ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lprnvr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2014 23:50
Son Ziyaret:
29 Nisan 2022 10:59
Toplam Mesaj:
87 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alperen Ünüvar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alperen Ünüvar
SON 10 MESAJI
60x50x40h İçin Balık Önerisi
Merhabalar,
Arkadan sump'lı toplamda 60x50x40h 120 litre akvaryum için aşağıdaki balıkları besleyebilir miyim?
- Yellow Tang
- Blue Tang
- Powder Blue Tang
- Clownfish tarzı diğer balıklar
- Cleaner Shrimp ve diğer temizlik ekibi
Normalde 70 litrelik bir akvaryumum var, tang türleri beslemek istediğim için bu boyutlara geçmeyi düşünüyorum.
Merhabalar,
Arkadan sump'lı toplamda 60x50x40h 120 litre akvaryum için aşağıdaki balıkları besleyebilir miyim?
- Yellow Tang
- Blue Tang
- Powder Blue Tang
- Clownfish tarzı diğer balıklar
- Cleaner Shrimp ve diğer temizlik ekibi
Normalde 70 litrelik bir akvaryumum var, tang türleri beslemek istediğim için bu boyutlara geçmeyi düşünüyorum.
55x35x40h Resif Akvaryum İçin Aydınlatma?
[QUOTE=Ahmet0816]
Eyv saolun 55cm lik siparis verdim anakartini tedarik edemiyolarmis onun yerine ayni fiyata 65cm ligi yolladilar bana o kadar iyi gelmedi gibi daha tanki kurmadim kurma asamasindayim sump filan yapiyorum yeterli olmassa artik t5le desteklerim [/QUOTE]
Hocam sizin tercihiniz zaten. Benim tedarikçiyle ya da üretici bir firma ile bağlantım yok. Sadece kullanıcıyım. Bu verilen paraya üreten kişiler de var bireysel olarak. Ancak her zaman karşımda kurumsal bir firma görmek isterim. Zira bir problem yaşadığınızda karşınızda muhattap bulamıyorsunuz.
[QUOTE=Ahmet0816]
Eyv saolun 55cm lik siparis verdim anakartini tedarik edemiyolarmis onun yerine ayni fiyata 65cm ligi yolladilar bana o kadar iyi gelmedi gibi daha tanki kurmadim kurma asamasindayim sump filan yapiyorum yeterli olmassa artik t5le desteklerim [/QUOTE]
Hocam sizin tercihiniz zaten. Benim tedarikçiyle ya da üretici bir firma ile bağlantım yok. Sadece kullanıcıyım. Bu verilen paraya üreten kişiler de var bireysel olarak. Ancak her zaman karşımda kurumsal bir firma görmek isterim. Zira bir problem yaşadığınızda karşınızda muhattap bulamıyorsunuz.
55x35x40h Resif Akvaryum İçin Aydınlatma?
[QUOTE=Ahmet0816]
Merhaba, hicam mygros armaturda son durum nasil memnunmusunuz [/QUOTE]
Merhabalar,
Evet gayet memnunum aynı şekilde çalışmaya devam ediyor. Fakat, çok fazla bir mercanım yok. Bu sebeple yeterli olup olmayacağı konusunda bilgim yok.
[QUOTE=Ahmet0816]
Merhaba, hicam mygros armaturda son durum nasil memnunmusunuz [/QUOTE]
Merhabalar,
Evet gayet memnunum aynı şekilde çalışmaya devam ediyor. Fakat, çok fazla bir mercanım yok. Bu sebeple yeterli olup olmayacağı konusunda bilgim yok.
55x35x40h Resif Akvaryum İçin Aydınlatma?
Merhabalar,
Tavsiye ve yorumlarınız için teşekkür ederim. Mygos Marine Pro 40 Cm 30W Royal Blue + Pink Full Spectrum + Green + White 20.000K isimli aydınlatmayı aldım ve kullanıyorum. 3 farklı modu var ve UV ledler de bulunmakta. Ben soft mercanlar besleyeceğim için bir problem görmüyorum. Hatta polyplerim satın aldığım yere göre daha fazla açmış durumda -su değerleri de önemli tabi- Soğutucu yok zaten son modda kullanılsa bile çok fazla ısınmıyor. Smd led sanırım.
Bu ürünün 2 yıl garantisi var eğer bir sorun yaşarsam onu kullanırım diye düşünüyorum. 1 aydır kullanıyorum ürünü tabi çok uzun zaman olmadı yorum yapmak için çok erken. Ancak soft mercan besleyeceklere tavsiye ederim.
