ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
thecrash
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
67
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Temmuz 2013 00:16
Son Ziyaret:
27 Nisan 2022 14:00
Toplam Mesaj:
99 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faik Mehmet Aksu
Doğum Tarihi:
25 Ekim 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Faik Mehmet
65 Lt high tech bitkili akvaryum
SON 10 MESAJI
Ofis Akvaryumum
Akvaryumun güncel hali (13.10.2020) [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201746361.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201755071.jpg[/IMG][EDIT]thecrash,2020-10-13 17:55:39[/EDIT]
Akvaryumun güncel hali (13.10.2020) [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201746361.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201755071.jpg[/IMG][EDIT]thecrash,2020-10-13 17:55:39[/EDIT]
Ofis Akvaryumum
http://www.aquaristik-zentrum.at/shop/de/eheim-power-led-daylight-leuchte-7-watt
Merhaba, aydınlatma sanırsam artık Türkiye'de satılmıyor. Yukarıdaki paylaştığım linkten inceleyebilirsiniz.
[QUOTE=Barocka]
Enfes görünüyor gerçekten, rica etsem aydınlatma için link verebilir misiniz… [/QUOTE][EDIT]thecrash,2020-10-12 13:57:14[/EDIT]
http://www.aquaristik-zentrum.at/shop/de/eheim-power-led-daylight-leuchte-7-watt
Merhaba, aydınlatma sanırsam artık Türkiye'de satılmıyor. Yukarıdaki paylaştığım linkten inceleyebilirsiniz.
[QUOTE=Barocka]
Enfes görünüyor gerçekten, rica etsem aydınlatma için link verebilir misiniz… [/QUOTE][EDIT]thecrash,2020-10-12 13:57:14[/EDIT]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=sherloock]Oldukça basit sade ve hoş bir kurulum olmuş. sıkıcı ve iş stresinin yoğun olduğu ofis ortamına bence güzel renk katmış :) bitkili akvaryumlardan pek anlamıyorum deneyimim veya herhangi bir tecrübem de yok. ancak içine birkaç görsel amaçlı canlı doğuran veya beta ile daha renkli hareketli olur düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler güzel mesajınız için, 5 adet ember tetram var yalnız kaçıyorlar hiç oralı değiller, akvaryumda varlığı bile belli değil, onun yerine betta alsam mı diye düşünmüyor değilim ancak akvaryumdaki yosun problemini çözecek bir canlı değil, aklım karideslere de gidiyor bir yandan, kararsızım kısaca :)
[QUOTE=sherloock]Oldukça basit sade ve hoş bir kurulum olmuş. sıkıcı ve iş stresinin yoğun olduğu ofis ortamına bence güzel renk katmış :) bitkili akvaryumlardan pek anlamıyorum deneyimim veya herhangi bir tecrübem de yok. ancak içine birkaç görsel amaçlı canlı doğuran veya beta ile daha renkli hareketli olur düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler güzel mesajınız için, 5 adet ember tetram var yalnız kaçıyorlar hiç oralı değiller, akvaryumda varlığı bile belli değil, onun yerine betta alsam mı diye düşünmüyor değilim ancak akvaryumdaki yosun problemini çözecek bir canlı değil, aklım karideslere de gidiyor bir yandan, kararsızım kısaca :)
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=Veyselal]Ofiste co2 yi nasil ayarladiniz acaba=)[/QUOTE]
Selam masanın altı bu şekilde :) arada ufak bir bölme var oraya yerleştirdim co2 tüpünü, hiç belli olmuyor bile [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290920200918071.jpg[/IMG]
[QUOTE=Veyselal]Ofiste co2 yi nasil ayarladiniz acaba=)[/QUOTE]
Selam masanın altı bu şekilde :) arada ufak bir bölme var oraya yerleştirdim co2 tüpünü, hiç belli olmuyor bile [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290920200918071.jpg[/IMG]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=Carl]
İlk önce akvaryum çok güzel olmuş tebrik ederim ikinci olarak camın sağ tarafında yosunlaşma olmuş bunun için nerite salyangozu eklerseniz Yosunun Ysini hatırlamazsınız [:D][/QUOTE]
Merhaba güzel yorumunuz için teşekkür ederim, nerite de çok etkili evet ancak plastik bir kart kullanıyorum camları temizlemek için, neriteden daha hızlı bir çözüm diyebilirim [:D]
