ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sekerahmet
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]1146,1[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
198
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ekim 2006 12:00
Son Ziyaret:
31 Temmuz 2022 17:14
Toplam Mesaj:
369 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet ŞEKERCİOĞLU
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1975
Yaş:
51
İl:
Ankara
Meslek:
Sağlık-Astsubay Radyoloji tek.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
EŞSİZADAM [img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/15852.jpg[/img]...SEVELİM SEVİLELİM, DÜNYA KİMSEYE KALMAZ...
SON 10 MESAJI
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
[QUOTE=son4r]Kafa motoru dışarda hiç ısınma yapmıyor mu benim aklıma o takılıyor sadece [/QUOTE]
Biraz ısınıyor ama sorun olmuyor, iki farklı motoru kullandım yaklaşık 10 ay boyunca, kullanmaya da devam ediyorum.
Ayrıca sorunuz ile ilgili geniş açıklamalar önceki sayfalarda bulunmaktadır.[;)]
[QUOTE=son4r]Kafa motoru dışarda hiç ısınma yapmıyor mu benim aklıma o takılıyor sadece [/QUOTE]
Biraz ısınıyor ama sorun olmuyor, iki farklı motoru kullandım yaklaşık 10 ay boyunca, kullanmaya da devam ediyorum.
Ayrıca sorunuz ile ilgili geniş açıklamalar önceki sayfalarda bulunmaktadır.[;)]
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
[QUOTE=Halil1906]Üstad ellerine sağlık konuyu görür görmez debisi düşen atman dış filitremle boşda duran büyük iç filitrem kafamda şişek gibi çaktı beni dış filitre alma düşüncesinden kurtardın teşekürederim[:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Haklısınız Halil Bey, sevindim size de bir faydası olduğuna. Zaten amaçlarımızdan biri de bu. Herşeyi hemen çöpe atmayıp, değerlendirmek ve israfı önlemek. Başardıklarımız sonucunda yaşanan manevi haz da cabası.
Yaklaşık 1 ay önce, videoda görünen motoru arakadaşımın akvaryumuna iç filtre olarak taktım. Onun kablo izalasyonu bozulmuş 35 wattlık iç motorunu da bu filtreme monte ettim. Hem onun işi görüldü, hem de ben motor gücünü yükseltmiş oldum. Kabloyu klamensle bağladım, su içinde çalışmadığı için hiçbir sorun yok. Bir anlamda , kablosu yıpranmış, suya kaçak yapabilecek durumda olan iç motorları işe yarar hale getirmenin yolu da böyle bir filtreye çevirmek olabilir.
Filtrem hala süper bir şekilde çalışmaya devam ediyor. [;)]
[QUOTE=Halil1906]Üstad ellerine sağlık konuyu görür görmez debisi düşen atman dış filitremle boşda duran büyük iç filitrem kafamda şişek gibi çaktı beni dış filitre alma düşüncesinden kurtardın teşekürederim[:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Haklısınız Halil Bey, sevindim size de bir faydası olduğuna. Zaten amaçlarımızdan biri de bu. Herşeyi hemen çöpe atmayıp, değerlendirmek ve israfı önlemek. Başardıklarımız sonucunda yaşanan manevi haz da cabası.
Yaklaşık 1 ay önce, videoda görünen motoru arakadaşımın akvaryumuna iç filtre olarak taktım. Onun kablo izalasyonu bozulmuş 35 wattlık iç motorunu da bu filtreme monte ettim. Hem onun işi görüldü, hem de ben motor gücünü yükseltmiş oldum. Kabloyu klamensle bağladım, su içinde çalışmadığı için hiçbir sorun yok. Bir anlamda , kablosu yıpranmış, suya kaçak yapabilecek durumda olan iç motorları işe yarar hale getirmenin yolu da böyle bir filtreye çevirmek olabilir.
Filtrem hala süper bir şekilde çalışmaya devam ediyor. [;)]
Akvaryum Hava Motoru Isınma Sorunu - :( :(
[QUOTE=Burakak123]Bu sıcakta ısınması normal. Birde motor dönüyor ondan da ısınır. Alabilirseniz başka birini alın derim ben. İçiniz rahat eder hemde.[/QUOTE]
Sevgili Burak Kardeşim;
Hava motorlarının içinde dönen bir elektrik motoru yoktur, tamamen manyetik alan oluşturarak çalışan iki adet bobinden oluşur, çift çıkışlı olanların içinde yardımcı sarım 2 adet olur, bazı modellerde ise yardımcı sarım yerinde sadece mıknatıs bulunur [;)]
Asıl soruya gelecek olursak; bahsettiğiniz sıcaklık bence normal.
