ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ilgazugurluer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2015 18:17
Son Ziyaret:
11 Ocak 2026 02:44
Toplam Mesaj:
104 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ılgaz uğurluer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ılgaz uğurluer
SON 10 MESAJI
10 Yıl Sonra Yeniden Paludaryum İle Dönüş
[QUOTE=koraykbl]
Tadarımınız çok güzel ama terraryum ve vivaryumlarda olay farklı oluyor terayum kurulumlarında toprağın mite yapmaması için isopot veya springtail eklerler. Siz sucul bir zemin yapacaksınız. Bence imkanınız varsa sucul alanın yoprak ile bağını iyice kesecek şekilde köşeleri sıva ile sıvayın. Yani binevi havuz gibi yapın. Bu hem ileride toprağın çökmesi durumundada havuzun risk oranını düşürür. Suya ilk başlarda su piresi koyarsanız sudaki döngüyü daha iyi oturtabilirsiniz. Biraz yeşil su, biraz su piresi, biraz kurbağa bacağı tarifi gibi oldu ama böyle daha iyi oturmakta hatta yabancı kaynaklarda bazen yapılıyor.😅 bana kalırsa her tarafının cam plması maaliyetin aşırı yükselmesi demek ve ayrıca nem olayında içerideki ısı ve nemi ayarlayamamak demek. 3mm veya üstü bir plexi glass ile bu durumu çözebileceğinizi düşünüyorum. Hatta şehirinşzdeki reklamcılardan lazer ile kestiredebilirsiniz. Bu sayede maaliyette düşer. Aslında bende bu tarz bir sistem yapmak istiyorum ama maalesef bitki masrafları ve ilk kurulum inanılmaz pahalı geliyor nedense. Benim vereceğim taktikler bu yönde olur. Çok eskiden bir şişe içinde deneniştim ve az buçuk tutturmuştum. Sonradan ise tabii malum bozdum. Yinede dediğim gibi plaxi işini ve havuz tarzı ortaya bir yer yaparak orada canlı ve etrafında torf ile bitkiler koyabilir ve plexi yaparsanızda yukarıya hava deliği ve ışık için alanda yapabilirsiniz. Hatta plexi olursa arka planada yeşillik görüntüsü için dal yapıltırabilirsiniz. Aklımdaki fikiri bulabilirsen fotoğraf olarak atmayı isterim.[/QUOTE]
Selamlar, öneriler için çok teşekkür ederim, Mite konusunu bilmiyordum mutlaka araştıracağım, nem nedeni ile oluşabilecek zararlılar ile ilgili de bir araştırma yapmak doğru olacak, aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.
Diğer konu, cam ve pleksi maliyeti kısmında ise, aslında ben maliyetten ziyade lojistik sürdürülebilirliği düşünerek önce pleksi ya da akrilikten mi yapsam diye planlayıp araştırdım fakat cam 'a oranla maliyetleri pek sandığınız gibi değil tam tersi x3-4 maliyetler ile karşılaştım, özellikle pleksi zaten sürdürülebilir olmayacaktı, birleşim yerleri kaynak değil yapışma oluyor en iyisi akrilik dedim fakat onda da maliyetler çok yükseldi, kıssadan hisse akvaryum imalatçısı bir yer ile cam üzerinde çalışmak tank maliyeti bakımından en karlısı çıktı. Tahmin etmiştim.
Şimdilik her şey yolunda gidiyor, bugün Karşıyada'da Orion LEd ile görüşeceğim, tanklar için led üreten ve imalat yapan bir marka imiş, yeni keşfettim müthiş mutlu oldum. İstediğim döngüde ve değerlerde üretim yapacaklar, üstelik hazır sistemlere oranla fiyatları da gayet makul çıktı ! .... Ve bu iş özelinde çalıştıkları için, ihtiyaçları ve döngülere göre olması gereken değerleri vs. spektrumları da iyi biliyorlar, 1-2 saat içinde orada olacağım gelişmeleri bildiririm.
