ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
VedatKAZAK
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Nisan 2013 13:32
Son Ziyaret:
04 Haziran 2023 21:37
Toplam Mesaj:
62 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
vedat kazak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
VEDAT KAZAK
SON 10 MESAJI
Melekler ve Yavrularının Öyküsü
Tarık bey öncelikle vermiş olduğunuz karar hakkınızda hayırlısı olsun diyeyim , melek severler için büyük kayıp olmuş melekleriniz çok güzellerdi tekrar ürettiklerinizi görmek ümidiyle sağlıcakla kalın.
Tarık bey öncelikle vermiş olduğunuz karar hakkınızda hayırlısı olsun diyeyim , melek severler için büyük kayıp olmuş melekleriniz çok güzellerdi tekrar ürettiklerinizi görmek ümidiyle sağlıcakla kalın.
Melekler ve Yavrularının Öyküsü
Merhaba Tarık Bey;
Aradan çok zaman geçmiş bu güzelliklere devam mı? [:)]
Merhaba Tarık Bey;
Aradan çok zaman geçmiş bu güzelliklere devam mı? [:)]
dolphin c-1600? tetra tec 1200?
[QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE][QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE]
Merhaba;
Öncelikle filtreyi iyi günlerde kullanın bende aynı filtreyi uzun zamandır kullanıyorum ben alırken 250 TL ye almıştım şuanda satış fiyatı 370,50 TL siz 500 TL verdim demişsiniz fiyat biraz fazla geldi içine ek ürün aldınız sanırım?
[QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE][QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE]
Merhaba;
Öncelikle filtreyi iyi günlerde kullanın bende aynı filtreyi uzun zamandır kullanıyorum ben alırken 250 TL ye almıştım şuanda satış fiyatı 370,50 TL siz 500 TL verdim demişsiniz fiyat biraz fazla geldi içine ek ürün aldınız sanırım?
Dolphin C700 Evi Su Bastı..
Geçmiş olsun. Dolphin C-1600 kullanıyorum bir kaç senedir sorun yoktu evlilik nedeni ile şehir değiştirdim bu sırada akvaryumu 5-6 ay kadar kullanmadım sanırım contası durdukça deforme olabiliyor. Bende evde kurduğumda çalışırken su kaçırma gibi bir sorun yok fişten çekip baktığımda tek tek damlatıyor tahminim kova contasından alıp değiştirsem bu sorun çözülür sizinde aynı durum olmuştur. İkinci el olduğu için bir süre kullanılmamıştır o sebepten yaşanmıştır bu sorun. Filtre hakkında diyebileceğim depi olarak düşme olmuyor yanlış hatırlamıyorsam 3 yıldır aynı filtreyi kullanıyorum sadece ilk zamankine oranla bende sesi arttı tek şikayetim ses.
Geçmiş olsun. Dolphin C-1600 kullanıyorum bir kaç senedir sorun yoktu evlilik nedeni ile şehir değiştirdim bu sırada akvaryumu 5-6 ay kadar kullanmadım sanırım contası durdukça deforme olabiliyor. Bende evde kurduğumda çalışırken su kaçırma gibi bir sorun yok fişten çekip baktığımda tek tek damlatıyor tahminim kova contasından alıp değiştirsem bu sorun çözülür sizinde aynı durum olmuştur. İkinci el olduğu için bir süre kullanılmamıştır o sebepten yaşanmıştır bu sorun. Filtre hakkında diyebileceğim depi olarak düşme olmuyor yanlış hatırlamıyorsam 3 yıldır aynı filtreyi kullanıyorum sadece ilk zamankine oranla bende sesi arttı tek şikayetim ses.
Anladım Ki Discus Un Da Başkenti Ankara
Merhaba!
Ankara hem ülkemizin başkenti hem de discus ve melek balıklarının da başkentidir :) Maalesef dediğiniz gibi iyi formda discuslar buna melekte dahil tek adres Ankara.
Merhaba!
Ankara hem ülkemizin başkenti hem de discus ve melek balıklarının da başkentidir :) Maalesef dediğiniz gibi iyi formda discuslar buna melekte dahil tek adres Ankara.
Bursa İçin Akvaryum Camı
[QUOTE=rekurrens14]Şaka değil, inşallah yarın teslim alacağım siparişlerimi. İstediğim gibi yapmışlarsa benim işim tamamdır, bundan sonra camı alıp alıp kendim birleştiririm.
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın sadece cam kesim ve rodaj fiyatı, birleştirme yok...[/QUOTE]
Merhaba Erol Bey;
Birleştirme olmasa bile 10 mm cam için o fiyat gerçekten full rodajlı çok çok uygun.