Merhabalar,
Tavsiye ve yorumlarınız için teşekkür ederim. Mygos Marine Pro 40 Cm 30W Royal Blue + Pink Full Spectrum + Green + White 20.000K isimli aydınlatmayı aldım ve kullanıyorum. 3 farklı modu var ve UV ledler de bulunmakta. Ben soft mercanlar besleyeceğim için bir problem görmüyorum. Hatta polyplerim satın aldığım yere göre daha fazla açmış durumda -su değerleri de önemli tabi- Soğutucu yok zaten son modda kullanılsa bile çok fazla ısınmıyor. Smd led sanırım.
Bu ürünün 2 yıl garantisi var eğer bir sorun yaşarsam onu kullanırım diye düşünüyorum. 1 aydır kullanıyorum ürünü tabi çok uzun zaman olmadı yorum yapmak için çok erken. Ancak soft mercan besleyeceklere tavsiye ederim.
77 Lt. Nano Resif Akvaryumu (balık + Soft Mercan)
[QUOTE=forester64]İlk kurulum her zaman en sıkıcı süreçtir. hiç acele etmeyin bir süre akvaryumu unutun. eğer mümkünse akvaryumu görebilecek danışabileceğiniz bu işte tecrübeli bir arkadaş edinin çok yararı olacaktır yada canlı / malzeme aldığınız deniz akvaryumcunuza çok fazla sorular sorun
Suyun berraklaşması farklı bir süreç bunun diatomla çok alakası yok, diatom kayalar ve kum üzerinin kahverengileşmesi şeklinde belli edecek. kaya ya canlı kaya denmesinni nedeni zaten o gördüğünüz değişik oluşumlar,
daha bir çok değişik şey görebilirsiniz kaya üzeride
kırmızı mor oluşumlarda coralinalg tir muhtemelen ilk kurulumda onlar azalıp kayboladabilir sistem oturduğunda geri geleceklerdir.
su değerleriniz oturmadan yapacağınız eklemeler sizi üzebilir. zamanla göreceksinizki su değerlerinizi bilmeniz çok önemlidir. bunu ilk adımıda tuz ölçer edinmek. [/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için. Coralinalg ilk başlarda kayalarda azalmıştı ancak bu gün baktığımda kırmızılıklar artmış gibi geldi bana. Aydınlatmayı 7 saat aynı zaman diliminde açıyorum. Bu konuda doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Kumda hiçbir değişiklik farkedemedim. Dışarıdan bakteri girmem gerekiyor mu acaba? Hazır su aldığım yerde buna gerek yok dediler suda olduğu için.
[QUOTE=forester64]İlk kurulum her zaman en sıkıcı süreçtir. hiç acele etmeyin bir süre akvaryumu unutun. eğer mümkünse akvaryumu görebilecek danışabileceğiniz bu işte tecrübeli bir arkadaş edinin çok yararı olacaktır yada canlı / malzeme aldığınız deniz akvaryumcunuza çok fazla sorular sorun
Suyun berraklaşması farklı bir süreç bunun diatomla çok alakası yok, diatom kayalar ve kum üzerinin kahverengileşmesi şeklinde belli edecek. kaya ya canlı kaya denmesinni nedeni zaten o gördüğünüz değişik oluşumlar,
daha bir çok değişik şey görebilirsiniz kaya üzeride
kırmızı mor oluşumlarda coralinalg tir muhtemelen ilk kurulumda onlar azalıp kayboladabilir sistem oturduğunda geri geleceklerdir.
su değerleriniz oturmadan yapacağınız eklemeler sizi üzebilir. zamanla göreceksinizki su değerlerinizi bilmeniz çok önemlidir. bunu ilk adımıda tuz ölçer edinmek. [/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için. Coralinalg ilk başlarda kayalarda azalmıştı ancak bu gün baktığımda kırmızılıklar artmış gibi geldi bana. Aydınlatmayı 7 saat aynı zaman diliminde açıyorum. Bu konuda doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Kumda hiçbir değişiklik farkedemedim. Dışarıdan bakteri girmem gerekiyor mu acaba? Hazır su aldığım yerde buna gerek yok dediler suda olduğu için.
