ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Cengizek053
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mart 2017 01:24
Son Ziyaret:
24 Aralık 2019 23:25
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cengiz
Doğum Tarihi:
09 Nisan 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
En büyük hayalim bir öncekini geçmek ...
SON 10 MESAJI
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Bfq0u2qVUc8[/VID]
Yine yeni yeniden Discus [:3] , 10 adet 5-6cm ve 8-9cm karışık yavru aldım, 50*50*50 küpte büyüyorlar 2 aydır. Her gün su değişimi ve 3-4 defa yemleme yaparak (dana yüreği, tetra discus, kan kurdu) besleniyorlar. Kısmetse birkaç ay sonra ana tanka alacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195874/041220190002301.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Bfq0u2qVUc8[/VID]
Yine yeni yeniden Discus [:3] , 10 adet 5-6cm ve 8-9cm karışık yavru aldım, 50*50*50 küpte büyüyorlar 2 aydır. Her gün su değişimi ve 3-4 defa yemleme yaparak (dana yüreği, tetra discus, kan kurdu) besleniyorlar. Kısmetse birkaç ay sonra ana tanka alacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195874/041220190002301.jpg[/IMG]
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[QUOTE=Ahmet0816]Masallah cok iyi buyutmuşsunuz bende bu sekılde yavruluktan buyuttum bitkiliye dondum 2ay sonra diş parazitle ugrasiyorum inş atlaticam :) içlerindende 3cift cikti :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199342/220220191129081.jpg[/IMG][/QUOTE]
teşekküre ederim, sizinkiler de çok harika görünüyor, tankınız epey büyük sanırım, iç tasarım etkileyici ve bitkiler sağlıklı görünüyor, epeyce emek vermişsiniz, tebrik ederim.[:nazar:]
Dış parazit için tenikur (suya mor renk veren ilaç) uygulaması iyi gelir diye biliyorum, yaptınız mı ?
[QUOTE=Ahmet0816]Masallah cok iyi buyutmuşsunuz bende bu sekılde yavruluktan buyuttum bitkiliye dondum 2ay sonra diş parazitle ugrasiyorum inş atlaticam :) içlerindende 3cift cikti :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199342/220220191129081.jpg[/IMG][/QUOTE]
teşekküre ederim, sizinkiler de çok harika görünüyor, tankınız epey büyük sanırım, iç tasarım etkileyici ve bitkiler sağlıklı görünüyor, epeyce emek vermişsiniz, tebrik ederim.[:nazar:]
Dış parazit için tenikur (suya mor renk veren ilaç) uygulaması iyi gelir diye biliyorum, yaptınız mı ?
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[QUOTE=Hece]Bu nasıl bir güzelliktir.
İnsana herşeyi unutturuyor. Koca bir Maşallah.
Bu tankınızda su değişimini hangi düzenle yapıyorsunuz. [/QUOTE]
teşekkür ederim. Daha iyileri sizlerin olsun inşallah. Haftada bir %40’ı su değişimi yapıyorum. Günde iki defa Tetra Discus kuru yem, haftada 1-2 gün de dondurulmuş kurt veriyorum. Sıcaklık 28° de.[:iyi:]
[QUOTE=Hece]Bu nasıl bir güzelliktir.
İnsana herşeyi unutturuyor. Koca bir Maşallah.
Bu tankınızda su değişimini hangi düzenle yapıyorsunuz. [/QUOTE]
teşekkür ederim. Daha iyileri sizlerin olsun inşallah. Haftada bir %40’ı su değişimi yapıyorum. Günde iki defa Tetra Discus kuru yem, haftada 1-2 gün de dondurulmuş kurt veriyorum. Sıcaklık 28° de.[:iyi:]
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[QUOTE=CanGurbuz]Merhabalar
Tebrikler Çok güzel bir tank oluşturmussunuz. Birçok hobicinin hayali niteliğinde emeğinize sağlık.
