ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
anltkt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2015 03:42
Son Ziyaret:
16 Mayıs 2017 22:31
Toplam Mesaj:
75 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ANIL TOKAT
Doğum Tarihi:
29 Nisan 1988
Yaş:
38
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Anıl Tokat
SON 10 MESAJI
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Merhabalar herkese. Isıtıcıyı yaklaşık 2 gündür kullanmaktayım ve izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
Zaten malzeme kalitesi vs çok iyi bunlara değinmeyeceğim. Isı kalibrasyonu bakımından ben ısıtıcıyı üzerindeki düğmeden 30 a ayarladım ve derecem 2 gündür 29 derecede stabil durumda. Yani tahminimce 1 derecelik bir sapma var gibi şimdilik .
Yeni bir termostat alıp onunla da ölçüm yapıp paylaşımda bulunacağım.
Ayrıca eski ısıtıcıya göre bunun çok az çalıştığını görmekteyim gerçi malum şimdi yaz ayındayız ve oda sıcaklığı yaklaşık 26,27 derece olduğunu düşünürsek çok çalışmaması normal gibi ancak eski ısıtıcının ışığı bu aynı şartlarda neredeyse sürekli yanıyordu.
Elektrik kazancı olarak artı dayım gibi geldi ama bakacağız artık [:)]
Merhabalar herkese. Isıtıcıyı yaklaşık 2 gündür kullanmaktayım ve izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
Zaten malzeme kalitesi vs çok iyi bunlara değinmeyeceğim. Isı kalibrasyonu bakımından ben ısıtıcıyı üzerindeki düğmeden 30 a ayarladım ve derecem 2 gündür 29 derecede stabil durumda. Yani tahminimce 1 derecelik bir sapma var gibi şimdilik .
Yeni bir termostat alıp onunla da ölçüm yapıp paylaşımda bulunacağım.
Ayrıca eski ısıtıcıya göre bunun çok az çalıştığını görmekteyim gerçi malum şimdi yaz ayındayız ve oda sıcaklığı yaklaşık 26,27 derece olduğunu düşünürsek çok çalışmaması normal gibi ancak eski ısıtıcının ışığı bu aynı şartlarda neredeyse sürekli yanıyordu.
Elektrik kazancı olarak artı dayım gibi geldi ama bakacağız artık [:)]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
[QUOTE=BoranPara]Yaz geliyor herkes ısıtııları çıkarıyor siz neden takıyorsunuz şu an gerek yok. [/QUOTE]
Bende yaz geliyor diye çıkardım ısıtıcıyı hatta bozulmuştu eski ısıtıcım dedim gerek yok yaz geldi ancak sıcaklık 26 lara düşünce hemen gidip alıp taktım açıkçası . Eskişehir de yaşıyorum henüz çok ısınmadı havalar burada ne yazık ki..[:(]
[QUOTE=BoranPara]Yaz geliyor herkes ısıtııları çıkarıyor siz neden takıyorsunuz şu an gerek yok. [/QUOTE]
Bende yaz geliyor diye çıkardım ısıtıcıyı hatta bozulmuştu eski ısıtıcım dedim gerek yok yaz geldi ancak sıcaklık 26 lara düşünce hemen gidip alıp taktım açıkçası . Eskişehir de yaşıyorum henüz çok ısınmadı havalar burada ne yazık ki..[:(]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Evet korumasız da kullanılabiliyor ben istediğim için taktım. Uygun derken 90 tl ye aldım güzel bir pazarlık sonucu [:)]
Evet korumasız da kullanılabiliyor ben istediğim için taktım. Uygun derken 90 tl ye aldım güzel bir pazarlık sonucu [:)]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Merhaba arkadaşlar tekrar dan . Isıtıcıyı bugün gittim benim pet shop umdan aldım. Gayet uygun bir fiyata verdi sağ olsun. Akvaryuma taktım şuan sorunsuz çalışıyor herhangi bir problem yok gibi dereceyi kontrol ediyorum bakalım ne çıkacak [:D]
Almayı düşünenler için fotoğraflarını çektim ekliyorum .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161832511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833451.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tekrar dan . Isıtıcıyı bugün gittim benim pet shop umdan aldım. Gayet uygun bir fiyata verdi sağ olsun. Akvaryuma taktım şuan sorunsuz çalışıyor herhangi bir problem yok gibi dereceyi kontrol ediyorum bakalım ne çıkacak [:D]
Almayı düşünenler için fotoğraflarını çektim ekliyorum .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161831571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161832511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175247/130620161833451.jpg[/IMG]
Blue Diamond & Altum Flora & Red Turqo
İyi günlerde kullanın Tunç bey. Okyanuspet i bende takip ediyorum fiyatları gayet makul.
