ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
S.yigitsanli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2016 02:31
Son Ziyaret:
02 Ocak 2021 19:57
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Seyithan Şanlı
Doğum Tarihi:
24 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
S.Yiğit Şanlı
SON 10 MESAJI
Yosun Problemi
Yüksek ışık bitkili akvaryumlarda yosun oluşumunun temel kaynağıdır. Yosun oluşumunun gübre ile herhangi bir alakası yoktur. Akvaryuma karbondioksit veriyor musunuz?
Yüksek ışık bitkili akvaryumlarda yosun oluşumunun temel kaynağıdır. Yosun oluşumunun gübre ile herhangi bir alakası yoktur. Akvaryuma karbondioksit veriyor musunuz?
The Victory Of Nature
24.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171936311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220172011001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943581.jpg[/IMG]
Bu hafta aydınlatmada 3*24 şeklinde devam ettim gozlemlerime göre en ideali bu şekilde , 4*24 te CO2 seviyesini ayarlamakta zorlaniyordum, bu ışıklandırmayla cubalarda da dikine büyüme gozlemlemedim.Final yaptım diyebilirim.Akvaryum kurulalı 50 gün oldu, Eİ metodu kesinlikle işe yaradı ve benim açımdan çok tatmin edici oldu, diatom ve az miktarda alg dışında pek bir problem yaşamadım, bunun nedenleride büyük ihtimal ışık ve CO2 arasındaki dengesizlikten kaynaklanıyordu.Diatomdan kurtuldum çok çok az miktarda bazı dekorlarda var ,olması iyi benim için kayalarda çok güzel pattern oluşturuyorlar daha doğal duruyor.ayni zamanda oto ve neritelere de iyi birer besin kaynagi[;)] İlerleyen zamanda tasarım için birkaç bitki eklemesi yapmayı düşünüyorum.Bitkilerin akvaryumdaki görünüşleri hakkında pek bilgim olmadığı için bitkilerin doğru konumlandırılmasi, birbirleriyle olan uyumları ve ilerleyen süreçte yapacağım tasarımlar açısından iyi bir deneyim olacağını düşünüyorum, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.[EDIT]S.yigitsanli,2017-02-24 20:12:25[/EDIT]
24.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171936311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220172011001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943581.jpg[/IMG]
Bu hafta aydınlatmada 3*24 şeklinde devam ettim gozlemlerime göre en ideali bu şekilde , 4*24 te CO2 seviyesini ayarlamakta zorlaniyordum, bu ışıklandırmayla cubalarda da dikine büyüme gozlemlemedim.Final yaptım diyebilirim.Akvaryum kurulalı 50 gün oldu, Eİ metodu kesinlikle işe yaradı ve benim açımdan çok tatmin edici oldu, diatom ve az miktarda alg dışında pek bir problem yaşamadım, bunun nedenleride büyük ihtimal ışık ve CO2 arasındaki dengesizlikten kaynaklanıyordu.Diatomdan kurtuldum çok çok az miktarda bazı dekorlarda var ,olması iyi benim için kayalarda çok güzel pattern oluşturuyorlar daha doğal duruyor.ayni zamanda oto ve neritelere de iyi birer besin kaynagi[;)] İlerleyen zamanda tasarım için birkaç bitki eklemesi yapmayı düşünüyorum.Bitkilerin akvaryumdaki görünüşleri hakkında pek bilgim olmadığı için bitkilerin doğru konumlandırılmasi, birbirleriyle olan uyumları ve ilerleyen süreçte yapacağım tasarımlar açısından iyi bir deneyim olacağını düşünüyorum, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.[EDIT]S.yigitsanli,2017-02-24 20:12:25[/EDIT]
Bitkili Tank Kurulumu 75-40-40
Mustafa Bey kurulumunuz hayırlı olsun, ben kurulumdan itibaren purigen eklemiştim filtreye ilk iki gün dışında bulanıklık sorunu yaşamadım, araştırırsanız etkili olabilecek bir ürün diye düşünüyorum, ayrıca kökünüzün bazı kısımlarına Fissedens moss eklerseniz çok daha güzel bir görüntü yakalarsiniz.
