ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Captain
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2022 10:50
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 16:35
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nuri
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cpt. Nuri Z.
SON 10 MESAJI
Akvaryum Su Tahliye
aynı mesafede su tahliyesini el pompası ile bir kere suyu çektirerek yapıyorum su kendi debisi ile akıyor siz her hangi bir motor taksanızda iş görür motorlardaki teknik veriler sürekli kullanım için olabilir zorlanmaması adına ama siz su değişim süresince kullanacaksınız bir sorun olmaz yada benim gibi bu pompanın ucuna hortumu bağlayıp suyun kendi debisinden yaralanın daha basit ve maliyetsiz olur[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/190320241616581.jpg[/IMG]
aynı mesafede su tahliyesini el pompası ile bir kere suyu çektirerek yapıyorum su kendi debisi ile akıyor siz her hangi bir motor taksanızda iş görür motorlardaki teknik veriler sürekli kullanım için olabilir zorlanmaması adına ama siz su değişim süresince kullanacaksınız bir sorun olmaz yada benim gibi bu pompanın ucuna hortumu bağlayıp suyun kendi debisinden yaralanın daha basit ve maliyetsiz olur[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/190320241616581.jpg[/IMG]
Cam Kalınlığı Nasıl Olmalı
Genişlik 120 cm / derinlik 40 cm / yükseklik 55 cm ve cam kalınlığı 15mm olan 264 LT kapasiteli dıştan köşebentli bir akvaryumumda merkez noktada esneme görüp kayıt kuşak attım sorun çözüldü kayıt kuşaklarınızı kontrol edin esnemeyi ölçün esneme fazla ise kayıt kuşakları çoğalta bilir yada yenileyebilirsiniz işi garantiye almakta fayda var
Genişlik 120 cm / derinlik 40 cm / yükseklik 55 cm ve cam kalınlığı 15mm olan 264 LT kapasiteli dıştan köşebentli bir akvaryumumda merkez noktada esneme görüp kayıt kuşak attım sorun çözüldü kayıt kuşaklarınızı kontrol edin esnemeyi ölçün esneme fazla ise kayıt kuşakları çoğalta bilir yada yenileyebilirsiniz işi garantiye almakta fayda var
70 Litrede Kaç Japon
265 litrede de tek japon bakıyorum yanına belki 1 tane alırım alan ne kadar geniş olursa o kadar rahat ve mutlu olduklarını anlıyorsunuz Japon'dan devam edecekseniz 2 Japonla devam edin sayı olarak değil de Japonların gelişimi olarak bakın olaya ne kadar büyüte bileceğinize odaklanın böylece balıklarınız ile bağ kurduğunuzu göreceksiniz
265 litrede de tek japon bakıyorum yanına belki 1 tane alırım alan ne kadar geniş olursa o kadar rahat ve mutlu olduklarını anlıyorsunuz Japon'dan devam edecekseniz 2 Japonla devam edin sayı olarak değil de Japonların gelişimi olarak bakın olaya ne kadar büyüte bileceğinize odaklanın böylece balıklarınız ile bağ kurduğunuzu göreceksiniz
Japonlarım Ne Kadar Dayanır
15 gün tatile gitmiştim ve balıklarımı (japon balığı) yemleyecek kimse yoktu kısa bir araştırma sonrası tatil yemlerini buldum ve sonuç döndüğümde hepsi iyi durumdaydı gitmeden su değişimini yaparsanız filitrasyonunuzda iyiyse açlık sıkıntı olmaz ama tatil yemi hem canlılar için iyi olur hem de akınız kalmaz
15 gün tatile gitmiştim ve balıklarımı (japon balığı) yemleyecek kimse yoktu kısa bir araştırma sonrası tatil yemlerini buldum ve sonuç döndüğümde hepsi iyi durumdaydı gitmeden su değişimini yaparsanız filitrasyonunuzda iyiyse açlık sıkıntı olmaz ama tatil yemi hem canlılar için iyi olur hem de akınız kalmaz
Akvaryum Suyu Bekleme Zamanı
İyi Formlar,
Akvaryum değişim suyunu şebeke suyundan bidonlara doldurup bekletiyorum bu şekilde kullanıyorum, sorum şu su maksimum kaç gün beklemeli ? örnek olarak 20-25 gün beklemiş su kullanılır mı ? bunun bir limiti var mı ? minimum 3 gün olarak bekletiyorum ama maksimumunu merak ediyorum, kıymetli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
İyi Formlar,
Akvaryum değişim suyunu şebeke suyundan bidonlara doldurup bekletiyorum bu şekilde kullanıyorum, sorum şu su maksimum kaç gün beklemeli ? örnek olarak 20-25 gün beklemiş su kullanılır mı ? bunun bir limiti var mı ? minimum 3 gün olarak bekletiyorum ama maksimumunu merak ediyorum, kıymetli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Tetra Easy Balance Kullanım Hakkında
İyi günler,
Dün akşam daha önceden almış olduğum ve hiç kullanmadığım Tetra markasına ait easy balance solüsyonunu kullandım, solüsyon reçele yakın bir kıvamda ama daha akışkandı, akvaryumuma ekleme yaptığımda resimde de görüldüğü üzere dipte pıhtı şeklinde kaldı, sonradan yok oldu ama bu kıvam aklımı karıştırdı, skt tarihi de 2024 görünüyor ilk defa açtım ve ilk defa kullandığım bir ürün daha önce su düzenleyici kullanmamıştım bu normal mi?
