ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Semih1988
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2017 05:41
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2017 03:56
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih Boz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yeni
SON 10 MESAJI
Hydor Prime 20 Dış Filtre.
Hepinize çok teşekkür ederim böyle bir çok Hydor kullanıcısını bir arada görmek beni mutlu etti ) keza sayılı konu var forumda Hydor filtreler hakkında ve güncel değil.
Erhan bey sizede ayrıca çok teşekkür ederim bir hatadan kurtardığınız için beni. Musluk vanasını kesinlikle kısmayacağım.
Debiyi nasıl azaltabilirim o halde size söylemeyi unuttuğum bir nokta oldu arkadaşlar Jbl inline dfizör de satın almıştım bu aparatta mutlaka Debiyi düşürecektir değil mi ? Dezavantajı işime yarayabilir
co2 tüp de edindim. fazla akıntının/oksijenin co2 ye ve bitkilere olumsuz etki yaptığını biliyorum
Söylediğiniz sıralamayı dikkate alacağım şuan seramik halka yok elimde ilk yorumumdaki resimdeki Substrate üründen kullacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420171508341.jpg[/IMG]
[QUOTE=emirhancakir]Prime 30 kullanıcısı olarak yorum yapayım. 1 yıldan fazla oldu alalı. Hiç bir sorun yaşatmadı bana şu ana dek. Suyu cam gibi pırıl pırıl yapıyor. Debi ölçümü her zaman yapıyorum. Elyaflar tıkandığında 650-700 lere düşüyor 2 ay sonra. Genel bir bakım ve temizlikle tekrardan üzerinde yazan 900L/H yi alabiliyorsunuz. Benim aldığımda içi tamamen doluydu. Aktif karbon, seramik, elyaflar vs.. artı yedekleri vardı. Debisi düşmüyor pislenmedikçe. Ses olarak cidden hiç duyulmuyor sesi. Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Bir Atman, Tetra dan çok daha iyi bir dış filtre olduğundan emin olabilirsiniz. Düşnürseniz Hydor'un çok kaliteli farklı ürünleri de var. Dış filtre hortum arası ısıtıcı, kablo şeklinde ısıtıcı, dalga motorları vs... Güzel bir marka, tanıştığıma hiç pişman olmadım [:)][/QUOTE]
Teşekkürler Emirhan bey gerçekten de çok kaliteli bir malzemesi var bu dış filtrelerin PTS plastik diye bir malzemeden üretiliyormuş. Genel anlamdada Kaliteli Hydor markası (italyan) merak etmeyin hocam düşündüm ısıtıcım da yine Hydor 100w aldım ) Prime 20 Filtreyi medya paketli diye aldım içinden yalnızca aktif kömür çıktı substrate,i kendim aldım Prime 30 ya sizinki o modele özel bir durum olabilir.[EDIT]Semih1988,2017-04-30 03:52:40[/EDIT]
Hepinize çok teşekkür ederim böyle bir çok Hydor kullanıcısını bir arada görmek beni mutlu etti ) keza sayılı konu var forumda Hydor filtreler hakkında ve güncel değil.
Erhan bey sizede ayrıca çok teşekkür ederim bir hatadan kurtardığınız için beni. Musluk vanasını kesinlikle kısmayacağım.
