ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cosmokramer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mart 2017 23:42
Son Ziyaret:
25 Mart 2018 02:56
Toplam Mesaj:
92 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berk Alparslan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berk Alparslan
38*25*40 Low tech Cherry Shrimp
125*60*50 Central American Biotope
SON 10 MESAJI
Tur Ve Dekor Onerisi
Ben Ateş Ağız besliyorum şu an ve çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Güç gösterilerinde ve kur yaparken solungaçlarını açıyorlar kıpkırmızı çok güzel bir görüntü oluyor. Ayrıca her türlü yemi de kolayca kabul ediyorlar.
Ben Ateş Ağız besliyorum şu an ve çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Güç gösterilerinde ve kur yaparken solungaçlarını açıyorlar kıpkırmızı çok güzel bir görüntü oluyor. Ayrıca her türlü yemi de kolayca kabul ediyorlar.
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
Daha önce hiç o kadar büyük bir akvaryumum olmadı fakat ciddi bir bütçe ayırmanız gerektiğini düşünüyorum. Fiyat bir tek akvaryum için değil aynı zamanda filtresi, ışığı, ısıtıcısı kumu vs. derken çok çok yukarılara çıkar diye düşünüyorum. Bu hacimdeki akvaryumlar artık profesyonel akvaryum kategorisinde olduğu için sizin bir akvaryumcudan fiyat almanız en doğrusu olur. Ayrıca bu ağırlıkta bir akvaryumu koyucağınız yer de önemli tabiki bu da ayrı bir sorun teşkil edicektir. Bu ve bunun gibi bir sürü dikkat edilmesi gereken şey var siz internette iyice bir araştırın derim.
Daha önce hiç o kadar büyük bir akvaryumum olmadı fakat ciddi bir bütçe ayırmanız gerektiğini düşünüyorum. Fiyat bir tek akvaryum için değil aynı zamanda filtresi, ışığı, ısıtıcısı kumu vs. derken çok çok yukarılara çıkar diye düşünüyorum. Bu hacimdeki akvaryumlar artık profesyonel akvaryum kategorisinde olduğu için sizin bir akvaryumcudan fiyat almanız en doğrusu olur. Ayrıca bu ağırlıkta bir akvaryumu koyucağınız yer de önemli tabiki bu da ayrı bir sorun teşkil edicektir. Bu ve bunun gibi bir sürü dikkat edilmesi gereken şey var siz internette iyice bir araştırın derim.
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
Merhabalar,
Anladığım kadarıyla balıklarınızı seviyorsunuz ve arkadaşlar sahiplendirmenizi veya akvaryumcuya vermenizi söylemesine rağmen dinlememenizin nedeni de ayrılmak istemeyişinizden kaynaklı. Fakat siz şu an bu hayvanlara acı çektirdiğinizin farkında değilsiniz. 1 yıldır yaşıyor diyorsunuz evet yaşamasına yaşar ama buna yaşamak denirse. Sizi de ufacık bir odaya kapatıp hayatınızın sonuna kadar orada yaşatabilirler fakat bu ne kadar doğru olur? Beslediğiniz balıklar bırakın 1-2 metreyi dev akvaryumlarda(1-5 tonluk hacme sahip) ancak yaşayabilecek balıklardır. Bu nedenle neden yem yemiyor vs diye düşünmeden size önerilenleri dinleyiniz lütfen çünkü şu an en büyük sorun sizin akvaryumunuzun bu balıkları beslemek için yeterli bir akvaryum olmaması. Şu an iki seçenek var önünüzde
1) Balıklarınızdan ayrılmak istemiyorsanız 1-5 tonluk bir akvaryum yaptırmanız
2) Sahiplendirmeniz ve onlar için güzel bir yuva bulmanız
Bunun dışında her hangi bir çözüm olamaz maalesef. Yanlış anlamayın ama şu an balıklarınıza istemeden de olsa işkence ediyorsunuz, o nedenle lütfen diğer arkadaşların da dediği gibi en kısa sürede bir çözüm bulunuz.[EDIT]cosmokramer,2017-05-18 19:47:58[/EDIT]
Merhabalar,
