ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Keremalpay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Eylül 2014 13:41
Son Ziyaret:
23 Nisan 2015 14:41
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alpay Tokbay
Doğum Tarihi:
16 Haziran 1983
Yaş:
43
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kerem Alpay
SON 10 MESAJI
Yeni Başlayan İçin Işıklandırma Önerisi
[QUOTE=BlueFall] Moss,anubias, eledoa gibi türler için 46 watt son derece yeterli evet. Ama inanın bitkili akvaryuma başladığınızda görüntüden asla memnun almayacak ve hep daha fazlasını isteyeceksiniz
Kendimi bir-iki yıl geliştirip sonra high tech sisteme geçerim demek ütopyada kalıyor hep.[/QUOTE]
Bilal bey; doğru diyorsunuz sanırım aslında başlangıçta low-techle başlarım demekle olmuyor:) bu yüzden, kendime uzuuuun bir süre veriyorum. cihclid beslemeye devam edeceğim belki cihclidlerin yemediği anubias türleri ile idman yapabilirim :)
[QUOTE=engin89]
kerem abi bitkili akvaryum son nokta gibi neden ?
Engin dostum, omuzumdaki 2 melekten biri gibisin
bu yüzden cihclid beslemeye bir süre daha devam edeceğim belki 2 tank yaparım bilmiyorum.
bir dediğin gibi karma karışık olmaması için uzun bir süre okumayı ve yeni tanklar tanımayı düşünüyorum. oliver knott şu an en çok takip ettiğim akvarist.
hobimizi hakkını vererek yapmalıyız diye düşünüyorum..
[QUOTE=BlueFall] Moss,anubias, eledoa gibi türler için 46 watt son derece yeterli evet. Ama inanın bitkili akvaryuma başladığınızda görüntüden asla memnun almayacak ve hep daha fazlasını isteyeceksiniz
Kendimi bir-iki yıl geliştirip sonra high tech sisteme geçerim demek ütopyada kalıyor hep.[/QUOTE] Bilal bey; doğru diyorsunuz sanırım aslında başlangıçta low-techle başlarım demekle olmuyor:) bu yüzden, kendime uzuuuun bir süre veriyorum. cihclid beslemeye devam edeceğim belki cihclidlerin yemediği anubias türleri ile idman yapabilirim :)
[QUOTE=engin89]
kerem abi bitkili akvaryum son nokta gibi neden ?
sen bitkili akvaryum yapacaksan küçük canlı doguranlardan besleyeceksin balık olarak oda sadece akvaryumun içinde balık var demek için senin tek amacın bit kilerin olacak iyi seçim yapmassan akvaryuma baktıgında bahçendeki gibi karma karışık bir görüntü ile karşılaşa bilirsin ama hobici sensin sen ne istersen o tabiki :)
[/QUOTE] Engin dostum, omuzumdaki 2 melekten biri gibisin
bu yüzden cihclid beslemeye bir süre daha devam edeceğim belki 2 tank yaparım bilmiyorum.
bir dediğin gibi karma karışık olmaması için uzun bir süre okumayı ve yeni tanklar tanımayı düşünüyorum. oliver knott şu an en çok takip ettiğim akvarist.
hobimizi hakkını vererek yapmalıyız diye düşünüyorum..
Yeni Başlayan İçin Işıklandırma Önerisi
[QUOTE=engin89]
abi bitkiliye dönersen böle ince hesaplara gire bilirsin sarı prenseslerden yavru aldın mı ?
engin sarılardan yavru aldım dostum, hatta birinin ağzı dolu şu an ama sıkıldım türden sanırım, halihazırda 50 yavrum var ve bi 15-20 tane daha geliyor.:))
aslında halâ tam karar verebilmiş değilim. şu an bitki akvaryumlarına merak saldım ve deli gibi okuyorum. kafamda soru oluştukça da soruyorum.
bu süre belki 1 yılı bile bulabilir ve bu arada cihclid akvaryumumu geliştirebilirim.
[QUOTE=BlueFall] KErem bey Akvaryumlarımızın ölçüsü aynı,hazır akvaryum aldınız sanırım. Bende aydınlatma şuan şu şekilde,
[/QUOTE]
Bilal Bey, otomatik hesaplamada 46 watt yeter diyordu gerçi fazlası zarar olmaz diye okudum ama bilmiyorum..
evet java Moss'un yanı sıra anubias coffee, eloda falan düşünüyorum, bu ikisi de sanırım yavaş büyüyor. çok sıkıntı olmaz mı diyorsunuz..
gerçi yukarıda da belirttim, hemen bir geçiş sürecim olmayacak, dediğim gibi cihclid beslemeye devamedeceğim. ama bitki dünyası çok cezbedici.
sürekli yeni şeylr öğrenebiliyorsunuz. o ahenk o uyum muhteşem olsa gerek.
