ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
biall
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
84
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2015 15:13
Son Ziyaret:
24 Ekim 2017 16:01
Toplam Mesaj:
74 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bilal TOpdağı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bilal T.
SON 10 MESAJI
Bu Balığı Nereden Bulabilirim ?
daha dün 5 tane aldım. tane fiyatı 65 dediler. pahalımı bilmiyorum tabi.
daha dün 5 tane aldım. tane fiyatı 65 dediler. pahalımı bilmiyorum tabi.
90x50x40
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=X29tuK2VtDA[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=X29tuK2VtDA[/VID]
90x50x40
[QUOTE=montana]Hayırlı olsun kurulumunuz. Deniz akvaryumu hobisinde en önemli şey sabırdır. Acele etmeyin.. Amonyak testi yaptınız mı, sıfırlanmış mı?
Diatom başladıysa temizlik ekibi ekleyin.. Sonra amonyak testi yapın. Sıfır değer ise 1-2 palyaço ekleyin. [/QUOTE]
Baktım 7 ay geçmiş. sudan atlayan 2 balığım hariç hiç zayiyat vermedim. teşekkürler.
[QUOTE=montana]Hayırlı olsun kurulumunuz. Deniz akvaryumu hobisinde en önemli şey sabırdır. Acele etmeyin.. Amonyak testi yaptınız mı, sıfırlanmış mı?
Diatom başladıysa temizlik ekibi ekleyin.. Sonra amonyak testi yapın. Sıfır değer ise 1-2 palyaço ekleyin. [/QUOTE]
Baktım 7 ay geçmiş. sudan atlayan 2 balığım hariç hiç zayiyat vermedim. teşekkürler.
90x50x40
[QUOTE=Bayramkurtulus]Oncelikle hayirli olsun x50 armaturden memnunmusunuz [/QUOTE]
bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
[QUOTE=Bayramkurtulus]Oncelikle hayirli olsun x50 armaturden memnunmusunuz [/QUOTE]
bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
Telefonlar İçin Akvaryum Simulatoru Planim
Arkadaşlar merhaba.
Bu hobiyi bir üstte taşımak için bi app yapma işine giristim. (Daha düşünce asamasinda)
Bir iki oyun yaptım basit uygulamalar deneme amacli.
Şimdi ise çok komplike bir akvaryum simülasyonu yapmak istiyorum.
Aklınızda canlandırmam için bir iki örnek sunayım sizlere.
Telefonunuzda bir uygulama dusunun. Içinde sanal bir akvaryum var. Tatli/tuzlu su olarak seciyoruz.
Akvaryum boyutu seçilecek örnek 200 lt.
Bundan sonra 3 boyutlu bir akvaryumumuz olacak. Gerçek hayatta olduğu gibi canlılar suyun değerinden etkilenicek. Es tutacak . Filtrasyon yapilacak. Yumurtlayacak. Hastalanacak , avcı av usulü diğer tür ile anlaşıp anlasamayacak. Isı etken olacak.
Yanı anlıyacağınız gerçek hayatta yapılanı sanal alemde yapacagiz.
Sizce nasıl olur ? Yâda önemli neler koymam lazim.diye bir sunmak istedim.
Önerilerinizi beklerim tabi anlattığım olay çok uzun bir serüven olacak ister istemez.
Arkadaşlar merhaba.
Bu hobiyi bir üstte taşımak için bi app yapma işine giristim. (Daha düşünce asamasinda)
Bir iki oyun yaptım basit uygulamalar deneme amacli.
Şimdi ise çok komplike bir akvaryum simülasyonu yapmak istiyorum.
Aklınızda canlandırmam için bir iki örnek sunayım sizlere.
Telefonunuzda bir uygulama dusunun. Içinde sanal bir akvaryum var. Tatli/tuzlu su olarak seciyoruz.
Akvaryum boyutu seçilecek örnek 200 lt.
Bundan sonra 3 boyutlu bir akvaryumumuz olacak. Gerçek hayatta olduğu gibi canlılar suyun değerinden etkilenicek. Es tutacak . Filtrasyon yapilacak. Yumurtlayacak. Hastalanacak , avcı av usulü diğer tür ile anlaşıp anlasamayacak. Isı etken olacak.
Yanı anlıyacağınız gerçek hayatta yapılanı sanal alemde yapacagiz.
