ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yasinkirici
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
231
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2016 16:36
Son Ziyaret:
11 Mart 2020 22:06
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Yasin Kırıcı
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]
Yasin bey gh+ olarak hangi markanın ürününü kullanıyorsunuz. Banada bir tavsiyede bulunabilirmisiniz.[/QUOTE]
Karidesler için Shrimpsforever ve Reeflowers kullanmıştım, tavsiye ederim.
[QUOTE=gattar5050]
Yasin bey gh+ olarak hangi markanın ürününü kullanıyorsunuz. Banada bir tavsiyede bulunabilirmisiniz.[/QUOTE]
Karidesler için Shrimpsforever ve Reeflowers kullanmıştım, tavsiye ederim.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=hakanturken108]Hobiyle tanıştığım 2006-07 yıllarından itibaren hayalimdir.
Umarım bende böyle başarılı bir kurulum yapabilirim ileride.
Balıklarınız da akvaryumunuzda hem çok güzel hem de çok sağlıklı görünüyorlar. Maşallah.
Tebrik ederim, ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim güzel değerlendirmelerinize. Hayal etmeden de başlamıyor Hakan bey. Ve bir gün gerçek olduğunda, benim gibi çayınızı kahvenizi alıp discuslarınızın karşısında, başlamak için hayal ettiğiniz günleri de anacağınızı düşünüyorum. Sağlıkla, muhabbetle, keyifli hobiler.
[QUOTE=hakanturken108]Hobiyle tanıştığım 2006-07 yıllarından itibaren hayalimdir.
Umarım bende böyle başarılı bir kurulum yapabilirim ileride.
Balıklarınız da akvaryumunuzda hem çok güzel hem de çok sağlıklı görünüyorlar. Maşallah.
Tebrik ederim, ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim güzel değerlendirmelerinize. Hayal etmeden de başlamıyor Hakan bey. Ve bir gün gerçek olduğunda, benim gibi çayınızı kahvenizi alıp discuslarınızın karşısında, başlamak için hayal ettiğiniz günleri de anacağınızı düşünüyorum. Sağlıkla, muhabbetle, keyifli hobiler.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Dilekleriniz için teşekkür ederim Hocam, açıkçası discus beslemekten korktuğum bir canlıydı ama umarım sonu sizin gibi güzel olur. Dekoru bugün tamamlamıyorum Hocam, sonra 30lu rasbora sürüsü, 6lı panda cory ve 6 adet denisoni girişi olacak. Sonrada sahne 4 adet discusun olacak. [:)][/QUOTE]
Hazırlıklar sağlam, tamamlanınca çok güzel olacak [;)]
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Dilekleriniz için teşekkür ederim Hocam, açıkçası discus beslemekten korktuğum bir canlıydı ama umarım sonu sizin gibi güzel olur. Dekoru bugün tamamlamıyorum Hocam, sonra 30lu rasbora sürüsü, 6lı panda cory ve 6 adet denisoni girişi olacak. Sonrada sahne 4 adet discusun olacak. [:)][/QUOTE]
Hazırlıklar sağlam, tamamlanınca çok güzel olacak [;)]
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Hocam maşallah, sanki her geçen gün daha da güzelleşiyorlar. Bu güzellikleri gördükçe ben de discuslarıma kavuşmak için gün sayıyorum [:)][/QUOTE]
Ahmet hocam, güzel gözler bakınca daha da bir güzelleşiyorlar [:)] Eminim senin discuslar da yeni evleri için gün sayıyorlardır. [:)]
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Hocam maşallah, sanki her geçen gün daha da güzelleşiyorlar. Bu güzellikleri gördükçe ben de discuslarıma kavuşmak için gün sayıyorum [:)][/QUOTE]
Ahmet hocam, güzel gözler bakınca daha da bir güzelleşiyorlar [:)] Eminim senin discuslar da yeni evleri için gün sayıyorlardır. [:)]
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Ben hayran kaldigim bir akvaryumu paylasmak istedim burada. Arka fon icin fikir verebilir dusuncesindeyim. Asagidaki videoda arkadan isik ta koymus tabi siz koymasaniz da olur. Discuss lar icin uygun olup olmadigi konusunda bir fikrim yok dedigim gibi sadece fikir vermesi icin paylasiyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=-EqyI7Z_HVw[/VID]
Nasil yapildigi konusuna gelecek olur isek tahminim Ozalit kagidi ile yapiliyor bu tip gorunum verebilecegini dusundugum malzeme o. Tabi videodaki ile ayni olmaz ozalit hatirladigim kadari ile daha saydam bir malzeme bu adam da belkide yari saydam bir pleksi ile yapmis olabilir. Ama yari saydam bir ozalit kagidi tam olarak yapistirilir ise bence isinizi gorecektir benzer efekti yakalamada. Uygun fiyatli denemeye degecek bir tercih olabilir.
