ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bokarusus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2016 23:37
Son Ziyaret:
10 Ekim 2016 23:26
Toplam Mesaj:
91 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes
Doğum Tarihi:
29 Nisan 2001
Yaş:
25
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enes talha
39 litre akvaryum
2 frenatus,1 cüce vatos,4 lepistes
15litre yavru akvaryumu daha boş
SON 10 MESAJI
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=fatihsahin]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/aquainturkey_k752582.asp[/URL]
Rezaletten de öte bir yer. Sanayinin altindaki mesire yerindeki dere kenarindaki bitkiyi toplar hydrocotyle diye satar. sahibindende devir ilanlari var. Kesinlikle önünden bile geçmeyin
[/QUOTE]
Nevruz akvaryum var bide aynı şekilde hiç önermem bence gitmeyin internet üzerinden anlaştık 30 dakikaya oradayim dedim tmm dedi gel dedi gittim
Adam nerde ?
yok gitmiş başınada bilmeyen birini bırakmış cart curt yalan
Arıyorum sana bişi satamam 1saat bekle diyor niye yalan söylüyorsun beni boşa yol tepdirdin dedim yalan yalan yalan
Gitmeden önce düşünun derim sizede[:cik:]
[QUOTE=fatihsahin]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/aquainturkey_k752582.asp[/URL]
Rezaletten de öte bir yer. Sanayinin altindaki mesire yerindeki dere kenarindaki bitkiyi toplar hydrocotyle diye satar. sahibindende devir ilanlari var. Kesinlikle önünden bile geçmeyin
[/QUOTE]
Nevruz akvaryum var bide aynı şekilde hiç önermem bence gitmeyin internet üzerinden anlaştık 30 dakikaya oradayim dedim tmm dedi gel dedi gittim
Adam nerde ?
yok gitmiş başınada bilmeyen birini bırakmış cart curt yalan
Arıyorum sana bişi satamam 1saat bekle diyor niye yalan söylüyorsun beni boşa yol tepdirdin dedim yalan yalan yalan
Gitmeden önce düşünun derim sizede[:cik:]
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=SoHighSoLow]
Evet Sanırım Orhunlar İsminde bende gitmek çok istedim ama fırsatım olmadı bir türlü.
[URL]https://orhunlar.sahibinden.com/[/URL]
bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
Yanlız gerçekten ucuzmuş neon tetra 2.5tl gayet iyi
bana en yakın akvaryumcuda 7.5 tl neon tetralar ama balıklar tıpkı sazan balığı gibi olmuş orda kötü beslenmeden renkleri solmuş [:)))]
[QUOTE=SoHighSoLow]
Evet Sanırım Orhunlar İsminde bende gitmek çok istedim ama fırsatım olmadı bir türlü.
[URL]https://orhunlar.sahibinden.com/[/URL]
bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
Yanlız gerçekten ucuzmuş neon tetra 2.5tl gayet iyi
bana en yakın akvaryumcuda 7.5 tl neon tetralar ama balıklar tıpkı sazan balığı gibi olmuş orda kötü beslenmeden renkleri solmuş [:)))]
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=fatihsahin]Doğu garajındaki kuşçular pasajına gitmeyin. Adamdan vantuz istedim, 5 tane hortum vantuzu. Hagen vantuz bunlar 5 lira dedi. Hayırlı işler dedim çıktım.
Sonra başka birisi bitki boldu girdim, sohbet v.s. adamı güvenilir mi diye deniyorum. Ben yabancı bir dükkana girersem önce bilmiyormuş ayağına yatarım. Bitkilere falan baktım, gül, bacopa, lobelia ucuz bitki. Bunun adı ne diyorum, domates, patates sallıyor aklına neyi çağrıştırırsa. Amca iyi sardı, komiğime gitti baya bi. Siyah hagen var bitki büyümüyo abi dedim, benim 3 paket hageni çöpe atıp, bu özel bitki kumu diye kedi kumunun litresimi 7 tl'den satmaya kalktı [:)] Abi bende Fluval FX6 var dedim, aldığımdan beri çok yosun yapıyo dedim, ömründe fx6 görüp görmediği şüpheli adam benim filtreyi çöpe attırdı. Bulaşıklık plastiğinden sermiş tabana filtre yapmış, jugin marka bi dış filtre bağlamış falan neyse ona 250 lira fiyat çekti.