Sizce nasıl olur ? Yâda önemli neler koymam lazim.diye bir sunmak istedim.
Önerilerinizi beklerim tabi anlattığım olay çok uzun bir serüven olacak ister istemez.
90x50x40
[QUOTE=Xhavien]Bilal bey akvaryumu kendiniz mi yapmıştınız? Ben hazır alıcam ama böyle bir sorun ile karşılaşırsam moralim çok bozulur geçmiş olsun[/QUOTE]
Ne yazıkki hazır aldım. 2 lira ucuz olsuna değilde sağlam olmasına özen göstermek gerekir alırken :). kulağıma küpe oldu bu olay
[QUOTE=Xhavien]Bilal bey akvaryumu kendiniz mi yapmıştınız? Ben hazır alıcam ama böyle bir sorun ile karşılaşırsam moralim çok bozulur geçmiş olsun[/QUOTE]
Ne yazıkki hazır aldım. 2 lira ucuz olsuna değilde sağlam olmasına özen göstermek gerekir alırken :). kulağıma küpe oldu bu olay
90x50x40
7. Gün artık resim çektim:)
diatom başladı ve bitmek üzere.
tasarım tamamen değişti kumda pislik bieikecek yer kalmadı. bir iki tasarım arattır artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180599/041120162321201.jpg[/IMG]
7. Gün artık resim çektim:)
diatom başladı ve bitmek üzere.
tasarım tamamen değişti kumda pislik bieikecek yer kalmadı. bir iki tasarım arattır artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180599/041120162321201.jpg[/IMG]
Anemon Budanır Mı ? :)
[QUOTE=emre kaya]Elimden geldiği kadar sadeleştirmeye çalışarak anlatayım. Mercan diye tabir ettiğimiz canlıların mercan diye bilinen kısmı aslında kalkerli iskelet yapıdır çoğu mercanda. Bu yapının sadece dışındaki kısımda bulunan polipler canlıdır içerisinde canlı hayvan barındırmaz. Evde mercan besleyenler ya da belgesellerden mercanların içinden çıkan küçük polipleri plankton yakalamaya çalışırken görürler. Bu polipler başlı başına ortak yaşamın koloninin bireyleridir. Deliklerden çıkıp tarak gibi bir şeyler sudan noktacıkları yakalamaya çalışan canlılardan bahsediyorum. Mikro bazda bunları ayrı bireyler olarak değerlendirebiliriz. Kısacası bir mercanı site gibi düşünebiliriz. Site kalabalıklaştıkça mercanlar kalsiyum üreterek uzayıp büyürler yani üste sağa sola neresi müsaitse oraya doğru kat çıkarlar. Sizin bi siteden bir blok alıp başka yere koymanız o canlıya zarar vermez hatta yoğun popülasyon olan resiflerde farklı mercan cinsleri birbirlerini öldürerek ( canlı canlı birbirlerini sindirmeye çalışarak) yer kavgası verirler. Kısacası mantıklı koşullar altında parçasını koparıp başka yere ekmek ( fraglamak ) zarardan çok fayda getirir. Bunun üstüne yapılan deneysel çalışmalar mevcuttur. Çeşitli sebeplerle mercanların çoğalamadığı bölgelerde su koşulları sabit olmasına rağmen poliplerin tutunacak katı zemin bulamamasından ötürü üreyemediği yerlere çeşitli zemin malzemesi beton blok, batık gemi, frag şamandırası gibi yöntemlerle o bölgelerde hem balık hem mercan popülasyonu oluşturulması da sağlanmaktadır. İkinci olarak ticari amaçla mercan satışı yapan ülkeler ve ya şirketler denizdeki dengenin satış için alınan mercanlarla bozulmasından endişe ettiklerinden ve sadece istedikleri talep gören mercanları üretmek istediklerinden mercan çiftliği tabir edilen sistemler kurarak doğal ortamlar altında az maliyetle mercanları çoğaltmaktadır.
