ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Süvari
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2014 22:32
Son Ziyaret:
21 Aralık 2017 18:09
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Okan Yüksel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SUVARİ BETTA
SON 6 MESAJI
Yeni Betam Süvari
Teşekkür ederim abdullah bey maşallah bu betaların erkekleri kadar dişileride çok güzeller tubifex i balığı aldığım yer önermişti demekki benim gibi onunda pek bir bilgisi yokmuş bilgi paylaşımınız için teşekkür ederim dondurulmuş artemia ve kan kurtlarının paketleri bana biraz pahalı geldi 40 tl gibi bir rakamlardan bahsediyorlar başka bir yerden uygun bulursam alıcağım dişinin resmi geldiğinde çektim alt kısmındaki yırtıgı bende farkettim erkeğin yanına koyduğumdada zaten dokunmasına izin vermeden aldığım bitkili başka bir tanka aldım hemen eş tutturmayı düşünmüyorum tabikide öncelikle dişi form tutsun biraz kendine gelsin istiyorum eş tutturmak yavru almak ilerdeki bir süreç olucak benim için acelem yok keyif alarak beslemek istiyorum bu balıkları
[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU]Dostum bahsettiğin olayları yapabilmen için belli bir imkân gerekiyor. Elbette Çiftleşmeden sonra dişi ve erkeği ayıracak akvaryumun, yavru boylandırabilecek tankın ve çıkan erkek yavruları ayırabilecek yerin ve en önemlisi 3 ay boyunca artemia çıkaracak sabrın ? Poşetten kurtarmak diye lütfen kendini avutma. Sen ve diğer insanlar alayım kurtarayım düşüncesiyle alsanızda, petshoplar ''ohoo baksana satılıyo ya bu hoop bi parti daha getirelim'' diyor. Bunlarıda göz ardı etmemek gerek. Ayrıca, yavruları elden çıkartmakta hiç kolay değil buda bir tavsiye. Sanırım son satırlarında bana gönderme yaptın ? Bol bol yavru utanç değil övünç kaynağı olmalıdır. İlk batın'da 150 yavrudan 140'ını 2. aylarına getirdim mâalesef ki toplu olarak kaybettim. 2. Batında 50 yavrunun 50'si yetişkinliğe ulaştı. Bundan insanlar utanmalımı sence ? Sırf kendi adıma konuşmuyorum. Benim gözüm gibi büyüttüğüm yavruları biliyorsunuz, ancak sizinde gözünüz gibi büyüttüğünüz ''yavrularınızdan'' birkaç fotoğraf görebilirmiyim mümkünse ? Ayrıca, tubifex gereksiz ve bana göre kullanılmaması gereken yemlerin başında gelir. Canlı yem derim, başkada bişey demem ama buna tubifex gibi pis yemler dahil değil. Mis gibi, su piresi, artemia, kan kurdu varken neden tubifex ? Yanlış anlamayın, amacım hevesinizi kaçırmak değil ancak dişinin ölümüyle sonuçlanmasındansa biraz hevesinizin seyrelmesi bence dert edilmemelidir.