Acaba aydınlatmadan mı ki yosunlar dedim, benim aydınlatmaları çöpe attırdı, flo falan aldırdı. İyi coştuydu fena kek sandıydı, gözleri dolar işareti oldu ama iki kök bitki alıp çıktım [:)] Güzel eğlenmiştim ama [:)]
[/QUOTE]
Ne kadara aldınız bitkileri oradan bana 30 tl salyangoza fiyat çeken o adam iste [:)))]
Her akvaryumunda bitki var sakalli bi adam
[QUOTE=fatihsahin]Doğu garajındaki kuşçular pasajına gitmeyin. Adamdan vantuz istedim, 5 tane hortum vantuzu. Hagen vantuz bunlar 5 lira dedi. Hayırlı işler dedim çıktım.
Sonra başka birisi bitki boldu girdim, sohbet v.s. adamı güvenilir mi diye deniyorum. Ben yabancı bir dükkana girersem önce bilmiyormuş ayağına yatarım. Bitkilere falan baktım, gül, bacopa, lobelia ucuz bitki. Bunun adı ne diyorum, domates, patates sallıyor aklına neyi çağrıştırırsa. Amca iyi sardı, komiğime gitti baya bi. Siyah hagen var bitki büyümüyo abi dedim, benim 3 paket hageni çöpe atıp, bu özel bitki kumu diye kedi kumunun litresimi 7 tl'den satmaya kalktı [:)] Abi bende Fluval FX6 var dedim, aldığımdan beri çok yosun yapıyo dedim, ömründe fx6 görüp görmediği şüpheli adam benim filtreyi çöpe attırdı. Bulaşıklık plastiğinden sermiş tabana filtre yapmış, jugin marka bi dış filtre bağlamış falan neyse ona 250 lira fiyat çekti.
Acaba aydınlatmadan mı ki yosunlar dedim, benim aydınlatmaları çöpe attırdı, flo falan aldırdı. İyi coştuydu fena kek sandıydı, gözleri dolar işareti oldu ama iki kök bitki alıp çıktım [:)] Güzel eğlenmiştim ama [:)]
[/QUOTE]
Ne kadara aldınız bitkileri oradan bana 30 tl salyangoza fiyat çeken o adam iste [:)))]
Her akvaryumunda bitki var sakalli bi adam
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=akvaryumcu234]
Tunç Berk abi herkesin istediği fiyata satabildiğini ve Türkiye de bu olayların çok olduğunu söylüyor.Ama kendisi de bu durumdan yakınıyor.Anlatılmak istenen bu , Enes abi[/QUOTE]
Kardeşim benim tek savunduğum nokta bana karidesi kakalamaya calişiyorlar ama kendisi serbest piyasa diyor piyasa degilki builk mesajını okuduysan anlarsın yoksa bi sebebi yok
[QUOTE=akvaryumcu234]
Tunç Berk abi herkesin istediği fiyata satabildiğini ve Türkiye de bu olayların çok olduğunu söylüyor.Ama kendisi de bu durumdan yakınıyor.Anlatılmak istenen bu , Enes abi[/QUOTE]
Kardeşim benim tek savunduğum nokta bana karidesi kakalamaya calişiyorlar ama kendisi serbest piyasa diyor piyasa degilki builk mesajını okuduysan anlarsın yoksa bi sebebi yok
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=Tunc Berk]
Dereden topladıklarınız değil, plastik olanlar. Diyelim ki onlar da hediye ama biri bir bedel ödemiştir demi. Bahsettiğiniz kazık kelimesi plastik bitki ile eş anlamlı bu hobide.
[/QUOTE]
Afedersinizde yazdığınız mesaj bir anlam yada bişi ifade etmiyor sadece haklı çıkmak için kafadan uydurulmuş,bedel ödensin yada ödenmesin 1 milyoncularda 3-4 tl ye boy boy plastik bitki var
Şimdi az önce serbest piyasayı savunuyordunuz şimdide plastik bitkinin kazık fiyatlara olduğunu kendiniz belirmişsiniz
yani bence sizde bunu biliyorsunuz ama kabul etmiyorsunuz
[QUOTE=Tunc Berk]
Dereden topladıklarınız değil, plastik olanlar. Diyelim ki onlar da hediye ama biri bir bedel ödemiştir demi. Bahsettiğiniz kazık kelimesi plastik bitki ile eş anlamlı bu hobide.
[/QUOTE]
Afedersinizde yazdığınız mesaj bir anlam yada bişi ifade etmiyor sadece haklı çıkmak için kafadan uydurulmuş,bedel ödensin yada ödenmesin 1 milyoncularda 3-4 tl ye boy boy plastik bitki var
Şimdi az önce serbest piyasayı savunuyordunuz şimdide plastik bitkinin kazık fiyatlara olduğunu kendiniz belirmişsiniz
yani bence sizde bunu biliyorsunuz ama kabul etmiyorsunuz
Neden Bu Kadar Pahalı ?