İkinci kısma gelecek olursak anemonlar mercanlar gibi bir çok hayvanın bir araya gelmesiyle oluşan bir yapıya sahip değildir. Her ne kadar bitki gibi görünse de aslında gezip dolaşan ve balık avlayarak beslenen bir hayvandır. Sinir sistemi çok gelişmemiş olduğu için empati yapmak zor gelebilir. Bir kuzuyu ortadan ikiye bölüp çoğalmasını izlemekle anemonu izlemek arasında fark vardır elbetteki. Sonuçta anemon bağırmaz ağlamaz sızlamaz hatta kanamaz bu yüzden bölünmesi normal gelebilir. Anemonlar uygun olgunluğa geldiklerinde yeterli su şartları uygun mevsim gibi faktörlerden etkilenerek doğal olarak bölünürler. Özellikle simbiyotik ilişki içinde bulundukları balık türleri de bu kararlara etkendir. Fakat insan evladı bu koşulları yoka sayarak hmm ulan bu ele geliyor 300 gram vardır diyerek cart diye ikiye böler. Niye çünkü satacak para kazanacak. Bu durumda hayvan ya da hayvanlar diyebiliriz artık hayatta kalmak için eksik kısmını tamamlamaya uğraşır. Yani anemon güneş su bol vitamin yer de varmış buralarda bölüneyim de bi kankam olsun bari diyerek çoğalmaz. Ölmemek için iki tarafı da gerekli ortaklara sahipse savunmaya geçerek hayatta kalır. Bu kesme işlemi çok keskin bir bıçakla hatta neşterle hayvanı eşit olarak ikiye bölerek yapılır. Çok detay vermek istemiyorum epey kriter mevcut. Fakat tentakül denilen uzantıları beslenmesine savunmasına hayatta kalmasına herşeyine yardımcı olan organlarıdır. Yani anemonun tentakülünü kesmek evladım senin boyun çok uzadı ayakları bir kısaltalım basketçi mi olacaksın demek gibidir. Hayvanı çoğaltıp satmak için ikiye bölmeyi anlıyorum. Sonuçta ekmek parasıdır ben de ekmeğimi sudan çıkartıyorum. Hatta akvaryumda çok yer kaplıyor çok balık avlıyor ya da şu köşedeki mağaraya da yuva yapayım derseniz onun bile mantıklı yanı var. Fakat tentakül kesmek bu yazıyı okuduktan sonra hepinize saçma gelecektir inanıyorum.
Mesajı herkesin anlaması için bu şekilde yazdım lütfen literatüre göre eleştirilerde bulunmayınız.
Saygılar[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için teşekkürler :)
[QUOTE=emre kaya]Elimden geldiği kadar sadeleştirmeye çalışarak anlatayım. Mercan diye tabir ettiğimiz canlıların mercan diye bilinen kısmı aslında kalkerli iskelet yapıdır çoğu mercanda. Bu yapının sadece dışındaki kısımda bulunan polipler canlıdır içerisinde canlı hayvan barındırmaz. Evde mercan besleyenler ya da belgesellerden mercanların içinden çıkan küçük polipleri plankton yakalamaya çalışırken görürler. Bu polipler başlı başına ortak yaşamın koloninin bireyleridir. Deliklerden çıkıp tarak gibi bir şeyler sudan noktacıkları yakalamaya çalışan canlılardan bahsediyorum. Mikro bazda bunları ayrı bireyler olarak değerlendirebiliriz. Kısacası bir mercanı site gibi düşünebiliriz. Site kalabalıklaştıkça mercanlar kalsiyum üreterek uzayıp büyürler yani üste sağa sola neresi müsaitse oraya doğru kat çıkarlar. Sizin bi siteden bir blok alıp başka yere koymanız o canlıya zarar vermez hatta yoğun popülasyon olan resiflerde farklı mercan cinsleri birbirlerini öldürerek ( canlı canlı birbirlerini sindirmeye çalışarak) yer kavgası verirler. Kısacası mantıklı koşullar altında parçasını koparıp başka yere ekmek ( fraglamak ) zarardan çok fayda getirir. Bunun üstüne yapılan deneysel çalışmalar mevcuttur. Çeşitli sebeplerle mercanların çoğalamadığı bölgelerde su koşulları sabit olmasına rağmen poliplerin tutunacak katı zemin bulamamasından ötürü üreyemediği yerlere çeşitli zemin malzemesi beton blok, batık gemi, frag şamandırası gibi yöntemlerle o bölgelerde hem balık hem mercan popülasyonu oluşturulması da sağlanmaktadır. İkinci olarak ticari amaçla mercan satışı yapan ülkeler ve ya şirketler denizdeki dengenin satış için alınan mercanlarla bozulmasından endişe ettiklerinden ve sadece istedikleri talep gören mercanları üretmek istediklerinden mercan çiftliği tabir edilen sistemler kurarak doğal ortamlar altında az maliyetle mercanları çoğaltmaktadır.