Aynı zamanda Atakan Akvaryumdan da termostatlı soğutma fanı keşfettim, tank üzerinde kapaklı fan bölümü yapıp, dilediğim zaman rüzgar ve hava akımı yarabilecek, tropikal bitkilerimin istedidği ısıyı da bu şekilde doğrulayabileceğim. Heyecanlıyım :)
[QUOTE=koraykbl]
Tadarımınız çok güzel ama terraryum ve vivaryumlarda olay farklı oluyor terayum kurulumlarında toprağın mite yapmaması için isopot veya springtail eklerler. Siz sucul bir zemin yapacaksınız. Bence imkanınız varsa sucul alanın yoprak ile bağını iyice kesecek şekilde köşeleri sıva ile sıvayın. Yani binevi havuz gibi yapın. Bu hem ileride toprağın çökmesi durumundada havuzun risk oranını düşürür. Suya ilk başlarda su piresi koyarsanız sudaki döngüyü daha iyi oturtabilirsiniz. Biraz yeşil su, biraz su piresi, biraz kurbağa bacağı tarifi gibi oldu ama böyle daha iyi oturmakta hatta yabancı kaynaklarda bazen yapılıyor.😅 bana kalırsa her tarafının cam plması maaliyetin aşırı yükselmesi demek ve ayrıca nem olayında içerideki ısı ve nemi ayarlayamamak demek. 3mm veya üstü bir plexi glass ile bu durumu çözebileceğinizi düşünüyorum. Hatta şehirinşzdeki reklamcılardan lazer ile kestiredebilirsiniz. Bu sayede maaliyette düşer. Aslında bende bu tarz bir sistem yapmak istiyorum ama maalesef bitki masrafları ve ilk kurulum inanılmaz pahalı geliyor nedense. Benim vereceğim taktikler bu yönde olur. Çok eskiden bir şişe içinde deneniştim ve az buçuk tutturmuştum. Sonradan ise tabii malum bozdum. Yinede dediğim gibi plaxi işini ve havuz tarzı ortaya bir yer yaparak orada canlı ve etrafında torf ile bitkiler koyabilir ve plexi yaparsanızda yukarıya hava deliği ve ışık için alanda yapabilirsiniz. Hatta plexi olursa arka planada yeşillik görüntüsü için dal yapıltırabilirsiniz. Aklımdaki fikiri bulabilirsen fotoğraf olarak atmayı isterim.[/QUOTE]
Selamlar, öneriler için çok teşekkür ederim, Mite konusunu bilmiyordum mutlaka araştıracağım, nem nedeni ile oluşabilecek zararlılar ile ilgili de bir araştırma yapmak doğru olacak, aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.
Diğer konu, cam ve pleksi maliyeti kısmında ise, aslında ben maliyetten ziyade lojistik sürdürülebilirliği düşünerek önce pleksi ya da akrilikten mi yapsam diye planlayıp araştırdım fakat cam 'a oranla maliyetleri pek sandığınız gibi değil tam tersi x3-4 maliyetler ile karşılaştım, özellikle pleksi zaten sürdürülebilir olmayacaktı, birleşim yerleri kaynak değil yapışma oluyor en iyisi akrilik dedim fakat onda da maliyetler çok yükseldi, kıssadan hisse akvaryum imalatçısı bir yer ile cam üzerinde çalışmak tank maliyeti bakımından en karlısı çıktı. Tahmin etmiştim.
Şimdilik her şey yolunda gidiyor, bugün Karşıyada'da Orion LEd ile görüşeceğim, tanklar için led üreten ve imalat yapan bir marka imiş, yeni keşfettim müthiş mutlu oldum. İstediğim döngüde ve değerlerde üretim yapacaklar, üstelik hazır sistemlere oranla fiyatları da gayet makul çıktı ! .... Ve bu iş özelinde çalıştıkları için, ihtiyaçları ve döngülere göre olması gereken değerleri vs. spektrumları da iyi biliyorlar, 1-2 saat içinde orada olacağım gelişmeleri bildiririm.