Sizin akvaryumun sade guzelligine yakisabilecegini dusunuyorum.
Saglikli hobiler[/QUOTE]
Merhaba Mennan bey,
Gösterdiğiniz akvaryumu daha önce görmüştüm, gerçekten de hayranlık uyandırıcı, tankın büyüklüğü de cabası. Daha önceki bu başlık altındaki gönderilerimi okuduysanız, arka fonun beyaz olmasına rağmen koyu görünümlü kalmasından yana sitemim vardı ve fonun arkasını bu yöntemle aydınlatmak istediğimi söylemiştim. Tam olarak da bunu göstermişsiniz bana, teşekkür ederim. Akvaryum dışında arkasının tabanına 1 metre şerit led çekmiştim ancak, şu an akvaryumun arkasında fon olarak beyaz dekota olduğu için ışığı hiç geçirmiyor, tabanda böyle bir aydınlatma oluşturmuyor. Vakit ayırabildiğim ve akvaryumu öne çekebildiğim bir ara, akvaryumun arka camındaki su lekelerini temizlemeye çalışacağım; bu arada da bahsettiğiniz Ozalit kağıdıyla bir denemek isterim. Sağlıklı, keyifli hobiler.
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Ben hayran kaldigim bir akvaryumu paylasmak istedim burada. Arka fon icin fikir verebilir dusuncesindeyim. Asagidaki videoda arkadan isik ta koymus tabi siz koymasaniz da olur. Discuss lar icin uygun olup olmadigi konusunda bir fikrim yok dedigim gibi sadece fikir vermesi icin paylasiyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=-EqyI7Z_HVw[/VID]
Nasil yapildigi konusuna gelecek olur isek tahminim Ozalit kagidi ile yapiliyor bu tip gorunum verebilecegini dusundugum malzeme o. Tabi videodaki ile ayni olmaz ozalit hatirladigim kadari ile daha saydam bir malzeme bu adam da belkide yari saydam bir pleksi ile yapmis olabilir. Ama yari saydam bir ozalit kagidi tam olarak yapistirilir ise bence isinizi gorecektir benzer efekti yakalamada. Uygun fiyatli denemeye degecek bir tercih olabilir.
Sizin akvaryumun sade guzelligine yakisabilecegini dusunuyorum.
Saglikli hobiler[/QUOTE]
Merhaba Mennan bey,
Gösterdiğiniz akvaryumu daha önce görmüştüm, gerçekten de hayranlık uyandırıcı, tankın büyüklüğü de cabası. Daha önceki bu başlık altındaki gönderilerimi okuduysanız, arka fonun beyaz olmasına rağmen koyu görünümlü kalmasından yana sitemim vardı ve fonun arkasını bu yöntemle aydınlatmak istediğimi söylemiştim. Tam olarak da bunu göstermişsiniz bana, teşekkür ederim. Akvaryum dışında arkasının tabanına 1 metre şerit led çekmiştim ancak, şu an akvaryumun arkasında fon olarak beyaz dekota olduğu için ışığı hiç geçirmiyor, tabanda böyle bir aydınlatma oluşturmuyor. Vakit ayırabildiğim ve akvaryumu öne çekebildiğim bir ara, akvaryumun arka camındaki su lekelerini temizlemeye çalışacağım; bu arada da bahsettiğiniz Ozalit kağıdıyla bir denemek isterim. Sağlıklı, keyifli hobiler.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Foai]Balıklarınız yetişkin boyda olduğu için dekor yapma açısından eliniz rahat. Discusların doğal ortamlarında ağaç kökleri daha çok yukarıdan suya girer ve balıklar bunları zaman zaman saklanmak için kullanırlar. Mevcut tasarımda ortada, yerden çıkan kökler discusların pek işine yaramıyor gibi. Orta kalınlıkta dallarla en azından bir köşeye daha yoğun, yukarıdan inen dallar ve tabana yapraklar konulursa daha doğal ve balıklar için daha uygun bir ortam sağlanmış olur.