Teşekkür ederim abdullah bey maşallah bu betaların erkekleri kadar dişileride çok güzeller tubifex i balığı aldığım yer önermişti demekki benim gibi onunda pek bir bilgisi yokmuş bilgi paylaşımınız için teşekkür ederim dondurulmuş artemia ve kan kurtlarının paketleri bana biraz pahalı geldi 40 tl gibi bir rakamlardan bahsediyorlar başka bir yerden uygun bulursam alıcağım dişinin resmi geldiğinde çektim alt kısmındaki yırtıgı bende farkettim erkeğin yanına koyduğumdada zaten dokunmasına izin vermeden aldığım bitkili başka bir tanka aldım hemen eş tutturmayı düşünmüyorum tabikide öncelikle dişi form tutsun biraz kendine gelsin istiyorum eş tutturmak yavru almak ilerdeki bir süreç olucak benim için acelem yok keyif alarak beslemek istiyorum bu balıkları

[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU]Dostum bahsettiğin olayları yapabilmen için belli bir imkân gerekiyor. Elbette Çiftleşmeden sonra dişi ve erkeği ayıracak akvaryumun, yavru boylandırabilecek tankın ve çıkan erkek yavruları ayırabilecek yerin ve en önemlisi 3 ay boyunca artemia çıkaracak sabrın ? Poşetten kurtarmak diye lütfen kendini avutma. Sen ve diğer insanlar alayım kurtarayım düşüncesiyle alsanızda, petshoplar ''ohoo baksana satılıyo ya bu hoop bi parti daha getirelim'' diyor. Bunlarıda göz ardı etmemek gerek. Ayrıca, yavruları elden çıkartmakta hiç kolay değil buda bir tavsiye. Sanırım son satırlarında bana gönderme yaptın ? Bol bol yavru utanç değil övünç kaynağı olmalıdır. İlk batın'da 150 yavrudan 140'ını 2. aylarına getirdim mâalesef ki toplu olarak kaybettim. 2. Batında 50 yavrunun 50'si yetişkinliğe ulaştı. Bundan insanlar utanmalımı sence ? Sırf kendi adıma konuşmuyorum. Benim gözüm gibi büyüttüğüm yavruları biliyorsunuz, ancak sizinde gözünüz gibi büyüttüğünüz ''yavrularınızdan'' birkaç fotoğraf görebilirmiyim mümkünse ? Ayrıca, tubifex gereksiz ve bana göre kullanılmaması gereken yemlerin başında gelir. Canlı yem derim, başkada bişey demem ama buna tubifex gibi pis yemler dahil değil. Mis gibi, su piresi, artemia, kan kurdu varken neden tubifex ? Yanlış anlamayın, amacım hevesinizi kaçırmak değil ancak dişinin ölümüyle sonuçlanmasındansa biraz hevesinizin seyrelmesi bence dert edilmemelidir.
Hayırlı geceler, bol yavrular dilerim.
[/QUOTE]
umut kardeşim öncelikle yaşına istinaden yazıyorum az cok belli imkanlarım var kendimce erkeğim ayrı bir tankta dişim ise buyuk bir tankta aldığım bitkilerin içindeki bitkili tankta şuan yavrular ılerleyen sureclerde tankı bolerek yerlerı mevcut durumda tabıkıde bu ılerleyen surec kardesım eş tutturup yavrularımız cıkarsa tabıkıde canlı artemıa cıkarmak ıcın sabrımız var sonucta keyıf alarak yapıyorum bu işi poşetten kurtardım diye tabikide kendımı avutmuyorum cogu akvaryumcuda bardakların posetlerın ıcınde dunyalar kadar betalar mevcut layıkıylada yapanlar var tabıkıde bunuda bu hıc bır zaman avutma olmaz görüp beğendiğim ve beslemek istediğim bir tür olduğu için alıp besledim satırlarımda sana gönderme yoktu senın yazmıs oldugun ''Herşey iyi güzel hoş'da, neden her köpük yapan bettaya dişi alınır çözebilmiş değilim...'' cumlesıne ıstınaden sana eger amacım bol bol yavru almak olsaydı lepıstes beslerdım dedım. elımde guzel varyeteler olunca bende tabıkıde bol bol yavru alıp onları en guzel sekılde buyutmek tabıkıde utanc degıl gurur olur bu konuda senı kutlarım bır kısmını satarak bır kısmını besleyebılecek kısılere ucretsız vermen tabıkıde cok guzel bır seydır en azından aldıgın meblaglar ufakta olsa senın ıhtıyaclarını karsılar bu yasta bole guzel bır ıs yapman tabıkıde cok guzel bırseydır kardesım. yavrularını kaybetmen cok kotu bır durum ınsanın gozu gıbı baktıgı ve vaktını ayırıp keyıfle baktıgı yavruları kaybetmek kotu bır hıs. dedıgım gıbı guzel varyetelerı yetıstırıp es tutturup yavru buyutmek utanc degıl gurur kaynagıdır kardesım. Benım suan ıcın gozum gıbı buyuttugum yavrular yok beta balıgı beslemek ısıne yenı gırıstım ısallah ılerde olurda tabıkıde burda paylasma fırsatım olur. tubıfex ı dısıyı aldıgım yer onerdı demekkı oda benım gıbı bılmıyormus hevesımı kırmadın merak etme dedıgım gıbı keyıf alarak beslıyorum olede olacak yem onerılerın ıcınde tesekkur ederım. zaten dısı hazır olmadıkca aynı tankta olmıcaklar merak etme
hayırlı geceler , yavrularını kayıpsız ve sağlıklı bir şekilde büyütmen dileğiyle
Yeni Betam Süvari
[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU] Herşey iyi güzel hoş'da, neden her köpük yapan bettaya dişi alınır çözebilmiş değilim...