Mustafa Bey kurulumunuz hayırlı olsun, ben kurulumdan itibaren purigen eklemiştim filtreye ilk iki gün dışında bulanıklık sorunu yaşamadım, araştırırsanız etkili olabilecek bir ürün diye düşünüyorum, ayrıca kökünüzün bazı kısımlarına Fissedens moss eklerseniz çok daha güzel bir görüntü yakalarsiniz.
Bitki Gelisimi Ve Camdaki Solucanlar Hk. :(
İyi akşamlar gördüğünüz kurtçuklar buyuk ihtimalle 'nematod' adı verilen bir tür yuvarlak solucan.zararlisi da var zararsizida, zararlı olanlar genelde balıkların bağırsaklarında yaşarlar, sizin akvaryumunuzdaki gibi serbestçe dolaşmazlar.Bu solucanlar akvaryumda ki organik atıklarla beslenirler bir nevi çürükçül, aslına bakılırsa akvaryum için yararlidirlar.Sonucta siz akvaryum kurarken bir çeşit ekosistem oluşturuyorsunuz o yüzden bu tarz canlılara çokta takilmayin derim sayıları çok çok fazlalasmadikca, nerdeyse herkesin akvaryumunda bu canlılardan vardır toprağın,kumun altında gezerler zaman zaman camlarada cikabiliyorlar.Bence asıl problem bitkileriniz besinsiz kalmış sağlıklı gelismiyorlar, gubrelemeye yavaştan başlayin ,Eİ metodunu tavsiye ederim.
İyi akşamlar gördüğünüz kurtçuklar buyuk ihtimalle 'nematod' adı verilen bir tür yuvarlak solucan.zararlisi da var zararsizida, zararlı olanlar genelde balıkların bağırsaklarında yaşarlar, sizin akvaryumunuzdaki gibi serbestçe dolaşmazlar.Bu solucanlar akvaryumda ki organik atıklarla beslenirler bir nevi çürükçül, aslına bakılırsa akvaryum için yararlidirlar.Sonucta siz akvaryum kurarken bir çeşit ekosistem oluşturuyorsunuz o yüzden bu tarz canlılara çokta takilmayin derim sayıları çok çok fazlalasmadikca, nerdeyse herkesin akvaryumunda bu canlılardan vardır toprağın,kumun altında gezerler zaman zaman camlarada cikabiliyorlar.Bence asıl problem bitkileriniz besinsiz kalmış sağlıklı gelismiyorlar, gubrelemeye yavaştan başlayin ,Eİ metodunu tavsiye ederim.
The Victory Of Nature
[QUOTE=EkremTzc]
Merhabalar tasarımınız çok hoşuma gitti, yazdıklarınızın çoğunluğunu okudum elinize sağlık.. diatomlardan kurtulup sorunları yavaş yavaş bitirmenize sevindim. Eheim yüzey emiciyi sağ yan camamı alsanız diye düşündüm sirkülasyonun daha homojen olabilmesi için [:?]
Birde armatürdeki bahsettiğiniź 2li 2li yanma sorunu bendede vardı t5 kullandığım dönemde lambanın birinin üstüne erimeyecek birşey yapıştırarak çözüm bulmuştum [:D][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[;)] Sizin tanitiminizi da takip ediyorum çok hoş bir tankınız var.
Aslında eheim'in sol tarafa koymamdaki amaç filtre çıkışıyla çakışmaması içindi , ama söylediğinizi deniyecegim belki karsilikli çapraz koyarsam daha iyi bir sirkülasyon elde ederim.Armatur içinde dediğiniz çok mantıklı, birseyle kapatsam sorunumu halleder sanırım, teşekkür ederim tekrar[;)]
[QUOTE=EkremTzc]
Merhabalar tasarımınız çok hoşuma gitti, yazdıklarınızın çoğunluğunu okudum elinize sağlık.. diatomlardan kurtulup sorunları yavaş yavaş bitirmenize sevindim. Eheim yüzey emiciyi sağ yan camamı alsanız diye düşündüm sirkülasyonun daha homojen olabilmesi için [:?]