şu an kendimi hazır hissetmiyorum her şeyi öğrenip öyle başlayacağım. belki 5-6 ay belki1yıldan fazla sürebilir, emin değilim. yeni şeyler öğreniyor olmak güzel.
[QUOTE=engin89]
abi bitkiliye dönersen böle ince hesaplara gire bilirsin sarı prenseslerden yavru aldın mı ?
eger aldıysan bırakamassın :)
[/QUOTE] engin sarılardan yavru aldım dostum, hatta birinin ağzı dolu şu an ama sıkıldım türden sanırım, halihazırda 50 yavrum var ve bi 15-20 tane daha geliyor.:))
aslında halâ tam karar verebilmiş değilim. şu an bitki akvaryumlarına merak saldım ve deli gibi okuyorum. kafamda soru oluştukça da soruyorum.
bu süre belki 1 yılı bile bulabilir ve bu arada cihclid akvaryumumu geliştirebilirim.
[QUOTE=BlueFall] KErem bey Akvaryumlarımızın ölçüsü aynı,hazır akvaryum aldınız sanırım. Bende aydınlatma şuan şu şekilde,
1 adet 87 cm 39 watt t5 sylvania grolux
2 adet 87 cm 39 watt t5 sylvania aquastar
Akvaryumu ilerde büyütürüm diye (çocukların büyük ayakkabı alıp seneye de giyerim demesi gibi
)
)armatürü de büyük almıştım. HAreketli kızakları sayesinde istediğim ölçüye çekebiliyorum. Sizin öncelikle hangi bitki türlerini yetiştireceğinizi belirlemeniz gerek, zemini cim gibi kaplayacağım diyorsanız benim yukarıda yazdığım miktar neredeyse az gibi. Gereksinimi az olan bitkiler (zeytin,tütün,cabomba vs. gibi) yetiştirecekseniz de yukarda yazdığım miktar fazla.
[/QUOTE]
Bilal Bey, otomatik hesaplamada 46 watt yeter diyordu gerçi fazlası zarar olmaz diye okudum ama bilmiyorum..
evet java Moss'un yanı sıra anubias coffee, eloda falan düşünüyorum, bu ikisi de sanırım yavaş büyüyor. çok sıkıntı olmaz mı diyorsunuz..
gerçi yukarıda da belirttim, hemen bir geçiş sürecim olmayacak, dediğim gibi cihclid beslemeye devamedeceğim. ama bitki dünyası çok cezbedici.
sürekli yeni şeylr öğrenebiliyorsunuz. o ahenk o uyum muhteşem olsa gerek.
şu an kendimi hazır hissetmiyorum her şeyi öğrenip öyle başlayacağım. belki 5-6 ay belki1yıldan fazla sürebilir, emin değilim. yeni şeyler öğreniyor olmak güzel.
Yeni Başlayan İçin Işıklandırma Önerisi
Şu anda, sarı prenses akvaryumum var. ancak cichlidlerden bitkiliye dönmek istiyorum.
Şu anda, sarı prenses akvaryumum var. ancak cichlidlerden bitkiliye dönmek istiyorum.
Yeni Başlayan İçin Işıklandırma Önerisi
Şimdiden yardımcı olacak herkese teşekkürler.
Akvaryumun boyutları 80(u) 42.5(y)27,5(en) şeklinde, sitedeki hesaplama motorundan ihtiyacım olanın 45Watt olduğu belirtiliyor.
Ayrıca forumlarda okuduğum kadarıyla bunu 2 florasanla sağlamam gerektiğini öğrendim.
Ancak bunu Florasanlarda tam 46 Watt'a denk gelecek şekilde bulamıyorum.
Genelde 18W ve 24W var. toplamda 48 veya 36 olması ne fark eder acaba?
veya doğru mu hesaplamalarım?
Şimdiden yardımcı olacak herkese teşekkürler.
Akvaryumun boyutları 80(u) 42.5(y)27,5(en) şeklinde, sitedeki hesaplama motorundan ihtiyacım olanın 45Watt olduğu belirtiliyor.
Ayrıca forumlarda okuduğum kadarıyla bunu 2 florasanla sağlamam gerektiğini öğrendim.
Ancak bunu Florasanlarda tam 46 Watt'a denk gelecek şekilde bulamıyorum.
Genelde 18W ve 24W var. toplamda 48 veya 36 olması ne fark eder acaba?
veya doğru mu hesaplamalarım?