Daha iyi tasarımlar yapılabilir ama genel olarak şöyle bir ipucu verebilirim :
[IMG]https://farm9.staticflickr.com/8019/7676849680_814718e572_c.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Bahsettiğiniz tasarım modellerinin ya da benzer şekilde oluşturulmuş biyotopların, özellikle vahşi F0 türlerine çok yakıştığını görüyorum. Mevcut tasarım, evet, haklısınız, discusların saklanması açısından doğal ortamlarını taklit edecek şekilde yapılmadı; olabildiğince az ve sade bir dekorla, balıkları da mutsuz etmeden, discusların güzelliklerinin ön plana çıkması hedeflendi. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim, belki ilerleyen zamanlarda yeni bir tasarımla önerilerinizi birlikte değerlendiririz. Saygılarımla.
[QUOTE=Foai]Balıklarınız yetişkin boyda olduğu için dekor yapma açısından eliniz rahat. Discusların doğal ortamlarında ağaç kökleri daha çok yukarıdan suya girer ve balıklar bunları zaman zaman saklanmak için kullanırlar. Mevcut tasarımda ortada, yerden çıkan kökler discusların pek işine yaramıyor gibi. Orta kalınlıkta dallarla en azından bir köşeye daha yoğun, yukarıdan inen dallar ve tabana yapraklar konulursa daha doğal ve balıklar için daha uygun bir ortam sağlanmış olur.
Daha iyi tasarımlar yapılabilir ama genel olarak şöyle bir ipucu verebilirim :
[IMG]https://farm9.staticflickr.com/8019/7676849680_814718e572_c.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Bahsettiğiniz tasarım modellerinin ya da benzer şekilde oluşturulmuş biyotopların, özellikle vahşi F0 türlerine çok yakıştığını görüyorum. Mevcut tasarım, evet, haklısınız, discusların saklanması açısından doğal ortamlarını taklit edecek şekilde yapılmadı; olabildiğince az ve sade bir dekorla, balıkları da mutsuz etmeden, discusların güzelliklerinin ön plana çıkması hedeflendi. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim, belki ilerleyen zamanlarda yeni bir tasarımla önerilerinizi birlikte değerlendiririz. Saygılarımla.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
Co2 kullanıyorum, bu bahsettiğim uygulama high-tech bir tankta uygulandı.
https://www.akvaryum.com/Forum/above_the_autumn_-_dragonstone_ile_bitkili_karides_k911344.asp adresinden bitkilerin nasıl geliştiğine göz atabilirsiniz isterseniz, burada ben sadece potasyum verdim. Potasyum oldukça önemli, dışarıdan verilmesi gerekiyor. Nitrat, bakterilerce azot döngüsüyle zaten suyunuzda bir miktar bulunuyor, fosfat duruma göre ilave edilebilir, arada bir belki mikro element takviyesi yapabilirsiniz. Zaten gh+ suya epey eser element kazandırıyor. Aydınlatmanız çok yüksek olacaksa, "co2-ışık-besin-su değişimi" ilişkisini de ona göre ayarlamanız gerekebilir, hızlı besin tüketimi daha fazla gübre gereksinimi oluşturabilir. Denge bozulduğunda yosun problemleri ile karşılaşabiliyoruz. Ama yine de çekinmeyin, bir yerlerden başlamak lazım, siz durumu tecrübe ettikçe daha iyi yol alacaksınız. Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
Co2 kullanıyorum, bu bahsettiğim uygulama high-tech bir tankta uygulandı.