Birde armatürdeki bahsettiğiniź 2li 2li yanma sorunu bendede vardı t5 kullandığım dönemde lambanın birinin üstüne erimeyecek birşey yapıştırarak çözüm bulmuştum [:D][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[;)] Sizin tanitiminizi da takip ediyorum çok hoş bir tankınız var.
Aslında eheim'in sol tarafa koymamdaki amaç filtre çıkışıyla çakışmaması içindi , ama söylediğinizi deniyecegim belki karsilikli çapraz koyarsam daha iyi bir sirkülasyon elde ederim.Armatur içinde dediğiniz çok mantıklı, birseyle kapatsam sorunumu halleder sanırım, teşekkür ederim tekrar[;)]
The Victory Of Nature
[QUOTE=Ahmet55]Elinize sağlık harika bi kurulum olmuş.[:)][:)][:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim Ahmet Bey[:)]
[QUOTE=Ahmet55]Elinize sağlık harika bi kurulum olmuş.[:)][:)][:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim Ahmet Bey[:)]
The Victory Of Nature
15.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/150220172100521.jpg[/IMG]
Güncellemeyeli uzun zaman oldu, 2 haftalık süreçte diatom azaldi, kayalar kahverengiden yeşile döndü sanıyorum gda yada farklı bir tür yosun, bu durum biraz canımı sıkıyor taşların orijinal rengi gri idi şimdi heryer çok fazla yeşil duruyor, maalesef çıkarıp yıkama gibi bir secenegimde bulunmuyor çok fazla taş var.Cubalar zemini kapladı, birkaç küçük bitki eklemesi yaptım sol tarafa daha dolu gözükmesi için,sağ tarafta köklerin etrafındaki repensler yavaş yavaş zemini kaplamaya başladı, sag taraftaki tripartidalari kuma gömdüm fakat sol taraftakini gomecek yer bulamadım açıkçası kendi başına uzuyor gelisiguzel.Sanirim ışık CO2 dengesini tutturamadim ve bba görüyorum birkaç yerde çok azmadilar bu süreçte birkaç yerde tutunmuşlar ama pek dokunmadim, üzerlerine çok az oksijenli su sıktım fakat etki etmedi? Son yazımda ışıkları 2*24 e dusurmustum fakat hem cubalar yukarı büyüme eğilimine girdiler , hemde hiç fotosentez göremedim, 4*24'te de CO2 dengesini kuramiyorum, sanırım en ideali 3*24 gibi onuda yapamıyorum armatür izin vermiyor. Bir haftadır 2*24 devam ediyorum ama cubalar yukarı büyüyor, 4*24 yaptigimdada alg sorunu yaşamaktan korkuyorum.Rasbora ekledim 2 hafta önce sayıları CO2 den dolayı biraz azaldı maalesef.Hidra problemide baş gösterdi aslında çok sorun etmiyorum fakat 2 sakura karidesim yumurta tutmus, yavruların gelişimlerini gözlemlemek istiyorum fakat hidralar karides yavrusuyla besleniyormus sanirim[:(]
Karisik bir yazı oldu kusura bakmayın aklıma gelen herşeyi yazmaya çalıştım, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.
