ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yavuzselimturan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
126
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ocak 2017 13:07
Son Ziyaret:
22 Mart 2019 20:53
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yavuz selim turan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
200x45x55 Bitkili Karma.
Teşekkür ederim kardeşim. Dip çekimi yapmıyorum iyi bir biyolojik sistem oluşturdum. Eheim 2217 ve 2213 var içleri ağırlıklı substart pro ile dolu. Ayda bir 120 lt su değişimi yapıyorum. Yıllardır alıştık sanırım o eski aşırı hassas tavırları bırakınca yorucu bişey kalmıyor ☺ Su hacmi ve filtre sistemi iyi olduktan sonra, bence ülkemizde ezber edilen yorucu işlerin çoğu gereksiz.
Teşekkür ederim kardeşim. Dip çekimi yapmıyorum iyi bir biyolojik sistem oluşturdum. Eheim 2217 ve 2213 var içleri ağırlıklı substart pro ile dolu. Ayda bir 120 lt su değişimi yapıyorum. Yıllardır alıştık sanırım o eski aşırı hassas tavırları bırakınca yorucu bişey kalmıyor ☺ Su hacmi ve filtre sistemi iyi olduktan sonra, bence ülkemizde ezber edilen yorucu işlerin çoğu gereksiz.
200x45x55 Bitkili Karma.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Balıklar gözlemlenememekte. Normal tabiki de. Yükseklik az olsada melek türleri görselliği arttıracaktır. [:iyi:]
Maaşallah. [:nazar:][/QUOTE]
O an balıklar yoktu pek görünmüyorlar diye başka türe geçme evresiydi :) büyük tür balığa geçeyim tankı bozayım mı diye düşündüm ama kıyamadık dediğiniz gibi meleğe geçtim. Kesinlikle daha çok yakıştı ve görünüyorlar 😁 biraz serpilsinler tekrar fotoğraf koyarım.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Balıklar gözlemlenememekte. Normal tabiki de. Yükseklik az olsada melek türleri görselliği arttıracaktır. [:iyi:]
Maaşallah. [:nazar:][/QUOTE]
O an balıklar yoktu pek görünmüyorlar diye başka türe geçme evresiydi :) büyük tür balığa geçeyim tankı bozayım mı diye düşündüm ama kıyamadık dediğiniz gibi meleğe geçtim. Kesinlikle daha çok yakıştı ve görünüyorlar 😁 biraz serpilsinler tekrar fotoğraf koyarım.
200x45x55 Bitkili Karma.
Merhaba epeydir foruma girmemişim. Son durum şöyle selamlar. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/280220191250331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/280220191250351.jpg[/IMG]
Merhaba epeydir foruma girmemişim. Son durum şöyle selamlar. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/280220191250331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/280220191250351.jpg[/IMG]
200x45x55 Bitkili Karma.
[QUOTE=Bayulker]Tankınız gayet güzel 2 filtre, tek biyolojik tek mekanik olayı yerine, her ikisinde hem biyolojik hem mekanik yapmanızı tavsiye ederim.
Nazar değmesin sağlıklı balıklar. [:nazar:]
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Aslında kısmen öyle oldu diyebiliriz. Biyolojik doldurduğum filtrede az tutmaya çalıştığım elyaf + sünger var. Mekanik filtrede biyolojik sünger elyaf zeolit var 👍🏻
[QUOTE=Bayulker]Tankınız gayet güzel 2 filtre, tek biyolojik tek mekanik olayı yerine, her ikisinde hem biyolojik hem mekanik yapmanızı tavsiye ederim.
Nazar değmesin sağlıklı balıklar. [:nazar:]
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Aslında kısmen öyle oldu diyebiliriz. Biyolojik doldurduğum filtrede az tutmaya çalıştığım elyaf + sünger var. Mekanik filtrede biyolojik sünger elyaf zeolit var 👍🏻
200x45x55 Bitkili Karma.
[QUOTE=seerblood]Yarım tonluk devasa güzel bir akvaryum. Ellerinize sağlık. Sol cama yaslanan kayaların zararı yok mu?[/QUOTE]
Çok fazla baskı yapacağını düşünmüyorum. Asıl ağırlık tabana doğru olur, tabanda strafor var sorun olmayacağını düşünüyorum.
