ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YASİN7878
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2014 20:06
Son Ziyaret:
14 Kasım 2020 12:32
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin ERMAN
Doğum Tarihi:
21 Temmuz 1983
Yaş:
42
İl:
Karabük
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200×70×70 arowana
150×70×60 oscar
85×85×45 melek
YASİN ERMAN...
SON 10 MESAJI
Yeni Discus Tankım Değerlendirebilir Misiniz?
[QUOTE=Acz]
Merhaba hayırlı olsun akvaryumunuz. Madem yorum istediniz elleri ovuşturarak başlıyorum hemen😁
Besleme yönteminiz ve günlük dip çekimi su değişimi yüzdeniz güzel. Sadece tür ve sıcaklık konusuna değineceğim. 28 32 derece arası uygundur discusta. Ama mantıken 28de tutmak daha iyidir çünkü beyaz benek vs bir hastalıkta ısıyı artırmak için pay bırakmış oluruz. Normal günde de 32 ile besleyebiliriz ama hem balikların metabolizması aşırı hızlı olur hemde hastalandıklarında 33 34 yapamayacağımız için kendimizi sıkıntıya sokmuş oluruz. O yüzden en iyisi yandaki türlerinde sağlığı açısından 1 haftaya yayarak ısıyı 28e düşünmenizi öneririm. 3 gün 29.5 29, 3 günde 28.5 28 şeklinde giderseniz bir sıkıntı olmaz.
İkinci bir konu akvaryumunuzdaki discusların yanında bulunan türler hakkında... Transgenetic tetralar zaten genetiği ile oynandığı için iyi karşılanmayan bir tür. Onlar yerine onlardan daha doğal ve güzel olan tetra türleri var. Ayrıca yanda duran melekleriniz stres yapmış. Transgenetiklerde stres yapmış olmalılar ki normalde çok hareketli olan tetra grubu balıklar çok sabit gözüktü bana. Stres yapmış baliklar erinde sonunda hem kendi hastalıklarına hemde tüm akvaryuma gelebilecek hastalıklara davetiye çıkarır.
Yukarıda arkadaşların dediği gibi discusun yanında en güzel olan balıklar neon, kardinal kırmızı burun tetra çeşitleri olabilir hem discusların utangaçlıkları geçer hem de ortamda küçük balık rahat gezebiliyorsa yırtıcı yoktur mantığıyla discuslar da rahat gezer üstelik siz de görsel açıdan bir sürü güzel türlü besleyerek tatmin olmuş olursunuz. Verdiğim öneriler akvaryumunuz için şuan yapabileceğimiz olumlu adımlar olabilir. Tabiki hepsi birer öneri yapıp yapmamak size kalmış 🙃
Gördüğüm kadarıyla balıklarınızda büyük olan dışında genetik bir sıkıntı yok. Ama küçük olanlarda da form yanıklığı var malesef. Bunu anlamak için yapabileceğiniz en kolay yöntem göz büyüklüklerine bakmak. İnternetten çok güzel muhteşem Discus örneklerinin gözlerine ve sizdeki balıkların gözlerine baktığınızda neredeyse aynı boyutta olduğunu göreceksiniz. Küçük gözlü balık her zaman iyidir. "Henüz ben tam büyümedim hala büyüyeceğim!" der resmen [:)))] Diğer klasik yöntemde renklerine bakmaktır. Ama mutlu yanık balıklar stres yapmadığında sanki yanık değil gibi bir yanıltıcı durum ortaya çıkar. Sizdekilerde de bu durum var genelinde. Balıklar mutlu renklerinde bir sıkıntı yok şu an. Ama gelişim süreçlerinde bir yerlerde işler kötü gitmiş ve formları düşük kalmış. Tabiki 'kötü balık ıyyy' diye bir durum yok[:((] Yukarda biraz vicdansız gibi cümleler kurdum gerçekçi olmak adına ama madem emek veriyorsunuz ve güzel sonuçlar istiyorsunuz, keşke: yetişkin veya karışık boy değil, düzgün tabak gibi anaç balıkları olan üreticilerden kaliteli 6-10 arası yavru alıp yine aynı düzen su değişimi ve zengin besin menüsüyle (şu anki bakım şekliniz gayet güzel) başlasaymışsınız. Eminim hem daha güzel balıklar elde ederdiniz hemde emeğin karşılığı%100 alınacağı için keyfinize keyif katardı bu durum.