İkinci kısma gelecek olursak anemonlar mercanlar gibi bir çok hayvanın bir araya gelmesiyle oluşan bir yapıya sahip değildir. Her ne kadar bitki gibi görünse de aslında gezip dolaşan ve balık avlayarak beslenen bir hayvandır. Sinir sistemi çok gelişmemiş olduğu için empati yapmak zor gelebilir. Bir kuzuyu ortadan ikiye bölüp çoğalmasını izlemekle anemonu izlemek arasında fark vardır elbetteki. Sonuçta anemon bağırmaz ağlamaz sızlamaz hatta kanamaz bu yüzden bölünmesi normal gelebilir. Anemonlar uygun olgunluğa geldiklerinde yeterli su şartları uygun mevsim gibi faktörlerden etkilenerek doğal olarak bölünürler. Özellikle simbiyotik ilişki içinde bulundukları balık türleri de bu kararlara etkendir. Fakat insan evladı bu koşulları yoka sayarak hmm ulan bu ele geliyor 300 gram vardır diyerek cart diye ikiye böler. Niye çünkü satacak para kazanacak. Bu durumda hayvan ya da hayvanlar diyebiliriz artık hayatta kalmak için eksik kısmını tamamlamaya uğraşır. Yani anemon güneş su bol vitamin yer de varmış buralarda bölüneyim de bi kankam olsun bari diyerek çoğalmaz. Ölmemek için iki tarafı da gerekli ortaklara sahipse savunmaya geçerek hayatta kalır. Bu kesme işlemi çok keskin bir bıçakla hatta neşterle hayvanı eşit olarak ikiye bölerek yapılır. Çok detay vermek istemiyorum epey kriter mevcut. Fakat tentakül denilen uzantıları beslenmesine savunmasına hayatta kalmasına herşeyine yardımcı olan organlarıdır. Yani anemonun tentakülünü kesmek evladım senin boyun çok uzadı ayakları bir kısaltalım basketçi mi olacaksın demek gibidir. Hayvanı çoğaltıp satmak için ikiye bölmeyi anlıyorum. Sonuçta ekmek parasıdır ben de ekmeğimi sudan çıkartıyorum. Hatta akvaryumda çok yer kaplıyor çok balık avlıyor ya da şu köşedeki mağaraya da yuva yapayım derseniz onun bile mantıklı yanı var. Fakat tentakül kesmek bu yazıyı okuduktan sonra hepinize saçma gelecektir inanıyorum.
Mesajı herkesin anlaması için bu şekilde yazdım lütfen literatüre göre eleştirilerde bulunmayınız.
Saygılar[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için teşekkürler :)
90x50x40
Akvaryum kuruldu ve 3. gün diatom patladı araştırdım. Toprak ve kaya eski olduğu için hemen olduğunu öğrendim. bilgiler gelecektir.
Akvaryum kuruldu ve 3. gün diatom patladı araştırdım. Toprak ve kaya eski olduğu için hemen olduğunu öğrendim. bilgiler gelecektir.
90x50x40
[QUOTE=Burakak123]Geçmiş olsun. [:(] Olabiliyor bazen böyle şeyler. [:(] En azından fazla kaybınız olmadı. İyi yanı bu. Bu sefer daha güzel ve kusursuz olur inşallah. Birde diatom evresi olana kadar canlı eklememenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
bu kurulumda canlı kaybım hiç olmamıştı elhamdurillah. diatomda patlamıştı zaten :).
şimdi tamir edebilirsem yine 1 aylık bi diatom olacak herhalde eski balıklarımı koymam için.
[QUOTE=Burakak123]Geçmiş olsun. [:(] Olabiliyor bazen böyle şeyler. [:(] En azından fazla kaybınız olmadı. İyi yanı bu. Bu sefer daha güzel ve kusursuz olur inşallah. Birde diatom evresi olana kadar canlı eklememenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
bu kurulumda canlı kaybım hiç olmamıştı elhamdurillah. diatomda patlamıştı zaten :).
şimdi tamir edebilirsem yine 1 aylık bi diatom olacak herhalde eski balıklarımı koymam için.
SON MESAJLAR
- Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Smet200146, 12:28
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