Anladığım kadarıyla balıklarınızı seviyorsunuz ve arkadaşlar sahiplendirmenizi veya akvaryumcuya vermenizi söylemesine rağmen dinlememenizin nedeni de ayrılmak istemeyişinizden kaynaklı. Fakat siz şu an bu hayvanlara acı çektirdiğinizin farkında değilsiniz. 1 yıldır yaşıyor diyorsunuz evet yaşamasına yaşar ama buna yaşamak denirse. Sizi de ufacık bir odaya kapatıp hayatınızın sonuna kadar orada yaşatabilirler fakat bu ne kadar doğru olur? Beslediğiniz balıklar bırakın 1-2 metreyi dev akvaryumlarda(1-5 tonluk hacme sahip) ancak yaşayabilecek balıklardır. Bu nedenle neden yem yemiyor vs diye düşünmeden size önerilenleri dinleyiniz lütfen çünkü şu an en büyük sorun sizin akvaryumunuzun bu balıkları beslemek için yeterli bir akvaryum olmaması. Şu an iki seçenek var önünüzde
1) Balıklarınızdan ayrılmak istemiyorsanız 1-5 tonluk bir akvaryum yaptırmanız
2) Sahiplendirmeniz ve onlar için güzel bir yuva bulmanız
Bunun dışında her hangi bir çözüm olamaz maalesef. Yanlış anlamayın ama şu an balıklarınıza istemeden de olsa işkence ediyorsunuz, o nedenle lütfen diğer arkadaşların da dediği gibi en kısa sürede bir çözüm bulunuz.[EDIT]cosmokramer,2017-05-18 19:47:58[/EDIT]
Ateş Ağız Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar berk bey Ellerinize emeklerinize sağlık çok güzel olmuş [:iyi:] Ateş ağızdan bir çift kalırsa bende almak isterim. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.Eş tutmalarına daha süre var ama zamanı geldiğinde size bir çift verebilirim tabiki.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar berk bey Ellerinize emeklerinize sağlık çok güzel olmuş [:iyi:] Ateş ağızdan bir çift kalırsa bende almak isterim. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.Eş tutmalarına daha süre var ama zamanı geldiğinde size bir çift verebilirim tabiki.
Ateş Ağız Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Ches]Isıtıcıyı dekorun yoğun oldu tarafa en arkaya dikine koyamıyor musunuz? Yükseklik kurtarmıyor mu? [/QUOTE]
Aynen öyle yükseklik kurtarmıyor maalesef
[QUOTE=Ches]Isıtıcıyı dekorun yoğun oldu tarafa en arkaya dikine koyamıyor musunuz? Yükseklik kurtarmıyor mu? [/QUOTE]
Aynen öyle yükseklik kurtarmıyor maalesef
Ateş Ağız Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=BasarBASARAN]Ben çol begendım emegınıze hobınıze sağlık...[/QUOTE]
Sizden bunu duymak çok mutlu etti beni teşekkürler.[:D]
[QUOTE=Ches]Kurulumunuz hayırlı olsun. Bence ısıtıcının konumu hariç başarılı bir kurulum olmuş. Birde Tetra 1200 lerde su emiş borusunun ucuna takılan sünger oluyor. Eğer sizde varsa kullanmanızı tavsiye ederim. Filtrenin kirlenme olayını baya aza indiriyor. Kaba pislikler süngerde kaldığı için filtre içi çok kirlenmiyor. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Isıtıcıyı köklerle olabildiğince saklamaya çalıştım ama boyutunun büyük olması nedeniyle bir türlü tam olarak kamufle edemedim. Malum ankara kışın soğuk oluyor o nedenle güçlü bir ısıtıcı olsun diyerek görselden biraz taviz vermiş oldum.
Elimde sünger yok ama ucuna biyolojik sünger takabilirim sanırım. Tavsiyeniz için çok teşekkürler.[:)]
[QUOTE=BasarBASARAN]Ben çol begendım emegınıze hobınıze sağlık...[/QUOTE]
Sizden bunu duymak çok mutlu etti beni teşekkürler.[:D]
[QUOTE=Ches]Kurulumunuz hayırlı olsun. Bence ısıtıcının konumu hariç başarılı bir kurulum olmuş. Birde Tetra 1200 lerde su emiş borusunun ucuna takılan sünger oluyor. Eğer sizde varsa kullanmanızı tavsiye ederim. Filtrenin kirlenme olayını baya aza indiriyor. Kaba pislikler süngerde kaldığı için filtre içi çok kirlenmiyor. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Isıtıcıyı köklerle olabildiğince saklamaya çalıştım ama boyutunun büyük olması nedeniyle bir türlü tam olarak kamufle edemedim. Malum ankara kışın soğuk oluyor o nedenle güçlü bir ısıtıcı olsun diyerek görselden biraz taviz vermiş oldum.