Nedenmi disi bir beta aldim umut posetin icine sikistirip akvaryumun bir kenarina koymustu disiyi buyutmek form tutturmak ve erkele ciflesmesinden guzel yavrular alip buyutmek bunlar zaman alan bir surec sen nasil kopuk yapan betani disiyle es tutturup yavru alip gozun gibi buyutuyosan bende ayni sekilde bunlari yapiyorum anladinmi umut ? Amacim bol bol yavru alip ticaret yapmak olsaydi beta degilde gidipte lepistes alirdim.Granur yem konusunda hakli olabilirsin bugun sirf canli tubitex icin gittim yoktu gezdigim yerlerde dondurulmus yemleride piyasaya gore fazla asiri ve pahali geldi
[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU] Herşey iyi güzel hoş'da, neden her köpük yapan bettaya dişi alınır çözebilmiş değilim...
Verdiğiniz yem uygun değildir bana göre, kullanıyordum bir ara. Aşırı derecede sert bir yem. Ayrıca ilgisiz oluyor genelde balıklar.
[/QUOTE]Nedenmi disi bir beta aldim umut posetin icine sikistirip akvaryumun bir kenarina koymustu disiyi buyutmek form tutturmak ve erkele ciflesmesinden guzel yavrular alip buyutmek bunlar zaman alan bir surec sen nasil kopuk yapan betani disiyle es tutturup yavru alip gozun gibi buyutuyosan bende ayni sekilde bunlari yapiyorum anladinmi umut ? Amacim bol bol yavru alip ticaret yapmak olsaydi beta degilde gidipte lepistes alirdim.Granur yem konusunda hakli olabilirsin bugun sirf canli tubitex icin gittim yoktu gezdigim yerlerde dondurulmus yemleride piyasaya gore fazla asiri ve pahali geldi
Yeni Betam Süvari
İlk başta yaptığı köpük keyfi yerinde olduğu için olabilir doğru söylüyorsunuz teşşekür ederim akvarumcularda güzel olgun bir dişi aradım ama şuanlık mevsimi değil dediler çoğu akvaryumcuda genç dişiler vardı en azından dişiler bitkili tanktaydı bir tane akaryumcuda poşetin içinde bir dişi gördüm en azından onu kurtarım diye aldım bayağı genç bir dişi gibi geldi boyutu bayağı bir ufak satan kişi halfmoon dişisi dedi ama tam emin olamadım ayrıca erkekle aynı tanka koydum erkek bayağı bir kur yaptı ama dişi olgun olmadığı için yaptığı kura karşılık alamayınca sinirlenmeye başladı kovalamaya başlarken dişiyi ayırdım köpüğü bozdum ve erkek gene köpük tutmaya başladı çok istekli gibi gözüküyor ama dişinin olgunlaşmasını forma girmesini beklicek gibi yada güzel bir olgun dişi bulursam alıcam aldığım dişinin resimlerini ekliyorum
İlk başta yaptığı köpük keyfi yerinde olduğu için olabilir doğru söylüyorsunuz teşşekür ederim akvarumcularda güzel olgun bir dişi aradım ama şuanlık mevsimi değil dediler çoğu akvaryumcuda genç dişiler vardı en azından dişiler bitkili tanktaydı bir tane akaryumcuda poşetin içinde bir dişi gördüm en azından onu kurtarım diye aldım bayağı genç bir dişi gibi geldi boyutu bayağı bir ufak satan kişi halfmoon dişisi dedi ama tam emin olamadım ayrıca erkekle aynı tanka koydum erkek bayağı bir kur yaptı ama dişi olgun olmadığı için yaptığı kura karşılık alamayınca sinirlenmeye başladı kovalamaya başlarken dişiyi ayırdım köpüğü bozdum ve erkek gene köpük tutmaya başladı çok istekli gibi gözüküyor ama dişinin olgunlaşmasını forma girmesini beklicek gibi yada güzel bir olgun dişi bulursam alıcam aldığım dişinin resimlerini ekliyorum