Aynı zamanda Atakan Akvaryumdan da termostatlı soğutma fanı keşfettim, tank üzerinde kapaklı fan bölümü yapıp, dilediğim zaman rüzgar ve hava akımı yarabilecek, tropikal bitkilerimin istedidği ısıyı da bu şekilde doğrulayabileceğim. Heyecanlıyım :)
10 Yıl Sonra Yeniden Paludaryum İle Dönüş
Şahin bey teşekkür ederim, büyük özlem duyuyordum sonr bir kaç yıldır, bakalım.... Heyecanla bekliyoruz :)
[QUOTE=SahinTaskin]Merhaba tekrardan başlamışsınız sevindim darısı benim başıma.Bende en son paladaryumla hobiye ara vermiştim çok kısa sürmüştü ama çok keyifliydi bakalım çalışmanız nasıl olacak merakla bekliyorum [:iyi:][/QUOTE]
Şahin bey teşekkür ederim, büyük özlem duyuyordum sonr bir kaç yıldır, bakalım.... Heyecanla bekliyoruz :)
[QUOTE=SahinTaskin]Merhaba tekrardan başlamışsınız sevindim darısı benim başıma.Bende en son paladaryumla hobiye ara vermiştim çok kısa sürmüştü ama çok keyifliydi bakalım çalışmanız nasıl olacak merakla bekliyorum [:iyi:][/QUOTE]
10 Yıl Sonra Yeniden Paludaryum İle Dönüş
15 yıl önce başladığım ve toplam 1.5 ton kapasite 6 farklı tank ile büyülü dünyalarda dolaştığım hobiye evlenirken evin tadilatı nedeni ile veda etmek zorunda kalıp dağıtıp tekrar toplamak zor olacağı için tüm tanklarımı dağıtmıştım,
Şimdi yeniden sadece bitkilerden oluşan ve dip suyunda bir kaç küçük tür ve sürüngen barındıran bir sistem kurmaya karar verdim, aslında öğrendim ki sistemin adına " Vivarium " deniyormuş, benimki biraz melez bir sistem olacak gibi bakalım, ismini ve cinsini birlikte belirleriz :)
Aşama aşama paylaşmaya ve bu bilgilendirme kısmında görseller ile süslemeye devam etmeyi planlıyorum.
Tank üretimde sanıyorum bu hafta çıkacak, önümüzdeki hafta da dekoratif malzeme alışverişleri ve filtrasyon malzemeleri ile başlarım diye düşünüyorum.
Bitkiler geldi, heyecan yüksek :) [:nazar:]
Tankın eskizini aşağıda paylaştım.
Ölçüler: 130x60x40
Bitki Türleri: Eklenecek ( Asya & Tropikal )
Filtrasyon ve Işıklandırma: Düz filtrasyon ve gün dönümü replikası led aydınlatma sistemi
Tasarım :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/141020251826581.jpg[/IMG][EDIT]ilgazugurluer,2025-10-15 12:06:58[/EDIT]
15 yıl önce başladığım ve toplam 1.5 ton kapasite 6 farklı tank ile büyülü dünyalarda dolaştığım hobiye evlenirken evin tadilatı nedeni ile veda etmek zorunda kalıp dağıtıp tekrar toplamak zor olacağı için tüm tanklarımı dağıtmıştım,
Şimdi yeniden sadece bitkilerden oluşan ve dip suyunda bir kaç küçük tür ve sürüngen barındıran bir sistem kurmaya karar verdim, aslında öğrendim ki sistemin adına " Vivarium " deniyormuş, benimki biraz melez bir sistem olacak gibi bakalım, ismini ve cinsini birlikte belirleriz :)
Aşama aşama paylaşmaya ve bu bilgilendirme kısmında görseller ile süslemeye devam etmeyi planlıyorum.
Tank üretimde sanıyorum bu hafta çıkacak, önümüzdeki hafta da dekoratif malzeme alışverişleri ve filtrasyon malzemeleri ile başlarım diye düşünüyorum.
Bitkiler geldi, heyecan yüksek :) [:nazar:]
Tankın eskizini aşağıda paylaştım.
Ölçüler: 130x60x40
Bitki Türleri: Eklenecek ( Asya & Tropikal )
Filtrasyon ve Işıklandırma: Düz filtrasyon ve gün dönümü replikası led aydınlatma sistemi
Tasarım :[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/141020251826581.jpg[/IMG][EDIT]ilgazugurluer,2025-10-15 12:06:58[/EDIT]
İzmir'de Bir Proje İçin Deneyimli Akvarist Arkadaş
[:tel:]Arkadaşlar merhabalar,
İzmir'de başlayacağımız bir proje için,
Akvaryum ve hobi konusunda deneyimli,
Canlılar, bitkili akvaryumlar ve ekipmanlar konusunda genel anlamda deneyimli, az çok bilgi sahibi,
Genç ve enerjik bir proje için aynı enerji ve sempatiye sahip bir ekip arkadaşı arıyorum.
