ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kavkaci09
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2014 17:34
Son Ziyaret:
30 Mart 2019 13:33
Toplam Mesaj:
295 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Kavkacı
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1995
Yaş:
31
İl:
Aydin
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]//i.hizliresim.com/VLMyMq.png[/img]
[b]Betta Akvaryumum=http://goo.gl/YYV3BD[/b]
SON 10 MESAJI
Beta Balığı Akvaryum Seçeneklerim
Taş derken kumdan mı bahsediyorsunuz ? ben piyasada hagen diye satılan siyah kumdan kullanıyorum.1 hafta önce saz bitkisi almıştım.bugün yeni dekor yaptım.Baktım köklerine baya bir uzamış 1 haftada.Kısaca hagen , aquaclay tarzı kumlar hem balık için hem bitki için sağlıklı olur.
Taşı kaya olarak da düşünürsek bence denizden yada dereden bulduğun bir taş yada kaya kullanmalısın.sonuçta suda duruyor o da.yıkadıktan sonra rahatlıkla kullanabilirsin.Bendekileri denizden toplamıştım.Gayet de güzeller.
128 Litre içinde sadece betta besleyecekseniz filtre almakta fayda var.Akvaryum diğerine göre nispeten büyük.Yemi bulamayabilir.O yem de bir süre sonra suya salınımını yapar ve kirlilik olur.Marka veremicem ama küçük ve orta boylu filtre iş görür.Yada sadece kafa motoru alıp dıy dış filtre de yapabilirsiniz.Sizin tercihinize kalmış bu filtre işi :9
Eğer akvaryum günlük kullanılan bir odada ise ışığa gerek yok bence.Ama başka bir odada ise fazla kullanılmayan az da olsa ışık gerekebilir.Ben tasarruf ampulu kullanıyorum bitkiler olduğu için.
Taş derken kumdan mı bahsediyorsunuz ? ben piyasada hagen diye satılan siyah kumdan kullanıyorum.1 hafta önce saz bitkisi almıştım.bugün yeni dekor yaptım.Baktım köklerine baya bir uzamış 1 haftada.Kısaca hagen , aquaclay tarzı kumlar hem balık için hem bitki için sağlıklı olur.
Taşı kaya olarak da düşünürsek bence denizden yada dereden bulduğun bir taş yada kaya kullanmalısın.sonuçta suda duruyor o da.yıkadıktan sonra rahatlıkla kullanabilirsin.Bendekileri denizden toplamıştım.Gayet de güzeller.
128 Litre içinde sadece betta besleyecekseniz filtre almakta fayda var.Akvaryum diğerine göre nispeten büyük.Yemi bulamayabilir.O yem de bir süre sonra suya salınımını yapar ve kirlilik olur.Marka veremicem ama küçük ve orta boylu filtre iş görür.Yada sadece kafa motoru alıp dıy dış filtre de yapabilirsiniz.Sizin tercihinize kalmış bu filtre işi :9
Eğer akvaryum günlük kullanılan bir odada ise ışığa gerek yok bence.Ama başka bir odada ise fazla kullanılmayan az da olsa ışık gerekebilir.Ben tasarruf ampulu kullanıyorum bitkiler olduğu için.
Beta Balığım Isıcının Arasında Bekliyor Resimli
Çöpçü alma.Betta ortama ısınınca canını okuyabilir.Elma salyangozu mantıklı olacaktır.
Çöpçü alma.Betta ortama ısınınca canını okuyabilir.Elma salyangozu mantıklı olacaktır.
12 Litre Dış Fıltre !
Yarım litrelik pet şişenin içine süngerler, bezler , lifler ile doldurarak filtre tarzı birşey yaptım.Dün akşamdan bu yana kadar çalışır şekilde durdu bir kap içinde.Akvaryuma geri gelen suyun neredeyse sıfır akıntı yaptığını söyleyebilirim.Çok az akıyor ve istediğim şekilde oldu bu durum.Bugün akvaryumda son dekoru yapacağım.Bakalım performansı nasıl olacak
Yarım litrelik pet şişenin içine süngerler, bezler , lifler ile doldurarak filtre tarzı birşey yaptım.Dün akşamdan bu yana kadar çalışır şekilde durdu bir kap içinde.Akvaryuma geri gelen suyun neredeyse sıfır akıntı yaptığını söyleyebilirim.Çok az akıyor ve istediğim şekilde oldu bu durum.Bugün akvaryumda son dekoru yapacağım.Bakalım performansı nasıl olacak
Beta Balığı Akvaryum Seçeneklerim
Maşallah güzel balık.Sağlıklı olsun...