77 Lt. Nano Resif Akvaryumu (balık + Soft Mercan)
[QUOTE=erulusoy]Merhabalar. Kurulumunuz gönlünüzce olur inşallah. Ben ışıklandırmanız ile ilgili görüşlerinizi öğrenmek istiyorum. Ben de bir ara düşündüm, fiyatı oldukça avantajlı ama yeteri kadar veri bulamadım. Bazı yerlerde power led diyor ama soğutucu bir sistem yok. Sizin görüşünüz nedir?[/QUOTE]
Merhaba, çok teşekkür ederim. Aydınlatmayı 40 cm olarak aldım. Aydınlatma boyutuna göre UV ekleniyor. 3 tane aydınlatma modu var. Ben bir tane zamanlayıcı aldım. Her gün aynı saatte tüm ledler yanmaya başlıyor ve 7 saat sürekli olarak açık kalıyor. Isınma konusuna gelecek olursak belli bir sıcaklığa ulaşıyor haliyle. Fakat o sıcaklıktan ilerisine gitmiyor hep sabit. Aydınlatma kapandıktan sonra da kısa bir sürede soğuyor.
Ürün hakkında yorum yapmak için yeterli süre kullanmadım daha çok yeni. Ancak şu ana kadar ki görüşlerim bu şekilde.
[QUOTE=forester64]
Acele etmeyin canlı kaya kullandığınız için diatom geç ve hafif geçirme olasılığınız var ama mutlaka biraz geçirirsiniz, hazır su kullanmanız bakteri girmemenizi gerektirmez. bakteriyi mutlaka ve düzenli olarak girin ,sistem oturduktan sonrada girmye devam edin. tuz ölçeri mutlaka alın buharlaşan suyu RO dan eklemeniz gerekeceği için tuzluğuluğu ayarlayamazsınız [/QUOTE]
Merhaba çok teşekkür ederim yorumunuz için. Hiçbir belirti olmayınca o yüzden meraklandım. Bir de soracağım kimse yok başka. Haklısınız biraz daha erken sanırım. Bakteri konusunu göz önünde bulunduracağım. Tuz ölçeri de bu gün temin edeceğim.
Şu an su tamamen berraklaşmış durumda ancak benim bıraktığım gibi duruyor akvaryum bir değişiklik yok. Yalnız dikkatimi çeken bir şeyler var. Bazı kayaların üstünde renk değişiklikleri vardı satın alırken, morumsu kırmızı gibi. Bunlar artmış gibi gördüm biraz sanki. Bir anlamı var mı bilmiyorum. Diğer dikkatimi çeken şey ise, kayaların üstünde beyaz tüyümsü şeyler uçuşuyor. Canlı kaya olduğu için alırken bunlara dikkat etme fırsatım olmadı. Bu kayalara yapışan tül gibi şeyler normal midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/040220201145411.jpg[/IMG]
[QUOTE=erulusoy]Merhabalar. Kurulumunuz gönlünüzce olur inşallah. Ben ışıklandırmanız ile ilgili görüşlerinizi öğrenmek istiyorum. Ben de bir ara düşündüm, fiyatı oldukça avantajlı ama yeteri kadar veri bulamadım. Bazı yerlerde power led diyor ama soğutucu bir sistem yok. Sizin görüşünüz nedir?[/QUOTE]
Merhaba, çok teşekkür ederim. Aydınlatmayı 40 cm olarak aldım. Aydınlatma boyutuna göre UV ekleniyor. 3 tane aydınlatma modu var. Ben bir tane zamanlayıcı aldım. Her gün aynı saatte tüm ledler yanmaya başlıyor ve 7 saat sürekli olarak açık kalıyor. Isınma konusuna gelecek olursak belli bir sıcaklığa ulaşıyor haliyle. Fakat o sıcaklıktan ilerisine gitmiyor hep sabit. Aydınlatma kapandıktan sonra da kısa bir sürede soğuyor.
Ürün hakkında yorum yapmak için yeterli süre kullanmadım daha çok yeni. Ancak şu ana kadar ki görüşlerim bu şekilde.
[QUOTE=forester64]
Acele etmeyin canlı kaya kullandığınız için diatom geç ve hafif geçirme olasılığınız var ama mutlaka biraz geçirirsiniz, hazır su kullanmanız bakteri girmemenizi gerektirmez. bakteriyi mutlaka ve düzenli olarak girin ,sistem oturduktan sonrada girmye devam edin. tuz ölçeri mutlaka alın buharlaşan suyu RO dan eklemeniz gerekeceği için tuzluğuluğu ayarlayamazsınız [/QUOTE]
Merhaba çok teşekkür ederim yorumunuz için. Hiçbir belirti olmayınca o yüzden meraklandım. Bir de soracağım kimse yok başka. Haklısınız biraz daha erken sanırım. Bakteri konusunu göz önünde bulunduracağım. Tuz ölçeri de bu gün temin edeceğim.
