ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kemakinen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
81
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2015 21:25
Son Ziyaret:
25 Nisan 2016 00:58
Toplam Mesaj:
127 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
enes tasdelen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
enes tasdelen
4 melek
1 beta
bitkili
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryumum Dennerle Scapers 35l
Özgür bey nasil bir yöntem kullandiniz yosun sorunu icin ? oksijenli su derken mesala !!!
bu arada tankiniz gercekten güzel olmus masallah [:iyi:]
Özgür bey nasil bir yöntem kullandiniz yosun sorunu icin ? oksijenli su derken mesala !!!
bu arada tankiniz gercekten güzel olmus masallah [:iyi:]
Yosun Problemi (mavi Yeşil Alg Olabilir Mi)
Sac yosununa benziyor .benim cubalardada ayni problem olmustu ! cubalari attim.su degisimi -co2 verme gibi yöntemlerle cözmeye calisiyorum hala tam kurtulabilmis degilim (ilac kullanmak istemiyorum ) ! aslinda problemi bulmak gerekiyor !! yosunu tetikleyen ne ? yeni kurulan akvaryumlarda siklikla görülen bir problem ve en basta gübreden kaynaklanma ihtimali oluyor ! tropica´nin sayfasinda okudugum kadariyla mesela tropica plant grow ( subsrate ) kullaniyorsaniz ilk 4-5 hafta gübre kullanilammasini ,subsratede bitkilerin ihtiyaci olan besin ve minareller oldugu yaziyor ! ve tam buna paralel bende aksini ( cogu akvarist gibi ) yaptim .lav kirigi ( subsrat degil ama asiri gübre kullandim daha ilk haftada ) taban üstüne jbl manado arasinda jbl misket gübre 8 adet ( akvaruym 100*40*50) ve sivi gübre ( su henüz tam dolu degilken ) !!! kisacasi sunu düsünmüyor degilim , subsrate kullanilan Akvaryumlarda ilk haftlar ister misket ister sivi gübre olsun vermek yosun problemine mi yol aciyor ! ben sac yosunu olarak gördüm ve bu vaka ile yine cuba yine yeni kurulum (sizinkininde yeni kurulum oldugu zanniyla hareketle ) acaba tesadüf mü ? isiklandirmada tabii ki önemli ! yine tropicaya bakarsak ( su an 60*30*30 luk bitkili tankimda yeni kurulum tropica subsrate+jbl manado taban; bu yüzden tropica´nin tavsiyeleri hareket ediyorum ) ilk baslarda 6 saat isiklandirmadan fazlasi önerilir miyor ! su degisimide önemli taaki tankin icinde kültür oturana kadar !!!!!
kisacasi su an yeni tankimda ilk dört hafta kesinlikel gübre vermeyecegim -isik ( 18 watt powerled ) 6 saat + mayali co2 ! bakalim nasil oalcak !
yosun problemi icinde biraz daha gerekli cevapalri yazarsan mesela kac saat isik veriyorsun gübreleme orani vb daha saglikli olur ,en azindan tecrübeli arkadaslar sana yardim edecektir [:iyi:]
bendeki sac yosunu bu sekildeydi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12647076_518425625005198_4685553266106102406_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12646995_518425575005203_5586679907606584193_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12592668_518426228338471_7872069135016871386_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12573684_518425548338539_3247636967614855656_n.jpg[/IMG][EDIT]kemakinen,2016-02-29 14:45:14[/EDIT]
Sac yosununa benziyor .benim cubalardada ayni problem olmustu ! cubalari attim.su degisimi -co2 verme gibi yöntemlerle cözmeye calisiyorum hala tam kurtulabilmis degilim (ilac kullanmak istemiyorum ) ! aslinda problemi bulmak gerekiyor !! yosunu tetikleyen ne ? yeni kurulan akvaryumlarda siklikla görülen bir problem ve en basta gübreden kaynaklanma ihtimali oluyor ! tropica´nin sayfasinda okudugum kadariyla mesela tropica plant grow ( subsrate ) kullaniyorsaniz ilk 4-5 hafta gübre kullanilammasini ,subsratede bitkilerin ihtiyaci olan besin ve minareller oldugu yaziyor ! ve tam buna paralel bende aksini ( cogu akvarist gibi ) yaptim .lav kirigi ( subsrat degil ama asiri gübre kullandim daha ilk haftada ) taban üstüne jbl manado arasinda jbl misket gübre 8 adet ( akvaruym 100*40*50) ve sivi gübre ( su henüz tam dolu degilken ) !!! kisacasi sunu düsünmüyor degilim , subsrate kullanilan Akvaryumlarda ilk haftlar ister misket ister sivi gübre olsun vermek yosun problemine mi yol aciyor ! ben sac yosunu olarak gördüm ve bu vaka ile yine cuba yine yeni kurulum (sizinkininde yeni kurulum oldugu zanniyla hareketle ) acaba tesadüf mü ? isiklandirmada tabii ki önemli ! yine tropicaya bakarsak ( su an 60*30*30 luk bitkili tankimda yeni kurulum tropica subsrate+jbl manado taban; bu yüzden tropica´nin tavsiyeleri hareket ediyorum ) ilk baslarda 6 saat isiklandirmadan fazlasi önerilir miyor ! su degisimide önemli taaki tankin icinde kültür oturana kadar !!!!!
