ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
supremum53
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2013 12:16
Son Ziyaret:
30 Kasım 2025 14:07
Toplam Mesaj:
116 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Kopuz
Doğum Tarihi:
17 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Satış Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan Kopuz
SON 10 MESAJI
Siyah Oranda Kafada Delik
Merhaba arkadaşlar,
Foroğraf aşağıda;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191935411.jpg[/IMG]
Sorun diğer ryukin balığımın burnunda beyaz bulutsu kızarıklık ve görmemle başladı. Onu 3 gün mikofish tedavisi ile toparladım sayılır. Siyah oranda da öncelikle beyazlıklar ve sonrasında resimdeki delik oluştu. Ayrıca wen kısmının ortasına doğru beyazlıklar da mevcut. Bunu nasıl tedavi edebilirim? Bazen kurtçuk ve parazitlerin bu şekilde yuvalandıklarını biliyorum. Bu balığımda da benzer bir durum mu var sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191940111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941161.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941491.jpg[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 270 Lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 büyük 1 orta anubias, 1 adet mangrow kök
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Fluval 306 + iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Mikofish
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada 1 %30-40 su değişimi[EDIT]supremum53,2019-04-02 19:45:32[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Foroğraf aşağıda;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191935411.jpg[/IMG]
Sorun diğer ryukin balığımın burnunda beyaz bulutsu kızarıklık ve görmemle başladı. Onu 3 gün mikofish tedavisi ile toparladım sayılır. Siyah oranda da öncelikle beyazlıklar ve sonrasında resimdeki delik oluştu. Ayrıca wen kısmının ortasına doğru beyazlıklar da mevcut. Bunu nasıl tedavi edebilirim? Bazen kurtçuk ve parazitlerin bu şekilde yuvalandıklarını biliyorum. Bu balığımda da benzer bir durum mu var sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191940111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941161.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941491.jpg[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 270 Lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 büyük 1 orta anubias, 1 adet mangrow kök
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Fluval 306 + iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Mikofish
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada 1 %30-40 su değişimi[EDIT]supremum53,2019-04-02 19:45:32[/EDIT]
Trend Akvaryum - Üsküdar/istanbul
İstanbul'da oturanlar için ziyaret etmelerini tavsiye ederim. Çok ilgili çalışanları var. Bugün Vitalis yem aldım. 2-3 hafta içinde tekrar uğrayacağım.
İstanbul'da oturanlar için ziyaret etmelerini tavsiye ederim. Çok ilgili çalışanları var. Bugün Vitalis yem aldım. 2-3 hafta içinde tekrar uğrayacağım.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=GreenTerror35][K][B]Merhaba herkese, foruma bugün üye oldum, izmirliyim yaşım 35 ismim Mustafa. Umarım iyi arkadaşlıklar edinirim.
Bugün başıma lifetech dış filtre ile ilgili bir sorun yaşadım ve sizlerle bu tecrübemi paylaşmak istiyorum. Eminim hepimizin başına gelmiştir. Lifetech dış filtreler de biliyorsunuz miller seramiktir ve bu seramik miller her filtre temizliğinde kırılmasa da zamanla kırılıyor. Bugün ben bu mil olayına kökünden çözüm buldum.
Çözüm çok basit evde annelerimizin 3.5 numaralı yün işi işleme şişlerini seramik mil uzunluğunda keserek mil olarak kullandım vede hiç bir sorun olmadı. Ama şuna dikkat edin kullanacağınız şiş mutlaka çelik olmalı demir olursa paslanır, alüminyum olursa da balıkları zehirler.
Metal mil piyasada hiç yok bulamadım bu şiş olayı çok iyi oldu ve hiç bir zaman mil kırılma sorunu yaşamayacağım.
Herkese iyi forumlar dilerim.[/B][/K][K][/K][/QUOTE]
Selamlar,
Çelik şiş kullansanız da zamanla paslanacaktır. 304 veya 316 kalite paslanmaz çelik kullanmamnız gerekir. 3,5 mm kalınlıkta çelik teli kesmeniz zor olacaktır. Bu durumda korozyon direnci yüksek aluminyum alaşımlı tel ihtiyacı olabilir.