https://www.akvaryum.com/Forum/above_the_autumn_-_dragonstone_ile_bitkili_karides_k911344.asp adresinden bitkilerin nasıl geliştiğine göz atabilirsiniz isterseniz, burada ben sadece potasyum verdim. Potasyum oldukça önemli, dışarıdan verilmesi gerekiyor. Nitrat, bakterilerce azot döngüsüyle zaten suyunuzda bir miktar bulunuyor, fosfat duruma göre ilave edilebilir, arada bir belki mikro element takviyesi yapabilirsiniz. Zaten gh+ suya epey eser element kazandırıyor. Aydınlatmanız çok yüksek olacaksa, "co2-ışık-besin-su değişimi" ilişkisini de ona göre ayarlamanız gerekebilir, hızlı besin tüketimi daha fazla gübre gereksinimi oluşturabilir. Denge bozulduğunda yosun problemleri ile karşılaşabiliyoruz. Ama yine de çekinmeyin, bir yerlerden başlamak lazım, siz durumu tecrübe ettikçe daha iyi yol alacaksınız. Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]
O zaman çokta korkulucak bir şey yokmuş ortada. Benim kurmak istediğim akvaryum küçük, en fazla 50-60 litre olur. Siz gh+ haricinde extra bir mineral takviyesi kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Benim su değişimi sonrası düzenli olarak kullandığım tek katkı, sıvı gh+ (veya önceden suda erittiğim himalaya tuzu) ve sıvı potasyum gübresi. Bunların dışında, nitrat ve fosfat nadiren veririm, arada bir mikro element gübresi takviye ederim. Çok nadir (yılda 1 defa mesela) karidesler için mineral topları atarım, suya hafif bir mineral desteği olur.
[QUOTE=gattar5050]
O zaman çokta korkulucak bir şey yokmuş ortada. Benim kurmak istediğim akvaryum küçük, en fazla 50-60 litre olur. Siz gh+ haricinde extra bir mineral takviyesi kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Benim su değişimi sonrası düzenli olarak kullandığım tek katkı, sıvı gh+ (veya önceden suda erittiğim himalaya tuzu) ve sıvı potasyum gübresi. Bunların dışında, nitrat ve fosfat nadiren veririm, arada bir mikro element gübresi takviye ederim. Çok nadir (yılda 1 defa mesela) karidesler için mineral topları atarım, suya hafif bir mineral desteği olur.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]Hepinize sağlıklı hobiler dilerim. Yeni kuracağım akvaryum için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Bir çok kişi; bitkiler için gerekli olan bütün elementleride tuttuğu için çok sağlıklı olmadığını söylüyor. Peki bitkiler için gerekli olan bu elementler nelerdir?
Kullandığımız mikro element gübrelerinin içerisinde bu elementler yok mudur? Akvaryumlarda arıtma suyu kullanan kişiler kh ve gh ı yükseltmek için farklı yöntemler uyguluyor. Peki kh ve gh düşük olursa bitkiler bu durumdan nasıl etkilenirler, ne gibi zararları olur? Ben hem arıtma suların filtrelerinden çıkan pisliği gördüğüm için hemde daha net kontrol edilebildiği için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Özellikle bu iş için kullanılan, önerebileceğiniz bir ürün varmıdır mesela? Hani arıtma suyuna şu ürünü kullan gh-kh şu seviyeye gelsin ve bitkiler için gerekli olan elementleride eklemiş olursun gibi. Yoksa bu parametrelerin her birini ayrı ayrı kendimizmi ayarlamalıyız. Forumda bu konuda çok fazla bilgi yok ne yazık ki. Kafamdaki soruları netleştirmede yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/QUOTE]
Merhaba,
Bitkili akvaryumlarda RO suyu kullanımı hakkında oluşan genel kanı nedir, bilemiyorum, araştırmadım, ancak, kendi uygulamalarımdan naçizane şu şekilde bilgi aktarmaya çalışayım: Yaşadığım yerin şebeke suyu, -doğru aydınlatma kombinasyonu/süresi, su değişimi ve gübreleme periyoduna rağmen- bitkilerimde yosunlaşmaya sebep oluyordu; çünkü su çok sert, sudaki mineral dağılımı bitkiler için dengesiz geliyor da olabilir. RO suyu kullanmaya başladığımdan beri bu problemlerin neredeyse tamamını atlattım. RO suyu kullandığınızda tüm parametrelerin kontrolü sizin elinizde oluyor, su saflığa çok yakın olduğu için, gerekli mineral ve gübreleri siz sonradan istediğiniz ölçüde ekleyerek, bitki ve diğer canlıların yararlanmasını sağlıyorsunuz. Tank kapasiteniz yüksekse, kh ve gh, gübre veya iz element ilavenizle kolay kolay oynamıyor, düşük hacimli tanklarda bir miktar yukarı çekebilir belki. gh arttırmak için bir miktar dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz veya gh+ kullanabilirsiniz. Ben şahsen RO suyuna geçtiğimden beri kh-gh mevzusuna takılıp ölçüm yapmadım, yıllardır da bir problem yaşamadım, sadece iletkenliği arttırmak, suyu belirli bir iletkenlik seviyesine getirmek için gh+ ya da bir miktar işlenmemiş himalaya tuzu kullandım. Saygılarımla.
