ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Uğur Ertem
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
68
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2016 18:02
Son Ziyaret:
10 Ocak 2025 22:25
Toplam Mesaj:
71 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur Ertem
Doğum Tarihi:
24 Ekim 1987
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Aşcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uğur Ertem
120*50*60 Tanganyika
Canlı : Tropheus Morii İlangi Yellow
Filtre : Dophin c1600
Isıtıcı : Jager 300w
Kum : Mercan kumu
Kaya : Toplama Doğal
Aydınlatma : 3x18w Samsung Led Bar
2x30w Osram Cool DayLight
SON 10 MESAJI
Tanganyika Biyotop Çalışması..
[QUOTE=Gokay YAGAR]
Geçmiş olsun Uğur Bey, yeşil su problemi olabileceğini belirtmiştim size[:(] Aynı zamanda gözünüz aydın kızınız için, Allah analı babalı büyütmek nasip eder.
Yeni kurulumunuz gayet güzel gözüküyor,tebrikler[/QUOTE]
Allah razı olsun Teşekkürler Üstadım.
Yeşil su aslında olmazdı da Maswalardan sonra İlangiye geçince Sayı olarak fazlalardi yuzecek pek alan yoktu resimlerde de mevcut taşlarda oynama yaptım soldaki büyük kayayı çıkardım önce alan açmak için.. yine olmadı... Ardından çoğu büyük kayaları çıkardım suyun dengesi bozuldu tabi :) yeşil suya şu haldeyken yakalandım.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/010420170049031.jpg[/IMG]
Bu şekle getirene kadar sıkıntı yoktu olacağını da sanmıyordum zaten.. Yeni kurulumda aynı sistem devam edeceğim yeşil suyun tek sebebi kayalarla com oynamam haliyle kumda ki azot döngüsü de alt üst oldu o yüzden :)
[QUOTE=Gokay YAGAR]
Geçmiş olsun Uğur Bey, yeşil su problemi olabileceğini belirtmiştim size[:(] Aynı zamanda gözünüz aydın kızınız için, Allah analı babalı büyütmek nasip eder.
Yeni kurulumunuz gayet güzel gözüküyor,tebrikler[/QUOTE]
Allah razı olsun Teşekkürler Üstadım.
Yeşil su aslında olmazdı da Maswalardan sonra İlangiye geçince Sayı olarak fazlalardi yuzecek pek alan yoktu resimlerde de mevcut taşlarda oynama yaptım soldaki büyük kayayı çıkardım önce alan açmak için.. yine olmadı... Ardından çoğu büyük kayaları çıkardım suyun dengesi bozuldu tabi :) yeşil suya şu haldeyken yakalandım.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/010420170049031.jpg[/IMG]
Bu şekle getirene kadar sıkıntı yoktu olacağını da sanmıyordum zaten.. Yeni kurulumda aynı sistem devam edeceğim yeşil suyun tek sebebi kayalarla com oynamam haliyle kumda ki azot döngüsü de alt üst oldu o yüzden :)
Tanganyika Biyotop Çalışması..
[QUOTE=BiotopeDogan]
Uğur bey çok geçmiş olsun. Yeni tankınızı meraklı bekliyoruz. [/QUOTE]
Teşekkürler Üstadım . Nasip olursa Önümüzdeki ay Kızım dünyaya geliyor.. Ocak gibi çalışmalara başlayacağım şuan malzeme Tedarik asamasindayim.. duruma göre F0 yada Yavru olarak güzel bir Tanganyika benzetmesi düşünüyorum.. İlangiler hakkında Türkçe Formlarda pek bilgiye rastlamadim. Onerebileceginiz Yabancı formlar varmıdır.. Özellikle göldeki yaşadıkları alana nazaran bilgi istiyorum.. Çünkü bu balıklar ortama göre renklerinde çok farklılık gösteren balıklar.. Maksat en iyi doğasını verebilmek ve göldeki gerçek İlangiyi görebilmek..
