ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Optisyen Hasan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2014 12:05
Son Ziyaret:
31 Ağustos 2014 09:28
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Tüysüz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Içel
Meslek:
optisyen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Demasoni Anüs Vent Resmi.
balıklarımın demasoni olmadıgını söylüyorsunuzda cinsinin ne oldugunu söyleyin bari.
balıklarımın demasoni olmadıgını söylüyorsunuzda cinsinin ne oldugunu söyleyin bari.
cinsiyet için başka yorumu olan yok mu?
Demasoni Anüs Vent Resmi.
Hakan Akvaryumcudan 1e 4d diye aldim. Hepsi erkekse cok canim sklir wallahi 2 aydir 10 cesit yemle ciftlesmelerini bekliyorum. Hepsi erkek olduguna eminmisin ustadim o0 disi 00 erkek olmuyor mu. 5 ci balik 2.foto o0 degil mi.
Atacms cinsiyetinin ne oldugunu soyleseydin bari.
Hakan Akvaryumcudan 1e 4d diye aldim. Hepsi erkekse cok canim sklir wallahi 2 aydir 10 cesit yemle ciftlesmelerini bekliyorum. Hepsi erkek olduguna eminmisin ustadim o0 disi 00 erkek olmuyor mu. 5 ci balik 2.foto o0 degil mi.
Atacms cinsiyetinin ne oldugunu soyleseydin bari.
Demasoni Anüs Vent Resmi.
Selamın aleyküm hayırlı ramazanlar.Optisyen Hasan 2014-06-29 16:18:05
Selamın aleyküm hayırlı ramazanlar.
Resimler gayet iyi çıktı fakat kesin sonuç için fikirlerinize ihtiyacım var. Balıklar 6 ile 8 cm ler.
Bu Arada Yaglı Olan parmaklar tornacı kuzene ait görüntü kirliliginden dolayı özür dilerim :D
1. Balık
2. Balık
3. Balık ( En koyu renkli balıgım bu. Bu Balık Kayanın Dibini Kazdı O Bölgeye kimseyi almıyor ve azer bülbül gibi sürekli titreme modunda :D)
4. Balık
5. Balık
Sarı prenseler hiç büyümüyor.
bütün balıkları aynı yerden aldım.
9 spnin hiçbirisi büyümedi 1 2 si büyüyüp gerisi kalsa onuda anlicam.
bütün balıkları aynı yerden aldım.
dış filitrem güçlü düzenli temizlik yapıyorum. yemlerim kaliteli.
diger balıklar cok aşırı saldırıyorlar yeme spler aç kalıyordamı büyümüyor diye düşündüm. bu yüzden sık yemlemeyapimi diye sordum.
9 spnin hiçbirisi büyümedi 1 2 si büyüyüp gerisi kalsa onuda anlicam.
akvaryumda spleri sindirecek kadar baskı kuran balıkta yok o halde bile sürekli saklanma iç güdüsündeler tam anlamıyla saklanıyorlarda diyemem.
bu konuyla ilgili bi fikti olan varsa dikkate alacam yoksa eger deneme yanılma yöntemi akvaryumu ikiye bölecem. bu seferde dekor degişecek bütün balıklar sitrese girecek tekrardan.
bu konuyla ilgili bi fikti olan varsa dikkate alacam yoksa eger deneme yanılma yöntemi akvaryumu ikiye bölecem. bu seferde dekor degişecek bütün balıklar sitrese girecek tekrardan.
Sarı prenseler hiç büyümüyor.
Arkadaşlar selamın aleyküm.
6 yunus 4 cm
Optisyen Hasan 2014-06-19 11:02:46
Arkadaşlar selamın aleyküm.
360 litre akvaryumda karma malawi besleye karar verdim. 2 ay önce
6 yunus 4 cm
9 karma sp 4 cm
6 demosini 4 cm
2 vatoz
aldım akvaryumuma. büyüdükce fazla ve uyumsuz olanları elemeyi erkek fazlasını çıkarmayı düşünüyorum.
Fakat asıl problem yunus ve demosiniler inanılmaz büyüdüler. dün yunusun en büyügünü yakaladım 7.5 cm demosoninin en büyügü 7 cm olmuşlar. splerse gün geçtikçe küçülüyor gibiler :D halen 4 cm ler.
beslenen yemler.
sera granürgreen
sera granürred
tetra discus
tubifex
haftada bir salatalık.
spler diger balıklar gibi yem atarken saldırıyorlar ne kadar kapıyorlar derseniz birşey diyemem 3 4 tanesi yere düşenleri yiyorlar. bu yüzden yemi az fazla atıp splerin doydugundan emin olduktan sonra yemleri çekiyorum 2 aydır yapıyorum bunu ama yinede boyları güdük kaldı.
sera granürgreen
sera granürred
tetra discus
tubifex
haftada bir salatalık.
spler diger balıklar gibi yem atarken saldırıyorlar ne kadar kapıyorlar derseniz birşey diyemem 3 4 tanesi yere düşenleri yiyorlar. bu yüzden yemi az fazla atıp splerin doydugundan emin olduktan sonra yemleri çekiyorum 2 aydır yapıyorum bunu ama yinede boyları güdük kaldı.