0 türk lirası
akvaryumu başkasından almıştım içinde çiçekleri dahildi[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 17:22:49[/EDIT]
0 türk lirası
akvaryumu başkasından almıştım içinde çiçekleri dahildi[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 17:22:49[/EDIT]
Akvaryumuma Yeni Balık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG]Akvaryumuma yeni balıkcık geldi kendisi çok mutlu ama türü ne bulamadım bilen varmı?[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:56:10[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG]Akvaryumuma yeni balıkcık geldi kendisi çok mutlu ama türü ne bulamadım bilen varmı?[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:56:10[/EDIT]
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=Tunc Berk]
Hangi ülkede yaşadığımızı unutmayalım. Elektriğim kw'nın 0,50 kuruş olduğu bir ülke de bir hobi canlısının 0,50 kuruş olmasını beklemek espri olabilir ancak. Satıcı pahalıya satmıyor. Ülkemizin çoğunluğunun her anlamda alım gücü düşük. Bu farkı ayırt etmek gerekiyor.[/QUOTE]
Bence kazık yemeyi ve atmayı savunuyorsunuz sadece
Biz zaten kâr koymasınlar demiyoruz ki vur deyince öldürüyorlar
[QUOTE=Tunc Berk]
Hangi ülkede yaşadığımızı unutmayalım. Elektriğim kw'nın 0,50 kuruş olduğu bir ülke de bir hobi canlısının 0,50 kuruş olmasını beklemek espri olabilir ancak. Satıcı pahalıya satmıyor. Ülkemizin çoğunluğunun her anlamda alım gücü düşük. Bu farkı ayırt etmek gerekiyor.[/QUOTE]
Bence kazık yemeyi ve atmayı savunuyorsunuz sadece
Biz zaten kâr koymasınlar demiyoruz ki vur deyince öldürüyorlar
Bunlar Ne Balıgı Çok Önemli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161649541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG][EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:50:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161649541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG][EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:50:27[/EDIT]
39 Litrelik akvaryumum
Akvaryumu tekrar değiştirdim [^_^]
Bu sefer elodia ve tilki kuyruğu ekledim arkadaki yapayları çıkardım salyongozcukları ekledim iş bitti bu sefer sanırım [:nazar:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162014521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017391.jpg[/IMG]
İnsan isterse herşeyi yapar bundan iki gün önce yazdığım ve aradığım bitkileri buldum
peki nasıl ?
burası biraz ilginç işte yoldan geçerken yanımda küçük bi dere vardı içindeki bitkileri görünce acaba akvaryuma koyabilirmiyim diye düşünürken deneyeyim dedim tilki kuyruğu bitkisi buldum derede toplarken elodia dalı çarptı gözüme çok şaşırdım içindende su salyangozu çıktı belki elma salyangoz değil ama
Salyangoz sonuçta [:D][EDIT]Bokarusus,2016-10-06 20:31:12[/EDIT]
Akvaryumu tekrar değiştirdim [^_^]
Bu sefer elodia ve tilki kuyruğu ekledim arkadaki yapayları çıkardım salyongozcukları ekledim iş bitti bu sefer sanırım [:nazar:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162014521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017391.jpg[/IMG]
İnsan isterse herşeyi yapar bundan iki gün önce yazdığım ve aradığım bitkileri buldum
peki nasıl ?
burası biraz ilginç işte yoldan geçerken yanımda küçük bi dere vardı içindeki bitkileri görünce acaba akvaryuma koyabilirmiyim diye düşünürken deneyeyim dedim tilki kuyruğu bitkisi buldum derede toplarken elodia dalı çarptı gözüme çok şaşırdım içindende su salyangozu çıktı belki elma salyangoz değil ama
Salyangoz sonuçta [:D][EDIT]Bokarusus,2016-10-06 20:31:12[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
swordfishhhh,
TolgahanA,
ternapi,
sorbiek,
Hsrt,
Redko,
faysalhzmtci,
ByOscar:),
esatterdogann,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
EKAR,
ErayDemirel,
yusuf-konca,
bilginstein,
bysmokin,
fisheri,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
eeds,
Yasin034,
egecinar,
berkc,
zakazat kyhnu_gtKl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
tukabu,
Byturk77,
Can78,
Oğul Hüseyin,
AquaShirmp,
AquaVita,
Flytheshrimp,
SunkenShrimps,
YAYD06,
oguzozt,
DenizOlsam,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