Ph çalışmalarım hazırdaki tankimda devam ediyor 8.9 gibi sabitleyebildim.. iletkenlik su değişiminde ne kadar düşse de 3 saat sonra yeterli seviyeye ulaşıyor.. şuan da 680ms civarı.. diğer ölçümler zaten anormal olma ihtimali düşük çünkü oturmuş tank :) Yeni çalışmada ışıklandırma ve arka fon aydınlatma hakkında size danisacagim tekrar.. umarım Hayırlısı olur .. Ne kadar balıklara aşık olsam da öncelik doğacak olan kızım :) kurulum bu yüzden biraz aksayabilir. Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum herkese saygılar teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/161120160003331.jpg[/IMG]
Özledim gerçekten de :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/171120171233351.jpg[/IMG][EDIT]Uğur Ertem,2017-11-17 12:33:43[/EDIT]
[QUOTE=BiotopeDogan]
Uğur bey çok geçmiş olsun. Yeni tankınızı meraklı bekliyoruz. [/QUOTE]
Teşekkürler Üstadım . Nasip olursa Önümüzdeki ay Kızım dünyaya geliyor.. Ocak gibi çalışmalara başlayacağım şuan malzeme Tedarik asamasindayim.. duruma göre F0 yada Yavru olarak güzel bir Tanganyika benzetmesi düşünüyorum.. İlangiler hakkında Türkçe Formlarda pek bilgiye rastlamadim. Onerebileceginiz Yabancı formlar varmıdır.. Özellikle göldeki yaşadıkları alana nazaran bilgi istiyorum.. Çünkü bu balıklar ortama göre renklerinde çok farklılık gösteren balıklar.. Maksat en iyi doğasını verebilmek ve göldeki gerçek İlangiyi görebilmek..
Ph çalışmalarım hazırdaki tankimda devam ediyor 8.9 gibi sabitleyebildim.. iletkenlik su değişiminde ne kadar düşse de 3 saat sonra yeterli seviyeye ulaşıyor.. şuan da 680ms civarı.. diğer ölçümler zaten anormal olma ihtimali düşük çünkü oturmuş tank :) Yeni çalışmada ışıklandırma ve arka fon aydınlatma hakkında size danisacagim tekrar.. umarım Hayırlısı olur .. Ne kadar balıklara aşık olsam da öncelik doğacak olan kızım :) kurulum bu yüzden biraz aksayabilir. Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum herkese saygılar teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/161120160003331.jpg[/IMG]
Özledim gerçekten de :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/171120171233351.jpg[/IMG][EDIT]Uğur Ertem,2017-11-17 12:33:43[/EDIT]
F0 Tropheus İlangi Yellow
Hocam 2 isim de farklı ithalatçı gazı akvaryum Cengiz Bilgin ..
Diğer Alkan Akyüz Pendik de uretimhanenin ismini unuttum maalesef
Hocam 2 isim de farklı ithalatçı gazı akvaryum Cengiz Bilgin ..
Diğer Alkan Akyüz Pendik de uretimhanenin ismini unuttum maalesef
Tanganyika Biyotop Çalışması..
[QUOTE=safakarda]Son durum nedir tankın ve ilangilerin [:)][/QUOTE]
Tankı maalesef bozmak zorunda kaldım..
Sebep olarak 1. Etken Balıkların renk formlarını yakalayamadım karanlık olduğu için koyu renk verdiler :) ve yüzme alanı balık yüküne göre az olduğu için soldaki büyük kayayı çıkardım öncelikle.. Tabi oda yetmedi..
2. Ve en önemli sebebi ise yeşil suya yakalandim 3 ay sürede zor bela kurtulabildim. Şuan Yeni bir kurulum için çalışmalarım var . Bakalım ilerleyen zaman neler gösterecek..
[QUOTE=safakarda]Son durum nedir tankın ve ilangilerin [:)][/QUOTE]
Tankı maalesef bozmak zorunda kaldım..
Sebep olarak 1. Etken Balıkların renk formlarını yakalayamadım karanlık olduğu için koyu renk verdiler :) ve yüzme alanı balık yüküne göre az olduğu için soldaki büyük kayayı çıkardım öncelikle.. Tabi oda yetmedi..
2. Ve en önemli sebebi ise yeşil suya yakalandim 3 ay sürede zor bela kurtulabildim. Şuan Yeni bir kurulum için çalışmalarım var . Bakalım ilerleyen zaman neler gösterecek..
F0 Tropheus İlangi Yellow
Merhabalar sadece isim vereceğim araştırın.. Tanıdığım En Sağlam ithalatçılar.
Cengiz bilgin.. Gazi Akvaryum
Alkan Akyüz.. Pendik
Face vs ulaşabilirsiniz .. Bende 3-4 ay sonra F0 ilangi getirtecegim nasip olursa.. Piyasada 3-4 kişide var onlarda ölüyor F1 yerini tutmuyor f0 lar oldukça sarı F1 ler kırmızıya dönük gövde rengi.
Merhabalar sadece isim vereceğim araştırın.. Tanıdığım En Sağlam ithalatçılar.
Cengiz bilgin.. Gazi Akvaryum
Alkan Akyüz.. Pendik
Face vs ulaşabilirsiniz .. Bende 3-4 ay sonra F0 ilangi getirtecegim nasip olursa.. Piyasada 3-4 kişide var onlarda ölüyor F1 yerini tutmuyor f0 lar oldukça sarı F1 ler kırmızıya dönük gövde rengi.