[QUOTE=seerblood]Yarım tonluk devasa güzel bir akvaryum. Ellerinize sağlık. Sol cama yaslanan kayaların zararı yok mu?[/QUOTE]
Çok fazla baskı yapacağını düşünmüyorum. Asıl ağırlık tabana doğru olur, tabanda strafor var sorun olmayacağını düşünüyorum.
200x45x55 Bitkili Karma.
[QUOTE=CenK]Hayırlı olsun. Uzun boyuna göre az olan yükseklik ve genişlige sahip bir tankınız var. Bu boyutları bitkili bir tank kurma amacıyla mı belirlediniz yoksa tesadüfen mi oldu?
Bu tankta 80-100 adet sürü bilincinin en çok olduğu Kırmızı Burun Tetra'nın cok güzel oolacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum hazır ölçüleri buydu. Bitkiliye uygunluğu öncelikli tercih sebebim oldu tabi. Rasboralar için en iyi sürü bilgisi aldım ama şu ana kadar pek öyle görünmediler. 20 tane var büyüsünler bakalım.
[QUOTE=CenK]Hayırlı olsun. Uzun boyuna göre az olan yükseklik ve genişlige sahip bir tankınız var. Bu boyutları bitkili bir tank kurma amacıyla mı belirlediniz yoksa tesadüfen mi oldu?
Bu tankta 80-100 adet sürü bilincinin en çok olduğu Kırmızı Burun Tetra'nın cok güzel oolacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum hazır ölçüleri buydu. Bitkiliye uygunluğu öncelikli tercih sebebim oldu tabi. Rasboralar için en iyi sürü bilgisi aldım ama şu ana kadar pek öyle görünmediler. 20 tane var büyüsünler bakalım.
200x45x55 Bitkili Karma.
Çok teşekkür ederim. Sehpa sağlamlığı konusunda epey titizlendim. İçerde epey destek yaptım. Hatta sehpayı L demirlerle duvara sabitledim. O cam görülen bölümün içinde de kiriş var. Aslında orda yanyana iki çekmece arasında direk var. Dış kapağı tek çekmece görünümünde. Tek sorun taban eğimi yüzünden bi yarım santim eğim oldu sol tarafa. Suyu koyduktan sonra farkettim sorun olmaz umarım.
Tüm Malzemem vardı sadece cama para verdim 400 tl. ( mobilyalı akvaryumdu. tanıdık akvaryumcum tankını uygun fiyata verdi sağolaun) kum kaya doğadan. Üstte buhar camı üzerine tasarruf lambası, üstüne metal saklama kabı :) Siyah yapışkan filmden köşelere şerit çektim.
Çok teşekkür ederim. Sehpa sağlamlığı konusunda epey titizlendim. İçerde epey destek yaptım. Hatta sehpayı L demirlerle duvara sabitledim. O cam görülen bölümün içinde de kiriş var. Aslında orda yanyana iki çekmece arasında direk var. Dış kapağı tek çekmece görünümünde. Tek sorun taban eğimi yüzünden bi yarım santim eğim oldu sol tarafa. Suyu koyduktan sonra farkettim sorun olmaz umarım.
Tüm Malzemem vardı sadece cama para verdim 400 tl. ( mobilyalı akvaryumdu. tanıdık akvaryumcum tankını uygun fiyata verdi sağolaun) kum kaya doğadan. Üstte buhar camı üzerine tasarruf lambası, üstüne metal saklama kabı :) Siyah yapışkan filmden köşelere şerit çektim.
200x45x55 Bitkili Karma.
Ölçüler: 200x45x55
Canlı Türleri: kaplan tetrazon. Rasbora. Gurami. Sae. Cüce vatoz. Kristal köpek balığı.
Bitki Türleri: anubias. Tütün. Saz.
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim 2217+ 2213 3x 20w philips tasarruf lambası
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu ve kayalar.
Evdeki konsola gerekli güçlendirme takviyelerini yaptım. Eheim 2217 substart pro ile sadece biyolojik, 2213 elyaf sünger vs mekanik olarak ayarladım.
Aydın’dan Herkese selam saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181149551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150321.jpg[/IMG][EDIT]yavuzselimturan,2019-02-28 12:56:25[/EDIT]
Ölçüler: 200x45x55
Canlı Türleri: kaplan tetrazon. Rasbora. Gurami. Sae. Cüce vatoz. Kristal köpek balığı.