[QUOTE=Carl]
İlk önce akvaryum çok güzel olmuş tebrik ederim ikinci olarak camın sağ tarafında yosunlaşma olmuş bunun için nerite salyangozu eklerseniz Yosunun Ysini hatırlamazsınız [:D][/QUOTE]
Merhaba güzel yorumunuz için teşekkür ederim, nerite de çok etkili evet ancak plastik bir kart kullanıyorum camları temizlemek için, neriteden daha hızlı bir çözüm diyebilirim [:D]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=Selman42]Güzel görünüyor tankınız elinize sağlık ama orta planda daha cüce bitki kullanmanız sanki daha iyi olur muydu bilmem özellikle kırmızı tonlarda bir bitki türü gibi[:)][/QUOTE]
Merhaba,
Kayaların arasındaki bitkiler rotala, normalde kırmızıydılar ilk aldığımda, ışığın beyaz olmasından mı bilmiyorum iyice renkleri yeşile çaldı. Bu konuda ne yapılabilir? demir ve mikro gübre de veriyorum. Devamlı olarak aklımda bu konu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/240920201022111.jpg[/IMG]
[QUOTE=Selman42]Güzel görünüyor tankınız elinize sağlık ama orta planda daha cüce bitki kullanmanız sanki daha iyi olur muydu bilmem özellikle kırmızı tonlarda bir bitki türü gibi[:)][/QUOTE]
Merhaba,
Kayaların arasındaki bitkiler rotala, normalde kırmızıydılar ilk aldığımda, ışığın beyaz olmasından mı bilmiyorum iyice renkleri yeşile çaldı. Bu konuda ne yapılabilir? demir ve mikro gübre de veriyorum. Devamlı olarak aklımda bu konu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/240920201022111.jpg[/IMG]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=z.b.s.k]Akvaryumun arka planını pek beğenmedim ama ofisin arka planını çok beğendim.
+1[/QUOTE]
Merhaba, fikirlerinize açığım, hep birlikte daha da güzelleştirebiliriz :)
[QUOTE=z.b.s.k]Akvaryumun arka planını pek beğenmedim ama ofisin arka planını çok beğendim.
+1[/QUOTE]
Merhaba, fikirlerinize açığım, hep birlikte daha da güzelleştirebiliriz :)
Ofis Akvaryumum
Ofiste kurduğum bitkili nano high tech akvaryumum için [B]değerli yorumlarınız ve görüşleriniz benim için çok önemli[/B].
Herkese keyifli hobiler diliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711291.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711431.jpg[/IMG]
Ölçüler: 27.5 x 27.5 x 32 cm (27 Litre)
Canlı Türleri: Ember Tetra
Bitki Türleri: Monte Carlo, Rotala,
Tankın Yaşı: 9 Ay (Bitkiler ekleneli 1 Ay oldu)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim iç filtre ve Eheim'ın kendi led ışığı (7 Watt)
Ofiste kurduğum bitkili nano high tech akvaryumum için [B]değerli yorumlarınız ve görüşleriniz benim için çok önemli[/B].
Herkese keyifli hobiler diliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711291.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711431.jpg[/IMG]
Ölçüler: 27.5 x 27.5 x 32 cm (27 Litre)
Canlı Türleri: Ember Tetra
Bitki Türleri: Monte Carlo, Rotala,
Tankın Yaşı: 9 Ay (Bitkiler ekleneli 1 Ay oldu)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim iç filtre ve Eheim'ın kendi led ışığı (7 Watt)
Plati Balıkları İçin Tecrübe Ve Bilgi Paylaşımı
Merhaba değerli forum üyeleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290720202210031.jpg[/IMG]
Neresinden anlatsam? Nasıl başlasam..? Gerçekten çok zor...
Lise yıllarımızdan başlayan akvaryum tutkumuz bir de bakmışsınız on beş seneyi aşmak üzere...
Çeşitli denemeler sonucu kah ekonomik koşullar ,kah içinde bulunduğumuz sosyal koşullar neticesinde platy balıklarıyla haşır neşir olduk. Son beş senedir de bu varyete üzerinden hobime devam etmekteyim...
Çeşitli karma varyeteler sonucu naçizane tecrübe ettim ki; Altmış litrelik bir akvaryumum da barış içinde olsa dahi (lepistes, panda corydoras, sterbai... vs.) karma varyete beslemek balıklarımı strese sokuyor. Keza corydoras gibi en hassas titreşime ,ani bir harekete karşı kaçan bir tür ya da Elma salyangozu gibi sakin gözüken ama balığın en hassas anını yakalayıp ona yapışıp yemek isteyen bir tür gibi...Biyotop oluşturmak zaten bu denli kompakt akvaryumlarda çok zor...