kisacasi su an yeni tankimda ilk dört hafta kesinlikel gübre vermeyecegim -isik ( 18 watt powerled ) 6 saat + mayali co2 ! bakalim nasil oalcak !
yosun problemi icinde biraz daha gerekli cevapalri yazarsan mesela kac saat isik veriyorsun gübreleme orani vb daha saglikli olur ,en azindan tecrübeli arkadaslar sana yardim edecektir [:iyi:]
bendeki sac yosunu bu sekildeydi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12647076_518425625005198_4685553266106102406_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12646995_518425575005203_5586679907606584193_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12592668_518426228338471_7872069135016871386_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12573684_518425548338539_3247636967614855656_n.jpg[/IMG][EDIT]kemakinen,2016-02-29 14:45:14[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]
Enes bey gübre bakım olayı çok çok derin konular. Ayrıca her akvaryumdan akvaryuma ince farkları olur. Burda yazarsak konu tamamen dağılır. Bu konuları kendi başlıklarında tartışmak daha sağlıklı olur. Ben Tom Barr ustanın estimated index yöntemini kullanıyorum. Tom Barr estimated index diye araştırırsanız sayısız kayanağa ulaşırsınız.
Bu konu estimated index konusunda bilgilendirici olacaktır: [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fw_garden_k818908.asp[/URL][/QUOTE]
Mustafa bey biliyorum bu konuyla alakasi yok ama ( tavsiyenize uyarak gübreleme bölümünde actim ama cevap olmadi cogu zamanki gibi ) ! son bir soru sorayim gübre konusunda ! özeldende yazmak istemiyorum , elimde Easy life profito sivi gübre mevcut ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün ne dersiniz bu ürün icin , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
http://www.amazon.de/Easy-Life-professionelle-universelle-Pflanzennahrung/dp/B001B5QOL2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1456679512&sr=8-1&keywords=easylife+profito [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-28 19:12:25[/EDIT]
[QUOTE=darkaura]
Enes bey gübre bakım olayı çok çok derin konular. Ayrıca her akvaryumdan akvaryuma ince farkları olur. Burda yazarsak konu tamamen dağılır. Bu konuları kendi başlıklarında tartışmak daha sağlıklı olur. Ben Tom Barr ustanın estimated index yöntemini kullanıyorum. Tom Barr estimated index diye araştırırsanız sayısız kayanağa ulaşırsınız.