Bitki Türleri: anubias. Tütün. Saz.
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim 2217+ 2213 3x 20w philips tasarruf lambası
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu ve kayalar.
Evdeki konsola gerekli güçlendirme takviyelerini yaptım. Eheim 2217 substart pro ile sadece biyolojik, 2213 elyaf sünger vs mekanik olarak ayarladım.
Aydın’dan Herkese selam saygılar...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181149551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/080320181150321.jpg[/IMG][EDIT]yavuzselimturan,2019-02-28 12:56:25[/EDIT]
İlk Bitkilim.
[QUOTE=AyToR]Merhaba akvaryum cok guzel duruyor. Ben de yeni başladım ve kullandığım iç filtreden memnun değilim. Yan sump sistemi cok şık durmuş ve filttasyon yeteneği daha iyi sanırım. Yan sump sistemini biraz detaylı anlatabilir misin? Filtreleme için neler koydunuz? Ayrıca kendi basit iç filtremi yan sump sisteminde kullanabilir miyim? Yoksa bunun icin ayri bir motor mu almam lazım?[/QUOTE]
Merhabalar. Filtreleme için eheim substart kullandım (lav kırığı yada farklı bakteri tutucu malzemelerde kullanabilirsin) suyun ilk girdiği yere kalın filtre süngeri sonra elyaf sonra substart.
Yan sumpa İç filtreye koyabileceğin filtre malzemesinin yirmi katı sığıyordur :) yani iç filtre ile kıyaslanamaz. Aynı başlığı kullanabilirsin. Hatta nano tank için 200L/s Yani en küçük iç filtre başlığını öneririm.
Şu fotoğrafıda bi inceleyin. Selamlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/270320170953391.jpg[/IMG][EDIT]yavuzselimturan,2017-03-27 10:08:45[/EDIT]
[QUOTE=AyToR]Merhaba akvaryum cok guzel duruyor. Ben de yeni başladım ve kullandığım iç filtreden memnun değilim. Yan sump sistemi cok şık durmuş ve filttasyon yeteneği daha iyi sanırım. Yan sump sistemini biraz detaylı anlatabilir misin? Filtreleme için neler koydunuz? Ayrıca kendi basit iç filtremi yan sump sisteminde kullanabilir miyim? Yoksa bunun icin ayri bir motor mu almam lazım?[/QUOTE]
Merhabalar. Filtreleme için eheim substart kullandım (lav kırığı yada farklı bakteri tutucu malzemelerde kullanabilirsin) suyun ilk girdiği yere kalın filtre süngeri sonra elyaf sonra substart.
Yan sumpa İç filtreye koyabileceğin filtre malzemesinin yirmi katı sığıyordur :) yani iç filtre ile kıyaslanamaz. Aynı başlığı kullanabilirsin. Hatta nano tank için 200L/s Yani en küçük iç filtre başlığını öneririm.
Şu fotoğrafıda bi inceleyin. Selamlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193749/270320170953391.jpg[/IMG][EDIT]yavuzselimturan,2017-03-27 10:08:45[/EDIT]
İlk Bitkilim.
[QUOTE=koşankaplumbağa]Hoş bir kurulum olmuş hocam tebrik ederim. co2 gece kesiyorum demişsiniz mayalı sistemde co2 kesme işini nasıl yapıyosunuz? vanayla kapattıgımızda bir süre sonra şişenin taşma ve patlama riski oldugu dogrumudur [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryuma giden hortumu ek yerinden çıkarıyorum. yani çıkış havaya boşa devam ediyor :) artık sitrik asit karbonat lı sisteme geçtim onda gece kapamada sorun yok onu bi araştırın derim.
[QUOTE=koşankaplumbağa]Hoş bir kurulum olmuş hocam tebrik ederim. co2 gece kesiyorum demişsiniz mayalı sistemde co2 kesme işini nasıl yapıyosunuz? vanayla kapattıgımızda bir süre sonra şişenin taşma ve patlama riski oldugu dogrumudur [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryuma giden hortumu ek yerinden çıkarıyorum. yani çıkış havaya boşa devam ediyor :) artık sitrik asit karbonat lı sisteme geçtim onda gece kapamada sorun yok onu bi araştırın derim.
SON MESAJLAR
- Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