[QUOTE=gattar5050]Hepinize sağlıklı hobiler dilerim. Yeni kuracağım akvaryum için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Bir çok kişi; bitkiler için gerekli olan bütün elementleride tuttuğu için çok sağlıklı olmadığını söylüyor. Peki bitkiler için gerekli olan bu elementler nelerdir?
Kullandığımız mikro element gübrelerinin içerisinde bu elementler yok mudur? Akvaryumlarda arıtma suyu kullanan kişiler kh ve gh ı yükseltmek için farklı yöntemler uyguluyor. Peki kh ve gh düşük olursa bitkiler bu durumdan nasıl etkilenirler, ne gibi zararları olur? Ben hem arıtma suların filtrelerinden çıkan pisliği gördüğüm için hemde daha net kontrol edilebildiği için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Özellikle bu iş için kullanılan, önerebileceğiniz bir ürün varmıdır mesela? Hani arıtma suyuna şu ürünü kullan gh-kh şu seviyeye gelsin ve bitkiler için gerekli olan elementleride eklemiş olursun gibi. Yoksa bu parametrelerin her birini ayrı ayrı kendimizmi ayarlamalıyız. Forumda bu konuda çok fazla bilgi yok ne yazık ki. Kafamdaki soruları netleştirmede yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/QUOTE]
Merhaba,
Bitkili akvaryumlarda RO suyu kullanımı hakkında oluşan genel kanı nedir, bilemiyorum, araştırmadım, ancak, kendi uygulamalarımdan naçizane şu şekilde bilgi aktarmaya çalışayım: Yaşadığım yerin şebeke suyu, -doğru aydınlatma kombinasyonu/süresi, su değişimi ve gübreleme periyoduna rağmen- bitkilerimde yosunlaşmaya sebep oluyordu; çünkü su çok sert, sudaki mineral dağılımı bitkiler için dengesiz geliyor da olabilir. RO suyu kullanmaya başladığımdan beri bu problemlerin neredeyse tamamını atlattım. RO suyu kullandığınızda tüm parametrelerin kontrolü sizin elinizde oluyor, su saflığa çok yakın olduğu için, gerekli mineral ve gübreleri siz sonradan istediğiniz ölçüde ekleyerek, bitki ve diğer canlıların yararlanmasını sağlıyorsunuz. Tank kapasiteniz yüksekse, kh ve gh, gübre veya iz element ilavenizle kolay kolay oynamıyor, düşük hacimli tanklarda bir miktar yukarı çekebilir belki. gh arttırmak için bir miktar dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz veya gh+ kullanabilirsiniz. Ben şahsen RO suyuna geçtiğimden beri kh-gh mevzusuna takılıp ölçüm yapmadım, yıllardır da bir problem yaşamadım, sadece iletkenliği arttırmak, suyu belirli bir iletkenlik seviyesine getirmek için gh+ ya da bir miktar işlenmemiş himalaya tuzu kullandım. Saygılarımla.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Sheyda27]
Yasin bey oyle samimi oyle tatli anlatmissiniz ki bir cirpida okuyuverdim tecrubelerinizi.bu is3 gonul verdiginiz her ince detayi bile dusundugunuz baliklarinizin her halinden belli.yazinizi okuduktan sinra ben bile gaza geldim diyebilirim discus besleme konusunda[:)]
Baliklariniza saglik size de keyifli hobiler diliyorum[:nazar:][/QUOTE]
Şeyda hanım, bu şekilde değerlendirmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim. Discus tutkulu, keyifli bir dünya; balıkların terapik huzurlu bir cazibesi var, bence denemelisiniz. [:)] Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=Sheyda27]
Yasin bey oyle samimi oyle tatli anlatmissiniz ki bir cirpida okuyuverdim tecrubelerinizi.bu is3 gonul verdiginiz her ince detayi bile dusundugunuz baliklarinizin her halinden belli.yazinizi okuduktan sinra ben bile gaza geldim diyebilirim discus besleme konusunda[:)]
Baliklariniza saglik size de keyifli hobiler diliyorum[:nazar:][/QUOTE]
Şeyda hanım, bu şekilde değerlendirmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim. Discus tutkulu, keyifli bir dünya; balıkların terapik huzurlu bir cazibesi var, bence denemelisiniz. [:)] Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