Debiyi nasıl azaltabilirim o halde size söylemeyi unuttuğum bir nokta oldu arkadaşlar Jbl inline dfizör de satın almıştım bu aparatta mutlaka Debiyi düşürecektir değil mi ? Dezavantajı işime yarayabilir
co2 tüp de edindim. fazla akıntının/oksijenin co2 ye ve bitkilere olumsuz etki yaptığını biliyorum
Söylediğiniz sıralamayı dikkate alacağım şuan seramik halka yok elimde ilk yorumumdaki resimdeki Substrate üründen kullacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420171508341.jpg[/IMG]
[QUOTE=emirhancakir]Prime 30 kullanıcısı olarak yorum yapayım. 1 yıldan fazla oldu alalı. Hiç bir sorun yaşatmadı bana şu ana dek. Suyu cam gibi pırıl pırıl yapıyor. Debi ölçümü her zaman yapıyorum. Elyaflar tıkandığında 650-700 lere düşüyor 2 ay sonra. Genel bir bakım ve temizlikle tekrardan üzerinde yazan 900L/H yi alabiliyorsunuz. Benim aldığımda içi tamamen doluydu. Aktif karbon, seramik, elyaflar vs.. artı yedekleri vardı. Debisi düşmüyor pislenmedikçe. Ses olarak cidden hiç duyulmuyor sesi. Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Bir Atman, Tetra dan çok daha iyi bir dış filtre olduğundan emin olabilirsiniz. Düşnürseniz Hydor'un çok kaliteli farklı ürünleri de var. Dış filtre hortum arası ısıtıcı, kablo şeklinde ısıtıcı, dalga motorları vs... Güzel bir marka, tanıştığıma hiç pişman olmadım [:)][/QUOTE]
Teşekkürler Emirhan bey gerçekten de çok kaliteli bir malzemesi var bu dış filtrelerin PTS plastik diye bir malzemeden üretiliyormuş. Genel anlamdada Kaliteli Hydor markası (italyan) merak etmeyin hocam düşündüm ısıtıcım da yine Hydor 100w aldım ) Prime 20 Filtreyi medya paketli diye aldım içinden yalnızca aktif kömür çıktı substrate,i kendim aldım Prime 30 ya sizinki o modele özel bir durum olabilir.[EDIT]Semih1988,2017-04-30 03:52:40[/EDIT]
Hydor Prime 20 Dış Filtre.
Hepinize Merhaba ,Arkadaşlar benim bitkili ilk kurulum için herşey hazır neredeyse ama hala kurmadım son bir eksiğim kaldı.. Kadir Bey Sizin 170 LT tankınızı Pırıl,pırıl yaptıysa Prime 20, benim 49 Lt Nanoyu uçurur herhalde) Şaka bir yana bu filtrenin debisi 50 lt' tanka çok fazla gelecek. Aslında bunu biliyordum alırken ama İleride belki büyük tanka geçerim mantığıyla büyük tercih etmiştim. Hem Forumda bir çok konudan da okudum ki hemen, hemen tüm filtreler (malzeme dolu haliyle) üzerinde yazan debinin yarısını veriyormuş. Ayrıca debiyi düşürmek için musluk ayarından kısarak ve şelale filtre kullanarak debi şiddetini azaltabilirmişim. Ve merak ettiğim bu filtre aşağıdan yukarı doğrumu suyu temizliyor ?
Ürünün içinden çıkanlar şunlar .. kalın biyolojik sünger, 4 adet elyaf, aktif kömür, ve birde aktif kömürü koymak için kese/torba.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170258451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170259321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170302041.jpg[/IMG]
Ayrıca dış filtreyi sipariş ettiğim siteden öyle bir anlık heyecanla 1000 ml. Substrate Sipariş etmiştim kalitesi tartışılır kendi markaları ilk etapda iş görürmü görmezmi onunda resmini paylaşayım bir bakın Arkadaşlar bitince daha iyisini alacağım eheim substrat vs gibi. Ürünün üzerinde abartılı şeyler yazsada bir arkadaş bu Substrate'in çok fazla gözeneği olmadığını söyledi (belki resimde belli olmamıştır gözenekler.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310521.jpg[/IMG]
[EDIT]Semih1988,2017-04-27 05:18:42[/EDIT]
Hepinize Merhaba ,Arkadaşlar benim bitkili ilk kurulum için herşey hazır neredeyse ama hala kurmadım son bir eksiğim kaldı.. Kadir Bey Sizin 170 LT tankınızı Pırıl,pırıl yaptıysa Prime 20, benim 49 Lt Nanoyu uçurur herhalde) Şaka bir yana bu filtrenin debisi 50 lt' tanka çok fazla gelecek. Aslında bunu biliyordum alırken ama İleride belki büyük tanka geçerim mantığıyla büyük tercih etmiştim. Hem Forumda bir çok konudan da okudum ki hemen, hemen tüm filtreler (malzeme dolu haliyle) üzerinde yazan debinin yarısını veriyormuş. Ayrıca debiyi düşürmek için musluk ayarından kısarak ve şelale filtre kullanarak debi şiddetini azaltabilirmişim. Ve merak ettiğim bu filtre aşağıdan yukarı doğrumu suyu temizliyor ?
