak istediğim için odanın düzenini değiştirmek istemem oldu.
Odanın şu anki hali,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509561.jpg[/IMG]
Odadaki eski dolap söküldü;dolabın arkası yılların verdiği bakımsızlıktan dolayı ve hava almamasindan dolayı küflenmiş ve bunun üzerine duvara içten 2cm 28 danstini straforla ısı yalıtımı yapıldı ve duvarlar boyandı.
Taban zemininde bulunan tahta döşemenin üzerine laminat parke döşendi.
Yeni dolaplar için siparişler verild; gelen suntalarimiz tarafimdan ve arkadaşımın yardımı ile monta edilmeye baslandi.
Fotoları kısa sürede yükleyeceğim,.
Odanın hazırlıkları devam ederken akvaryum demir sehbamizi teslim aldık ve mebran giydirmemizi yapmaya basladik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171519241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520471.jpg[/IMG]
Mobilya işlerimiz son hızla devam ederken akvaryum led ışık sistemimiz için vermiş olduğumuz siparişler geldi ve arkadaşımla döşemeye başladık,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171522441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526041.jpg[/IMG]
60 derece lens takılıyor,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171527301.jpg[/IMG]
Bu kadar tempolu bir haftadan sonra kısa bir iş seyahati için ara verdim ve bugün akşam dönüş var sevgili hobici dostlarım.Donuste hızlı bir tempo ile kuruluma geçeceğim.
[EDIT]TROPHEUS42,2017-12-31 10:37:50[/EDIT]
Kararsızz Bıtkı Kurulumu
Taban KURULUMU için siparişler verildi.
Dış filitre için biraz daha araştıracağım fakat aklımdaki marka ve modeller
Fluval 406
Jbl e1501
Tetra ex1200
Eheim Professionel 4E+ 350
Dophin CF800U Dış Filtre 850 L/S UV 7W
Bu modeller arasında kaldım tetra ex1200 elimde mevcut aslında cokk cokk memnun olduğum bir dış filitre fakat bitkilide her şeyin sıfır olmasını istiyorum.
Tercih sıralamam
Eheim-fluval-jbl-tetra olacak
Dolphin markasinda aslında biraz kararsizim sadece listeye yazma sebebim uv filitre seçeneği olması araştırmaya devam edeceğim.
Taban KURULUMU için siparişler verildi.
Dış filitre için biraz daha araştıracağım fakat aklımdaki marka ve modeller
Fluval 406
Jbl e1501
Tetra ex1200
Eheim Professionel 4E+ 350
Dophin CF800U Dış Filtre 850 L/S UV 7W
Bu modeller arasında kaldım tetra ex1200 elimde mevcut aslında cokk cokk memnun olduğum bir dış filitre fakat bitkilide her şeyin sıfır olmasını istiyorum.
Tercih sıralamam
Eheim-fluval-jbl-tetra olacak
Dolphin markasinda aslında biraz kararsizim sadece listeye yazma sebebim uv filitre seçeneği olması araştırmaya devam edeceğim.
Kararsızz Bıtkı Kurulumu
140-50-45h 10mm extra clear cam siparişlerim geldi kismetse bi kaç güne kadar yalistiracagim.
Power led armatürün led ,driver vs siparisleri verildi kuruluma malzemeler geldiginde baslanacak.
Co2 sistemi sipariş edildi..
?Taban kurulumunda kararsizim fikri olan arkadaşların dikirlerine ihtiyacım var.
?yaklaşık 300 lt bitkili akvaryuma nasıl bir dış filitre kullanmalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/271020172213241.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-10-27 22:13:34[/EDIT]
140-50-45h 10mm extra clear cam siparişlerim geldi kismetse bi kaç güne kadar yalistiracagim.
Power led armatürün led ,driver vs siparisleri verildi kuruluma malzemeler geldiginde baslanacak.
Co2 sistemi sipariş edildi..
?Taban kurulumunda kararsizim fikri olan arkadaşların dikirlerine ihtiyacım var.
?yaklaşık 300 lt bitkili akvaryuma nasıl bir dış filitre kullanmalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/271020172213241.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-10-27 22:13:34[/EDIT]
Kararsızz Bıtkı Kurulumu
Cvp için teşekürler ali bey,
Aslında ben samp sisteminde co2 kaybolacağını hiç düşünmemiştim.
Samp yaptirmaktaki amacım tamamen bitki akvaryumundaki görsel bütünlüğü yakalamak istemekti.
İç filitre veya dış filitre ,ısıtıcı vs gibi kablo ve görsel yoğunluktan samp sayesinde kurtulmak istiyordum.samp durumunu tekrar gozden gecirecegim.
Taban kurulumunda hangi kumları tavsiye edersiniz?
Cvp için teşekürler ali bey,
Aslında ben samp sisteminde co2 kaybolacağını hiç düşünmemiştim.
Samp yaptirmaktaki amacım tamamen bitki akvaryumundaki görsel bütünlüğü yakalamak istemekti.
İç filitre veya dış filitre ,ısıtıcı vs gibi kablo ve görsel yoğunluktan samp sayesinde kurtulmak istiyordum.samp durumunu tekrar gozden gecirecegim.
Taban kurulumunda hangi kumları tavsiye edersiniz?
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