Çok uzun yazdım galiba eksik kusurlara bakmayın. Yorum istediniz içimden gelenleri yazdım[:)] konuyu takipteyim keyifli hobiler 🙃
[/QUOTE]
İlk önce emek verip bu kadar güzel izah ettiğiniz için cok teşekkür ederim.
Dediginize kulak verip melekleri ve diger transgentik olanlari çıkarıp yerine kırmızı burun almayı düşünüyorum.
Aslında benim daha önce discus tecrübem olamadığı için bu balıklarda ben yanıldım yada bilmediğim için bana verildi bunlar.Özellikle ben bunları alırken dikkat etmeye çalıştım yanık olanları gördüm ve bana bunlar küçük daha o yüzden böyle dediler malesef.
Hepsini yerli bir üretici arkadaştan temin ettim ve birsürü para verdim bu balıklar için boyle oluncada insanın bütün sevki isteği kırılıyor tabiki , benim akvaryum hakkında aslında yıllarca süren tecrübelerim var 1 tonluk akvaryumlar kurdum bozdum ama gel gelelim discus başka bisey acemilik yaptım bu konuda.
Sonuç olarak 10 adet canlım var bunlarin icinden 4 tane düzgün balık çıkarabilirsem ne mutlu bana, bunu tecrübe sayarak daha sonra hespini satıp gayet düzgün formda balıklar edinmek istiyorum bu konuda da bilginiz varsa üretici olarak cok sevinirim tekradan verdiğiniz bilgiler için cok teşekkür ederim.
[QUOTE=Acz]
Merhaba hayırlı olsun akvaryumunuz. Madem yorum istediniz elleri ovuşturarak başlıyorum hemen😁
Besleme yönteminiz ve günlük dip çekimi su değişimi yüzdeniz güzel. Sadece tür ve sıcaklık konusuna değineceğim. 28 32 derece arası uygundur discusta. Ama mantıken 28de tutmak daha iyidir çünkü beyaz benek vs bir hastalıkta ısıyı artırmak için pay bırakmış oluruz. Normal günde de 32 ile besleyebiliriz ama hem balikların metabolizması aşırı hızlı olur hemde hastalandıklarında 33 34 yapamayacağımız için kendimizi sıkıntıya sokmuş oluruz. O yüzden en iyisi yandaki türlerinde sağlığı açısından 1 haftaya yayarak ısıyı 28e düşünmenizi öneririm. 3 gün 29.5 29, 3 günde 28.5 28 şeklinde giderseniz bir sıkıntı olmaz.
İkinci bir konu akvaryumunuzdaki discusların yanında bulunan türler hakkında... Transgenetic tetralar zaten genetiği ile oynandığı için iyi karşılanmayan bir tür. Onlar yerine onlardan daha doğal ve güzel olan tetra türleri var. Ayrıca yanda duran melekleriniz stres yapmış. Transgenetiklerde stres yapmış olmalılar ki normalde çok hareketli olan tetra grubu balıklar çok sabit gözüktü bana. Stres yapmış baliklar erinde sonunda hem kendi hastalıklarına hemde tüm akvaryuma gelebilecek hastalıklara davetiye çıkarır.