15.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/150220172100521.jpg[/IMG]
Güncellemeyeli uzun zaman oldu, 2 haftalık süreçte diatom azaldi, kayalar kahverengiden yeşile döndü sanıyorum gda yada farklı bir tür yosun, bu durum biraz canımı sıkıyor taşların orijinal rengi gri idi şimdi heryer çok fazla yeşil duruyor, maalesef çıkarıp yıkama gibi bir secenegimde bulunmuyor çok fazla taş var.Cubalar zemini kapladı, birkaç küçük bitki eklemesi yaptım sol tarafa daha dolu gözükmesi için,sağ tarafta köklerin etrafındaki repensler yavaş yavaş zemini kaplamaya başladı, sag taraftaki tripartidalari kuma gömdüm fakat sol taraftakini gomecek yer bulamadım açıkçası kendi başına uzuyor gelisiguzel.Sanirim ışık CO2 dengesini tutturamadim ve bba görüyorum birkaç yerde çok azmadilar bu süreçte birkaç yerde tutunmuşlar ama pek dokunmadim, üzerlerine çok az oksijenli su sıktım fakat etki etmedi? Son yazımda ışıkları 2*24 e dusurmustum fakat hem cubalar yukarı büyüme eğilimine girdiler , hemde hiç fotosentez göremedim, 4*24'te de CO2 dengesini kuramiyorum, sanırım en ideali 3*24 gibi onuda yapamıyorum armatür izin vermiyor. Bir haftadır 2*24 devam ediyorum ama cubalar yukarı büyüyor, 4*24 yaptigimdada alg sorunu yaşamaktan korkuyorum.Rasbora ekledim 2 hafta önce sayıları CO2 den dolayı biraz azaldı maalesef.Hidra problemide baş gösterdi aslında çok sorun etmiyorum fakat 2 sakura karidesim yumurta tutmus, yavruların gelişimlerini gözlemlemek istiyorum fakat hidralar karides yavrusuyla besleniyormus sanirim[:(]
Karisik bir yazı oldu kusura bakmayın aklıma gelen herşeyi yazmaya çalıştım, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.
Moss
Zafer bey moss illaki gelişim gösterecektir, CO2, gübre olmazsa olmaz değil moss büyütmek için[;)] ben neden gelişmiyor sorunuza istinaden bu parametreleri soyledim[:)] ,ama hızlı bir gelişim için dediğim parametreler önemli, ha bunları sağlayamiyorsanız bir ayda değil iki ayda üç ayda istenilen büyümeyi yakalarsaniz, biraz sabredin[:)] su sıcaklığınız da gayet ideal.keyifli hobiler dilerim.
Zafer bey moss illaki gelişim gösterecektir, CO2, gübre olmazsa olmaz değil moss büyütmek için[;)] ben neden gelişmiyor sorunuza istinaden bu parametreleri soyledim[:)] ,ama hızlı bir gelişim için dediğim parametreler önemli, ha bunları sağlayamiyorsanız bir ayda değil iki ayda üç ayda istenilen büyümeyi yakalarsaniz, biraz sabredin[:)] su sıcaklığınız da gayet ideal.keyifli hobiler dilerim.
Moss
Zafer bey Christmas moss diğer birçok moss'a göre özellikle ışık, CO2 ve gübre isteyen bir moss türüdür, bu parametreleri sağlayabilirseniz güzel ve hızlı bir gelişim gösterecektir, yoksa çok yavaş bir şekilde gelişecektir bir aylık süreçte hiçbir gelişim görmemeniz normal, ayrıca suyunuzun sıcaklığıda önemlidir.En iyi gelişimi 20-25 derece arasında gosterir.Su sıcaklığınız kaç derece acaba? Aydınlatma içinde akvaryum ebatlarını paylaşırsanız daha sağlıklı bilgiler verilebilir.
Zafer bey Christmas moss diğer birçok moss'a göre özellikle ışık, CO2 ve gübre isteyen bir moss türüdür, bu parametreleri sağlayabilirseniz güzel ve hızlı bir gelişim gösterecektir, yoksa çok yavaş bir şekilde gelişecektir bir aylık süreçte hiçbir gelişim görmemeniz normal, ayrıca suyunuzun sıcaklığıda önemlidir.En iyi gelişimi 20-25 derece arasında gosterir.Su sıcaklığınız kaç derece acaba? Aydınlatma içinde akvaryum ebatlarını paylaşırsanız daha sağlıklı bilgiler verilebilir.
