ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
okidoki76
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2014 16:44
Son Ziyaret:
15 Mart 2018 15:53
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
oktay sahiner
Doğum Tarihi:
15 Haziran 1976
Yaş:
50
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
oktay sahiner
SON 10 MESAJI
Led Aydınlatma Armatür
Degerli arkadaşlar 120Cm lik yaptıgımız ürünün kullanıcı fotolarını sizlerle paylaşmak istedim
ayrıca ekli video da gün simülasyon videosunu bulabilirsiniz
[VID]https://youtu.be/vU536bBTJOs[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156591.jpg[/IMG][EDIT]okidoki76,2017-02-20 12:17:43[/EDIT]
Degerli arkadaşlar 120Cm lik yaptıgımız ürünün kullanıcı fotolarını sizlerle paylaşmak istedim
ayrıca ekli video da gün simülasyon videosunu bulabilirsiniz
[VID]https://youtu.be/vU536bBTJOs[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156591.jpg[/IMG][EDIT]okidoki76,2017-02-20 12:17:43[/EDIT]
Led Aydınlatma Armatür
LDD 1000H kullanıyorum 12 li paralel bağlıyorum ve kanal başına led ler 560-590ma arası akım gösteriyo ama inanılmaz ısınıyo hem LLD sürücü hem de led ler
Onun için bende kendi dizayn etirdiğim RGB kart la sürüyorum çok daha stabil çalışıyor.
LDD 1000H kullanıyorum 12 li paralel bağlıyorum ve kanal başına led ler 560-590ma arası akım gösteriyo ama inanılmaz ısınıyo hem LLD sürücü hem de led ler
Onun için bende kendi dizayn etirdiğim RGB kart la sürüyorum çok daha stabil çalışıyor.
Led Aydınlatma Armatür
Ankara da elektrik malzeme satışı yapıyorum 1.5-2 senedir de bu led ler ustune uğraşıyorum.
Ankara da elektrik malzeme satışı yapıyorum 1.5-2 senedir de bu led ler ustune uğraşıyorum.
Led Aydınlatma Armatür
LDD 700 H data sheet e bakın zaten orda tolere değerleri var. Beyaz led ler 3,6v çeker ve kullandıgınız ürün le sürekli 700ma üzeri yuk çekmek isteyecek çünkü toplam da ledlerin ihtiyacı olan 43,2v dur siz 48v smps kullanıyorsunuz voltaj olarak led doyuma ulaşıyo ve doğal olarak akım ihtiyacı için LDD sürücüleri zorluyor sürekli bir çaba için de akım çekmeye çalışıyor daha fazla ışık vermek için bu da size anormal ısı olarak geri dönüş saglıyor. Power suply wat olarak yeterli ise led leri 350+350 olarak bağlayın voltaj olarak tam geldiği için kanal başına ortalama 380-390ma gibi akım gelicek. Parlaklık olarak öyle anormal bir kaybınız olmayacak. Böylelik le 3 sıra daha ekleyebilirsiniz. Eğer imkanınız varsa seri yi 12 değil 15 e tamamlayın buda voltaj olarak tam sınıra dayanır ve ledin fazla voltaj cekmesini engeller. Led 3,2v ve 390ma gibi bi değerele sürersiniz. Emin olun gayet guzel ve yeterli bir ışık alırsınız. LDD sürücülerin böyle bi handikapı var voltaj aralığı geniş olduğu için tolere değerleri de biraz geniş tutulmuş. Sizin bağlantı şeklinin aynısını ben burda da deniyorum. Beyaz lar paralel bağlandıgı halde her kanal 560ma çekiyo total de 1120ma çekiyo sürücü. Hem sürucü ateş gibi oluyo hem de led sürekli çaba içinde oldugu için anormal ısınıyor.