Yukarıda arkadaşların dediği gibi discusun yanında en güzel olan balıklar neon, kardinal kırmızı burun tetra çeşitleri olabilir hem discusların utangaçlıkları geçer hem de ortamda küçük balık rahat gezebiliyorsa yırtıcı yoktur mantığıyla discuslar da rahat gezer üstelik siz de görsel açıdan bir sürü güzel türlü besleyerek tatmin olmuş olursunuz. Verdiğim öneriler akvaryumunuz için şuan yapabileceğimiz olumlu adımlar olabilir. Tabiki hepsi birer öneri yapıp yapmamak size kalmış 🙃
Gördüğüm kadarıyla balıklarınızda büyük olan dışında genetik bir sıkıntı yok. Ama küçük olanlarda da form yanıklığı var malesef. Bunu anlamak için yapabileceğiniz en kolay yöntem göz büyüklüklerine bakmak. İnternetten çok güzel muhteşem Discus örneklerinin gözlerine ve sizdeki balıkların gözlerine baktığınızda neredeyse aynı boyutta olduğunu göreceksiniz. Küçük gözlü balık her zaman iyidir. "Henüz ben tam büyümedim hala büyüyeceğim!" der resmen [:)))] Diğer klasik yöntemde renklerine bakmaktır. Ama mutlu yanık balıklar stres yapmadığında sanki yanık değil gibi bir yanıltıcı durum ortaya çıkar. Sizdekilerde de bu durum var genelinde. Balıklar mutlu renklerinde bir sıkıntı yok şu an. Ama gelişim süreçlerinde bir yerlerde işler kötü gitmiş ve formları düşük kalmış. Tabiki 'kötü balık ıyyy' diye bir durum yok[:((] Yukarda biraz vicdansız gibi cümleler kurdum gerçekçi olmak adına ama madem emek veriyorsunuz ve güzel sonuçlar istiyorsunuz, keşke: yetişkin veya karışık boy değil, düzgün tabak gibi anaç balıkları olan üreticilerden kaliteli 6-10 arası yavru alıp yine aynı düzen su değişimi ve zengin besin menüsüyle (şu anki bakım şekliniz gayet güzel) başlasaymışsınız. Eminim hem daha güzel balıklar elde ederdiniz hemde emeğin karşılığı%100 alınacağı için keyfinize keyif katardı bu durum.
Çok uzun yazdım galiba eksik kusurlara bakmayın. Yorum istediniz içimden gelenleri yazdım[:)] konuyu takipteyim keyifli hobiler 🙃
[/QUOTE]
İlk önce emek verip bu kadar güzel izah ettiğiniz için cok teşekkür ederim.
Dediginize kulak verip melekleri ve diger transgentik olanlari çıkarıp yerine kırmızı burun almayı düşünüyorum.
Aslında benim daha önce discus tecrübem olamadığı için bu balıklarda ben yanıldım yada bilmediğim için bana verildi bunlar.Özellikle ben bunları alırken dikkat etmeye çalıştım yanık olanları gördüm ve bana bunlar küçük daha o yüzden böyle dediler malesef.
Hepsini yerli bir üretici arkadaştan temin ettim ve birsürü para verdim bu balıklar için boyle oluncada insanın bütün sevki isteği kırılıyor tabiki , benim akvaryum hakkında aslında yıllarca süren tecrübelerim var 1 tonluk akvaryumlar kurdum bozdum ama gel gelelim discus başka bisey acemilik yaptım bu konuda.
Sonuç olarak 10 adet canlım var bunlarin icinden 4 tane düzgün balık çıkarabilirsem ne mutlu bana, bunu tecrübe sayarak daha sonra hespini satıp gayet düzgün formda balıklar edinmek istiyorum bu konuda da bilginiz varsa üretici olarak cok sevinirim tekradan verdiğiniz bilgiler için cok teşekkür ederim.
Yeni Discus Tankım Değerlendirebilir Misiniz?
[QUOTE=solaytekin]Tankınız discus değil karma tank olmuş ve birbiri ile uyumsuz türleri bir araya koymuşsunuz. Discus un yanında sadece kardinal neon uygun olur.
İkiside amazon balığı olmasına karşın, Discus un bağışıklığı olmayan bakterileri melek üzerinde taşıdığı için iki balığın aynı tankta bakılması yanlıştır.Yarın öbürgün Discus lar ölmeye başlarsa sebebinin melekler olduğunu biliniz.
Aldığınız Discusların maalesef yarıdan fazlasının formları kötü, ya genetik olarak formları bu şekil, yada yanık kalmışlar.
[/QUOTE]Balıklarım ilk geldiğinde yem yememe saklanma gibi sorunlar çıktı melekleri o yüzden koydum ve yem yemeye onlarla birlikte yüzmeye başladılar artık melekleri çıkarıcam içinden.