Elimde sünger yok ama ucuna biyolojik sünger takabilirim sanırım. Tavsiyeniz için çok teşekkürler.[:)]
2 Adet Oscarım
Efe bey merhaba,
Balıklarınıza hayran kaldım maşallah. Benim içimde de hep bir Oscar besleme isteği var umarım bir gün besleyebilirim. Çok bilgi sahibi değilim ama sitede tek balık için 300 litre yazıyor fakat şu an için hacmin bir sorun olacağını sanmıyorum.[EDIT]cosmokramer,2017-05-08 00:20:57[/EDIT]
Efe bey merhaba,
Balıklarınıza hayran kaldım maşallah. Benim içimde de hep bir Oscar besleme isteği var umarım bir gün besleyebilirim. Çok bilgi sahibi değilim ama sitede tek balık için 300 litre yazıyor fakat şu an için hacmin bir sorun olacağını sanmıyorum.[EDIT]cosmokramer,2017-05-08 00:20:57[/EDIT]
50x40x40(h) Akvaryum Yapımı Extra Clear
Buhar camı koymak için satılan parçalar var akvaryumun camlarına geçiyor onlardan kullanmayı düşünebilirsiniz. Adı buhar camı tutucu sanırım internette aratırsanız çıkar.
Buhar camı koymak için satılan parçalar var akvaryumun camlarına geçiyor onlardan kullanmayı düşünebilirsiniz. Adı buhar camı tutucu sanırım internette aratırsanız çıkar.
Arkadaslar Canli Bitki Yapmak İstiyorum Bakarmisin
[QUOTE=48keke48]İkinizde cok sagolun arkadaslar ama tabani yesil dedigim canli bitki olarak yesil ben ismini bilmedigim icin tabani yesil dedim :) peki ben bu akvaryumu hangi ortamda tutuyim güneş alma durumu falan nasil olsun veya canli bitki icin ek olarak bi cihaz almam gerekirmi bide kumu koyunca hemen baliklari koyuyimmi yoksa biraz su dinlensinmi[/QUOTE]
En önemlisi bu işe girişmeden önce iyice bir araştırma yapın. Forumda bu konuda çok bilgi var. Sorunuza gelirsek güneş ışığı alması pek tavsiye edilmez çünkü yosunlaşma yapar. Siz akvaryumun ışığını çok iyi ayarlamalısınız eklediğiniz bitkilerin türlerine göre size yetecek ışık türü ve gücünü forumdan bulabilirsiniz. Zor bitkiler besleyecekseniz veya gelişimin güzel olmasını istiyorsanız CO2 setine ihtiyaç duyabilirsiniz. Balıklar konusuna gelince sakın suyu ekledikten sonra hemen balıkları koymayın, önce bakteri döngüsünün oluşması gerekli, eğer çok beklemek istemiyorsanız piyasada hazır satılan bakteri kültürlerini üzerinde yazan talimatlar doğrultusunda kullanabilirsiniz.
[QUOTE=48keke48]İkinizde cok sagolun arkadaslar ama tabani yesil dedigim canli bitki olarak yesil ben ismini bilmedigim icin tabani yesil dedim :) peki ben bu akvaryumu hangi ortamda tutuyim güneş alma durumu falan nasil olsun veya canli bitki icin ek olarak bi cihaz almam gerekirmi bide kumu koyunca hemen baliklari koyuyimmi yoksa biraz su dinlensinmi[/QUOTE]
En önemlisi bu işe girişmeden önce iyice bir araştırma yapın. Forumda bu konuda çok bilgi var. Sorunuza gelirsek güneş ışığı alması pek tavsiye edilmez çünkü yosunlaşma yapar. Siz akvaryumun ışığını çok iyi ayarlamalısınız eklediğiniz bitkilerin türlerine göre size yetecek ışık türü ve gücünü forumdan bulabilirsiniz. Zor bitkiler besleyecekseniz veya gelişimin güzel olmasını istiyorsanız CO2 setine ihtiyaç duyabilirsiniz. Balıklar konusuna gelince sakın suyu ekledikten sonra hemen balıkları koymayın, önce bakteri döngüsünün oluşması gerekli, eğer çok beklemek istemiyorsanız piyasada hazır satılan bakteri kültürlerini üzerinde yazan talimatlar doğrultusunda kullanabilirsiniz.