Değerli yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335461.jpg[/IMG]
İyi günler,
Dün akşam daha önceden almış olduğum ve hiç kullanmadığım Tetra markasına ait easy balance solüsyonunu kullandım, solüsyon reçele yakın bir kıvamda ama daha akışkandı, akvaryumuma ekleme yaptığımda resimde de görüldüğü üzere dipte pıhtı şeklinde kaldı, sonradan yok oldu ama bu kıvam aklımı karıştırdı, skt tarihi de 2024 görünüyor ilk defa açtım ve ilk defa kullandığım bir ürün daha önce su düzenleyici kullanmamıştım bu normal mi?
Değerli yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/010220231335461.jpg[/IMG]
Camdaki Esneme Normal Mi?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Hem alt Camların birleşme noktalarında hemde üste bu şekilde kayıt kuşaklar olmalı çok sağlam olur esneme de minimuma iner [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1766.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1765.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1764.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1763.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1768.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Altta_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/195339ste_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, hem alttan hem üstten kayıt kuşak attım bununla ilgili ayrı konu açtım gerçekten esneme kalmadı 1 mm esneme var şuan merkez noktada oda normaldir diye düşünüyorum çeyrek ton su için.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Hem alt Camların birleşme noktalarında hemde üste bu şekilde kayıt kuşaklar olmalı çok sağlam olur esneme de minimuma iner [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1766.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1765.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1764.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1763.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/1768.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Altta_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/195339ste_Olmasi_gereken.JPG[/IMG][/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, hem alttan hem üstten kayıt kuşak attım bununla ilgili ayrı konu açtım gerçekten esneme kalmadı 1 mm esneme var şuan merkez noktada oda normaldir diye düşünüyorum çeyrek ton su için.
Japon Balığı Akvaryumum Tamamlandı
[QUOTE=FerKan]Ortada bulunan yapay bitkileri çıkartıp, yerine anubias gibi geniş yapraklı dayanıklı bir bitki koyarak, çok daha güzel ve doğal bir görsellik elde edebilirsiniz. Yada yapay bitki koymaktansa hiç koymamanız daha sağlıklıdır. Dış filtre olarak saatte 1000 l/h debili bir filtre ideal olurdu diye düşünüyorum. Geriye kalan herşey yolunda görünüyor. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yorum ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bende yapay bitkiyi çıkartmayı düşünüyorum anubias almak daha mantıklı olacak sanırım, dış filtrem evet küçük AQUAWING marka 30W 1500L/H kapasiteli bir iç filtrem mevcut bunun kafa motorunu kullanıp bir dış filtre yapmayı planlıyorum sanırım o zaman daha başarılı bir filitrasyona sahip olurum hatta mevcut dış filtrede kalsa nasıl olur diye düşünmüyor değilim.