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
[QUOTE=jaloreef] Merhaba yemleriniz gelmiştir,nasıl yemlerden memnunmusunuz tazeliği vs.ve hangi siteden sipariş verdiniz özelden yazarsanız sevinirim,iyi hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar özele gerek yok Forumda reklamları da mevcut..
Yemlerimi Ozelyem.com dan alıyorum gayet taze ve memnunum. Alperen özel kardeşimiz itinalı şekilde ilgileniyor arayıp detaylı bilgi de alabilirsiniz.. Hayırlı günler ..[EDIT]Uğur Ertem,2017-11-04 15:44:14[/EDIT]
[QUOTE=jaloreef] Merhaba yemleriniz gelmiştir,nasıl yemlerden memnunmusunuz tazeliği vs.ve hangi siteden sipariş verdiniz özelden yazarsanız sevinirim,iyi hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar özele gerek yok Forumda reklamları da mevcut..
Yemlerimi Ozelyem.com dan alıyorum gayet taze ve memnunum. Alperen özel kardeşimiz itinalı şekilde ilgileniyor arayıp detaylı bilgi de alabilirsiniz.. Hayırlı günler ..[EDIT]Uğur Ertem,2017-11-04 15:44:14[/EDIT]
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
[QUOTE=bulentsgr]Arkadaşlar selamlar,
Ben 25 adet mutant ve 5 adet albino Tropheus Brichardi Kipilli yavrusu beslemekteyim. Yaklaşık 1 aylık yavrulardır ve boyları 1-2 cm civarıdır.
Konunun geçmiş mesajlarını incelediğimde, Dainichi granül yemlerin renk pigmentleri üzerinde etkisi olduğunu ve canlandırdığını gördüm. Bu noktada özellikle albino balıklarımda bu durum olumsuzluk oluşturur mu? İnsanlarda olan albinizm hastalığında bildiğim kadarıyla deriye rengini veren melanin pigmentinin olmaması veya çok az olmasıydı. Sanırım balıklarda da aynı durum söz konusudur. Bu doğrultuda renk pigmenti olmayan albino balıklarıma vereceğim tüm yemlerin yanlızca besin değerleri ile ilgilenmem gerektiği kanısı oluştu bende.
Bu konuda siz değerli arkadaşlarımın yorumları ve hangi yem ile beslemem gerektiği konusunda yardımınızı rica ederim.
Şuanda vermiş olduğum yemler; Sera flora, tropical super forte, Jbl %40 spi. pul
Sipariş verdiğim yemler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/33563/191020170942231.jpg[/IMG]
Bilgilerinize[/QUOTE]
Merhabalar Ben kısaca Kullandığım yem listemi yazayım.. sera kesinlikle kullanmıyorum Nedeni Suda şişme yapan hiçbir yemi kullanmıyorum.. Dainichiler o kadar kaliteli ki yem 1 gün su dibinde kalsa şişme yapmıyor..
1- dainichi veggie FX
2- dainichi veggie Pro
3- dainichi veggie deluxe
4- Hikari exel
5 Omega One Süper Veggie kelp pellets
6- Tropical Süper SipuriTabin 100ad.
7- Tetra Pro..
Benim listem bu şekilde video resim her türlü destekli zaten. Saygılar
[QUOTE=bulentsgr]Arkadaşlar selamlar,
Ben 25 adet mutant ve 5 adet albino Tropheus Brichardi Kipilli yavrusu beslemekteyim. Yaklaşık 1 aylık yavrulardır ve boyları 1-2 cm civarıdır.
Konunun geçmiş mesajlarını incelediğimde, Dainichi granül yemlerin renk pigmentleri üzerinde etkisi olduğunu ve canlandırdığını gördüm. Bu noktada özellikle albino balıklarımda bu durum olumsuzluk oluşturur mu? İnsanlarda olan albinizm hastalığında bildiğim kadarıyla deriye rengini veren melanin pigmentinin olmaması veya çok az olmasıydı. Sanırım balıklarda da aynı durum söz konusudur. Bu doğrultuda renk pigmenti olmayan albino balıklarıma vereceğim tüm yemlerin yanlızca besin değerleri ile ilgilenmem gerektiği kanısı oluştu bende.
Bu konuda siz değerli arkadaşlarımın yorumları ve hangi yem ile beslemem gerektiği konusunda yardımınızı rica ederim.
Şuanda vermiş olduğum yemler; Sera flora, tropical super forte, Jbl %40 spi. pul
Sipariş verdiğim yemler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/33563/191020170942231.jpg[/IMG]
Bilgilerinize[/QUOTE]
Merhabalar Ben kısaca Kullandığım yem listemi yazayım.. sera kesinlikle kullanmıyorum Nedeni Suda şişme yapan hiçbir yemi kullanmıyorum.. Dainichiler o kadar kaliteli ki yem 1 gün su dibinde kalsa şişme yapmıyor..