LDD 700 H data sheet e bakın zaten orda tolere değerleri var. Beyaz led ler 3,6v çeker ve kullandıgınız ürün le sürekli 700ma üzeri yuk çekmek isteyecek çünkü toplam da ledlerin ihtiyacı olan 43,2v dur siz 48v smps kullanıyorsunuz voltaj olarak led doyuma ulaşıyo ve doğal olarak akım ihtiyacı için LDD sürücüleri zorluyor sürekli bir çaba için de akım çekmeye çalışıyor daha fazla ışık vermek için bu da size anormal ısı olarak geri dönüş saglıyor. Power suply wat olarak yeterli ise led leri 350+350 olarak bağlayın voltaj olarak tam geldiği için kanal başına ortalama 380-390ma gibi akım gelicek. Parlaklık olarak öyle anormal bir kaybınız olmayacak. Böylelik le 3 sıra daha ekleyebilirsiniz. Eğer imkanınız varsa seri yi 12 değil 15 e tamamlayın buda voltaj olarak tam sınıra dayanır ve ledin fazla voltaj cekmesini engeller. Led 3,2v ve 390ma gibi bi değerele sürersiniz. Emin olun gayet guzel ve yeterli bir ışık alırsınız. LDD sürücülerin böyle bi handikapı var voltaj aralığı geniş olduğu için tolere değerleri de biraz geniş tutulmuş. Sizin bağlantı şeklinin aynısını ben burda da deniyorum. Beyaz lar paralel bağlandıgı halde her kanal 560ma çekiyo total de 1120ma çekiyo sürücü. Hem sürucü ateş gibi oluyo hem de led sürekli çaba içinde oldugu için anormal ısınıyor.
Led Aydınlatma Armatür
O zaman size şoyle açıklayım resmini gonderdiğiniz projektör veya başka bir şey için tasarlanmış ve en önemlisi oluşabilcek darbelere mukavemet sağlamak için taban kalın tutuluyor. Buna benzer bir soğutucuyu bende saray alüminyum un malzemesi aldım ve kullandım. Ama ben tasarlarken amacımda darbe gibi bir unsuru hesaba katmadık çünkü akvaryum üstünde stabil kalcak.
Led ler de söyle bi sıkıntı var 3w lık led 700ma sürücü ile sürdüğünüz de sürücülerin %10 tolore payı bulunmakta sonuç olarak siz led i kullandığınızda 3w 700ma lik led trafodan fazla akım çekiyor ve yaklaşık 750-770 ma le çalışıyor. Böyle bir durum da led yapısı gereği anormal ısınmaya başlıyor ve artık siz ne kadar büyük soğutucu koysanız da led i %110 performans la sürmüş oluyorsunuz ve soğutmanız gerçekten imkansızlaşıyor. Eğer eviniz de ölçü aleti varsa yaptığınız armatür de ki led i bir ölçün kaç ma? çekiyor. Onun için araya akım sınırlayıcı devre koyup led ler maksimum 500Ma çekicek şekilde sürülüyor. Kullandığımız led ler 3w 180-220lm ışık veriyor %35 düşük sürdügümüzde ortalama 200 lm - 70lm = 130lm eder bu da 2 sıra beyaz ışık kullandıgımız için 3120lm eder. Diger renkli led lerin lümen değeri düşüktür.
Benim size verdiğim ısı değerleri resimdeki ürün için söylemedim başka bir müşteri için yapılan siparişin bitip 3 gün burada test için çalıştırdık ve elde ettiğim değereleri paylaştım.
Ayrıca ısı transferini lütfen google bir yazıp okuyun malzemenin kalınlığı önemli değildir önemli olan hava ile temas ettiği yüzey önemlidir. Her soğutucunun üretim amacı ve kullanım amacı farklıdır.
Forum da çoğu arkadaşlar da görüyorum ve de yapılan ürünleri de görüyorum yapılan en büyük hata 3w lık led için seri bağlantıda piyasa dan 36-60v 700ma bir sürücü alıp çalıştırıyorlar. Trafo üreticileri oluşabilcek ani pik gerilim düşme ve artmalar için 700ma lik ürünlerde tolore payı bırakıyorlar. Led sonuç ta yapı olarak bir diyot ve ne kadar akım çekebilir se onu trafodan çekmeye çalışıyor ve limit değerlerin üstüne çıktığında anormal derece de ısınıyor.
Sizden ricam bana armatürünüzün resmini ve bağlantı şemasını gönderin ve de trafonun resmini size yardımcı oluyim.