Benim nacizane bir sorum olucaktı, Discus tankınız samplı olduğunu okudum bende yandan samp 150.50.50 tanka sahibim akıntı cok 2000 lik kafa motoru takılı akıntı cok fazla oluyor cıkısı zayıflatmak mı iyi olur yoksa motorumu küçültmek bilemedim. Sorum Sizde dalga durumu nasıl ve balıklar nası idare ediyor.?
Teşekürler [/QUOTE]
teşekkürler , daha iyileri senin olsun inşallah, Sump konusu çok su götürür ben zamanında çok araştırma yaptım ve sumpın alt tarafta olmasının daha faydalı olduğu kanaatine vardım. Yan sump da bildiğim kadarıyla yüksek debili motor tercih edilmez zira sump kısmındaki suyu da bitirebilir veya suyun içinde fazla akıntı yapabilir. Sumpın amacı suyun temizliği , Discus bildiğim kadarıyla fazla akıntı sevmez, benim sump çıkışı su yüzeyini dalgalandıracak şekilde tasarlanmış dolayısıyla oksijen yeterli oluyor, su kalitesi de fena sayılmaz , haftada 1 çiftler karma tankta yumurta diziyor. İyi hobiler dilerim.[EDIT]Cengizek053,2019-02-21 23:08:20[/EDIT]
[QUOTE=CanGurbuz]Merhabalar
Tebrikler Çok güzel bir tank oluşturmussunuz. Birçok hobicinin hayali niteliğinde emeğinize sağlık.
Benim nacizane bir sorum olucaktı, Discus tankınız samplı olduğunu okudum bende yandan samp 150.50.50 tanka sahibim akıntı cok 2000 lik kafa motoru takılı akıntı cok fazla oluyor cıkısı zayıflatmak mı iyi olur yoksa motorumu küçültmek bilemedim. Sorum Sizde dalga durumu nasıl ve balıklar nası idare ediyor.?
Teşekürler [/QUOTE]
teşekkürler , daha iyileri senin olsun inşallah, Sump konusu çok su götürür ben zamanında çok araştırma yaptım ve sumpın alt tarafta olmasının daha faydalı olduğu kanaatine vardım. Yan sump da bildiğim kadarıyla yüksek debili motor tercih edilmez zira sump kısmındaki suyu da bitirebilir veya suyun içinde fazla akıntı yapabilir. Sumpın amacı suyun temizliği , Discus bildiğim kadarıyla fazla akıntı sevmez, benim sump çıkışı su yüzeyini dalgalandıracak şekilde tasarlanmış dolayısıyla oksijen yeterli oluyor, su kalitesi de fena sayılmaz , haftada 1 çiftler karma tankta yumurta diziyor. İyi hobiler dilerim.[EDIT]Cengizek053,2019-02-21 23:08:20[/EDIT]
200x60x60 Akvaryuma Tür Önerisi
Merhaba , akvaryum ölçüleri herkesin hayalindeki tanka ait , böyle bir yer için Discus öneririm, seyrine doyum olmaz. Diğerleri görsellik anlamında zayıf kalır. Sumplı yaparsanız filitrasyonunuz da sağlıklı olur. Keyifli hobiler dilerim.
Merhaba , akvaryum ölçüleri herkesin hayalindeki tanka ait , böyle bir yer için Discus öneririm, seyrine doyum olmaz. Diğerleri görsellik anlamında zayıf kalır. Sumplı yaparsanız filitrasyonunuz da sağlıklı olur. Keyifli hobiler dilerim.