Bence saklanmak için küp yerine 2 tane anubias bitkisini yan yana bir taşa yada köke bağlarsanız onun için yuva olur orası.Benimki 1 köt anubiasın altına çok iyi alıştı.Geceleri falan altında konaklıyor :)
Su üstü bitkisi öneririm.Detaylı araştırma yapabilirsiniz bu konuda. Su Mercimeği , Pistia gibi popüler bitkiler...
Aquaclay galiba dediğiniz kum.Sıkıntı olacağını hiç zannetmiyorum.
Filtre olarak pipo filtre iş görür.hortuma vana bağlayarak akıntı engellenebilir yada pipo filtrenin hava çıkış borusunu su dışına uzatırsınız , yukarıdan hafif bir şekilde akacağı için akıntı yaratmaz tahminimce
Ayrıca 128 litre betta için çok büyük olur.128 litre için başka bir tür düşünebilirsiniz.[EDIT]Kavkaci09,2015-08-20 12:44:38[/EDIT]
Maşallah güzel balık.Sağlıklı olsun...
Bence saklanmak için küp yerine 2 tane anubias bitkisini yan yana bir taşa yada köke bağlarsanız onun için yuva olur orası.Benimki 1 köt anubiasın altına çok iyi alıştı.Geceleri falan altında konaklıyor :)
Su üstü bitkisi öneririm.Detaylı araştırma yapabilirsiniz bu konuda. Su Mercimeği , Pistia gibi popüler bitkiler...
Aquaclay galiba dediğiniz kum.Sıkıntı olacağını hiç zannetmiyorum.
Filtre olarak pipo filtre iş görür.hortuma vana bağlayarak akıntı engellenebilir yada pipo filtrenin hava çıkış borusunu su dışına uzatırsınız , yukarıdan hafif bir şekilde akacağı için akıntı yaratmaz tahminimce
Ayrıca 128 litre betta için çok büyük olur.128 litre için başka bir tür düşünebilirsiniz.[EDIT]Kavkaci09,2015-08-20 12:44:38[/EDIT]
Yeni Japon Dostlarım( Final Video SF. 4 )
Merhabalar , konuyu hortlatmak gibi oldu ama 2 ay önce ben okuldayken telefon geldi evden.Balıkların hepsi 1 gecede ölmüş.Şaşırdım ve bir o kadar da üzüldüm.Muhtemelen nitrattan dolayı oldu.2 aydır akvaryum rafa kaldırılmıştı.Bu sıralar yeni akvaryum alacaktım ama bir kaç aksilik oldu , parayı başka yerlere verdim.O yüzden yakın zamanda yeni akvaryum alamayacağım.
Yine aynı malzemeler mevcut , ama iç filtre ile dış filtre tarzı bir şey yapacağım.Neyse konuya gelelim ;
Aynı şekilde Japon akvaryumu yapacağım Allah izin verirse.2-3 tane Japon(Güzelliğine göre 1 tane de olabilir 3 tane de) ve 1 tane cüce vatoz düşünüyorum.Yine kayalıklı bir dekor düşünüyorum.Çünkü bizim buralarda bitki kıtlığı var.
Ayrıca konuyu baştan sona bir okudum.İçim gitti izlerken videoları.Yaptığım en iyi akvaryumdu.Telef oldular.İnşallah bu sefer böyle durumla karşılaşmam
Merhabalar , konuyu hortlatmak gibi oldu ama 2 ay önce ben okuldayken telefon geldi evden.Balıkların hepsi 1 gecede ölmüş.Şaşırdım ve bir o kadar da üzüldüm.Muhtemelen nitrattan dolayı oldu.2 aydır akvaryum rafa kaldırılmıştı.Bu sıralar yeni akvaryum alacaktım ama bir kaç aksilik oldu , parayı başka yerlere verdim.O yüzden yakın zamanda yeni akvaryum alamayacağım.