[QUOTE=GreenTerror35][K][B]Merhaba herkese, foruma bugün üye oldum, izmirliyim yaşım 35 ismim Mustafa. Umarım iyi arkadaşlıklar edinirim.
Bugün başıma lifetech dış filtre ile ilgili bir sorun yaşadım ve sizlerle bu tecrübemi paylaşmak istiyorum. Eminim hepimizin başına gelmiştir. Lifetech dış filtreler de biliyorsunuz miller seramiktir ve bu seramik miller her filtre temizliğinde kırılmasa da zamanla kırılıyor. Bugün ben bu mil olayına kökünden çözüm buldum.
Çözüm çok basit evde annelerimizin 3.5 numaralı yün işi işleme şişlerini seramik mil uzunluğunda keserek mil olarak kullandım vede hiç bir sorun olmadı. Ama şuna dikkat edin kullanacağınız şiş mutlaka çelik olmalı demir olursa paslanır, alüminyum olursa da balıkları zehirler.
Metal mil piyasada hiç yok bulamadım bu şiş olayı çok iyi oldu ve hiç bir zaman mil kırılma sorunu yaşamayacağım.
Herkese iyi forumlar dilerim.[/B][/K][K][/K][/QUOTE]
Selamlar,
Çelik şiş kullansanız da zamanla paslanacaktır. 304 veya 316 kalite paslanmaz çelik kullanmamnız gerekir. 3,5 mm kalınlıkta çelik teli kesmeniz zor olacaktır. Bu durumda korozyon direnci yüksek aluminyum alaşımlı tel ihtiyacı olabilir.
Japon Akvaryumu İçin Çöpçü/vatoz Tavsiyesi
Merhaba,
270 Lt tankımda Japon balığı (Ryukin, Oranda, Ranchu) besleyeceğim. Şimdilik 1 adet Ryukin var. Kum olarak hagen siyah kum ve bir adet anubias var. Yavaş yavaş kuruyorum tankı.
Çok fazla büyümeyen, kum üzerindeki yem artıklarını ve pislikleri tüketecek, Japonlarla uyun içinde yaşayabilecek türleri tavsiye eder misiniz?
Hem çeşitlikik olsun hem de çok pisleyen japonların dışkılarını biraz olsun azaltsın amacındayım.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Merhaba,
270 Lt tankımda Japon balığı (Ryukin, Oranda, Ranchu) besleyeceğim. Şimdilik 1 adet Ryukin var. Kum olarak hagen siyah kum ve bir adet anubias var. Yavaş yavaş kuruyorum tankı.
Çok fazla büyümeyen, kum üzerindeki yem artıklarını ve pislikleri tüketecek, Japonlarla uyun içinde yaşayabilecek türleri tavsiye eder misiniz?
Hem çeşitlikik olsun hem de çok pisleyen japonların dışkılarını biraz olsun azaltsın amacındayım.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Fluval 306 Ses Sorunu
[QUOTE=SerkanYilmaz]Herkese iyi akşamlar, bende bir adet fluval 306 dış filtre var. Ürün gayet güzel temizlik açısından gerek biyo. gerek mekanik olarak. Fakat bir sıkıntım var oda şu;
Dış filtremden ses geliyor yani fluvali kullananlar bilir kolay kolay ses yapmaz yani normal motor sesi her filtrede illa ki oluyor ama bu kadar ses yapması normal değil.
Formda araştırdım fakat 306 ses sorunu bulamadım tek tük buldum nlarda 20011 -12 yıllarının konuları, zaten tatmin edici değildi. Siz değerli arkadaşlarım Fluvali kullanan varsa özellikler 306 ve 6 serisini bu ses neyden yapıyor yardımcı olursanız sevinirim. Milde kırık çıkık vs yok. Filtrenin içinde havada yok çünkü 2 3 aydır zaten çalışır durumda. Fİltre malzemeleri olarak seramik sünger ve zeolit var.