[QUOTE=Burakak123]Bu sıcakta ısınması normal. Birde motor dönüyor ondan da ısınır. Alabilirseniz başka birini alın derim ben. İçiniz rahat eder hemde.[/QUOTE]
Sevgili Burak Kardeşim;
Hava motorlarının içinde dönen bir elektrik motoru yoktur, tamamen manyetik alan oluşturarak çalışan iki adet bobinden oluşur, çift çıkışlı olanların içinde yardımcı sarım 2 adet olur, bazı modellerde ise yardımcı sarım yerinde sadece mıknatıs bulunur [;)]
Asıl soruya gelecek olursak; bahsettiğiniz sıcaklık bence normal.
Kendin Yap Dış Filtre [ Fotoğraflı ]
[QUOTE=YasinS.]
Evet konunun fikir babası teşrif etmiş memnun olduk teşekkür ettik ahmet abi. zaman bulamıyorum devam etmeye sana bir kaç sorum olacak şimdi ve ilerleyen zamanlarda şuan için. İçine konulan malzeme aralarına bir ayırma aparatı yaptinmi . İkinci sorun bahsettigin 4 cm boşluk üstteki, çalışma esnasında filtre malzemelerinin üst çıkışı tikamamasi ve malzemelerin içerde alabora olmamasını nasıl sağlıyorsun. Üçüncüsü , içine ne malzeme koydun Maliyeti genele yayarsak nasıl düşürebiliriz. Alternatif iç malzemeler ve temini konusunda yardım istiyorum. Dördüncüsü , Allah razı olsun [:3][:)][/QUOTE]
Öncelikle sağolasın, Allah hepimizden razı olsun :)
Malzemeler arasında hiçbir aparat yok, sügerleri yanlara tam basacak şekilde kesip yerleştirdim. Ağır malzemeler (zeolit ve seramikler) en altta olduğundan içindeki malzemeler sıkışmadan veya birbirine karışmadan, sorunsuz kalabiliyor.
Sıralamam şu şekilde; Alttan itibaren; zeminin yarısı zeolit (filesi içinde) yarısı da seramik (alttaki deliğin üst seviyesine kadar) , üzerinde biyolojik siyah sünger, üzerinde substrat, üzerinde tekrar biyolojik sünger, üzerinde bioball en üstte de elyaftan daha dayanıklı ve kullanışlı olduğu için ince gözenekli sünger var.
En üstteki sünger biraz daha sert ve tam da protein kabının boyun kısmı altına denk geldiği için yukarı çıkamıyor ve motor girişini tıkamıyor [;)]
Senin motor içte olacağı için en üstteki süngere temas edecek şekilde olacak. Ancak bunun hiçbir sakıncası yok, çünkü resimlerinden anladığım kadarıyla senin kullandığın motorun emiş kısmı alta değil yan tarafa bakıyor. Dolayısıyla o sünger yan tarafa kıvrılıp da motoru tıkamaz diye düşünüyorum[;)]
Son olarak maliyeti düşürmak adına seramik ve biobal yerine bir hortumu yarım-1 cm arası kalınlıkta keserek de kullanabilirsin.
Yaklaşık maliyet; Biyolojik siyah sünger 30 tl, substrat 15, zeolit 10, en üstteki sünger 5 lira toplam 60 lira [;)]
[QUOTE=YasinS.]