1- dainichi veggie FX
2- dainichi veggie Pro
3- dainichi veggie deluxe
4- Hikari exel
5 Omega One Süper Veggie kelp pellets
6- Tropical Süper SipuriTabin 100ad.
7- Tetra Pro..
Benim listem bu şekilde video resim her türlü destekli zaten. Saygılar
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
[QUOTE=karatepe01]
Uğur Bey 1 cm bu granül yemleri kırıpta mı verdiniz ?[/QUOTE]
Merhabalar..
Bu
Yemler 1mm..
1cm yemler genelde havuz balıkları için kullanılır :)
Baby boy 1mm granül olarak geçer.
Balıklar 1 cm iken nasıl verdigimi soruyorsanız da onun uğraşı var biraz :) blender da çektim ben en basit yöntem olarak.. elimde eski ilangilerime kullandığım 3mm kalan yemlerimi blender da çekerek 1cm boyundaki baliklarima verdim. 2 cm den sonra rahatlıkla 1mm tüketebilirler zaten. Saygılar.[EDIT]Uğur Ertem,2017-10-18 01:19:48[/EDIT]
[QUOTE=karatepe01]
Uğur Bey 1 cm bu granül yemleri kırıpta mı verdiniz ?[/QUOTE]
Merhabalar..
Bu
Yemler 1mm..
1cm yemler genelde havuz balıkları için kullanılır :)
Baby boy 1mm granül olarak geçer.
Balıklar 1 cm iken nasıl verdigimi soruyorsanız da onun uğraşı var biraz :) blender da çektim ben en basit yöntem olarak.. elimde eski ilangilerime kullandığım 3mm kalan yemlerimi blender da çekerek 1cm boyundaki baliklarima verdim. 2 cm den sonra rahatlıkla 1mm tüketebilirler zaten. Saygılar.[EDIT]Uğur Ertem,2017-10-18 01:19:48[/EDIT]
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
Merhabalar arkadaşlar Bende murat beyin açtığı konuya katılıyorum ve önerisi üzerine 1 senedir dainchi yemlerini kullanıyorum Sadece ve sadece Granül yem kullanıyorum.. Daha önce ilangi besliyordum resimleri atacağım.. şuanda aldığımda 1 cm olan ikolalarim şuan 4 ayını doldurmuş durumda ve renkleri muazzam şekilde.. günde 9 öğün verdiğim için form düşüklüğü söz konusu ama gelişmelerinde çok etki yapıyor bu yemler.. su dengesi vs vs herşey önemli tabiki de ama en önemli unsurlardan biride bence yem.. işte besledigim balıkların renkleri..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170028031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170030061.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/GJXP3nYHqu0[/VID]
Herhangi bir program fotoshop kullanmadım doğal.. saygılar olsun..
Merhabalar arkadaşlar Bende murat beyin açtığı konuya katılıyorum ve önerisi üzerine 1 senedir dainchi yemlerini kullanıyorum Sadece ve sadece Granül yem kullanıyorum.. Daha önce ilangi besliyordum resimleri atacağım.. şuanda aldığımda 1 cm olan ikolalarim şuan 4 ayını doldurmuş durumda ve renkleri muazzam şekilde.. günde 9 öğün verdiğim için form düşüklüğü söz konusu ama gelişmelerinde çok etki yapıyor bu yemler.. su dengesi vs vs herşey önemli tabiki de ama en önemli unsurlardan biride bence yem.. işte besledigim balıkların renkleri..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170028031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170030061.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/GJXP3nYHqu0[/VID]
Herhangi bir program fotoshop kullanmadım doğal.. saygılar olsun..
Sizce Cüce Vatoz Umun Türü Nedir ?
İşte aralarındaki fark ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171643571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171644421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Albino-siyah kırması olabilir.[/QUOTE]
Yorum icin tesekkurler.. Evet olabilir 2 batım yavru aldım bunlardan yavruların da yarısı sarı oluyor gözle görülür fark var 😁
İşte aralarındaki fark ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171643571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171644421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Albino-siyah kırması olabilir.[/QUOTE]
Yorum icin tesekkurler.. Evet olabilir 2 batım yavru aldım bunlardan yavruların da yarısı sarı oluyor gözle görülür fark var 😁
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
DigitalPen,
florasan,
JujuSeri,
umutak,
zafer3885,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
darkaura,
Cyber_Scout,
Rafayel,
altuntasseref,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
forthehordex,
Ancalagon,
Oquanus,
Street Parrot,
sina cen,
Hoppala,
Malawi34,
Kuduoglu,
Çağatay Tozak,
0rnn,
mkursun,
ternapi,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
ozan_1903,
ahmetkorkmaz1,
pianoƒish,
BarışSavaş,
gattar5050,
demirellevent,
ALTEMUR,
Pandkoal,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