Teşekkürler şimdiden.[/QUOTE]
Hocam merhaba, sorunu çözdün mü? Aynı durum bende de mevcut. [:(]
[QUOTE=SerkanYilmaz]Herkese iyi akşamlar, bende bir adet fluval 306 dış filtre var. Ürün gayet güzel temizlik açısından gerek biyo. gerek mekanik olarak. Fakat bir sıkıntım var oda şu;
Dış filtremden ses geliyor yani fluvali kullananlar bilir kolay kolay ses yapmaz yani normal motor sesi her filtrede illa ki oluyor ama bu kadar ses yapması normal değil.
Formda araştırdım fakat 306 ses sorunu bulamadım tek tük buldum nlarda 20011 -12 yıllarının konuları, zaten tatmin edici değildi. Siz değerli arkadaşlarım Fluvali kullanan varsa özellikler 306 ve 6 serisini bu ses neyden yapıyor yardımcı olursanız sevinirim. Milde kırık çıkık vs yok. Filtrenin içinde havada yok çünkü 2 3 aydır zaten çalışır durumda. Fİltre malzemeleri olarak seramik sünger ve zeolit var.
Teşekkürler şimdiden.[/QUOTE]
Hocam merhaba, sorunu çözdün mü? Aynı durum bende de mevcut. [:(]
Japon Balığım 2 Kuyruklu 1 Kuyruğunun Yarısı Yok
[QUOTE=Balıklaraşkına]Kapı 2 metre uzaklığında fatoğraf çekerken de oluyor.Sadece siyah bir çizgi var.
[/QUOTE]
Fotoğraf çekme şansınız yok mu?
Daha fazla yardımcı olabiliriz.
[QUOTE=Balıklaraşkına]Kapı 2 metre uzaklığında fatoğraf çekerken de oluyor.Sadece siyah bir çizgi var.
[/QUOTE]
Fotoğraf çekme şansınız yok mu?
Daha fazla yardımcı olabiliriz.
Oranda Ve Ranchu'larım
[QUOTE=kralexxx]
Kardeşim ne zaman görüşeceğiz şuan tam senlik ortam.[/QUOTE]
Hasan kardeşim akvaryumu daha 2 gün önce teslim aldım. Kurulumu tamamlayayım zaten görmeye gelicem ponçikleri [:iyi:]
Daha tozu üzerinde [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/260420170852441.jpg[/IMG][EDIT]supremum53,2017-04-26 08:56:34[/EDIT]
[QUOTE=kralexxx]
Kardeşim ne zaman görüşeceğiz şuan tam senlik ortam.[/QUOTE]
Hasan kardeşim akvaryumu daha 2 gün önce teslim aldım. Kurulumu tamamlayayım zaten görmeye gelicem ponçikleri [:iyi:]
Daha tozu üzerinde [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/260420170852441.jpg[/IMG][EDIT]supremum53,2017-04-26 08:56:34[/EDIT]
Oranda Ve Ranchu'larım
Hocam tankınız ve balıklarınız çok güzel. Maaşallah diyelim hemen en başta [:nazar:]
Wen kırpma videolarınızı da izledim. Elinize sağlık. Keşke İstanbul'da olsaydınız ileride yardımınıza ihtiyacım olabilirdi.
Canlı sayısı biraz fazla gibime geldi yoksa küp şeklinde olmasında dolayı mı ben yanılıyorum bilemedim.
Hayırlı hobiler, konuyu takibe aldım [:)][EDIT]supremum53,2017-04-25 08:21:44[/EDIT]
Hocam tankınız ve balıklarınız çok güzel. Maaşallah diyelim hemen en başta [:nazar:]
Wen kırpma videolarınızı da izledim. Elinize sağlık. Keşke İstanbul'da olsaydınız ileride yardımınıza ihtiyacım olabilirdi.
Canlı sayısı biraz fazla gibime geldi yoksa küp şeklinde olmasında dolayı mı ben yanılıyorum bilemedim.
Hayırlı hobiler, konuyu takibe aldım [:)][EDIT]supremum53,2017-04-25 08:21:44[/EDIT]
Goldfish Akvaryumunda Kum Olmalı Mı?