Yeni Betam Süvari
Catappa yaprağını muhakkak denicem o zaman.Isıtıcım var sabah ve akşam odadaki sıcaklık yüksek olduğu için kullanmadım şuan suya baktığımdada ele ılıklığı geliyor. Şuan gayette güzel alıştı akvaryuma keyfimiz yerinde köpük bile yapıyoruz
Sanırım güzel bir hanfendiye ihtiyacımız var 
Catappa yaprağını muhakkak denicem o zaman.Isıtıcım var sabah ve akşam odadaki sıcaklık yüksek olduğu için kullanmadım şuan suya baktığımdada ele ılıklığı geliyor. Şuan gayette güzel alıştı akvaryuma keyfimiz yerinde köpük bile yapıyoruz
Sanırım güzel bir hanfendiye ihtiyacımız var 
Yeni Betam Süvari
Teşekkür ederim gerçekten çok güzel balıklar yem alma fırsatım olamadı bu hafta sonu farklı yemler alıcam tabikide bitkilerinide bitki için hangi tür bitkiler uygundur acaba ? birde okuduğum bir yazıda catappa yapragının konulması gerektıgı yazıyordu doğal yaşmları pirinç tarlaları olduğu için pirinç filizlendirin diyenlerde var suda deneyen varmı acaba
Teşekkür ederim gerçekten çok güzel balıklar yem alma fırsatım olamadı bu hafta sonu farklı yemler alıcam tabikide bitkilerinide bitki için hangi tür bitkiler uygundur acaba ? birde okuduğum bir yazıda catappa yapragının konulması gerektıgı yazıyordu doğal yaşmları pirinç tarlaları olduğu için pirinç filizlendirin diyenlerde var suda deneyen varmı acaba

Yeni Betam Süvari
Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce akvaryumcudan bardaktan kurtarıp aldığım taç kuyruk betam adı süvari şuan lık mangrow kökünü akvaryuma koydum bir kaç canlı bitki ile güzel bir yaşama ortamı oluşturmaya çalışacağım aşağıdaki yemle besliyorum kullandığınız yem çeşitleri hakkında her türlü fikir ve önerilerinizi bekliyorum balık hakkındaki fikirlere de açığım genç bir erkek midir kuyruk yapısı hakkında yorumlarınızı bekliyorum
Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce akvaryumcudan bardaktan kurtarıp aldığım taç kuyruk betam adı süvari şuan lık mangrow kökünü akvaryuma koydum bir kaç canlı bitki ile güzel bir yaşama ortamı oluşturmaya çalışacağım aşağıdaki yemle besliyorum kullandığınız yem çeşitleri hakkında her türlü fikir ve önerilerinizi bekliyorum balık hakkındaki fikirlere de açığım genç bir erkek midir kuyruk yapısı hakkında yorumlarınızı bekliyorum
Süvari 

Betaların akıntıyı sevmediği için filtremde bulunan bu aparatı kullandım
Kullandığım Yem :
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
