Proje hakkında bilgi vermem gerekirse,
Kamera önünde ilgili konular hakkında sohbet edeceğiz,
Bazı malzeme ve canlı türleri, bitkili akvaryumlar da ekipman ve ışıklandırma vb. konular hakkında konuşacağız.
Aranan arkadaşın öncelikle hobici olmasını tercih ediyorum,
Mağaza ya da firma sahibi arkadaşlar projenin uygulayıcı yapımcısı 'da bir firma olması nedeni ile bu projede etik olarak yer almak istemeyebilirler.
Bu nedenle hobici arkadaşların konu ile ilgilenmesi durumunda benimle
Facebook.com/ilgazugurluer ILGAZ UĞURLUER ismini aratarak iletişime geçmesini,
Ya da 0532 303 14 64 numaralı telefondan bana ulaşmaları yeterli olacaktır.
İlginize çok teşekkür ederim.
NOT : Proje için bayan arkadaşlarımızında başvurmasını rica ederim, sadece bir kişilik bir proje değildir. [:tel:]
[:tel:]Arkadaşlar merhabalar,
İzmir'de başlayacağımız bir proje için,
Akvaryum ve hobi konusunda deneyimli,
Canlılar, bitkili akvaryumlar ve ekipmanlar konusunda genel anlamda deneyimli, az çok bilgi sahibi,
Genç ve enerjik bir proje için aynı enerji ve sempatiye sahip bir ekip arkadaşı arıyorum.
Proje hakkında bilgi vermem gerekirse,
Kamera önünde ilgili konular hakkında sohbet edeceğiz,
Bazı malzeme ve canlı türleri, bitkili akvaryumlar da ekipman ve ışıklandırma vb. konular hakkında konuşacağız.
Aranan arkadaşın öncelikle hobici olmasını tercih ediyorum,
Mağaza ya da firma sahibi arkadaşlar projenin uygulayıcı yapımcısı 'da bir firma olması nedeni ile bu projede etik olarak yer almak istemeyebilirler.
Bu nedenle hobici arkadaşların konu ile ilgilenmesi durumunda benimle
Facebook.com/ilgazugurluer ILGAZ UĞURLUER ismini aratarak iletişime geçmesini,
Ya da 0532 303 14 64 numaralı telefondan bana ulaşmaları yeterli olacaktır.
İlginize çok teşekkür ederim.
NOT : Proje için bayan arkadaşlarımızında başvurmasını rica ederim, sadece bir kişilik bir proje değildir. [:tel:]
1 Haftalık Akvaryumda Oluşan Şeffaf Yosun Sorunu
Işık sürelerinizi azaltın ve haftada bir olan 3/1 su değişimini 2 hafta kadar haftada 2ye çıkartın, suyun ısısı ile ilgili bir durum pek söz konusu değil, arkadaşların dediği gibi genelde yeni kurulumlarda bakteri kültürünün oluşmamasından oluşuyor bu durum. Düzenli su değişimi ve azaltılan ışık süresi ile kendine gelecektir.
Işık sürelerinizi azaltın ve haftada bir olan 3/1 su değişimini 2 hafta kadar haftada 2ye çıkartın, suyun ısısı ile ilgili bir durum pek söz konusu değil, arkadaşların dediği gibi genelde yeni kurulumlarda bakteri kültürünün oluşmamasından oluşuyor bu durum. Düzenli su değişimi ve azaltılan ışık süresi ile kendine gelecektir.
10 TL'ye CO2 Tüp !
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
[QUOTE=arukas]Dün konuyu görmemle bugün bir tanıdığım vasıtasıyla işi çözdüm.Dediğiniz gibi 10 TL depozito ödemesi gerçekleştirdim sadece.