Evet konunun fikir babası teşrif etmiş memnun olduk teşekkür ettik ahmet abi. zaman bulamıyorum devam etmeye sana bir kaç sorum olacak şimdi ve ilerleyen zamanlarda şuan için. İçine konulan malzeme aralarına bir ayırma aparatı yaptinmi . İkinci sorun bahsettigin 4 cm boşluk üstteki, çalışma esnasında filtre malzemelerinin üst çıkışı tikamamasi ve malzemelerin içerde alabora olmamasını nasıl sağlıyorsun. Üçüncüsü , içine ne malzeme koydun Maliyeti genele yayarsak nasıl düşürebiliriz. Alternatif iç malzemeler ve temini konusunda yardım istiyorum. Dördüncüsü , Allah razı olsun [:3][:)][/QUOTE]
Öncelikle sağolasın, Allah hepimizden razı olsun :)
Malzemeler arasında hiçbir aparat yok, sügerleri yanlara tam basacak şekilde kesip yerleştirdim. Ağır malzemeler (zeolit ve seramikler) en altta olduğundan içindeki malzemeler sıkışmadan veya birbirine karışmadan, sorunsuz kalabiliyor.
Sıralamam şu şekilde; Alttan itibaren; zeminin yarısı zeolit (filesi içinde) yarısı da seramik (alttaki deliğin üst seviyesine kadar) , üzerinde biyolojik siyah sünger, üzerinde substrat, üzerinde tekrar biyolojik sünger, üzerinde bioball en üstte de elyaftan daha dayanıklı ve kullanışlı olduğu için ince gözenekli sünger var.
En üstteki sünger biraz daha sert ve tam da protein kabının boyun kısmı altına denk geldiği için yukarı çıkamıyor ve motor girişini tıkamıyor [;)]
Senin motor içte olacağı için en üstteki süngere temas edecek şekilde olacak. Ancak bunun hiçbir sakıncası yok, çünkü resimlerinden anladığım kadarıyla senin kullandığın motorun emiş kısmı alta değil yan tarafa bakıyor. Dolayısıyla o sünger yan tarafa kıvrılıp da motoru tıkamaz diye düşünüyorum[;)]
Son olarak maliyeti düşürmak adına seramik ve biobal yerine bir hortumu yarım-1 cm arası kalınlıkta keserek de kullanabilirsin.
Yaklaşık maliyet; Biyolojik siyah sünger 30 tl, substrat 15, zeolit 10, en üstteki sünger 5 lira toplam 60 lira [;)]
Kendin Yap Dış Filtre [ Fotoğraflı ]
Yasin Kardeşim,
Öncelikle ellerine sağlık, güzel bi çalışma olacağı şimdiden belli.
Benim elimde iç filtre motoru vardı ve ben onu değerlendirmiştim. Ama senin projende sump motoru kullanman daha mantıklı olmuş. Yani benimkinden daha güzel olacağını düşünüyorum.
Standart dış filtre hacmi yaklaşık 4000 ml, bu kullanılan kap 6000 ml. Dolayısıyla motoru içeri monte etmek alanı daraltma gibi bir sorun oluşturmaz diye düşünüyorum. Zaten benimkinde 6 katmanlı bir filtre düzeneği olmasına rağmen, üst kısımda yaklaşaık 4 cm bir boşluk oluşmuştu. Sen o kısma motoru yerleştrimiş olacaksın ve bu sorun olmayacak diye düşünüyorum.
Motor kablosunu geçirmek için kullandığın kablo rekorunun su geçirmez özelliği varsa tam bu işe göre bir aparat ama eğer su sızdıracaksa hiç bunu kullanmayıp küçük bir delikten kabloyu çıkarıp silikonla yapıştırılabilir diye düşünüyorum. Ben hiç silikon kullanmamış ve bütün bağlantıları conta veya kelepçe ile yapmıştım.
Çalışır vaziyetteki resimlerini bekliyor ve kolaylıklar diliyorum [:iyi:][;)]
Yasin Kardeşim,
Öncelikle ellerine sağlık, güzel bi çalışma olacağı şimdiden belli.
Benim elimde iç filtre motoru vardı ve ben onu değerlendirmiştim. Ama senin projende sump motoru kullanman daha mantıklı olmuş. Yani benimkinden daha güzel olacağını düşünüyorum.
Standart dış filtre hacmi yaklaşık 4000 ml, bu kullanılan kap 6000 ml. Dolayısıyla motoru içeri monte etmek alanı daraltma gibi bir sorun oluşturmaz diye düşünüyorum. Zaten benimkinde 6 katmanlı bir filtre düzeneği olmasına rağmen, üst kısımda yaklaşaık 4 cm bir boşluk oluşmuştu. Sen o kısma motoru yerleştrimiş olacaksın ve bu sorun olmayacak diye düşünüyorum.