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[QUOTE=ozer1905]
Öncelikle Tebrik ederim çok güzel bir akvryum kurmuşunuz ve benim gibi yeni bir hobiciye baya faydalı bilgiler var yanlız bir kaç sorum olacaktı kum olarak ne kullanıyorsunuz formu hep okudum belki gözümde kaçmış olabilir kusura bakmayın ikincisi kullandığınız kumda bitki yetişiyor u son sorum olarak haftalık %40 temizlik demişiniz ama dip temziliği mi genel temzilik mi bu forumda baya bir şeyler okudum aslında nitrat balığın dışkısından olmadığı bitkiler için balık dışkısının yararlı olduğu olduğu onun için dip temizliği değil genel olarak akvaryumun üstünden su temizliği yapılması gerektiği gibi. bende discus hastası biri olarak sırf discus bakmak için 170.60.70 akvaryum yapım aşamasından yundan sump ile ondan dolayı bende kum ile bakmak istiyorum ondan sordum şimdiden teşekkür ederim.[:)][/QUOTE]
teşekkürler , daha iyileri senin olsun inşallah, yavrudan büyütmek için cama cam bir küp almanızı tavsiye ederim , dip çekimi kolay olması için. Büyük 1 yaşında alacaksanız kumlu bitkili olabilir, dip çekimi yapmıyorum sadece su değişimi ve cam temizliği yapıyorum. Kum elimde Tropheus akvaryumumdan kalan ve üzerine az miktar beyaz ince daneli kum ekledim 3kg ( bir kısmını atmıştım ) . 2 anubias var yaprak açtılar, 1 tane java fern e benzeyen ama adını tam bilmediğim onu kuma diktim 45 gün oldu yaprak açıyor, diğeri eski akvaryumumdan kalan Lotus bitkisi onu da kuma ektim 3 tane yaprak su yüzeyine kadar çıktı , 2 adet de misket gübre ekmiştim kum içerisine. Kum yüksekliği 1cm-5cm arasında değişiyor, bazı yerde camın üstü kapansın yeterli oldu, bazı yerde de bitkilerin gelişimi için 5cm kadar var. Sump alttan olursa daha faydalı olur , tabiki imkan dahilinde . İyi hobiler dilerim.
[QUOTE=ozer1905]
Öncelikle Tebrik ederim çok güzel bir akvryum kurmuşunuz ve benim gibi yeni bir hobiciye baya faydalı bilgiler var yanlız bir kaç sorum olacaktı kum olarak ne kullanıyorsunuz formu hep okudum belki gözümde kaçmış olabilir kusura bakmayın ikincisi kullandığınız kumda bitki yetişiyor u son sorum olarak haftalık %40 temizlik demişiniz ama dip temziliği mi genel temzilik mi bu forumda baya bir şeyler okudum aslında nitrat balığın dışkısından olmadığı bitkiler için balık dışkısının yararlı olduğu olduğu onun için dip temizliği değil genel olarak akvaryumun üstünden su temizliği yapılması gerektiği gibi. bende discus hastası biri olarak sırf discus bakmak için 170.60.70 akvaryum yapım aşamasından yundan sump ile ondan dolayı bende kum ile bakmak istiyorum ondan sordum şimdiden teşekkür ederim.[:)][/QUOTE]
teşekkürler , daha iyileri senin olsun inşallah, yavrudan büyütmek için cama cam bir küp almanızı tavsiye ederim , dip çekimi kolay olması için. Büyük 1 yaşında alacaksanız kumlu bitkili olabilir, dip çekimi yapmıyorum sadece su değişimi ve cam temizliği yapıyorum. Kum elimde Tropheus akvaryumumdan kalan ve üzerine az miktar beyaz ince daneli kum ekledim 3kg ( bir kısmını atmıştım ) . 2 anubias var yaprak açtılar, 1 tane java fern e benzeyen ama adını tam bilmediğim onu kuma diktim 45 gün oldu yaprak açıyor, diğeri eski akvaryumumdan kalan Lotus bitkisi onu da kuma ektim 3 tane yaprak su yüzeyine kadar çıktı , 2 adet de misket gübre ekmiştim kum içerisine. Kum yüksekliği 1cm-5cm arasında değişiyor, bazı yerde camın üstü kapansın yeterli oldu, bazı yerde de bitkilerin gelişimi için 5cm kadar var. Sump alttan olursa daha faydalı olur , tabiki imkan dahilinde . İyi hobiler dilerim.
