ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
freefish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
189
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Temmuz 2016 17:28
Son Ziyaret:
03 Kasım 2018 20:10
Toplam Mesaj:
292 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet İşçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Samet
SON 10 MESAJI
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
[QUOTE=Legendary]Malesef hiç bi dış filtre o mantıkla çalışamaz çünkü suyun sifonlama ile dış filtreye dönmesi şarttır dış filtre suyu emmez, gelen suyu yukarı basar.
O nedenle ya dış filtre sevdasından vazgeçeceksiniz iç filtre yada pipoya dönüş yapacaksınız, yada yok illa dış filtre olacak derseniz biraz işçilik şart şöyle ki;
akvaryumun yan camına alta yakın bi yerden delik açacaksınız ve emiş borusu alttan giren eski tip eheim filtreler tarzı bir filtre bağlayacaksınız.
Yada bu kadar uğraşamam derseniz, düşük debili ucuz bi kafa motoru alıp emiş borusuna bağlayacaksınız suyu filtreye basması için.
Ancak bu da görsel olarak en berbat çözüm olur :-)[/QUOTE]
kafa motoru fena fikir değil 👍
[QUOTE=pastaci53]Şöyle yapmayı deneyin: gördüğüm kadarıyla filtrenin olduğu kısım akvaryumun zemininden 10-15 cm kadar daha alçakta gibi. Eğer öyleyse akvaryumdan gelen dış filtrenin hortumlarini filtrenin olduğu zemine değdirin yani filtre tabanı ile ayni seviyede olsun ve hortumlar tekrar yükselerek dış filtreye ulaşsın büyük oranla işe yarayacaktır tek yapmanız gereken hiçbir şey söküp çıkarmadan hortumları elinizle tabana doğru bastirmak [/QUOTE]
aslında denedim ama ısrarcı olmadım. ısrarla bir deneyeyim ben yine. teşekkür ederim
[QUOTE=Legendary]Malesef hiç bi dış filtre o mantıkla çalışamaz çünkü suyun sifonlama ile dış filtreye dönmesi şarttır dış filtre suyu emmez, gelen suyu yukarı basar.
O nedenle ya dış filtre sevdasından vazgeçeceksiniz iç filtre yada pipoya dönüş yapacaksınız, yada yok illa dış filtre olacak derseniz biraz işçilik şart şöyle ki;
akvaryumun yan camına alta yakın bi yerden delik açacaksınız ve emiş borusu alttan giren eski tip eheim filtreler tarzı bir filtre bağlayacaksınız.
Yada bu kadar uğraşamam derseniz, düşük debili ucuz bi kafa motoru alıp emiş borusuna bağlayacaksınız suyu filtreye basması için.
Ancak bu da görsel olarak en berbat çözüm olur :-)[/QUOTE]
kafa motoru fena fikir değil 👍
[QUOTE=pastaci53]Şöyle yapmayı deneyin: gördüğüm kadarıyla filtrenin olduğu kısım akvaryumun zemininden 10-15 cm kadar daha alçakta gibi. Eğer öyleyse akvaryumdan gelen dış filtrenin hortumlarini filtrenin olduğu zemine değdirin yani filtre tabanı ile ayni seviyede olsun ve hortumlar tekrar yükselerek dış filtreye ulaşsın büyük oranla işe yarayacaktır tek yapmanız gereken hiçbir şey söküp çıkarmadan hortumları elinizle tabana doğru bastirmak [/QUOTE]
aslında denedim ama ısrarcı olmadım. ısrarla bir deneyeyim ben yine. teşekkür ederim
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
[QUOTE=EmirA]Zemini kes laminantın üstüne koy 6-7 cm kurtarabilir.
Aklımdan geçti ama zeminin geçtiği yerlerden karşı beri destek ayaklar var birsürü.
[QUOTE=EmirA]Zemini kes laminantın üstüne koy 6-7 cm kurtarabilir.
Aklımdan geçti ama zeminin geçtiği yerlerden karşı beri destek ayaklar var birsürü.
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
Öncelikle selamlar. Akvaryum ve dış filtrem aynı seviyede olması şart. Yani başka çarem yok. Ancak dış filtre ne yaptıysam randımanlı çalışmadı. Bir üflüyor bir üflemiyor. Ne yapmam lazım fikri olan söylesin lütfen.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187443/011120182019031.jpg[/IMG]
Öncelikle selamlar. Akvaryum ve dış filtrem aynı seviyede olması şart. Yani başka çarem yok. Ancak dış filtre ne yaptıysam randımanlı çalışmadı. Bir üflüyor bir üflemiyor. Ne yapmam lazım fikri olan söylesin lütfen.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187443/011120182019031.jpg[/IMG]
Hobicinin Başına Gelebilecek En Kötü Şey 😥
[QUOTE=EmreA]Alt cam çatlaması sonucu evi su bastı neyseki hemen fark ettim, altına kova vs. koydum balıkları bir kovaya aldım hava motoru ile hava veriyorum.Akvaryumcuya götüreceğim.Başka ne yapmalıyım ?