Sarı Prenseslerden Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=hulk42] Bitkili akvaryum ilk kurulumda maliyetli olabiliyor ve bazen verilen emeklerin karşılığını alamadığınız zaman hobiden soğutabiliyor. Bitkili tanklar bir malavi akvaryumundan daha fazla bilgi ve sabır gerektiriyor. Kurulumun sonunda ise benim fikrim malaviden çok daha keyifli bir akvaryum olduğu yönünde.[/QUOTE]
kesinlikle katılıyorum size, zaten korkum o yönde, malawiden kısmen de olsa uzaklaştım, bitkilide de başarısız olursam hobiden soğumaktan korkuyorum.
[QUOTE=hulk42] Bitkili akvaryum ilk kurulumda maliyetli olabiliyor ve bazen verilen emeklerin karşılığını alamadığınız zaman hobiden soğutabiliyor. Bitkili tanklar bir malavi akvaryumundan daha fazla bilgi ve sabır gerektiriyor. Kurulumun sonunda ise benim fikrim malaviden çok daha keyifli bir akvaryum olduğu yönünde.[/QUOTE]
kesinlikle katılıyorum size, zaten korkum o yönde, malawiden kısmen de olsa uzaklaştım, bitkilide de başarısız olursam hobiden soğumaktan korkuyorum.
Sarı Prenseslerden Bitkiliye Geçiş
Bu arada, sorularım ile ilgili de şöyle http://www.akvaryum.com/forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp bir konu buldum.
Araştırmaya devam.
Tavsiyelerinize açığım.
Ahmet Bulut Ve Ahmet Yumak Beyler Teşekkür ederim 

Sarı Prenseslerden Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=AHMET BULUT]Ciklet akvaryumu daha zevklidir. (En azından benim için) Lepisteslerde sürekli yavru alırsın. Ciklette öyle değil ama. Bir yavru için uğraşırsın. Emek verirsin. Gerçekten uğraştığında sonucunu görünce zevk alırsın. Bende 2 türde var. Lepisterler güzel. Göze hitap ediyor ama fazla uğraşamazsın. İlgilenemezsin fazla. Sadece bi görsellik mevcut bence lepistesde. Tabi bu benim şahsi kararım.
[QUOTE=AHMET BULUT]Ciklet akvaryumu daha zevklidir. (En azından benim için) Lepisteslerde sürekli yavru alırsın. Ciklette öyle değil ama. Bir yavru için uğraşırsın. Emek verirsin. Gerçekten uğraştığında sonucunu görünce zevk alırsın. Bende 2 türde var. Lepisterler güzel. Göze hitap ediyor ama fazla uğraşamazsın. İlgilenemezsin fazla. Sadece bi görsellik mevcut bence lepistesde. Tabi bu benim şahsi kararım.
(Ben sadece görselliği değil birazda balık ile uğraşmayı daha çok seviyorum açıkcası. Sizi bilemem ama)
[/QUOTE]
Bitkili bir akvaryum denildiğinde, aklıma direkt lepistes gelmiyor, hatta lepistes fazla üredikleri için pek de düşünmüyorum.
Güzellik göreceli bir kavram, sarı prenseslerde elbette güzeller

[QUOTE=GOLDFISH]Alpay bey sarı prenses ile bitkiliyi beraber götürmeniz zor çünkü bitkili akvaryumda kimyasal kullamazsınız sarı prenses sert suyu sever ,bitkiler ise yumuşak suyu bunlar birkaç örnek sarı prenses besleyen birisi bitkiliyi haydi haydi becerir kendinize güvenin gene forumda araştırmalar yapın mutlaka ön bilgi şart olacaktır ama kadar gözünüzde büyütmeye gerek yok bence, başlangıçta fazla bakım gerektirmeyen basit türlerden başlar acemiliğnizi giderirsiniz zaten kimse tamamen bilgi sahibi olarak başlamıyor son derece bilgili olsanız bile hepimizin eksikleri mutlaka çıkabiliyor bütün bunlar zaman içinde kendiliğinden sabır ve emek ile yoluna giriyor.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Ahmet Bey, anubias gibi çeşitlerin cichlidlerle beslenebileceğini okmuştum forumlarda.
Dediğim gibi bitkili bir akvaryum koskoca bir dünya gibi geliyor çok fazla detay var.
Mesela 80 cm uzunluk 42 cm yükseklik ve 28 cm genişliğindeki bir akvaryumda bitki kurulumu olur mu yoksa genişliği 28 cm'den daha geniş olan tanklara mı bakmalıyım.
