ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
semih35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2015 11:38
Son Ziyaret:
25 Mart 2017 07:47
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
semih caliskan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
semih caliskan
SON 10 MESAJI
Co2 Faciası! Toplu Ölüm...
Çok geçmiş olsun [:(] 5litrelik bir şişeden yaptığınızı söylüyorsunuz bu büyük risk su şişeleri basınca dayanıklı değiller kola şişeleri 6 bar A kadar dayanıklı ama onunda riski var delerek yaptığımız kapak en zayıf nokta bir diğer sorunda çıkış fazla olduğunda kısamıyoruz ph dalgalanması yaşanıyor [:(]
Çok geçmiş olsun [:(] 5litrelik bir şişeden yaptığınızı söylüyorsunuz bu büyük risk su şişeleri basınca dayanıklı değiller kola şişeleri 6 bar A kadar dayanıklı ama onunda riski var delerek yaptığımız kapak en zayıf nokta bir diğer sorunda çıkış fazla olduğunda kısamıyoruz ph dalgalanması yaşanıyor [:(]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Teşekkürler zafer bey kaynatılınca tekrardan maya yada şeker koyuluyormu koku çok fazla olur tahminimce [:(]
Teşekkürler zafer bey kaynatılınca tekrardan maya yada şeker koyuluyormu koku çok fazla olur tahminimce [:(]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Herkeze merhaba arkadaşlar basıncımız artmaya devam ediyor 7/24 kullanılıyor olmama ve soğuk giden hava şartlarına rağmen. ilk günlerde canımı sıkıyor olsada bu yavaşlık şu günlerde bi hayli umutluyum çıkış süresini çokta etkilemeyecek gibi yinede zaman göstericek[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0229.JPG[/IMG]
Herkeze merhaba arkadaşlar basıncımız artmaya devam ediyor 7/24 kullanılıyor olmama ve soğuk giden hava şartlarına rağmen. ilk günlerde canımı sıkıyor olsada bu yavaşlık şu günlerde bi hayli umutluyum çıkış süresini çokta etkilemeyecek gibi yinede zaman göstericek[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0229.JPG[/IMG]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
[QUOTE=Prayer]Tebrik ederim güzel bir proje olmuş. Bu basıncı oluşturan karışımı en son yazdığınız "4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre" ile yapmıştınız ?[/QUOTE]evet ilkay bey tarif aynı maya arttıkça basınç fazlalaşıyo onuanladım daha önceki deneyimlerimden birde akvaryum suyunu kullanıyorum [:)]
Dolumdan sonra 9.güne girdik mayalamadan bir gün sonra da akvaryuma co2 vermeye başlamıştık saniyede 2 damla olarak ayarladım 24 saat açık sürekli veriyor fazla zamanım olmadığı için kapatmamayı tercih ediyorum yakında zaman ayarlı bir piriz ve otomatik valf kullanmayı düşünüyorum yapınca onlarıda atıcam ama ben tekrar bi manometrenin son durumunu paylaşmak istedim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/1_DSC_0210.JPG[/IMG]
Oda kullanılmadığı için soğuk Yaza göre daha yavaş ilerliyor basınca ve süreye etkisi olurmu bilmiyorum ama deneyip görücez
[QUOTE=Prayer]Tebrik ederim güzel bir proje olmuş. Bu basıncı oluşturan karışımı en son yazdığınız "4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre" ile yapmıştınız ?[/QUOTE]evet ilkay bey tarif aynı maya arttıkça basınç fazlalaşıyo onuanladım daha önceki deneyimlerimden birde akvaryum suyunu kullanıyorum [:)]
Dolumdan sonra 9.güne girdik mayalamadan bir gün sonra da akvaryuma co2 vermeye başlamıştık saniyede 2 damla olarak ayarladım 24 saat açık sürekli veriyor fazla zamanım olmadığı için kapatmamayı tercih ediyorum yakında zaman ayarlı bir piriz ve otomatik valf kullanmayı düşünüyorum yapınca onlarıda atıcam ama ben tekrar bi manometrenin son durumunu paylaşmak istedim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/1_DSC_0210.JPG[/IMG]
Oda kullanılmadığı için soğuk Yaza göre daha yavaş ilerliyor basınca ve süreye etkisi olurmu bilmiyorum ama deneyip görücez
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Tüpün boyutları biraz kafamızı kurcalamıştı birkaç fotoğraf ekleyip hem boyut konusuna birazdaha açıklık kazandırmak hemde basınc durumunu paylaşmak istedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0196.JPG[/IMG]
Yanındaki genelde mayalıda kullandığımız 2.5lt pet şişe boyut bana göre çok sıkıntı değil özellikle sehpası olan akvaryumlarda dolumu yaptıktansonra 8 saat sonra gaz çıkışı yoğunlaştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0157.JPG[/IMG]