Siz önleminizi alın her an başınıza gelebilir [:(][:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177920/120420171418441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun. Hobiye ilk başladığım 3 ya da 4 sene önce başıma gelmişti. Akvaryumu taşıyacak masa sunta değil mdf olmalı. Ya da demir profil. Tercih size kalmış. Akvaryum uzunluğu ne olursa olsun kesinlikle masanın ortasında da ayak olmalı. Bütün yük kenarlara değil eşit dağılmalı. Orta ayak derken masanın içine orta dikme. Bir başka şey ise akvaryumu kurmadan önce hem masanın üstüne hemde akvaryumun içine kesinlikle strafor koyulmalı. Masanın vidaları zamanla esneme yaptığı için esneyen yer direk akvaryum taban camına yansımamalı. Akvaryum içinde ki strafor ise akvaryum içine koyulan taş ve dekorların elden düşme olasılığı olduğu için taban camına zarar vermemesi için koyulur.
[QUOTE=EmreA]Alt cam çatlaması sonucu evi su bastı neyseki hemen fark ettim, altına kova vs. koydum balıkları bir kovaya aldım hava motoru ile hava veriyorum.Akvaryumcuya götüreceğim.Başka ne yapmalıyım ?
Siz önleminizi alın her an başınıza gelebilir [:(][:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177920/120420171418441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun. Hobiye ilk başladığım 3 ya da 4 sene önce başıma gelmişti. Akvaryumu taşıyacak masa sunta değil mdf olmalı. Ya da demir profil. Tercih size kalmış. Akvaryum uzunluğu ne olursa olsun kesinlikle masanın ortasında da ayak olmalı. Bütün yük kenarlara değil eşit dağılmalı. Orta ayak derken masanın içine orta dikme. Bir başka şey ise akvaryumu kurmadan önce hem masanın üstüne hemde akvaryumun içine kesinlikle strafor koyulmalı. Masanın vidaları zamanla esneme yaptığı için esneyen yer direk akvaryum taban camına yansımamalı. Akvaryum içinde ki strafor ise akvaryum içine koyulan taş ve dekorların elden düşme olasılığı olduğu için taban camına zarar vermemesi için koyulur.
Zemin Bitkisi
Selam dostlarım. 120*40*60 ölçülerinde bitkili akvaryumum var. Tabana zemin bitkisi eklemek istiyorum. Sıh, dolu dolu bitkili olması için uğraşıyorum. Zemin bitkisi bulunduğum çevrede çok aramama rağmen bulamadım. İnternet üzerinden alacağız artık. Ne tür bitki almam gerek. Akvaryum ölçülerine göre kaç adet tohum gerekir. Zeminin yemyeşil olması için ne kadar sıklıkla bitkileri ekmeliyim ?
Selam dostlarım. 120*40*60 ölçülerinde bitkili akvaryumum var. Tabana zemin bitkisi eklemek istiyorum. Sıh, dolu dolu bitkili olması için uğraşıyorum. Zemin bitkisi bulunduğum çevrede çok aramama rağmen bulamadım. İnternet üzerinden alacağız artık. Ne tür bitki almam gerek. Akvaryum ölçülerine göre kaç adet tohum gerekir. Zeminin yemyeşil olması için ne kadar sıklıkla bitkileri ekmeliyim ?
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
[QUOTE=gokmgun]Kafanızın karışması normal [:)] kendi tankım için aydınlatmayı Mustafa Bey e yaptırdım özelden ulaşın yardımcı olacaktır yaptığı iş cidden piyasanın üzerinde kaliteye sahip [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İrtibata geçtim cevap bekliyorum. Siz yapılan işten memnun görünüyorsunuz. İnşallah bizede güzel birşey nasip olur.
[QUOTE=gokmgun]Kafanızın karışması normal [:)] kendi tankım için aydınlatmayı Mustafa Bey e yaptırdım özelden ulaşın yardımcı olacaktır yaptığı iş cidden piyasanın üzerinde kaliteye sahip [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İrtibata geçtim cevap bekliyorum. Siz yapılan işten memnun görünüyorsunuz. İnşallah bizede güzel birşey nasip olur.
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
[QUOTE=gokmgun]Öncelike şimdiden hayırlı olsun, şahsi fikrim ışıklandırma hakkında sevgili Mustafa Kalın (Darkaura) Beyefendiden destek almanız yönünde olacak.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn1.asp
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Makale uzun ama gerçekten detaylı bir şekilde anlatılmış. Ancak kafam karıştı :)
[QUOTE=gokmgun]Öncelike şimdiden hayırlı olsun, şahsi fikrim ışıklandırma hakkında sevgili Mustafa Kalın (Darkaura) Beyefendiden destek almanız yönünde olacak.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn1.asp
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Makale uzun ama gerçekten detaylı bir şekilde anlatılmış. Ancak kafam karıştı :)
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
Merhabalar dostlarım. 120×40×60 canlı doğuran akvaryumumda bitki de bakıyorum. Eledoa, zeytin, gül, anubias, saz ve adını unuttuğum 3-4 çeşit daha bitkim var. Co2 tüplü sistem ve önceden kurduğum mayalı sistemde mevcut. Işıklandırma konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum..