O zaman size şoyle açıklayım resmini gonderdiğiniz projektör veya başka bir şey için tasarlanmış ve en önemlisi oluşabilcek darbelere mukavemet sağlamak için taban kalın tutuluyor. Buna benzer bir soğutucuyu bende saray alüminyum un malzemesi aldım ve kullandım. Ama ben tasarlarken amacımda darbe gibi bir unsuru hesaba katmadık çünkü akvaryum üstünde stabil kalcak.
Led ler de söyle bi sıkıntı var 3w lık led 700ma sürücü ile sürdüğünüz de sürücülerin %10 tolore payı bulunmakta sonuç olarak siz led i kullandığınızda 3w 700ma lik led trafodan fazla akım çekiyor ve yaklaşık 750-770 ma le çalışıyor. Böyle bir durum da led yapısı gereği anormal ısınmaya başlıyor ve artık siz ne kadar büyük soğutucu koysanız da led i %110 performans la sürmüş oluyorsunuz ve soğutmanız gerçekten imkansızlaşıyor. Eğer eviniz de ölçü aleti varsa yaptığınız armatür de ki led i bir ölçün kaç ma? çekiyor. Onun için araya akım sınırlayıcı devre koyup led ler maksimum 500Ma çekicek şekilde sürülüyor. Kullandığımız led ler 3w 180-220lm ışık veriyor %35 düşük sürdügümüzde ortalama 200 lm - 70lm = 130lm eder bu da 2 sıra beyaz ışık kullandıgımız için 3120lm eder. Diger renkli led lerin lümen değeri düşüktür.
Benim size verdiğim ısı değerleri resimdeki ürün için söylemedim başka bir müşteri için yapılan siparişin bitip 3 gün burada test için çalıştırdık ve elde ettiğim değereleri paylaştım.
Ayrıca ısı transferini lütfen google bir yazıp okuyun malzemenin kalınlığı önemli değildir önemli olan hava ile temas ettiği yüzey önemlidir. Her soğutucunun üretim amacı ve kullanım amacı farklıdır.
Forum da çoğu arkadaşlar da görüyorum ve de yapılan ürünleri de görüyorum yapılan en büyük hata 3w lık led için seri bağlantıda piyasa dan 36-60v 700ma bir sürücü alıp çalıştırıyorlar. Trafo üreticileri oluşabilcek ani pik gerilim düşme ve artmalar için 700ma lik ürünlerde tolore payı bırakıyorlar. Led sonuç ta yapı olarak bir diyot ve ne kadar akım çekebilir se onu trafodan çekmeye çalışıyor ve limit değerlerin üstüne çıktığında anormal derece de ısınıyor.
Sizden ricam bana armatürünüzün resmini ve bağlantı şemasını gönderin ve de trafonun resmini size yardımcı oluyim.
Led Aydınlatma Armatür
Çelişkili olan kısmını açıklayın biz de yanlışlarımızı bilelim sonuçta bir ürün tasarladık ve iyisi ile kötüsü ile her türlü yorumlara açığım. Sonuçta ürünü forumda sergilemek deki amacım fikirleri almak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220161057021.jpg[/IMG]
Burda ki detaylı açıklamalar da soğutucunun özellikleri var incelerseniz sevinirim.
Çelişkili olan kısmını açıklayın biz de yanlışlarımızı bilelim sonuçta bir ürün tasarladık ve iyisi ile kötüsü ile her türlü yorumlara açığım. Sonuçta ürünü forumda sergilemek deki amacım fikirleri almak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220161057021.jpg[/IMG]
Burda ki detaylı açıklamalar da soğutucunun özellikleri var incelerseniz sevinirim.
Led Aydınlatma Armatür
Metre agırlığı 2,5kg
55cm lik uzunluk da 60 led 3w lık ledleri 460ma sürdüğümüzde sabahtan akşama kadar maksimum çıktığı sıcaklık 40-45 derece. Ledlerin çalışma ısısı 70 derece ye kadar dayanır ısı artıkca ömrü kısalır. Elde ettiğimiz değerle de gayet normal ve kabul edilebilir ısı.
3w lık led 460ma le sürdüğümüzde yaklaşık 2w lık bi güç harcar bu da toplam da 120W yapar.