Ürünün içinden çıkanlar şunlar .. kalın biyolojik sünger, 4 adet elyaf, aktif kömür, ve birde aktif kömürü koymak için kese/torba.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170258451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170259321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/270420170302041.jpg[/IMG]
Ayrıca dış filtreyi sipariş ettiğim siteden öyle bir anlık heyecanla 1000 ml. Substrate Sipariş etmiştim kalitesi tartışılır kendi markaları ilk etapda iş görürmü görmezmi onunda resmini paylaşayım bir bakın Arkadaşlar bitince daha iyisini alacağım eheim substrat vs gibi. Ürünün üzerinde abartılı şeyler yazsada bir arkadaş bu Substrate'in çok fazla gözeneği olmadığını söyledi (belki resimde belli olmamıştır gözenekler.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/230420172310521.jpg[/IMG]
[EDIT]Semih1988,2017-04-27 05:18:42[/EDIT]
İlanlar Açılmıyor
bilgisayardanda bağalanırken girmiyor veya yavaş işliyor site zenmate kurup üyelik yapın ücretsiz
https://chrome.google.com/webstore/detail/zenmate-vpn-best-cyber-se/fdcgdnkidjaadafnichfpabhfomcebme?hl=tr
bilgisayardanda bağalanırken girmiyor veya yavaş işliyor site zenmate kurup üyelik yapın ücretsiz
https://chrome.google.com/webstore/detail/zenmate-vpn-best-cyber-se/fdcgdnkidjaadafnichfpabhfomcebme?hl=tr
55x55x50 Kup Akvaryum Kurulum.
[QUOTE=qpars][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193474/300320172257181.jpg[/IMG]
Hava taşı ve su içi kırmızı led için zemin tabanına montajı yaptım.[/QUOTE]
Kurulumunuz hayırlı olsun bende kuracağım yakında ama hazır değilim şuan ) Tabandaki teli merak ettim hava taşını ve ledi bağladığınız nerden aldınız sert bir mataryal midir tam olarak işlevi nedir dekorda kullanılan taşların zemine zarar vermesini mi engelliyor yalnızca ? [EDIT]Semih1988,2017-04-15 03:49:23[/EDIT]
[QUOTE=qpars][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193474/300320172257181.jpg[/IMG]
Hava taşı ve su içi kırmızı led için zemin tabanına montajı yaptım.[/QUOTE]
Kurulumunuz hayırlı olsun bende kuracağım yakında ama hazır değilim şuan ) Tabandaki teli merak ettim hava taşını ve ledi bağladığınız nerden aldınız sert bir mataryal midir tam olarak işlevi nedir dekorda kullanılan taşların zemine zarar vermesini mi engelliyor yalnızca ? [EDIT]Semih1988,2017-04-15 03:49:23[/EDIT]
36Watt 4 pinli Osram Dulux L - Yer sıkıntısına son
40 cm Nano için lazım banada güncel bir PLL konusu lazım forumda.
40 cm Nano için lazım banada güncel bir PLL konusu lazım forumda.
50 Lt İçin Co2 Önerisi
[QUOTE=Kuasar4]Merhaba, küçük tanklar için sprey tüplü sistemler geçici olarak kullanılabilir , ama mayalı sistemden memnun kalmadıgınız için bununda sizi tatmin edecegini sanmıyorum .Bana kalırsa yakınınızda bir yangın söndürme firmasına gidip 2lt veya 3 lt gibi bir co2 tüpü alıp rahatınıza bakın .Hem ileride akvaryum genişletmek istediginizde çok rahat olursunuz .Ben 2.el 8 lt. lik tüpü dolu bir şekilde 100 tl ye aldım yaklaşık 1.5 sene götürecegini tahmin ediyorum .[:)][/QUOTE]
Cidden yangın tüpü işi yapan yerlerde olurmu co2 ' tüpü Yangın söndürme cihazları dolumu ve satışı yapan bir samimi tanıdığım var ) ondan merak ettim
[QUOTE=Kuasar4]Merhaba, küçük tanklar için sprey tüplü sistemler geçici olarak kullanılabilir , ama mayalı sistemden memnun kalmadıgınız için bununda sizi tatmin edecegini sanmıyorum .Bana kalırsa yakınınızda bir yangın söndürme firmasına gidip 2lt veya 3 lt gibi bir co2 tüpü alıp rahatınıza bakın .Hem ileride akvaryum genişletmek istediginizde çok rahat olursunuz .Ben 2.el 8 lt. lik tüpü dolu bir şekilde 100 tl ye aldım yaklaşık 1.5 sene götürecegini tahmin ediyorum .[:)][/QUOTE]
Cidden yangın tüpü işi yapan yerlerde olurmu co2 ' tüpü Yangın söndürme cihazları dolumu ve satışı yapan bir samimi tanıdığım var ) ondan merak ettim
Hydor Prime 20 Dış Filtre.