Merhabalar dostlarım. 120×40×60 canlı doğuran akvaryumumda bitki de bakıyorum. Eledoa, zeytin, gül, anubias, saz ve adını unuttuğum 3-4 çeşit daha bitkim var. Co2 tüplü sistem ve önceden kurduğum mayalı sistemde mevcut. Işıklandırma konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum..
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
[QUOTE=vadamama]Bugün ben de mayalı sistem kurup çalıştırdım. Yaklaşık 1 buçuk saat sonra gaz çıkışı başladı. 2 buçuk litre kola şişesine 1 buçuk su bardağı şeker koydum. Üzerine akvaryumdan alınan 1 buçuk litre su ekleyip şekeri erittim. Yarım çay kaşığı karbonat ilave ettim. Yine 1 buçuk çay kaşığı kuru maya koydum. Şişeyi gazete kağıdına sarıp naylon poşetin içine koyup dolaba yerleştirdim. Damla sayıcı yapmak için uğraşmaya gerek yok. Eczanelerde 1 TL ye serum setleri satılıyor. Onlardan alıp damla sayıcının çıkışına içine makyaj temizleme pamuğu sıkıştırılmış 5 cc lik şırıngayı takıp akvaryuma monte edin. Hortumu şişe kapağına sabitlemek için çelik yapıştırıcı diye tabir edilen 2 si karışan yapıştırıcılar var. Çok sağlam oluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_007.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_006.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_004.jpg[/IMG][/QUOTE]
Rica etsem bu sistemi tam olarak detaylı yazabilir misiniz ?
[QUOTE=vadamama]Bugün ben de mayalı sistem kurup çalıştırdım. Yaklaşık 1 buçuk saat sonra gaz çıkışı başladı. 2 buçuk litre kola şişesine 1 buçuk su bardağı şeker koydum. Üzerine akvaryumdan alınan 1 buçuk litre su ekleyip şekeri erittim. Yarım çay kaşığı karbonat ilave ettim. Yine 1 buçuk çay kaşığı kuru maya koydum. Şişeyi gazete kağıdına sarıp naylon poşetin içine koyup dolaba yerleştirdim. Damla sayıcı yapmak için uğraşmaya gerek yok. Eczanelerde 1 TL ye serum setleri satılıyor. Onlardan alıp damla sayıcının çıkışına içine makyaj temizleme pamuğu sıkıştırılmış 5 cc lik şırıngayı takıp akvaryuma monte edin. Hortumu şişe kapağına sabitlemek için çelik yapıştırıcı diye tabir edilen 2 si karışan yapıştırıcılar var. Çok sağlam oluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_007.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_006.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_004.jpg[/IMG][/QUOTE]
Rica etsem bu sistemi tam olarak detaylı yazabilir misiniz ?
Bitkili Tankta Co2 Yapımı
[QUOTE=Farukk]Merhaba 5 Litrelik yapmayı düşünüyorsanız çok sağlam bir bidon olması lazım basınçtan dolayı 5lt lik su bidonlarında olmaz genelde forumda okuduysanız basınca dayanıklı tek ürün olarak 2-2.5 lt.lik kola şişesi kullanılır.
diy difüzör dediğiniz şeyin resmi varmı.
forumda karışımlar var 3 farklı karışım var deneyerek öğrenebilirsiniz.
şeker+ kuru toz pakmaya + limon
tatlı toz jöle + kuru toz pakmaya + limon
benim önerim sitrik asit (limon tozu ) + karbonat
[/QUOTE]
2.5 litrelik hemen biter diye 5 litrelik düşündüm. Hatta şuan kullanıyorum ama karışımı pek iyi yapmadığım içim yenilemek istiyorum.
[QUOTE=Farukk]Merhaba 5 Litrelik yapmayı düşünüyorsanız çok sağlam bir bidon olması lazım basınçtan dolayı 5lt lik su bidonlarında olmaz genelde forumda okuduysanız basınca dayanıklı tek ürün olarak 2-2.5 lt.lik kola şişesi kullanılır.
diy difüzör dediğiniz şeyin resmi varmı.
forumda karışımlar var 3 farklı karışım var deneyerek öğrenebilirsiniz.
şeker+ kuru toz pakmaya + limon
tatlı toz jöle + kuru toz pakmaya + limon
benim önerim sitrik asit (limon tozu ) + karbonat
[/QUOTE]
2.5 litrelik hemen biter diye 5 litrelik düşündüm. Hatta şuan kullanıyorum ama karışımı pek iyi yapmadığım içim yenilemek istiyorum.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
