ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bursa1079
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Aralık 2016 15:20
Son Ziyaret:
03 Ocak 2017 10:14
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat brs
Doğum Tarihi:
14 Ekim 1994
Yaş:
31
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat brs
SON 10 MESAJI
Yavru Alamıyorum
[QUOTE=mayalik]
Azoo vitamin plus
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187666/251220161243151.jpg[/IMG][/QUOTE] ne işe yarıyor bu hocam
[QUOTE=mayalik]
Azoo vitamin plus
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187666/251220161243151.jpg[/IMG][/QUOTE] ne işe yarıyor bu hocam
Yavru Alamıyorum
[QUOTE=GencAkverist61]Bazen en uygun şartları kurarsın yavru alamazsın ama bi bakarsın akvaryumun suyunu değiştirmeyen ısıtıcısı olmayan 90 lt 20 balık besleyen kişi yavru alır buda zoruma gitmiyoor değil,konu olarakda tarçın kulanan kişiler var ama bence hiç girmeyin doğal haline bırakın [:iyi:][/QUOTE] aynen aynen [:((]
[QUOTE=GencAkverist61]Bazen en uygun şartları kurarsın yavru alamazsın ama bi bakarsın akvaryumun suyunu değiştirmeyen ısıtıcısı olmayan 90 lt 20 balık besleyen kişi yavru alır buda zoruma gitmiyoor değil,konu olarakda tarçın kulanan kişiler var ama bence hiç girmeyin doğal haline bırakın [:iyi:][/QUOTE] aynen aynen [:((]
Yavru Alamıyorum
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Tüm balıkları neden değiştirsin. Kolonideki erkekleri değiştirse yeter.[/QUOTE] erkekte sorun yok zaten sıkıntı orda erkek istiyor dişi kaçıyor
[QUOTE=mayalik]Bence cinsiyetlerde problem var,
Zamaninda sp beslerken baktığım halde dişi diye aldığım erkekler çıkmıştı [:)]
Ben Venti anüsün iki katı şeklinde olmadan bu balık dişidir diyemem.
Vent fotosu atarsaniz süper olur.
Her zaman kullandığım ve verim aldığım yavrulatma sistemi
Kankurdu ve akvaryum suyuna vitamin ilavesidir [:iyi:][/QUOTE] vitamin ilavesi nedir ne kullanıyorsunuz
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Tüm balıkları neden değiştirsin. Kolonideki erkekleri değiştirse yeter.[/QUOTE] erkekte sorun yok zaten sıkıntı orda erkek istiyor dişi kaçıyor
[QUOTE=mayalik]Bence cinsiyetlerde problem var,
Zamaninda sp beslerken baktığım halde dişi diye aldığım erkekler çıkmıştı [:)]
Ben Venti anüsün iki katı şeklinde olmadan bu balık dişidir diyemem.
Vent fotosu atarsaniz süper olur.
Her zaman kullandığım ve verim aldığım yavrulatma sistemi
Kankurdu ve akvaryum suyuna vitamin ilavesidir [:iyi:][/QUOTE] vitamin ilavesi nedir ne kullanıyorsunuz
Yavru Alamıyorum
[QUOTE=Kınayu]Selamlar söylediğiniz tüm şartlar gayet uygun. Yavru alamamanızın geriye sadece tek sebebi olabilir. Balıklara yavrudan beri sizmi bakıyorsunuz ? Balıkları nerden aldınız ? Balıkların büyütülme evresinde sizde değillerdiyse renklendirici yemler kullanılmış hormonlu diyet uygulanmış olabilir. Yoksa neden üremesinler [/QUOTE] balıklar kuzenin yavrularıydı bana verdi ben büyüttüm ve öyle renklendiri filan kullanmadım kuzenin balıklar yavru veriyor o ilgenmedigi halde adı yem kullandığı ve sıcaklık 20-21 onun akvaryumda büyük tek ısıtıcı kullanıyor dükkanda ama maşallah balıklar hep yavru veriyor anlamadım
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]As. Cinsiyetlerini bir kez daha kontrol edin. Akvaryumunuzun hacmi gayet uygun. Dişi sayısına takviye yapabilirsiniz.[/QUOTE] cinsiyet belli abi iki erkek 6 dişi eminim iki erkeğe yeter diye düşünüyorum 6 dişi ama sıkıntı zaten dişide erkekler kendini parçalıyor ciflesmek için dişiler kaçıyor akvaryumda her yeri kazdığı erkekler yer yaptı ama dişi cekemiyor