Yine aynı malzemeler mevcut , ama iç filtre ile dış filtre tarzı bir şey yapacağım.Neyse konuya gelelim ;
Aynı şekilde Japon akvaryumu yapacağım Allah izin verirse.2-3 tane Japon(Güzelliğine göre 1 tane de olabilir 3 tane de) ve 1 tane cüce vatoz düşünüyorum.Yine kayalıklı bir dekor düşünüyorum.Çünkü bizim buralarda bitki kıtlığı var.
Ayrıca konuyu baştan sona bir okudum.İçim gitti izlerken videoları.Yaptığım en iyi akvaryumdu.Telef oldular.İnşallah bu sefer böyle durumla karşılaşmam
12 Litre Dış Fıltre !
Merhabalar , 12litrelik bir betta akvaryumum var.içinde pipo filtre var ve su istediğim gibi berrak değil.
Küçük bir iç filtre var elimde.bunu kullanarak ufak su şişesinden dış filtre tarzı bir filtre yapsam sağlıklı olur mu sizce ? Betta içinde sakıncası olur mu ? Suya geri dönen suyu akıntısız yapacağım bir şekilde.Zaten suda fazla pislik olmuyor.yem artığını salyangozlar yiyor.Sadece berraklıkta sıkıntı yaşıyorum
Teşekkürler
Filtre bu bendeki
[IMG]http://cdn1.n11.com.tr/a1/1024/14/12/25/51/89/97/38/21/14/18/65/81/13282363261430351496.jpg[/IMG][EDIT]Kavkaci09,2015-08-19 14:03:21[/EDIT]
Merhabalar , 12litrelik bir betta akvaryumum var.içinde pipo filtre var ve su istediğim gibi berrak değil.
Küçük bir iç filtre var elimde.bunu kullanarak ufak su şişesinden dış filtre tarzı bir filtre yapsam sağlıklı olur mu sizce ? Betta içinde sakıncası olur mu ? Suya geri dönen suyu akıntısız yapacağım bir şekilde.Zaten suda fazla pislik olmuyor.yem artığını salyangozlar yiyor.Sadece berraklıkta sıkıntı yaşıyorum
Teşekkürler
Filtre bu bendeki
[IMG]http://cdn1.n11.com.tr/a1/1024/14/12/25/51/89/97/38/21/14/18/65/81/13282363261430351496.jpg[/IMG][EDIT]Kavkaci09,2015-08-19 14:03:21[/EDIT]
Akvaryumcu Açma Hakkında ?
[QUOTE=zekigonlum]Hasan bey bence önce hobihane tanıtımlarının olduğu kısımları en ince ayrıntısına kadar okuyun. Bir dönem ben de evin bir odasını komple hobiye ayırmayı düşündüğümden bayağı bir okumuştum. Üretimle ilgili temel sıkıntılar:
1- Hayatınızın tamamen oraya bağlı olması. Bayramlarda bile başından ayrılamayabilirsiniz.
2- Başta damızlıkların temini daha sonra da üretilenlerin satılması kısmında kendini akıllı zanneden ticaret dehaları ile hatta olabildiğince terbiyesiz insanlarla muhatap olmak zorunda kalmak.
3- Baştaki set, akvaryum, profiller, anaçlar, yalıtım, kira vs. gibi sabit maliyetlerin çok yüksek olması.
4- Elektrik kesintisi vb hesapta olmayan durumlarda balık kaybı yaşanması.
5
Bunlar benim aklımda kalanlar, Aydın'da durum nasıldır ya da işe başladığınız şehirde piyasa nasıl olacaktır. Bunlar da diğer değişkenler.
Heves kırmak gibi düşünmeyin. Hobihane tanıtımlarında genel olarak şikayetçi olunan konuları özetledim sadece.
Bence öncelikle kendinize bir balık seçin mesela lepistes varyeteleri gibi. 3 akvaryumluk bir setle küçük ölçekte başlayıp satımı nasıl, ilgilenebiliyor muyum gibi soruların cevabına göre akvaryum sayınızı arttırırsınız.[/QUOTE][QUOTE=xEmrex]Bence hiç denemeyin balıkların bir gün yanından ayrılınca kötü sonuçlarla karşılanıyor oranın kirası elektiri balıkların yemi ilacı suyunu değiştirmek satmak derken başınıza büssürü sorun alırsınız ama çok istiyorsanız açmak çok balık satmaya kalkmayın şöyle 2 veya veya 3 tür üretin.[/QUOTE]
Benim ilgilenememek gibi bir durumum olmaz.Çok seviyorum bu hobiyi.