Formları ile ilgili sıkıntı var demissiniz 1 tane yanık kalan var birde doğuştan üst fini eksik olan var biliyorum diğerleri 5-6 cm lik balıklar formları bozuk mu bilemedim aydınlatırsanız sevinirim.
[QUOTE=The Last Samurai]Balığınızın sırt yüzgecindeki eksiklik, genetiktir.
Balığınız, gayet sağlıklı.
Yenmemiş dana yüreği kalıntısının akvaryumda kalmaması çok önemlidir.
Ayrıca, New Life Spectrum Discus Formula, Hikari Discus Biogold, JBL Discus Grana, Tropical Discus Gran Wild, Tropical Softline America, Sera Discus Immunpro gibi kaliteli discus yemleri ile diyetinizi zenginleştirmenizi öneririm.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle, söylediğiniz yemlerden birini onerir misiniz rica etsem hangisini kullanmam daha sağlıklı olur?
[QUOTE=solaytekin]Tankınız discus değil karma tank olmuş ve birbiri ile uyumsuz türleri bir araya koymuşsunuz. Discus un yanında sadece kardinal neon uygun olur.
İkiside amazon balığı olmasına karşın, Discus un bağışıklığı olmayan bakterileri melek üzerinde taşıdığı için iki balığın aynı tankta bakılması yanlıştır.Yarın öbürgün Discus lar ölmeye başlarsa sebebinin melekler olduğunu biliniz.
Aldığınız Discusların maalesef yarıdan fazlasının formları kötü, ya genetik olarak formları bu şekil, yada yanık kalmışlar.
[/QUOTE]Balıklarım ilk geldiğinde yem yememe saklanma gibi sorunlar çıktı melekleri o yüzden koydum ve yem yemeye onlarla birlikte yüzmeye başladılar artık melekleri çıkarıcam içinden.
Formları ile ilgili sıkıntı var demissiniz 1 tane yanık kalan var birde doğuştan üst fini eksik olan var biliyorum diğerleri 5-6 cm lik balıklar formları bozuk mu bilemedim aydınlatırsanız sevinirim.
[QUOTE=The Last Samurai]Balığınızın sırt yüzgecindeki eksiklik, genetiktir.
Balığınız, gayet sağlıklı.
Yenmemiş dana yüreği kalıntısının akvaryumda kalmaması çok önemlidir.
Ayrıca, New Life Spectrum Discus Formula, Hikari Discus Biogold, JBL Discus Grana, Tropical Discus Gran Wild, Tropical Softline America, Sera Discus Immunpro gibi kaliteli discus yemleri ile diyetinizi zenginleştirmenizi öneririm.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle, söylediğiniz yemlerden birini onerir misiniz rica etsem hangisini kullanmam daha sağlıklı olur?
Yeni Discus Tankım Değerlendirebilir Misiniz?
Kusura bakmayın lütfen videoyu ekleyemedim nasıl ekleyebilirim bilginiz var mı acaba?[:((]
Kusura bakmayın lütfen videoyu ekleyemedim nasıl ekleyebilirim bilginiz var mı acaba?[:((]
Yeni Discus Tankım Değerlendirebilir Misiniz?
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=CcZFBftGVj0[/VID][VID]null[/VID]Yeni kurduğum discus tankım yorumlarınızı alabilir miyim?
Akvaryum ölçüleri 100×60×55
Sıcaklık=30 derece
Günlük % 20 dip çekimi
YEMLER= Tetra discus, dondurulmuş su piresi, dana yüreği
Balıklar , yem yemeleri , kavgaları[:)] harhangi bir sorun var mı?
Şimdiden ilginize teşekkür ederim.
Not: Balığımın 1 tanesi ni finlerinde sıkıntı var onu hediye olarak aldım ama gayet sağlıklı duruyor benim fikrim olarak.[EDIT]YASİN7878,2020-10-27 17:41:11[/EDIT]
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=CcZFBftGVj0[/VID][VID]null[/VID]Yeni kurduğum discus tankım yorumlarınızı alabilir miyim?
Akvaryum ölçüleri 100×60×55
Sıcaklık=30 derece
Günlük % 20 dip çekimi
YEMLER= Tetra discus, dondurulmuş su piresi, dana yüreği
Balıklar , yem yemeleri , kavgaları[:)] harhangi bir sorun var mı?