[QUOTE=Kınayu]Yusuf kardeşim dediğim gibi bir uygulama yapılmışsa erkek dölleme yapmadıktan sonra dişi takviyesi ne işe yaracak ? Bu işin sonu tüm balıkların değiştirilmesiyle neticelenir. En nihayetinde [;)][/QUOTE] balıkları değiştirmeye kıyamıyorum kendim büyüttüm gözüm gibi baktım onlara [:'(][:(] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/231220161520101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/171220161111071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/231220161520431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/231220161521041.jpg[/IMG] oldukça sağlıklı ve renkli zaten balıklarım
Erkek belli zaten dişilerde belli sizce sorun nedir hayır hasta filan. Dicm ama balıklar kıpır kıpır maşallah renkleri filan çok güzel su sıcaklığı sabit 25-26 balıklarım böyle yaptıkça soğuyorm ben bu işten lütfen yardım edin [:((]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar söylediğiniz tüm şartlar gayet uygun. Yavru alamamanızın geriye sadece tek sebebi olabilir. Balıklara yavrudan beri sizmi bakıyorsunuz ? Balıkları nerden aldınız ? Balıkların büyütülme evresinde sizde değillerdiyse renklendirici yemler kullanılmış hormonlu diyet uygulanmış olabilir. Yoksa neden üremesinler [/QUOTE] balıklar kuzenin yavrularıydı bana verdi ben büyüttüm ve öyle renklendiri filan kullanmadım kuzenin balıklar yavru veriyor o ilgenmedigi halde adı yem kullandığı ve sıcaklık 20-21 onun akvaryumda büyük tek ısıtıcı kullanıyor dükkanda ama maşallah balıklar hep yavru veriyor anlamadım
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]As. Cinsiyetlerini bir kez daha kontrol edin. Akvaryumunuzun hacmi gayet uygun. Dişi sayısına takviye yapabilirsiniz.[/QUOTE] cinsiyet belli abi iki erkek 6 dişi eminim iki erkeğe yeter diye düşünüyorum 6 dişi ama sıkıntı zaten dişide erkekler kendini parçalıyor ciflesmek için dişiler kaçıyor akvaryumda her yeri kazdığı erkekler yer yaptı ama dişi cekemiyor
[QUOTE=Kınayu]Yusuf kardeşim dediğim gibi bir uygulama yapılmışsa erkek dölleme yapmadıktan sonra dişi takviyesi ne işe yaracak ? Bu işin sonu tüm balıkların değiştirilmesiyle neticelenir. En nihayetinde [;)][/QUOTE] balıkları değiştirmeye kıyamıyorum kendim büyüttüm gözüm gibi baktım onlara [:'(][:(] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/231220161520101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/171220161111071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/231220161520431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/231220161521041.jpg[/IMG] oldukça sağlıklı ve renkli zaten balıklarım
Erkek belli zaten dişilerde belli sizce sorun nedir hayır hasta filan. Dicm ama balıklar kıpır kıpır maşallah renkleri filan çok güzel su sıcaklığı sabit 25-26 balıklarım böyle yaptıkça soğuyorm ben bu işten lütfen yardım edin [:((]
Yavru Alamıyorum
Akvaryum 750 lt su alıyor sumplu içinde 10 tane yunus var 8 tane SP var SP de iki erkek 6 dişi var erkekler bütün dişileri kovalıyor ama dişiler bi türlü ciflesmiyor düzenli yem veriyorum haftada bir dondurulmuş kan kurdu veriyorum su sıcaklığı 25-26 derece sabit ama tık yok erkekler 12cm filan dişiler 9-10 cm filan neden yavru alamıyorum sizce.?
Akvaryum 750 lt su alıyor sumplu içinde 10 tane yunus var 8 tane SP var SP de iki erkek 6 dişi var erkekler bütün dişileri kovalıyor ama dişiler bi türlü ciflesmiyor düzenli yem veriyorum haftada bir dondurulmuş kan kurdu veriyorum su sıcaklığı 25-26 derece sabit ama tık yok erkekler 12cm filan dişiler 9-10 cm filan neden yavru alamıyorum sizce.?