Ve buda şimdi çekmiş olduğum son durumu 3 günü doldurduk sayılır oda soguk olması nedeniyle önceki dolumdan daha yavaş yükseliyor ama yinede çok iyi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0199.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-01-23 02:42:32[/EDIT]
Tüpün boyutları biraz kafamızı kurcalamıştı birkaç fotoğraf ekleyip hem boyut konusuna birazdaha açıklık kazandırmak hemde basınc durumunu paylaşmak istedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0196.JPG[/IMG]
Yanındaki genelde mayalıda kullandığımız 2.5lt pet şişe boyut bana göre çok sıkıntı değil özellikle sehpası olan akvaryumlarda dolumu yaptıktansonra 8 saat sonra gaz çıkışı yoğunlaştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0157.JPG[/IMG]
Ve buda şimdi çekmiş olduğum son durumu 3 günü doldurduk sayılır oda soguk olması nedeniyle önceki dolumdan daha yavaş yükseliyor ama yinede çok iyi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0199.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-01-23 02:42:32[/EDIT]
Karidesss
Yumurtaları çok belirgin ve yeşil renkte arka ayaklarıyla sürekli sallayarak havalandırıyorlar görmemek mümkün değil berke bey
Yumurtaları çok belirgin ve yeşil renkte arka ayaklarıyla sürekli sallayarak havalandırıyorlar görmemek mümkün değil berke bey
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
[QUOTE=Andrew]Tebrikler Semih Bey temiz çalışma olmuş lakin boyut larak biraz büyük müacaba[/QUOTE] teşekkür ederim fotoğrafta biraz büyük duruyor arda bey akvaryum dolaplarına rahatlıkla sığar ortalama bir dış filitrede bukadar ama ikisi bir araya geldimi biraz sorun olabilir
[QUOTE=burakksk]Emek büyük tebrikler[:nazar:]
Sizin evde baya büyük sanırım :)[/QUOTE] teşekkür ederim burak bey çok fazla büyük bir ev sayılmaz o yüzden eşimin 50 cm akvaryum bile büyük geliyor gözüne [:D][EDIT]semih35,2016-01-19 11:00:56[/EDIT]
[QUOTE=Andrew]Tebrikler Semih Bey temiz çalışma olmuş lakin boyut larak biraz büyük müacaba[/QUOTE] teşekkür ederim fotoğrafta biraz büyük duruyor arda bey akvaryum dolaplarına rahatlıkla sığar ortalama bir dış filitrede bukadar ama ikisi bir araya geldimi biraz sorun olabilir
[QUOTE=burakksk]Emek büyük tebrikler[:nazar:]
Sizin evde baya büyük sanırım :)[/QUOTE] teşekkür ederim burak bey çok fazla büyük bir ev sayılmaz o yüzden eşimin 50 cm akvaryum bile büyük geliyor gözüne [:D][EDIT]semih35,2016-01-19 11:00:56[/EDIT]
Klima Tüpünden Mayalı Sistem
Herkeze merhaba arkaşadaşlar
evlilik nedeniyle hobiden iki yıl gibi uzun süreli bir ayrılıktan sonra yeni taşındığım evin müsayit olmasınında etkisiyle tekrardan nano 50 cm bir akvaryumla yeniden başladım daha önceden hiç bitkili akvaryum yapmadığım için kolay olan saz zeytin gibi bitkilerle başlayıp görselllik açısından tatmin olmayınca taban bitkilerine merak sarıp glossostigma aldım ve co2 gerektiği için ilk mayalıya petşişeyle başladım çok kısa sürmesi ve vermiş olduğu patlarmı taşarmı tedirginliğinden dolayı aklıma mayalıda kullanabilceğim bir tüp yaptırmak geldi sağlam olmalıydı çok büyük yada çok küçük olamamalıydı uzun süre çıkış vermeliydi. otomotivci olduğum için ilk akla gelen klima tüpü oldu internettende araştıp çalıştığım tornacıyla konuşup tamam usta tüpü getir birlikte yaparız dedikten sonra uygulamaya koyduk ilk istediğim rahat doldurulması ve boşaltılmasıydı iki adet biri boşaltma diğeri doldurma olmak üzere tapa yaptık güvenlik açısından gaz alti kaynağı çok uygundu nitekimde gaz altı kullandık kaynaklarında basıncı görmeliydim bunun içinde atölyemde bozuk olan bir hava şartlandırıcısının manometresi geldi aklıma onun için de ayrı bir diş açıp üzerine kaynakladık tam bitti derken görüntü kaynagında etkissiyle bozulduğu için boyatmaya karar verdim [:D] şirket olarak çalıştığımız boyacıaya uğradım metalik boyamasının istedim jantlarda önceden kullanmıştım harika oluyordu birgün daha bekleyecektik başka çare kalmadı [:(]ertesi gün adım eve geldim eşim şok akvaryuma zor tahamül ediyor birde tüp çıktı [:3] 50 cm nano tank bile büyük geliyo ona [:D] ufak bir surat asıklığından sonra anladı geri dönüşü yok tamam dedi ayak altında durmasın ama ilk denemeyi iki litre su 3 bardak şeker 3 çay kaşığı maya ile yaptık 2 hafta gitti hayal kırıklığı ikinci dolumu 4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre ile yaptım hotumda kaçak varmış onun kestim ve izmaritten yaptığım dıy difüzörden randıman alamadığım için up aqua marka bir difüzör siparişi verdim oda geldikten sonra ince ayar vanası gerektiğinin farkına vardım onuda temin edip hortumları köpüklü sünger ile kontrol edip ayarını yaptıktan sonra günden güne basıncı takip etmesi kaldı en fazla 7.5 bara ulaştı ve tam bir tarih atmadım ama 2 ay gibi bir süreden fala çıkış verdi