[QUOTE=rekurrens14]Şaka değil, inşallah yarın teslim alacağım siparişlerimi. İstediğim gibi yapmışlarsa benim işim tamamdır, bundan sonra camı alıp alıp kendim birleştiririm.
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın sadece cam kesim ve rodaj fiyatı, birleştirme yok...[/QUOTE]
Merhaba Erol Bey;
Birleştirme olmasa bile 10 mm cam için o fiyat gerçekten full rodajlı çok çok uygun.
Üçlü kartuş filtreler (araştırma ve kurulumu)
[QUOTE=MaviYesil]
Üçlü kartuşun üzerine bir aparat takılıyor. Hausingleri bir arada tutmak ve ek filtreleri takmak için. O parçadan alırsanız onun üzerine membran filtreyi bağlarsınız. Zaten reverse osmosis filtreler de bu şekilde oluyor. Üçlü kartuş 110 Tl, membran 75 - 90 TL (kalitesine göre), monte etmek için aparat, dirsek, ince hortum... ıvır zıvır da 20 Tl tutar.
Bahsettiğim parça şu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/27027/DSCF1732.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba Ufuk Bey;
Bilgilendirme için çok teşekkürler. 220-250 TL gibi bir rakama tam takım kurabiliyoruz anlaşılan.
[QUOTE=MaviYesil]
Üçlü kartuşun üzerine bir aparat takılıyor. Hausingleri bir arada tutmak ve ek filtreleri takmak için. O parçadan alırsanız onun üzerine membran filtreyi bağlarsınız. Zaten reverse osmosis filtreler de bu şekilde oluyor. Üçlü kartuş 110 Tl, membran 75 - 90 TL (kalitesine göre), monte etmek için aparat, dirsek, ince hortum... ıvır zıvır da 20 Tl tutar.
Bahsettiğim parça şu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/27027/DSCF1732.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba Ufuk Bey;
Bilgilendirme için çok teşekkürler. 220-250 TL gibi bir rakama tam takım kurabiliyoruz anlaşılan.
Üçlü kartuş filtreler (araştırma ve kurulumu)
[QUOTE=Umit-G]Bugün enessu ya uğrama şansım oldu. Atlas marka olan 3'lü modelden aldım. 5 micron sediment ile 2 tane de blok karbon aldım. Sağolsun bayağı ilgilendi sahibi. 109 tl'ye aldım. Kelepçe ve kartuşlar dahil. Uçları da 7 tl'ye aldım
İnşallah haftasonu kurup kullanacağım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153428.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153402.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153444.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar;
Atlas marka bu üçlü kartuşlu ürüne membran bağlayarak üretim için kullanananız var mı acaba? Bu ürünü alıp üçlü kartuş çıkışına bir musluk bağlatıp su değişimleri için bu musluktan çıkan suyu kullanmak istiyorum, üretim için membran dan geçirilmiş su gerekli olduğunda sonrasında dördüncü kartuş olarak bağlatıp oradan da çıkış almak istiyorum ve sorularımı sıralıyorum [:)))]
1.Bu şekilde bu ürünü kullanan bir arakadaşımız var mı? ( Varsa resim ekleyebilir misiniz? )
2.Bu şekilde yaptırırsak ne kadara mal ederiz? ( Üçlü kartuşu atlas marka olarak arkadaşlar 109 ya da 116 TL gibi bir rakama getirebilmişler.)
Saygılar Sevgiler... [:)]
[QUOTE=Umit-G]Bugün enessu ya uğrama şansım oldu. Atlas marka olan 3'lü modelden aldım. 5 micron sediment ile 2 tane de blok karbon aldım. Sağolsun bayağı ilgilendi sahibi. 109 tl'ye aldım. Kelepçe ve kartuşlar dahil. Uçları da 7 tl'ye aldım
İnşallah haftasonu kurup kullanacağım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153428.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153402.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153444.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar;
Atlas marka bu üçlü kartuşlu ürüne membran bağlayarak üretim için kullanananız var mı acaba? Bu ürünü alıp üçlü kartuş çıkışına bir musluk bağlatıp su değişimleri için bu musluktan çıkan suyu kullanmak istiyorum, üretim için membran dan geçirilmiş su gerekli olduğunda sonrasında dördüncü kartuş olarak bağlatıp oradan da çıkış almak istiyorum ve sorularımı sıralıyorum [:)))]
1.Bu şekilde bu ürünü kullanan bir arakadaşımız var mı? ( Varsa resim ekleyebilir misiniz? )
2.Bu şekilde yaptırırsak ne kadara mal ederiz? ( Üçlü kartuşu atlas marka olarak arkadaşlar 109 ya da 116 TL gibi bir rakama getirebilmişler.)