Balıklarımı sattığım vakit sadece elimde platilerim kalmıştı. Panda corydoraslarım da artık azaldı. Sıcaklık değişimleri olsun ,balığın ömrü olsun uzun seneler torunların torunlarını ürettim .(Daha önce ki açtığım konularda kardeşimle ürettiğim panda corydoraslar mevcuttur... )Tabi üretim hane olmadan kendi imkanlarımla ufak bir tank ile...ama en sevdiğim panda corydorasım da öldüğü vakit çok üzülmüştüm...Dana diye hitap ettiğim bir panda corydorasım vardı...En büyükleri olduğu için ona Dana adını takmıştık... :) ve mübarek her hafta en az 3 yumurta verirdi. Damızlık makinesi gibiydi...ama corydoras beslemek gerçekten ahşap evlerde çok zor biz evde yürüdüğümüz zaman balıklar kaçıyordu :D ev zemini ahşap olduğu için yürürken titreşim olmadığı zaman balıklar sürü halinde akvaryuma doğru tırmanmaları birbirlerini kovalamaları gerçekten izlemesi çok keyifliydi ...Rüyamda da sürekli akvaryumumun patladığını balıklarımı tek tek aradığımı görürdüm (Korkunçtu) Herhalde her akvaristin korkulu rüyasıdır akvaryumun çatlaması patlaması falan filan....:) :) :)
Neyse arkadaşlar anılar çok sanki çok konuştum gibi geldi en iyisi biraz özet geçeyim. Platilerden devam ettikten sonra Sarıyer de gölden eledoa bitkisi aldım . Aman allahım tecrübe ettim ki yusufçuk yumurtaları da bitkide olmaz mı ? Akvaryumun içinde Allahtan ufak bir akvaryumum var ,yusufçukları yakalayıp yakalayıp atıyorduk. Bazıları da suda evrimleşip helikopter böceği oluyordu. Bu yusufçuklar suyun içinde çok çirkin iken helikopter böceği oldukları vakit bir renkli bir güzel canlılar ki...Yerleri bizim akvaryumumuz değil doğa tabi ki....Aslında tüm canlıların yeri doğa özgürlük... Bizler ne kadar ''özgürsek'' onlar da özgür olmalı...Ama akvaristin tutkusudur biyotop diye düşünüyorum...Biyotop da zaten balığın kendini olabildiğince 'özgür' hissetmesi onun için yeterli koşulların sağlanması değil mi ?
Arkadaşlar plati balıklarımı şu anda sadece eledoa ile bakabiliyorum. Malum fiyatlar çok arttı, piyasa da her şey çok pahalı...
Ben platilerim için olabildiğince özellikle yavrular olsun ,onların sevebileceği yavrularının saklanabileceği bitki türleri arıyorum. Sizce neler olabilir ? ve temini kolay olabilmeli...Ya da sizlerden gelip fazla varsa ya da ücret karşılığında da alabilirim . Hikayeyi çok tuttum başınızı şişirdim .Kusura bakmayın...
Co2 tüpüm vardı kullanmadığım için kardeşimin iş yerindeki akvaryuma verdim. Tetra tec ex 600 dış filtre , Atman at 75 watt ısıtıcı , sera day light , grolux olarak çift ışığım var . Bu ürünleri çok uygun fiyata almıştım seneler önce şimdi ise uçmuşlar...Çok üzücü...ah.. ah....Neyse can sıkmayalım değil mi ?
Sevgi ve saygı ile... Şimdiden kurban bayramınızı kutlarım, büyüklerimin ellerinden öper ( malesef korana var :D selam olsun saygı olsun ) ,küçüklerinde gözlerinden ( malesef korona yine çıktı onlara da güzel bir yaşam dilerim.) Hayırlı akşamlar...
[EDIT]thecrash,2020-07-29 22:42:17[/EDIT]
Merhaba değerli forum üyeleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290720202210031.jpg[/IMG]
Neresinden anlatsam? Nasıl başlasam..? Gerçekten çok zor...
Lise yıllarımızdan başlayan akvaryum tutkumuz bir de bakmışsınız on beş seneyi aşmak üzere...
Çeşitli denemeler sonucu kah ekonomik koşullar ,kah içinde bulunduğumuz sosyal koşullar neticesinde platy balıklarıyla haşır neşir olduk. Son beş senedir de bu varyete üzerinden hobime devam etmekteyim...
Çeşitli karma varyeteler sonucu naçizane tecrübe ettim ki; Altmış litrelik bir akvaryumum da barış içinde olsa dahi (lepistes, panda corydoras, sterbai... vs.) karma varyete beslemek balıklarımı strese sokuyor. Keza corydoras gibi en hassas titreşime ,ani bir harekete karşı kaçan bir tür ya da Elma salyangozu gibi sakin gözüken ama balığın en hassas anını yakalayıp ona yapışıp yemek isteyen bir tür gibi...Biyotop oluşturmak zaten bu denli kompakt akvaryumlarda çok zor...