Şimdiden ilginize teşekkür ederim.
Not: Balığımın 1 tanesi ni finlerinde sıkıntı var onu hediye olarak aldım ama gayet sağlıklı duruyor benim fikrim olarak.[EDIT]YASİN7878,2020-10-27 17:41:11[/EDIT]
Dış Filtre Su Kaçırması
Tecrübe ile sabittir 200 lt su dışarıya akınca aklım başıma geldi [:(((]
Bilgi için teşekkür ederim.
Yarın ilk işim bunu denemek olucak.
Tecrübe ile sabittir 200 lt su dışarıya akınca aklım başıma geldi [:(((]
Bilgi için teşekkür ederim.
Yarın ilk işim bunu denemek olucak.
Dış Filtre Su Kaçırması
Yorumunuz için teşekkür ederim, sormak istedigim folyoyu contayami sarayım yoksa contanın altınamı sıkıştırayım.
Yorumunuz için teşekkür ederim, sormak istedigim folyoyu contayami sarayım yoksa contanın altınamı sıkıştırayım.
Aydınlatma
150 cm için aydınlatma florasan tavsiyelerinizi alabilirmiyim , yardımcı olursanız sevinirim 70 cm yükseklik var akvaryumun.[:?]
150 cm için aydınlatma florasan tavsiyelerinizi alabilirmiyim , yardımcı olursanız sevinirim 70 cm yükseklik var akvaryumun.[:?]
Dış Filtre Su Kaçırması
Aktif olarak kullandığım dolphin c 1600 dış filtrem elektrik kesildiginde veya prizden çıkardığım zaman bütün klips kenarlarından akvaryumun suyunu geri veriyor tecrübeli arkadaşlar bunun sebebiyle ilgili yorum yaparlarsa sevinirim. Simdiden teşekkür ederim herkese.
Aktif olarak kullandığım dolphin c 1600 dış filtrem elektrik kesildiginde veya prizden çıkardığım zaman bütün klips kenarlarından akvaryumun suyunu geri veriyor tecrübeli arkadaşlar bunun sebebiyle ilgili yorum yaparlarsa sevinirim. Simdiden teşekkür ederim herkese.
Avcı Balık Tavsiye...
Timsah balığı aklımda aslında ama en fazla 10 12 cm bulunuyor genelde benim balıklarımdan çekiniyorum timsaha sıkıntı yaratırlar.
Timsah balığı aklımda aslında ama en fazla 10 12 cm bulunuyor genelde benim balıklarımdan çekiniyorum timsaha sıkıntı yaratırlar.
Avcı Balık Tavsiye...
Arkadaşlar merhaba 150*70*70 ebatlarındaki akvaryumumda ;
1 adet arowana 45cm
2 adet bıçak palyaço balığı 25cm beslemekteyim..
Daha önceki akvaryumum 475 lt idi , su an daha geniş bir hacme sahip olduğum için balıklarımın yanına tür tavsiyesi bekliyorum sizden 2 adet daha cüsseli avcı koyabilirim diye düşündüm sizin tavsiyelerinizi bekliyorum...
benim sıkıntım bulunduğum yerde bu tarz balıkların temini ama Ankara bana yakın olduğu için rahatlıkla gidebilirim ,oradan yardımcı olmak isteyen arkadaşlar varsa çok sevinirim ,şimdiden çok teşekkür ederim...
Arkadaşlar merhaba 150*70*70 ebatlarındaki akvaryumumda ;
1 adet arowana 45cm
2 adet bıçak palyaço balığı 25cm beslemekteyim..
Daha önceki akvaryumum 475 lt idi , su an daha geniş bir hacme sahip olduğum için balıklarımın yanına tür tavsiyesi bekliyorum sizden 2 adet daha cüsseli avcı koyabilirim diye düşündüm sizin tavsiyelerinizi bekliyorum...
benim sıkıntım bulunduğum yerde bu tarz balıkların temini ama Ankara bana yakın olduğu için rahatlıkla gidebilirim ,oradan yardımcı olmak isteyen arkadaşlar varsa çok sevinirim ,şimdiden çok teşekkür ederim...
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