Ateş Ağız Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Eldurmaz]Hardscape çok güzel olmuş birtek ortadaki dal çok rahatsız etti beni. O kalabalık taş ve kök öbeğinin olduğu arka köşeden başlatıp akvaryumun ortalarında sonlanacak şekilde denemeyi düşünebilirsiniz belki.
Bitki olarak stringy ve willow iki kozmopolit moss türü. Hemen her biyotopa uyar. Fissidens güzel bir tür ancak doğadaki tortullaşma taklit edilecekse bu durumdan hoşlanmayabilir. Bildiğim kadarıyla da bakım şartları biraz daha uğraştırıcı. Çok morel bozucu olacak sanırım yorumum ama parvulayı hem çok büyük öbek dikmişsiniz hem de siliste gelişme imkanı zor olacaktır. Daha basit türlere yönelmek daha iyi olabilir.
Tank oturdukça çok güzel ve örnek bir biyotop olacağına da eminim. Tebrik ederim. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. O dal konusunda haklısınız fakat şu an fazla oynama yapmak istemiyorum balıkları daha da strese sokmamak adına. İlerleyen zamanlarda ona güzel bir yer bulacağım elbet :D. Moss olarak fissidens ve willow düşünüyordum, Fissidens kuzey amerika türü olduğu için daha uygun olur diye düşünmüştüm biyotopa ama iki türden de ekleyeceğim sanırım. Parvulaların resimde sağ öndeki iki öbek gerçekten büyük öbekler olmuş ama dediğim gibi dikerken çok zamanım yoktu. Ama yine de hepsinin köklerine gübre de ektim dikerken ayrıca haftalık sıvı gübre de kullanacağım. Parvulalardan aşırı bir gelişme beklemiyorum sadece o kısımın kıyı gibi gözükmesi için yardımcı olsun istemiştim o nedenle ölmemeleri benim için yeterli :D.
[QUOTE=Eldurmaz]Hardscape çok güzel olmuş birtek ortadaki dal çok rahatsız etti beni. O kalabalık taş ve kök öbeğinin olduğu arka köşeden başlatıp akvaryumun ortalarında sonlanacak şekilde denemeyi düşünebilirsiniz belki.
Bitki olarak stringy ve willow iki kozmopolit moss türü. Hemen her biyotopa uyar. Fissidens güzel bir tür ancak doğadaki tortullaşma taklit edilecekse bu durumdan hoşlanmayabilir. Bildiğim kadarıyla da bakım şartları biraz daha uğraştırıcı. Çok morel bozucu olacak sanırım yorumum ama parvulayı hem çok büyük öbek dikmişsiniz hem de siliste gelişme imkanı zor olacaktır. Daha basit türlere yönelmek daha iyi olabilir.
Tank oturdukça çok güzel ve örnek bir biyotop olacağına da eminim. Tebrik ederim. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. O dal konusunda haklısınız fakat şu an fazla oynama yapmak istemiyorum balıkları daha da strese sokmamak adına. İlerleyen zamanlarda ona güzel bir yer bulacağım elbet :D. Moss olarak fissidens ve willow düşünüyordum, Fissidens kuzey amerika türü olduğu için daha uygun olur diye düşünmüştüm biyotopa ama iki türden de ekleyeceğim sanırım. Parvulaların resimde sağ öndeki iki öbek gerçekten büyük öbekler olmuş ama dediğim gibi dikerken çok zamanım yoktu. Ama yine de hepsinin köklerine gübre de ektim dikerken ayrıca haftalık sıvı gübre de kullanacağım. Parvulalardan aşırı bir gelişme beklemiyorum sadece o kısımın kıyı gibi gözükmesi için yardımcı olsun istemiştim o nedenle ölmemeleri benim için yeterli :D.
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
mirac06,
TheDS,
Urar,
EKAR,
darkaura,
BASARSURMEGOZ,
DigitalPen,
nazemert,
OKIRATLI,
umutak,
Malawi34,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
şansal,
altuntasseref,
tukabu,
abunil,
MiSoSiKiaN,
Ehtiyar,
forthehordex,
stopsound,
florasan,
Ancalagon,
sina cen,
Oquanus,
Hoppala,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
ternapi,
fffurkan9,
HandeAkdogan,
kasim12,
JujuSeri,
zafer3885,
Rafayel,
Street Parrot,
Çağatay Tozak,
mkursun,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