Soğutucu da et kalığınlığından ziyade yüzey önemlidir ne kadar fazla yüzey hava ile temas ederse o kadar kolay soğur bu da dip not.
Ayrıca ürünü orjinal saf hammade den yaparsanız içinde hurda alaşım bulunmazsa bu da ürünün iletkenliğini artırır.
Umarım bu açıklamalar sizin için yeterli olmuştur.
Bu ürünü tasarlarken bizim amacımız fan olmadan ideal ışık elde etmek için bütün hesaplar yapılarak geliştirildi.
Metre agırlığı 2,5kg
55cm lik uzunluk da 60 led 3w lık ledleri 460ma sürdüğümüzde sabahtan akşama kadar maksimum çıktığı sıcaklık 40-45 derece. Ledlerin çalışma ısısı 70 derece ye kadar dayanır ısı artıkca ömrü kısalır. Elde ettiğimiz değerle de gayet normal ve kabul edilebilir ısı.
3w lık led 460ma le sürdüğümüzde yaklaşık 2w lık bi güç harcar bu da toplam da 120W yapar.
Soğutucu da et kalığınlığından ziyade yüzey önemlidir ne kadar fazla yüzey hava ile temas ederse o kadar kolay soğur bu da dip not.
Ayrıca ürünü orjinal saf hammade den yaparsanız içinde hurda alaşım bulunmazsa bu da ürünün iletkenliğini artırır.
Umarım bu açıklamalar sizin için yeterli olmuştur.
Bu ürünü tasarlarken bizim amacımız fan olmadan ideal ışık elde etmek için bütün hesaplar yapılarak geliştirildi.
Led Aydınlatma Armatür
Hazır boylar 55-58-85-88-114-16cm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220160935461.jpg[/IMG]
Hazır boylar 55-58-85-88-114-16cm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220160935461.jpg[/IMG]
Led Aydınlatma Armatür
Tessekurler
Tessekurler
Led Aydınlatma Armatür
Geçen gün bir arkadaş aldı içine t5 ampul yerleştirmiş. Kasanın derinliği 4cm içine parlak krom sac kestirip reflektör gibi kullanmış florasan ları buna sabitlemiş balastı akvaryum altındaki dolaba koycakmış.
Satış yapmak için burda resmi paylaşmadım sadece olumlu ve olumsuz yorumları almak için burdan paylaşıyorum çünkü bende kendi deneyimlerim üzerine led dizilimi yapıyorum belki farklı bir fikir çıkar düşüncesi ile resimleri koydum. Ayrıca gün simulasyonu nu deniz akvaryumu için tasarlandı bitki için faydası tartışılır o konuda ne soylesem yalan olur ama ben kendi evimde kullanıyorum kapanıp açılması veya yaz saati kış saati gibi ayarlarla uğraşmak zorunda kalmıyorum. Co2 için zaman saati kullanıyordum elektrikler gidip geldiğinde sürekli saat geri kalıyordu. İşin gerçeği biraz show biraz da akvaryum kendi halinde döngüyü tamamlıyor.
Geçen gün bir arkadaş aldı içine t5 ampul yerleştirmiş. Kasanın derinliği 4cm içine parlak krom sac kestirip reflektör gibi kullanmış florasan ları buna sabitlemiş balastı akvaryum altındaki dolaba koycakmış.
Satış yapmak için burda resmi paylaşmadım sadece olumlu ve olumsuz yorumları almak için burdan paylaşıyorum çünkü bende kendi deneyimlerim üzerine led dizilimi yapıyorum belki farklı bir fikir çıkar düşüncesi ile resimleri koydum. Ayrıca gün simulasyonu nu deniz akvaryumu için tasarlandı bitki için faydası tartışılır o konuda ne soylesem yalan olur ama ben kendi evimde kullanıyorum kapanıp açılması veya yaz saati kış saati gibi ayarlarla uğraşmak zorunda kalmıyorum. Co2 için zaman saati kullanıyordum elektrikler gidip geldiğinde sürekli saat geri kalıyordu. İşin gerçeği biraz show biraz da akvaryum kendi halinde döngüyü tamamlıyor.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