Dün itibariyle elime ulaştı Prime 20 dediğiniz sıra ile dizilim yapacağım becerebilirsem artık )
Dün itibariyle elime ulaştı Prime 20 dediğiniz sıra ile dizilim yapacağım becerebilirsem artık )
Bitkili Nano
Yeni güncel fotoğraflar da gelmiş çok iyi gelişmeye devam abi başarılı gidiyor tüplü sistemede geçince çok daha iyi ilerlemeler kaydedeceğine inanıyorum ) benim malzemeler de dış filtre,ısıtıcı, dış filtre için substrat,derece ,..elime ulaştı akvaryum da yarın hazır büyük ihtimal İyi Hobiler abi ) )
Yeni güncel fotoğraflar da gelmiş çok iyi gelişmeye devam abi başarılı gidiyor tüplü sistemede geçince çok daha iyi ilerlemeler kaydedeceğine inanıyorum ) benim malzemeler de dış filtre,ısıtıcı, dış filtre için substrat,derece ,..elime ulaştı akvaryum da yarın hazır büyük ihtimal İyi Hobiler abi ) )
Reeflowers Backteria Feeder
Kıvamının seraya göre daha yoğun fiyatınında daha uygun oluşundan dolayı İlk kurulum yapacağım akvaryumum için düşündüğüm bu ürünü (bacteria feeder'ın) Nitrivec ile benzer olup olmadığını '' Facebook sayfalarından kendilerine sordum Bakteri kültürü biliyordum bende Sağolsunlar .. epey açıkladılar.. net değil gibi cevapları..
Merhaba, doğrudur ürün bir bakteri kültürü değil, bakteri besleyicidir. Biz de ürün açıklamalarında kültür özelliğinden değil, besin özelliğinden bahsediyoruz. Ürünle ilgili açıklama isteyenlere de aynı şekilde açıklıyoruz. Ancak genellikle konuşma arasında karşı taraf ürüne basitçe bakteri kültürü diyebildiği için bizim de düzeltme ihtiyacı duymadığımız veya gözümüzden kaçabildiği zamanlar oluyor. Sizinle yazışmamızda da bakteri kültürü ürününüzden aldım demişsiniz, haklısınız. Ancak ürün kullanım amacı bakımından kültür ile aynıdır. İşlev bakımından ise kültüre oldukça yakındır. En önemli farkı yeterli bakteri oluşumunun kültüre göre daha yavaş meydana gelmesidir. Ancak hiç bakteri ürünü (kültür veya besin) kullanılmadan kurulan tanklara göre oldukça etkilidir. Saygılarımızla,
1 Hafta kadar dinlendirilmiş su ile ilk kurulum yapmak istediğimde ürünü kullanma sonucu balık ne zaman eklenebilir )serada 4-24 saat içerisinde)
Bu durum aslında sisteme göre oldukça değişiklik gösterebilir. Filtrasyonun gücü ve özelliği, taban malzemesi, beslenecek türler, su değişim miktar ve sıklığı vb. bu sürece belirgin şekilde etki eder. Ürünle birlikte ortalama 2-3 haftalık bir peryodu geçirmeniz; belki ilk hafta sonrası çok az sayıda bir iki dayanıklı balık türü ile başlamanız uygun olur. Bu konuda en doğru ve net uygulama amonyak/amonyum (NH3/NH4) ve nitrit (NO2) testleri edinip haftada bir test yaparak her iki bileşiğin de suda zehirli olmayacak seviyelerde (bu seviyeler ilgili testlerin skalalarında verilmiştir) azaldığını görene kadar fazla balık eklemesi yapmamaktır. Saygılarımızla,
[EDIT]Semih1988,2017-03-18 06:44:57[/EDIT]
Kıvamının seraya göre daha yoğun fiyatınında daha uygun oluşundan dolayı İlk kurulum yapacağım akvaryumum için düşündüğüm bu ürünü (bacteria feeder'ın) Nitrivec ile benzer olup olmadığını '' Facebook sayfalarından kendilerine sordum Bakteri kültürü biliyordum bende Sağolsunlar .. epey açıkladılar.. net değil gibi cevapları..