Yunuslarım Kararıyor
[QUOTE=damla34]Sanki ilk resimdeki ortada duran sp eğer yeni yem verip çekmediyseniz ağzında yumurta var gibi pek gözükmüyor ama [/QUOTE] yeni yem vermiştim
[QUOTE=Seref94]Sarilarda bisey yok ama o yunuslarda baska turlu cizgi çıkmaz diye biliyorum bn pasif kaliyorlardir strestir yetersiz beslenmedir yem cesidinde sikinti yok ama hepsi yeterince yiyor mu haftada 1 gun ispanak ve 1 günde canli yem verin daha iyi olur 15 gunde 1 ac birakin bn ole yapıyorum sp. Masallahlari var yani tavsiye ederim. 29 sp sadece 1 buyuk erkekte cizgi var bnm oda stresten diye dusunuyorum cunku akvaryum hemen kapi girisinde korkuyorlar zaten yeni tank yaptiriyorum oraya gecince o sorunda kalmaz ins. [/QUOTE] ıspanak ve 15 günde bir aç bırakmak neden ne işe yarıyor hocam
[QUOTE=damla34]Sanki ilk resimdeki ortada duran sp eğer yeni yem verip çekmediyseniz ağzında yumurta var gibi pek gözükmüyor ama [/QUOTE] yeni yem vermiştim
[QUOTE=Seref94]Sarilarda bisey yok ama o yunuslarda baska turlu cizgi çıkmaz diye biliyorum bn pasif kaliyorlardir strestir yetersiz beslenmedir yem cesidinde sikinti yok ama hepsi yeterince yiyor mu haftada 1 gun ispanak ve 1 günde canli yem verin daha iyi olur 15 gunde 1 ac birakin bn ole yapıyorum sp. Masallahlari var yani tavsiye ederim. 29 sp sadece 1 buyuk erkekte cizgi var bnm oda stresten diye dusunuyorum cunku akvaryum hemen kapi girisinde korkuyorlar zaten yeni tank yaptiriyorum oraya gecince o sorunda kalmaz ins. [/QUOTE] ıspanak ve 15 günde bir aç bırakmak neden ne işe yarıyor hocam
Yunuslarım Kararıyor
[QUOTE=Seref94]Usta bakimsiz kaliyordur o yunuslar yoksa o cizgileri cikmaz saglikli bi yunus veya sp ya sapsari olur yada masmavi bi yunus olur hic cizgi cikmaz stres vardir o 4 tane balikta yada yetersiz beslenme vardir emin ol [/QUOTE] hocam yanlış anlama ama ben onlara kendimden iyi bakıyorum 18 tane balık var 750 litre akvaryumda kalite üç çeşit yem karıştırıp alıyorum SP renklerinde sıkıntım yok zaten süper bi renkleri var yunuslardada sorun yok oldukça sağlıklı korkak değil sade yunuslar kararıyor onlarda erkek gibi duruyor acaba diyorum birbirlerine artistlik mı yapıyorlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161420001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161421321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG] sence yunuslarımda sitres SP renk soluklugu varmış gibi mı duruyorlar hocam
[QUOTE=Seref94]Usta bakimsiz kaliyordur o yunuslar yoksa o cizgileri cikmaz saglikli bi yunus veya sp ya sapsari olur yada masmavi bi yunus olur hic cizgi cikmaz stres vardir o 4 tane balikta yada yetersiz beslenme vardir emin ol [/QUOTE] hocam yanlış anlama ama ben onlara kendimden iyi bakıyorum 18 tane balık var 750 litre akvaryumda kalite üç çeşit yem karıştırıp alıyorum SP renklerinde sıkıntım yok zaten süper bi renkleri var yunuslardada sorun yok oldukça sağlıklı korkak değil sade yunuslar kararıyor onlarda erkek gibi duruyor acaba diyorum birbirlerine artistlik mı yapıyorlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161420001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161421321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG] sence yunuslarımda sitres SP renk soluklugu varmış gibi mı duruyorlar hocam
Yunuslarım Kararıyor
[QUOTE=SerdarAksu]
Balıklarınız akvaryumun tabanındaki kumu kazıyorlar mı ?[/QUOTE] hayır yunuslar kazmiyor ama SP erkek yer yaptı dışı çekmeye çalışıyor iyi kötü biliyorum ama sade yunuslarda neden kararma oluyor onu anlamadım hepsi kararmiyor 4 tanesi filan kararıyor onlarida tam bilmiyorum erkek mı dışı mi[EDIT]bursa1079,2016-12-18 14:00:00[/EDIT]
[QUOTE=meteor81]Dip çekimi süresi ve miktarı hakkında bilgi verir misiniz?