Şu an su tamamen berraklaşmış durumda ancak benim bıraktığım gibi duruyor akvaryum bir değişiklik yok. Yalnız dikkatimi çeken bir şeyler var. Bazı kayaların üstünde renk değişiklikleri vardı satın alırken, morumsu kırmızı gibi. Bunlar artmış gibi gördüm biraz sanki. Bir anlamı var mı bilmiyorum. Diğer dikkatimi çeken şey ise, kayaların üstünde beyaz tüyümsü şeyler uçuşuyor. Canlı kaya olduğu için alırken bunlara dikkat etme fırsatım olmadı. Bu kayalara yapışan tül gibi şeyler normal midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/040220201145411.jpg[/IMG]
77 Lt. Nano Resif Akvaryumu (balık + Soft Mercan)
Akvaryumda ReeFlowers Caledonia Sea Water, 4 parça canlı kaya ve 1 parça da ölü kaya kullandım. Kum aragonit kum ancak canlı kum değildi. Akvaryum kurulduğundan beridir su berraklaştı ancak diatoma dair hiçbir belirti yok. Akvaryum ışığını içi doluymuş gibi her gün aynı saatlerde 7 saat açık tutuyorum. Şu an nasıl bir yol izlemem gerekiyor tecrübeli abiler yardımcı olabilir mi?
Akvaryumda ReeFlowers Caledonia Sea Water, 4 parça canlı kaya ve 1 parça da ölü kaya kullandım. Kum aragonit kum ancak canlı kum değildi. Akvaryum kurulduğundan beridir su berraklaştı ancak diatoma dair hiçbir belirti yok. Akvaryum ışığını içi doluymuş gibi her gün aynı saatlerde 7 saat açık tutuyorum. Şu an nasıl bir yol izlemem gerekiyor tecrübeli abiler yardımcı olabilir mi?
77 Lt. Nano Resif Akvaryumu (balık + Soft Mercan)
[QUOTE=Okansari]
Birkaç mushroom ve poliple harika olabilir😊
Canlı olarak ne düşünüyorsunuz clownfish mi ?[/QUOTE]
Çok teşekkürler, 2 adet clownfish, 1 adet cleaner shrimp ve conch düşünüyorum.
[QUOTE=Okansari]
Birkaç mushroom ve poliple harika olabilir😊
Canlı olarak ne düşünüyorsunuz clownfish mi ?[/QUOTE]
Çok teşekkürler, 2 adet clownfish, 1 adet cleaner shrimp ve conch düşünüyorum.
77 Lt. Nano Resif Akvaryumu (balık + Soft Mercan)
[QUOTE=lazarusv20]Hayırlı olsun, bol şans, herhangi bir sump malzemesi olmayacak mı? Harcama listesinde de göremedim. Canlı kaya ile ilgili bir durum mu bu? [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağ olun. Sump malzemesi olarak, bioball sünger gibi malzemelerden bahsediyorsak onları koymadım. Açıkçası faydalı mıdır değil midir net olarak bir sonuca ulaşamadım. Bir grup faydalı olacağını bir grup ise tamamen gereksiz olacağını belirtmişti. İthal canlı kaya ile dengeleyeceğini umuyorum ancak gerekirse sump giriş bölmesine ekleyebilirim duruma göre.
[QUOTE=lazarusv20]Hayırlı olsun, bol şans, herhangi bir sump malzemesi olmayacak mı? Harcama listesinde de göremedim. Canlı kaya ile ilgili bir durum mu bu? [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağ olun. Sump malzemesi olarak, bioball sünger gibi malzemelerden bahsediyorsak onları koymadım. Açıkçası faydalı mıdır değil midir net olarak bir sonuca ulaşamadım. Bir grup faydalı olacağını bir grup ise tamamen gereksiz olacağını belirtmişti. İthal canlı kaya ile dengeleyeceğini umuyorum ancak gerekirse sump giriş bölmesine ekleyebilirim duruma göre.
77 Lt. Nano Resif Akvaryumu (balık + Soft Mercan)
[B]Son görünüm:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/040220201149251.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Forumda uzun zamandır hem tuzlu su hem de tatlı su akvaryumu ile ilgili sorular sorup araştırmalar yapmaktaydım. Nihayet sizlere kurulumuna başlamış olduğum nano resif akvaryumumu sunmak isterim. Daha önce hiç akvaryum tecrübem olmadığı için pratikte zayıfım. Bu yüzden de akvaryumumu burada paylaşarak tecrübeli abilerimizden tavsiyeler öneriler almak isterim.
Öncelikle daha önce bir akvaryum deneyimim olmadığı için bütün ekipmanları sıfırdan aldım. Kurulum aşamasını ve bütün yaptığım harcamaları burada sizlerle paylaşıyorum. Belki daha sonra yeni akvaryum kuracak arkadaşlara maliyet açısından ön bilgi verir. Bütün ekipmanları bu konuyu açma tarihine yakın bir zamanda aldım.