Merhaba, doğrudur ürün bir bakteri kültürü değil, bakteri besleyicidir. Biz de ürün açıklamalarında kültür özelliğinden değil, besin özelliğinden bahsediyoruz. Ürünle ilgili açıklama isteyenlere de aynı şekilde açıklıyoruz. Ancak genellikle konuşma arasında karşı taraf ürüne basitçe bakteri kültürü diyebildiği için bizim de düzeltme ihtiyacı duymadığımız veya gözümüzden kaçabildiği zamanlar oluyor. Sizinle yazışmamızda da bakteri kültürü ürününüzden aldım demişsiniz, haklısınız. Ancak ürün kullanım amacı bakımından kültür ile aynıdır. İşlev bakımından ise kültüre oldukça yakındır. En önemli farkı yeterli bakteri oluşumunun kültüre göre daha yavaş meydana gelmesidir. Ancak hiç bakteri ürünü (kültür veya besin) kullanılmadan kurulan tanklara göre oldukça etkilidir. Saygılarımızla,
1 Hafta kadar dinlendirilmiş su ile ilk kurulum yapmak istediğimde ürünü kullanma sonucu balık ne zaman eklenebilir )serada 4-24 saat içerisinde)
Bu durum aslında sisteme göre oldukça değişiklik gösterebilir. Filtrasyonun gücü ve özelliği, taban malzemesi, beslenecek türler, su değişim miktar ve sıklığı vb. bu sürece belirgin şekilde etki eder. Ürünle birlikte ortalama 2-3 haftalık bir peryodu geçirmeniz; belki ilk hafta sonrası çok az sayıda bir iki dayanıklı balık türü ile başlamanız uygun olur. Bu konuda en doğru ve net uygulama amonyak/amonyum (NH3/NH4) ve nitrit (NO2) testleri edinip haftada bir test yaparak her iki bileşiğin de suda zehirli olmayacak seviyelerde (bu seviyeler ilgili testlerin skalalarında verilmiştir) azaldığını görene kadar fazla balık eklemesi yapmamaktır. Saygılarımızla,
[EDIT]Semih1988,2017-03-18 06:44:57[/EDIT]
hızlıal.com hagen kum
Hagen diye anılan Kumu almadan Forumda bir çok konu okudum arkadaşlar yine sonuç ; Aqua Deco, bu Orjinal üründen 5 kg olarak aşağıdaki linkten sipariş verdim ve 25 Kg çuvalın üzerinde üzerinde Aqua deco/Marina diyede yazıyormuş doğrulamak için resim de istedim bana ulaşınca buraya ekleyeceğim
http://www.akvaryummarketi.com/Hagen-Siyah-Kum-5-Kg,PR-2285.html
Gözeneklerin ve Parlaklığının ayrıntılı göründüğü bir Fotoğraf.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/180320170446331.jpg[/IMG][EDIT]Semih1988,2017-03-18 04:49:08[/EDIT]
Hagen diye anılan Kumu almadan Forumda bir çok konu okudum arkadaşlar yine sonuç ; Aqua Deco, bu Orjinal üründen 5 kg olarak aşağıdaki linkten sipariş verdim ve 25 Kg çuvalın üzerinde üzerinde Aqua deco/Marina diyede yazıyormuş doğrulamak için resim de istedim bana ulaşınca buraya ekleyeceğim
http://www.akvaryummarketi.com/Hagen-Siyah-Kum-5-Kg,PR-2285.html
Gözeneklerin ve Parlaklığının ayrıntılı göründüğü bir Fotoğraf.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195041/180320170446331.jpg[/IMG][EDIT]Semih1988,2017-03-18 04:49:08[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