Balıklarımı sattığım vakit sadece elimde platilerim kalmıştı. Panda corydoraslarım da artık azaldı. Sıcaklık değişimleri olsun ,balığın ömrü olsun uzun seneler torunların torunlarını ürettim .(Daha önce ki açtığım konularda kardeşimle ürettiğim panda corydoraslar mevcuttur... )Tabi üretim hane olmadan kendi imkanlarımla ufak bir tank ile...ama en sevdiğim panda corydorasım da öldüğü vakit çok üzülmüştüm...Dana diye hitap ettiğim bir panda corydorasım vardı...En büyükleri olduğu için ona Dana adını takmıştık... :) ve mübarek her hafta en az 3 yumurta verirdi. Damızlık makinesi gibiydi...ama corydoras beslemek gerçekten ahşap evlerde çok zor biz evde yürüdüğümüz zaman balıklar kaçıyordu :D ev zemini ahşap olduğu için yürürken titreşim olmadığı zaman balıklar sürü halinde akvaryuma doğru tırmanmaları birbirlerini kovalamaları gerçekten izlemesi çok keyifliydi ...Rüyamda da sürekli akvaryumumun patladığını balıklarımı tek tek aradığımı görürdüm (Korkunçtu) Herhalde her akvaristin korkulu rüyasıdır akvaryumun çatlaması patlaması falan filan....:) :) :)
Neyse arkadaşlar anılar çok sanki çok konuştum gibi geldi en iyisi biraz özet geçeyim. Platilerden devam ettikten sonra Sarıyer de gölden eledoa bitkisi aldım . Aman allahım tecrübe ettim ki yusufçuk yumurtaları da bitkide olmaz mı ? Akvaryumun içinde Allahtan ufak bir akvaryumum var ,yusufçukları yakalayıp yakalayıp atıyorduk. Bazıları da suda evrimleşip helikopter böceği oluyordu. Bu yusufçuklar suyun içinde çok çirkin iken helikopter böceği oldukları vakit bir renkli bir güzel canlılar ki...Yerleri bizim akvaryumumuz değil doğa tabi ki....Aslında tüm canlıların yeri doğa özgürlük... Bizler ne kadar ''özgürsek'' onlar da özgür olmalı...Ama akvaristin tutkusudur biyotop diye düşünüyorum...Biyotop da zaten balığın kendini olabildiğince 'özgür' hissetmesi onun için yeterli koşulların sağlanması değil mi ?
Arkadaşlar plati balıklarımı şu anda sadece eledoa ile bakabiliyorum. Malum fiyatlar çok arttı, piyasa da her şey çok pahalı...
Ben platilerim için olabildiğince özellikle yavrular olsun ,onların sevebileceği yavrularının saklanabileceği bitki türleri arıyorum. Sizce neler olabilir ? ve temini kolay olabilmeli...Ya da sizlerden gelip fazla varsa ya da ücret karşılığında da alabilirim . Hikayeyi çok tuttum başınızı şişirdim .Kusura bakmayın...
Co2 tüpüm vardı kullanmadığım için kardeşimin iş yerindeki akvaryuma verdim. Tetra tec ex 600 dış filtre , Atman at 75 watt ısıtıcı , sera day light , grolux olarak çift ışığım var . Bu ürünleri çok uygun fiyata almıştım seneler önce şimdi ise uçmuşlar...Çok üzücü...ah.. ah....Neyse can sıkmayalım değil mi ?
Sevgi ve saygı ile... Şimdiden kurban bayramınızı kutlarım, büyüklerimin ellerinden öper ( malesef korana var :D selam olsun saygı olsun ) ,küçüklerinde gözlerinden ( malesef korona yine çıktı onlara da güzel bir yaşam dilerim.) Hayırlı akşamlar...
[EDIT]thecrash,2020-07-29 22:42:17[/EDIT]
Bitkili Nano Ofis Akvaryumum
[QUOTE=volkanizma06]
Merhaba güzel akvaryum olmuş ışık olarak ne kullandınız ?[/QUOTE]
Merhaba, askerde olduğum için yazamadım, kusura bakmayın.
Işık olarak eheim'ın kendi ışığını kullandım. Akvaryumun içinde geldi.
Akvaryumumun modeli: Eheim Aqua Style 24
[QUOTE=volkanizma06]
Merhaba güzel akvaryum olmuş ışık olarak ne kullandınız ?[/QUOTE]
Merhaba, askerde olduğum için yazamadım, kusura bakmayın.
Işık olarak eheim'ın kendi ışığını kullandım. Akvaryumun içinde geldi.
Akvaryumumun modeli: Eheim Aqua Style 24
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