İyi günlerde kullanın Tunç bey. Okyanuspet i bende takip ediyorum fiyatları gayet makul.
Blue Diamond & Altum Flora & Red Turqo
Tunç bey yenimi aldınız acaba nereden aldınız acaba ? Çok kullanışlı bir şeye benziyor iyi günlerde kullanın.[:)]
Tunç bey yenimi aldınız acaba nereden aldınız acaba ? Çok kullanışlı bir şeye benziyor iyi günlerde kullanın.[:)]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
[QUOTE=sergen38]Ben iki ürünü de kullandım jblyi tavsiye ederim çünkü daha dayanıklı. derece konusuna gelince benim akvaryum büyük olduğu için ikisi de tek başına yetersiz geliyor o nedenle hassasiyet konusunda bişey diyemiyorum ama forumda edindiğim bilgilere göre prolinenın çok hassas olduğu söyleniyor. şu an jbl kullanıyorum ama muhtemelen yanına ilerleyen zamanlarda bir ısıtıcı daha almak zorunda kalacağım[/QUOTE]
Jbl in hangi ürününü kullandınız ısıtıcı olarak acaba ? 200watt la 300watt arasında ne gibi bir fark var acaba ? Benim akvaryumum 200 litre ve 200 wattlık olanı düşünüyorum.
Ayrıca hassasiyet konusuna gelirsek 0.2 0.3 sapma oluyormuş maksimum doğru mudur ? yani 0.5 e kadar sapmalar o kadar benim için önemli değil açıkçası .
Benim için sağlamlık önemlidir.
[QUOTE=sergen38]Ben iki ürünü de kullandım jblyi tavsiye ederim çünkü daha dayanıklı. derece konusuna gelince benim akvaryum büyük olduğu için ikisi de tek başına yetersiz geliyor o nedenle hassasiyet konusunda bişey diyemiyorum ama forumda edindiğim bilgilere göre prolinenın çok hassas olduğu söyleniyor. şu an jbl kullanıyorum ama muhtemelen yanına ilerleyen zamanlarda bir ısıtıcı daha almak zorunda kalacağım[/QUOTE]
Jbl in hangi ürününü kullandınız ısıtıcı olarak acaba ? 200watt la 300watt arasında ne gibi bir fark var acaba ? Benim akvaryumum 200 litre ve 200 wattlık olanı düşünüyorum.
Ayrıca hassasiyet konusuna gelirsek 0.2 0.3 sapma oluyormuş maksimum doğru mudur ? yani 0.5 e kadar sapmalar o kadar benim için önemli değil açıkçası .
Benim için sağlamlık önemlidir.
Diskusların Alışma Süreci
[QUOTE=Undespunted]Merhaba arkadaşlar biraz acele davradım sürekli alışveriş yaptığım ithalatçıdan 5 gün önce 6 adet 7 cm civarı diskus aldım.
Diskuslar yeme geliyor ancak yüzgeçleri ve finleri çekili ve kararma oluyor.Bazen akvaryum dibinde hareketsiz kalıp 45 derece açıyla yan yatıyorlar. Alışma sürecinde bu normal bir şey mi? Fotolara bakıp yorum yapar mısınız?
Aksikil olmaz ise 2 haftaya 120 cm 250 lt akvaryum gelecek akvaryum kurulumu yaparken diskusları aktarmadan nelere dikkat etmeliyim linkte verebilirsiniz.
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161036081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035241.jpg[/IMG][/QUOTE]
Discuslarınız hayırlı olsun öncelikle. Balıklar çok aşırı stresli gözükmekte ve alışma süreci içinde 5 gün civarında olmuş az da olsa azalmış olması gerekirdi ancak fotoğraflar tam tersini söylemekte.
Su değerleriyle ilgili olabilir diye düşünüyorum . Yem yiyorlarsa problem olmaz beklenebilir alışmaları ancak yem yemediklerini gördüğünüz zaman korkun derim. Isıyı da kontrol edin isterseniz 28-30 derece civarı olmasına dikkat edin.
[QUOTE=Undespunted]Merhaba arkadaşlar biraz acele davradım sürekli alışveriş yaptığım ithalatçıdan 5 gün önce 6 adet 7 cm civarı diskus aldım.
Diskuslar yeme geliyor ancak yüzgeçleri ve finleri çekili ve kararma oluyor.Bazen akvaryum dibinde hareketsiz kalıp 45 derece açıyla yan yatıyorlar. Alışma sürecinde bu normal bir şey mi? Fotolara bakıp yorum yapar mısınız?