[QUOTE=Kromatit] [/QUOTE]
Dostum kimsenin hobiciliğini kıyaslamadım. İyi bir hobici olduğunu düşünüyorum çünkü İngiltere dışından o ilaçlara ulaşmakta zorlanan ve zorlu hastalıklarla mücadele etmeye çalışanlara ücretsiz gönderim yapıyor. Özelden veya gelenden sorulan sorulara mutlaka cevap verip yardımcı olmaya çalışıyor. 680 Lt akvaryumda 3 günde bir su değişimi yaptığını biliyorum. Zaten bu tarz hesapları takip ediyorsanız hemen hemen hepsi belirli bir Petshop'tan alışveriş yapıyor. Bundan bahsetmesi de doğal. Ben de İstanbul'da işini gayet iyi yapan, bu tarz üst sınıf goldfish varyetelerini getirip sergileyen, ilaç vs konusunda da bol çeşidi olan bir Petshop bulsam, yaptığım alışverişten memnun kalsam kendi hesabımda ismini yazarım. Her gün 1-2 kare de olsa fotoğraf paylaşması bile bu işi severek yaptığını gösterir bence. Ha evet satış ve kar amaçlı hesaplar da var. Paylaşımlarında zaten canlıların fiyatları da yazıyor. [URL]https://www.instagram.com/coastgemusa/?hl=tr[/URL]
Kuma gelecek olursak, kum olmadığı için pisliklerin göze batması ve dipte sağa sola süzülmesi hoş değil tabii ki. Dip çekimi yapıp pislikleri alırım ama yine de kararsız kaldım açıkçası. Kum nitrat parçalayan bakterilere ev sahipliği de yapıyor ama iyi temizlik olmaz ise zararlı bakteri ve mantarlara yuva da olabilir diye düşünüyorum.
[QUOTE=Platypus] [/QUOTE]
Evet dostum aslında çok hesap var bu şekilde. Kumum varlığı su düzenine olumlu mu etki ediyor yoksa iyi ve yeterli temizlik olmazsa yem, pislik birikimi gibi sebeplerden dolayı durumu kötüleştiriyor mu? Bu konu netleşse o zaman görsellik için kum feda edilebilir bence.
[QUOTE=Kromatit] [/QUOTE]
Dostum kimsenin hobiciliğini kıyaslamadım. İyi bir hobici olduğunu düşünüyorum çünkü İngiltere dışından o ilaçlara ulaşmakta zorlanan ve zorlu hastalıklarla mücadele etmeye çalışanlara ücretsiz gönderim yapıyor. Özelden veya gelenden sorulan sorulara mutlaka cevap verip yardımcı olmaya çalışıyor. 680 Lt akvaryumda 3 günde bir su değişimi yaptığını biliyorum. Zaten bu tarz hesapları takip ediyorsanız hemen hemen hepsi belirli bir Petshop'tan alışveriş yapıyor. Bundan bahsetmesi de doğal. Ben de İstanbul'da işini gayet iyi yapan, bu tarz üst sınıf goldfish varyetelerini getirip sergileyen, ilaç vs konusunda da bol çeşidi olan bir Petshop bulsam, yaptığım alışverişten memnun kalsam kendi hesabımda ismini yazarım. Her gün 1-2 kare de olsa fotoğraf paylaşması bile bu işi severek yaptığını gösterir bence. Ha evet satış ve kar amaçlı hesaplar da var. Paylaşımlarında zaten canlıların fiyatları da yazıyor. [URL]https://www.instagram.com/coastgemusa/?hl=tr[/URL]
Kuma gelecek olursak, kum olmadığı için pisliklerin göze batması ve dipte sağa sola süzülmesi hoş değil tabii ki. Dip çekimi yapıp pislikleri alırım ama yine de kararsız kaldım açıkçası. Kum nitrat parçalayan bakterilere ev sahipliği de yapıyor ama iyi temizlik olmaz ise zararlı bakteri ve mantarlara yuva da olabilir diye düşünüyorum.