Bu konu estimated index konusunda bilgilendirici olacaktır: [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fw_garden_k818908.asp[/URL][/QUOTE]
Mustafa bey biliyorum bu konuyla alakasi yok ama ( tavsiyenize uyarak gübreleme bölümünde actim ama cevap olmadi cogu zamanki gibi ) ! son bir soru sorayim gübre konusunda ! özeldende yazmak istemiyorum , elimde Easy life profito sivi gübre mevcut ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün ne dersiniz bu ürün icin , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
http://www.amazon.de/Easy-Life-professionelle-universelle-Pflanzennahrung/dp/B001B5QOL2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1456679512&sr=8-1&keywords=easylife+profito [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-28 19:12:25[/EDIT]
Easy Life Profito Gübre Hakkinda
:::[EDIT]kemakinen,2016-02-28 17:33:55[/EDIT]
:::[EDIT]kemakinen,2016-02-28 17:33:55[/EDIT]
FW Garden
[QUOTE=darkaura]Ara vericem falan diyordun, gene bomba gibi dönüş yapmışsın. Bitkiler hemen toparlamışlar. Oturmuş tank olmasınında etkisi vardır tabi. Bendekiler ancak yeni yeni kendilerine gelip sürgün vermeye başladı. Bu sol üst köşede filtre girişinin dibindeki bitkilerin türü neydi. Senden almıştım. Şİmdi güzel kızarıyorlar.[/QUOTE]
mustafa bey ,Easy life profito gübre mevcut elimde ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
[EDIT]kemakinen,2016-02-28 12:13:48[/EDIT]
[QUOTE=darkaura]Ara vericem falan diyordun, gene bomba gibi dönüş yapmışsın. Bitkiler hemen toparlamışlar. Oturmuş tank olmasınında etkisi vardır tabi. Bendekiler ancak yeni yeni kendilerine gelip sürgün vermeye başladı. Bu sol üst köşede filtre girişinin dibindeki bitkilerin türü neydi. Senden almıştım. Şİmdi güzel kızarıyorlar.[/QUOTE]
mustafa bey ,Easy life profito gübre mevcut elimde ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
[EDIT]kemakinen,2016-02-28 12:13:48[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Seyfiklim]Merhaba
Ben de akvaryumda led kullanıyorum. İçinde limon bocapa ve 1 tane yeni eklediğim anubias var. yaklaşık 5 gün önce cuba ekledim resimde sol altta deneme maksatlı açıkçası ben de sonuçlarını merak ediyorum. Tankımdan 2 kare
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173755.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173821.jpg[/IMG][/QUOTE]
kullandiginiz ledler ne oranda ? tankin hacmi ? sanki kirmizi cok baskin ve fazla gibi duruyor !
[QUOTE=Seyfiklim]Merhaba
Ben de akvaryumda led kullanıyorum. İçinde limon bocapa ve 1 tane yeni eklediğim anubias var. yaklaşık 5 gün önce cuba ekledim resimde sol altta deneme maksatlı açıkçası ben de sonuçlarını merak ediyorum. Tankımdan 2 kare
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173755.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173821.jpg[/IMG][/QUOTE]
kullandiginiz ledler ne oranda ? tankin hacmi ? sanki kirmizi cok baskin ve fazla gibi duruyor !
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa bey yeni kurulan tanka nasil gübreleme yapardiniz ? misket gübre koyarmiyidiniz ? kurulumdan kac gün sonra baslardiniz ! bügün ikinci günü gübreleme yapmadim henüz ! yarin suyun % 50 sini degistirecegim ,diy mayali sistemi gübrelemeden önce mi koymaliyim ! bu konuda en azindan ledli sistemdeki deneyiminize bakarak nedersiniz bu konularda ! [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 18:33:08[/EDIT]
Mustafa bey yeni kurulan tanka nasil gübreleme yapardiniz ? misket gübre koyarmiyidiniz ? kurulumdan kac gün sonra baslardiniz ! bügün ikinci günü gübreleme yapmadim henüz ! yarin suyun % 50 sini degistirecegim ,diy mayali sistemi gübrelemeden önce mi koymaliyim ! bu konuda en azindan ledli sistemdeki deneyiminize bakarak nedersiniz bu konularda ! [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 18:33:08[/EDIT]
Nematod Veya Planarialari Elektrik Öldürür Mü ?
Ama yinede merak ediyorum elektrik bu canlilara zarar verir mi ? [:iyi:]
Ama yinede merak ediyorum elektrik bu canlilara zarar verir mi ? [:iyi:]
Nematod Veya Planarialari Elektrik Öldürür Mü ?
Bitkililere zarar vermeyecek ilac var mi ?
Bitkililere zarar vermeyecek ilac var mi ?
Nematod Veya Planarialari Elektrik Öldürür Mü ?
Selam arkadaslar bu canlilar cogu akvaristin bas belasi ! insanin aklina her türlü care geliyor [:(] peki bu canlilara teklikeli olmayacak sekilde elektrik verilse ( suya ) baliklar olmadan tabii [:)] öldürür mü ? bir fikiriniz var mi bu konuda ! ne dersiniz ?[:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 01:48:12[/EDIT]
Selam arkadaslar bu canlilar cogu akvaristin bas belasi ! insanin aklina her türlü care geliyor [:(] peki bu canlilara teklikeli olmayacak sekilde elektrik verilse ( suya ) baliklar olmadan tabii [:)] öldürür mü ? bir fikiriniz var mi bu konuda ! ne dersiniz ?[:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 01:48:12[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