Dolumu bu gece yeniden yaptım arkadaşlar birlikte takip edelim sizede faydam olursa ne mutlu[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0150.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0149.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-02-02 01:33:42[/EDIT]
Herkeze merhaba arkaşadaşlar
evlilik nedeniyle hobiden iki yıl gibi uzun süreli bir ayrılıktan sonra yeni taşındığım evin müsayit olmasınında etkisiyle tekrardan nano 50 cm bir akvaryumla yeniden başladım daha önceden hiç bitkili akvaryum yapmadığım için kolay olan saz zeytin gibi bitkilerle başlayıp görselllik açısından tatmin olmayınca taban bitkilerine merak sarıp glossostigma aldım ve co2 gerektiği için ilk mayalıya petşişeyle başladım çok kısa sürmesi ve vermiş olduğu patlarmı taşarmı tedirginliğinden dolayı aklıma mayalıda kullanabilceğim bir tüp yaptırmak geldi sağlam olmalıydı çok büyük yada çok küçük olamamalıydı uzun süre çıkış vermeliydi. otomotivci olduğum için ilk akla gelen klima tüpü oldu internettende araştıp çalıştığım tornacıyla konuşup tamam usta tüpü getir birlikte yaparız dedikten sonra uygulamaya koyduk ilk istediğim rahat doldurulması ve boşaltılmasıydı iki adet biri boşaltma diğeri doldurma olmak üzere tapa yaptık güvenlik açısından gaz alti kaynağı çok uygundu nitekimde gaz altı kullandık kaynaklarında basıncı görmeliydim bunun içinde atölyemde bozuk olan bir hava şartlandırıcısının manometresi geldi aklıma onun için de ayrı bir diş açıp üzerine kaynakladık tam bitti derken görüntü kaynagında etkissiyle bozulduğu için boyatmaya karar verdim [:D] şirket olarak çalıştığımız boyacıaya uğradım metalik boyamasının istedim jantlarda önceden kullanmıştım harika oluyordu birgün daha bekleyecektik başka çare kalmadı [:(]ertesi gün adım eve geldim eşim şok akvaryuma zor tahamül ediyor birde tüp çıktı [:3] 50 cm nano tank bile büyük geliyo ona [:D] ufak bir surat asıklığından sonra anladı geri dönüşü yok tamam dedi ayak altında durmasın ama ilk denemeyi iki litre su 3 bardak şeker 3 çay kaşığı maya ile yaptık 2 hafta gitti hayal kırıklığı ikinci dolumu 4 litre su 5 bardak şeker 6 çay kaşığı maya 3 damala sıvı gübre ile yaptım hotumda kaçak varmış onun kestim ve izmaritten yaptığım dıy difüzörden randıman alamadığım için up aqua marka bir difüzör siparişi verdim oda geldikten sonra ince ayar vanası gerektiğinin farkına vardım onuda temin edip hortumları köpüklü sünger ile kontrol edip ayarını yaptıktan sonra günden güne basıncı takip etmesi kaldı en fazla 7.5 bara ulaştı ve tam bir tarih atmadım ama 2 ay gibi bir süreden fala çıkış verdi
Dolumu bu gece yeniden yaptım arkadaşlar birlikte takip edelim sizede faydam olursa ne mutlu[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0150.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178766/DSC_0149.JPG[/IMG][EDIT]semih35,2016-02-02 01:33:42[/EDIT]
Bu Akvaryumda Ne Besleyebılırım?
Bence tam bir karides akvaryumu içindeki yapay bitkileri çıkarıp köke yada tele sarılı Java Moss koyarsanız daha iyi olur iki litreye 1 karides sayısı yeterli olacaktır akvaryumunuzun litresine göre alacağınız karidesleri böyle hesaplayabilirsiniz.pipo filtrede bu işin olmazsa olmazı
Bence tam bir karides akvaryumu içindeki yapay bitkileri çıkarıp köke yada tele sarılı Java Moss koyarsanız daha iyi olur iki litreye 1 karides sayısı yeterli olacaktır akvaryumunuzun litresine göre alacağınız karidesleri böyle hesaplayabilirsiniz.pipo filtrede bu işin olmazsa olmazı
Karides Yumurtalarimi Nasil Kurtaririm
Tesekkur ederim ulvi bey bu gun yapicam. gökhan bey[:(] malesef anne karides öldü o yüzden kuluckalik yapmaya calisiyorum
Tesekkur ederim ulvi bey bu gun yapicam. gökhan bey[:(] malesef anne karides öldü o yüzden kuluckalik yapmaya calisiyorum
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