Biraz kafam karışık açıkçası

Sarı Prenseslerden Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=AHMET BULUT]Bence değişiklik yapma. Sen kendi hatalarını düzelt. Emin ol daha verimli yavru alacaksın.[/QUOTE]
Keremalpay 2014-09-15 16:53:29
[QUOTE=AHMET BULUT]Bence değişiklik yapma. Sen kendi hatalarını düzelt. Emin ol daha verimli yavru alacaksın.[/QUOTE]
Ahmet Bey; teşekkür ederim fakat sorun sadece yavru alıp almamak da değil.
[QUOTE=GOLDFISH]Alpay bey hobideki maksat zevk almaktır.Bende yıllardan beri her türlü canlıyı besledim son yıllarda aynen sizin düşündüğünüz gibi kararsız kaldım ama net bir kararla çiklet beslemeyi bırakıp akvaryumlarımı bitkiliye çevirdim.İnanın bitkili akvaryumdaki görsellik ve hazzı diğer çoğu türde bulamazsınız bu benim şahsi fikrim ayrıca bitkili akvaryumda tür olarak çok değişik tür bitkiyi ve canlıyı aynı ortamda görme şansınız olacağı için çeşitlilikte ayrı bir zevk verecektir.birde bitkili akvaryum balık akvaryumu kadar meşakkatli ve zor değildir en azından dip çekimi yapmıyorsunuz, elk.kesilince balığınız ölecek diye korkunuz yok ve bunun gibi örnekleri çoğaltabiliriz yani artıları bunlar.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Ahmet Yumak Bey, teşekkür ederim yorumunuz için.
bitkili akvaryumlarda gözümü korkutan şey, içeriğin çok fazla olması ancak bakımlarının nasıl olduğu konusunda da çok fazla bilgi sahibi değilim.
Eğer kesin bitkiliye dönüş kararı verirsem eni konu oturup araştıracağım, veya bahsettiğim gibi alıştıra alıştıra geçiş yapabilir miyim diye düşünüyorum.
Sarı Prenseslerden Bitkiliye Geçiş
80x42x28 ebatlarındaki, Akvaryumumda şuan, yetişkin olarak 1 erkek ve 5 dişi, 11 yavru ayrıca bir diğer (50cm) akvaryumumda 40 adet yavru sarı prenseslerim bulunmakta.
80x42x28 ebatlarındaki, Akvaryumumda şuan, yetişkin olarak 1 erkek ve 5 dişi, 11 yavru ayrıca bir diğer (50cm) akvaryumumda 40 adet yavru sarı prenseslerim bulunmakta.
Gerek yarattığım tatsız tuzsuz, sası ortamdan gerekse 1 yılda ancak bu kadar yavru alabildiğimden,
gerekse sitede gördüğüm bitkili tanklardan etkilenmem suretiyle, içinde neonların da olduğu bitkili bir akvaryuma geçiş yapma isteğim var.
Ancak sorunum şu ki, forumları okudukça, deneyimli arkadaşları okudukça, 1 yıldır, hobiden ziyade, balık beslemekten öteye geçemediğimi gördüm.
Filtrasyondan, tutun da, yemlemeye, su değişimlerinden tutun da dekora kadar bir çok hatam olduğunu gördüm.
Ayrıca cichlidlerin kayalık ortamlarının soğuk görünümündense, bitkili tankların beni daha fazla cezbettiğini fark ettim.
Acaba; kendimi cichlid konusunda biraz daha geliştirip, kendimde gördüğüm hataları telafi edip, sarı prenseslerimin yiyemeyeceği bitkilerle başlayarak kendimi hazırlamalı mıyım?
Yoksa; direkt bir tür değişikliğine mi gitmeliyim?
Önerileriniz ve eleştirileriniz benim için önemli, teşekkür ederim.
Sarı Prenseslerim.
Akvaryumunuz hoş olmuş, emeğinize sağlık.
ben de sarı prenses tankımda bitki kullanmak istiyorum.
sizin kullandığınız bitki (adını bilmiyorum) bir arkadaşım 2 kök kadar vermişti ve ürerler dedi, ancak hem balıklarım yediler, hem de ben bakamadım.
gözlemlerinizi bekliyorum.
Akvaryumunuz hoş olmuş, emeğinize sağlık.
ben de sarı prenses tankımda bitki kullanmak istiyorum.
sizin kullandığınız bitki (adını bilmiyorum) bir arkadaşım 2 kök kadar vermişti ve ürerler dedi, ancak hem balıklarım yediler, hem de ben bakamadım.
gözlemlerinizi bekliyorum.
SON MESAJLAR
- Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