Saygılar Sevgiler... [:)]
Diskus Special Battenberg Ziyareti Ve F1alışverişi
Evrim Bey;
Benim bahsetmek istediğim görevliler sıvı içerisinde balıkları görünce sorun çıkarmadılar mı? Bu uçakla taşınamaz vs gibi?
[QUOTE=EvrimCelebioglu]
Uçakta yanıma almadım öncelikle, çünkü zaten kabine almanız ciddi bir problem.
Valizin içinde kat kat kat yalıtımlı poşetler katlarca normal poşet içinde gazetelerin ve valizimin içinde geldi. Dediğim gibi asıl korktuğum konu uçak yükseldiğinde oluşacak ısı kaybıydı. Uçağın valiz bölümü iklimlendirilmiyor ve bir hayli düşük derecelere iniyor. Suyun ve balıkların donma ihtimali vardı. Neyse ki sağ salim geldim bir problem olmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/d1__91966.1450359470.1280.1280.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/artimage_261406_2294579_201004173707611.png[/IMG]
Bu iki f0 türün kırması olduğu söylendi bana. Dediğiniz gibi ayrıntılı fotoğrafları paylaşacağım en kısa sürede.
Siz ilaçsız nasıl kurtuldunuz hastalıktan peki ?[/QUOTE]
Evrim Bey;
Benim bahsetmek istediğim görevliler sıvı içerisinde balıkları görünce sorun çıkarmadılar mı? Bu uçakla taşınamaz vs gibi?
[QUOTE=EvrimCelebioglu]
Uçakta yanıma almadım öncelikle, çünkü zaten kabine almanız ciddi bir problem.
Valizin içinde kat kat kat yalıtımlı poşetler katlarca normal poşet içinde gazetelerin ve valizimin içinde geldi. Dediğim gibi asıl korktuğum konu uçak yükseldiğinde oluşacak ısı kaybıydı. Uçağın valiz bölümü iklimlendirilmiyor ve bir hayli düşük derecelere iniyor. Suyun ve balıkların donma ihtimali vardı. Neyse ki sağ salim geldim bir problem olmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/d1__91966.1450359470.1280.1280.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/artimage_261406_2294579_201004173707611.png[/IMG]
Bu iki f0 türün kırması olduğu söylendi bana. Dediğiniz gibi ayrıntılı fotoğrafları paylaşacağım en kısa sürede.
Siz ilaçsız nasıl kurtuldunuz hastalıktan peki ?[/QUOTE]
Diskus Special Battenberg Ziyareti Ve F1alışverişi
Merhaba Evrim Bey;
Uçağa yanınızda alırken sorun yaşamadınız mı? Bu nedir diyen olmadı mı ? Yurt dışından yanınızda getirirken sorun oluyor diye biliyorum ama bu sorularıma yanıt alabilir miyim acaba [:)))]
Merhaba Evrim Bey;
Uçağa yanınızda alırken sorun yaşamadınız mı? Bu nedir diyen olmadı mı ? Yurt dışından yanınızda getirirken sorun oluyor diye biliyorum ama bu sorularıma yanıt alabilir miyim acaba [:)))]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - 400 Litre Havuz Conix, 14:03
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 13:18
Akvaryum Tanıtımı - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 13:06
Filtre ve Sump Yapımı - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sinor,
MiSoSiKiaN,
Conix,
ciways,
Aguamentist,
scorpion26,
a.gumrah,
yigidoumit,
zen666,
twinsoul,
Denizinc,
Eldurmaz,
ezzalisi,
sina cen,
pitsem,
0rnn,
Jeveux,
Cyber_Scout,
ssener,
osmandbnl,
sirhill,
HarunYILDIRIM,
erdalakçay,
DigitalPen,
ErayDemirel,
JujuSeri,
altuntasseref,
Omer0618,
fikret43,
EKAR,
Pandkoal,
aquaticathearmi,
Ömer yılmaz,
tukabu,
Thunderbird,
Betuşka,
fffurkan9,
ternapi,
Fatihsm,
Suprabranchial,
CoryCory,
AquaShirmp,
nurtensultan,
Kaya ankara,
macagil,
umitlee,
yeekim,
egedin,
Flytheshrimp,
FaSTAaa,
Ozzgur,
Rainos,
Efeayd,
portre,
zimdaldil,
Tata,
kaos402,
SuperSport,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