[QUOTE=Platypus] [/QUOTE]
Evet dostum aslında çok hesap var bu şekilde. Kumum varlığı su düzenine olumlu mu etki ediyor yoksa iyi ve yeterli temizlik olmazsa yem, pislik birikimi gibi sebeplerden dolayı durumu kötüleştiriyor mu? Bu konu netleşse o zaman görsellik için kum feda edilebilir bence.
Goldfish Akvaryumunda Kum Olmalı Mı?
1-2 hafta içinde 110x45x55 270 Lt akvaryumumu teslim alacağım. Dış filtre muhtemelen Fluval 306 veya muadili olacak. Mekanik filtrasyon için de iyi bir iç filtre almayı düşünüyorum. Isıtıcı vs de olacak. Muhtemelen bitki olarak 2-3 öbek anubias olacak.
Oranda, ranchu, ryukin beslemeyi planlıyorum. Instagram'da birkaç tane goldfish besleyen hesap takip ediyorum ve neredeyse hepsi kum kullanmıyor. Özellikle bu türü besliyorsanız aşağıdaki iki hesabı takip etmenizi tavsiye ederim. Kullandığı karantina ilaçlarına bakıp nasıl bir hobici olduklarını anlayabilirsiniz.
[URL]https://www.instagram.com/aliciasgoldfish/[/URL]
[URL]https://www.instagram.com/miss.fancygoldfish/[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171035571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171034461.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171036181.jpg[/IMG]
Şu anda kurulu olan akvaryumunda kendi tesisimizde ürettiğimiz kuvars kumu kullanıyorum ama artık sıkıcı gelmeye başladı. Yeni tankta görselliği daha iyi diye Hagen siyah kum kullanmayı düşünüyordum. Instagram'da oldukça kaliteli goldfish varyeteleri besleyen ve benden daha tecrübeli olanlar kum kullanmayında kararsız kaldım açıkçası.
[EDIT]supremum53,2017-02-08 10:56:03[/EDIT]
1-2 hafta içinde 110x45x55 270 Lt akvaryumumu teslim alacağım. Dış filtre muhtemelen Fluval 306 veya muadili olacak. Mekanik filtrasyon için de iyi bir iç filtre almayı düşünüyorum. Isıtıcı vs de olacak. Muhtemelen bitki olarak 2-3 öbek anubias olacak.
Oranda, ranchu, ryukin beslemeyi planlıyorum. Instagram'da birkaç tane goldfish besleyen hesap takip ediyorum ve neredeyse hepsi kum kullanmıyor. Özellikle bu türü besliyorsanız aşağıdaki iki hesabı takip etmenizi tavsiye ederim. Kullandığı karantina ilaçlarına bakıp nasıl bir hobici olduklarını anlayabilirsiniz.
[URL]https://www.instagram.com/aliciasgoldfish/[/URL]
[URL]https://www.instagram.com/miss.fancygoldfish/[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171035571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171034461.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171036181.jpg[/IMG]
Şu anda kurulu olan akvaryumunda kendi tesisimizde ürettiğimiz kuvars kumu kullanıyorum ama artık sıkıcı gelmeye başladı. Yeni tankta görselliği daha iyi diye Hagen siyah kum kullanmayı düşünüyordum. Instagram'da oldukça kaliteli goldfish varyeteleri besleyen ve benden daha tecrübeli olanlar kum kullanmayında kararsız kaldım açıkçası.
[EDIT]supremum53,2017-02-08 10:56:03[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
MelihB,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
NotEvenBeginner,
mustafatelli,
OKIRATLI,
darkaura,
0rnn,
Sungurr,
EKAR,
layper,
Betul_,
emirkagan,
Jeveux,
AreS,
yeekim,
DigitalPen,
osmandbnl,
Ancalagon,
nazemert1,
bysmokin,
Ahmetsefa05,
Brdk64,
nniiaa,
SedatC,
Hknçkl,
Dextran,
sina cen,
dimbeleth,
cenkistan,
ozherele_yvoi,
eflatunaxoy,
DARK ONE,
Mustafa bozkurt,
Phos,
ozherele_vaPa,
HalilSefaa,
Mfk22,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
Ers1905,
aupqua,
odiox,
fikret43,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