Zaten şuan bu bir hayal gibi birşey şuan.Hemen olması imkansız.Sermaye yapmak lazım önceden.Piyasa araştırması vb.
Peki evde 3-4 akvaryumluk küçük bir set içinde ne gibi bir türle başlamalıyım ? Hem görsel değeri , hem de maliyeti açısından kendi yağımda kavrulacağım bir tür :)
[QUOTE=zekigonlum]Hasan bey bence önce hobihane tanıtımlarının olduğu kısımları en ince ayrıntısına kadar okuyun. Bir dönem ben de evin bir odasını komple hobiye ayırmayı düşündüğümden bayağı bir okumuştum. Üretimle ilgili temel sıkıntılar:
1- Hayatınızın tamamen oraya bağlı olması. Bayramlarda bile başından ayrılamayabilirsiniz.
2- Başta damızlıkların temini daha sonra da üretilenlerin satılması kısmında kendini akıllı zanneden ticaret dehaları ile hatta olabildiğince terbiyesiz insanlarla muhatap olmak zorunda kalmak.
3- Baştaki set, akvaryum, profiller, anaçlar, yalıtım, kira vs. gibi sabit maliyetlerin çok yüksek olması.
4- Elektrik kesintisi vb hesapta olmayan durumlarda balık kaybı yaşanması.
5
Bunlar benim aklımda kalanlar, Aydın'da durum nasıldır ya da işe başladığınız şehirde piyasa nasıl olacaktır. Bunlar da diğer değişkenler.
Heves kırmak gibi düşünmeyin. Hobihane tanıtımlarında genel olarak şikayetçi olunan konuları özetledim sadece.
Bence öncelikle kendinize bir balık seçin mesela lepistes varyeteleri gibi. 3 akvaryumluk bir setle küçük ölçekte başlayıp satımı nasıl, ilgilenebiliyor muyum gibi soruların cevabına göre akvaryum sayınızı arttırırsınız.[/QUOTE][QUOTE=xEmrex]Bence hiç denemeyin balıkların bir gün yanından ayrılınca kötü sonuçlarla karşılanıyor oranın kirası elektiri balıkların yemi ilacı suyunu değiştirmek satmak derken başınıza büssürü sorun alırsınız ama çok istiyorsanız açmak çok balık satmaya kalkmayın şöyle 2 veya veya 3 tür üretin.[/QUOTE]
Benim ilgilenememek gibi bir durumum olmaz.Çok seviyorum bu hobiyi.
Zaten şuan bu bir hayal gibi birşey şuan.Hemen olması imkansız.Sermaye yapmak lazım önceden.Piyasa araştırması vb.
Peki evde 3-4 akvaryumluk küçük bir set içinde ne gibi bir türle başlamalıyım ? Hem görsel değeri , hem de maliyeti açısından kendi yağımda kavrulacağım bir tür :)
Akvaryumcu Açma Hakkında ?
Merhaba üstadlar , yaşım 20. Önlisans olarak itfaiyecilik okudum ve Allah da nasip ederse 1-2 yıl içinde itfaiyeci olacağım İnşAllah.
Gelelim konumuza.Bizim itfaiye teşkilatında 1tam gün iş ve 2 gün izin sistemi var.Ben bu iki gün izin günümde boş durmak istemiyorum ve aşık olduğum bu akvaryum dünyasını , hem gelir kapısı hem de farklı kişilere aşılamak için dükkanda devam etmek istiyorum.Yani hayalim bu yönde [:)] Tabi kısa sürede bu denli bir dükkan almam yada kiralamam söz konusunu değil. 5-6 yıllık bir plan bu benim için.