1.splerim neden boy atmadılar.
2.splerime boy attırmak için neler yapabilirim. akvaryumun 3/1 ini bölsem spleri ayırsam digerlerinden sık yemleme v.s yapabilecegim birşey var mı.
2.splerime boy attırmak için neler yapabilirim. akvaryumun 3/1 ini bölsem spleri ayırsam digerlerinden sık yemleme v.s yapabilecegim birşey var mı.
Iceman cinsiyet Videolu
[QUOTE=Y.Kaya]Pek bir bilgim olmadan 2. balığı Elongatus Mpangaya benzettim.[/QUOTE]
[QUOTE=Y.Kaya]Pek bir bilgim olmadan 2. balığı Elongatus Mpangaya benzettim.[/QUOTE]
Bende 3. videodakini pmanga ya benzetiyorum :D
120 Litre Yedek Su
[QUOTE=Duman Han]Kimisi girecek aquatan döküp değiştiriyorum.Birisi çıkacak toxivec döküyorum...Herkes yorum yaparken dinlendirilmiş suyla değiştirmesi yönünde yönlendirmelerde bulunuyor ancak kendi yaparken tam olarak nasıl yaptığını bir tek kendi biliyor.30 damacanaya kadar su dinlendirenleri biliyorum forumda.Hatta bir sonraki değişime kadar içinde hava taşı dolandırabilecek kadar lükse sahip olanları..Yada Su tankları kullananları.Evinde müsait bölüme su deposu gibi su tankı koydurup su dinlendirenleri de biliyorum Trop besleyenlerde hele ki bu hassasiyet had safhada.Discuss besleyenlerin osmoz makinesiyle su arıttıklarını da biliyorum.İstenilince yapılamayacak durum yoktur.Ayrıca 120 litre çektiğinizde içinde kalan 240 litre su oturmuş ise direk çeşmeden dolduranları da biliyorum.Çünkü içerdeki su yeni gelen suyun olumsuzluklarını seyreltebiliyor bir nebze.Su klorlu ise havatası ile 5 dk havalandırmak dahi yeterli gelecektir.Değiştirme süresini uzatacaktır ancak 0 tankta 2 günde 1 su değişimi sırasında nasıl dinlendirileceği konusunda çekincelerim var.Mesaj olarak tarafınıza çok daha kapsamlı açıklmayı iletmiştim ancak ismim geçince mesaj atma gereği hissettim.Cevap almamışçasına ismimi yazınca buraya da kısaca bir özet geçtim.
Saygılar.Keyifli hobiler :) Hobiyi keyfe dönüştürmeye gayret edin.2 günde 1 120 litre su değiştirme gayesine düşerek bunun için sıkıntı çekerseniz keyif olmaktan çıkacaktır.Keyif verdiği için hobi olmalı :)Bu şekilde can sıkıcı hale dönüşebilir.[/QUOTE]
[QUOTE=sg888]nerede olduğunuzu bilmiyorum ama çok basit klor ölçerler var.. havuz malzemesi satanlarda - sıvı veya kağıt şeklinde.. evdeki suyun klorunu ölçün.. siz içebilirsiniz, insanlar için klorun belli bir zarar eşiği var , balıklar sürekli suyun içersinde olduğu için o değer balıklara zarar verebilir..