Bi Bakarmısınız Arkadaşlar ? Dizayn Konusunda Yard
Hayırlı olsun, umarım süreç sorunsuz geçer.Bende akvaryum konusunda acemiyim, akvaryumu kuralı daha bir ay olmadı, bu süreçte tabi biraz tecrübe edindim.İnsan görerek değil uygulama ile daha çok şey öğrenip tecrübe sahibi oluyor.Öncelikle hem cup hemde hobici bir arkadaştan bitki temini yaptım.Cup olarak aldığım cubalar daha henüz yayılmaya başladı, akvaryumdan aldıklarım 1 hafta sonra hızlı bir şekilde gelisti.Akvaryumdan gelen bitkilerin dezavantajı dediğiniz gibi adı salyangoz yumurtası vs olabiliyor, fakat bence bu bir problem değil , salyangozları kontrol edebildiğiniz sürece, bununda birçok yolu var, adı salyangoz oluşturacağınız ortam için gayet yararlı, çürümüş yaprak,alg , atık bir takım maddeleri temizleyen yararlı canlilar, bu tip durumları pek dert etmeyin derim, aldığınız bitkiyide güzel bir şekilde yikarsaniz pek sorun olmaz, cup bitkinin avantajı ise steril olarak elinize ulaşması ama bence akvaryuma alışma süreci hobiciden aldiginiza göre daha yavaş olabiliyor.tropicanin bitkilerini kullanmadım ama insanlar gayet memnunlar.seçim sizin, tasarım konusunda ben tamamen doğadan bulduğum malzemelerle yaptım, illaki sizde başlamadan önce birçok akvaryumu incelemişsinizdir, bana göre kök ve kayalarin birlikte kullanıldığı tasarımlar daha doğal ve ilgi çekici geliyor yaptığım tasarıma giden bitkileride tasarım sonucunda karar verdim, bunun gibi bir algınız oluştuysa ve bu konuda daha detaylı bilgi verebilirseniz yardımcı olmaya çalışırız.Tekrar hayırlı olsun.[;)]
Hayırlı olsun, umarım süreç sorunsuz geçer.Bende akvaryum konusunda acemiyim, akvaryumu kuralı daha bir ay olmadı, bu süreçte tabi biraz tecrübe edindim.İnsan görerek değil uygulama ile daha çok şey öğrenip tecrübe sahibi oluyor.Öncelikle hem cup hemde hobici bir arkadaştan bitki temini yaptım.Cup olarak aldığım cubalar daha henüz yayılmaya başladı, akvaryumdan aldıklarım 1 hafta sonra hızlı bir şekilde gelisti.Akvaryumdan gelen bitkilerin dezavantajı dediğiniz gibi adı salyangoz yumurtası vs olabiliyor, fakat bence bu bir problem değil , salyangozları kontrol edebildiğiniz sürece, bununda birçok yolu var, adı salyangoz oluşturacağınız ortam için gayet yararlı, çürümüş yaprak,alg , atık bir takım maddeleri temizleyen yararlı canlilar, bu tip durumları pek dert etmeyin derim, aldığınız bitkiyide güzel bir şekilde yikarsaniz pek sorun olmaz, cup bitkinin avantajı ise steril olarak elinize ulaşması ama bence akvaryuma alışma süreci hobiciden aldiginiza göre daha yavaş olabiliyor.tropicanin bitkilerini kullanmadım ama insanlar gayet memnunlar.seçim sizin, tasarım konusunda ben tamamen doğadan bulduğum malzemelerle yaptım, illaki sizde başlamadan önce birçok akvaryumu incelemişsinizdir, bana göre kök ve kayalarin birlikte kullanıldığı tasarımlar daha doğal ve ilgi çekici geliyor yaptığım tasarıma giden bitkileride tasarım sonucunda karar verdim, bunun gibi bir algınız oluştuysa ve bu konuda daha detaylı bilgi verebilirseniz yardımcı olmaya çalışırız.Tekrar hayırlı olsun.[;)]
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