Akvaryum ile alakalı tüm gelişmeleri ve yaşayacağım problemleri burada sizlerle paylaşmayı planlıyorum.
Akvaryum kurulalı 24 saat bile geçmedi henüz. Aydınlatmayı içinde bir şey olmasa bile 7 saat kullanmayı düşünüyorum.
Tuz ölçer henüz almadım. Bakteri kültürü ve tuzu ise hazır su kullandığım için almadım. İleride belki alabilirim ancak bir süre hazır su ile devam etmek istiyorum.
[B]Tank Bilgileri:[/B] 55x35x40h, 8 mm cam kalınlığı, Extra Clear
[B]Beslemeyi planladığım canlılar:[/B] Mütevazi sayıda balık ve sürüngen, soft mercanlar
[B]Ekipmanlar ve Harcamalar:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201549051.jpg[/IMG]
[B]Kurulumdan Görüntüler:[/B]
1) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201609061.jpg[/IMG]
2) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201559131.jpg[/IMG]
3) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201604481.jpg[/IMG]
4) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201604541.jpg[/IMG]
5) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201604581.jpg[/IMG]
6) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201605021.jpg[/IMG]
7) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201559361.jpg[/IMG]
[B]Kurulumdan 17 saat sonra:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201637331.jpg[/IMG]
Hazır su ve canlı kaya kullandığım için 2-3 gün bu şekilde bekletip canlı girişine başlamayı planlıyorum.
Tüm tavsiye öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
Keyifli hobiler dilerim.
Zamanında değerli fikir ve tavsiyeleri için teşekkürler (unuttuklarım lütfen kusuruma bakmayın) : @littlefish @gokberkgonenc @BehcetKurtulus[EDIT]lprnvr,2020-02-04 11:52:49[/EDIT]
[B]Son görünüm:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/040220201149251.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Forumda uzun zamandır hem tuzlu su hem de tatlı su akvaryumu ile ilgili sorular sorup araştırmalar yapmaktaydım. Nihayet sizlere kurulumuna başlamış olduğum nano resif akvaryumumu sunmak isterim. Daha önce hiç akvaryum tecrübem olmadığı için pratikte zayıfım. Bu yüzden de akvaryumumu burada paylaşarak tecrübeli abilerimizden tavsiyeler öneriler almak isterim.
Öncelikle daha önce bir akvaryum deneyimim olmadığı için bütün ekipmanları sıfırdan aldım. Kurulum aşamasını ve bütün yaptığım harcamaları burada sizlerle paylaşıyorum. Belki daha sonra yeni akvaryum kuracak arkadaşlara maliyet açısından ön bilgi verir. Bütün ekipmanları bu konuyu açma tarihine yakın bir zamanda aldım.
Akvaryum ile alakalı tüm gelişmeleri ve yaşayacağım problemleri burada sizlerle paylaşmayı planlıyorum.
Akvaryum kurulalı 24 saat bile geçmedi henüz. Aydınlatmayı içinde bir şey olmasa bile 7 saat kullanmayı düşünüyorum.
Tuz ölçer henüz almadım. Bakteri kültürü ve tuzu ise hazır su kullandığım için almadım. İleride belki alabilirim ancak bir süre hazır su ile devam etmek istiyorum.
[B]Tank Bilgileri:[/B] 55x35x40h, 8 mm cam kalınlığı, Extra Clear
[B]Beslemeyi planladığım canlılar:[/B] Mütevazi sayıda balık ve sürüngen, soft mercanlar
[B]Ekipmanlar ve Harcamalar:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201549051.jpg[/IMG]
[B]Kurulumdan Görüntüler:[/B]
1) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201609061.jpg[/IMG]
2) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201559131.jpg[/IMG]
3) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201604481.jpg[/IMG]
4) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201604541.jpg[/IMG]
5) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201604581.jpg[/IMG]
6) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201605021.jpg[/IMG]
7) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201559361.jpg[/IMG]
[B]Kurulumdan 17 saat sonra:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166723/020220201637331.jpg[/IMG]
Hazır su ve canlı kaya kullandığım için 2-3 gün bu şekilde bekletip canlı girişine başlamayı planlıyorum.
Tüm tavsiye öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
Keyifli hobiler dilerim.
Zamanında değerli fikir ve tavsiyeleri için teşekkürler (unuttuklarım lütfen kusuruma bakmayın) : @littlefish @gokberkgonenc @BehcetKurtulus[EDIT]lprnvr,2020-02-04 11:52:49[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