[QUOTE=Duman Han]Kimisi girecek aquatan döküp değiştiriyorum.Birisi çıkacak toxivec döküyorum...Herkes yorum yaparken dinlendirilmiş suyla değiştirmesi yönünde yönlendirmelerde bulunuyor ancak kendi yaparken tam olarak nasıl yaptığını bir tek kendi biliyor.30 damacanaya kadar su dinlendirenleri biliyorum forumda.Hatta bir sonraki değişime kadar içinde hava taşı dolandırabilecek kadar lükse sahip olanları..Yada Su tankları kullananları.Evinde müsait bölüme su deposu gibi su tankı koydurup su dinlendirenleri de biliyorum Trop besleyenlerde hele ki bu hassasiyet had safhada.Discuss besleyenlerin osmoz makinesiyle su arıttıklarını da biliyorum.İstenilince yapılamayacak durum yoktur.Ayrıca 120 litre çektiğinizde içinde kalan 240 litre su oturmuş ise direk çeşmeden dolduranları da biliyorum.Çünkü içerdeki su yeni gelen suyun olumsuzluklarını seyreltebiliyor bir nebze.Su klorlu ise havatası ile 5 dk havalandırmak dahi yeterli gelecektir.Değiştirme süresini uzatacaktır ancak 0 tankta 2 günde 1 su değişimi sırasında nasıl dinlendirileceği konusunda çekincelerim var.Mesaj olarak tarafınıza çok daha kapsamlı açıklmayı iletmiştim ancak ismim geçince mesaj atma gereği hissettim.Cevap almamışçasına ismimi yazınca buraya da kısaca bir özet geçtim.
Saygılar.Keyifli hobiler :) Hobiyi keyfe dönüştürmeye gayret edin.2 günde 1 120 litre su değiştirme gayesine düşerek bunun için sıkıntı çekerseniz keyif olmaktan çıkacaktır.Keyif verdiği için hobi olmalı :)Bu şekilde can sıkıcı hale dönüşebilir.[/QUOTE]
Hocam 2 3 kişi ile mesajlaşıyorum bu yüzden önce açtıgım konuları kontrol edip sonra mesajlara bakıyorum mesajınızı okumadan yazdım cevabını merak ediyorum diye yanış anlaşıldıysa affola.
Ayrıntılı bir şekilde ÖM dan yardımcı oldugun için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=sg888]nerede olduğunuzu bilmiyorum ama çok basit klor ölçerler var.. havuz malzemesi satanlarda - sıvı veya kağıt şeklinde.. evdeki suyun klorunu ölçün.. siz içebilirsiniz, insanlar için klorun belli bir zarar eşiği var , balıklar sürekli suyun içersinde olduğu için o değer balıklara zarar verebilir..
30 ar litrelik plastik su bidonları var - şu her yerde satılanlar.. onları kullanabilirsiniz.. bir de akvaryum büyük .. balık sayısı fazla değil ise nitrat birikimi o kadar çabuk olmaz .. bence şu an 2 günde 1 - %30 a gerek yok.. artık rutin haftalık veya önce 5 gün sonra haftalık değişim yeterli olacaktır..
bir de hem daha sağlıklı hem de su stoğuna çözüm olması açısından : eğer vaktiniz müsait ise haftalık %30 değişim yerine her gün %5 - 6 değişim yapın.. bu 29 lt lik tek bidonun size yetmesi demek olur.. suyunuz çok klorlu değilse 24 saat bekletmek yeterli olur.. günlük değişim, tutmanız gereken yedek su deponuzu minimize eder.. ve diğer bir artısı da balıkların PH vs su dengesinin değişimini min da tutar .. benim uyguladığım bir yöntem ve memnunum..
[/QUOTE]
Mersinde klor ölçer bulmakta zorlanmam diye düşünüyorum eger yüzme havuzu işi yapanlarda bulabilirsem.
Duman hanın önerisi ile gerçekten yalnış yönlendirmişler beni 4 balık 360 litre suya ne kadar nitrat bırakabilirki ben nitrat patlamasından şipelendim ama tecrübesizlik işte kim bilgisini aktarırsa onu uygulamak zorunda kalıyoruz 100 kişiden zaten 1 2 kişi çıkıyor ilgilenen onuda uygulamak durumunda kalıyoruz yeni başlayanlar için söylüyorum.
yani ben bi yandan döngü otursun diye ugrasırken bi yandan %30 su degişimi ile döngüye zarar veriyorum.
Dediginiz çok mantıklı hergün 2 kova su boşaltım yerine eklesem hem eziyet olmaz hem su dengesini etkilemez. ilgin ve cevabın için teşekkür ederim.
120 Litre Yedek Su
[QUOTE=CabbaR] hocam öncelikle sağlıklı hobler bu dediğinizi bende düşündüm zira akvaryumu büyütmek niyetindeyım onca suyu nerede dinlendirecem diye?
[QUOTE=CabbaR] hocam öncelikle sağlıklı hobler bu dediğinizi bende düşündüm zira akvaryumu büyütmek niyetindeyım onca suyu nerede dinlendirecem diye?
500 lt akvaryumu olanlar nasıl su değişimi yapıyor acaba?
[/QUOTE]
Vallahi bilmiyorum ki.
Dumanhanın yorumunu ne olacak çok merak ediyorum.