[QUOTE=FerKan]Ortada bulunan yapay bitkileri çıkartıp, yerine anubias gibi geniş yapraklı dayanıklı bir bitki koyarak, çok daha güzel ve doğal bir görsellik elde edebilirsiniz. Yada yapay bitki koymaktansa hiç koymamanız daha sağlıklıdır. Dış filtre olarak saatte 1000 l/h debili bir filtre ideal olurdu diye düşünüyorum. Geriye kalan herşey yolunda görünüyor. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yorum ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bende yapay bitkiyi çıkartmayı düşünüyorum anubias almak daha mantıklı olacak sanırım, dış filtrem evet küçük AQUAWING marka 30W 1500L/H kapasiteli bir iç filtrem mevcut bunun kafa motorunu kullanıp bir dış filtre yapmayı planlıyorum sanırım o zaman daha başarılı bir filitrasyona sahip olurum hatta mevcut dış filtrede kalsa nasıl olur diye düşünmüyor değilim.
Japon Balığı Akvaryumum Tamamlandı
Ölçüler: 120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı
Canlı Türleri: 4 adet 4-5 cm boyunda Japon (şuan su dinlenme aşamasında henüz tanka konulmadılar)
Bitki Türleri: Yapay
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 1 adet jebo 225 dış filtre, regent 6500 hava motoru ve 2 adet pipo filtre ve orionled rgb led aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon: 20 kg hagen kum, deniz kenarından topladığım doğal taşlar ve siyah fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/170120231516241.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-18 09:43:03[/EDIT]
Ölçüler: 120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı
Canlı Türleri: 4 adet 4-5 cm boyunda Japon (şuan su dinlenme aşamasında henüz tanka konulmadılar)
Bitki Türleri: Yapay
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 1 adet jebo 225 dış filtre, regent 6500 hava motoru ve 2 adet pipo filtre ve orionled rgb led aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon: 20 kg hagen kum, deniz kenarından topladığım doğal taşlar ve siyah fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/170120231516241.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-18 09:43:03[/EDIT]
Kayıt Kuşak Uygulamam
Merhaba,
120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı olan akvaryumumu sadece su ile 3/2 sini (takribi 180 litre) doldurup deneme yapmıştım ve üst merkez noktadan ölçüm yaptığımda 40cm olan derinlikte 2mm genişleme vardı, forumdan da konuyu açıp danışmıştım ve riske girmemem konusunda tavsiyeler almam üzerine 8mm kalınlıktan kestirdiğim kayıt kuşaklarımı akvaryumuma entegre ettim üst kayıt kuşakları sabitlemek için sert strafordan sütunlar kestim ve çelik bant diye tabir edilen bant ile sabitleme yaptım ne olur ne olmaz diye zemine havlu serdim olası bir bırakma yaşanmaz ama tedbir tedbirdir, umarım bu iyileştirme sonunda gönül rahatlığı ile kısmetse bu hafta sonu kurulumunu yapacağım, eksik gördüğünüz bir yer var mı tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
şuan sizlere danışmak istediğim konu şu üste ray için kayıtları 2 camdan yaptım kapağı yine 4 mm camdan mı yapmalıyım yoksa pleksi mi kestirmeliyim tavsiyeniz ne olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105231.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-09 11:13:54[/EDIT]
Merhaba,
120cm genişlik x 40cm derinlik x 55cm yükseklik boyutlarında 15mm cam kalınlığı olan akvaryumumu sadece su ile 3/2 sini (takribi 180 litre) doldurup deneme yapmıştım ve üst merkez noktadan ölçüm yaptığımda 40cm olan derinlikte 2mm genişleme vardı, forumdan da konuyu açıp danışmıştım ve riske girmemem konusunda tavsiyeler almam üzerine 8mm kalınlıktan kestirdiğim kayıt kuşaklarımı akvaryumuma entegre ettim üst kayıt kuşakları sabitlemek için sert strafordan sütunlar kestim ve çelik bant diye tabir edilen bant ile sabitleme yaptım ne olur ne olmaz diye zemine havlu serdim olası bir bırakma yaşanmaz ama tedbir tedbirdir, umarım bu iyileştirme sonunda gönül rahatlığı ile kısmetse bu hafta sonu kurulumunu yapacağım, eksik gördüğünüz bir yer var mı tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
şuan sizlere danışmak istediğim konu şu üste ray için kayıtları 2 camdan yaptım kapağı yine 4 mm camdan mı yapmalıyım yoksa pleksi mi kestirmeliyim tavsiyeniz ne olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237074/090120231105231.jpg[/IMG][EDIT]Captain,2023-01-09 11:13:54[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