Özellikle yasal durumunu sordum herhangi bir sıkıntı yok ücreti yani depozitosu ödenmiş bir tüp emanet almış oluyorsunuz dendi sadece :) Bittiğinde gelin X arkadaş yardımcı olsun dolusunu teslim edelim cümlesini duyduktan sonra teşekkür ederek tüpümü sırtladım :D
Konuyu açıp paylaşımda bulunan arkadaşa çok teşekkür ederim!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/co2_tup.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
[QUOTE=arukas]Dün konuyu görmemle bugün bir tanıdığım vasıtasıyla işi çözdüm.Dediğiniz gibi 10 TL depozito ödemesi gerçekleştirdim sadece.
Özellikle yasal durumunu sordum herhangi bir sıkıntı yok ücreti yani depozitosu ödenmiş bir tüp emanet almış oluyorsunuz dendi sadece :) Bittiğinde gelin X arkadaş yardımcı olsun dolusunu teslim edelim cümlesini duyduktan sonra teşekkür ederek tüpümü sırtladım :D
Konuyu açıp paylaşımda bulunan arkadaşa çok teşekkür ederim!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/co2_tup.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende izmir'deyim ama bulamadım, siz efes pilsen dağıtım deposundan falan mı temin ettiniz acaba ?
10 TL'ye CO2 Tüp !
Selamlar, izmirde var mı tanidigi olan bu tup meselesinde ? Tum ihtimallerimi denedim ama hala bulamadim :(
Selamlar, izmirde var mı tanidigi olan bu tup meselesinde ? Tum ihtimallerimi denedim ama hala bulamadim :(
Ista Co2 Karbondioksit Set 0,50lt
5lt tüpü 120 tl ye nerde bulabiliriz ?
5lt tüpü 120 tl ye nerde bulabiliriz ?
Efes - Coca Cola ?
Merhaba arkadaşlar,
İzmirde efes yada coca cola bayiisinde, deposunda vs çalışan bir tanıdığı olan yok mu acaba ?
Bir co2 tüpü alalım ? [:(]
Merhaba arkadaşlar,
İzmirde efes yada coca cola bayiisinde, deposunda vs çalışan bir tanıdığı olan yok mu acaba ?
Bir co2 tüpü alalım ? [:(]
Yükseklik Ve Flo Sayısı Yeterli Mi ?
Merhabalar arkadaşlar,
70 LT bitkili tankım var, tank yüksekliği 40 cm, armatürümün tabandan yüksekliği ise ortalama 60 CM civarı.
2 adet 24 w Grolüx
1 adet 24 w Aquastar var.
7 saat aydınlatma, ve
haftada 2 kez 5+5 ML potasyum,
haftada 2 kez 2+2 ML Nitrat
haftada 1 kez 2 ML fosfat takviyesi yapıyorum.
Sizce ışık miktarım ve gübreleme takvimim bitkilerim ve moss türlerim için yeterli olacakmıdır ?
Ayrıca 24 saat kesintisiz mayalı co2 takviyesi var...
Teşekkür ederim.
Merhabalar arkadaşlar,
70 LT bitkili tankım var, tank yüksekliği 40 cm, armatürümün tabandan yüksekliği ise ortalama 60 CM civarı.
2 adet 24 w Grolüx
1 adet 24 w Aquastar var.
7 saat aydınlatma, ve
haftada 2 kez 5+5 ML potasyum,
haftada 2 kez 2+2 ML Nitrat
haftada 1 kez 2 ML fosfat takviyesi yapıyorum.
Sizce ışık miktarım ve gübreleme takvimim bitkilerim ve moss türlerim için yeterli olacakmıdır ?
Ayrıca 24 saat kesintisiz mayalı co2 takviyesi var...
Teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Koksal Gurkan,
florasan,
sina cen,
nazemert,
Öğretmen Ali,
forthehordex,
ternapi,
yeekim,
Abidin Acun,
DigitalPen,
0rnn,
Hoppala,
tukabu,
nniiaa,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
layper,
JujuSeri,
Leo,
altuntasseref,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Ancalagon,
alperibis,
Manguday,
YAYD06,
DenizOlsam,
enginhayta,
mutlubaba,
Mustafasesen,
Rafayel,
Ercankurt,
şansal,
Thunderbird,
reano,
Bozajuniors,
gryzopodemnoe oboryd,
sinor,
uurcan,
Brkgrsy,
Ylmzuslu,
fffurkan9,
Savas37,
İnci Kefali,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