120 Litre Yedek Su
[QUOTE=Duman Han]Yeni kurulan tankta 2 günde %30 taze su eklemesiyle dip çekimi mi gerçekleştiriliyormuş?Ve bu şekilde yapılınca akvaryumun oturmasına fırsat verilmiş mi oluyormuş?Ayrıca akvaryum boş ise (içinde canlı yok ise) direk çeşmeden alacağınız su klorlu dahi olsa uçmaz mı?Bekletmeye gerek var mı?Gerçekten ilk kez duyduğum ve belki de yıllardır doğru diye bildiğimiz bir yanlışı yapıyor olabiliriz merakıyla soruyorum.Herhangi bir ironi ya da kötü niyet yahut ard niyet aramayınız.
Saygılarımı sunar keyifli hobiler dilerim...[/QUOTE]
Az önce birşey daha okudum evlerindeki şebeke su içilebiliyor oldugu için direk akvaryuma dolduruyormuş ve problem olmuyormuş. Bu nekadar dogru bizim evdede hazır su kullanılmaz çeşme suyu direk tüketilir.
[QUOTE=Duman Han]Yeni kurulan tankta 2 günde %30 taze su eklemesiyle dip çekimi mi gerçekleştiriliyormuş?Ve bu şekilde yapılınca akvaryumun oturmasına fırsat verilmiş mi oluyormuş?Ayrıca akvaryum boş ise (içinde canlı yok ise) direk çeşmeden alacağınız su klorlu dahi olsa uçmaz mı?Bekletmeye gerek var mı?Gerçekten ilk kez duyduğum ve belki de yıllardır doğru diye bildiğimiz bir yanlışı yapıyor olabiliriz merakıyla soruyorum.Herhangi bir ironi ya da kötü niyet yahut ard niyet aramayınız.
Saygılarımı sunar keyifli hobiler dilerim...[/QUOTE]
Estafurullah üstadım hobiye yeni başladım. Akvaryumu 15 gün önce yapıştırdım. 4 gün kurudu test ettim 2 gün beklettim suyu kaya tuzu ile temizligini yaptım duruladım akvaryumu yerine aldım çeşmeden suyu doldurdum filitre çalışır vaziyette 5 6 gün beklettim bakteri için azar azar yem attım. 4 gün oldu bal balıkları getirdim suya alıştırdım akvaryuma saldım ( Bütün yaptıklarımı sayfada tecrübelilerin önerisi ve tavsiyesi üzerine yaptım.) Akvaryumda döngünün oturması uzun sürecegi için nitrat birikecekmiş akvaryumda benim bu nitratı akvaryumdan uzaklaştirmam gerekiyormuş % 20 %30 su degişimi ile. Bu öneriler bir kişinin degil 5 6 kişinin önerisi ile uyguladım bunları.
Sizde benimle bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevirim dogru yanlış yaptıklarım neler.
Su degişimi yapacakmıyım yapmayacakmıyım.
Yapacaksam Çeşme suyu kullanabilecekmiyim. Kullanamayacaksam eger enerjinin yedek su deposu olur mu. Bunlar içinde bilgilerini paylaşırsan sevinirim.
Az önce birşey daha okudum evlerindeki şebeke su içilebiliyor oldugu için direk akvaryuma dolduruyormuş ve problem olmuyormuş. Bu nekadar dogru bizim evdede hazır su kullanılmaz çeşme suyu direk tüketilir.
120 Litre Yedek Su
Arkadaşlar 360 litre akvaryumum var. Yeni kuruldugu için 2 güne bir %30 dip cekimi yapıyor ve dinlenmiş su ekliyorum. Akvaryum oturduktan sonra haftada bir yapmak gerekiyor.
Banyo hariç evin bütün odaları parke eziyeti bi düşünün.
1. Sorum 120 litre suyu nerede depolayacagız. ( Şuan banyoda kavlar gügümler şişeler legen sepet adım atıcak yer yok anlayacagınız.)
2. Sorum Klordan dolayı çeşme suyu kullanamıyoruz. Güneş Enerjiside kaynar su oluyor. Ama güneş enerjisinin yedek su deposu mevcut ben bunu kullanamazmıyım ? (daha önce birisi güneş enejisi mataryeller oluşur felan demişti.) Tamamda 120 litre için kullanılan kap kacak krom gügüm bunların çogunda deterjan kullanılıyor en azından deterjanla yıkanıyor, gügüm ise krom materyal açısından.
Şimdi ben ne yapacagımı şaşırmış durumdayım. 300 400 litre akvaryumu olanlar bu işe nasıl bi çözüm bulmuş aceba ?
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.