Akvaryumda başka hangi balıklar var?
Akvaryumun ebatları ve filitreleme sistemi hakkında bilgiler verirseniz nedenleri hakkında birşey diyebiliriz.
[/QUOTE] en 1.70 boy 70 yancam 60 sump lu sistem devir daim motoru 2000 litre için dip çekimi yapmıyorum hiç çünkü çok pislik olmuyor sarı SP var 5 dışı 1 erkek yunuslarda 10 tane tahminen 4 erkek var tam bilmiyorum
[QUOTE=SerdarAksu]
Balıklarınız akvaryumun tabanındaki kumu kazıyorlar mı ?[/QUOTE] hayır yunuslar kazmiyor ama SP erkek yer yaptı dışı çekmeye çalışıyor iyi kötü biliyorum ama sade yunuslarda neden kararma oluyor onu anlamadım hepsi kararmiyor 4 tanesi filan kararıyor onlarida tam bilmiyorum erkek mı dışı mi[EDIT]bursa1079,2016-12-18 14:00:00[/EDIT]
[QUOTE=meteor81]Dip çekimi süresi ve miktarı hakkında bilgi verir misiniz?
Akvaryumda başka hangi balıklar var?
Akvaryumun ebatları ve filitreleme sistemi hakkında bilgiler verirseniz nedenleri hakkında birşey diyebiliriz.
[/QUOTE] en 1.70 boy 70 yancam 60 sump lu sistem devir daim motoru 2000 litre için dip çekimi yapmıyorum hiç çünkü çok pislik olmuyor sarı SP var 5 dışı 1 erkek yunuslarda 10 tane tahminen 4 erkek var tam bilmiyorum
Yunuslarım Kararıyor
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Yunuslarınız akvaryum tabanında duruyor aydınlatma ışıkları yeni açıldığından olabilir. Süreklimi renkleri böyle o zamanda. Türleri böyle olabilir. [/QUOTE] hayır iki uç gündür karariyorlar ışığı sabah açtım ama hala Karalar
[QUOTE=SerdarAksu]Bazende ışıkta açılınca strese girebiliyorlar... Benimde olmuştu bir ara bırakmayı bile düşündüm ama yavaş yavaş alıştırdım... Birde akvaryuma ışıkları açıyorsanız oda ışığını kapatın.. Birde böyle deneyin.[/QUOTE] benim balıklar alışkın 3-4 cm filandi aldığımda bunları yani alıştılar acaba diyorum çiftleşmek için mı karariyorlar
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Yunuslarınız akvaryum tabanında duruyor aydınlatma ışıkları yeni açıldığından olabilir. Süreklimi renkleri böyle o zamanda. Türleri böyle olabilir. [/QUOTE] hayır iki uç gündür karariyorlar ışığı sabah açtım ama hala Karalar
[QUOTE=SerdarAksu]Bazende ışıkta açılınca strese girebiliyorlar... Benimde olmuştu bir ara bırakmayı bile düşündüm ama yavaş yavaş alıştırdım... Birde akvaryuma ışıkları açıyorsanız oda ışığını kapatın.. Birde böyle deneyin.[/QUOTE] benim balıklar alışkın 3-4 cm filandi aldığımda bunları yani alıştılar acaba diyorum çiftleşmek için mı karariyorlar
Yunuslarım Kararıyor
Arkadaşlar 7-8 belki 9 cm yunuslarım çok kararıyor neden olur acaba [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 7-8 belki 9 cm yunuslarım çok kararıyor neden olur acaba [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192105/181220161106551.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