Aksikil olmaz ise 2 haftaya 120 cm 250 lt akvaryum gelecek akvaryum kurulumu yaparken diskusları aktarmadan nelere dikkat etmeliyim linkte verebilirsiniz.
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161036081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156976/130620161035241.jpg[/IMG][/QUOTE]
Discuslarınız hayırlı olsun öncelikle. Balıklar çok aşırı stresli gözükmekte ve alışma süreci içinde 5 gün civarında olmuş az da olsa azalmış olması gerekirdi ancak fotoğraflar tam tersini söylemekte.
Su değerleriyle ilgili olabilir diye düşünüyorum . Yem yiyorlarsa problem olmaz beklenebilir alışmaları ancak yem yemediklerini gördüğünüz zaman korkun derim. Isıyı da kontrol edin isterseniz 28-30 derece civarı olmasına dikkat edin.
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
Umarım uzun yıllar bozulmadan sağlıklı bir biçimde kullanabilirsiniz Tunç bey . Benim bahsettiğim uzunluk ve aynı zamanda istediğim uzun zaman 3 yıl civarında minumum.[:)))] Çok şey mi istiyorum acaba ? [:D]
Umarım uzun yıllar bozulmadan sağlıklı bir biçimde kullanabilirsiniz Tunç bey . Benim bahsettiğim uzunluk ve aynı zamanda istediğim uzun zaman 3 yıl civarında minumum.[:)))] Çok şey mi istiyorum acaba ? [:D]
Kaliteli Isıtıcı Tavsiyesi
[QUOTE=Tunc Berk]
Proline 200 watt kullanıyorum. Her zaman olmasa da bazen cama bir nesne ile vuruyormuş gibi bir ses geliyor. Bu ısıtıcı kapanırken oluyor sadece. Çok mu önemli bence hiç değil. Özellikle termostat hassasiyeti, 36 dereceye kadar çıkabilmesi alternatiflerinden bir adım öne çıkarıyor bence. Jbl de iyi markadır fakat termostatı dijital değil sanırım. Bu da eheim gibi bir sorunla karşılaşmamıza yol açar mı acaba? 28 dereceye getirdiğimizde 27,5 mi yoksa 26 mı yapacak acaba?[/QUOTE]
Termostat hassasiyeti olarak max 0.2 0.3 şaşmayla çalışıyormuş . Zaten ayarların da 0.5 artarak devam ediyor ve ayarladığın sıcaklıkta kalıyormuş. Dayanıklılık olarak jbl in daha iyi olduğunu okudum. Digital termometreler belirli bir süreden sonra sorun yaratabiliyormuş. Özellikler proline serisinin uzun zaman kullanımında sorunlar olduğunu okudum.
[QUOTE=sergen38]
bu konuda proline çok methedilmiş, ama prolinede şöyle bir sorunla karşılaştım kapanırken cam kırılması gibi ses çıkarıyordu bu sorun herkeste mi var yoksa benim üründe mi problem vardı bilemedim[/QUOTE]
Evet proline lar da kapanırken o sesin geldiğini bir kaç yorumda okudum normal bir durum yani size özel bir durum değil.
[QUOTE=Tunc Berk]
Proline 200 watt kullanıyorum. Her zaman olmasa da bazen cama bir nesne ile vuruyormuş gibi bir ses geliyor. Bu ısıtıcı kapanırken oluyor sadece. Çok mu önemli bence hiç değil. Özellikle termostat hassasiyeti, 36 dereceye kadar çıkabilmesi alternatiflerinden bir adım öne çıkarıyor bence. Jbl de iyi markadır fakat termostatı dijital değil sanırım. Bu da eheim gibi bir sorunla karşılaşmamıza yol açar mı acaba? 28 dereceye getirdiğimizde 27,5 mi yoksa 26 mı yapacak acaba?[/QUOTE]
Termostat hassasiyeti olarak max 0.2 0.3 şaşmayla çalışıyormuş . Zaten ayarların da 0.5 artarak devam ediyor ve ayarladığın sıcaklıkta kalıyormuş. Dayanıklılık olarak jbl in daha iyi olduğunu okudum. Digital termometreler belirli bir süreden sonra sorun yaratabiliyormuş. Özellikler proline serisinin uzun zaman kullanımında sorunlar olduğunu okudum.
[QUOTE=sergen38]
bu konuda proline çok methedilmiş, ama prolinede şöyle bir sorunla karşılaştım kapanırken cam kırılması gibi ses çıkarıyordu bu sorun herkeste mi var yoksa benim üründe mi problem vardı bilemedim[/QUOTE]
Evet proline lar da kapanırken o sesin geldiğini bir kaç yorumda okudum normal bir durum yani size özel bir durum değil.
SON MESAJLAR
- Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Smet200146, 12:28
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