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[QUOTE=DOLPİN]
Bencede ya sayıyı azaltmalısınız yada tankı büyütmelisiniz. Şow tanklarının en büyük sorunu çift tutan balıklar tankın büyük bi kısmını işgal etmeleri. Keşke hepsi erkek yada dişi olsa sakin sakin takılsalar. Bu arada azaltmak konusunda yardımcı olmaya hazırım[:P][/QUOTE]
Büyütme şansım maalesef yakın zamanda gözükmüyor, herhalde sayıyı azaltma yolunu tercih edeceğim, tankta da çiftlerin arasını bozmaya çalışan dişiler gördümya artık [:lol:] resmen dövüşüyolar birbirlerini yaralama pahasına .
[QUOTE=DOLPİN]
Bencede ya sayıyı azaltmalısınız yada tankı büyütmelisiniz. Şow tanklarının en büyük sorunu çift tutan balıklar tankın büyük bi kısmını işgal etmeleri. Keşke hepsi erkek yada dişi olsa sakin sakin takılsalar. Bu arada azaltmak konusunda yardımcı olmaya hazırım[:P][/QUOTE]
Büyütme şansım maalesef yakın zamanda gözükmüyor, herhalde sayıyı azaltma yolunu tercih edeceğim, tankta da çiftlerin arasını bozmaya çalışan dişiler gördümya artık [:lol:] resmen dövüşüyolar birbirlerini yaralama pahasına .
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[QUOTE=DOLPİN]Balıklarınız a çok iyi bakmışsınız elinize sağlık sadece biraz durgunlar. Cama camda da böylemiydiler?[/QUOTE]
Teşekkür ederim, önce 50x50 küpte sonra 1mt lik tankta büyüttüm, genelde pek hareketli değillerdi ama kavga çıkmaya başlamıştı son zamanlarda, şimdi de ana tankta da çiftler arasında kavga devam ediyor.[:?] 12 tane tank için fazla sanırım , çiftleri de ayırma şansım yok , satmak da istemiyorum, sayıyı azaltsam sorun çözülür mü ? hayırlısı
[QUOTE=DOLPİN]Balıklarınız a çok iyi bakmışsınız elinize sağlık sadece biraz durgunlar. Cama camda da böylemiydiler?[/QUOTE]
Teşekkür ederim, önce 50x50 küpte sonra 1mt lik tankta büyüttüm, genelde pek hareketli değillerdi ama kavga çıkmaya başlamıştı son zamanlarda, şimdi de ana tankta da çiftler arasında kavga devam ediyor.[:?] 12 tane tank için fazla sanırım , çiftleri de ayırma şansım yok , satmak da istemiyorum, sayıyı azaltsam sorun çözülür mü ? hayırlısı
Bitkili Discus 120/60/50h - (sump110/55/45h)
[QUOTE=ademakci]Maşallah hocam tebrik ederim göze hitap eden çok güzel bir kurulum olmuş inşallah sağlıklı yavrularınıda alırsınız.🧿🧿[/QUOTE]
Teşekkür ederim, uzun ve meşakkatli bir yolculuğun sonunda bu tankı kurmayı başardık. Ailem de destek oldu , yavrudan alıp büyütmek ve şimdi seyretmek çok daha zevkli oluyor, daha iyileri sizlerin olsun inşallah.
[QUOTE=ademakci]Maşallah hocam tebrik ederim göze hitap eden çok güzel bir kurulum olmuş inşallah sağlıklı yavrularınıda alırsınız.🧿🧿[/QUOTE]
Teşekkür ederim, uzun ve meşakkatli bir yolculuğun sonunda bu tankı kurmayı başardık. Ailem de destek oldu , yavrudan alıp büyütmek ve şimdi seyretmek çok daha zevkli oluyor, daha iyileri sizlerin olsun inşallah.
SON MESAJLAR
- L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