Forumumuzda akvaryumcu abilerimiz muhakkak vardır.O üstadlardan fikir almak istiyorum izinleriyle [:)]
Üretmek ve satmak istiyorum. [B]Üretmek istediğim türlerin başında canlı doğuranlar(özel türler dahil) , Japonlar(özel türler dahil) , En çok tercih edilen Cichlid türleri , betta türleri ve akvaryum bitkileri...Tabi iri yapılı balıklar da düşünüyorum ama onlar için tecrübe etmem lazım önce.[/B]
[B]1-Siz üstadla ne gibi öneride bulunursunuz ?
2-Yada önermez misiniz bu işi ?
3-En az kaç para ile bu yola çıkmak lazım tam teçhizat ?
4-Üretilen balıkları şehir dışına falan pazarlama durumları nedir ?[/B]
Aklıma başka soru gelmiyor.Lütfen aydınlatırsanız sevinirim.Çok teşekkür ederim.İyi günler[EDIT]Kavkaci09,2015-08-16 14:14:03[/EDIT]
Merhaba üstadlar , yaşım 20. Önlisans olarak itfaiyecilik okudum ve Allah da nasip ederse 1-2 yıl içinde itfaiyeci olacağım İnşAllah.
Gelelim konumuza.Bizim itfaiye teşkilatında 1tam gün iş ve 2 gün izin sistemi var.Ben bu iki gün izin günümde boş durmak istemiyorum ve aşık olduğum bu akvaryum dünyasını , hem gelir kapısı hem de farklı kişilere aşılamak için dükkanda devam etmek istiyorum.Yani hayalim bu yönde [:)] Tabi kısa sürede bu denli bir dükkan almam yada kiralamam söz konusunu değil. 5-6 yıllık bir plan bu benim için.
Forumumuzda akvaryumcu abilerimiz muhakkak vardır.O üstadlardan fikir almak istiyorum izinleriyle [:)]
Üretmek ve satmak istiyorum. [B]Üretmek istediğim türlerin başında canlı doğuranlar(özel türler dahil) , Japonlar(özel türler dahil) , En çok tercih edilen Cichlid türleri , betta türleri ve akvaryum bitkileri...Tabi iri yapılı balıklar da düşünüyorum ama onlar için tecrübe etmem lazım önce.[/B]
[B]1-Siz üstadla ne gibi öneride bulunursunuz ?
2-Yada önermez misiniz bu işi ?
3-En az kaç para ile bu yola çıkmak lazım tam teçhizat ?
4-Üretilen balıkları şehir dışına falan pazarlama durumları nedir ?[/B]
Aklıma başka soru gelmiyor.Lütfen aydınlatırsanız sevinirim.Çok teşekkür ederim.İyi günler[EDIT]Kavkaci09,2015-08-16 14:14:03[/EDIT]
Yeni Betta , Yeni Macera *(güncel 16.08.2015)*
[QUOTE=mertyegin57]Akvaryumun benimkinin aynısı burda 30 liraya satılıyor[/QUOTE]
Çok pahalı. 30 liraya daha büyük akvaryumlar alınır.
[QUOTE=mertyegin57]Akvaryumun benimkinin aynısı burda 30 liraya satılıyor[/QUOTE]
Çok pahalı. 30 liraya daha büyük akvaryumlar alınır.
Yeni Betta , Yeni Macera *(güncel 16.08.2015)*
[QUOTE=YavuzERAT]Guzel bir akvaryum. Bence farkli renkte ki taşları çıkartın. Çok goze batıyor. [/QUOTE]
fotoğraftan öyle görünüyor.normalde şık duruyor
[QUOTE=YavuzERAT]Guzel bir akvaryum. Bence farkli renkte ki taşları çıkartın. Çok goze batıyor. [/QUOTE]
fotoğraftan öyle görünüyor.normalde şık duruyor
SON MESAJLAR
- 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
Austine,
altanilker,
exCaLiSTa,
07ahmet,
Zaid,
Hsrt,
Tortuga7,
TheDS,
darkaura,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
L3viathan,
EKAR,
berkant68,
ErayDemirel,
Balikcidede,
LEGEND59,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Riblja Corba,
Kınayu,
ahmetpl20,
miracemir,
ozherele_aoPa,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Sufisu,
Fatihsm,
Mustafasesen,
KADİR2024,
Oğul Hüseyin,
BalikAdam3099,
AquaVita,
Legionsgamer,
Meryemmm,
MK_71,
ali özer,
eackgzz,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Kemalk41,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