Motor kablosunu geçirmek için kullandığın kablo rekorunun su geçirmez özelliği varsa tam bu işe göre bir aparat ama eğer su sızdıracaksa hiç bunu kullanmayıp küçük bir delikten kabloyu çıkarıp silikonla yapıştırılabilir diye düşünüyorum. Ben hiç silikon kullanmamış ve bütün bağlantıları conta veya kelepçe ile yapmıştım.
Çalışır vaziyetteki resimlerini bekliyor ve kolaylıklar diliyorum [:iyi:][;)]
Akvaryum Yapımı
[QUOTE=zafut26]3 metreye 3 metre yükseklik 2.5 metre odaya üç duvarı dönecek şekilde 1.25 boy 0.50 en 0.60 yükseklik olacak sekilde kaç akvaryum koyabilirim,birde akvaryumlar yukarıya doğru kaç kat olabilir.teşekkürler[/QUOTE]
Sayın Zafut26;
Açtığınız konu bu bölüm için uygun değildir, lütfen konuyu "Akvaryum ve KApak Yapımı" bölümüne taşıyınız...
Anlayışınıza teşekkür eder, saygılar sunarım...
[QUOTE=zafut26]3 metreye 3 metre yükseklik 2.5 metre odaya üç duvarı dönecek şekilde 1.25 boy 0.50 en 0.60 yükseklik olacak sekilde kaç akvaryum koyabilirim,birde akvaryumlar yukarıya doğru kaç kat olabilir.teşekkürler[/QUOTE]
Sayın Zafut26;
Açtığınız konu bu bölüm için uygun değildir, lütfen konuyu "Akvaryum ve KApak Yapımı" bölümüne taşıyınız...
Anlayışınıza teşekkür eder, saygılar sunarım...
Dıy Dış Filtrenin Sızdırmaması İçin Önlemler
Merhaba, aşağıdaki linkte kendi yaptığım " Süper Dış Filtre" başlıklı konuda detaylandırdığım sızdırma önlemlerini paylaşmak istedim, umarım faydalı olur. 2. verdiğim linkte benim filtrenin detaylarını görebilirsiniz.
Saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15852/IMG_20160125_170834.jpg[/IMG]
http://www.akvaryum.com/Forum/super_dis_filtre_kafa_motorluvideolu_ve_resimli_k854371.asp
Merhaba, aşağıdaki linkte kendi yaptığım " Süper Dış Filtre" başlıklı konuda detaylandırdığım sızdırma önlemlerini paylaşmak istedim, umarım faydalı olur. 2. verdiğim linkte benim filtrenin detaylarını görebilirsiniz.
Saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/15852/IMG_20160125_170834.jpg[/IMG]
http://www.akvaryum.com/Forum/super_dis_filtre_kafa_motorluvideolu_ve_resimli_k854371.asp
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
Sizin akvaryum için 30 wattlık bi kafa motoru ve 5-6 litre hacminde bir filtre kabı yeterli olur bence
Sizin akvaryum için 30 wattlık bi kafa motoru ve 5-6 litre hacminde bir filtre kabı yeterli olur bence
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
Yasin bey, ilginize teşekkür ederim, kesinlikle haklısınız. Sözkonusu kabı önceki sayfada Ümit Bey tavsiye etmişti ama nereden temin edlir bilmiyorum, kendisine sorarsanız belki yardımcı olur. Saygılar
Yasin bey, ilginize teşekkür ederim, kesinlikle haklısınız. Sözkonusu kabı önceki sayfada Ümit Bey tavsiye etmişti ama nereden temin edlir bilmiyorum, kendisine sorarsanız belki yardımcı olur. Saygılar
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
Bugün son temizlik tarihinden yaklaşık 2 ay geçti ve temizlik yaptım. Son 45 gün boyunca prizden hiç çekmeden çalıştırdığım filtrem, sorunsuz olarak 7. ayına girmiş oldu [:)] [;)]
Bugün son temizlik tarihinden yaklaşık 2 ay geçti ve temizlik yaptım. Son 45 gün boyunca prizden hiç çekmeden çalıştırdığım filtrem, sorunsuz olarak 7. ayına girmiş oldu [:)] [;)]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
